Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Ιωαννα Μι
Τρίτη, 26 Μαΐου 2015
Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
 
Σε ιστοσελίδα που συζητούν μαθηματικοί, οι περισσότεροι έσπευσαν να τα εκθειάσουν ως "όμορφα". η δημοσίευση ενός μαθητή - υποψηφίου: Ιδού:

Καλησπέρα Κύριοι/Φίλοι Μαθηματικοί και μαθητές. Πρώτα απ' όλα να σημειώσω ότι είμαι μαθητής ο οποίος εξετάζεται πανελληνίως φέτος, έχοντας τεράστιο πάθος για τα μαθηματικά, θέλοντας να σπουδάσω στο μαθηματικό και επίσης έχοντας ενδιαφέρον για να γίνω καθηγητής. Και πραγματικά, έχω να θέσω τα εξής ερωτήματα : (Δεν έχω δει και ούτε θέλω να δω λύσεις, όλα τα σχόλια μου και ότι ξέρω για τις λύσεις ήταν απο τη δικιά μου εργασία κατά τη διάρκεια της εξέτασης)

1) Φέτος, τον περισσότερο χρόνο του διαβασματός μου τον αφιέρωσα στα μαθηματικά και επειδή είναι το δυσκολότερο μάθημα αλλά και λόγω προσωπικής μου αρέσκειας. Είχα λοιπόν λύσει τεράστιο αριθμό ασκήσεων, θεμάτων απο άπειρες πηγές (Βοηθήματα, Ευκλείδη, Σέρβικα/Ρώσσικα μετεφρασμένα εγχειρίδια κλπ). Και ρωτώ λοιπόν, κάνοντας γνωστό το γεγονός ότι σήμερα, όπως και όλοι οι μαθητές με τους οποίους μίλησα έπειτα της εξέτασης δεν τα πήγα καλά. Αρχικά, η γνώμη μου, όπως και της ίδιας της μαθηματικής εταιρείας είναι ότι τα θέματα ήταν τα ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΑ των τελευταίων ετών και αφού τα τελευταία έτη συμπεριλαμβάνουν το 2013, είναι επομένως τα ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ για το δεδομένο σύστημα. Όταν ένας μαθητής, λοιπόν, με δυνατότητες, πάθος και αγάπη για τα μαθηματικά με ΤΟΣΗ προετοιμασία περιορίζεται σε έναν βαθμό της τάξης του 12-13-14, τι πρέπει να περιμένουν άλλοι και άλλοι που πιθανώς να φοβούνται ή να απεχθάνονται τα μαθηματικά ;; Και τι άλλο πρέπει να κάνει κάποιος για να αποδώσει ;

2) Πιθανόν ως νέος η άποψη μου να παραβλεφθεί, αλλά οφείλω να πω όσο αφορά τα θέματα ότι : Το Β3 ήταν απαιτητικό, απο τα δύσκολα θέματα μιγαδικών, το οποίο ξέρετε πολλοί καλα όσοι απ'εσάς είστε καθηγητές σε τάξη ότι δυσκολεύει το 95%+ των μαθητών. Δεδομένης της χρονικής πίεσης αλλά και της δυσκολίας των γεωμετρικών θεμάτων γενικώς, το κρίνω ως αρκετά δύσκολο για Θέμα μιγαδικών Β.
Επιπλέον, το θέμα Γ πλην του ερωτήματος Γ1 ήταν εξαιρετικά δύσκολο. Επίλυσα πλήρως το Γ2 και γρήγορα, αλλά οφείλω να πω αντικειμενικά ότι πολύ μικρό ποσοστό των μαθητών θα ανταποκρίθηκε. 
Το ερώτημα Γ3 το προσπάθησα 4 φορές, χωρίς να καταλήξω σε ξεκάθαρο τοπίο... Δεν έχω ξαναδεί παρόμοιο και το χαρακτηρίζω ως "αγγούρι", ζητώντας συγγνώμη για την προκειμένη έκφραση.
Το ερώτημα Γ4 ήταν επίσης πολύ δύσκολο, απαιτώντας εύρεση προσήμων παραστάσεων κλπ καθόλου εύκολων να προσδιοριστούν, κρύβωντας λεπτομέρειες κατά τον κλασσικό τρόπο αλλιώς προυπόθετε υποθέσεις "για μια στιγμή" ώστε να καταλήξεις αλγεβρικά σε συμπέρασμα, όπως θέματα ολυμπιάδων του Ευκλείδη.
Το ερώτημα Δ1 ήταν παλούκι. Αντιπαραγώγιση και εύρεση τύπου απο τις λίγες καταλήγωντας σε ταυτότητα, άκρως συνδιαστικό και πάρα πολύ δύσκολο για πρώτο ερώτημα και γενικώς δύσκολο πολύ.
Το ερώτημα Δ2 το α) ήθελε πολύ πονηρή σκέψη απο τους μαθητές, αφού έπρεπε να πονηρευτούμε για την εφαπτομένη που ήταν η δοσμένη ευθεία συνδιάζοντας την κυρτότητα. Ειλικρινά, μην περιμένετε την πλειοψηφία να σκέφτεται έτσι.
Το Δ3 ήταν πολυσύνθετο, άρρωστο, χρονοβόρο και μπλεγμένο υπερβολικά. Ούτε με 1000 ζόρια δε λυνόταν πλήρως σωστά.
Το Δ4 ήταν άλυτο, δεν ξέρω πως είναι η σωστή λύσει και όποιος διαβάσει παρακαλώ να μην απαντήσει (σε μένα εννοείται, όχι γενικά) κάτι για τη λύση. Κατά τα γνωστά και τετρημένα, πάντως, δοκίμασα απαλειφή και στη συνέχεια Bolzano, όμως ο προσδιορισμός των προσήμων ήταν πιο μπλεγμένος και απο διαφορική εξίσωση πολλαπλών μεταβλητών.

3) Συμπέρασμα : Τα θέματα ήταν ΑΡΡΩΣΤΑ. Δεν καταλαβαίνω με τι μυαλά, συγγνώμη κιόλας, κάποιοι εδώ λένε "μου άρεσαν τα θέματα". Μιλάμε για θέματα μαθητών ΣΧΟΛΕΙΟΥ Κύριοι, όχι μαθητών μαθηματικών σχολών ή καθηγητών. Το να λέτε ότι σας άρεσαν τα θέματα ειδικά αν είστε και καθηγητές, με αποθεί πραγματικά απο το να γίνω τελικώς καθηγητής. Δηλαδή εγώ σε κάμποσα χρόνια θα έχω κάποιους μαθητές, θα αντιμετωπίσουν ίσως παρόμοια θέματα μη ικανοί να ανταπεξέλθουν και καταπλακωμένοι ψυχολογικά, όπως οι υποψήφιοι σήμερα. Κι εγώ πως θα πρέπει να νιώσω για τα ΠΑΙΔΙΑ τα οποία είμαι υπεύθυνος ; Ότι μ'άρεσαν τα θέματα ;; Αυτά είναι αερολογίες, πραγματικά συγγνώμη κιόλας. Αν θέλετε "ωραία" και "άρρωστα" θέματα, καλύτερα στραφείτε προς πανεπιστημιακούς κλάδους, το σχολείο δεν είναι γι αυτό. Και αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η άποψη έρχεται από έναν μαθητή με "τρέλα" για την επιστήμη των μαθηματικών, όμως οι εξετάσεις διαφέρουν απο την τρέλα.

4) Επειδή η Θεία μου είναι Φιλόλογος και βλέπω την αγωνία της για την επιτυχία των μαθητών της όταν δίνουν πανελλήνιες, αδυνατό να καταλάβω πως μιλάτε για έξυπνα και ωραία θέματα όταν οι μαθητές σας χαντακώθηκαν. Μπορεί να είμαι πολύ μικρός, αλλά απο καθηγητές που αποτέλεσαν είδωλα για εμένα στα σχολικά μου χρόνια, έμαθα ότι υπόδειγμα καθηγητή αποτελεί εκείνος που εκτός απο τις απαραίτητες γνώσεις και χαρακτηριστικά διαθέτει άπειρο κέφι, αγάπη και συμπάσχει με τους μαθητές του.

5) Θεωρώ πλέον πως μιλάμε για ΤΡΕΛΑ θέματα, όταν βγαίνει η Μαθηματική Εταιρεία και δηλώνει πως ο χρόνος δεν ήταν αρκετός και πως τα θέματα ήταν τα ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΑ των τελευταίων (όλων δηλαδή) των ετών.

6) Είναι γνωστό πως οι μαθηματικές σχολές χαρακτηρίζονται απο χαμηλότατες βάσεις για το αντικείμενο τους και βεβαίως φέτος είναι πλέον αναμφισβήτητο ότι θα υπάρχει τεράστια πτώση και γενικώς. Οπότε, προς όποιον μαθητή διαβάζει το κείμενο μου, το μόνο που έχω να πω είναι : Πάμε γερά παίδες στα δύο τελευταία μαθήματα καθώς η πτώση των βάσεων έρχεται να αποκρούσει τις ιδέες για πλήρη αποτυχία, όπως πολύ σκεφτόμασταν πριν γνωστοποιηθεί πλέον η κατάσταση. Κουράγιο παιδιά, είμαι περήφανος για τον κάθε μαθητή τρίτης λυκείου απο εμάς για τον αγώνα και την υπομονή του ! Και μην τρελαθείτε, εξετάσεις είναι, ήρεμα ! Υγεία πάνω απ όλα, ποτέ μη το ξεχνάτε !

free spyware apps top free spy apps for android top spy app for android
dating for married why women cheat on their husband wifes who cheat
discount pharmacy online click viagra coupons printable
voltaren voltaren krem fiyat voltaren nedir
abortion pill prices abortion pill information aspiration abortion
free abortion pill abortion pill quotes early abortion pill options
lilly cialis coupons accuton.com coupon for cialis

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3257 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Σχόλια (0)

ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΣΟΥ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ!

 

ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣ ΑΠΟΚΤΟΥΝΤΑΙ, Η ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΙΣΜΑ!

progesterone progesterone progesterone
Υποβλήθηκε πριν από 3257 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Σχόλια (2)

 Το συναντησα το μηνυμα του συγκεκριμενου υποψηφιου και στο γνωστο ιστοτοπο mathematica.

Προσωπικα δεν θα διαφωνισω, αλλα πρεπει να γινουν καποια πραγματα αντιληπτα, γιατι εχουν παρανοηθει.

1)Το να λυνεις θεματα απο μαθηματικους διαγωνισμους και απο αλλες πηγες δε σχετιζεται με επιτυχια στις πανελληνιες. Και εγω επειδη ειχα τρελα με τα μαθηματικα ελυνα τετοια θεματα, αλλα γνωριζα πως δεν προκειται να με βοηθησουν στις πανελληνιες, καθως το υφος των θεματων που τιθενται ειναι συγκεκριμενο. Το αν αυτο ειναι καλο η κακο ειναι αλλη ιστορια.

2) Τα θεματα ηταν αντικειμενικα δυσκολα, με εφικτο ενα 10-12 για το μετρια προετοιμασμενο και ενα 15-16 για καποιον που αφησε ημιτελεις απαντησεις. Παρολα αυτα ΟΛΑ τα θεματα μπορουσαν να απαντηθουν απο καποιον με συνεχη ενασχοληση (με τετοιου ειδους θεματα προφανως). Προσωπικα τα ελυσα στο σπιτι μου μεσα στο πλαισιο των 3ων ωρων (χωρις φυσικα το αγχος της εξετασης), χανοντας μονο το Δ4 (οπου και παλι 1-2 μοναδες θα επαιρνα αναφεροντας πως ειναι bolzano, κατι που ολοι πρεπει να καταλαβαν). Ας σημειωθει πως επι ενα χρονο δεν εχω αγγιξει ασκηση μαθηματικων καθως σπουδαζω κατι τελειως ασχετο με τη μαθηματικη επιστημη.

3)θεωρω πως παροτι συνολικα ηταν δυσκολοτερα με αυτα του 13', η τελικη βαθμολογιση θα ειναι καλυτερη, λογω της απαραδεκτης τοποθετησης του ερωτηματος Β3 (το 2013), που κοστισε σε πολλους πολυ παραπανω απο τα μορια που επιανε το ερωτημα.

4) Επανερχομενος εν μερει σε αυτο που ανεφερα στην αρχη, πιστευω πως τα μαθηματικα μπορουν δυνητικα να εξεταστουν με πολλους διαφορετικους τροπους: α)μικρη υλη με τεραστεια εξειδικευση και συγκεκριμενες παγιες τεχνικες που απαιτουν συγκεκριμενη εξασκηση (οπως γινεται τωρα), β)μεγαλη υλη, με ψιλοασαφη ορια του τι ειναι εντος η εκτος, αλλα με βατες ασκησεις, δεδομενου πως γνωριζεις σφαιρικα το αντικειμενο (φερνει λιγο τις δεσμες ως προς τη συνταξη των θεματων) και γ) θεματα που απαιτουν κατεξοχην μαθηματικη φαντασια και ταλεντο(βλεπε μαθηματικη εταιρια, η αλλους διαγωνισμους).

Προφανως και το γ δεν θα ηταν καταλληλο για αξιολογηση μαθηματικων ικανοτητων σε επιπεδο εξετασης, καθως δε διδακσεται, αλλα καλλιεργειται, η ειναι εμφυτο.

Τελος θεωρω πως το καλυτερο θα ηταν ενα συστημα σαν το β, καθως θα εδινε σφαιρικες, χρησιμες γνωσεις για ολους (ακομα και αυτους που δεν θα ακολουθησουν μαθηματικες σπουδες), χωρις την ανουσια εξειδικευση σε πραγματα χρησιμα μονο σε μαθηματικους. Οποιος παρακολουθει mathematica ας μπει να δει μια ιδιαιτερα ενδιαφερουσα συζητηση:  http://www.mathematica.gr/forum/viewtopic.php?f=133&t=46689

 Δεδομενου ομως πως ακολουθουμε ενα συστημα σαν το α, με μικρη αλλα εξειδικευμενη υλη, θεωρω πως ειναι πολυ προτιμοτερο να εχουμε "αρρωστα" και πολυ δυσκολα θεματα, παρα γελοια (σαν τα περσινα π.χ., στα οποια και διαγωνιστηκα), καθως μπορει να υπαρξει σαφης διαχωρισμος. παραδειγματος χαριν, εγω εγραψα 99 στα μαθηματικα με απιστευτη προετοιμασια και εξασκηση, και πολλοι μετριοι μαθητες προσεγγισαν ανετα το 90-95. Το γεγονος πως αυτο εγινε και σε αλλα μαθηματα περυσι (πχ φυσικη) ειχε ως γενικοτερο αποτελεσμα την εξομοιωση βαθμολογιων αναμεσα σε διαφορετικες κατηγοριες μαθητων, που συνεπαγεται αμεσα τη μεγαλυτερη δοση τυχης στην επιτευξη του τελικου στοχου.

 Σε καθε περιπτωση, καλη συνεχεια σε ολους τους υποψηφιους και μακαρι ολοι να πετυχετε τους στοχους σας! 

progesterone progesterone progesterone
Υποβλήθηκε πριν από 3257 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Σχόλια (1)

 Ακουσε παιδι μου να δεις...

Για να μπεις σ ενα πανεπιστημιακο χωρο, πρεπει να εξεταζεσαι σαν ΜΑΘΗΤΗΣ και οχι σαν χαρισματικο μυαλο. Και να βαθμολογειται η προσπαθεια, η αποτελεσματικοτητα και η επιμονη, καθως ολα τα παραπανω ειναι στοιχεια που θετουν βασεις σ ενα σωστα καταρτισμενο εν δυναμει επιστημονα. Αν υπαρχει κι ενα ποσοστο χαρισματικων παιδιων, ας αξιοποιησει αυτη την ιδιοτητα, λιγο πιο κατω στη ζωη του, για να κανει πιο γρηγορα ή πιο μεγαλα επιστημονικα βηματα. Τι θα πει, εσυ πηρες 99 και καποιος αλλος (λιγοτερο χαρισματικος απο σενα αλλα...) που διαβασε λιγοτερο (ή περισσοτερο - δεν εχει σημασια) πηρε 95;;; τραγικες συγκρισεις κάνεις! μπες, λοιπον, ΚΑΙ εσυ ΚΑΙ αυτος στις σχολες σας και προοδευστε αναλογα ο καθενας,,, Κανεις δεν πηγε μπροστα σκαβοντας το λακο του αλλου. Μην αναζητατε (κυριως εσεις τα νεαρα φοιτητοπαιδα που προσφατα περασατε απο τη δοκιμασια των πανελλαδικων) την καταστροφη του συναγωνιστη σας, για να επιβιωσετε εσεις! Προχωρα μπροστα κι αν μπορεις και πιο μπροστα, χωρις να προσδοκας εμποδια στο δρομο των αλλων

Μια απλη, ανθρωπινη συμβουλη απο μια μανα φοιτητοπαιδων-επιστημονα-απογοητευμενη απο την ωμοτητα που σας εχουν εμφυσησει οι καταστασεις...

Υποβλήθηκε πριν από 3257 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Σχόλια (2)

 Μα και εγω αυτο ειπα!... ΔΕΝπρεπει να αναζητειται το μαθηματικο ταλεντο, αλλα το ποιος εχει ασχοληθει περισσοτερο και εχει μελετησει αποδοτικοτερα. Με τα φετινα θεματα αυτο ηταν δυνατο να επιτευχθει. Συνεπως αμα καποιος με μετρια προετοιμασια και καποιος με αριστη προετοιμασια (με ακριβως τις ιδιες δυνατοτητες και ικανοτητες) εξισωθουν, τοτε υπαρχει αδικια. Ακραιο παραδειγμα ειναι αυτο που γινεται με την ειδικη κατηγορια του 5% (παιδια με ασθενειες που δινουν ενδοσχολικες). Το γεγονος πως τα θεματα που τιθενται ειναι ευκολα και η βαθμολογιση απιστευτα ελαστικη εχει ως αποτελεσμα οι βασεις για τις περισσοτερες σχολες να ειναι 20 (στρογγυλο παρακαλω...). Πως εγινε τωρα σωστος διαχωρισμος?? Εγω βλεπω ολικη ισοπεδωση...

Οσο για το αλλο που αναφερατε, δυστυχως πρεπει να διαφωνησω. Το συστημα εισαγωγης ειναι ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗΚΟ και η επιτυχια του ενος αυτοματα συνεπαγεται την αποτυχια καποιου αλλου. Προφανως και αυτο ειναι αντιπαιδαγωγικο, ψυχοφθορο, κτλ., αλλα καποια στιγμη στη ζωη σου θα το συναντησεις, ειτε στην εισαγωγη στο πανεπιστημιο, ειτε στο μεταπτυχιακο, ειτε στη δουλεια σου. Παρολα αυτα, η ανταγωνιστικοτητα αυτη ειναι πληρως ΠΑΡΟΔΙΚΗ (για εναν φυσιολογικο, κοινωνικοποιημενο και συνειδητοποιημενο ανθρωπο), πραγμα που διαπιστωσα μπαινοντας στη σχολη μου. Και αυτο διοτι στο πανεπιστημιο δεν ανταγωνιζεσαι πλεον τους συμφοιτητες σου( τουλαχιστον οχι αμεσα), απλα προσπαθεις για το δικο σου καλο. Ως αποτελεσμα βλεπω πολυ μεγαλη προθυμοποιηση απο παιδια να μοιραστουν σημειωσεις, να σε βοηθησουν, παιδια που περυσι δεν θα το εκαναν αυτο φοβουμενα οτι θα τους "φας" τη θεση.

Υποβλήθηκε πριν από 3257 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Σχόλια (0)
 Επιπλεον, απ αυτα που ειδα-διαβασα-ακουσα, με τα φετινα θεματα των μαθηματικων, ΔΕΝ κρινονταν ο καλα προετοιμασμενος μαθητης, αλλα ο καλα προετοιμασμενος/φωστηρας/τυχερος και αλλοι τετοιοι ωραιοι συνδυασμοι! ΑΥΤΟ ειναι εγκληματικο! να ξηλωθουν οι αρμοδιοι που καθε -ΜΑ ΚΑΘΕ- φορα, παιζουν με την ψυχολογια των 18αρηδων και τα μετατρεπουν σε αδηφαγα τερατα ή απαξιωμενα-αποτυχημενα ζωντανα.
Υποβλήθηκε πριν από 3257 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Σχόλια (1)
 Για ενα συνειδητοποιημενο ανθρωπο, ανταγωνιστικοτητα σημαινει ευγενης αμιλλα. Αρα... το δικο μας καλο δεν προϋποθετει αυτοματα το "κακο" του αλλου. Τα βατα, διαβαθμισμενης δυσκολιας θεματα και οχι τα "αρρωστημενα", θα πρεπε να ειναι ζητουμενο απ ολους. Να εισαι σιγουρος/η οτι επιλογη σωστη θα γινονταν, ακομα κι αν τα θεματα ηταν της πλακας. Η διαφορα του "πολυ καλου" και "αριστου" γραπτου, ειναι κατι που μπορει να φανει και στις ευνοϊκότερες των περιπτωσεων. Το σχολιο μου γραφτηκε, ορμωμενη απο τη συγκριση που εξεθεσες. Σε τετοιου ειδους εξετασεις, θα πρεπε ο καθενας σας να δινει τον καλυτερο εαυτο του, χωρις να τον νοιαζουν οι αλλοι παραγοντες. Το συστημα, εσεις-εμεις το εξελιξαμε απανθρωπα. Ας το μαζευουμε σιγα σιγα.. ο καθενας απο τη σκοπια του.
Υποβλήθηκε πριν από 3257 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    [Κλείσιμο]
Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Σχόλια (1)

Σε σχολιασμο των θεματων των μαθηματικων, μπορω να πω πως τα θεματα δεν αναφερονταν σε φωστηρες, ουτε σε ιδιοφυιες και αυτο μπορει να το επιβεβαιωσει ο οποιοσδηποτε. Τα θεματα ηταν αντιμετωπισιμα απο τον πολυ καλα προετοιμασμενο και δεν απαιτουσαν κανενα ειδος φαντασιας η μαθηματικης διορατικοτητας (οποιος θελει να δει τετοια θεματα, υπαρχουν καμποσα τοσο στο σαιτ της ΕΜΕ, οσο και σε πολλα βιβλια).

Σχετικα με τα υπολοιπα θα συμφωνησω απολυτα σε θεωρητικο ομως επιπεδο. Δυστυχως η βαθμολογηση καθε αλλο παρα αντικειμενικη ειναι και αυτο το διαπιστωνουν καθε χρονο πολλοι ατυχοι υποψηφιοι. Και μπορει καποιος να νομιζει πως αυτα περιοριζονται στην εκθεση και στη λογοτεχνια, αλλα υπαρχουν και στα θετικα μαθηματα. Χαρακτηριστικο ειναι το φετινο θεμα της βιολογιας, οπου οποιος ηξερε κατι παραπανω τιμωρηθηκε επειδη δεν εμεινε προσκολλημενος στην ημιτελη γνωση του σχολικου. Επισης γνωριζω περιπτωση φιλης μου που ειχε διαφορα περιπου 30 μορια σε διαγωνισμα φυσικης, καθως ο 2ος διορθωτης δεν εβγαζε τα γραμματα της. Πλεον εχουμε φτασει σε σημειο να γινομαστε μοιρολατρες και να ελπιζουμε σε μια αντικειμενικη εκτιμηση και διορθωση... γιαυτο ολο το αμερικανικο εκπαιδευτικο βασιζεται σε πολλαπλης επιλογης (οχι οτι αυτο ειναι θεμιτο, καθως δημιουργει αλλες ελλειψεις)

Θα μου πειτε και τι προτεινεις για να αλλαξουμε αυτη την κατασταση?... Ε, αμα υπηρχε ευκολη λυση με την τωρινη νοοτροπια και χρηματοδοτηση θα την ειχαμε βρει... οποτε υπομονη στους υποψηφιους και καλη επιτυχια στα 2 τελευταια μαθηματα!

Υποβλήθηκε πριν από 3257 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      
Τετάρτη, 27 Μαΐου 2015

Σχόλια (0)
 Ο σχολιασμος για τα θεματα ειναι δικη σου εκτιμηση και εκ του ασφαλους. Θα μου επιτρεψεις να εμπιστευτω πιο εμπειρους και αντικειμενικους ανθρωπους και φορεις. Εκτος απο δυκολια ειχαν ΚΑΙ απαιτηση χρονου. Αυτα αρκουν για να μην πιασουν το αριστα, μαθητες που πονταραν σ αυτο. Δε θα πω κατι αλλο για τα υπολοιπα. Μαλακωστε τις ψυχες σας, η ζωη ειναι μπροστα σας και... με ή χωρις πτυχια και διακρισεις, θελει πολλα κοτσια...
Υποβλήθηκε πριν από 3256 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Σχόλια (1)
 διαβασα πολυ προσεκτικα αυτα που εγραψες και συμφωνω σε καποια εν μερει αλλα πιστευω πως το καλυτερο ειναι να υπαρχει μια μεση κατασταση..δηλαδη ουτε γελοια θεματα αλλα ουτε και αρρωστημενα οπως τα φετινα που χαντακωναν την προσπαθεια καθε παιδιου κατεβαζοντας 2-3 μοναδες κατω τουλαχιστον απο αυτο που αρχικα ειχαν ως εφικτο στοχο..τα σωστα θεματα για μενα ειναι αυτα που στην πλειοψηφια τους ειναι βατα αλλα  υπαρχουν 1 η΄το πολυ 2 ερωτηματα που θα διαχωρισουν τον καλυτερο απο τον μετριο..
how could my husband cheated on me site i told my husband i cheated
Υποβλήθηκε πριν από 3257 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Σχόλια (0)
 Εχεις δικιο, ισως να ηταν λιγο πιο τραβηγμενα απο οτι θα επρεπε (και εγω ειχα καποιες ενστασεις εξαλλου, τοσο για τη μοριοδοτηση τους, οσο και για τη διαρθρωση και το πως ζητηθηκαν), αλλα πιστευω κινηθηκαν στο σωστο πλαισιο. Το ιδανικο θα ηταν να αφαιρουσαν τελειως ενα απο τα 4 δυσκολα ερωτηματα. Ετσι θα υπηρχε μικροτερος ογκος και λιγοτερα "δυσκολα' μορια
how could my husband cheated on me site i told my husband i cheated
Υποβλήθηκε πριν από 3257 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Σχόλια (2)

 Μην εκπλαγειτε αν δειτε πολλους να εχουν γραψει πανω απο 18.

Γιατι? Το γνωριζετε ολοι.

why some women cheat click why married men cheat
Υποβλήθηκε πριν από 3257 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Σχόλια (0)
 Τι εννοει ο ποιητης??? 
Υποβλήθηκε πριν από 3257 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Σχόλια (0)

 

ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΝΤΩΝΗ? 

ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ... 

Υποβλήθηκε πριν από 3257 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (11)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Σχολεία: Τι αλλάζει στα κυλικεία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 45 λεπτά
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Μετεγγραφές φοιτητών 2024: Ποιοί μπορούν να κάνουν αίτηση από σήμερα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 51 λεπτά
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Πώς υποβάλλεται καταγγελία για περιστατικό ενδοσχολικής βίας στο stop-bullying.gov.gr
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 53 λεπτά
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Προσθήκη προσωνυμίας σε σχολείο της Λάρισας
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Aκαδημαϊκή ταυτότητα: Πώς να τη βγάλετε μέσω gov.gr
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Σελίδα 1 από 6198 (37183 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6196
6197
6198
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης