Κυριακή, 03 Ιουλίου 2022
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2022 - Μηχανογραφικό 2022

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα
Ερωτήσεις σχετικά με την δυσλεξία
 

Πότε ανακαλύπτουμε την δυσλεξία;

Δυσλεξία = Δυσκολία στο διάβασμα και στη γραφή.

Συνήθως τα προβλήματα στο διάβασμα και στη γραφή τα ανακαλύπτουμε στο δημοτικό σχολείο. Σε ελαφρές περιπτώσεις το παιδί μπορεί να καλύπτει το πρόβλημά του. Τότε το πρόβλημα το ανακαλύπτουμε όταν μαθαίνει μια ξένη γλώσσα. Σε βαριές περιπτώσεις το πρόβλημα φαίνεται από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού.

Πολλά από τα συμπτώματα της δυσλεξίας μπορούν να γίνουν αντιληπτά και σε παιδιά χωρίς μαθησιακές δυσκολίες. Στα παιδιά χωρίς μαθησιακές δυσκολίες τα συμπτώματα σταδιακά εξαφανίζονται. Στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες δυστυχώς τα συμπτώματα δεν φεύγουν χωρίς ειδική υποστήριξη.

Ποια γράμματα μπερδεύουν τα παιδιά;

Κάθε παιδί έχει ένα διαφορετικό τρόπο στο μπέρδεμα των γραμμάτων. Το ένα παιδί μπερδεύει 4 γράμματα. Το άλλο παιδί μπερδεύει σχεδόν όλα τα γράμματα. Παραδείγματα από τα γράμματα, που μπερδεύουν συχνά, είναι:

α-ω Αναποδογυρισμένο: α β δ ε ζ η ι κ ξ ρ 
Αντικατάσταση: α-ο β-θ θ-φ γ-λ ζ-ξ κ-τ μ-η ν-υ ο-ω φ-ψ χ- ξ ψ-ξ

Α-Ω Αναποδογυρισμένο: Β Γ Ε Ζ Κ Ρ Σ
Αντικατάσταση: Γ-Τ Δ-Λ Θ-Ο Η-Κ Μ-Ν Ο-Ω Χ-Κ Φ-Ψ Ψ-Υ Σ-Μ Θ-Ψ-Φ

Γιατί γράφει μερικές λέξεις σωστά, και άλλες λανθασμένα;

Όταν το παιδί έχει μια καλή εικόνα στο μυαλό του, για το αντικείμενο στο οποίο αναφέρεται η λέξη (δηλαδή: βλέπει στην φαντασία του ένα ωραίο αυτοκίνητο), μπορεί να κολλήσει τα γράμματα της λέξης (α υ τ ο κ ι ν η τ ο ) σ' αυτή την εικόνα. Επομένως δεν ξεχνάει την ορθογραφία της συγκεκριμένης λέξης.

Η λέξη «και» δεν έχει μια συγκεκριμένη εικόνα. Το δυσλεκτικό παιδί δυσκολεύεται στην σωστή αναπαραγωγή της λέξεως, και συνήθως το γράφει «κε». Ό,τι ακούει γράφει: ακούγεται το κ και το ε, επομένως γράφει αυτομάτως το «κε» αντί το «και». Όταν του πείτε: «Έλεγξε τι έγραψες.», συνήθως βλέπει το λάθος που έκανε. Όταν του λέτε να ξαναγράψει την λέξη, την κάνει πάλι λάθος.

Ένα άλλο παράδειγμα έδωσε ένας καθηγητής των αγγλικών: «Το παιδί μπορούσε να γράψει σωστά τις δύσκολες λέξεις «resurrection» και «invisible», αλλά όχι τις απλές λέξεις «boy and girl». Σε αυτή την περίπτωση το παιδί μάλλον ασχολείται με ηλεκτρονικά παιχνίδια που χρησιμοποιούν τέτοιο λεξιλόγιο, και αφού το ενδιαφέρον του παιδιού εστιάζεται εκεί, μπορεί να αναπαράγει αυτές τις λέξεις σωστά.

Η δυσλεξία είναι αρρώστια;

Η δυσλεξία δεν είναι αρρώστια. Το δυσλεκτικό παιδί έχει ένα άλλο τρόπο εκμάθησης.

Ένα άλλο παράδειγμα έδωσε ένας καθηγητής των αγγλικών: «Το παιδί μπορούσε να γράψει σωστά τις δύσκολες λέξεις «resurrection» και «invisible», αλλά όχι τις απλές λέξεις «boy and girl». Σε αυτή την περίπτωση το παιδί μάλλον ασχολείται με ηλεκτρονικά παιχνίδια που χρησιμοποιούν τέτοιο λεξιλόγιο, και αφού το ενδιαφέρον του παιδιού εστιάζεται εκεί, μπορεί να αναπαράγει αυτές τις λέξεις σωστά.

Στο παιδί με δυσλεξία δουλεύει το δεξιό ημισφαίριο του εγκεφάλου πιο πολύ. Και έτσι ο φανταστικός του κόσμος με εικόνες (σαν ταινία) δουλεύει τέλεια. Η λεκτική ανάπτυξη, όσο αφορά την ανάγνωση και τη γραφή, μένει πίσω. Προσοχή: Η ομιλία του δυσλεκτικού παιδιού μπορεί να είναι καλύτερη από εκείνη των άλλων παιδιών της ηλικίας του.

Στο παιδί με καλές αναγνωστικές και γραφικές ικανότητες το αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου δουλεύει πιο πολύ. Και έτσι οι λεκτικές του ικανότητες, όσο αφορά την ανάγνωση και τη γραφή, είναι πιο αναπτυγμένες.

Το παιδί που του αρέσει η ανάγνωση και η γραφή βεβαίως εξασκείται πιο πολύ σε σχέση με το δυσλεκτικό παιδί που αποφεύγει το διάβασμα και δεν θέλει καθόλου να γράφει. Το δυσλεκτικό παιδί εξασκείται πιο πολύ στη γυμναστική, στο χορό, στη ζωγραφική και σε άλλες δημιουργικές δραστηριότητες.

Στα σχολεία η ύλη και ο τρόπος διδασκαλίας στηρίζονται στην λεκτική ανάπτυξη. Το παιδί που έχει δυσλεξία, έχει ένα διαφορετικό τρόπο εκμάθησης. Όταν προσεγγίζουμε το δυσλεκτικό παιδί με ένα διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας, τότε η απόδοση του θα είναι σε συνάρτηση με την ηλικία και την νοημοσύνη του.

Η ενημέρωση γύρω από την δυσλεξία είναι ελλιπής. Η προκατάληψη απέναντι στην δυσλεξία δεν αφήνει περιθώριο σε γονείς και καθηγητές να βλέπουν με θετικό μάτι το δυσλεκτικό παιδί.

Πολλά παιδιά με δυσλεξία νομίζουν πως είναι καθυστερημένα ή πάσχουν από μια σοβαρή αρρώστια του εγκεφάλου. Αυτή την εικόνα τους δίνουν μερικοί συμμαθητές, μερικοί καθηγητές και γονείς των συμμαθητών τους, που λένε να μην κάνουν παρέα με δυσλεκτικά παιδιά.

Λόγω της δυσλεξίας τους, ο Albert Einstein και ο Walt Disney με τον τρόπο τους, δημιούργησαν έναν φανταστικό κόσμο. Πρώτα στο μυαλό τους και μετά εξωτερίκευσαν τις ιδέες τους. Ο ένας με καινούριες θεωρίες, ο άλλος με κινούμενα σχέδια. Και οι δυο ήταν οι χειρότεροι μαθητές στο δημοτικό και στο γυμνάσιο. Ελάχιστα άτομα κατάλαβαν την αξία τους, όταν ήταν μαθητές.

Γιατί να βαθμολογούμε με επιείκεια;

Μετά από διάβασμα πολλών ωρών, η απογοήτευση των παιδιών και γονέων είναι μεγάλη, όταν αφαιρούνται βαθμοί για ορθογραφικά λάθη ή για την χρησιμοποίηση περιορισμένου λεξιλογίου.

Ένα βαριά δυσλεκτικό παιδί κατάφερε να γράψει μια έκθεση χρησιμοποιώντας 200 λέξεις αντί 300. Μπράβο του!!!

Γιατί πρέπει να επιβραβεύσουμε το δυσλεκτικό παιδί;

Τα περισσότερα δυσλεκτικά παιδιά κατορθώνουν να τελειώσουν το γυμνάσιο και δεν έχουν ακούσει ούτε μια φορά στο δημοτικό, ούτε μια φορά στο γυμνάσιο ένα μπράβο ή άριστα για την δουλειά τους!

Οι γονείς, μέσα στην απογοήτευση τους και το άγχος για το μέλλον του παιδιού τους, ξεχνάνε να επαινούν το παιδί για τα κατορθώματά του.

Τα περισσότερα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αισθάνονται «άχρηστα», γιατί δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των γονέων και των καθηγητών. Βγάλανε το συμπέρασμα πως οι συμμαθητές τους είναι πιο έξυπνοι από αυτά και πως οι ίδιοι δεν έχουν μέλλον. Έχει ήδη δημιουργηθεί υπαρξιακό πρόβλημα και κατάθλιψη σε μικρή ηλικία (από 10 ετών).

Τα περισσότερα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες αισθάνονται «άχρηστα», γιατί δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των γονέων και των καθηγητών. Βγάλανε το συμπέρασμα πως οι συμμαθητές τους είναι πιο έξυπνοι από αυτά και πως οι ίδιοι δεν έχουν μέλλον. Έχει ήδη δημιουργηθεί υπαρξιακό πρόβλημα και κατάθλιψη σε μικρή ηλικία (από 10 ετών).

Πώς να ενθαρρύνουμε το παιδί, για την απόκτηση αυτοεκτίμησης:

«Κέρδισες το παιχνίδι, μπράβο !»
«Μπράβο στην προσπάθειά σου !»
«Τι ωραία που χορεύεις !» 
«Τι ωραία ζωγραφιά που έκανες !» 
«Είσαι άριστος στο ποδόσφαιρο !»
«Αριστεύει στο σκάκι !» 
«Είσαι καλό παιδί !»
«Μπράβο, που με βοήθησες !»
«Σ'αγαπώ πολύ!

Πηγή: dyslexia-correction.gr 

viagra vs cialis real life comparisons where can i hide my viagra click here
wife cheat how many people cheat go
click here signs of infidelity catch a cheat
women who cheat on their husband cheat husband women affair
women love to cheat open online
abortion pill bleeding misoprostol for abortion abortion paperwork
pregnancy medications pregnancy problems termination pregnancy pill
viagra prescription coupon free prescription card discount card for prescription drugs
how do i find a location of a cell phone go how to find gps location of a cell phone
tretinoin charamin.jp priligy pill
amoxicillin endikasyonlar amoxicillin 1000 mg amoxicillin dermani haqqinda
end pregnancy teen pregnancy abortion ways to terminate an early pregnancy

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3505 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 26 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (0)
αν και η δυσλεξία είναι διαφορετική στα παιδιά και διαφορετική στους ενήλικες.. Εγώ είμαι στο 3 με το ε, καθώς και το  "μ" με το "ν", τουλάχιστον αυτό παρατηρώ στο word που διορθώνω συνέχεια. ότι πιάσει το μάτι μου. βέβαια πολλές φορές γράφω λέξη και λείπουν γράμματα από την λέξη.. ασ είναι καλά και πάλι το word.
generic mexico pharmacy viagra go link
website viagra softgels viagra superactive canadian
open read here viagra soft how to take
link husband watches wife cheat married cheat
i think my boyfriend cheated on me my boyfriend cheats would my boyfriend cheat
Υποβλήθηκε πριν από 3505 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
ΙΚΥ ΕΚΟ
Παρασκευή, 1 Ιουλίου 2022 - 10:45
Σχόλια (5)

μηχανογραφικο
Παρασκευή, 1 Ιουλίου 2022 - 00:37
Σχόλια (1)

Βάσεις
Τρίτη, 28 Ιουνίου 2022 - 00:25
Σχόλια (4)

10% Πιθανότητες
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2022 - 01:18
Σχόλια (0)

την τριτη τα αποτελεσματα πανελληνιων 2022
Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2022 - 14:02
Σχόλια (1)

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Σάββατο, 18 Ιουνίου 2022 - 15:01
Σχόλια (1)

Κωδικός μηχανογραφικου
Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2022 - 14:03
Σχόλια (0)

Βάσεις ιατρικής
Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2022 - 10:19
Σχόλια (15)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ
Σάββατο, 11 Ιουνίου 2022 - 23:17
Σχόλια (2)

ΒΙΟΧΗΜΕΙΑΣ & ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Σάββατο, 11 Ιουνίου 2022 - 10:08
Σχόλια (9)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Σάββατο, 2 Ιουλίου 2022
Πανελλαδικές 2022: Πότε ανακοινώνονται οι Βάσεις Εισαγωγής - Οι ημερομηνίες
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 8 ώρες
Σάββατο, 2 Ιουλίου 2022
Μηχανογραφικό 2022: Πώς θα γίνει η συμπλήρωση – Ευκαιρίες και παγίδες
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Σάββατο, 2 Ιουλίου 2022
Γονείς Φοιτητών: Τι να προσέξετε για την επιδότηση ρεύματος Power Pass
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Σάββατο, 2 Ιουλίου 2022
Πανελλαδικές 2022 - Τα παράδοξα: Χειρότερες επιδόσεις... περισσότερα μόρια!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Σελίδα 1 από 5643 (33857 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
5641
5642
5643
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης