economic flights cheap flights
Αύξηση της οικολογικής συνείδησης του Έλληνα καταναλωτή, η οποία εκδηλώνεται μέσα από ένα σύνολο φιλικών προς το περιβάλλον συμπεριφορών, κατέγραψε η ετήσια έρευνα του Ερευνητικού Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M.) και του Κέντρου Αειφορίας (CSE), με θέμα Πράσινο Marketing: Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης . Όπως τόνισε ο Γιώργος Αυλωνίτης, καθηγητής του A.LA.R.M.
Το πράσινο Marketing αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για διαφοροποίηση, ενίσχυση της εταιρικής εικόνας και καλλιέργεια σχέσεων με τον πελάτη , ενώ από την πλευρά του ο Νίκος Αυλώνας, Διευθύνων Σύμβουλος του CSE, δήλωσε ότι Οι καταναλωτές αγοράζουν πράσινα προϊόντα και γενικότερα δίνουν λιγότερη έμφαση στις πράσινες εταιρείες, γεγονός που ενισχύεται και από την περιορισμένη διαφημιστική προβολή τους . Σημειώνεται ότι η Direction Εκδοτικός Οργανισμός, στήριξε με τις εκδόσεις της την εσπερίδα ως χορηγός επικοινωνίας.
Πηγή: BUSINESS