Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Γεωργια
Τετάρτη, 31 Ιανουαρίου 2018
Επαγγέλματα και Προοπτικές
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

Παιδια καλησπερα. Κανω μια τελευταια προσπαθεια να συνετησω,αν ειναι αυτο δυνατο,εστω και εναν εδω μεσα. Δεν εχω πληροφοριες εκ των εσω,δεν εχω θειους βουλευτες,δεν εχω πατερα τον υπουργο. Το μονο που κανω ειναι να παιρνω τηλεφωνο καθημερινα στο υπουργειο και να προσπαθω να "ψαρεψω" οτι περισσοτερο μπορω. Καθε φορα που παιρνω με καθησυχαζουν οτι η τροπολογια θα ψηφηστει συντομα και μου λενε οτι ακομα την επεξεργαζονται. Μου λενε επισης οτι ο υπουργος ενημερωνεται για ολα τα τηλεφωνηματα. Εγω πιστευω οτι θα ψηφηστει η τροπολογια, και αυτο οχι γιατι μου το λενε οι γραμματεις (δεν εμπιστευομαι πολιτικους) αλλα επειδη ο υπουργος δεν ειναι τοσο ηλιθιος να προαναγγελει εδω και τοσο καιρο μια τετοια ρυθμιση και να μην την υλοποιησει ποτε. Επισης γυρω απο το ονομα του ακουγονται πολλα και οχι θετικα,δεν νομιζω να θελει να παιξει και αλλο με την υποληψη του. Προτεινω να ηρεμησουμε αλλα οχι να αδρανησουμε,εννοω να συνεχισουμε τηλ. μειλ ,ερωτησεις κλπ. αλλα να προσεχουμε ολοι τα λογια μας εδω μεσα. Πιστευω πως δεν θα περιμενουμε πολυ ακομα μεχρι να μαθουμε την τελικη αποφαση καθως το εξαμηνο τελειωνει συντομα στις περισσοτερες σχολες.

Η κατασταση πλεον εδω στο site εχει ξεφυγει περα απο καθε λογικη. Καθε νοημων ανθρωπος πιστευω θα συμφωνησει σε αυτο. Κατι debate,συζητησεις τύπου 5οικ με φιλους του,μπαρμπαδες,ανηψια κλπ θεωρω πως ειναι απλα χασιμο χρονου και που γραφονται και που διαβαζονται.

Προς τον κ.Κουτρουμπελη το μονο που εχω να πω ειναι οτι θα μπορουσε οταν εγινε ο χαμος των ενστασεων να μην ψαχνει να κρυφτει πισω απο "ταξιδια στο εξωτερικο" και δεν ξερω και γω τι αλλο. Επρεπε απλα να βγειτε και να μας προτεινετε τι θα μπορουσαμε να κανουμε για να δικαιωθουμε, αν γνωριζατε τροπο φυσικα, και δεν νομιζω να σας καταλογιζε κανεις ευθυνες καθως δεν ειστε εσεις αρμοδιος για το θεμα. Και εσεις οπως και εμεις καναμε προβλεψεις. Αν ειχατε κινηθει πιο λογικα ισως η ιστορια μας να ειχε τελειωσει τωρα.

Τελος θελω να κανω ενα σχολιο για το ΑΠΘ. Καλο θα ηταν η συγκλητος να φροντισει για την επιλυση αλλων πολυ σοβαροτερων θεματων που υποβαθμιζουν το ιδρυμα οπως η διακινηση ναρκτωτικων που συμβαινει χαλαρα 8 η ωρα το απογευμα στο προαυλιο της πολυτεχνικης (ημουν για ακομα μια φορα χτες αυτοπτης μαρτυρας) και να μην τα βαζει με τος φοιτητες που ζητουν μετεγγραφη. Συμφωνω ομως στο οτι αν συνεχιστει ο θεμος των μετεγγραφων θα πρεπει να αλλαξει το ολο συστημα για να μην εχουμε το φετινο μπαχαλο.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (4)
Ευχαριστώ που έγραψες. Είπες όλα όσα ήθελα να πω, όμως δεν το έκανα, επειδή όσες φορές το έκανα δεν συνέτισα κανέναν.
Δυστυχώς, ακμάζουν τα τρολλ και ο μπάρμπας. Ο ιδιοκτήτης του σαιτ, κοιτά να βγάλει τα λεφτά του από τα κλικ που δέχεται, όμως δεν φροντίζει να κρατήσει κάποιο επίπεδο.

Αναφορικά με το ΑΠΘ, θεωρώ ότι καταφέρθηκε εναντίον του υπουργείου και όχι των φοιτητών. Και κατ' εμέ, είναι αναμενόμενη η αντίδραση όλων των πανεπιστημίων. Ορίζεται ένας αριθμός εισακτέων, ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί το πανεπιστήμιο στις απαιτήσεις του. Σε αυτό, προστίθενται σταδιακά εισακτέοι από ειδικές κατηγορίες, που είναι πολλές. Έρχονται και οι μετεγγραφές. Έρχονται ενστάσεις, κατ' εξαίρεση. Στην ουσία, όλο το χρόνο, οι γραμματείες ασχολούνται με εισακτέους. Δεν είναι καλό ούτε για τους ίδιους τους φοιτητές, ούτε για το ακαδημαϊκό προσωπικό. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που ζήτησε το ΑΠΘ, είναι ένας σταθερός θεσμός, ώστε το κάθε πανεπιστήμιο να προγραμματίζεται εξ αρχής. Αναφορικά με θέματα εγκληματικότητας, δεν είμαι σε θέση να τα σχολιάσω.
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (0)
 Σωστος.
Υποβλήθηκε πριν από 2267 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (1)
 Αυτα τα ορια εισακτεων,αυτα τα 15%,αυτες οι πανελληνιες εφτασαν την ελλαδα εδω!!!Λαθος,δε συμφωνω μαζι σου.Ετσι κι αλλιως μονο οι μισοι πατανε στο μαθημα.δε βρισκω το λογο που αντιδρουν οι καθηγητες.κατωτεροι ειναι αυτοι.θα μας πουν εμας κατωτερους??ποιοι??μονο να μετεγγραφονται τα παιδια τους ξερουν οι καθηγητες.Αυτοι φταινε για ολα.
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (1)
1) Το όριο εισακτέων, θεωρώ, είναι το μόνο σωστό. 
2) Το 15%, είναι τελείως αυθαίρετο, όπως θα είναι οποιαδήποτε τιμή λάβει αυτό το ποσοστό.
3) Το πόσο σωστός ή όχι είναι ένας θεσμός που αλλάζει με κάθε κυβέρνηση, αφήνεται στην κρίση του καθενός.
4) Ουσιαστικός λόγος για αντίδραση των καθηγητών δεν βρίσκω. Δεν βρίσκομαι όμως και στην θέση τους. Ίσως επιβαρυνθούν με περισσότερο φόρτο, ίσως και οι τρελές αναπληρώσεις που γίνονται στο 1ο έτος λόγω των συνεχών ροών εισακτέων τους τρελαίνει. Όμως, κακά τα ψέματα, πολλοί τους γράφουν τους "νέους", τους αποκλείουν από εξεταστικές, και απλά συνεχίζουν τη ροή της διδασκαλίας. Σε καμιά περίπτωση όμως, γνωστικά, δεν είναι κατώτεροι.
5) Η αξιοκρατία είναι κάτι που την ψάχνουμε όλοι. Ας μην υπερβάλλουμε όμως. Πολλές φορές, ο ίδιος ο νόμος προσφέρει αυτές τις ακραίες ευκαιρίες.

6) Σε γενικές γραμμές, απαιτείτε να φτιαχτεί ο θεσμός των μετεγγραφών από την αρχή, ώστε, ακόμη και με ποσοστό 5%, να πάρουν πρώτα αυτοί που την έχουν ανάγκη, και μετά οι άλλοι.
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (1)

 Μπραβο φιλε αθλητη.τα 5οικ θα παρουν;πες μου.

Ευχαριστω. 

Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (1)
Κάπου εδώ θα στο χαλάσω. Δεν είμαι ο αρμόδιος, ούτε να σου απαντήσω, ούτε να κάνω εκτίμηση.
Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι, αν είχαν καταλήξει στο ποιους θα συμπεριλάβουν, η τροπολογία θα είχε ήδη κατατεθεί. Μέχρι τελευταία στιγμή, θεωρητικά, μπορούν να αλλάξουν τα  πάντα. Ακόμη και σίγουρος να είναι κάποιος στην εκτίμησή του, μπορεί με την κατάθεση να ανατραπεί.
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (1)
 Δηλ τα αδερφια θα παρουν??ανατραπει???
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (0)

Ακολουθώ μια συλλογιστική πορεία, μην καταλήξετε σε αυθαίρετα συμπεράσματα.
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Για να πάρει κάποιος, πρέπει να κατατεθεί και να ψηφιστεί. Με τόσες αναφορές που έχουν γίνει σε αυτή, και με το κλίμα αναμονής, θα εκτεθεί η ηγεσία αν τελικά δεν καταθέσει τη ρύθμιση.
Εφόσον κατατεθεί, πρέπει να περιλαμβάνει και κάποιους. Έτσι δεν είναι; Αυτοί οι κάποιοι, που είναι πλέον βέβαιοι, είναι τα αδέρφια. Προσοχή όμως. Το οικονομικό όριο, μπορεί πολύ εύκολα να αναπροσαρμοστεί.
Αφού φύγαμε από το πλέον σίγουρο, η αμέσως επόμενη εικασία για το τι θα περιλαμβάνει, αφορά τα άτομα δίχως αδερφό φοιτητή. Εδώ έρχεται να δέσει το ότι, εφόσον δεν έχει κατατεθεί ακόμα, δεν είναι τίποτα σίγουρο για αυτούς, και, όσο σίγουρη και να είναι μια εκτίμηση τώρα, θα μπορούσε να ανατραπεί στο τέλος.
Αναφορικά με κάποιες επιπλέον κατηγορίες, θεωρώ ότι οι δικαιούχοι τους είναι ελάχιστοι μπροστά στους δικαιούχους των αποκαλούμενων "5οικ", οπότε δεν ταλαιπωρούν αυτές το υπουργείο. 

Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (2)
 Φιλε ηταν απλα μια απελπιδα προσπαθει απο μερους μου,μηπως και την ακουσει κανεις. Το ΑΠΘ εχει τεραστια προβληματα σε παρα πολλους τομεις. Εκει ελπιζω να μετεγγραφω και για τον λογο αυτο ειχα παρακολουθησει και μαθηματα εκει στο πρωτο εξαμηνο,συνεπως εχω αρκετα καλη εικονα και για την αθλιοτητα των εγκαταστασεων και για την ανεξελεγκτη παραβατικοτητα και για την αθλιοτητα πολλων "καθηγητων". Οταν μεχρι και αυτοι στις διαλεξεις τους μιλαν ασχημα για τα παιδια που ζητουν μετεγγραφη και τα θεωρουν αυτοματως κατωτερα και "ηλιθια" επειδη δεν εγραψαν τοσο καλα στις πανελληνιες τι περιμενεις? Το εθιξα και εγω αυτο που λες και το πιστευω ακραδαντα οτι πρεπει να αλλαξει ο νομος των μετεγγραφων ετσι ωστε να μην επιβαρυνεται κανενα ιδρυμα και να κανει τον απαραιτητο σχεδιασμο.
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (1)
Τυγχάνει να σπουδάζω ιατρική, στην οποία εισήχθην με επιπλέον μοριοδότηση, μέσω ειδικής κατηγορίας. Περίμενα, και εγώ, με την καθυστερημένη εισαγωγή μου, να αντιμετωπίσω πρόβλημα τόσο στην προσαρμογή στη σχολή μου, όσο και στο επίπεδο των συμφοιτητών, που πρακτικά είχαν γράψει πολλά μόρια παραπάνω από εμένα. Έχω, πλέον, αποφανθεί, ότι τα μόρια δεν καθορίζουν πάντα το επίπεδό σου.
Το επίπεδο των σπουδών δεν πρόκειται να <<πέσει>> ακόμη και αν έρθει ο χειρότερος φοιτητής. Οι διδάκτορες δεν αλλάζουν, τα ίδια πράγματα διδάσκουν.
Εύχομαι ολόψυχα να πάρεις τη μετεγγραφή για το ΑΠΘ, μιας και αποτελεί και τη δική μου προτίμηση. Καλή τύχη!
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (0)
Φιλε καλη τυχη και σε σενα ευχομαι. Οι φοιτητες ποτε δεν κρινουν το επιπεδο των ιδρυματων. Αν το συστημα ειναι αμεροληπτο και το επιπεδο αυτο που πρεπει οι "ασχετοι" δεν θα παρουν ποτε πτυχιο.Ειναι απλα τα πραγματα!
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (2)
 Ποιος το ειπε αυτο??ποιος ειναι κατωτερος??ποιος τα λεει αυτα?εισαι σε πολυτεχνικη σχολη εσυ ??ημμυ απθ?
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (0)
 Σορρυ φιλε εγραψα οτι να ναι. Αυτα που λεω τα ειπε καθηγητης του απθ πολλες φορες σε διαλεξεις. Ειμαι μηχανολογος μηχανικος.
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (1)
Κθαηγητης του ΑΠΘ τα ελεγα αυτα. Οχι δεν ειμαι ημμυ,μηχανολογος μηχανικος μηχανικος ειμαι.
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (1)
 Και πες οτι οι καθηγητες θεωρουν κατωτερους τα παιδια που θελουν μετεγγραφη.εσενα τι σου λενε οι καθηγητες;
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (1)
 Δεν εχω σκοπο να παρω τηλ στο υπουργειο και να πω κατι τετοιο,ουτε και εχω σκοπο να ακουω τις βλακειες του συγκεκριμενου. Πρωτον γιατι δεν εχω να αποδειξω σε κανεναν τιποτα,ουτε για την ευφυια μου,ουτε για τις γνωσεις μου και δευτερον γιατι ο συγκεκριμενος "καθηγητης" εχει δειξει αρκετες φορες στο παρελθον το ποιον του. Οι καθηγητες δεν μου λενε κατι συγκεκριμενο,αλλωστε δεν εχω επαφη μαζι τους πλεον.
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (1)
 ??
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (1)
 Εμεις στο πρωτο εξαμηνο ειχαμε ενα "υποχρεωτικο" μαθημα,το σχεδιο, στο οποιο επρεπε να παραδιδεις εργασιες αλλα δεν υπηρχαν απουσιες. Απλα υπηρχε μια λιστα που εγραφαν το ονομα τους οσοι ηταν αιτουντες μετεγγραφης και εκει περνουσε ο καθηγητης τους βαθμους του.
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (1)
 Αφου δεν ησουν εγεγγραμενη φοιτητρια??Γεωργια εχω 5οικ,ποτε πιστευεις θα ξερω αν θα παρω μετεγγραφη ή οχι??
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (1)
 Οσοι ειχαμε κανει αιτηση για μετεγγραφη και παρακολουθουσαμε εκει πηγαμε στον καθηγητη και του εξηγησαμε την κατασταση. Μας ειπε να γραψουμε σε μια κατασταση τα ονοματα μας και μας εξεταζε κανονικα. Οταν θα ξερουμε ολοι, τοτε θα ξερεις και εσυ φιλε/η. Μαλλον απο την επομενη εβδομαδα.
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
          [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (1)
 Απ' οτι καταλαβα μονο τα αδερφια την εχουν σιγουρη τη μετεγγραφη??εσυ τωρα εδωσες εξεταστικη??
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

            
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (0)
Οχι δεν εδωσα εξεταστικη,γιατι δεν ειχα παρακολουθησει τιποτα στην πολη που εισηχθην και γιατι και να διαβαζα και να περνουσα καποια μαθηματα το ποιο πιθανο ειναι αν παρω τελικα μετεγγραφη να μην αναγνωριστουν.
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Σχόλια (0)

 ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.

ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.

    Ο ΜΠΑΡΜΠΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ "ΠΙΣΤΟΛΙ"

ΓΕΩΡΓΙΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. 

Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 31 Ιανουαρίου 2018

Σχόλια (1)
 Συμφωνεις με το ποιημα του μπαρμπα??τα παιδια χωρις αδερφο φοιτητη θα παρουν??απαντησε μου σε παρακαλω.ευχαριστω.
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Τετάρτη, 31 Ιανουαρίου 2018

Σχόλια (0)
Το ποιημα του μπαρμπα δεν το ειδα να σου πω την αληθεια. Με βαση τα οσο εχε πει και στο κοινοβουλιο και στο καναλι της βουλης και στην νεα σελιδα ο υπουργος αλλα και απο καποιες λιγες αναφορες που μου εχουν κανει οι εκαστοτε γραμματεις στα τηλεφωνα που παιρνω θεωρω πως θα παρουν και τα παιδια χωρις αδερφια. Τωρα κατι παραπανω δεν ξερω,μονο με βαση τις δηλωσεις του υπουργου εκφραζω την γνωμη μου.
Υποβλήθηκε πριν από 2268 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (10)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τετάρτη, 17 Απριλίου 2024
Διαδίκτυο: Εθισμός, πρόληψη και τρόποι αντιμετώπισης
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 17 ώρες
Τετάρτη, 17 Απριλίου 2024
ΑΕΙ: Νέο σύστημα πρόσβασης στα 5 Μουσικά Τμήματα Ελλήνων του Εξωτερικού
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 17 ώρες
Τετάρτη, 17 Απριλίου 2024
ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 17 ώρες
Τετάρτη, 17 Απριλίου 2024
Σχολεία: Ποια βιβλία και σε ποιες τάξεις θα αντικατασταθούν το νέο σχολικό έτος
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 18 ώρες
Σελίδα 1 από 6188 (37126 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6186
6187
6188
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης