Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Μαρία
Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015
Επαγγέλματα και Προοπτικές
Χημικός μηχανικός ή φαρμακευτική;
 Είμαι απόφοιτος του2014 Πέρσι είχα περάσει χημικός μηχανικός στο Μετσόβειο Έκανα το 10% για ιατρική και τελικά πέρασα φαρμακευτική Αξίζει να πάω ή όχι και να μείνω εκεί που είμαι; Κύριε Κουτρούμπελη βοήθειστε με να αποφασισω
men and women go meet and cheat
i think my boyfriend cheated on me my boyfriend cheats would my boyfriend cheat
adult dog sex stories desi adult stories incest nifty sex stories
best spy phone apps texting spy app android spy to mobile download
bentelan fiale cartoninjas.net bentelan in gravidanza
lilly cialis coupons accuton.com coupon for cialis
end pregnancy aloeveraindia.com ways to terminate an early pregnancy

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3136 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 24 Δεκεμβρίου 2015

Σχόλια (1)
 που θα βρεις δουλεια ως Χημικος μηχ;
Υποβλήθηκε πριν από 3017 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Πέμπτη, 24 Δεκεμβρίου 2015

Σχόλια (0)
εξω
Υποβλήθηκε πριν από 3017 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Σχόλια (2)

Ενδιαφέρουσα συζήτηση!

Εξελίχθηκε σε κόντρα Ιατρικής vs Φαρμακευτικής.

Γενικά έχω πολύ κοντινές απόψεις με την/την  "Φαρμακευτικη" και τον/την "!!!". Αυτοί οι δύο λένε πράγματα που κατά τη γνώμη μου πατούνε κάπου.  

Μαρία , άκου τον εαυτό σου τι θέλεις , τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο. Εκεί θα βρεις την απάντηση και θα είναι η σωστή επιλογή. Σε κάθε περίπτωση δεν θα προδώσεις το θέλω σου. 

  

Υποβλήθηκε πριν από 3134 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Κυριακή, 13 Δεκεμβρίου 2015

Σχόλια (0)

αυτην την στιγμη το να λεμε πως εχει προοπτικες το πολυτεχνειο ειναι γραφικο

οχι οτι δεν πιεζεται και η φαρμακευτικη

βεβαια σε 5 χρονια ποτε δεν ξερεις πως θα εχουν τα πραγματα.

Υποβλήθηκε πριν από 3028 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)
Διαβάζοντας τις παρακάτω στιχομυθίες και αντγκλήσεις δεν μπόρεσα να μη χαμογελάσω.  Πραγματικά η αντιπαράθεσή τους κατέφερε να φτάσει στα όρια του γελοίου.
Υποβλήθηκε πριν από 3134 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)
 * κατάφερε
Υποβλήθηκε πριν από 3134 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Σχόλια (0)

 Μπορεις να μας μιλησεις την γελοια πλευρα;

Θα ήταν ενδιαφερον. 

 

medical abortion procedure why abortion is wrong illegal abortion
progesterone progesterone progesterone
Υποβλήθηκε πριν από 3134 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)
 Μαρία άμα σου πω ότι ειμαι περίπου στην ίδια κατάσταση με σένα δεν θα το πιστευεις !!και εγω το 2014 εδωσα !περασα φαρμακευτική Πάτρας περυσι και φετος έκανα το 10% για χημικών μηχανικών ΕΜΠ και περασα και μάλιστα στο Τσακ γιατι η βάση του 6% ήταν 18604.και δεν ξέρω τώρα αν πρέπει να αφήσω τη φαρμακευτική !
Υποβλήθηκε πριν από 3136 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Σχόλια (0)

 Νίκο, είσαι από την Αθήνα;;; αν είσαι, νομίζω ότι η απόφαση για σένα είναι πολύ πιο εύκολη: ασφαλώς Χημικός Μηχανικός ΕΜΠ.... 

Να σπουδάσεις 5 χρόνια μακριά από το σπίτι σου, σε μια σχολή για την οποία έχεις ήδη τις αμφιβολίες σου, ενώ μπορείς να είσαι στο ΕΜΠ σε μια πολύ καλή σχολή και με προοπτικές;;;; στη θέση σου θα είχα ήδη φύγει....

 

Υποβλήθηκε πριν από 3134 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)

Φαρμακευτική χωρίς δισταγμό.

1. Απίστευτα περιθώρια για έρευνα.

2. Πιο πολλές προοπτικές για εργασία με υψηλά Standard  στην ΕΕ ή Αμερική.

3. Φαρμακευτική βιομηχανία στην Ελλάδα υπάρχει, ακόμα και τώρα.

4. Στην Ευρώπη ο Φαρμακοποιός είναι συνεργάτης του Ιατρού. Εδώ στην Ελλάδα τα έχουμε ισοπεδώσει όλα.

5. Στο Δημόσιο αν θέλεις ..... βόλεμα , ΕΟΦ , Ασφαλιστικά Ταμεία , Νοσοκομεία κ.λ.π.

6. Φαρμακείο. Κάποτε πριν 5 χρόνια το Φαρμακείο ζούσε 2 οικογένειες. Σήμερα ζει σίγουρα μια.

7. Τα Φαρμακείο μετά από μερικά χρόνια (λόγω του 6)  θα είναι διαφορετικά. Το πλήθος των πωλούμενων σκευασμάτων θα πολλαπλασιαστεί. Η συνεχής και αδιαμφισβήτητή τάση προς "υγιεινή ζωή" είναι "νερό στο μύλο" για τις φαρμακευτικές business.

8. Φαρμακευτική ΕΚΠΑ .. πολύ καλό τμήμα.        

 

  

 

 

 

Υποβλήθηκε πριν από 3136 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)
 κοιτα εχεις ενα δίκιο σ αυτά που γράφεις αλλα δεν νομίζω ότι ειναι τοσο ρόδινα τα πράγματα όσο τα παρουσιάζεις ! 
Υποβλήθηκε πριν από 3136 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)

Νίκο,  αξιολογώντας μια σχολή στην ουσία σκεφτόμαστε κάνοντας προβολή στο μέλλον πιθανών σεναρίων.

Αυταξία δεν παράγει καμία σχολή.

