Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 19 Σεπτεμβρίου 2014
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Συνέντευξη Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανδρέα Λοβέρδου στην τηλεόραση του «STAR» με τη δημοσιογράφο Πόπη Τσαπανίδου

Συνέντευξη Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανδρέα Λοβέρδου στην τηλεόραση του «STAR» με τη δημοσιογράφο Πόπη Τσαπανίδου

 

Σε συνέντευξη του στον τηλεοπτικό σταθμό STARκαι στη δημοσιογράφο κα Πόπη Τσαπανίδη ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανδρέας Λοβέρδος απάντησε σε ερωτήσεις:

Για τις Μετεγγραφές: «Ξεπερνούν κάθε προηγούμενο τα αιτήματα για μετεγγραφές. Ο νόμος της 4ης Μαΐου είναι ένας νόμος που ακούμπησε στην ανάγκη αντιμετώπισης της φτώχιας, της αδυναμίας των γονιών να έχουν δύο και τρία σπίτια, ή και τέσσερα ταυτοχρόνως και υπό την έννοια αυτή, δόθηκε όχι η δυνατότητα μετεγγραφής, δικαίωμα μετεγγραφής σε όλους.

               

Οι υπολογισμοί μας βασίζονται και σε κάποια στατιστικά που μας δίνουν τα περιφερειακά πανεπιστήμια. Εγώ επικαλούμαι μια στατιστική που μου έδωσε ο πρώην Πρύτανης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου της Θράκης, ο κ. Ρέμελης. Εκτιμήσεις και στατιστικές μας δίνουν μεγάλο αριθμό. Περιμένουμε μεγάλο αριθμό και είπαμε τώρα που γίνονται οι εγγραφές και θα γίνονται μέχρι τις 26 του μηνός, κάθε εγγραφόμενος φοιτητής να λέει αν προτίθεται να ασκήσει το δικαίωμά του περί μετεγγραφής.

               

Και οι πρώτες εικόνες που έχουμε, επαληθεύουν εκτιμήσεις για μεγάλο αριθμό, αλλά χθες το βράδυ αργά εδώ στο Υπουργείο με τον αρμόδιο Γενικό Γραμματέα τον κ. Κυριαζή, ψύχραιμα είπαμε ότι δεν θα εκδώσουμε τις σχετικές υπουργικές αποφάσεις την Παρασκευή ή την Δευτέρα, όπως υπολογίζαμε. Θα πάρουμε λίγες μέρες ακόμη, θα κερδίσουμε λίγο χρόνο, θα εκδώσουμε τις σχετικές υπουργικές αποφάσεις την άλλη εβδομάδα, προς το τέλος, αφού έχουμε δει όλες τις εγγραφές και πόσες από αυτές συνοδεύονται με δήλωση ότι θα ζητηθεί μετεγγραφή. Αυτό μας δημιουργεί τη δυνατότητα να πάρουμε σωστότερες αποφάσεις.

               

Δεν τίθεται θέμα μη εφαρμογής του νόμου. Ο νόμος ορίζει ρητά ότι δικαιούνται μεν μετεγγραφής σχεδόν όλοι, όμως όλοι εκείνοι που πέτυχαν το 2014, που έδωσαν εξετάσεις και πέτυχαν το 2014. Άρα όχι εκείνοι που πέτυχαν το 2013 και μετέφεραν το δικαίωμά τους να ενταχθούν.

 

Δεν λέει ο νόμος πού δικαιούσαι να πας. Σαν να δίνει μετεγγραφή με κριτήριο το κέφι του καθενός. Δηλαδή λέει ότι εγώ μένω μεν στη Λάρισα, στην Πάτρα, δεν θέλω να μετεγγραφώ στην Πάτρα ή στη Λάρισα που είναι οι γονείς μου ή που σπουδάζει ο άλλος μου ο αδελφός, αλλά πάω στην Αθήνα για να περνάω καλύτερα. Μπήκα στην Ηγουμενίτσα –δεν το λέω τυχαία- και δεν θέλω στην Ηγουμενίτσα, εμένα μου αρέσει στη Θεσσαλονίκη. Αυτό δεν ήταν στην επιθυμία του νομοθέτη. Ο σκοπός του νομοθέτη δεν ήταν αυτός.

 

Επίσης αν ο φοιτητής ή οι γονείς του είναι ανάπηροι, εγώ προσέθεσα, όπως πιστοποιεί το ΚΕΠΑ που κάνει αυστηρές πιστοποιήσεις, γιατί είχαμε το φαινόμενο να πιστοποιούν γιατροί έτσι με φιλία τους, με την καλή τους διάθεση. Αυτές είναι οι έντιμες λύσεις. Οι λύσεις που προκύπτουν από λογικούς συνειρμούς. Η φτώχια είναι που μας ενδιαφέρει, όχι το κέφι του κάθε φοιτητή.

 

Σε ό,τι αφορά τα θεωρητικά μαθήματα υπάρχουν χιλιάδες τρόποι να αντιμετωπιστεί το θέμα. Σε ό,τι αφορά τα τμήματα που έχουν εργαστήρια ή φροντιστήρια, πρακτικές ασκήσεις δηλαδή, το πρόβλημα εμφανίζει αξεπέραστες διαστάσεις. Από όσα είπαμε χθες το βράδυ με τους Πρυτάνεις και τους προέδρους των ΤΕΙ, κρατάω μια φράση που είπε ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών που θα έχει και το μεγαλύτερο πρόβλημα, όλοι αυτό θέλουν. Αυτό και το Μετσόβιο. Παρ’ όλα αυτά ο κ. Φορτσάκης και προς τιμήν του και ο κ. Γκόλιας, αλλά και ο κ. Μίτκας από το ΑΠΘ, περισσότερο οι δυο πρώτοι των Αθηνών είπαν ότι εμείς θα εφαρμόσουμε το νόμο. Καταγράφουμε τις δυσκολίες, θα εφαρμόσουμε το νόμο. Θα βρούμε τρόπους να ξεπεράσουμε τα προβλήματα. Όπως λ.χ. είπε ο κ. Φορτσάκης έγινε η επέκταση του έτους πέρσι για δυο μήνες το καλοκαίρι, θα γίνει και φέτος. Θα τα λύσουμε. Αρκεί να είναι μόνο για φέτος.

Για την ανησυχία που εκφράζεται ότι μπορεί να χαθεί εξάμηνο λόγω των μετεγγραφών: Όχι, δε θα χαθεί κανένα εξάμηνο και να μη φωνάζουν. Εδώ ο Νομοθέτης έδωσε δικαίωμα μετεγγραφής. Ο μεγάλος αριθμός προϋποθέτει και διοικητικές διευθετήσεις, τα πανεπιστήμια δεν είναι μηχανισμοί αυτόματοι που εξυπηρετούν ένα εκατομμύριο το καθένα πολίτες που κάτι τους ζητούν, έχουν κι αυτά διοικητικά προβλήματα, οι πρόσφατες αξιολογήσεις κατέδειξαν έλλειψη διοικητικού προσωπικού σε όλα και στην υπουργική απόφαση που θα πάρουμε, σας είπα αντί γι΄ αυτή την Παρασκευή την άλλη Παρασκευή ή τη μεθεπόμενη Δευτέρα θα λέμε και τις ημερομηνίες.

 

Το θέμα βέβαια δεν είναι η διάθεση η δική μας να δώσουμε γρήγορες ημερομηνίες, είναι τα τμήματα που εκδίδουν τις διαπιστωτικές πράξεις, πότε θα μπορέσουν να τις εκδώσουν, αν είναι ο αριθμός τόσο μεγάλος όσο εκτιμούμε. Μιλάμε για ένα νόμο που ψηφίστηκε το Μάιο και ισχύει για τις εξετάσεις του Ιουνίου, δεν ισχύει για τις εξετάσεις του περσινού Ιουνίου ή του προπερσινού Ιουνίου, ισχύει για τώρα. Και μάλιστα είναι τόσο ευρύς, που στην επόμενη εκπομπή σας που θα με καλέσετε μετά από δυο εβδομάδες δε θα συζητάμε αυτό, ποιος πρέπει και ποιος δεν πρέπει βάσει του νόμου να μπει, θα συζητάμε που θα τους βάλουν τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ.

                Θα έχουμε περιπτώσεις όπου θα δείτε τμήματα να λένε "δεν τους δεχόμαστε". Αυτά μου λέγανε χθες το βράδυ οι Πρυτάνεις και οι Πρόεδροι των ΤΕΙ ότι "θα παλέψουμε να τον εφαρμόσουμε, αλλά αν γίνει καμιά καταιγίδα και δεν μπορούμε να σηκώσουμε πάνω από έναν συγκεκριμένο αριθμό φοιτητών, που θα τους βάλουμε";

Λοιπόν να μην κοιτάμε μόνο ποιος δικαιούται, να κοιτάμε κι από την άλλη πλευρά. Η βασική μας υποχρέωση είναι να αντιμετωπίσουμε τη φτώχια, δεν το συζητάω, αλλά κι από την άλλη πλευρά μπορεί ένα πανεπιστήμιο; Έστω το Πολυτεχνείο εδώ, τι θα γίνει αν αντί για 200 φοιτητές λόγου χάρη που επιπλέον μπορεί να αντέξει ένα τμήμα, του πάνε 1000; Τι θα γίνει;

Για την ανάγκη να γίνει διαγωνισμός ΑΣΕΠ για την πρόσληψη 10.000 εκπαιδευτικών: Ο διαγωνισμός θα γίνει εάν ξεπεράσουμε το 1 προς 10. Εκπονήσαμε τη σχετική μελέτη, θέλουμε η κυβέρνηση να στηρίξει το αίτημα. Το στηρίζει ο κ. Μητσοτάκης. Περιμένουμε τη στήριξη του κ. Χαρδούβελη, έχουμε θέσει το θέμα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και περιμένουμε να λυθεί θετικά. Δεν έχουμε τις περισσότερες πιθανότητες, αλλά έχουμε πάρα πολλές. Εάν γίνει αυτό, θα προταχθούν οι διοριστέοι του 2008 – 2009 από τον διαγωνισμό και όχι μόνο αυτοί. Θα προταχθούν όσοι περιμένουν, αλλά οπωσδήποτε οι διοριστέοι του 2008 – 2009.

Για την κάλυψη των κενών στα σχολεία με αναπληρωτές: Πήραμε 5.000 πριν ανοίξουν τα σχολεία. Έτσι μαζί με τους 127.000 μόνιμους εκπαιδευτικούς έχουμε σύνολο 132.000. Χθες ανακοινώσαμε την πρόσληψη 3.236 αναπληρωτών εκπαιδευτικών, σήμερα ανακοινώνουμε 825 και αύριο 215. Και θα μας μείνουν ακόμη 5.000 για τις επόμενες εβδομάδες για να καλύψουμε τα Τεχνικά Λύκεια και τα Σχολεία Ειδικής Αγωγής. Θα έχουμε κενά στο τέλος. Δεν υπερβάλω. Δεν διαψεύδω τους συνδικαλιστές. Διαφωνούμε λίγο στους αριθμούς, αλλά όχι πολύ. Θα έχουμε κενά. Αλλά στην κατάσταση που βρισκόμαστε ο στόχος είναι να ανοίξουν τα σχολεία, όλα τα σχολεία, όχι την Πέμπτη στον αγιασμό μόνο και την Παρασκευή. Και να έχουν κενά τα σχολεία τους, ο στόχος επιτεύχθηκε. Θα μείνουμε με κενά, αλλά όχι με την κατάσταση την περσινή και τις παλιότερες.Δεν μπορώ να αντιμετωπίσω την καθηγήτρια που λέει στο παρά ένα ότι είναι έγκυος, δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω, δε με προειδοποιεί 20 μέρες πριν, μας το λέει την παραμονή, μας το λέει ανήμερα. Έτσι θα έχουμε 2-3 ημερών καθυστέρηση, αυτό όμως είναι κατανοητό και δε λέει κανείς τίποτα.

Στο Αγαθονήσι πέρσι δεν υπήρχε δάσκαλος, φέτος είχαμε 11 μαθητές και 4 εκπαιδευτικούς, αντιλαμβάνεστε ότι η διαφορά είναι μεγάλη. Και γιατί το κάναμε αυτό κα Τσαπανίδου; Γιατί αυτά τα νησιά, αν δεν τους πας γιατρό και δάσκαλο, σε λίγο θα μείνουν βραχονησίδες, με ότι αυτό συνεπάγεται. Λέω στους τηλεθεατές ότι μου παραπονέθηκαν οι καθηγητές και οι δάσκαλοι ότι "τους κρατάμε στα σχολεία μέχρι 23 Δεκεμβρίου, σε αυτές τις περιοχές και δεν προλαβαίνουν να κάνουν Χριστούγεννα στο σπίτι τους". Το αλλάξαμε αυτό, θα φεύγουν δυο μέρες νωρίτερα κάνοντας μάθημα το Σάββατο. Κάνουμε ότι μπορούμε λοιπόν.

Για την επιστροφή του μαθήματος της πληροφορικής στις Πανελλήνιες εξετάσεις: Το έχω δηλώσει δύο φορές, είμαι έτοιμος, το έχουμε λύσει, θα μπει η πληροφορική, αλλά θα το ανακοινώσουμε τη Δευτέρα διότι θα πάμε με τον κ. Κικίλια στον κ. Αβραμόπουλο να ρωτήσουμε αν τίθεται θέμα αλλαγής του τρόπου εισαγωγής στις στρατιωτικές σχολές για Ευέλπιδες, Ικάρους και Nαυτικούς Δοκίμους ή στις σχολές της αστυνομίας, αλλά με την προϋπόθεση ότι όλες οι εξετάσεις θα μείνουν στο Υπουργείο Παιδείας, γιατί εδώ υπάρχει το πιο αντικειμενικό και αδιάβλητο σύστημα. Άρα περιμένουμε να το ανακοινώσουμε μαζί με τον κ. Αβραμόπουλο ή θα ανακοινώσουμε μόνο την πληροφορική αν δεν υπάρχει κάποια αλλαγή για τις στρατιωτικές σχολές.

Για το επίδομα στέγασης στους φοιτητές: Στην κακή οικονομική φάση που περνάμε δεν πειράξαμε καθόλου το επίδομα στέγασης που δίνεται από το 2004 στους φοιτητές και είναι 42 εκατομμύρια. Αντίθετα, προσθέσαμε και 5,5 εκατ. ευρώ με τον κ. Σταϊκούρα χθες. Κάθε παιδί λοιπόν που δε ζει στο σπίτι του, αλλά πάει σε άλλη πόλη, που δεν κάνει δεύτερο πτυχίο αλλά κάνει πρώτο πτυχίο, που οι γονείς του έχουν ετήσιο εισόδημα κάτω από 30 χιλιάδες προσαυξημένο κατά 3 χιλιάδες ευρώ ανά μέλος της οικογένειας, ανά τέκνο. Όλα αυτά τα παιδιά, όλοι αυτοί οι φοιτητές, δικαιούνται 1000 ευρώ ετησίως, δηλαδή δικαιούνται 4 ή 5 ή 6 χιλιάδες ευρώ ανάλογα αν είναι σε πανεπιστήμιο με τέσσερα χρόνια, πέντε χρόνια ή έξι χρόνια σπουδών.

Θα εκδώσουμε μια νέα απόφαση. Πήραμε 9,5 εκατομμύρια από τα λεγόμενα «κλεμμένα», δηλαδή από τα χρήματα που έχουν πάει σε μίζες κι έχουν βρεθεί αυτές κι έχουν γυρίσει πίσω. Θα πάρουν τα περιφερειακά πανεπιστήμια που είναι στα βόρεια κι έχουν πρόβλημα κρύου περισσότερο από ότι τα υπόλοιπα, 2 εκατομμύρια για τη θέρμανσή τους, θα πάρουν επίσης προγράμματα όπως το Δια Βίου, όπως πανεπιστήμια που έχουν προβλήματα χρηματοδοτικά, από 1,5 ή από 2 εκατομμύρια ευρώ.

Έχουμε λοιπόν μία τελευταία δυνατότητα -για το 2014 μιλάω, το 2015 είναι μια άλλη ιστορία- για τους υπόλοιπους αυτούς μήνες να βοηθήσουμε τα ιδρύματα, Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, που έχουν πραγματικό πρόβλημα τα τελευταία τέσσερα χρόνια και φέτος τους μειώσαμε ακόμα περισσότερο τους προϋπολογισμούς. Δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς, αλλά μπορούμε όταν βρίσκουμε ένα ή δύο ευρώ, αμέσως να κοιτάμε τη χρηματοδότηση των Πανεπιστημίων, που δυσλειτουργούν εξ αιτίας της έλλειψης χρημάτων.

Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.

πηγή:minedu.gov.gr 

ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online
reasons married men cheat why do married men cheat I cheated on my boyfriend
viagra vs cialis real life comparisons where can i hide my viagra click here
will my husband cheat why husband cheat women who want to cheat
women love to cheat click here online
pregnancy medications pregnancy problems termination pregnancy pill
medical abortion procedure why abortion is wrong illegal abortion
why do men cheat on their girlfriends click did my girlfriend cheated on me
late term abortions abortion risks abortion clinics in san diego
amoxicillin endikasyonlar amoxicillin 1000 mg amoxicillin dermani haqqinda
pramipexol kaufen pramipexol 0 54 mg pramipexol precio

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3504 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 21 Σεπτεμβρίου 2014

Σχόλια (0)

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, κ. ΑΝΔΡΕΑ ΛΟΒΕΡΔΟ, ΜΕ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ κ. ΑΝΤΩΝΙΟ ΣΑΜΑΡΑ.

 

κ. Υπουργέ

 

Πριν λάβετε την οποιαδήποτε απόφασή σας, σχετικά με τις μετεγγραφές φοιτητών και πριν αποκλείσετε τα τέκνα πολύτεκνων, τρίτεκνων, κ.λ.π που εισήχθησαν με το 10%,  για το προσεχές ακαδημαϊκό έτος, με το δέοντα σεβασμό και την ανάλογη εκτίμηση,  σας γνωρίζω τα παρακάτω.

 

Ως γνωστόν ο νόμος για τις επιπλέον θέσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των ειδικών κατηγοριών (πολυτέκνων, τριτέκνων, κοινωνικών κριτηρίων) κρίθηκε αντισυνταγματικός.

 

Επιπλέον θέσεις εισαγωγής, οι οποίες αφορούσαν πολύτενους τρίτεκνους κ.λ.π., σε ΑΕΙ και ΤΕΙ δίνονταν σ’ αυτούς που συμμετείχαν στις γραπτές πανελλαδικές εξετάσεις με το 90% ΑΛΛΑ ΚΑΙ Σ’ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΜΕ ΤΟ 10%, δηλ. καταθέτοντας απλώς  μηχανογραφικό με τη βαθμολογία τους από τα δύο προηγούμενα έτη αντίστοιχα.

 

Εφόσον  ο νόμος κρίθηκε αντισυνταγματικός καταργήθηκαν οι επιπλέον θέσεις και για τις δυο κατηγορίες, ήτοι και για αυτούς που εισάγονταν με το 90%, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΝ ΜΕ ΤΟ 10%.

 

κ. Υπουργέ

 

Αβίαστα τεκμαίρεται, πως θέλοντας ο νομοθέτης να επανορθώσει ή ισοσκελίσει την απώλεια επιπλέον θέσεων  για τις πολύτεκνες, τρίτεκνες οικογένειες κ.λ.π  και να ευνοήσει αυτές, έφερε στη Βουλή το νόμο του Μαΐου του 2014, για τις ελεύθερες μετεγγραφές, των ανωτέρω ειδικών κατηγοριών, ο οποίος και ψηφίστηκε.   Είναι λοιπόν λογικό και δίκαιο, ηθικό και νόμιμο, να ισχύει ο νόμος αυτός όχι μόνο για όσους έλαβαν μέρος στις γραπτές εξετάσεις και πέτυχαν, αλλά και για όσους συμμετείχαν με το 10% (6% επιτυχόντες απόφοιτοι του 2013 και 4% επιτυχόντες απόφοιτοι του 2012), καταθέτοντας απλώς μηχανογραφικό.

Σίγουρο είναι πως οι θέσεις αυτές για του αποφοίτους του  2012 και ’13 είναι ελάχιστες!

 

Ευελπιστώ πως σύντομα θα καταθέσετε σχετική τροπολογία, με την οποία θα δίνεται το δικαίωμα μετεγγραφής για ΟΛΟΥΣ τους εισαχθέντες στα ΑΕΙ και ΤΕΙ που κατέθεσαν φέτος μηχανογραφικό προς άρση της ολοφάνερης αδικίας την οποία βέβαια, σεις ως έγκριτος πανεπιστημιακός και νομικός καλύτερα γνωρίζετε,  πως μια προσφυγή  σ’ ένα δικαστήριο άμεσα θα διορθώσει. Ώσπου όμως να εκδοθεί η απόφαση και να τελεσιδικήσει  θα έχει χαθεί πολύτιμος ακαδημαϊκός χρόνος και χρήματα.

 

Ειδάλλως, δημιουργείται τεράστια και πρωτόγνωρη αδικία που εγγίζει τα όρια μιας  νομικής θλιβερής εκτροπής ως και συνταγματικής  τοιαύτης στα πλαίσια της ισότητας  των πολιτών απέναντι στο νόμο, άρθρο 4 παρ. 1 και 2 του Συντάγματος με την επικείμενη αδικία εις βάρος των παιδιών που εισήχθησαν με το 10% και δεν δικαιούνται μετεγγραφής.

 

Προσωπικά σας αναφέρω, πως  φέτος ο ένας γιός μου πέρασε με το 4% (απόφοιτος 2012) στη Χίο, Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων και ο άλλος μου γιός  με το 6% (απόφοιτος 2013) στην Πάτρα στο τμήμα Φιλοσοφίας και η υπόλοιπη οικογένειά μου μένει μόνιμα σε τρίτη  πόλη, εύλογο  και αυθόρμητο το ερώτημά μου γιατί να μην μπορούν να σπουδάσουν στην ίδια πόλη τα παιδιά μου, την στιγμή που υπάρχει αντίστοιχη σχολή; Δεδομένου ότι τα οικονομικά όλων μας είναι περιορισμένα; Γιατί μου στερείτε το δικαίωμα να σπουδάσουν τα παιδιά μου; Γιατί με κάνετε να αγανακτώ;

 

Ελπίζω, αναμένω!

 

Μετά τιμής

 

Αγανακτισμένος ΤΡΙΤΕΚΝΟΣ γονιός

 

online purchase abortion pill where can i get the abortion pill online pill for abortion online
reasons married men cheat why do married men cheat I cheated on my boyfriend
women who cheat on their husband cheat on wife unfaithful husband
click here click percent of women that cheat
link what is infidelity married cheat
women love to cheat click here online
go online read here
Υποβλήθηκε πριν από 3502 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 19 Σεπτεμβρίου 2014

Σχόλια (0)

 Ανδρέα διάβασε και το παρακάτω, για να ενημερωθείς,

 Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες,

Σύμφωνα με τον ψηφισμενο απο τον περασμενο Μάιο νόμο αναφερεται ότι η <<η ισχύς του παρόντος άρθρου αφορά όσους συμμετέιχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις του σχολικού έτους 2013-2014 και εντευθεν>>. Επομένως το συμπέρασμα είναι ότι δικαιούνται μετεγγραφή όσοι ανήκουν σε κάποιες ειδικές κατηγορίες και είναι επιτυχόντες με το 90%, ενώ για το 10% δεν αναφέρεται τίποτα. Όμως τα προηγούμενα χρόνια υπήρχε νόμος ο οποίος όριζε ότι για τις ειδικές κατηγορίες θα διατίθενται επιπλέον θέσεις και θα υπάρχουν ξεχωριστές βάσεις για κάθε τμήμα. Παράλληλα τα δύο τελευταία χρόνια γίνονταν και μετεγγραφές βαση οικονομικών κριτηρίων για συγκεκριμένο αριθμο θεσεων για καθε σχολη. Όλες αυτές οι διατάξεις περιελάμβαναν και τους επιτυχοντες του 10%.

 Έπειτα εφαρμόσθηκε η κατάργηση των βάσεων που αντιστοιχόυσαν στις ειδικές κατηγορίες για επιτυχόντες 90% και 10% και ψηφίστηκε ο νέος νόμος για τις μετεγγραφές ο οποίος λογικά θα έπρεπε να περιλαμβάνει επισης και τις δύο κατηγορίες επιτυχόντων γιατι το πλεονέκτημα για επιπλέον θέσεις υπήρχε και για το 90% αλλά και για το 10% του ιδίου έτους υποβολής μηχανογραφικών. Οπότε η όποια ρύθμιση αφορά και τις δυο κατηγορίες του έτους εισαγωγής.Αρα ειναι λογικο ο νεος νομος να ισχυει για οσους απώλεσαν το πλεονέκτημα  για τις επιπλέον θέσεις εισαγωγής σε ΑΕΙ -ΤΕΙ, δηλαδή όσοι κατέθεταν το ίδιο έτος μηχανογραφικό.

Τέλος θα ήθελα να προσθέσω ότι όπως είναι ψηφισμένος ο νόμος με την λέξη εντευθεν δίνεται δικάιωμα μετεγγραφης σε οσους θα καταθέσουν μηχανογραφικό με το 10% του χρονου αφου έδωσαν εξετασεις το 2014, δηλαδη οδηγούμαστε στο παραλογισμο.

Όσον αφορά το πρόβλημα υπερσυσσώρευσης των κεντρικών πανεπιστημίων απο φοιτητές λογω του νόμου των μετεγγραφών, επιτρέψτε μου να τονίσω το γεγονός ότι οι επιτυχόντες με το 10% οι οποίοι θα δικαιούνται μετεγγραφή σε κάθε σχολή θα είναι ελάχιστοι. Μιλάμε για αριθμό την τάξεως μικρότερων των δέκα ατόμων.

Έυχομαι να δώσετε την απαραίτητη προσοχή στο συγκεκριμένο θέμα και να διαπιστώσετε και μόνοι σας την αδικία που υφίστανται οι επιτυχόντες του 10%. Υπάρχει χρόνος ακόμη και τώρα για να καταθέσετε μια τροπολογια στη βουλη σχετικη με αυτο το ζήτημα. Υπάρχουν παιδιά που έχουν σημαντικό πρόβλημα και έτσι για την ιστορία πέρασα ιατρικη κρήτης με το 10% και δεν μπορω να παω γιατι έχασα πρόσφατα τον πατέρα μου. Κι όμως συμβαίνουν και αυτά ...

Ευχαριστώ για την προσοχή σας. 




most women cheat wives that cheat
how to catch a cheat cheat on my wife online
generic mexico pharmacy viagra open link
how to know if wife has cheated why do husbands cheat women who cheat on men
go redirect pregnancy termination options
Υποβλήθηκε πριν από 3504 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 19 Σεπτεμβρίου 2014

Σχόλια (1)
 Άρθρο 10:"....παρέχεται στους ανωτέρω υποψηφίους το δικαίωμα για μεταφορά της θέσης τους σε αντίστοιχη σχολή ή τμήμα που επιθυμούν, κατά ρητή συνταγματική επιταγή για τη μέριμνα της πολιτείας στις ως άνω κοινωνικές ομάδες." Αυτή είναι η βούληση του νομοθέτη κ. Υπουργέ όπως αναφέρει στην Αιτιολογική Έκθεση που υπέβαλε για την Τροπολογία και την οποία συμμερίζεται και το ΓΛΚ "...να μεταφέρουν τη θέση εισαγωγής τους, χωρίς ειδικά κριτήρια(εισοδηματικά κ. λ.π.), σε αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα Πανεπιστημίου ...". Λοιπόν, μήπως είσαι αδιάβαστος;! Και σε ρωτάω γιατί εμένα τον πολύτεκνο από Λιβαδειά με "έβαλες" να δηλώσω Σάμο με σκοπό να πάρω μεταγραφή στα Χανιά που μένουν οι παππούδες μου και έχω δωρεάν στέγη, και τώρα μου λες ή Σάμο(γιοκ μεταγραφή!) ή Πάτρα(κοντινότερη πόλη!) και δεν με "άφησες" να δηλώσω τη δεύτερη επιλογή μου στη Λαμία και να πάω μετεγγραφή Αθήνα;! Μου κόβεις τις Σπουδές χωρίς ο "έρμος" να επιβαρύνω τα κεντρικά Πανεπιστήμια, το αντίθετο μάλιστα! Επειδή λοιπόν δεν μπορείς να ξέρεις πως σκέφτηκε ο καθένας όταν έκανε το Μηχανογραφικό του και δεν σκέφτονται όλοι την "καλή ζωή"(με τι χρήματα άραγε;!), άφησε το νόμο όπως είναι γιατί θα πάρεις πολύ κόσμο στο λαιμό σου!
ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online
read click here how to catch a cheater
how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands
i think my boyfriend cheated on me my boyfriend cheats would my boyfriend cheat
why some women cheat click why married men cheat
Υποβλήθηκε πριν από 3504 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2014

Σχόλια (0)
 ΔΩΣΤΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΟΥ 2013 ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΤΕΚΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΜΕ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ.
ordering abortion pills to be shipped to house order abortion pill online abortion pill buy online
cytotec abortion open abortion pill online purchase
read website how to catch a cheater
website how taking viagra works viagra superactive canadian
link married cheat online
why husband cheat click here cheat wife
progesterone progesterone progesterone
Υποβλήθηκε πριν από 3503 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (10)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
Συνοπτικός οδηγός μετατάξεων εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2024-2025
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 8 ώρες
Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
Από σήμερα οι αιτήσεις για κατ’ εξαίρεση μετεγγραφές και μετακινήσεις φοιτητών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 8 ώρες
Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
Κραυγή αγωνίας εκπαιδευτικών: Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 8 ώρες
Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
Πανελλήνιες 2024: Σημαντικές συμβουλές λίγο πριν τις εξετάσεις
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 8 ώρες
Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
Σχολεία - Πρωτοφανές: Παραιτήσεις απίστευτου αριθμού στελεχών εκπαίδευσης
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 9 ώρες
Σελίδα 1 από 6194 (37163 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6192
6193
6194
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης