Τετάρτη, 30 Ιουλίου 2014
e-epimorfosi.aegean.gr
 
 
Πανελλαδικές 2014 - Μηχανογραφικό 2014

edu4u.gr facebook page

 

25082011 250x250_Square_Pop-Up3

 

Animated Sale New - 200x200

Υποτροφία

Share
REPLAY
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013
Διάφορα Θέματα
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΝΑΕΙ
 ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΑΝΙΣΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ  ΜΕ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ,ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ,ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ,Κ.Τ.Λ. ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ,ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ  ΒΑΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ.Ο ΕΦΗΒΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΣΤΑ 18 ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΙ Η ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ.ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑ...............
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)
ανιδεοι ζηλιαριδεσ αντι να τα βαζετε με τουσ πολυτεκνουσ που δεν τρωνε την 8εση κανενος καθηστε  και στρωστε κωλο να διαβασετε.ντροπη σασ
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΑΜΩΤΟ ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΣΤΡΩΝΟΥΜΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΕΡΙΖΕΤΕ!!!
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)

op, τι μας λες τώρα;;;;;; Ποιος δεν βάζει τον κ...ο του κάτω να διαβάσει;;;;;;; Η γενική σειρά που πρέπει να ΦΤΥΣΕΙ ΑΙΜΑ για να περάσει ή κάποιοι ΑΛΛΟΙ, που θεωρούν δεδομένη την εισαγωγή τους;;;;;;;;;;;;;

«.... ΕΚ είμαι, θα περάσω». «... ΕΚ είμαι, θα προηγηθώ» «... ΕΚ είμαι, θα βρω πιο γρήγορα δουλειά», «... ΕΚ είμαι, θα με προσλάβουν» Τα 'χω ακούσει πολλές φορές αυτό, πίστεψέ με!

Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Τρίτη, 11 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ .ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ.ΛΙΓΑ ΜΟΡΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ,ΤΗ ΒΑΣΗ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΥΣΟΥΝ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΟΙ Ε.Κ.ΟΙ ΜΕΝ   ΣΤΑ ΥΨΗ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΑ ΠΑΝΕΥΚΟΛΑ.ΜΙΑ ΠΟΡΤΑ  ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.  Π.Χ.ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ.ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΟΥ ...

Υποβλήθηκε πριν από 414 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)
 Σε πληροφορω φιλε μου οτι ΚΑΘΟΛΟΥ σιγουρη δεν εχουμε καμια θεση!! Εχουν μεινει εξω πολλοι πολυτεκνοι και ο λογος ειναι επειδη στις πανελλαδικες ανταγωνιζονται μεταξυ τους και ΟΧΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΕΙΡΑΣ!! και εμεις οπως και εσεις ειτε μπαινουμε ειτε μενουμε απ εξω! Το ιδιο διαβασμα ριχνουμε με σας και τα ιδια εμποδια καλουμαστε να περασουμε! Η διαφορα μας ξερεις ποια ειναι; Οτι εμεις ,παρα τις δυσκολιες που εχουμε δεν μιξοκλαιμε και ουτε κατηγορουμε κανεναν αλλον παρα τον εαυτο μας για την αποτυχια μας. Ενω εσεις αν αποτυχετε δεν φταει οτι ήσαστε λιγοτερο έτοιμοι απο οτι επρεπε αλλα οι πολυτεκνοι που σας "τρωνε" τη  θεση. Καιρος να βγουμε απο αυτο το τρυπακι και να σταματησουμε να κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας . Δεν μας κρυβει
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!! ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΤΑΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΙΣΟΝΟΜΙΑ...
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)

 Δε λέω ότι δεν έχουν μείνει απ' έξω και πολλοί των ΕΚ. Αλλίμονο πια να μπαίνανε και όλοι!!! Αλλά το να μπαίνεις με μείον κάποιες χιλιάδες ή εκατοντάδες μόρια διαφορά από τον τελευταίο της ΓΣ που έτυχε να μην περάσει για 1 μόριο, και να μένουν απ' έξω μαθητές που έχουν πολλά παραπάνω μόρια από των ΕΚ, ε, αυτό είναι προκλητικό!!!

Ακριβώς αυτό που είπες παραπάνω είναι η αλήθεια. ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ, τα ίδια εμπόδια έχουμε. Γιατί λοιπόν να μην υπάρχει ΙΣΟΤΗΤΑ;;; 

Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)
 Αμα δεις στα παρακατω σχολια προς στο τελος ενα παιδι λεει για την βοηθεια σε ειδικες κατηγοριες ΠΡΙΝ  τις πανελλαδικες. Σε αυτο θα συμφωνήσω και εγω. Αλλα ετσι οπως ειναι το συστημα σημερα αμα αλλαξει δεν θα ειναι για καλο. Θα δημιουργησει μεγαλυτερο προβλημα απο οτι θα λυσει. Για μια τετοια αλλαγη χρειαζεται συγκεκριμενο πλανο και οργανωση κατι δηλαδη που πραγματοποιειται σταδιακα.
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 ΣΕ 800 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΟΤΑΝ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚ...ΘΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΑΝΟ
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
 Εγώ το πρότεινα αυτό. Ο από πάνω σου....
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
Λοιπόν συμφωνώ μαζί σου. Αυτά που λες μπορούν να γίνουν αλλα με σωστή οργάνωση και σοβαρότητα.
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)

Συμφωνώ, θα πρέπει να υπάρξει (αν είναι δυνατόν) ένας υπουργός παιδείας με ΑΡΧ...ΙΑ, για να τα οργανώσει και να δοθούν κονδύλια στους Δήμους για δημιουργία των αιθουσών μελέτης, τα οποία όμως ΔΕΝ ΘΑ ΦΑΓΩΘΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ.

Πιστεύεις πώς μπορεί κάποια στιγμή στο μέλλον να δούμε κάτι τέτοιο; 

Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 Κοίτα αν και είναι πολύ ουτοπικό όπως λένε από τα λάθη μαθαίνεις. Και έχουμε κάνει πολλά λάθη. Αλλά νομίζω πως ναι αν υπάρχει θέληση...
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)
 Οι ειδικές κατηγορίες σας πείραξαν, όχι οι μετεγγραφές που θα φάνε πάνω από 4.000 θέσεις
Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
se ola eseis prohgeisteoi alloi den yparxoyn pothena 
Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
Εξήγησε μας σε παρακαλώ το σκεπτικό αυτό.... Από πού προέκυψε πάλι ότι οι μετεγγραφές θα φάνε θέσεις; Αφού μετεγγραφή θα πάρουν όσοι ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ.
Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (4)

 

 

ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ. ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΙ.

ΕΙΜΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΤΑ ΒΓΑΖΩ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΣΧΩ ΣΟΒΑΡΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ (ΣΚΠ) .

ΤΟ ΕΝΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ Β΄ΕΤΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΤΗ Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ.

ΑΣ  ΜΑΣ ΠΕΙ ΕΝΑΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΓΩ Η ΑΥΤΟΙ. ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ  ΠΛΗΡΩΝΑΜΕ ΟΛΑ ΕΜΕΙΣ 

ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ  ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΕΦΟΡΙΑ

ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΛΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΟΡΙΑ

ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΙΣΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ

ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΜΙΣΗ ΔΕΗ

ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΕΙΡΑΣ

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ.

ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.

ΤΩΡΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ  ΜΑΣ ΞΕΖΟΥΜΙΣΑΝΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΛΙΟ, ΝΑ ΜΑΣ ΦΑΝΕ ΘΕΛΟΥΝ.

ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. 

 

Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)
 ΛΥΠΑΜΕ ΠΟΛΥ.......  ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ....
Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΕΙ-ΤΕΙ!!!
Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)

 ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ ΚΑΤΣΙΚΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣΣΣ!!

ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ... 

Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΦΟΙΤΗΤΙΚΕΣ ΕΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ...
Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ
Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (6)

 Aγαπητε φιλε,

Ζητησες να μαθεις πως περνανε οι πολυτεκνες οικογενειες και να συγκρινεις τα δικα σου προβληματα( που οντως εινα πολλα δεν το αμφισβητω) με αυτα μια πολυτεκνης οικογενειας... Ελπιζω να καταφερω να σου ανοιξω τα ματια και να καταλαβεις οτι και αλλοι εκτος απο σενα δεν μπορουν να τα βγαλουν περα κι ομως εχουν αξιοπρεπεια και δεν επιτιθονται σε αλλους.

Αρχικα θα ηθελα να σου πω οτι ειμαι πρωτοετης φοιτητρια και μπηκα με ειδικη κατηγορια στο πανεπιστήμιο και δεν ντρεπομαι καθολου για αυτο. Γιατι θα επρεπε να γνωριζεις οτι οι συνθηκες σε ενα σπιτι οπου υπαρχουν ΕΞΙ παιδια και ολα ειναι μικρα χρειαζονται φροντιδα στην οποια αναγκαζεσαι να συμμετεχεις και εσυ μιας και οι γονεις τρεχουν ολημερης για να βρουν το μεροκαματο ειναι πολυ δυσκολες. Οταν προετοιμαζομουν για τις πανελλαδικες δεν υπηρχε μερος στο σπιτι οπου να μην εχει φασαρια με αποτελεσμα να μην αποδιδω σωστα και ετσι στο τελος να μην γραψω οσο μπορουσα. Αυτη ειναι και η καλυτερη περιπτωση γιατι υπηρχαν και μερες που δεν προλαβαινα να ανοιξω βιβλιο επειδη εβαζα πανω απο αυτο την αδελφικη αγαπη και προσεχα τα αδερφια μου τα οποια δεν ειναι και μεγαλα.

Επειτα θα ηθελα να μιλησω και για το οικονομικο κομματι. Εσυ εχεις καποιον μισθο. Το ιδιο και η γυναικα σου(ας πουμε τωρα) Σε ενα παραλληλο συμπαν το συνολο των μισθων σας ειναι περιπου 1000ευρω. Στο ιδιο παραλληλο συμπαν το ιδιο εισοδειμα εχουν και οι γονεις μου. Εσυ τα 1000 εθρω θα πρεπει να τα διαιρεσεις δια του 4. Ο δικος μου πατερας δια του 8. Με στοιχειωδη μαθηματικα καταλαβαινεις τη διαφορα. Ημουν απο τα τυχερα παιδια που πηγαινα φροντηστηριο. Οπως και ορισμενα απο τα αδερφια μου, Οποτε καταλαβαινεις που πηγαιναν τα περισσοτερα λεφτα.

Οποτε το κρατος τι κανει; Το μονο καλο που εχει κανει εδω και χρονια. Μας δινει μια πολυ μικρη βοηθεια να εχουμε μια ακομη ευκαιρια να κανουμε το ονειρο μας πραγματικοτητα. Θελω να σε ρωτησω ενα παιδι, με ολα αυτα τα προβληματα που ανεφερα καθως και αλλα στα οποια δεν θα ηθελα να αναφερθω πως να μπορεσει να αποδωσει το 100% των δυνατοτητων του;  Πως θα παει στις εξετασεις και θα γραψει για οσο εχει προετοιμαστει; Θα σου πω εγω. Θα γραψει το 60% απο αυτο που εχει προετοιμαστει.

Τελος θα ηθελα να σε πληροφορισω σε περιπτωση που δεν το γνωριζεις οτι οι θεσεις για τις ειδικες κατηγοριες ειναι επιπλεον και δεν κλεβουμε τιποτα. Οι ειδικες κατηγοριες "παιζουν παιχνιδι μεταξυ τους" και ανταγωνιζονται μεταξυ τους (πολυτεκνοι με πολυτεκνους τριτεκνοι με τριτεκνους ουτε καν πολυτεκνοι με τριτεκνους) και αρα δεν μπαινουμε στη θεση κανενος. Πρωτα εξεταζομαστε γενικη σειρα και μετα ειδικη κατηγορια που ειναι επιπλεον θεσεις . 

Καλο θα ηταν πριν μιλησουμε να σκεφτουμε καλα αυτα που θα πουμε. Γιατι μπορει να μην στεκουν και να γελοιοποιηθουμε. Ελπιζω τελικα να καταλαβες τα προβληματα που περναμε και εμεις που σας κλεβουμε τις θεσεις απο τα παιδια σας και να αλλαξεις γνωμη οσο γρηγορα γινεται γιατι με αυτα τα μυαλα χανεται η αγαπη για τη δημιουργια οικογενειας και οδηγουμαστε στην καταστροφη

Φιλικα 

Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)
Εχεις δίκιο κοπέλα μου και συνχαρητήρια για τον αγώνα σας και την μεγάλη προσφορά σας στο ελληνικό έθνος.......  ας λένε ότι θέλουν η ελλάδα σε εσάς στυρίζεται....  μου θυμίζουν αυτο που λένε με την κατσίκα του γείτονα....
Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 GIA THN KOTA TOU BATSANAKI TO XEREIS;;;;;;;;;
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)

θα μας στραβοσεται μαι τοις δινατωτιτες σας πεδια τον εκ

 

 

ΜΩΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΠΑΙΔΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΚΑΗΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΚΙ ΑΣ ΕΙΣΤΕ ΛΕΡΩΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
Πες μας όμως, γιατί κάνατε μεγάλο αγώνα να καταργηθεί το όριο των 40.000 ευρώ (αν δεν κάνω λάθος το νούμερο, μπορεί να ήταν και παραπάνω). Δηλαδή ούτε αυτά ήταν αρκετά για μια πολύτεκνη οικογένεια;
Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 60.000
Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)

 

ΜΙΛΗΣΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ. ΝΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ. 

ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ. 

 ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΛΙΓΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΙΣΩΣ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΛΙΓΑ.

ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΩΝ : 

Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
 Μου θυμίζεις το ανέκδοτο με την κατσίκα του γείτονα....
Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
ΕΣΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!! 
Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
 Ο αρρωστος πατερας των δυο παιδιων θα πει το ιδιο που θα πω και εγω και ολη η Ελλαδα στις μερες μας. Οτι πεθαινουμε καθημερινα! Αλλα αυτο δεν εινα λογος να κανεις επιθεση σε αλλες ομσδες κριτηριων αλλα θα πρεπει να αγωνιστεις να διεκδικισεις τα δικαιωματα σου με επιχειρηματα και οχι με επιθεσεις δεξια και αριστερα. Οπως εμεις τα δικαιωματα μας τα διεκδικισαμε σειρα σας τωρα!
Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
ΕΣΥ ΕΠΙΤΙΘΕΣΑΙ ΕΓΩ ΑΠΛΩΣ ΕΞΕΦΡΑΣΑ ΑΛΗΘΕΙΕΣ...ΑΣΥΜΦΟΡΕΣ
Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)

 δεν επιτεθηκα πουθενα φιλε μου και εγω στην ιδια κατασταση με σενα ειμαι

 

Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΓΝΩΜΗ!!!
Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)
 ΑΓΑΠΗΤΗ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΝΑΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΜΜΕΡΙΖΕΣΑΙ...Η ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΘΡΙΑΜΒΕΥΒΕΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΕΞΟΡΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΕΙΠΩΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΥΣ 18ΑΡΗΔΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΠΩΣ ΟΛΗ Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΔΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ...ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ Ε.Κ ΜΟΝΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΟΡΦΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΩΣ Ε.Κ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ-ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ-ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ-ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ-ΕΣΠΕΡΙΝΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΠΟΥ ΑΔΙΚΩΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΕΙΡΑΣ...ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕΤΑΠΙΠΤΕΙ ΑΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΙΣΗ ΓΝΩΣΕΩΝ ΣΕ ΙΛΑΡΩΔΙΑ ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΟΙ ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΕΝΟΣ ΤΡΙΤΕΚΝΟΥ-ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΓΟΝΙΩΝ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ!ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΗ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ Ή ΘΑ ΟΝΟΜΑΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ Ε.Κ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΒΑΣΗ Ή Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΝΑ ΜΕΤΕΝΟΜΑΣΤΕΙ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΜΑΛΑΚΩΝ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΘΡΕΨΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΨΕΥΤΟΜΟΡΙΑ...ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΙ ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ ΠΙΑ ΤΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΡΗΜΑΓΜΕΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΝ ΛΙΩΣΕΙ...ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΞΥΝΣΗ ΤΩΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΔΙΚΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ!!!ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΛΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΞΙΣΟΥ ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!!! ΜΗΝ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ-ΜΗ ΜΟΙΡΟΛΑΤΕΙΤΕ-ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ (ΑΡΘΡΟ 4 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ)

Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (3)

 ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΑΔΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΡΤΑΚΙΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑ  ΑΠΟΤΟΝ  ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΣΕ ΕΧΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΟΜΑΘΗΜΕΝΟ ΛΥΠΑΜΕ ΠΟΛΥ . ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΣΒΗΣΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΜΑΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗ.ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΤΕ ΠΕΤΡΑ ΑΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΙ ΠΗΓΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΤΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.

Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
 ΔΕ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣΕ...ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΣΕΙ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΕΝΩ ΧΕΖ..ΤΕ ΜΕ ΞΕΝΟΥΣ ΚΩ...Σ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΔΙΑΛΥΣΗ...ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ...ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ...
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 ΣΚΕΦΤΗΚΕ...
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΕΤΟΙΜΑ ΒΟΥΤΥΡΟΚ@ΛΟΙ;;
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
ΝΑ ΛΥΠΑΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΗΜΠΟΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΜΠΕΛΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΕΙ-ΤΕΙ 
Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)
 ουτε καν φροντισες να γραψεις κατι διαφορετικο απο αυτο που εγραψες στον τριτεκνο ε? θα σου πω εγω γιατι. γιατι δεν εχεις αλλα επιχειρηματα. εγω δεν εγραψα μονο για τη φασαρια (που ετσι οπως την διατυπωνεις διχνει κατι ασημαντο αλλα και το οικονομικο που κατα τα μαθηματικα ειναι πολυ πιο δυσκολο στις οικογενειες με περισσοτερα παιδια. Δεν λεω οτι ολοι μας δεν περναμε δυσκολα αλλα υπαρχουν και δυσκολοτερα. ειμαι σιγουρη οτι ουτε διαβασες αυτο που εγραψα και μονο ειδες αυτο με την "φασαρια¨" αναψε το λαμπακι στον εγκεφαλο σου και και εκανεςς copy paste δεν εχω να πω κατι....
Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)

 Πέστα κοπέλα μου πάνε να διαλύσουν το ελληνικό έθνος οι παρτάκιδες οι ανθέλληνες... έχουν το θράσος και μηλάνε δεν ξέρουν τι θα πεί αγώνας στην ζωή για την επιβίωση ...... σε λίγο αυτοί που μηλάνε έτσι θα ψάχνονται για να βρούνε τον εαυτό τους... προχώρα μπροστά αγέροχα μη σκύβεις το κεφάλι... σε................. άσε και δεν μου πάνε οι ..................

Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
 Το ρήμα μηλάω βγαίνει από τα μήλα;
Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
ΝΑ ΕΝΑ ΣΗΚΩΩΩΩΩΩΩΩΩ 
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
 ΠΕΣΤΑ ΚΟΠΕΛΑ ΜΟΥ ΘΑ ΑΝΑΚΥΡΗΞΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΚ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΤΥΦΛΑΣ-ΤΗΣ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑΣ -ΣΑΣ ΠΙΑΣΤΗΚΕ Ο Κ@ΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΞΑΠΛΑ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ...

ΒΟΛΕΨΑΚΗΔΕΣ ΜΙΑ ΖΩΗΗΗΗΗ ΝΑ ΣΑΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΠΩΣ ΜΑΣ ΤΡΩΤΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ...ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΠΩΣ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΟ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ Ο ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ!

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ ΗΔΗ Ε-Σ-Ε-Ι-Σ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ... ΕΜΕΙΣ! ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ-ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΦΩΡΕΣ ΑΔΙΚΙΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΚΙΟΛΑΣ ΝΑ ΕΠΙΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ... Ε ΟΧΙ ΔΕ ΘΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΑΜΑΚΙΑ ΚΙΟΛΑΣ ΣΤΙΣ Μ... ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ!

ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΑΣΠΙΖΕΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ...  

Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (4)

 Πρεπει επιτελους για μια φορα σε αυτην τη χωρα να αναλαβει ο καθενας τα σπασμενα το και να τα πληρωσει ο ιδιος. Μαθατε ολοι οτι οι ειδικες κατηγοριες φταινει για ολα οτι οι πολυτεκνοι τρωνε λεφτα απο το κρατος οτι οι πολυτεκνοι ειναι φοροφυγαδες. Εγω αυτο που λεω ειναι να κοιταει ο καθενας την καμπουρα του. Επιπλεον λεω οτι στους (δικους σας) κανονες υπαρχουν και οι εξαιρεσεις στις οποιες τα πραγματα ειναι τρομακτικα και δικαιουνται αυτης και περισσοτερης ακομη βοηθειας. Δεν σας ευχομαι να φτασετε σε αυτην την κατασταση για να το καταλαβετε. Αλλα σας ευχομαι πραγματικα ο Θεος να σας ευλογησεις να κανετε μια μεγαλη οικογενεια και τοτε να δειτε οτι οτι μας δινουν αυτην την στιγμη (που τα περισσοτερα εχουν χαθει λογω κρισης) ειναι πολυ λιγα.. 

Υ.Γ. Εαν τα λαθη ταχυτητας τα θεωρειτε τρομακτικα και με χαρακτηριζετε αναρθογραφη τοτε στο δικο σας συμπαν θα σας πω οτι εχετε δικιο. 

Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 Όσον αφορά το "ο καθένας να κοιτάει την καμπούρα του" συμφωνώ απολύτως απλώς δεν το τηρείς...
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)

1ον η δημιουργία μεγάλης οικογένειας προϋποθέτει να έχεις την οικονομική "άνεση" να τα μεγαλώσεις...(τουλάχιστον κάποιοι το σκέφτονται αυτό πριν και όχι εκ των υστέρων) δεν θα κάνω πρώτα οικογένεια και μετα θα σκεφτώ ποιος θα βρεθει να μου πληρώσει τα σπασμένα....?

2ον για το "ο καθένας κοιτάει την καμπούρα του"  εσυ ξεκίνησες λέγοντας για την ελλαδα που όλοι οι υπολοιποι διαλύσαμε εκτός από σένα και τους όμοιούς σου.

3ον την οικογένεια ευλόγησε ο Θεός όχι την επαιτεία.  

 

Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
 1ον ολα αυτα δεν τα εχω γραψει εγω... εγω με αυτα που γραφω προσπαθω να εξηγησω γιατι εχετε αδικο για τους πολυτεκνους. 2ον δεν ειπα οτι σε εμας δεν υπαρχουν εξαιρεσεις και οτι υπαρχουν και ατομα που δεν αξιζουν τιποτα απο ολα αυτα. 3ον οταν κανεις οικογενεια την κανεις επειδη αγαπας τον ανθρωπο που θα μεινεις για παντα μαζι του καθως και τα παιδια. τα υπολοιπα οχι οτι δεν σε νοιαζουν αλλα αν εχεις εμπιστοσυνη στο Θεο που θα σε ευλογησει να κανεις οικογενεια επιβιωνεις. δεν ειπα οτι μονο οι πολυτεκνοι βρισκονται σε προβλημα. ειπα οτι δεν ειναι δικαιο για ορισμενες εξαιρεσεις να κατηγορειτε ολη την ομαδα των πολυτεκνων τριτεκνω ομογενων οποιουσδηποτε. αλλα δεν νομιχω οτι ολοι αυτοι που εφεραν την Ελλαδα εδω να ηταν πολυτεκνοι...
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         [Κλείσιμο]
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)

1) Δηλαδή, θέλετε να μας πείτε και να μας πείσετε ότι οι οικογένειες που έχουν 1 ή 2 παιδιά, δεν αγαπιούνται μεταξύ τους και μόνο εσείς με τα 4-5-6 παιδιά αγαπάτε τον σύντροφό σας!!!!!!!!!!!!!

2)  Έχει περάσει η εποχή που ο Χριστός έκανε το 1 καρβέλι, 1000 και έτρωγαν όλοι. Τώρα, εάν θέλεις να θεωρείσαι ώριμος και να κάνεις πολλά παιδιά, ή θα πρέπει να έχεις οικονομική άνεση ώστε να μεγαλώσεις με αξιοπρέπεια και χωρίς να στηρίζεσαι σε κανένα κράτος-πρόνοια (γιατί απλά αυτό ΠΟΤΕ ΔΕΝ υπήρχε και ούτε θα υπάρξει στα επόμενα 20 χρόνια. Το επίδομα που σας δινόταν παραπονιόσασταν ότι ήταν μικρό. Τότε γιατί συνεχίζατε τις γεννήσεις;;;) ή έχεις σκεφτεί πως από κάπου θα βρώ βοήθεια.... 

Εμένα οι γονείς μου αγαπιούνται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ 2 ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΝΟ..... 

Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
          [Κλείσιμο]
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
 Φιλε μου μαλλον εχεις λιγο μπερδευτει. Διαβαζε καλυτερα αυτα που γραφονται... Δεν ειπα οτι οι οικογενειες με 6 παιδια αγαπιουνται πιο πολυ απο οικογενειες με δυο παιδια. Πουθενα δεν το ειπα αυτο!!! Και οσο για το επιδομα μαθε εσυ αλλα και οι αλλοι οτι πολλες φορες δεν δινεται και αν δινειται ειναι οντως μικρο.. Και ποτε δεν παραπονεθηκαμε για την βοηθεια. Μαλλον δεν εχεις καταλαβει το λογο ολης αυτης της μεγαλης συζητησης. Το παραπονο μου ειναι οτι εχετε δημιουργήσει μια φουσκα στο μυαλο σας οτι οι πολυτεκνοι ζουν ζωη παραδεισένια σε βαρος της δικης σας ζωης κατι που ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΔΩ!!!
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
           [Κλείσιμο]
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)

 

Φίλε μου, δεν έχω μπερδευτεί καθόλου.

1. Σου παραθέτω τις παραπάνω προτάσεις σου. Εκτός αν δεν θυμάσαι τι γράφεις

2. Επιβεβαίωσα ότι το επίδομα ήταν και είναι μικρό. Η ερώτησή μου ήταν: «γιατί αφού ξέρατε ότι δεν υπάρχει ουσιαστική βοήθεια από το κράτος συνεχίζατε τις γεννήσεις;».

3. Δεν μίλησε κανείς, τουλάχιστον όχι εγώ, για «παραδεισένια ζωή» και κουραφέξαλα. Ίσα-ίσα που είπα πως αφού δεν έχεις την δυνατότητα δεν πρέπει να κάνεις και τόσα παιδιά. 

3ον οταν κανεις οικογενεια την κανεις επειδη αγαπας τον ανθρωπο που θα μεινεις για παντα μαζι του καθως και τα παιδια. τα υπολοιπα οχι οτι δεν σε νοιαζουν αλλα αν εχεις εμπιστοσυνη στο Θεο που θα σε ευλογησει να κανεις οικογενεια επιβιωνεις.

 

ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.

ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΔΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ Ή ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΙΣΩΣ ΔΕ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ. ΔΕ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΓΙ' ΑΥΤΟ. 

 

Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
             
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 ΔΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ-ΤΙΣ ΑΝΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ...ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ...ΔΕΝ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ...
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
            [Κλείσιμο]
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
 Δεν ξέχασα τι έγραψα και να είσαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω ελληνικά καθώς και το νόημα όσων γράφονται. Επίσης σε αυτό το κομμάτι που επισήμανες δεν λέει πουθενά ότι μόνο μεγάλες οικογένειες αγαπιούνται πολύ. Αυτό που λέγεται εδώ ,επειδή μάλλον εσύ είσαι αυτός που δεν το κατάλαβε, είναι ότι οι οικογένειες που τελικά κάνουν πολλά παιδιά δεν σκέφτονται τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν μετά αλλά χαίρονται εκείνη τη στιγμή ( και μην πεις μετά οτι εννοώ ότι οι γονείς με δύο παιδιά δεν χαίρονται το ίδιο) που έρχεται. Δεν προγραμματίζουν το πόσο μεγάλη οικογένεια θα κάνουν λόγω των οικονομικών τους. Ότι τους προκύψει. Αυτό εννοούσα. 
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
             [Κλείσιμο]
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)
 
 οι οικογένειες που τελικά κάνουν πολλά παιδιά δεν σκέφτονται τα προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν μετά αλλά χαίρονται εκείνη τη στιγμή ( και μην πεις μετά οτι εννοώ ότι οι γονείς με δύο παιδιά δεν χαίρονται το ίδιο) που έρχεται. Δεν προγραμματίζουν το πόσο μεγάλη οικογένεια θα κάνουν λόγω των οικονομικών τους. Ότι τους προκύψει.

 

ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ; Κάνεις παιδιά χωρίς να σκέφτεσαι ΠΩΣ θα τα μεγαλώσεις; Τι μου λες τώρα; Ο,ΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΚΥΨΕΙ;;;;; Μα μπορεί να σου προκύψουν και 20 παιδιά στη διάρκεια της γόνιμης ζωής σου. Σημαίνει πως θα τα κάνεις όλα; ΚΑΙ ΜΕΤΑ... ΤΙ... ΠΩΣ;;;;

Δεν ανήκουμε σε άλλες εποχές. Αν θέλει κάποιος και έχει σκοπό τα παιδιά του να τα μεγαλώσει και να τα μορφώσει ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ για να το πετύχει αυτό.

Υπάρχουν και σήμερα φυλές που κάνουν όσα παιδιά τους προκύψουν αλλά αυτές έχουν άλλη νοοτροπία και άλλο σκεπτικισμό, που νομίζω διαφέρει κατά πολύ από τον σκεπτικισμό του μέσου έλληνα.

Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
               
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΡΟΝΟΙΑ...ΕΜΕΙΣ ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΦΟΡΟΥΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ...ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΟΝΤΕΥΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΛΕΜΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ...ΕΠΕΙΔΗ ΚΛΥΔΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ...ΜΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΑΔΙΑΛΛΑΚΤΟΥΣ ΠΑΡΤΑΚΗΔΕΣ...
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
              [Κλείσιμο]
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)
 Για άλλη μια φορά έκανες λανθασμένη μετάφραση των λεγόμενών μου. Όταν εννοούσα ότι τους προκύψει προφανώς και δεν εννούσα να κάνει 20 παιδιά. Και προφανώς θα υπάρξει και καποιο πρόγραμμα στη μετέπειτα ζωή αλλά όταν έρχεται ένα παιδί δεν λες αχ γιατί και αχ γιατί λες αφού ήρθε είμαι έτοιμος/η να αντιμετωπίσω τις όποιες δυσκολίες. Αλλά η συζήτηση έχει πάρει άλλη διάσταση. Το τι θα κάνει ο καθένας με την οικογένειά του είναι δικό του θέμα. Το θεμα είναι ότι έχει δημιουργηθεί μια ψεύτικη εικόνα για τη ζωή των πολύτεκνων, αυτο προσπαθώ να εξηγήσω...
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ!!!!
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
               [Κλείσιμο]
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
 
Όταν εννοούσα ότι τους προκύψει προφανώς και δεν εννούσα να κάνει 20 παιδιά. Και προφανώς θα υπάρξει και καποιο πρόγραμμα στη μετέπειτα ζωή αλλά όταν έρχεται ένα παιδί δεν λες αχ γιατί και αχ γιατί λες αφού ήρθε είμαι έτοιμος/η να αντιμετωπίσω τις όποιες δυσκολίες.

 

Μην κολλάς στα νούμερα... Και δεν μίλησα για 1 ή 2 παιδιά που θα τύχει να έρθουν. Φυσικά και θα προσπαθήσεις ν' αντιμετωπίσεις τις όποιες δυσκολίες. Αλλά άλλες δυσκολίες έχουν τα 1 ή 2 παιδιά και άλλες απαιτήσεις έχουν τα 4 - 5 ή παραπάνω παιδιά. Στην πρώτη περίπτωση ίσως και να μπορείς να τα βγάλεις πέρα μόνος σου ενώ στη δεύτερη θα πρέπει να ξέρεις (αν δεν έχεις την ανάλογη οικονομική άνεση) ότι θα χρειαστείς «βοήθεια εκ των έξω». 

Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                [Κλείσιμο]
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
Επίσης, όταν λες παραπάνω «οι οικογένειες που κάνουν ΠΟΛΛΑ παιδιά», θεώρησα ότι δεν αναφέρεσαι σε 1 ή 2 παιδιά αλλά σε πάνω από 3 - 4. Επίσης ξέρω πολύ καλά ότι η εικόνα που ίσως έχουν δημιουργήσει για τους πολύτεκνους είναι ψεύτικη (στις περισσότερες περιτπώσεις, όχι ανεξαιρέτως σε όλες), αλλά πλέον οι ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΕΠΟΙ για τους περισσότερους πια. Και αυτό που προκαλεί την ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ είναι το ερώτημα: «Αφού τώρα πια όλοι σχεδόν βράζουμε στο ίδιο καζάνι, γιατί να υπάρχουν εξαιρέσεις στον κανόνα;».
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                 [Κλείσιμο]
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)

Το ξέρουμε και οι δύο ότι σε αυτό έχεις δίκιο. Για να σου απαντήσω στο παραπάνω κάθε άνθρωπος έχει κάποια όνειρα. Εμένα το όνειρο μου είναι να γίνω καλός άνθρωπος. Κάποιος άλλος έχει άλλο όνειρο. Το όνερο των γονιών μου ήταν να δημιουργήσουν μεγάλη οικογένεια. Και όταν έχεις ένα όνειρο "δεν σε νοιαζει τίποτα" και κάνεις τα αδύνατα δυνατά για να το πραγματοποιήσεις. Αυτο θέλω να πω όταν εννοώ ότι τους προκύψει δεν σκέφτονται τα προβληματα και όλα όσα είπα. Όσο για το ότι όλοι βράζουμε πλέον στο ίδιο καζάνι και σε αυτό έχεις δίκιο. Αλλά για να αλλάξει κάτι στις πανελλήνιες πρέπει να αλλάξει ΟΛΟ το σύστημα και όχι μόνο οι ειδικες κατηγορίες (εννοώ απο την βοήθεια (ΔΩΡΕΑΝ) ΣΕ ΟΛΟΥΣ μέχρι τον τρόπο εισαγωγής στα πανεπιστήμια ) Δηλαδή ένα extreme makeover

 

Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                   
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 ΩΣΤΟΣΟ ΑΛΛΟΙ ΒΡΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΑΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ...
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                  [Κλείσιμο]
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)

Συμφωνώ σε αυτό που λές για την ολική αναδιοργάνωση. Διαφωνώ όμως για την «πραγματοποίηση του ονείρου». Πιστεύω πώς πρέπει να ξέρει κάποιος, αν μπορεί να πραγματοποιήσει το όνειρό του. Και δεν εννοώ «στιγμιαία» αλλά σε βάθος χρόνου. 

Και μένα μου αρέσουν τα παιιδά και θάθελα να κάνω πολλά (αν βέβαια το θέλει και η μέλλουσα γυναίκα μου, χαχαχα!!!) αλλά πίστεψέ με, αν δεν μπορώ οικονομικά, θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά για πάνω από 1 ή 2. Σε αυτή δηλαδή την περίπτωση, «το όνειρό μου» ΔΥΣΤΥΧΩΣ θα εξαρτηθεί από άλλους παράγοντες. Μακάρι ν' αλλάξουν τα πράγματα και να μη χρειάζεται στο μέλλον να μιλάμε καν για ειδικές κατηγορίες κ.λπ.

(Σε λίγο θα χρειαστούμε και μία ακόμη οθόνη δίπλα, για να μπορούμε να διαβάζουμε τις αναρτήσεις... χαχαχαχα). 

Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                    
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΜΕ 3000 ΜΟΡΙΑ
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                    
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
Λοιπόν όπως και να χει σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις το όνειρο σου όποιο και αν είναι αυτο. Πάντως τα όνειρα είναι για να τα πραγματοποιούμε ότι και να γίνει και να προχωράμε στα επόμενα. Σου εύχομαι ότι καλύτερο.! Τα τόσα σχόλια που έγιναν κάνουν τη σελίδα να ανοίγει πολύ αργά!!  
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)

 ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΣ ΤΥΦΛΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ!!

ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΣΟΥ ΠΗΡΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ πο το word ολο το πρωι;;

ΕΛΑ ΠΕΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ... 

Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
 Οπως ειναι ευκολο να καταλαβεις δεν εχω γραψει ολα τα σχολια εγω.. εγω οτι εχω γραψει ειναι μια χαρα απο αποψη ορθογραφιας εκτος απο ελαχιστα αρχικα τα οποια εγιναν απο ταχυτητα οπως ειπα και πριν. για το ατομο που γραφει τα αλλα σχολια που οντως ειναι ανορθογραφα δεν μπορω να ξερω... Για να ικανοποιησω την περιεργεια σου δεν εχω ανοιξει κανενα word  για να κανω καμια διορθωση. Και ο τροπος σου δεν ειναι και ο καλυτερος. Στα σχολεια και στα πανεπιστημια δεν μαθαινουν ευγενεια και ηθος; να σου πω εγω που πηγα και στα δυο... μαθαινουν αλλα καποιοι κανουν κοπανα τοτε...
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         [Κλείσιμο]
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
 ΤΟΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΜΥΓΙΑΖΕΣΑΙ;;;;
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
           
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 "ΜΥΓΙΑΖΟΜΑΙ" ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΟΛΟΣΩΣΤΑ ΘΕΩΡΗΣΑ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΣΟΥΝ ΣΕ ΜΕΝΑ. ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΞΑΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ" ΤΟΥ ΓΣ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΕΧΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΤΕ ΑΠΟΨΗ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ!!
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)

Στις δικές σας τις κατηγορές δηλαδή δεν υπάρχουν εξαιρέσεις;

ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΛΕΣ (ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΚΑΙ ΜΗ) !!!!!!!!!!!!!! 

Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ !
Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)
 ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ,,,ΣΕ ΟΣΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΤΗ ΓΡΑΨΩ ΤΟ ΘΕΜΑ :ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΓΩΙΣΜΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ Ή ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙΣ ΤΗ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ...
Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)
 Μαλλον εσυ δεν θελεις να καταλαβεις την αληθεια φιλε μου.. Ποτε θα απαλλαγουμε απο αυτο το μισος σαν λαος? οπου δεν ειμαστε μεσα ειναι λαθος. Αφου δεν ειμαι πολυτεκνος τοτε οι πολυτεκνοι τι ειναι ειδικη κατηγορια; αφου δεν ειμαι στο οριο για μετεγγραφη τα κριτηρια δεν ειναι σωστα... αφου δεν ειμαι ομογενης οι ομογενεις τι θελουν την ειδικη κατηγορια.. Ντροπη και αισχος οποιος σκεφτεται ετσι.. Εγω και να μην ημουν πολυτεκνη δεν θα τα ελεγα αυτα.. Γιατι αυτοι που προσφερουν στη Ελλαδα περισσοτερους Ελληνες θα πρεπει να αμοιβονται γιατι προσφερουν εργο! ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ!
Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (2)

 ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΕΡΓΟ ΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ-ΜΕ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΕ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΣΗ ΘΗΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ-ΜΕ ΤΟ ΑΜΕΤΑΚΙΝΗΤΟ ΣΕ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ -ΜΕ ΜΙΣΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ-ΜΕ ΜΙΣΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ-ΜΕ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΣΕ ΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΑ;;

Ή ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΜΟΙΩΔΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΣΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΚΙ ΟΣΑ ΜΑΘΑΜΕ;;ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΞΕ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ ΚΑΙ ΜΕΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΛΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΠΑΤΑΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΙΣΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗ!!

Υποβλήθηκε πριν από 418 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Σχόλια (3)
 ΑΝΤΕ ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΟΥ ΤΑ ΕΒΑΛΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΑΝΤΕ ΡΕ ΝΟΥΜΕΡΟ.. ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΥΚΩ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΓΩΝΗΣΟΥ... ΧΑΛΒΑ Ε ΧΑΛΒΑ.....
Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         
Κυριακή, 9 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)

 ΑΝΤΕ ΡΕ ΓΥΦΤΟ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕΣ ΝΑ ΧΕΖ...Σ ΜΕ ΞΕΝΟ ΚΩ...Ο!!!

ΣΤΟΥΡΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Υποβλήθηκε πριν από 416 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         
Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 Το ρήμα ΣΥΚΩ βγαίνει από τη ΣΥΚΙΑ;
Υποβλήθηκε πριν από 417 ημέρες