Τετάρτη, 20 Αυγούστου 2014
e-epimorfosi.aegean.gr
 
 
Πανελλαδικές 2014 - Μηχανογραφικό 2014

edu4u.gr facebook page

 

25082011 250x250_Square_Pop-Up3

 

Animated Sale New - 200x200

Υποτροφία

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 11 Μαΐου 2012
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Πανελλαδικές 2013 - Μηχανογραφικό 2013
Πανελλαδικές 2012: Δείτε τον Αριθμό Εισακτέων των Ειδικών Κατηγοριών σε όλα τα ΑΕΙ - ΤΕΙ
EISAKTEOI_EIDIKES KATIGORIES
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 831 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 5 Σεπτεμβρίου 2012

Σχόλια (0)

Γνωρίζω προσωπικά 3 γιατρούς που έχουν ο καθένας τους από 4 παιδιά..... ΑΡΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ

Ελένη Μενεγάκη  3 παιδιά... ΑΡΑ ΤΡΙΤΕΚΝΗ

Γιαννης Βαρδινογιάννης  3 παιδιά... ΑΡΑ ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ

Και εκατοντάδες άλλες περιπτώσεις αναλόγων προσόντων... 

«ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ» είναι τόσο ΔΥΣΚΟΛΟ να ελέγχονται; Για ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ!!!

Υπάρχουν ΧΙΛΙΑΔΕΣ οικογένειες που δεν ανήκουν πουθενά (ούτε τρίτεκνοι, ούτε πολύτεκνοι, ούτε κοινωνικά κριτήρια), ΟΜΩΣ με ΓΟΝΕΙΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ, που προσπαθούν να συντηρηθούν είτε με την «τεράστια» σύνταξη της γιαγιάς, είτε με κάποιο ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ που μπορεί να βρεθεί στη «χάση και στη φέξη», που λέει ο λαός μας, είτε με ένα μισθό που δεν υπερβαίνει τα 700 ευρώ το μήνα. Αυτοί όμως ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!! Είναι οι.... ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΙ της υπόθεσης!

Α, ρε τζάμπο που σας χρειάζεται.... Είτε πεινάνε 3, είτε πεινάνε 2, είτε πεινάει 1, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ.

Είμαι μοναχοπαίδι, επέλεξα να δηλώσω στο μηχανογραφικό μου (μετά τον τόπο μόνιμης διανομής μου) και ένα άλλο ΑΕΙ που βρίσκεται πολύ κοντά στην πόλη μου και έχοντας συγγενείς εκεί που μπορούν να με βοηθήσουν. ΔΕΝ ΔΗΛΩΣΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ, γιατί απλά ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΑΩ.

φιλικά

ΕΝΑΣ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΣ!!!!! 

Υποβλήθηκε πριν από 714 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Σάββατο, 1 Σεπτεμβρίου 2012

Σχόλια (1)

 ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΤΟΧΕΙΡΩΝΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΟΛΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΩΣ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΠΕΡΥΣΙ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΗΣ.

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΙΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ.

Υποβλήθηκε πριν από 718 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 5 Σεπτεμβρίου 2012

Σχόλια (1)

Έγραψες τη μαγική πρόταση «Ο ΑΓΩΝΑΣ.... ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ»

Το πιστεύεις αυτό πραγματικά; Ακριβώς λοιπόν επειδή είναι ΚΟΙΝΟΣ θα έπρεπε να είναι και ΙΣΟΣ 

Η βοήθεια του κράτους θα έπρεπε να είναι ΠΡΙΝ τις εισαγωγικές (π.χ. δωρεάν φροντιστήρια - ενισχυτικά μαθήματα) και ΟΧΙ ΧΑΡΙΣΜΑ 10.000 & 15.000 ΜΟΡΙΩΝ. Η βοήθεια του κράτους θα έπρεπε να είναι, αφού μπεις στη σχολή προτίμησής σου ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΣΟΥ & ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΣΟΥ, να μπορεί να σε μεταγράφει στην πιο κοντινή πόλη του τόπου διαμονής της οικογένειάς σου και να παίρνεις και το φοιτητικό επίδομα για τις σπουδές σου, και βέβαια πολλές άλλες διευκολύνσεις που θα μπορούσαν να σκεφτούν για τις ΕΚ.

Γιατί, κακά τα ψέμματα, πόσοι από εσάς δεν σκέφτεστε: «έλα μωρέ, είμαι πολύτεκνη, τρίτεκνη κλπ, ΘΑ ΜΠΩ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ και μετά βλέπουμε...» Και μη μου πεις όχι, γιατί το έχω ακούσει πολλές φορές από αντίστοιχους συμμαθητές μου....

Υποβλήθηκε πριν από 714 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 21 Δεκεμβρίου 2012

Σχόλια (2)

 pesta re paidara m egw dn perasa gia miso morio ase re dn diabazoun kai pernane etsi kai milane 8a doume fetos posoi 8a perasoune pou tous koboune ta epidomata na dw edw ti magkes einai!!! kremontai apo podies allonwn emeis omos pername me tin a3ia mas


Υποβλήθηκε πριν από 606 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Σάββατο, 22 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 ή ΔΕΝ περνάτε με την αξίνα σας..
Υποβλήθηκε πριν από 424 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Σάββατο, 25 Μαΐου 2013

Σχόλια (0)
eisai mia psonara. milas sa mpazo. asxoleisou me ta mpoutia sou k ase twn allwn . 
Υποβλήθηκε πριν από 451 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 23 Αυγούστου 2012

Σχόλια (0)
Στην σχολή που θέλω να μπω εγώ, τα κοινωνικά κριτήρια και οι πολύτεκνοι έχουν την ίδιες θέσεις...οπότε δεν χρειάζεται να τα γενικεύουμε όλα!
Υποβλήθηκε πριν από 726 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 23 Αυγούστου 2012

Σχόλια (0)
 Γεια σας,

εχω συγκεντρώσει 18961 μορια στο 3ο πεδίο. Επιπλεον ανήκω στην ειδική κατηγορία των κοινωνικών κριτηρίων. Υπαρχει πιθανότητα να περασω Ιατρικη Θεσσαλονίκης?

Ευχαριστω
Υποβλήθηκε πριν από 727 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 23 Αυγούστου 2012

Σχόλια (0)

Γεια σας, 

εχω συγκεντρώσει 18961 μορια στο 3ο πεδίο. Επιπλεον ανήκω  στην ειδική κατηγορία των κοινωνικών κριτηρίων. Υπαρχει πιθανότητα να περασω Ιατρικη Θεσσαλονίκης?

Ευχαριστω 

Υποβλήθηκε πριν από 727 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2012

Σχόλια (0)

Είναι σωστό και φυσικό το κράτος να βοηθάει τους πολύτεκνους. Να δίνει κίνητρα βοηθώντας οικονομικά  για την απόκτηση παιδιών, ενώ παράλληλα να μειώνεται το πρόβλημα το τεράστιο της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα.

Αλλά είναι λάθος μεγάλο αυτό με τις θέσεις εισαγωγής. 

Να μάθουν οι ίδιοι οι υποψήφιοι και οι γονείς τους, να μην τρέφουν ελπίδες ότι μπορούν να τα καταφέρουν σε μία σχολή με δύσκολα μαθήματα και απαιτήσεις και να κοιτάνε για σχολές κοντά στις δυνατότητές τους. Αν και η ποιότητα και η δυσκολία μια σχολής στις μέρες μας, δεν ορίζεται αποκλειστικά από τα μόρια εισαγωγής, πχ Μηχανολογία Τει Πατρών εισαγωγή κάτω από τη Βάση σχολή με πολλές απαιτήσεις και εργαστήρια, Παιδαγωγικό οπουδήποτε, Διοιήκηση επιχ. σε πανεπιστήμιο πτυχίο στην πλάκα-μαθήματα με αντιγραφές και ούτε καν πτυχιακή εργασία. Ωστόσο δεν μπορεί κ ο υποψήφιος που εβγαλε 5.000 να ανταπεξέλθει σε σχολή με 15.000 μόρια! Ή με παραπάνω. Είναι φύσιν αδύνατο. Καλύτερα οι υποψήφια σε αυτή την κατηγορία να επιλέγουν απλά τις σχολές στον τόπο τους και να μην κάνουν "όνειρα θερινής νυκτός" για να δειχτουν απλά κ μόνο στους συγγενείς κ φίλους ότι είναι σε μία "ανώτατη σχολή" χωρίς να το αξίζουν ουσιαστικά. Αυτές οι βλαχονοοτροπίες ας τελειώνουν μπας και προχωρήσουμε!

Αλλά η μοναδική σωτηρία είναι να ξεριζωθεί όλο αυτό το πολύπλοκοκαι σαθρό σύστημα. 

Και ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας

Πλέον ευκαιρία για σπουδές, έχει όχι ο καλύτερος και εξυπνότερος, αλλά αυτός που έχει να πληρώσει πιο πολλά στα ιδιαίτερα κ φροντιστήρια. 

Υποβλήθηκε πριν από 728 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 14 Αυγούστου 2012

Σχόλια (0)
μηπως ειναι σε θεση κανεις να μου εξηγησει και μενα αυτο το αξιοκρατικο συστημα που ξαφνικα με μια ''αποτυχια'' που χρεωθηκα στις πανελληνιες κινδυνευω να μεινω μακρυα απο τον τοπο που μεγαλωσα,ενω πληρω ολα τα σωστα κριτηρια,δλδ μητερα με αναπηρια ανω το ποσοστο 67% και αδερφη στον τοπο που θελω και εν πασει περιπτωσει τι πρεπει να κανω;;; πως πρεπει να δρασω;;;τι πρεπει να κανω για να κερδισω μια θεση εκει που επιθυμω αφου η κυρια διαμαντοπουλου επελεξε η οικογενεια που γουσταρε να κανει πολλα παιδια να εχει περισσοτερες ευκαιριες για να εισαχθει εκει που θελει ενω εγω που εχω μητερα με σκληρυνση κατα πλακας και χρειαζεται τη φροντιδα μου να μην μπορω να της την παρεχω.....ευχαριστω και συγγνωμη για το παραπονο.....
Υποβλήθηκε πριν από 736 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 4 Αυγούστου 2012

Σχόλια (0)
ειμαι τριτεκνη και εβγαλα 17700..υπαρχει περιπτωση ν πιασω νομικη θρακης ή ψυχολογια θεσσαλονικης?
Υποβλήθηκε πριν από 746 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 29 Ιουλίου 2012

Σχόλια (0)

απλά πιστεύω πως θα έπρεπε οι θέσεις για τους πολύτεκνους κ αυτή των κοινωνικών κριτηρίων να είναι ίδιες!

Υποβλήθηκε πριν από 752 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 27 Ιουλίου 2012

Σχόλια (0)
 ανηκω στην κατηγορια κοινωνικων κριτηριων.μηπως θα μποτουσε καποιος να μου πει αν η δικια μας σειρα ειναι μονο οι θεσεις που γραγουν γ3? η ειναι παραπανω? 
Υποβλήθηκε πριν από 754 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 26 Ιουλίου 2012

Σχόλια (0)
ανηκω στην ειδικη κατηγορια  κοινωνικων κριτηριων. εχω γραψει 17.122 . υπαρχει καποια περιπτωση να πιασω τη νομικη θρακης ???
Υποβλήθηκε πριν από 755 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 10 Ιουλίου 2012

Σχόλια (0)
sinolika oi theseis twn koinwnikwn kritiriwn poses einai??edw anaferei gia paradeigma oti gia to tmima twn politikwn mixanikwn tis thessalonikis oti oi theseis tha einai 1 enw perysi oi antistoixe theseis itan 2...poia einai i auksisi tw thesewn loipon??
Υποβλήθηκε πριν από 770 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 3 Ιουλίου 2012

Σχόλια (0)
 Οι πολυτεκνοι δικαιουνται τις θεσεις που τους δινονται, ομως κανενας και για κανεναν λογο δεν μπορει να αμφισβητησει την αδικια π υφιστανται τα παιδια με κοινωνικα κριτηρια. Εγω ειμαι πολυτεκνος λογω τριτεκνιας και μονογονεικης οικογενειας,Συγκεκριμενα ο πατερας μου μεγαλωνει τρια παιδια,αφου η μητερα μου εχει απεβιωσει. Επισης εχω διδυμο αδερφο.Κατα την γνωμη μου, οι θεσεις που παρεχει το υπουργειο ειναι απειροελαχιστες, και το γεγονος της εισαγωγης στην τριτοβαθμια εκπαιδευση παιδιων και μαλιστα σε πολυ καλα τμηματα, με βαθμους εξευτελιστικους εντινει την αδικια.
Υποβλήθηκε πριν από 778 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012

Σχόλια (1)
Μπραβο τους με το 10% στην σχολη που θελω δινουν 1θεση μονο και με το 3% δινουν 1 θεση συνολο 2 θεσεις ποιος θα πρωτομπει ?Ειχα την ατυχια φαινεται να γεννηθω διδυμη και να μην μπορω τον Ιουνιο του 2011 (λογω αμελειας του Υπουργειου)να δηλωσω κοινωνικα κριτηρια !!!!!Τωρα για την αποκατασταση της αδικιας δινουν απο 1 θεση σε καθε ΑΕΙ !!!!θα τους ειμαι ευγνωμων που τα λαθη τους τα τακτοποιουν με τοση αγαπη οχι μονο για εμενα αλλα και για τοσα παιδια που αδικηθηκαν .και περιμενουμε εναν ολοκληρο χρονο για να μας κοροιδευουν με μια μονο θεση   !!!!!ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε αυτους που σκεφτηκαν να παιζουν με τις ψυχες μας!!!
Υποβλήθηκε πριν από 832 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012

Σχόλια (2)
 Να το χαίρονται το σύστημα εισαγωγής τους! Μεγαλύτερο ποσοστό θέσεων για τους πολυτέκνους - ανεξαρτήτως εισοδήματος- και μικρότερο για παιδιά αναπήρων κ.λπ., χωρίς εισοδηματικό κριτήριο πάλι. Ποιο κράτος δικαίου παραγκωνίζει παιδιά ανέργων, μονογονεϊκών οικογενειών, δίνει επιπλέον θέσεις σε όσους έχουν την 'τύχη' να έχουν αδελφό που σπουδάζει ή οι γονείς τους είχαν τη δυνατότητα να κάνουν τέσσερα παιδιά, χωρίς να λογαριάζει εισοδηματικά κριτήρια; Αυτή είναι η ερμηνεία της συνταγματικά αναγνωρισμένης ίσης μεταχείρισης, δηλαδή να προτάσσονται για τις επιπλέον θέσεις εισακτέων υποψήφιοι με χαμηλές βαθμολογίες εις βάρος όσων έχουν πραγματική ανάγκη (και καλύτερες βαθμολογίες);
Υποβλήθηκε πριν από 803 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012

Σχόλια (4)

Σκεφτητε ομως και τις πολυτεκνες οικογενειες που ειναι σχεδον σιγουρο οτι εχουν περισσοτερα εξοδα απο οτι οι υπολοιποι..με τα λιγοτερα ομως μορια ειναι δυνατον να περασουν οι πολυτεκνοι σε καποια σχολη της περιφεριας τους ωστε να λιγοστεψουν τα εξοδα...μην σκεφτεστε νονο τον εαυτο σας ..!!!!.

Υποβλήθηκε πριν από 799 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 9 Ιουλίου 2012

Σχόλια (1)

MONO OI POLYTEKNOI DEN EINAI POY EXOYN OIKONOMIKO PROBLHMA,ENA SORW OIKOGENEIES ME ENA PAIDI DEN EXOYN OTAN DEN DOYLEYEI KANENAS.ESY EXETE ENA KARO PRONOMOIA OLOI STO DHMOSIO BOLEYESTE.KALA KANANE.OI ALLOI NA SXIZONTAI STO DIABASMA KAI ESEIS NA THN BOLEYESTE KALA ME 5000 MORIA NA MPENETE AEI.

Υποβλήθηκε πριν από 772 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012

Σχόλια (0)
μην σκεφτεστε εγωιστικα ! επειδη το κρατος δεν ειναι κρατος δεν σημαινει οτι οι πολυτεκνοι ειναι οι τυχεροι και αυτοι που φταινε! ειμαι παιδι απο πολυτεκνη οικογενεια εχω αλλα 4 αδερφια ο πατερας μ εχει πληντυριο αυτοκινητων και η μητερα μ δεν δουλευει! το χειμωνα ισα που προσπαθουμε να τα βγαλουμε περα! τι μας λετε λοιπον? επισης σκεφτητε οτι ακομα κ καποια απο αυτα τα πολυτεκνα παιδια με αυτα τα προνομια περασουν εστω με 1000 μορια ακομα και με τοσα..ο γονιος 9α εχει την οικονομικη δυνατοτητα να το στειλει? σας παρακαλω λιγο ελεος!!!
Υποβλήθηκε πριν από 741 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 2 Ιουλίου 2012

Σχόλια (2)

 Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει εισοδηματικό κριτήριο!!! Είναι στην ίδια θέση μια πολύτεκνη οικογένεια με εισόδημα 80.000 euro και το ίδιο μια μονογενεϊκή οικογένεια με εισόδημα 8.000 euro?

Είναι εμφανές ότι η μονογενεϊκή οικογένεια δεν μπορεί να σπουδάσει τα παιδιά της εκτός έδρας. Ας είμαστε ρεαλιστές... Δεν μπορεί οι μονογονεϊκές οικογένειες να παραγκωνίζονται έτσι και να δίνονται έξτρα θέσεις για πολύτεκνους και τρίτεκνους! Και δεν είμαστε εγωϊστές...είναι πραγματικότητα είτε σας αρέσει είτε όχι!

Υπάρχει αδυναμία ως προς τις μονογενεϊκές όπως και είναι απαράδεκτο να είναι στην ίδια κατηγορία οι μονογονεϊκές από θανόντες γονείς και οι μονογονεϊκές από διαζύγια!!! Στη δεύτερη περίπτωση υπάρχει και δεύτερος γονιός άσχετα εάν είναι σε απόσταση από τη στέγη του...όχι από το παιδί του που μπορεί να το στηρίξει. Σκεφτείτε λοιπόν εσείς πριν κριτικάρετε τους άλλους αποκαλώντας τους εγωιστές!!! 

 

Υποβλήθηκε πριν από 778 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Σάββατο, 18 Αυγούστου 2012

Σχόλια (0)
 Δεν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Ουτε προγραμματισμός μπαίνοντας στο Λύκειο να ξέρεις τι τα ισχύει βγαίνοντας , για να προγραμματισεις τη ζωή σου κατά το δυνατόν ...
Υποβλήθηκε πριν από 732 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Τρίτη, 3 Ιουλίου 2012

Σχόλια (2)
  Zoume sthn ELLADA!!!se periodo oikonomikhs krishs.!!!!!!.....pws ginetai oi polyteknes oikogeneies na exoun toooso  megalo eisodhma???.....mallon to antitheto symvainei sth pleionothta aytwn twn oikogeneiwn......to systhma eisagwghs polyteknwn vevea dn einai aksiokratiko.....Apo thn allh o kathenas apodeiknyei thn aksia toy sth metepeita poreia toy sto panepisthmio.!!!!!!!!...dn eimai polyteknos... apla eksefrasa thn apopsh moy sxetika me to thema....!!!....
Υποβλήθηκε πριν από 778 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      
Σάββατο, 18 Αυγούστου 2012

Σχόλια (0)
 Υπάρχουν οικογένειες όλων των κατηγοριών όχι μόνο με 80.000 αλλά και περισσότερα. Μην εκπλήσσεσαι. Όπως υπάρχουν και φορολογούμενοι που είναι οκ και άλλοι που δεν είναι οκ και την πληρώνουν οι υπόλοιποι. Απ' όλα υπάρχουν. Τάξη και ΔΙΚΑΙΩΣΥΝΗ δεν υπάρχουν.
Υποβλήθηκε πριν από 732 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Σάββατο, 4 Αυγούστου 2012

Σχόλια (2)

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΕΙΣΑΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΑΠΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΕΞΩ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΛΙΓΗ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ. ΟΧΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ.ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ... ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ, ΕΝΩ ΤΑ ΟΡΦΑΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ...

Υποβλήθηκε πριν από 746 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       
Σάββατο, 18 Αυγούστου 2012

Σχόλια (0)
 Μονογονεϊκή λογω θανάτου και ποσοστό αναπηρίας γονέα άνω του 67% !
Υποβλήθηκε πριν από 732 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       
Δευτέρα, 6 Αυγούστου 2012

Σχόλια (0)

 μπραβο πες τα μπας και μας ακουσουν!!!!!! 

Υποβλήθηκε πριν από 744 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012

Σχόλια (1)

ΟΙ  ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΕΧΟΥΝ  ΚΑΙ ΠΟΛΥ  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ  ΠΡΟΝΟΜΙΑ  ΑΠΟΤΙ ΕΧΟΥΝ  ΟΙ ΟΡΦΑΝΟΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ.ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ  ΜΕΙΩΜΕΝΟ  ΡΕΥΜΑ,ΤΗΛ. ΔΩΡΕΑΝ ΤΡΟΦΙΜΑ,ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΠΟ  ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ  Ε!!!ΜΕΓΑΛΩΝΩ  2  ΠΑΙΔΙΑ  ΜΟΝΗ ΜΟΥ 15  ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΔΟΥΛΙΑ 1ΟΟΟ ΕΥΡΩ ΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ  ΜΙΑ  ΜΙΚΡΗ  ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΠ ΤΟΝ  ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ  ΠΟΥ ΚΟΒΕΤΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ  Ε!!!!!

Υποβλήθηκε πριν από 784 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Σάββατο, 28 Ιουλίου 2012

Σχόλια (1)

Ποιος σας είπε οτι οι πολύτεκνοι δεν πληρώνουν εισητήρια;

Είμαι μέλος υπολύτεκνης οικογένειας και ας πληροφορώ οτι εισητήρια πληρώνουμε απλώς είναι μειωμένα όπως το νερό και το ρεύμα.

Όσο για το επίδομα είναι 350 ευρώ το δίμηνο. Πέστε μου, αυτή η μάνα τι να πρώτο κάνει με αυτό το "μεγάλο" επίδομα για τα τέσσερα παιδιά εκ των οποίων το ένα είναι μωρό.

Υποβλήθηκε πριν από 753 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      
Σάββατο, 28 Ιουλίου 2012

Σχόλια (0)
 * Και για το τηλέφωνο που γράφετε ΕΛΕΝΗ δεν υπάρχει καμία απολύτως ελάφρυνση .
Υποβλήθηκε πριν από 753 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

Σχόλια (0)

 ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΟΙ;

ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΜΕΝΑ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΟΡΦΑΝΗ!

ΜΑΣ ΠΡΗΞΑΝΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ.

ΟΧΙ ΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΟΥΝ!

ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΔΙΚΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ. 

Υποβλήθηκε πριν από 785 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Σάββατο, 9 Ιουνίου 2012

Σχόλια (2)
 Τις περισσότερες θέσεις από τις ειδικές κατηγορίες τις τρώνε οι πολύτεκνοι και αυτό είναι αισχρό και κατάφορα άδικο...είναι τόσο δύσκολο να ΜΗΝ μπει ένας πολύτεκνος εκεί που θέλει ακόμα και με μέτρια βαθμολογία. Αλλά τι να περιμένει κανείς;; Το κράτος δικαίου...φρόντισε.Πέρυσι πολύτεκνος μπήκε στην αγγλική φιλολογία Αθήνας με 6.000+ μόρια, στη νομική Αθήνας με 14000+ το ίδιο και στην Κομοτηνή...αυτά είναι μόνο ενδεικτικά υπάρχουν και άλλα πολλά τμήματα που δέχτηκαν επίσης άτομα με κατα πάάάρα πολύ μικρότερο αριθμό μορίων, απ'ότι αυτών της γενικής σειράς. ΕΛΕΟΣ.
Υποβλήθηκε πριν από 802 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουνίου 2012

Σχόλια (2)

 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.

ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.

ΒΓΗΚΑΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ,ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ,ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ.

ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΜΈΝΔΙΑΦΕΡΕΙ,ΤΕΦΑΑ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ,ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΒΓΗΚΑΝ 11 ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΕΝΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ;

ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΕΝΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΛΟΥΣΙΟΣ;

TI KOINΩΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ;

YΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ Σ΄ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ;

ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ;

ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ;

ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ;

TI AΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ;

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΣΑ ΜΙΣΟΥΜΕ;

MAΣ ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ;

ΣΕ ΤΙ ΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΧΡΙΣΤΟΦΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗ;KI AYΤΕΣ ΔΕΝ ΕΞΥΜΝΟΥΝ ΤΟΥΣ "ΑΡΙΣΤΟΥΣ";

ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ.


Υποβλήθηκε πριν από 788 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Τρίτη, 17 Ιουλίου 2012

Σχόλια (0)
ποσα μορια εβγαλες μαζι με τα αγωνισματα?και τι κοινωνικο κριτηριο εχεις?
Υποβλήθηκε πριν από 764 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Κυριακή, 24 Ιουνίου 2012

Σχόλια (1)

 ΚΟΠΕΛΙΑ !!!! ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΖΕΙΣ ??? ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΗ !!! ΣΑΝ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΣΟΥ ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ....ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.....ΕΞΑΛΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ,ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.....ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΟΥ???ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΩΡΑ....ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΟΥ ...ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ....ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΡΝΗΤΙΚΗ......ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ.....ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ...ΠΑΝΤΩΣ!!!!

Υποβλήθηκε πριν από 787 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      
Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

Σχόλια (0)

 ΕΣΕΝΑ ΟΝΤΩΣ ΣΕ ΤΣΙΜΠΗΣΕ ΜΥΓΑ ΤΣΕ ΤΣΕ.

ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΖΕΙΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΟΥΤΕ ΝΑ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΟ ΠΗΓΑ ΣΗΜΕΡΑ.

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ; 

ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ.

ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΑΓΧΟΝΕΣΑΙ !ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΩ ΤΗΝ ΑΚΡΗ 

Υποβλήθηκε πριν από 785 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 14 Ιουνίου 2012

Σχόλια (1)

Το 2011 συγκέντρωσα 18.603 μόρια. Θα μπορέσω να εισαχθώ στη Νομική Αθήνας το 2012?

Ευχαριστώ

Τζένη

Υποβλήθηκε πριν από 797 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 21 Ιουνίου 2012

Σχόλια (1)
 den nomizw takh
Υποβλήθηκε πριν από 789 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Τρίτη, 3 Ιουλίου 2012

Σχόλια (1)

με 18.400 και κοινωνικα κριτηρια υπαρχει περιπτωση για αρχιτεκτονικη ξανθης η χανιων???????δινουν 4 θεσεις στη καθεμια:((((((((((((((((((((((((

Υποβλήθηκε πριν από 778 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Τρίτη, 10 Ιουλίου 2012

Σχόλια (1)
με 18667 και με κοινωνικα κριτηρια περνω  νομικη αθηνας΄  απαντηστε μου
Υποβλήθηκε πριν από 771 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2012

Σχόλια (1)
ανήκω στην κατηγορία των τριτέκνων  έχω βγάλει 14,551 μόρια οι περσινές βάσεις για την γενική σειρά για το ιστορικό αρχαιολογικό του βόλου ήταν 14,207 και οι βάσεις για τους τριτέκνους για το ίδιο τμήμα  13,272 πόσες  πιθανότητες έχω  να περάσω??στο μηχανογραφικό πάντως ήταν η πρώτη μου επιλογή.Ας απαντήσει καποιος παρακαλώ..: |
Υποβλήθηκε πριν από 770 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Τρίτη, 14 Αυγούστου 2012

Σχόλια (1)
ανετα! 
Υποβλήθηκε πριν από 736 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2013

Σχόλια (1)
 συγχαρητηρια σε ολους !!!!!!!! παιζετε το παιχνιδι ακριβως αυτο που θελουν αυτοι να μαλωνουν οι κοινωνικες ομαδες  μεταξυ τους!!!!!!!!! και για ορισμενους που δεν ξερουν παντα υπηρχε εισοδηματικο κριτηριο για τους πολυτεκνους και αυτο ηταν στις 60.000 ευρω! κατεβηκε στις 45.000 και τωρα κατεβαινει πιο πολυ! και οπως ενας ανεργος δεν μπορει να σπουδασει ενα παιδι ετσι και ενας πολυτεκνους δεν μπορει να σπουδασει 4 και 5 και 6 παιδια με 20.000!! πρεπει ολοι μαζι να ενωθουμε μα ανοιξουν οι κοινωνικες ομαδες και οχι να μαλωνουμε !μη τους δωσετε αυτο που 8ελουν !!!!!!!!!!
Υποβλήθηκε πριν από 573 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
           
Πέμπτη, 7 Φεβρουαρίου 2013

Σχόλια (0)
 Συμφωνώ απόλυτα με την Κατερίνα Γεωργιάδου. Οι πολύτεκνοι όπως -δυστυχώς- ο περισσότερος κόσμος είτε είναι τρίτεκνοι είτε είναι μοναχοπαίδια περνούν δύσκολες καταστάσεις στον οικονομικό τομέα. Καλό θα ήταν να μην κατακρίνετε τους πολύτεκνους ή οποιονδήποτε άλλο και μην αισθάνεστε αδικημένοι γιατί πιστέψτε με όποιος αξίζει πραγματικά δεν μένει έξω και αυτοί που πέρασαν καθαρά από την καλή τους τύχη δεν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις που μπορεί να έχει οποιοδήποτε ίδρυμα είτε Α.Ε.Ι είτε Τ.Ε.Ι οπότε δεν έχει νόημα όλοι παίρνουν κάποτε αυτό που τους αξίζει έστω και αν φαίνεται προσωρινά πως ευνοούνται. Γι'αυτό καλό είναι να κοιτάτε τον εαυτό σας και να βελτιώνεστε όσο μπορείτε και αν κάποιος που δεν του άξιζε "καφιέται" πως πέρασε στην τάδε σχολή αργά ή γρήγορα θα φανεί πόσο "άξιος" ήταν. Τέλος θα ήθελα να πω πως οι επιδοτήσεις που παίρνουν οι πολύτεκνοι είναι μηδαμινές μπροστά στις υποχρεώσεις και τα έξοδα που έχουν γιατί όση οικονομία και να κάνει μία οικογένεια είναι διαφορετικό να προσπαθείς να τα φέρεις εις πέρας αν έχεις ένα-δύο παιδιά και διαφορετικά αν έχεις 3-4-5 κ.ο.κ και πολλά παιδιά πλέον σταματούν τις σπουδές αν δεν μπορούν να τις κάνουν παράλληλα και δουλεύουν για ψίχουλα...Κρίμα!!! Μας έχουν ευτελίσει εντελώς και ακόμη είναι η αρχή... 
Υποβλήθηκε πριν από 559 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης