Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 14 Απριλίου 2022
Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Ζέττα Μακρή για Πανελλήνιες 2022: Δεν θα μειωθεί η εξεταστέα ύλη

Από τη Βουλή η υφυπουργός Παιδείας  Ζέττα Μακρή ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να υπάρξει μείωση της εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2022.

Ειδικότερα, η υφυπουργός Παιδείας, αρμόδια για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Ζέττα Μακρή, απαντώντας σε κοινοβουλευτική ερώτηση του βουλευτή του ΜέΡΑ 25 Κρίτωνα Αρσένη (με αριθμό πρωτοκόλλου 599) με θέμα: «Μείωση της ύλης στις τάξεις του Λυκείου» ξεκαθάρισε ότι φέτος δεν υπάρχει λόγος μείωσής της όπως έγινε τις δύο προηγούμενες χρονιές, όταν λόγω πανδημίας μεγάλο μέρος των σχολικών μαθημάτων έγινε εξ αποστάσεως. «Πέρυσι, λόγω τηλεκπαίδευσης και ειδικών συνθηκών πανδημίας, μειώθηκε η εξεταστέα ύλη. Φέτος τηρούνται πιστά τα πρωτόκολλα, ενώ η εκπαιδευτική διαδικασία συνεχίζεται κανονικά», δήλωσε η κ. Μακρή.

Η Υφυπουργός πρόσθεσε ότι δεν υπάρχει εισήγηση από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής πολιτικής (ΙΕΠ) για μείωση της ύλης. «Το ΙΕΠ κρίνει επαρκή τον χρόνο κάλυψης της ύλης, ενώ στελέχη του έχουν κάνει επαφές με εκπαιδευτικούς για την πληρέστερη ενημέρωσή του για τον ρυθμό κάλυψης της ύλης», είπε η κ. Μακρή.

Η Επίκαιρη Ερώτηση

Προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
Θέμα: Μείωση της ύλης στις τάξεις του Λυκείου

Η εισαγωγή της τηλεκπαίδευσης στη σχολική ζωή, σε συνδυασμό με τις ευρύτερες αρνητικές ψυχολογικές επιδράσεις του φαινομένου της πανδημίας, έχουν δημιουργήσει μια νέα πραγματικότητα για όλους τους μαθητές και ειδικότερα για εκείνους που πρόκειται αυτή τη χρονιά, να εξεταστούν με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Παρόλα αυτά, η ύλη για τις πανελλαδικές του 2022 είναι ίδια ή και αυξημένη σε σχέση με την προ πανδημίας εποχή. Υπάρχουν αλλαγές σε μαθήματα π.χ. στην Ομάδα Ανθρωπιστικού προσανατολισμού, η Κοινωνιολογία έχει αντικατασταθεί από τα Λατινικά τα οποία έχουν περισσότερη ύλη και πιο δύσκολη εξέταση.

Δεν έχει ληφθεί καθόλου υπόψη από το Υπουργείο Παιδείας ότι η προετοιμασία των φετινών αποφοίτων είναι ελλιπέστατη εξαιτίας των δύο χρόνων τηλεκπαίδευσης. Στη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς, έχουν χαθεί πολλές διδακτικές ώρες για τους μαθητές και μαθήτριες, λόγω της ασθένειας τόσο των παιδιών όσο και των καθηγητών που προσβλήθηκαν από τον κορονοϊό. Προφανώς, αυτές οι ώρες δεν είναι ίδιες για όλους τους μαθητές με συνέπεια η κάλυψη των κενών που δημιουργήθηκαν να είναι δύσκολη. Σε πολλά μαθήματα η Τράπεζα Θεμάτων, η οποία αφορά την Α΄ και Β Λυκείου, είναι ελλιπής. Στο ΕΠΑΛ, για παράδειγμα, ελάχιστα θέματα είχαν αναρτηθεί για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας μέχρι το τέλος Ιανουαρίου. Η λογική της Τράπεζας Θεμάτων, υποχρεώνει όλη τη διαδικασία της διδασκαλίας να προσαρμοστεί στα συγκεκριμένα θέματα, αφαιρώντας από τους εκπαιδευτικούς τη δυνατότητα να προσαρμόσουν τα θέματά τους στις ανάγκες των μαθητών και στην ιδιαιτερότητα που παρουσιάζει η κάθε τάξη.

Αν προστεθούν στα παραπάνω οι ώρες που χάθηκαν εξαιτίας της κακοκαιρίας, τότε γίνεται σαφές ότι η εκπαιδευτική διαδικασία τη φετινή σχολική χρονιά διεξήχθη μετ’ εμποδίων και κάθε άλλο παρά φυσιολογική μπορεί να χαρακτηριστεί. Η κοινή λογική επιβάλλει να προχωρήσει το Υπουργείο Παιδείας σε περιορισμό της ύλης καθώς είναι πρακτικά αδύνατη η προσαρμογή των προγραμμάτων των σχολείων προκειμένου να καλυφθεί η διδακτέα ύλη με βάση τις προβλέψεις της Τράπεζας Θεμάτων.

Σε αυτό το δυστοπικό περιβάλλον, έρχεται να προστεθεί και η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής. Πάνω από 15.000 μαθητές, πέρυσι, αποκλείστηκαν από την τριτοβάθμια εκπαίδευση λόγω της Ε.Β.Ε και όσοι είχαν την οικονομική δυνατότητα, στράφηκαν στην ιδιωτική εκπαίδευση.

Έχοντας υπόψη τα παραπάνω που συνθέτουν, τα τελευταία δύο χρόνια, το ιδιαίτερα δυσμενές περιβάλλον για την εκπαιδευτική κοινότητα,

Ερωτάται η κ. Υπουργός

1. Θα περιορίσετε την εξεταστέα ύλη με ταυτόχρονη κατάργηση τηςτράπεζας θεμάτων, έστω για την τρέχουσα σχολική χρονιά,  απαλλάσσοντας τους, ήδη ψυχολογικά φορτισμένους, υποψηφίους από την επιπρόσθετη αγωνία της ελλιπούς προετοιμασίας για να δοθεί η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να προσαρμόσουν τη διδασκαλία στις ανάγκες και ιδιαιτερότητες των μαθητών και μαθητριών του Λυκείου, με στόχο την κάλυψη των κενών που δημιουργήθηκαν;

2. Θα καταργήσετε την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής έτσι ώστε οι μαθητές και μαθήτριες που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να εγγραφούν σε ιδιωτικές σχολές, να μπορούν να φοιτήσουν στα δημόσια δωρεάν εκπαιδευτικά ιδρύματα;

Ο ερωτών βουλευτής
Κρίτων Αρσένης
 
Πηγή: foititikanea.gr 

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 714 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

ΔΩΡΕΑΝ Μαθήματα Αγγλικών / Απόκτησε (Lower, Advanced, Proficiency)
Κυριακή, 3 Δεκεμβρίου 2023 - 04:06
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (4)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (12)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (2)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
Εκπαιδευτικοί: Δε φοβόμαστε την αξιολόγηση
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 8 ώρες
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
ΕΕΤΑΑ Παιδικοί σταθμοί ΕΣΠΑ: Έρχονται voucher για όλους
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 8 ώρες
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
Το σχέδιο της Κομισιόν για ένα ευρωπαϊκό πτυχίο
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 9 ώρες
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
Τον Απρίλιο πιλοτικός διαγωνισμός PISA στα Αγγλικά και στις Ψηφιακές Δεξιότητες
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 9 ώρες
Σελίδα 1 από 6165 (36985 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6163
6164
6165
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης