Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Τ.Ν.
Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2020
Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
ΝΕΟ! ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΒΑΣΕΩΝ 1ο ΠΕΔΙΟ
 Επειδή δεν έχουμε βαρύτητες -100, Έκθεση -200 με -300, Αρχαία -100, Ιστορία -50, Κοινωνιολογία -300, πιθανή πτώση πάνω από 500-600 μόρια!

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)

 Αν δε βγουν τα στατιστικά δεν υπάρχει πρόβλεψη, μη λέτε ανοησίες, σταματήστε.

Με το παλιό  θα έχουμε αποχή περίπου 20% , δε γνωρίζουμε ανά κατεύθυνση τη συμμετοχή, στη θεωρητική συμμετέχουν μαθητές κάτω του 17500, μετριοι που λίγοι θα ξεπεράσουν αυτά τα μόρια.

Πιστεύω δε θα είναι πάνω από 2000 υποψήφιοι στη θεωρητική , πέρυσι οι βάσεις έπεσαν πολύ, άρα οι περισσότεροι τακτοποιήθηκαν και με τις μετεγγραφές.

Στο μηχανογραφικό οι παλιοί βάλτε σχολές που θέλετε, μην τρώτε θέσεις που θέλουν κάποιοι άλλοι, είναι κρίμα αφού δε θα πάτε. 

Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 τι λετε ρε????? Που τις βρισκετε αυτες τις προβλεψεις θελω να καταλαβω??????  Αλλοι λενε πτωση αλλοι ανοδος τι κανετε παίζετε με το αγχος των παιδιων ????
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (2)

 Μα που βλέπεις το περίεργο;;

1) Έχουμε ή δεν έχουμε έλλειψη βαρύτητας:; άρα μείον 100!

2) Έχουμε ή δεν έχουμε ΔΕΔΟΜΕΝΟ ότι η Έκθεση έχει πάει πάρα πολύ άσχημα;;

3) Έχουμε διαβάσει ή όχι ότι Αρχαία και Ιστορία είναι χειρότερα από πέρυσι;

4) Τέλος Κοινωνιολογία πάρα πολύ χειρότερα από Λατινικά ναι ή όχι;;;

Άρα πως γίνεται να μην πέσουν ΠΟΛΥ οι βάσεις;;; Πέρυσι έπεσαν σχεδόν 200 μόρια γράφοντας ελαφρά πως τα κάτω Αρχαία και Ιστορία και μάλιστα καλύτερα Έκθεση και Λατινικά ....

Αν έχεις αντίλογο πες με στοιχεία, δλδ καλύτερες επιδόσεις στα επιμέρους μαθήματα κλπ και όχι έτσι στον  αέρα, 

Καλή επιτυχία σε όλους!


Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Και το κυριότερο δεν το είπες ...που δεν έχουμε το τεράστιο ανταγωνισμό από αποφοίτους, που αυτοί κάθε χρόνο είχαν τις υψηλότερες επιδόσεις, γτ λόγω λατινικών πήγαν όλοι με το παλιό... Οι επιδόσεις με το νέο είναι πολύ χαμηλές....εδώ θα είστε κ θα δείτε....υπομονή μέχρι Τρίτη -Τετάρτη
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Καλά τα λες Νίκη, απλά τα παιδιά δεν έχουν καταλάβει ότι μία μονάδα κάτω η Έκθεση (που δεν αποκλείεται να είναι μεγαλύτερη) σημαίνει -250 μόρια, επίσης άλλη μία μονάδα κάτω (σίγουρα θα είναι μεγαλύτερη)  Κοινωνιολογία σε σχέση με Λατινικά -250, κάποια μικρή έστω μείωση από Ιστορία και κυρίως Αρχαία, συν έλλειψη βαρύτητας μας κάνουν άνετα πτώση πάνω από 500 μόρια. Κυρίως δεν έχουν αντιληφθεί την ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά στις επιδόσεις Κοινωνιολογίας - Λατινικών....
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Δεν μιλαω για το ποστ του θεματοθετη. Μακαρι να υπαρχει πτωση! Εγω μιλαω για τα σχολια απο κατω που λενε ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΟΔΟΣ. Δεν μπορω να καταλαβω ΠΟΥ ΤΑ ΒΛΈΠΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΑΝΟΔΟ ΚΑΙ ΑΓΧΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΜΕΤΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΑΝΟΔΟ. ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥΣ
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Όλα καλά, καλά τα λες. Πάντως θεωρείς ότι είναι λάθος αυτό που λέω, ότι δλδ λείπουν βαρύτητες, Έκθεση χάλια, προς τα κάτω Αρχαία περισσοτέρο και Ιστορία λιγότερο και Κοινωνιολογία πολύ πιο κάτω από Λατινικά;;; Μα είναι δεδομένα όλα αυτά και οδηγούν σίγουρα σε σημαντική πτώση ...
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 εχω ακουσει πολλους εξαλλου να παραπονιουνται για την κοινωνιολογια, επειδη επεσε κυριως η ενοτητα 7. Πώς να υπάρχει επομενως μεγαλη ανοδος? Απορω..
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 ... στον αντίποδα μάλιστα των 19-20 βροχή των Λατινικών, μείον Έκθεση, μείον βαρύτητες, μείον, μείον, μείον...
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
ΕΚΤΊΜΗΣΗ ΜΟΛΙΣ ΤΏΡΑ ΝΈΟ ΣΎΣΤΗΜΑ ΑΝΟΔΟΣ ΕΩΣ 100  ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟ ΑΝΟΔΟΣ 150. 
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2020

Σχόλια (3)
 ΕΧΕΙΣ ΔΊΚΙΟ ΑΝΟΔΟΣ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΠΡΟΒΛΈΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ 
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Μάθε να γράφεις εσύ το Δυστυχώς πρώτα και τα ξαναλέμε...
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
Δεν είναι σωστό να ... παίζετε εδώ και να πετάτε άσχετα...  Σε όλα τα μαθήματα έγραψαν στο νέο χειρότερα με απορύφωμα Έκθεση - Κοινωνιολογία (συγκριτικά με Λατινικά), μείον και βαρύτητες και θα υπάρξει άνοδος ;;;;;; Τεράστια πτώση έρχεται ....
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 ΠΑΛΑΙΟ ΑΝΟΔΟΣ.... 
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (2)
 Μεγάλη Άνοδος με το παλαιό δυστυχώς. 
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Γτ το λέτε αυτό ρε παιδιά;;;; Δεν μπορείτε να πετάτε μια λέξη, κ ναμας τρελενετε...γτ άνοδος με το παλιό;;;;γτ αυτή η βεβαιότητα;;;;;
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Ναι σιγουρα παλαιο μεγαλη ανοδος.
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)

 ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΟΣΟΙ ΓΡΆΨΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 16 ΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΙΗΣ😅

ΜΩΡΕ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ;

θα θέλατε να ναι τοσο εύκολο να γράψουν όλοι 18 , 19 απο 16 που έγραψαν πέρσυ.

Στη χειρότερη να μείνουν οι βασεις ιδιες.

Α κι για επαρχία ψυχολογία , ειδικα Φλώρινα θα πέσει. 

Τοσο με το νεο οσο και για το παλαιο λογω μη αντιστοιχίας του τμήματος.... 

Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (2)

  

Οσοι είμαστε με το νεο  θα είμαστε γυρω στα ίδια.

Ουτε μεγαλη πρώτη ούτε μεγαλη ανοδος.

Για το παλιο κανεις δεν ξέρει, δεν υπάρχουν στατιστικά για τοσα λιγα γραπτά.

Καλη μας επιτυχία :)  

Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

        
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Μην το λες, θα έχει όντως μεγάλη πτώση, αφού σε όλα τα μαθήματα του πρώτου πεδίου έχουν πάει χειρότερα με το νέο, έχεις ακούσει κανέναν να λέει ότι σε κάποιο μάθημα έχουμε καλύτερες επιδόσεις, λείπουν και βαρύτητες...
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Με το νέο άνοδος μέγαλη με το παλαιό πτώση μεγάλη. 
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
Μπααα μεγάλη πτώση στο νέο με μείον βαρύτητα, Έκθεση χάλια, Ιστορία Αρχαία χειρότερα, Κοινωνιολογία δραματικά πιο κάτω από Λατινικά, άρα όχι απλά πτώση με νέο, αλλά προβλέπω πάνω από -500!!!
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

         [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)

 Παιδια για το παλιο δεν εχουν βγει να πουν τίποτα αρα μη το ζαλίζετε το θεμα.Μιλαμε για διασπαρτα γραπτα σε πολλα βαθμολογικά κέντρα , ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ.

Για το νεο αντιθέτως σε λιγες μερες θα έχουμε κι στατιστικά.

Μικρες αυξομειώσεις λενε .Μη περιμένετε οτι με 16.500 θα μπαίνουμε νομική.

Πανω κατω θα ναι ιδιες οι βάσεις , τι να κάνουμε. 

Αν ηταν να περιμένουμε τοση πτώση θα ειχε μαθευτεί μέχρι τώρα .

100 και 200 μορια δεν ειναι μεγαλη πτώση. 

Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
          [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Έσυ που το στηρίζεις δλδ;;; Μα μόνο -100 είναι η έλλειψη βαρύτητας, Έκθεση;;;;; τουλάχιστον μείον 200, εκεί όμως που θα επηρεάσει πάρα μα πάρα πολύ είναι Κοινωνιολογία που πάνω από 17 έγραψαν λίγοι, σε αντίθεση με Λατινικά που έγραφαν όλοι 19-20, για όλους αυτούς τους λόγους, ΜΕΓΑΛΗ ΠΤΩΣΗ 1ο πεδίο. Όποιος έχει αντίλογ,ο με στοιχεία όμως, όπως καλύτερες επιδόσεις κλπ τον ακούμε, διαφορετικά οι ισχυρισμοί για στασιμότητα ή έστω για μικρή πτώση 100-200 μορίων δεν έχει καμία βάση ...
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

           [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (3)
Εσείς με το νέο αφού βγουν οι βαθμοί και τα στατιστικά θα ξέρετε περίπου που βρίσκεστε.Εμείς με το παλιό δεν ξέρουμε καν πόσοι είμαστε στη θεωρητική και κανείς δεν ρισκάρει να κάνει προβλέψεις για μας.Θα έχουμε μεγάλη αγωνία μέχρι να βγουν οι βάσεις.Απλά με το νέο ρισκάρω να πω πως θα υπάρξουν μικρές αυξομειώσεις γιατί τα θέματα ήταν σχετικά βατά με εξαίρεση την Έκθεση.Στο παλιό είχαμε και περισσότερα και δυσκολότερα αλλά υπήρχε και η εμπειρία.Εμένα δεν με βοήθησε πολύ γιατί έκανα κακή διαχείρηση χρόνου και παιδιαρώδη λάθη.Ούτε οι υπόλοιποι που γράφαμε μαζί  ήταν ικανοποιημένοι.Οι θέσεις είναι λίγες στη θεωρητική καί ελπίζω  να μην είμαστε πολλοί υποψήφιοι.Καλή επιτυχία σε όλους!
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
            [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Έχεις απόλυτο δίκαιο σε αυτά που λες, κ εγώ με το παλιό είμαι κμπορει να είχαμε εμπειρία, αλλά λάθη έγιναν σε όλα τα μαθήματα... μέχρι τέλη Αυγούστου δεν θα έχουμε ιδέα...δεν ξέρουμε όχι μόνο τον αριθμό των υποψηφίων, αλλά κ τί μαθητές ήταν....από ότι ακούγεται ήταν δύο ταχυτήτων, οι πολλοί καλοί που πάνε για νομικές ψυχολογία, στην πλειοψηφία κορίτσια, κ τα αγόρια που ξαναδινουν για σώματα ασφαλείας, κ οι πολύ χάλια που δεν πέρασαν πουθενά κ ξαναδινουν για να μπουν σε μια οποιαδήποτε σχολή .. οι μεσαίες κατηγορίες μαθητών που μπήκαν σε κάποια σχολή κ είτε πήραν μεταγραφή , είτε απλά πήγαν στην πόλη που πέρασαν, δεν ξαναεδωσαν.   Γτ μην ξεχνάμε δεν είναι κ το πιο εύκολο κ οι περισσότεροι απλά θέλουν να ζήσουν το όνειρο της φοιτητικής ζωής, ....απλά λόγω λιγοστών θέσεων, στις υψηλόβαθμες σχολές θα γίνε ι  ένας πανικό ς ... εσύ για ποια σχολή ενδιαφέρεσαι;;; Εγώ ψυχολογία, εκτός Φλώρινας, γτ θέλω μεταγραφή... Καλή μας επιτυχία
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
              
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Και γω Ψυχολογία ήθελα αλλά με τα λάθη που έκανα πλέον δεν ελπίζω.Περιμένω τους βαθμούς για να αποφασίσω τι άλλο θα δηλώσω.Ευτυχώς δικαιούμαι μετεγγραφή.Καλή σου επιτυχία!
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
            [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Μαζί με τους βαθμούς στο παλιό θα βγουν και τα στατιστικά και ο αριθμός υποψηφίων και τότε θα ξερεις πολλα , οπως το 16
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
             [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (2)
 Έτσι είναι.Βέβαια πολλά θα κριθούν και από τις προτιμήσεις των υποψηφίων.Επίσης πρέπει να δηλώσουμε ξέροντας αν δικαιούμαστε μετεγγραφή ή όχι.Είναι κρίμα να δηλώνουμε σχολές που δε θέλουμε και πόλεις στις οποίες για διάφορους λόγους δεν μπορούμε να πάμε.Στερούμε θέσεις από άλλους.Εσύ Νικόλα τι προβλέπεις για το παλαιό σύστημα;
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
               
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Ναι , είναι όντως κρίμα , εμείς με το παλιό να μην δηλώσουμε σχολές που δεν θα πάμε, είτε λόγω επαρχίας,είτε λόγω σχολής, αν δεν μας ενδιαφέρει....γτ οι θέσεις είναι ελάχιστες κ μπορεί να στερήσουμε το όνειρο κάποιου παιδιού,εγώ για παράδειγμα Φλώρινα δεν θα βάλω ...καλή μας επιτυχία. .. παιδιά εσείς με το παλιό, ποιος είναι ο στόχος σας;;;
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

               
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Προβλέπω χαμηλές βάσεις σε σχέση με πέρυσι
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
            [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (2)
 Κοινωνιολογία - Λατινικά, όπως λέμε Μέρα - Νύχτα.... θα υπάρξει όντως πτώση....
Υποβλήθηκε πριν από 1392 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

             [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Παιδιά η ψυχολογία εκπα είναι ισοτιμη με Φλώρινα.???? 
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
               
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Από άποψη επαγγελματίκων δικαιωμάτων είναι ακριβώς ισότιμη, αλλά έχει τεράστια διαφορά στον  κύκλο σπουδών που έχουν, αν μπεις σε κάθε σχολή θα καταλάβεις αυτό που λέω,δυστυχώς η Φλώρινα επειδή είναι καινούργιο τμήμα κ πέρυσι , έμειναν μόνο 20 άτομα στη σχολή οι υπόλοιποι πήραν μεταγραφή, δεν φημίζεται ιδιαιτέρως....κ φυσικά αν δεν έχεις σκοπό να μείνεις 4 χρόνια Φλώρινα , είναι κρίμα να την δηλώσεις ,γτ δίνει μόνο 8 θέσεις με το παλιό....
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
             [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)

 Κι εγω δε θα δηλωσω Φλώρινα...

Για το νέο τοσο μεγαλη πτώση θα ειχε μαθευτεί πλέον δυστυχώς.

Δεν Ελπίζω σε πολλα Προσωπικά.

Για το παλιο δε σταματάει η αγωνια σας αλλα ούτε κι η ελπίδα σας😅 

Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

              [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 ... γιατί τόση απογοήτευση, πόσα μόρια υπολογίζεις;; πάντως θα .... μαθευτεί σε λίγες μέρες που θα ψαχνούν όλοι τα 20αρια των Λατινικών στα σχολεία και θα βλέπουν τα 17άρια το πολύ 18άρια της Κοινωνιολογίας, καλά για Έκθεση το 70 θα είναι σούπερ βαθμός (πέρυσι Έκθεση 30+ πάνω από 75....) - η πτώση θα είναι μεγάλη με το νέο!!!
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
               [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (2)

 Διοτι υπολογίζω γύρω στο 16.500....και ενδιαφερομουν για ψυχολογια Αθήνας η Θεσσαλονίκης.

Στη χειρότερη Κρήτη αλλα δεν ξέρω αν θα παω... 

Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

                 
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Αν όντως τα έχεις υπολογίσει σωστά κ η βαθμολογία σου είναι γύρω στα 16500 , είσαι σίγουρα Κρήτη. Θετική σκέψη κ όλα θα γίνουν , δεν υπάρχουν καλά γραπτά, καλή σου επιτυχία
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

                [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
Εσύ τα βλέπεις αόριστα, δεν έχεις πάρει υπόψιν σου ένα προς ένα τα δεδομένα ανά μάθημα. Μα γιατί το βλέπεις έτσι, πες μου τι παράλογο βλέπεις να λέω παραπάνω σε σχέση με έλλειψη βαρύτητας, Έκθεση - χάλια, Κοινωνιολογία τόοοοσο κάτω από Λατινικά, επίσης είπαν και Ιστορία αλλά κυρίως Αρχαία κάτω.... με 16.500 σίγουρα είσαι μέσα. Εγώ υπολογίζω Νομική στα 16.600-16.700 το πολύ και ψυχολογίες στα 16.000 - 16.100...
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)

 Μακάρι ρε συ αλλα οπου διαβάζω πουθενά δε λενε για πτωση .Αντε μια μικρη αυξομείωση.

Θα ειχε γινει βούκινο αν περίμεναμε τοσο χαμηλές βάσεις.

Αν ενδιαφερόμουν για επαρχία δε θα χα τοσο άγχος αλλα για Αθηνα και Θεσσαλονίκη θα ειναι κοσμοϊστορικο γεγονός να δούμε τέτοιες βάσεις.

Περα απο την έκθεση ειχαμε αντικείμενικα βατα θέματα.

400κατι ατομα αναμεσα στα χιλιάδες δε θα βρεθούν να γράψουν καλα να πέρασουν σε αυτες τις 3 σχολές που με ενδιαφέρουν;

εσυ ποια σχολη θες;  

Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
Αν θες μόνο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, όντως με 16.500 δεν περνάς, Ρέθυμνο όμως ΣΙΓΟΥΡΑ. Επίσης μην παίρνεις σοβαρά αυτά που διαβάζεις, το 2016 έδινε αδερφή μου για Ιατρική είχε 18.800 και οι ... ειδικοί που λες και συ έλεγαν βάση πάνω από 19.000 χαχα Τελικά βάση στα 18.650... και πέρασε άνετα Ηράκλειο - πρώτη επιλογή. Δεν έχουν αντιληφθεί την ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά μεταξύ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ και ΛΑΤΙΝΙΚΩΝ συν τα άλλα. Τι επιμέρους βαθμούς περιμένεις; Εγώ Νομική θέλω.
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

                   [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)

 Δεν ενδιαφέρομαι για Ρέθυμνο αν και μάλλον θα το βάλω για να μη χασψ τελείως τη σχολή  =) 

Έχω κανει τρομερα λαθη έκθεση και απροσεξιες αρχαία .

Νομικη πιστεύω η Κομοτηνή μπορεί να πέσει και στα 17.000.

Πάντως δεν είναι οτι δεν έχουν αντιληφθεί κάτι.

Ειπαν οτι υπάρχει διαφορά απλα οχι τοσο μεγαλη .

 

Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                    [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
Τέλος πάντων, μάλλον δεν μπορείς να το αντιληφθείς... Σου λέω μόνο έκθεση μία μονάδα κάτω σημαίνει -250 μόρια, το ίδιο και κοινωνιολογία. Δλδ εσύ πιστεύεις ότι έκθεση δε θα είναι ούτε καν μία μονάδα κάτω, το ίδιο και κοινωνιολογία σε σχέση με λατινικά;;;;;;  Μα πέρυσι, αν δεν είχαμε βαρύτητες, η βάση θα ήταν κάτω από 17.100, δλδ πιστεύεις ότι ΙΣΩΣ, με όλα αυτά, θα πέσουν άντε 100 μόρια;;;; Μα και καθηγητές μου που συζήτησα περιμένουν πτώση πάνω από 500 μόρια (έκθεση - κοινωνιολογία μαζί 400 τουλάχιστον).
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

                     [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)

 Εχω καταλάβει απλα περιμένω να δω στατιστικά αν όντως ισχύουν  οι χαμηλές βαθμολογίες.

Οσο να ναι εμεις της θεωρητικης ανταποκρίθηκαμε καλύτερα στην έκθεση.(οχι εγω😅)

Μακαρι να έχεις δίκιο  ❤❤❤❤

εσυ που θες; 

Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                      [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (2)
Εγώ Αθήνα - Θεσσαλονική το ίδιο μου κάνει, αλλά και Κομοτηνή να περάσω θα πάω τρέχοντας χαχαχα. Η ανασφάλειά μου περιστρέφεται γύρω από Έκθεση, με τόσα που ακούω... Όσο για Έκθεση σε σχέση με 2ο και 4ο πεδίο σίγουρα καλύτερα εμείς, όμως και στο 3ο γράφουν πολύ καλά. Να ξέρεις πάντως πολλά λάθη έχουν γίνει στο υπόλοιπο τεστ, όπως Β2 και κυρίως Β3 και όχι μόνο στην Έκθεση, γενικά δεν είχε κανένα ερώτημα που να μπορούσες εύκολα να πάρεις όλα τα μόρια, κάτι που γινόταν εύκολα μέχρι πέρυσι με τα συνώνυμα - αντώνυμα, δομή παραγράφων, τρόποι ανάπτυξης κλπ, φέτος ακόμα και Σ/Λ ήταν πιο δύσκολα, έλεος δλδ... Εγώ όμως θα επιμείνω, για μία ακόμη φορά στην αρνητική επίδραση της Κοινωνιολογίας...
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

                       [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Επειδή  βλέπω ότι το έχεις ψάξει κ οι απόψεις σου με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη,ποια νομίζεις ότι θα είναι η βάση ψυχολογία ς Γιάννενα, Φλώρινα με το παλιό;;; Πόση μείωση θα υπάρχει;;;
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                        [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Θέλω να είμαι ειλικρινής, έχω ασχοληθεί κυρίως με νέο - επειδή έδινα κιόλας... Ωστόσο και με το παλιό δεν έχω ακούσει να έχουν γράψει καλά, γενικά δεν έγραφαν καλά φέτος και στα εύκολα, εννοείται και στα πιο δύσκολα, ακόμα και Λατινικά άκουσα κάποιους ότι τους ζόρισαν.... Καλή επιτυχία σου εύχομαι!
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

                          
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)

 Σε ευχαριστώ πάρα πολύ,καλή μας επιτυχία κ μακάρι να επιτευχθούν οι στόχοι μας

Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                       [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)

 Ναι ενταξει σίγουρα θα παίξει ρόλο , αντε να δούμε σε λίγες μερες.

Εγω εκθεση παιζει να βγήκα και εκτός θέματος😅😂 

Καλή μας επιτυχίαααα. 

Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                        [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
Καλή επιτυχία!
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

                         [Κλείσιμο]
Σάββατο, 4 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)

 Φλώρινα με το παλιο εννοείται στα τάρταρα !

Γενικα με το παλιο -και με το νεο-μη περιμένετε καμια άνοδο , στη χειρότερη να μείνουν τα ιδια.

Φλώρινα αν ενημερωθεί επαρκως ο κόσμος για τη μη αντίστοιχια θα δηλώθει απο ελάχιστους. 

Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

                          [Κλείσιμο]
Σάββατο, 4 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Σίγουρα οι βάσεις με το παλαιό θα ανέβουν. 
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                           [Κλείσιμο]
Σάββατο, 4 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 πώς εισαι σιγουρος? Εχεις τεκμήρια?
Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                             
Σάββατο, 4 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)

ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ ΚΑΝΕΙΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΦΉΜΕΣ.

 

Υποβλήθηκε πριν από 1391 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (11)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Μετεγγραφές φοιτητών 2024: Ποιοί μπορούν να κάνουν αίτηση από σήμερα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 3 λεπτά
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Πώς υποβάλλεται καταγγελία για περιστατικό ενδοσχολικής βίας στο stop-bullying.gov.gr
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 5 λεπτά
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Προσθήκη προσωνυμίας σε σχολείο της Λάρισας
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 20 λεπτά
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Aκαδημαϊκή ταυτότητα: Πώς να τη βγάλετε μέσω gov.gr
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 27 λεπτά
Σελίδα 1 από 6197 (37182 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6195
6196
6197
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης