Σάββατο, 23 Αυγούστου 2014
e-epimorfosi.aegean.gr
 
 
Πανελλαδικές 2014 - Μηχανογραφικό 2014

edu4u.gr facebook page

Animated Sale New - 200x200

Υποτροφία

Share
asdf
Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013
Πανελλαδικές 2013 - Μηχανογραφικό 2013
ΦΥΣΙΚΗ!

Επειδη διαβασα  και ακουσα καποια σχολια απο μαθητες οτι η φυσικη ηταν ΠΑΛΟΥΚΙ ΣΗΜΕΡΑ!ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕ ΠΗΓΑΤΕ ΚΑΛΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ!Γιατι δεν ειναι δυνατον οταν προετοιμαζεστε στη φυσικη σε δυσκολια ασκησεων οπως επεσαν το 11 και το 12 να βγαινετε σημερα και να λετε : "Ποοοο ΜΑΣ Γ@$&ΣΑΝ".ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟ ΜΑΘΗΤΗ ΗΤΑΝ ΒΑΤΑ.ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΑ.ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑΝ 2 ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΔΕ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΠΑΛΟΥΚΙ. 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (0)
 Ασχετα που τελικά έγραψα σχετικά καλά , πιστεύω ότι τα θέματα ήταν εκτός πνεύματος εξετάσεων ... Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ είμαι σε καλό σχολείο κ καλό φροντιστήριο και άσκηση με πυκνότητα δεν είχα δει ποτέ στη γ λυκείου. Και εκείνη το στιγμή μ ήρθε φλασια η μέθοδος των τριων ... Βέβαια αν δεχτούμε ότι στις πανελλήνιες πρέπει να φαίνονται οι καλοί και οι άριστοι τότε Οκ ..... Αλλά τουλάχιστον να διευκρινιστούν ότι πρέπει να προετοιμαστούμε για πράγματα τελείως εκτός τ βιβλίου !!! Εχουμε αλλά τρία μαθήματα όμως ;!!!! Συγκεντρωσηηηηηηηη 
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (1)

paidia i fysiki den itan palouki.. eixe mia dyskolia sto Γ4 opou eprepe na prosekseis oti den ektelei ΑΑΤ opote na pareis ΘΜΚΕ kai fysika den isxyei Umax=ωΑ.... to Δ2  kata tn gnwmi mou itan eukolo alla gia osous to exoun ksanakanei giati prepei na thimase tous tipous tis piknotitas kai na ksereis oti prepei na diereseis tis mazes wste na figoun to ipsos H klp... 

apla ta themata itan gia diavasmenous mathites... opws kai tha eprepe na itan ... perisi itan PALOUKIA 

Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (0)
συμφωνώ απόλυτα μαζί σου..η μόνη δυσκολία κατά την γνώμη μου  μόνο τ Δ΄ θέμα είχε δυσκολία και αυτό όχι όλα τα ερωτήματα
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (1)
 ενταξει καταλαβα ολοι οι αχρηστοι που γραψαν [...] εδω περα μπηκαν..εχει απολυτο δικιο ο asdf...τα θεματα σημερα ητανν βατα για αυτους που ηταν προετοιμασμενοι!
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (0)
 Συμφωνώ!Μοναδικό δύσκολο ερώτημα το Δ2 για να φανεί και ποιανού του κόβει λίγο!
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013

Σχόλια (3)
διακατέχεστε από αγχόνες και προβλήματα που δεν θα έπρεπε. Σπαταλάτε την ζωτική σας ενέργεια για μ#$#ιες χαχαχαχα... Η το παίζεται Κασσάνδρες... Με λίγα λόγια δεν είστε υποψήφιοι και προσπαθείτε να γίνετε σνομπ άλλων, όμως εσείς είστε το σνομπ.

Εγώ το έγραψα το παλούκι... για εμένα ήταν πολύ δύσκολα, αφού άρχισα να διαβάζω πριν 3 μήνες με 0 βάσεις σε όλα τα μαθήματα. Λογικό ήταν ότι για να προλάβω, κλότσησα 2 μαθήματα. Όμως βασίστηκα και σε αυτό που ανέφερε ο παν, σύνδεσμος φυσικών, οτι ξέφευγε λίγο από το βιβλίο.

Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (1)
κατι 5αρια που μαζευτηκαν εδω μεσα. 
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (0)
καλά το μυρίστηκα εγώ, μαζεύτηκαν όλοι οι αριστουχοι από τα πέρυσι, να ασκήσουν κριτική από το κακό τους. Σημασία δεν έχει εάν αποτύχατε πέρυσι, (αλλιώς δεν εξηγείτε ότι είστε εδω για να κατακρίνεται), σημασία έχει να μάθεις από τα λάθη σου και να καλυτερέψεις το εαυτό σου.
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (0)
δεν με ενδιαφερει καν ποτε διαβασες και ποσο εγραψες.απλα δε γουσταρψ να αακουω [...] για το σημερινο θεμα οτι ηταν δυσκολα.γτ αμα ηταν δυσκολα τα σημερινα με τα περσινα και τα προπερσινα θα κλαιγατε.οχι απο γελιο. 
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (0)
 Δεν χρειάζεσαι να απολογείσαι τέκνο μου.Του χρόνου πάλι.
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013

Σχόλια (1)
Εσύ πρέπει να τραβάς μεγάλο ζόρι!
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013

Σχόλια (2)
 Εχω αδικο?
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (1)

 ΕΓΩ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΑΛΑΝΕ ΣΚΟΠΟ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΟΥΝ ΤΑ ΣΠΛΑΧΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΝΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΑΣ.... ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.    ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΕΣ......  ΑΝΑΡΩΤΗΣΟΥ ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΙΚΟ.


Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (0)
 με συγχωρεις αλλα αμα το λες για την φετινη χρονια αυτο το πραγμα μεχρι στιγμης δεν στεκει.γτ οκ μαθηματικα γενικης ηταν δυσκολα αλλα για φυσικη και με συγκριση αλλων χρονων παρα πολυ ευκολη.
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013

Σχόλια (1)
 Nai,sto leei enas persinos ypopsifios.Idias panw katw dyskolias me ta persina tha ta xaraktiriza.
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (2)
 χαχαχαχα τοτε εισαι αχρηστος απο φυσικη για να λες αυτο το πραγμα.γτ τα φετινα θεματα με σχεση τα περσινα δεν συγκρινονται καν.
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (0)
sumfono pws fetos itan arketa pio eukola apo ta persina...kai ta persina eukola eine (alla s mena iparxei mia diafora i fisiki eine t mathima m ) 
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (1)
 Μπα.
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (1)
 πας καλα εσυ?απο ποιο συμπερασμα τα περσινα θεματα ειναι στην ιδια δυσκολια με τα φετινα?τη παλευεις ???κεγω περσυ εδωσα καμια σχεση δεν εχουν τα θεματα με τα περσινα.Τα περσινα ηταν και πολυ πιο δυσκολα και ειχαν δωσει λαθος εκφωνηση αν θυμασαι καλα!!!!!
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (2)
Esena ti se noiazei pws fanikan sta paidia ta themata apotyxhmene?
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (0)
 καταρχας δεν θεωρησε αποτυχημενος αν μπεις σε τει οκ καλο να μπεις σε πανεπιστημιο(ειμαι σε πανεπιστημιο) αλλα σε καμια περιπτωση δεν θεωρησε αποτυχημενος. Αποτυχημενος θεωρεισαι αν μισεις τα κολλεγια και πας εκει επειδη δεν περασες τιποτα η΄περασες σε κανα τει(και εχεις κομπλεξ για τ τει) εκει ειναι η αποτυχια ορισμενων επειδη διαλεγουν τον ευκολο δρομο!
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (1)
Bασικα εισαι ακυρος αποτυχημενος εσυ γτ δεν ρωτησα κατι τετοιο..μηπως εισαι εσυ σε καμια ζαμπονοκοπτικη με  laser που εκλεισε?κριμα 
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (2)

 Ό,τι νάναι λέτε εδώ μέσα. Εξυπνάδες από περσινούς υποψήφιους (νυν Φοιτητές;) προς φετινούς.

Λοιπόν, τη γνώμη μου λέω σαν Φυσικός.

Τα φετινά θέματα ήταν πολύ ποιο δύσκολα από τα του ΄12. Κι αυτό γιατί το Γ4 αλλά κυρίως τα Δ2, Δ3, Δ4 δεν είχαν καμιά σχέση με το Δ του ΄12. Πέρσυ μόνο το Δ4 ήταν αυξημένης δυσκολίας. Κανένα άλλο. Όσο για το περσινό θέμα Γ που έγινε ντόρος, εγώ ρωτάω. Πόσοι Μαθητές πήραν χαμπάρι πως η ράβδος έκανε ανακύκλωση και συνεπως θα αυξανόταν συνεχώς η κιν. ενέργεια; Κανένας. Ή μάλλον ελάχιστοι. Άσε που παρόμοιο ερώτημα είχε δωθεί στα περσινά θέματα ΟΕΦΕ. Με λίγα λόγια, φέτος 20 μόρια από το Δ και 7 από το Γ, δύσκολα κάποιος μαθητής μπορούσε να τα πάρει. Κι όχι γιατί το Γ4 ήταν δύσκολο. Αστείο ήταν. Αλλά λειτούργησε σαν παγίδα. Ρωτήστε τους φίλους σας και θα δείτε πως οι περισσότεροι έχουν πάρει πως το Σ2 μετά την κρούση θα κάνει Α.Α.Τ αγνοώντας την τριβή. Θέμα που μαθητές της Β Λυκείου το έλυναν χαλαρά γιατί δεν ξέρουν ταλαντώσεις.

Γι αυτό μην παριστάνεται τους μάγκες και "σταυρώνεται" τους υποψήφιους. Μόνο το ότι δεν έδιναν νούμερα στο Δ δυσκόλεψε πολλά παιδιά.

Και κάτι ακόμη. Στο Β2 κατάλαβε κανείς γιατί έδινε πως αρχικά έχουμε 4 υπερβολές απόσβεσης; Πόσοι μπερδέυτηκαν από αυτό το στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται πουθενά;

Αυτά και εύχουναι σε όλα τα Παιδιά που είναι υποψήφιοι να μην απογοητευθούν αν δεν πήγαν και τόσο καλά σήμερα. Υπάρχουν άλλα τρία μαθήματα και η σούμα θα γίνει στο τέλος.

Καλή επιτυχία σε όλους και ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ παιδιά.

Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (1)
ΜΕΓΑΛΕ ΕΙΣΑΙ ΦΥΣΙΚΟΣ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΣΟΥ....
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
           
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (0)
mallon den einia fisikos 
Υποβλήθηκε πριν από 456 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (1)
 kurie fusike twra xoris plaka alla den ipirxe kati diskolo sto diagonisma twn paneliniwn!! ligo na 3ipnisoun oi mages eprepe
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
          [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (1)
 Παιδες και εγω το 2012 εδωσα και οντως υπαρχει μια ταση οι παλαιοτερες γενιες να χαρακτηριζουν τα θεματα των επομενων ως ευκολοτερα απο τα δικα τους... Το Δ θεμα του 2013 ηταν αντικειμενικα πιο ευκολο απο το περσινο, πραγματι ομως καποια ερωτηματα του ηταν εκτος του πνευματος και της ''γραμμης'' του σχολικου βιβλιου οπως σωστα ειπε και η εεφ. Ολοι εχουν δουλεψει κυλινδρο σε κεκλιμενο επιπεδο ομως , σκεφτειτε οτι το περσινο Δ4 ερωτημα ηθελε ολοκληρη μελετη 2 σελιδων (προσωπικα τοσο μου πηρε) +  τα απειρα σχηματα που επρεπε να κανουμε και που στα θεματα του 2013 δε χρειαστηκαν τοσα. Τα σχηματα απαιτουν αφθονο χρονο και οσοι αγαπουν και ''φροντιζουν'' το τροπο που γραφουν φυσικη θα καταλαβουν. Κατα τη γνωμη μου τα φετινα θεματα ηταν ομολογουμενως καπως παραξενα ως προς το ''υλικο'' τους, ο τροπος σκεψης ομως καθε χρονια ιδιος ειναι και αυτοι που προετοιμαζονται... γραφουν! Τα περσινα απαιτουσαν σε καποια σημεια ο μαθητης να επιδειξει ''εξυπναδα'' και ταλεντο!
Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
            
Πέμπτη, 23 Μαΐου 2013

Σχόλια (0)
 Μπουρδες,το περσινο Δ θεμα υπηρχε σε ολα τα γνωστα βοηθηματα.Νομιζω ειχε πεσει κιολας παλιοτερα σε επαναληπτικες/οεφε κτλ.Μονο το Δ4 ηταν αγνωστο ερωτημα.
Υποβλήθηκε πριν από 456 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Νομική - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας - Κύπρος - Τμήμα Νομικής

edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης