Σάββατο, 20 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 23 Απριλίου 2015
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Επικαιρότητα
"Η Ειδική Εκπαίδευση για άλλη μια φορά στο κόψε-ράψε..."
 Με αφορμή το πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας στο οποίο περιλαμβάνονται και ρυθμίσεις για την Ειδική Εκπαίδευση η Δημοκρατική Συνεργασία Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εξέδωσε δελτίο τύπου που τιτλοφορείται « Η Ειδική Εκπαίδευση για άλλη μια φορά στο «Κόψε-ράψε..»

Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι «για άλλη μια φορά, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δείχνει ότι αντιμετωπίζει τα ζητήματα της Ειδικής Εκπαίδευσης αποσπασματικά, με ελλιπή σχεδιασμό και απίστευτη προχειρότητα. Το περίφημο πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας επιβεβαιώνει στο έπακρο τον χαρακτηρισμό του ως νομοσχέδιο «κουρελού» καθώς οι 14 (!!) διατάξεις του άρθρου 47, που περιλαμβάνονται στο κείμενο που κυκλοφόρησε, διέπονται από μία φιλοσοφία τύπου «κόψε - ράψε» αδυνατώντας να δώσουν ουσιαστικές και ολοκληρωμένες λύσεις στα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ευαίσθητος και πολύπαθος χώρος της Ειδικής Εκπαίδευσης.

Παρά το γεγονός ότι κάποιες από τις διατάξεις του πολυνομοσχεδίου (π.χ. ρύθμιση ζητημάτων παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης, μέγιστος αριθμός μαθητών σε τμήμα στο οποίο φοιτούν και μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες) δείχνουν να κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση, οφείλουμε να υπενθυμίσουμε στους ιθύνοντες του Υπουργείου Παιδείας ότι η Ειδική Εκπαίδευση βρίσκεται σήμερα σε οριακό σημείο. Τα ειδικά σχολεία λειτουργούν τα τελευταία χρόνια τα περισσότερα αποκλειστικά με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, πολλά τμήματα ένταξης παραμένουν κλειστά από την αρχή του σχολικού έτους, οι λιγοστές σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες παράλληλες στηρίξεις «σπάνε» σε 2 και 3 σχολεία για να «καλύψουν» τα κενά, οι λίστες αναμονής στα ΚΕΔΔΥ μεγαλώνουν διαρκώς χρονιά με τη χρονιά, οι γονείς αναγκάζονται να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη  και αυτά είναι μόνο μερικά από τα αποτελέσματα των μνημονιακών πολιτικών που εφαρμόστηκαν τα τελευταία χρόνια και έπληξαν καθοριστικά την Ειδική Εκπαίδευση.

Αλήθεια, πότε προτίθεται η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να ανοίξει το διάλογο «από το μηδέν» που προανήγγειλε για την κατάρτιση νέου σχεδίου νόμου για την Ειδική Εκπαίδευση; Πότε σκοπεύει να θέσει τις βάσεις για την επίλυση των χρόνιων προβλημάτων της Ειδικής Εκπαίδευσης; Ή μήπως πιστεύει ότι οι 14 (!!) διατάξεις του πολυνομοσχεδίου είναι αρκετές προς το παρόν και για το μέλλον βλέπουμε!!

Η Ειδική Εκπαίδευση απαιτεί άμεσες και ολοκληρωμένες λύσεις ΤΩΡΑ, όχι αργότερα!! Οι μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δεν μπορούν να περιμένουν άλλο!! Οι γονείς αισθάνονται για μία ακόμη φορά την ελληνική πολιτεία να τους κοροϊδεύει, καθώς ενώ συμμετείχαν ήδη 2 φορές στη διαβούλευση του νομοσχεδίου της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας, τώρα καλούνται να αναμένουν χωρίς κανένα σαφές χρονοδιάγραμμα ένα νέο νομοσχέδιο, βιώνοντας καθημερινά την πλήρη διάλυση της Ειδικής Εκπαίδευσης…!!! Οι εκπαιδευτικοί βλέπουν μέρα με τη μέρα τις δομές Ειδικής Εκπαίδευσης να υποβαθμίζονται, ενώ οι ίδιοι «οργώνουν» ολόκληρη την Ελλάδα εδώ και 13 χρόνια ως αναπληρωτές, καλύπτοντας στην πλειοψηφία τους οργανικά κενά».

Η Δημοκρατική Συνεργασία ζητά από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας:

§         Αύξηση της χρηματοδότησης των ΣΜΕΕ για την κάλυψη όλων των λειτουργικών δαπανών και τον εξοπλισμό τους με την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή.

§         Εξασφάλιση της μεταφοράς όλων των μαθητών με αναπηρία δωρεάν με τα κατάλληλα μεταφορικά μέσα, καθώς και εξασφάλιση των συνοδών τους.

§         Τμήμα ένταξης σε κάθε σχολική μονάδα. Αποσύνδεση της παράλληλης στήριξης από την ύπαρξη τμήματος ένταξης.

§         Έγκαιρη στελέχωση των δομών Ειδικής Εκπαίδευσης από την έναρξη του σχολικού έτους.

§         Για την οργανικότητα των ΣΜΕΑΕ να λαμβάνεται υπόψη και ο αριθμός των οργανικών θέσεων Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού.

§         Άμεσο διορισμό των αποφοίτων τμημάτων Ειδικής Αγωγής των Πανεπιστημίων Θεσσαλίας και Μακεδονίας (ΠΕ61, ΠΕ71) που υπηρετούν στην Ειδική Εκπαίδευση έως και 13 χρόνια ως αναπληρωτές. Διορισμό με το βασικό πτυχίο.

§         4 μαθητές ανά τμήμα με δυνατότητα και 3 μαθητών όπου υπάρχει διάγνωση αυτισμού και πολυαναπηρία.

§         Κάλυψη όλων των κενών οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών, Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού. Καμία ελαστική μορφή εργασίας.

§         Το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό του ΣΜΕΑΕ να καλύπτει αποκλειστικά τις ανάγκες της σχολικής μονάδας. Σύσταση 1 οργανικής θέσης ΕΕΠ ανά 5 ΕΔΕΑΥ.

§         Ενιαίο θεσμικό πλαίσιο υπηρεσιακών μεταβολών σε Ειδική και Γενική Εκπαίδευση.

§         Κατάργηση των ΠΥΣΕΕΠ και ΚΥΣΕΕΠ, τα αντίστοιχα ΑΠΥΣΠΕ και ΚΥΣΠΕ έχουν τη δυνατότητα να ανταποκριθούν στο έργο τους

§         Αύξηση του αριθμού των ΚΕΔΔΥ και στελέχωση τους με το απαραίτητο μόνιμο προσωπικό.

§         Επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών των γενικών σχολείων για την ένταξη και τη συμπερίληψη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και όχι μόνο των εκπαιδευτικών ΣΜΕΕ, τμημάτων ένταξης και παράλληλης στήριξης.

§         Επαναλειτουργία των Διδασκαλείων Ειδικής Εκπαίδευσης.

§         Επαναφορά του επιδόματος της ειδικής αγωγής στις ΣΜΕΑΕ.

Η Δημοκρατική Συνεργασία κλείνει το κείμενο της αναφέροντας ότι η Ειδική Εκπαίδευση, απαιτεί ενιαία φιλοσοφία, προσεκτικό σχεδιασμό, οργανωμένη υλοποίηση, συνεχή ανατροφοδότηση και αυτά προϋποθέτουν άμεση και ενεργό συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων. Διάλογο τώρα, ουσιαστικό και όχι προσχηματικό, για την κατάρτιση ενός νομοσχεδίου  που θα αντιμετωπίζει την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση όχι αποσπασματικά και αποκομμένη από την υπόλοιπη εκπαίδευση αλλά ως αναπόσπαστο λειτουργικό μέρος της υποχρεωτικής Δημόσιας Δωρεάν  Παιδείας.

πηγή: news.gr 

pregnancy medications pregnancy problems termination pregnancy pill
what are std symptoms std online test get tested for stds
dating for married click why do wife cheat
metformin metformin metformin
late term abortion clinics akum.org national abortion federation

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3285 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (10)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
Κ. Πιερρακάκης: Τι θα διατηρήσουμε από το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
ΟΡΙΣΤΙΚΟ! Πότε κλείνουν τα σχολεία για καλοκαίρι – Πότε οι εξετάσεις για κάθε τάξη
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
Και τώρα ... «Ευρωπτυχίο»: Εξαγγελία Μ. Σχοινά στη Σύνοδο Πρυτάνεων - Σήμερα ο Κ. Πιερρακάκης
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
ΕΠΑΛ: Οι 25 ειδικότητες του Μεταλυκειακού έτους - Τάξης Μαθητείας 2024-2025
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
Πανελλήνιες: Επιλογές σπουδών και τα γνωστά.. άγνωστα επαγγέλματα του μέλλοντος
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Σελίδα 1 από 6190 (37140 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6188
6189
6190
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης