|
|
|
Σάββατο, 20 Απριλίου 2024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
morose
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015
|
|
|
|
πανελλήνιες ξανά |
|
Γεια σας. Ήμουν μαθητής της τεχνολογικής ΙΙ και έδωσα φέτος πανελλήνιες για πρώτη φορά ,έγραψα όμως πολύ χαμηλά (15,233) για τον στόχο μου (Μηχανολόγοι Μηχανικοί ΕΜΠ) . Δεν έχω την οικονομική δυνάτοτητα για επαρχία οπότε δεν έβαλα κάποια άλλη σχολή μακρυά από τον τόπο κατοικίας μου. Η αλήθεια είναι πως φέτος δεν ξεσκίστηκα στο διάβασμα, διάβαζα ανοργάνωτα και η διάρκεια του διαβάσματός μου σπάνια ξεπερνούσε τις 2:30-3 ώρες. Συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια όμως διάβασα πολύ. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αν μπόρω τελικά να εκπληρώσω τον εξής στόχο . Συγκεκριμένα, θα ήθελα να εξασφαλίσω μια πολύ υψηλή βαθμολογία (19,000+) ώστε να μου επιτρέψει την εισαγώγη στην σχολή που επιθυμώ ανεξαρτήτα από την δυσκολία των θεμάτων στα οποιά θα διαγωνιστώ. Ενδιαφέρομαι να διαγωνιστώ με το παλαιό εξεταστικό σύστημα, με μάθημα επιλόγης τα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας. Είναι ρεαλιστικό να έχω τέτοιες προσδοκίες; Η άνοδος 4,000 μορίων από την βαθμολογία των 15,000 μορίων, μου φαίνεται τρομακτική και πελώρια, όταν έχω ακούσει παιδιά που έφτασαν τα 19,000 + μόρια έχοντας την προηγούμενη χρονιά 17,000 ή άλλους που γράψανε και χειρότερα από την πρώτη. Έχει καταφέρει κανείς από εσάς να φτάσει από μεσαίες βαθμολογίες (14,000-15,000) σε πολύ υψηλές (18,000-19,000); Παιδιά της θετικό-τεχνολογικής που δώσατε δεύτερη φορά πανελλήνιες, δώστε μου τα φώτα σας!!
Ευχαριστώ. cymbalta engorda cymbalta cymbalta duloxetina
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 3187 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
Παρασκευή, 31 Ιουλίου 2015
Σχόλια (0)
|
OUST APO DO TEBELOSKYLO. A.I. GIA DOULEIA STOU XOURAFI NA TAIZEIS TA ZONTANA OLI MERA KOLOVARAEIS APO 3 KI 2 ORES A. THA SI FTIAXO IGO how could my husband cheated on me site i told my husband i cheated
|
Υποβλήθηκε πριν από 3186 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015
Σχόλια (1)
|
ολα ειναι δυνατα! φετος ειχα ατομα που πηγαιναν για ιατρικη με βαθμους τυπου 18500 και ομως εγραψαν κατω απο τις περσινες τους βαθμολογιες! ολα ειναι σχετικα! και κανεις δεν μπορει ν σ εξασφαλισει οτι επειδη ειναι δευτερη χρονια θα γραψεις παραπανω! πιστεψε με εδινα και φετος και περσι,τιποτα δεν ηταν το ιδιο!why some women cheat click why married men cheat
|
Υποβλήθηκε πριν από 3186 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015
Σχόλια (0)
|
Ευχαριστώ πολύ. Αν επιτρέπεται , πόσα μόρια συγκέντρωσες φέτος και πόσα πέρυσι ;
|
Υποβλήθηκε πριν από 3186 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015
Σχόλια (0)
|
Με τα θεματα που σας εβαλαν φετος μαθηματικα και φυσικη καταφερες και εβγαλες τοσα μορια ενω διαβαζες μονο 2-3 ωρες την ημερα.Θεωρω πως σιγουρα αν ξεσκιστεις του χρονου στο διαβασμα θα καταφερεις να βγαλεις τα μορια που θες
|
Υποβλήθηκε πριν από 3187 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015
Σχόλια (0)
|
Μην σου φαίνεται μεγάλη η διαφορά. Αν έγγραφες πέρυσι πανελλήνιες θα έγραφες 0 αφού δεν είχες διδαχτεί της ΄γ λυκείου, φέτος όμως έγραψες 15000. Του χρόνου δεν μπορείς να ανέβεις 4000 μόρια? Το λάθος που κάνουν οι περισσότεροι που ξαναδίνουν θεωρώ ότι είναι ότι δεν το παίρνουν αρκετά στα σοβαρά, θεωρούν ότι έχουν διδαχτεί την ύλη και την ξέρουν και έτσι καταλήγουν πάλι στα ίδια κενά. Αύξησε την προσπάθεια, κάλυψε τις αδυναμίες που ξέρεις ότι έχεις και μην παραλείψεις κανένα μέρος της ύλης. Αν τα κάνεις όλα λες και δίνεις για πρώτη φορά πιστεύω ότι θα πας πολύ καλύτερα! (ήδη δηλαδή πολύ καλά πήγες, αλλά αφού έχεις υψηλότερους στόχους κηνύγησέ τους!)
|
Υποβλήθηκε πριν από 3187 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015
Σχόλια (0)
|
Η διαφορά 4000 μορίων δεν μπορει να καλυφθει ποτε μονο με το διαβασμα. Στα μαθήματα της τεχνολογικής σημαίνει και διαφορά βασικών προωθημένων γνώσεων. Επίσης και ικανοτητας ατομου γενικά , μη γελιόμαστε. Δηλαδή δεν μπορει ο καθενας να ξυπνησει ενα πρωί και να πει εγω θα γινω κορακι στα μαθηματικά. Ειναι ουτοπία
|
Υποβλήθηκε πριν από 3187 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015
Σχόλια (0)
|
ρώτησε τους καθηγητές σου ή κάποιον ειδικό σε αυτά τα θέματα για να σε συμβουλεύσει με ποιο σύστημα θα δώσεις ξανά πανελλαδικές, δηλαδή με το παλιό ή το καινούργιο. αν δεν κάνω λάθος ο κος κουτρουμπέλης είναι υπέρ του παλιού συστήματος. απεύθυνε ένα ερώτημα για να σου απαντήσει, προφανώς είναι διακοπές γιατί απέχει από το site εδώ και αρκετό καιρό. πάντως μην πάρεις βιαστική απόφαση και κυρίως μην "εμπιστεύεσαι" εμάς τα παιδιά γιατί δεν είμαστε ειδικοί.
|
Υποβλήθηκε πριν από 3187 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015
Σχόλια (0)
|
Νομίζω ότι το καινούριο σύστημα εξετάσεων θα είναι καλύτερο για την περίπτωση σου. Άλλο 6 και άλλο 4 μαθήματα.
|
Υποβλήθηκε πριν από 3187 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015
Σχόλια (1)
|
Να σε ρωτήσω κάτι ? Γιατί αποφάσισες να δώσεις με το παλιό σύστημα ( 6 μαθήματα) και όχι με το καινούργιο ( 4 μαθήματα ) ? Είχες κάποιο κριτήριο που το αποφάσισες ?why some women cheat click why married men cheat
|
Υποβλήθηκε πριν από 3187 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015
Σχόλια (2)
|
Μαίρη, το παλιό εξεταστικό σύστημα μου δίνει την δυνατότητα να εξεταστώ σε μαθημάτα στα οποία ήδη γνωρίζω καλά την ύλη και απλά πρέπει να εμβαθύνω για να αριστεύσω. Το νέο σύστημα έχει το πλεονέκτημα των 2 λιγότερων μαθημάτων(πιθανότατα και το πλεόνεκτημα του ποσοστού διεκδίκησης των θέσεων) όμως η ύλη είναι πολύ μεγάλη και υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν γνωρίζω σε ορισμένα μαθήματα(π.χ. μηχανική των ρευστών στην φυσική κατεύθυνσης) . Επίσης, χωρις να θέλω να φανώ ή να ακουστώ ηλίθιος έχω την πεποίθηση πως τα λιγότερα μαθήματα δίνουν περιθώρια για πιο δύσκολα θέματα ανεξάρτητα από το μέγεθος της ύλης. Μπορεί και να κάνω λάθος. Αυτό που θέλω να πω έιναι πως επιλέγω το παλαιό σύστημα προκειμένου να εξοικονομήσω χρόνο, να μάθω καλύτερα αυτά που ήδη γνωρίζω, απ' ότι να υπερφορτώνομαι με παραπάνω πράγματα που πρέπει να αφομοιώσω σε περιορισμένο χρονικό διάστημα.
|
Υποβλήθηκε πριν από 3187 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015
Σχόλια (0)
|
Υπάρχουν διάφορα ζητήματα που πρέπει να λάβεις υπόψη σου : 1) Δίνεις 6 μαθήματα στην ύλη που έχεις διδαχθεί και διεκδικείς ένα ποσοστό θέσεων (ακόμη δεν το έχουν ορίσει...ίσως 10%) 2) Δίνεις 4 μαθήματα ( με αλλαγή στην ύλη) και διεκδικείς το 90% των θέσεων 3) Εξετάζεις πόσο χρόνο θες να αναπληρώσεις την ύλη που δε διδάχθηκες 4) Υπολογίζεις το οικονομικό κομμάτι προετοιμασίας για 6 ή 4 μαθήματα 5) Ποια σχολή στοχεύεις 6) Τα φροντιστήρια έχουν όφελος να κατευθύνουν στην προετοιμασία των 6 μαθημάτων Προσθέστε και τις δικές σας απόψεις παιδιά.......
|
Υποβλήθηκε πριν από 3187 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015
Σχόλια (0)
|
ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΦΗΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΟ 10% ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ.. ΕΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ ΤΟ 90%.. ΨΑΞΤΕ ΤΟ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
|
Υποβλήθηκε πριν από 3187 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015
Σχόλια (1)
|
Τη δεύτερη φορά όντας συνειδητοποιημένος μπορείς να φτάσεις πολύ ψηλά. Βέβαια και φέτος μια χαρά τα πήγες βαθμολογικά απλά δεν είναι τόσα τα μόριά σου για την επίτευξη των στόχων σου.
|
Υποβλήθηκε πριν από 3187 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015
Σχόλια (1)
|
συμφέρει το παλιό σύστημα σίγουρα. μπορει το νέο να προσφέρει 90% των θέσεων , αλλά βάλε πόσοι διαγωνίζονται εκεί. κα ιτα 4 μαθήματα σημαίνει οτι το παραμικρό λάθος μετράει πολλαπλώς απο το λάθος που θα κάνεις όταν δίνεις 6 μαθήματα ( και μπορείς να το καλύψεις ) . Άλλο .... υπολόγισε οτι αν δώσεις με το παλιό σύστημα οι ΄΄ καλοί '' έχουν φύγει απο τη μέση . άλλοι πέρασαν σε σχολή προτίμησής τους , άλλοι ''βολεύτηκαν '' σε άλλη σχολή , άλλοι έφυγαν για έξω , άλλοι ( θα κάνουν το λάθος για μένα ) να δώσουν με το καινούργιο συστημα , οπότε νομίζω οτι το παλιό σύστημα βολεύει . ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
how could my husband cheated on me read i told my husband i cheated
|
Υποβλήθηκε πριν από 3186 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015
Σχόλια (1)
|
Δυο σχόλια στα γραφόμενα του "Δράκου" 1) Με το νέο σύστημα δίνουν περισσότεροι μεν, αλλά όσοι προσπαθούν για δεύτερη χρονιά και έχουν στόχο είναι καλύτερα προετοιμασμένοι δε 2) Δε γνωρίζουμε αν το παραμικρό λάθος με τα 4 μαθήματα μετράει πολλαπλάσια....γιατί απλούστατα δεν ανακοινώθηκε ακόμη ο τρόπος υπολογισμού των μορίων νομίζω Θεωρώ, ότι η σχολή ή οι σχολές είναι το κίνητρο για την επιλογή του νέου ή του παλιού συστήματος, αφού με τις φετινές πανελλαδικές υπάρχει πλήρη εξιδείκευση στα επιστημονικά πεδία. Αυτό σημαίνει ότι όποιος θέλει σχολές ΕΝΟΣ μόνο συγκεκριμένου πεδίου πχ 2 ή 3 δεν υπάρχει λόγος να φορτωθεί τα 6 μαθήματα. Ας προετοιμαστεί καλύτερα στα 4 ....έτσι κι αλλιώς δύσκολα θα είναι και του χρόνου. Κάποιος όμως που θέλει σχολές και του 2ου και του 3ου πεδίου πχ ιατρικές και πολυτεχνικές τότε ας δώσει με το παλιό σύστημα που του γίνει αυτή τη δυνατότητα Τι λέτε κι εσείς παιδιά ??????
|
Υποβλήθηκε πριν από 3186 ημέρες |
|
|
|
|
| | | |
|
|
Παρασκευή, 31 Ιουλίου 2015
Σχόλια (1)
|
διαφωνώ . το οτι το καθε λαθος θα μετραει πολλαπλασια , ειναι βεβαιο . οπως και να ειναι το συστημα των μοριων . οτι και να ειναι , θα ειναι για ολους , οποτε ...... αρα το καθε λαθος στα 4 , δυσκολα το αναπληρωνεις , εν αντιθεσει με τα 6 μαθηματα . Θέμα πιθανοτήτων ειναι . και ο ιπιθανοτητες κλίνουν στο παλιο συστημα για εναν περσινο .
|
Υποβλήθηκε πριν από 3185 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | |
|
|
Σάββατο, 1 Αυγούστου 2015
Σχόλια (0)
|
Απάντηση στο σχόλιο του "Δράκος" Νομίζω, απλουστεύεις τα πράγματα και εστιάζεις στην προετοιμασία (ήδη γνωστή ύλη για τα 6 μαθήματα) και στον υπολογισμό των μορίων όπου τα λάθη θα μετρούν περισσότερο, λόγω στατιστικής. Εγώ λέω το απλό : Με το παλιό σύστημα (6 μαθήματα) κάποιος/α διαγωνίζεται, ίσως για 90 θέσεις ή και λιγότερες του χρόνου (το 10% των φετινών 900 θέσεων)...ενώ με το καινούργιο οι θέσεις γίνονται 900 ή 800 .... Σταματώ εδώ, όμως γιατί δεν με έπεισε η επιχειρηματολογία σου ...καλή τύχη σου εύχομαι σε ό,τι κι αν κάνεις !!! :)
|
Υποβλήθηκε πριν από 3184 ημέρες |
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
|
|
|
|
|
|
Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)
|
|
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)
|
|
|
|
ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)
|
|
|
|
|
|
|
|
Εκπαιδευτικά... και Άλλα
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|