Ας πάρουμε τα παιδιά που πέρασαν Ιατρικές.  Ποιος αμφισβητεί ότι :

Θα κουραστούν για να τελειώσουν την σχολή τους περισσότερο από όλους σχεδόν (χρόνια και μελέτη).

Αν μείνουν στην Ελλάδα θα πρέπει να περιμένουν άγνωστο πόσο για την ειδικότητα, να δουλέψουν άλλα 6 χρόνια (περίπου) στην ειδικότητα αντί πινακίου φακής σε σχέση με αυτά που προσφέρουν . Και μετά τι? Ένα 15 έως 20% μπορούν μετά τα 40 τους να αρχίζουν να παράγουν και να έχουν καλύτερο εισόδημα. Το 80% χάνεται στην αφάνεια και στην ανωνυμία ενός νοσοκομείου, ενός ιατρείου που γράφει συνταγές ΙΚΑ, ενός Ιατρού εργασίας κ.λ.π. Η Ιατρική στην Ελλάδα είναι πρώτα ιδεολογία και μετά όλα τα άλλα.. Είναι ενδιαφέρον θέμα για ανάλυση κοινωνικού ψυχαναλυτή.

Αν πάνε στο εξωτερικό θα έχουν καλύτερες προοπτικές.


Σημασία στις περισσότερες περιπτώσεις έχει πως κάνουμε αυτό που κάνουμε και όχι το τι κάνουμε.

Η Φαρμακευτική είναι μια σχολή η οποία αντικειμενικά έχει πολλές διεξόδους.     

   

   

 

Υποβλήθηκε πριν από 3136 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Σχόλια (2)

 Δεν είναι ηλίθιοι όσοι κυνηγούν με πάθος τις Ιατρικές σχολές. 

Ξέρουν και τον κόπο και τα χρόνια. Γιατρός είσαι σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γης. Φιλόλογος λχ χωρίς να υποτιμώ κανένα που θα πας εκτός από  τη χώρα σου και τι θα κάνεις;

Όσο για το μέρος που αφορά την επιβίωση στις δραματικές μέρες που ζούμε δες σε πόσες χώρες της ΕΕ ζητούν όχι βέβαια Γιατρούς με ειδικότητα δεν το συζητάμε, αλλά  ειδικευόμενους με μισθό 3000 ευρώ το μήνα.

Όσοι κάνουν επιλογή να γράφουν στο ΙΚΑ συνταγές  ε είναι απλά επιλογή τους.

Η Ιατρική δίνει βαθμούς ελευθερίας όσο λίγες επιστήμες. 

Υποβλήθηκε πριν από 3136 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)
 ΣΤ ΓΕΡΜΑΝΙΑ (ΒΟΝΝΗ) ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΟΥ ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙ 7.000ΕΥΡΩ Τ ΜΗΝΑ
Υποβλήθηκε πριν από 3134 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Σχόλια (0)

Ρώτησέ τον αν θα ερχόταν στον Ευαγγελισμό με 1.400 ευρώ και μετά να το διαφημίζεις.

Γνωρίζω 2 γιατρούς που εργάζονται στην Ευρώπη και οι δύο θέλουν να έλθουν στην Ελλάδα να δουλέψουν αλλά δεν μπορούν.  

Στην συντριπτική πλειοψηφία αυτοί που εργάζονται στο εξωτερικό θα ερχόταν στην Ελλάδα με αρκετά ... μα πολύ αρκετά μειωμένο εισόδημα.  

Υποβλήθηκε πριν από 3134 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)
 Μη σου πω ότι ζητάνε ειδικευμένους στο Ντουμπάι με ελάχιστο αρχικό μισθό 15.000 € το μήνα (αναλογία σε ευρω).(Δεδομένα πριν μια βδομάδα που κοίταζα). Και ισχύει για όλες τις ειδικότητες πχ δερματολογία, παιδιατρική κλπ. Έστω και 5 χρόνια να αποφασίσεις να πας να δουλέψεις είναι μια πολύ καλή εναλλακτική πρόταση.
progesterone progesterone progesterone
Υποβλήθηκε πριν από 3136 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)

 Φίλε μην τα λες σε μένα. Δεν είναι ηλίθιες οι οικογένειες που χαλάνε του κόσμου τα λεφτά για να σπουδάσουν τα παιδιά τους Ιατρική.

Επί πλέον επειδή έξω δεν είναι ηλίθιοι ξέρουν το μέσο επίπεδο των Ελλήνων Γιατρών.

Όποιος νομίζει ότι στην ΕΕ έχουν την ίδια ζήτηση  και το ίδιο κύρος οι Έλληνες Γιατροί με τους Βούλγαρους ή τους Ρουμάνους για παράδειγμα κάνουν μεγάλο λάθος.

Υποβλήθηκε πριν από 3136 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)

Παιδιά απαντώ και στους τρεις.

Δεν έγραψα κάτι που σας προσβάλλει. Αντιθέτως είπα ότι χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να εισαχθείς και να τελειώσεις την Ιατρική. Θαυμάζω την προσπάθειά σας!  Μπράβο σας! Επομένως προς τι η άμυνα?

Είπα βέβαια ότι η εμμονή με την  Ιατρική στην Ελλάδα έχει βαθύτερα αίτια που έχουν περισσότερο σχέση με την κοινωνική αναγνώριση , το παρασιτικό τρόπο παραγωγής εισοδημάτων, κ,λ,π. 

Αμφισβήτησα τις επαγγελματικές προοπτικές στην Ελλάδα. Σε αυτό εμμέσως συμφωνήσατε αφού ό ένας με πήγε στο Ντουμπάι (55 βαθμούς υπό σκιά .... φοβερή ζωή),  ο άλλος με πήγε στην Ευρώπη (3.000 € το μήνα χωρίς ειδικότητα => αυτό δεν παίζει , το ξέρω από πολύ δικό μου άνθρωπο, η Αγγλία που θεωρείτε η κορυφή δεν προτιμά Έλληνες Ιατρούς κ.λ.π. ), ο τρίτος μου κοκορεύεται ότι είναι καλύτερος από τον Ρουμάνο και τον Βούλγαρο (χαμηλά ο πήχης... δεν μας είπες για τον Αλβανό και αγωνιώ) , και τέλος κάποιος από εσάς λέει ότι οι γονείς σας δεν είναι χαζοί και ήταν εντελώς εκτός θέματος .... κάτι επιχειρήματα που θυμίζουν υποσαχάρια χώρα.

Προσωπικά θεωρώ ότι επαγγελματικά και επιστημονικά η Φαρμακευτική έχει καλύτερες προοπτικές από την Φαρμακευτική. Στην διάθεσή σας να σας το εξηγήσω.

 

 

 

Υποβλήθηκε πριν από 3135 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Σχόλια (2)

 Συγνώμη παιδιά, διορθώνω την τελευταία μου πρόταση.

Η Φαρμακευτική έχει καλύτερες προοπτικές από την Ιατρική.

Στην διάθεσή σας αν χρειαστείτε περισσότερα επιχειρήματα για να το εμπεδώσετε!

  

Υποβλήθηκε πριν από 3135 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

        [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

Σχόλια (4)
 Λυπάμαι ρε φίλε, δεν ξέρω ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημά σου με την Ιατρική, αλλά προφανώς είναι ΠΟΛΥ μεγάλο!!! Δεν θα καθήσω να αναλύσω τους λόγους,,, εσύ ασφαλώς τους ξέρεις καλύτερα.. Ούτε χρειάζεται να πω πολλά. Την κοινωνική καταξίωση που αναφέρεις την απολαμβάνω από την πρώτη στιγμή που βγήκαν τα αποτελέσματα των πανελληνίων και πέρασα ιατρική, κάθε μέρα τώρα στη ζωή μου. κι αν αυτό σου φαίνεται σαν οίηση, εντούτοις δεν σπούδασα για αυτό ιατρική,... απλώς ήταν πάντα και είναι το όνειρό μου και να μας συγχωρείς αν η πραγματοποίηση των ονείρων μας μας γεμίζει χαρά,και  ικανοποίηση!!  Όσο για το Ντουμπάι, μην ανησυχείς, υπάρχουν εναλλακτικές και στην Ελλάδα, αλλά χμ.. το βρίσκω εξαιρετικά δελεαστικό...Ποιο άλλο επάγγελμα θα απέφερε 900.000 ευρώ σε 5 χρόνια;(χωρίς καμια απολύτως επένδυση κεφαλαίου);; και να σου καλύπτουν και έοδα οικογένειας και σπίτι και σπουδές παιδιών και εισητήρια;;; και αυτό είναι μόνο η αρχή.. αν έχεις πχ μεταπτυχιακούς τίτλους προϋπηρεσίες, διδακτορικά κλπ είναι έως και 50% πάνω... Ναι, σε καταλαβαίνω,, αυτό εσύ το βλέπεις σαν "λύση ανάγκης",,, ε τι να γίνει.... κάθησε εσύ εδώ στην Ελλάδα με τις πλούσιες προοπτικές σου και ασε εμάς που έχουμε ταξιδέψει λίγο παραπάνω και έχουμε κάνει και διακοπές (αξέχαστες) στο Ντουμπάι να πάμε εκεί για 5 χρονάκια και να "ταλαιπωρηθούμε" για μόλις ...1.2 ψωροεκατομμύρια  ευρώ...(είναι λίγο ανεβασμένο γιατί τυχαίνει να έχω και μεταπτυχιακό.)... κι αν δε μου αρέσει εκεί;;;;, ε, τι να γίνει.. ας γυρίσω σε ένα χρόνο με 240.000 μόλις ευρώ.... λίγα μεν αλλά θα έχω βοηθήσει και τους γονείς μου να ξεχρεώσουν το στεγαστικό τους και τα άλλα χρέη τους....να αναμειφθούν και οι δικοί τους κόποι που με σπούδασαν ιατρική (αναφέρω μόνο τους κόπους γιατί ευτυχώς δεν είχαν έξοδα: στην Αθήνα όπου είναι και το σπίτι μας σπούδασα)
medical abortion procedure site illegal abortion
Υποβλήθηκε πριν από 3135 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
          
Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

Σχόλια (0)
 Αυτο που καμαρώνετε για το κύρος που σας προσδίδει η επιστήμη σας,και δικαίως,αλλα στο τέλος καταλήγετε να μιλάτε μονο για λεφτά πρέπει να το δείτε πιο σοβαρά.τουλαχιστον οι υπόλοιποι δε ντύνουν τη "κονομα"με μανδύα ηθικότητας.
medical abortion procedure website-knowledge.com illegal abortion
Υποβλήθηκε πριν από 3135 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)

Το πρόβλημά μου είναι πολύ μεγάλο!  Δεν είσαι καλά μου φαίνεται.

Πέτυχα ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑ και αναπτύσω τα επιχειρήματά μου αναφορικά με τις επιστημονικές και επαγγελματικές προοπτικές της επιστήμης μου. Δεν πρόσβαλα κανέναν. Που το βρήκες γραμμένο ότι οι σπουδές στην Ιατρική είναι υπεράνω όποιας κριτικής άποψης.

Είσαι στο κόσμο σου, Δεν ξέρεις τι σου γίνεται!

 

 

  

medical abortion procedure site illegal abortion
Υποβλήθηκε πριν από 3135 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

           
Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

Σχόλια (0)

 Δεν διάβασες το μήνυμα που σου έχω ήδη στείλει πρίν ακόμα μου απαντήσεις.. λυπάμαι για την τροπή που πήρε η συνομιλία μας... δεν θα το ήθελα ποτέ αυτό... σου ζήτησα συγγνώμη αν σε έθιξα...έγινε μόνο και μόνο γιατί ένιωσα και εγώ ότι θίχτηκα λόγω του ύφους σου.....Πιστέυω ότι θα συμφωνείς και εσύ ότι ο λόγος της αντιδικίας μας είναι στην ουσία ανύπαρκτος. Μακάρι όλοι να είχαν τη δυνατότητα να δουλεύουν πάνω σε αυτό που αγαπούν. Αυτό είναι το σημαντικότερο και νομίζω ότι ισχύει και για τους δυο μας.. οπότε... συμφιλίωση;;;;

 

Υποβλήθηκε πριν από 3135 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)

Μέχρι που το ήθελες να σπουδάσεις Ιατρική και το κατάφερες μια χαρά του τα λες και είμαι μαζί σου.

Την ιστορία με τον Βασιλάκη Καίλα τι την ήθελες? Επίσης γιατί στοχοποιείς τον άλλο υπονοώντας ότι είναι πλούσιος και του την λες. Και αφού του τη λες, μετά είσαι διατεθειμένος να πας μέχρι και το ..... Ντουμπάι να λιάζεσαι 5 χρόνια (είναι της μόδας το ρήμα .... μη το πάρεις προσωπικά) για να τα οικονομήσεις και εσύ ...και να γίνεις πλούσιος όπως είναι αυτός.

Τρικυμία εν κρανίω. Τραβάς ζόρι!

Και κάτι μεταξύ μας, Διδακτορικό στην Ιατρική δεν είναι και τίποτα σπουδαίο!!! Είναι εύκολο σχετικά και το έχει και η κουτσή Μαρία.  Ούτε το μισό μεταπτυχιακό του Φυσικού στο ΕΚΠΑ δεν είναι.

  

why some women cheat dating a married man why married men cheat
Υποβλήθηκε πριν από 3135 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
          [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

Σχόλια (2)

 Ναι ρε φίλε... είναι πανεύκολο το διδακτορικό στην Ιατρική, όπως πανεύκολο είναι να μπεις και Ιατρική στην Ελλάδα.  Ας έμπαινες και εσύ - αν είχες τα κότσια - για να μην έχεις τώρα το πρόβλημα που έχεις..

Το ότι δεν έχω ανάγκη να αποδείξω τίποτα και σε κανέναν, φαντάζομαι ότι το καταλαβαίνεις κι εσύ... είναι αυταπόδεικτο  :). οπότε άσε τα περί βαασιλάκη καίλα για κανέναν άλλον,,για σένα ίσως.

Το πόσο αναγνωρίζονται οι έλληνες γιατροί στο εξωτερικό είναι επίσης αυταπόδεικτο... διάβασε καμια εφημερίδα ή ρίξε καμια ματιά στο ίντερνετ... Έπειδή ο φίλος σου δεν τα κατάφερε να πάει στην Αγγλία, αυτό δε σημαίνει ότι δεν πάνε οι άλλοι (ο αδελφός μου, οι δυο ξαδέλφες μου) ...λυπηρό για τον φίλο σου που δεν τον δέχθηκαν....  Από κει και πέρα ο καθένας πράττει ανάλογα με ότι του αρέσει την δεδομένη στιγμή της ζωής του.  Να με συγχωρείς αν αυτή την δεδομένη στιγμή μου αρέσει και να "λιαστώ" στο Ντουμπάι όπως εξαιρετικά το θέτεις :) και να βγάλω το εκατομμυριάκι μου και να συνεχίσω την έρευνά μου και να ολοκληρώσω το διδακτορικό μου.  Αφού η επιστήμη που σπούδασα μου προσφέρει αυτή τη δυνατότητα τί να κάνω;;; εσύ με τη φαρμακευτική σου ας μην δεχθείς την ανάλογη προσφορά.

Και για να τελειώνουμε...δεν θέλω να φαίνομαι αλλαζόνας... για την ακρίβεια ποτέ δεν ήμουνα ... σου αναγνωρίζω την ικανότητα να μου βγάζεις αυτό το στοιχείο!  γιατί στο τέλος-τέλος πιστέυω ότι πρέπει να μιλάμε στους άλλους με τους ίδους όρους που μας μιλάνε... και σε αυτό το σημείο η μεριοφροσύνη και η μετριοπάθεια δεν είναι ευγένεια αλλά ανοησία.

Καλή συνέχεια στη δουλειά σου και με τις καλύτερες προοπτικές σου εύχομαι!!  (και πίστεψέ με, δεν το λέω ειρωνικά, σου το εύχομαι από καρδιάς :)

medical abortion procedure website-knowledge.com illegal abortion
how could my husband cheated on me read i told my husband i cheated
Υποβλήθηκε πριν από 3135 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
           [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)

Αν είσαι περήφανος που μπήκες στην Ιατρική τότε εγώ που από επιλογή δεν φοίτησα αν και μπορούσα να φοιτήσω τι αξία έχει για σένα.  

Τι θα πεις στο παιδία που με 18.880 μόρια επέλεξε να φοιτήσει στο Φυσικό Αθήνας?  ΄Μπροστά του είσαι ελάχιστος. Ως άνθρωπος εννοώ. Πολύ καλός μαθητής ήσουν και εσύ δεν το αμφισβητώ.  

Υπάρχεις ως ον(ος) για να λειτουργείς μόνο ανταγωνιστικά.

Από επιλογή σταματώ εδώ να μιλάω μαζί σου!

Άντεξα να μην σε βρίσω!

Ουφ! 



  

 

Υποβλήθηκε πριν από 3135 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

            [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)

 Αξία έχουν όλοι εκείνοι που αγωνίζονται για να πετύχουν... τους σέβομαι και τους εκτιμώ όλους....και κανείς δεν δικαιούται να θίγει τον άλλον είτε απευθείας, είτε με υπαινιγμούς...ο καθένας πρέπει να είναι περήφανος για τον αγώνα του και τις προσπάθειές του όπως κι εγώ είμαι περήφανη για ό,τι αγωνίστηκα ... η κουβέντα αυτή ήταν ψυχοφθόρα και καλά κάνεις και τη σταματας, ... το ότι διάλεξες να με βρίσεις στο τέλος (έστω και σε παρένθεση) σαν απάντηση στη δική μου προτροπή για συμφιλίωση, είναι λυπηρό,  αλλά προφανώς αναφαίρετο δικαίωμά σου...

Πριν σταματήσω εδώ, σε καλώ απλώς να αναλογιστείς πόσες φορές (εξ αρχής και απρόκλητα) με έθιξες και με πρόσβαλες εσύ στην συνομιλία μας: μόνο το "μελό" περί βασιλάκη καίλα να σκεφτείς είναι αρκετό, ή την "κονόμα"" κλπ κλπ. και αυτά χωρίς να με γνωρίζεις καθόλου και χωρίς να σε έχω θίξει στο παραμικρό... εγώ μιλούσα απλώς για τον εαυτό μου και τα σχέδιά μου... σε τι σε ενόχλησα και μου επιτέθηκες με τόση ειρωνεία;;;..... κάνε μια μικρή αυτοκριτική.......αλλά τέλος πάντων......μετανιώνω γιατί αφέθηκα να παρασυρθώ.... κι αυτό γιατί ένιωσα θιγμένη και προσβεβλημένη........ το ενδεχόμενο να ζητήσεις εσύ συγγνώμη για την ειρωνεία σου και τις προσβολές σου, για όσα έγραψες (δεν μιλάω για τα γενικευμένα για την "κονόμα", αλλά τα προσωπικά για μένα, χωρίς να σε έχω πειράξει σε τίποτα), το έχεις σκεφθεί καθόλου;. Θεωρείς άραγε, ότι εσύ έχεις δικαίωμα να προσβάλεις και να θίγεις τον άλλον χωρίς να σε έχει ενοχλήσει στο παραμικρό και ο άλλος πρέπει να το δέχεται αδιαμαρτύρητα;;;

.... Εν πάση περιπτώσει, δεν το λέω για δικαιολογία, ..... δεν έπρεπε ούτως ή άλλως να αντιδράσω με τον ίδιο τρόπο όσο θιγμένη και αν ένιωσα .. Για αυτό και αληθινά λυπάμαι... Και ακόμα περισσότερο λυπάμαι γιατί ενώ σου πρότεινα να ξεπεράσουμε την -ανευ λόγου- φιλονικία μας, εσύ το τελευταίο πράγμα που σκέφτηκες ήταν το ότι... "κρατήθηκες για να μη με βρίσεις".....

 

Υποβλήθηκε πριν από 3135 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

              
Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

Σχόλια (0)

 Πράγματι τέλεις υπό σύγχυση μιας και δε προσεχείς ποιος έχει γράψει τι στο post,αλλα δε φταίμε εμείς γι αυτο.μονη σου εκτεθηκες προσπαθώντας με παιδίαστικα επιχειρήματα να υπερασπιστείς την επιστήμη σου λες και την έθιξε κάποιος απο εμάς,λες κι έχει η ιατρικη ανάγκη απο τέτοιου είδους υπεράσπιση.η ιατρικη ειναι ιατρικη τελος.

η πρώτη παράγραφος του σημειώματος σου ειναι πολυ σωστή αλλα αυτοαναιρείται απο τα προηγούμενα που εχεις  γράψει.μιλησες υποτιμητικά γι άλλες επιστήμες ,θεώρησες λίγο έως πολυ αποτυχημένους όσους δε σπούδασαν στην ιατρικη Αθήνας όπως εσυ και έκανες ρατσιστικά σχόλια για αλλοδαπούς συναδέλφους σου,το πιο ντροπιαστικό απ όλα για μενα. 

Φιλικη συμβουλή:σύνελθε,σπουδάζεις την υπέρτατη  επιστήμη του ανθρωπισμού και του αλτρουισμού .η ίδια αν δε τηρήσεις τους σκληρούς κανόνες της θα σε πετάξει έξω και τότε ούτε το Ντουμπάϊ ούτε τα εκατομμυριάκια αλλα δυστυχώς ούτε και το διδακτορικό δε θα σε σώσει.

τελος αυτο για τη "κονομα"το είπα εγω και προβληματίσου λίγο πάνω του.ειδικα στην ιατρικη δεν ειναι όλα χρήμα 

medical abortion procedure site illegal abortion
Υποβλήθηκε πριν από 3135 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

            
Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

Σχόλια (0)

χμ... για να είμαι ειλικρινής, πραγματικά λυπάμαι... ήταν επιθετικό το μήνυμά μου,,, κάτι που αληθινά  είναι ξένο προς τον χαρακτήρα μου ... η μόνη δικαιολογία μου είναι ότι ήμουν "εν βρασμω ψυχής" λόγω του ύφους σου.

Ζητώ συγγνώμη αν σε έθιξα σε κάτι, ποτέ δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου... απλώς ένιωσα εγώ ότι θίχτηκα ...  Αλλά τελικά όλα αυτά είναι ανοησίες... το σημαντικότερο έιναι να είναι κανείς ενθουσιασμένος με ό,τι έχει σπουδάσει και με ό,τι κάνει...Αυτό έχει σημασία... Οπότε ελπίζω να λάβει εδώ αίσιο τέλος η διαφωνία μας!! 

Υποβλήθηκε πριν από 3135 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
          
Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

Σχόλια (0)
 χμ.... ξέχασα ένα από το σπουδαιότερα...γιατί το οικονομικό μπορεί να είναι σημαντικό αλλά δεν είναι το μόνο δέλεαρ: Την πλήρη δυνατότητα και διευκόλυνση να ολοκληρώσω το διδακτορικό μου και να συνεχίσω την έρευνά μου (από την πρώτη στιγμή μου δήλωσαν πόσο πολύ τους ενδιαφέρει και θα έχω κάθε βοήθεια σε αυτόν τον τομέα). Διότι η έρευνα είναι όχι απλώς επιθυμητή αλλά και αναγκαία και εκεί και παντού αν υπάρχουν στόχοι  και όνειρα να μπορέσεις να προσφέρεις κάτι στην επιστήμη σου.
Υποβλήθηκε πριν από 3135 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

        [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)
 εγω σπουδάζω φαρμακευτική !αν μπορείς εξηγησε μας γιατι η φαρμακευτική ειναι καλύτερη απ την ιατρικη ;;με ενδιαφέρει να ακούσω τις απόψεις σου !!επισης μεταξύ φαρμακευτική και οδοντιατρική ποια θεωρείς ότι εχει καλύτερες προοπτικές ;;;παντως αν θες τη γνώμη μου εγω συμφωνώ εν μέρει μαζί σου γιατι πιστευω ότι τις καλύτερες προοπτικές τις εχει η ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ !!!
Υποβλήθηκε πριν από 3135 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

          
Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2015

Σχόλια (0)

Στην ερώτηση που είναι καλύτερα Ιατρική ή Φαρμακευτική, η απάντηση είναι ότι η ερώτηση είναι λάθος. Και σε λάθος ερώτηση δεν υπάρχει σωστή απάντηση.

Συμφωνώ με τον "[]" ότι αξία μπορεί να πάρει κάποιος από την επιστήμη του αναλόγως με το πως θα δουλέψει στον τομέα του. Αλίμονο αν στην εποχή της δια βίου μάθησης σκεφτόμασταν έτσι. Θα έχετε ακούσει ότι η γνώση που παρέχεται στα πρώτα έτη στους φοιτητές των σχολών που σχετίζονται με την πληροφορική (hardware & Software) είναι ήδη προχυμένη 'όταν παίρνουν το πτυχίο τους.

Φαρμακευτική ή οδοντιατρική! Κατ' αρχήν θα πρέπει να διερωτηθεί κάποιος κατά πόσο αντέχει να περάσει τη ζωή του βλέποντας τας συνεχώς σε κοντινό πλάνο τα στόματα των άλλων! Δύσκολο να είσαι οδοντίατρος! Βαριά δουλειά! Για σκεφτείτε το! Επίσης έχει περιορισμένη γκάμα επιλογών. Θα πας οδοντίατρος ή θα πας με κατατακτήριες στην Ιατρική για να ανοίξουν λίγο οι προοπτικές. Πολλά χρόνια, πάρα πολλά.

Για την Ιατρική λίγο πολύ συμφωνώ με τα παραπάνω. Πολλά χρόνια, απίστευτη αποστήθιση, με το 10% - 15%  αυτών που σήμερα περνάνε να ΄διακρίνονται κάπως και μόνο το 2 έως 3 % θα κερδίσουν αρκετά χρήματα. Οι υπόλοιποι τους φάει ο μαύρος λύκος χωρίς να το καταλάβουν. Όποιος ρωτήσει νοσοκομειακό Ιατρό ηλικίας 45 + θα σχηματίσει ανάλογη άποψη.      

Φαρμακευτική: 5 χρόνια προπτυχιακά + 2 χρόνια μεταπτυχιακό σε αντικείμενο που σου κάνει το κλικ. Σύνολο 7 χρόνια. Να βάλουμε και 1 χρόνο MBA (Οικονομικά) για όποιον το θέλει. Σύνολο 8 χρόνια. Στα 26 ή 27 σου δηλαδή. Αρχίζεις καριέρα στην έρευνα σε ακαδημαϊκό επίπεδο  ή στα τμήματα R&D των φαρμακευτικών επιχειρήσεων. Μπορείς να μεταπηδήσεις από την έρευνα στο managment. Οι επιχειρήσεις επιλέγουν Γενικούς Διευθυντές αυτούς που γνωρίζουν το αντικείμενο (στην προκειμένη το φάρμακο) και αντιλαμβάνονται κάπως τα οικονομικά. Η Ευρώπη διοικείται από 35ρηδες και 40ρηδες με ανάλογο backround. Τα πακέτα αρχίζουν από 100.000€ συν τα benefits.  Last but not least το φαρμακείο. Μην ακούτε , προοπτικές υπάρχουν.

 

         

           

 

Υποβλήθηκε πριν από 3135 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Σχόλια (2)
 Αν δεν ενδιαφέρεσαι να ανοίξεις φαρμακείο δεν βλέπω τον λόγο να αλλάξεις και να πας φαρμακευτική. Η σχολή που είσαι σου δίνει μεγάλες δυνατότητες. Γιατί να αλλάξεις;;
medical abortion procedure why abortion is wrong illegal abortion
Υποβλήθηκε πριν από 3136 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2015

Σχόλια (1)

για ΧΜ μιλας ; αν ναι τοτε παρε καποια δεδομενα 10.5% ανεργια το 2007 που η ελλαδα ειχε 6.5%

και οι μισοι εργαζονται σε αντικειμενο διαφορετικο απο αυτο που σπουδασαν

 

ποιες μεγαλες δυνατοτητες και μπαρμπουτσαλα;

παλι καλα που με ενα ΣΕΛΕΤΕ μπορουν να δωσουν ΑΣΕΠ για καθηγητες Δευτεροβαθμιας να λες!εστω με τις χαλια αναλογιες .

 

οποιος εχει την οικονομικη δυνατοτητα να αγορασει αδεια φαρμακειου ή εχει ο γονιος φαρμακειο ή θελει να δουλεψει χρονια να μεινει με τους δικους του και να εξοικονομησει λεφτα για την αδεια ή να βγει και να κανει φαρμακειο εξω ή εχει την ψωρα για ερευνα για φαρμακα εδω ή εξω παει φαρμακευτικη με κλειστα ματια!

στην ελλαδα και ως υπαλληλος υποθετω πιο ευκολα βρισκει κανεις δουλεια ως φαρμακοποιος,τοσα φαρμακεια εχουμε,αλλα και η φαρμακευτικη βιομηχανια υφισταται εστω και περιορισμενη και με λιγες θεσεις.

Υποβλήθηκε πριν από 3029 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2015

Σχόλια (0)

 βγες και πες ΕΞΩ οι ΧΜ εχουν προοπτικες κ.λπ

ναι θα χεις δικιο

Υποβλήθηκε πριν από 3029 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Σχόλια (2)
 Παιδιά αφού δεν είσαστε σίγουροι γιατί κόβετε την τύχη κάποιον παιδιών που ήθελαν να μπούν!!
Υποβλήθηκε πριν από 3136 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Σχόλια (0)

Σωστό αυτό που λες. Αυτά πρέπει να τα σκέφτονται και να αποφασίζουν ΠΡΙΝ δηλώσουν τη σχολή. Τώρα το θυμήθηκαν;; όταν το δήλωναν δεν το σκέφθηκαν;;;Ήταν όντως αποφασισμένοι να πάνε στην νέα σχολή άμα περάσουν;;;;; αλλιώς γιατί να τη δηλώσουν.... αλλά δυστυχώς δεν κάνουν έτσι.... μεταθέτουν το δίλημμα για αργότερα... και πολλές φορές -ίσως και τις περισσότερες- παράμένουν στην αρχική σχολή, έχοντας πάρει τη θέση από κάποιον που την ονειρευόταν.. Αυτό είναι και άδικο και απαράδεκτο...Μη μιλήσω και για κάποιους που κάνουν το 10%  ακόμα και για πλάκα.... Τι να πεις.... Ανευθυνότητα... δεν μπορεί να παίζει κανείς με τη μοίρα και τα όνειρα των άλλων.....

Υποβλήθηκε πριν από 3136 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)

 ΣΩΣΤΟΣ

 

Υποβλήθηκε πριν από 3136 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)
 εξαρτάται από τα κονέ που θα έχεις στο καθένα
medical abortion procedure site illegal abortion
why some women cheat click why married men cheat
Υποβλήθηκε πριν από 3136 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Σχόλια (2)

 Πάντως είμαι εξαγριωμένος γιατί πήγα χτες στην Πάτρα να βρω σπίτι γιατί πέρασα Χημικός αντί για Χημικό Μηχανικό και συναντώ μέσα σε ένα μαγαζί ένα παιδί που πέρασε Χημικό Μηχανικό Πάτρας αλλά δεν θα πάει γιατί είχε περάσει πέρυσι Φαρμακευτική αλλά την δήλωσε φέτος για πλάκα.Αίσχος και την έχασα για λίγα μόρια!!!!!

Θα πρέπει να απαιτήσουμε να μπορούν να παίρνουν επλαχώντες!!!

Υποβλήθηκε πριν από 3134 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)
 Πραγματικά είναι απαράδεκτος! Δεν μπορώ να φανταστώ πώς με τόσο "ελαφρα τη καρδία" δηλώνουν σχολές ενώ είναι ήδη εκ των προτέρων αποφασισμένοι ότι δεν θα πάνε... μου φαίνεται αδιανόητο!! Ξέρω άτομο που σπουδάζει σε πολύ υψηλόβαθμη σχολή της Πάτρας και δήλωσε έτσι για πλάκα την επόμενη χρονιά την αντίστοιχη σχολή του ...ΑΠΘ, εν γνώσει του φυσικά ότι δεν θα πάει...Όταν το άκουσα του φώναξα κατά πρόσωπο ότι μπορεί  αυτός να το θεωρεί  ένα παιχνίδι, για τον άλλο όμως που χάνει άδικα και αναίτια τη θέση στο ΑΠΘ μπορεί να αλλάξει ολόκληρη η πορεία της ζωής του... πώς μπορείς να ζεις άνετα όταν το σκέφτεσαι αυτό;;  δεν έχεις καμια τύψη;;;; δεν έπαιξες ποδοσφαιράκι.... έπαιξες με τη ΖΩΗ και το ΜΕΛΛΟΝ του άλλου.... Κάπου εκεί βέβαια φάνηκε να συνειδητοποεί τις διαστάσεις του πράγματος και άρχιζε να ψελίζει κάτι του στυλ "δεν ήμουν και σίγουρος... ίσως να πήγαινα "κλπ κλπ .... Ο άνθρωπος αυτός είναι συμφοιτητής μου και ντρέπομαι για λογαριασμό του.... Εκανα και εγώ 10% .. και δήλωσα μόνο την αντίστοιχή σχολή στην Αθήνα (είναι το σπίτι μου)... μπορούσα κάλλιστα να πιάσω τη σχολή στο ΑΠΘ, αλλά αφού δεν με βόλευε και δεν επρόκειτο να πάω μακριά από την Αθήνα, γιατί να το κάνω;;;; για να πάρω τη θέση από κάποιον άλλον και να έχω τύψεις αμέσως μετά;; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.... και κρίμα σε νέα και (υποτίθεται) μορφωμένα παιδιά που δεν κάθονται ούτε καν να το αναλογιστούν
Υποβλήθηκε πριν από 3134 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Σχόλια (0)
 ..... και έτσι, απλά για την ιστορία: τη θέση στην Αθήνα δεν την πήρα :) αυτήν επεδίωκα, μόνο αυτήν δήλωσα.... δεν θάβαζα Θεσσαλονίκη μόνο και μόνο για να πω ότι "περασα" εκεί ενώ δεν επρόκειτο να πάω
progesterone progesterone progesterone
Υποβλήθηκε πριν από 3134 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Σχόλια (3)

 ΦΡΙΚΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ!ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΤΟΧΕΥΕ ΣΤ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΑΤΡΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΚΑΤΣΕ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ Τ ΕΚΑΝΕ.ΙΣΩΣ ΣΚΕΦΤΟΤΑΝ Ν ΑΛΛΑΞΕΙ Κ Ν ΦΥΓΕΙ ΑΠ Τ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ Τ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΖΗΤΗΣΗ Κ ΚΟΝΤΡΑ ΙΑΤΡΩΝ Κ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΩΝ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΙΑΤΡΙΚΗΣ Κ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ.ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ Τ ΕΧΟΥΝ  ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΕΦ ΟΣΟΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ.ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΣΑΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ Τ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ Τ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΑΚΩΣΕΙ! ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΤΑ Τ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.ΜΑΡΙΑ,ΕΓΩ ΣΤ ΘΕΣΗ ΣΟΥ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ Τ ΣΧΟΛΗ Τ ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΜΕ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΣΤ ΜΕΛΛΟΝ.Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ!

Υ.Γ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΟΥΜΠΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ Κ Σ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΕΠΟΧΕΣ Η ΖΕΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΝΟ Τ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΥΡΙΩΣ ΙΟΥΝΙΟ-ΙΟΥΛΙΟ Κ ΟΧΙ Τ ΑΥΓΟΥΣΤΟ.Η ΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ν ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ Ο ΝΟΥΣ ΣΟΥ Κ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΚΟΜΗ Κ ΣΤ ΠΙΟ ΜΙΚΡΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ. 

i think my boyfriend cheated on me i think my boyfriend cheated on me would my boyfriend cheat
Υποβλήθηκε πριν από 3134 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       
Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2015

Σχόλια (0)

εχω τις προτιμησεις του 2014(οχι του 15)

βλεπω πως πραγματι οι περισσοτεροι ζητανε ιατρικη

αφου των αθηνων την δηλωνουν πρωτη επιλογη 1667 ατομα

αλλα οχι ολοι

φαρμακευτικη εκπα δηλωνουν 314 ατομα

και οδοντιατρικη 301

 

προφανως αρκετοι εξ αυτων εχουν γονεις οδοντιατρους ή φαρμακοποιους αλλα οχι ολοι

 

ετσι κι αλλιως ολες πρωτοκλασσατες ειναι αυτες οι σχολες παιδια

Υποβλήθηκε πριν από 3028 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       
Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2015

Σχόλια (0)

αυτο για τους ΧΜ το πετας ωστε να μειωσεις την φαρμακευτικη;

ημαρτον ρε παιδια,ηρεμα λιγο..

Υποβλήθηκε πριν από 3029 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      [Κλείσιμο]
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Σχόλια (1)

Αυτό που λες σχετικά με το ποιοι πάνε στη Φαρμακευτική ..... όσοι δεν πετυχαίνουν Ιατρικές και Οδοντιατρικές ..... ισχύει σε κάποιο βαθμό.

Επί αυτού  δες ότι από τους επιτυχόντες σε Φαρμακευτική ΕΚΠΑ και ΑΠΘ πάνω από το 35% την έχουν 1η επιλογή. Αυτό προκύπτει από τα στατιστικά του ΥΠ. ΠΑΙΔ. Στον δείκτη μέτρησης ποια τμήματα (προσοχή όχι σχολές) οι επιτυχόντες που πέτυχαν στην 1η προτίμηση τους, η Φαρμακευτική ΕΚΠΑ είναι στο Top 5. Πολύ κοντά και η Θεσσαλονίκη. Ξεχωρίζω το τμήμα από την σχολή διότι το ΕΚΠΑ ΄και το ΑΠΘ είναι στο χάρτη με τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου. Αυτό είναι πολύ σημαντικό στοιχείο που λίγοι το αξιολογούν τώρα. Θα το καταλάβουν σε μερικά χρόνια. Για να προβληματιστεί κάποιος, ας θέσει στον εαυτό του την ερώτηση Βιολόγος στο Harvard ή Ιατρική στην Αλεξανδρούπολη? Ακραία ερώτηση, σχηματική περισσότερο αλλά με απαντήσεις που δεν τις θέλουμε διότι δεν μας αρέσουν.

΄Τα περισσότερα παιδιά στην ηλικία των 18+ δεν έχουν την συνολική εικόνα. Αποφασίζουν με άλλα κριτήρια τα οποία στην συνέχεια της ζωής του τα αναθεωρούν.

Χημικός Μηχανικός είναι πολύ καλή σχολή. Η φαρμακευτική επίσης. Ασφαλώς και η Ιατρική , δεν το συζητάμε.

Αλλά από πουθενά δεν προκύπτει ότι η Ιατρική είναι κάπου καλύτερη! Από την άποψη της επαγγελματικής προοπτικής στην σημερινή Ελλάδα (δεν συζητάμε το εξωτερικό) η Ιατρική σήμερα είναι η χειρότερη. Σε επίπεδο μέσων όρων στα 33 σου θα αρχίσεις να έχει ένα επάγγελμα με  κάποιο εισόδημα. Δεν είναι εύκολο να το αντέξει αυτό κάποιος. Ποιο δηλαδή? Να είναι "θεωρητικά" ο καλύτερος να διαβάζει τόσα χρόνια και αυτό να μην έχει αντίκρυσα. Δεν το καταλαβαίνεις τώρα γιατί δεν το βιώνεις Η αλήθεια είναι αυτή και να την κοιτάξεις στα μάτια, μην την αποφεύγεις.

Αν βάλεις την παράμετρο του εξωτερικού, τότε η συζήτηση αλλάζει. Αρκεί να σου πω το εξής σε μια τέτοια συζήτηση ένας βορειοευρωπαίος θα βαριόταν και μας χλεύαζε όλους.

Διαβάστε, ταξιδέψτε, ρωτήστε, . Σκεφτόμαστε επαρχιώτικα με όρους ευρωπαικού γίγνεσθαι.  

        

Υποβλήθηκε πριν από 3134 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       [Κλείσιμο]
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Σχόλια (2)

ΡΩΤΗΣΕ  Σ Η Μ Ε Ρ Α  ΕΝΑΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟ (ΠΟΥ ΑΣΚΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ) ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΣ "ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ" ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΗΣ  ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΜΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΙΛΑΣ).     ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ .... ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ. 

ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ  ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ.

medical abortion procedure why abortion is wrong illegal abortion
Υποβλήθηκε πριν από 3134 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Σχόλια (0)

 Εσυ με τα θαυμαστικά προσπαθείς μάταια με επιχειρήματα να στηρίξεις το λόγο σου αλλα σε προσγειώνουν απότομα.με τους γνωστούς του καθένα δεν θεμελειωνεται άποψη,γιατι θα σου πω με τη σειρά μου οτι οι μισοί συμφοιτητές μου ειναι παιδιά φαρμακοποιών και έχω επίσης πολλούς με γονείς γιατρούς.ε και; Ειναι επιχείρημα αυτο για να διαλέξεις η να απορρίψεις τις σπουδές στη φαρμακευτικη;

στο μικρό χωριό που ζούμε (καμμία σχέση με το γνωστό γαλατικό) βλέπουμε τα πάντα με τόσο μυωπική μάτια ακόμα και μεις οι εικοσάρηδες και ειναι κρίμα·εγω είμαι καλύτερος,όχι εγω είμαι πιο έξυπνος,εγω θα βουλευτω πιο γρήγορα κτλ κτλ·

σημασία έχει να αγαπάς και να πιστεύεις σε αυτο που κανεις. Μονο τότε εισαι οκ·τι παει να πει προοπτικές.διαβασα κάποιον παραπάνω οτι δεν αξίζει να γίνεις φιλόλογος γιατι δε θα διοριστείς και στο εξωτερικό δεν έχει ζήτηση.σοβαρα τωρα;μπορείς ετσι απλά να εξαερρωνεις τις φιλοσοφικές σπουδές; 

Ξεκολλατε δεν υπάρχουν κόντρες ανάμεσα στις επιστήμες,,το πιο χρήσιμο το είπε ο !!!

Ανοιξτε τα μάτια σας πέρα απο αυτο που βλέπουν τωρα

ΥΓ: οι γιατροι εθελοντές του κόσμου δεν ξέρω κάν αν παίρνουν 1400 ευρω.ειναι αυτοί αποτυχημένοι; 

 

Υποβλήθηκε πριν από 3134 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015

Σχόλια (0)

 Ρώτησε 'ένα γιατρό του ΙΚΑ και έλα να τα πούμε.

Ρώτησε ένα Γενικό Γιατρό και έλα να τα πούμε.

Ρώτησε ένα νοσοκομειακό γιατρό που δεν έχει κάτι ιδιαίτερο και έλα να τα πόύμε.

Ρώτησε ένα ΩΡΛ που έχει γραφείο έξω και έλα να τα ΄πούμε.

Ρώτησε ένα μικροβιολόγο που έχει εργαστήριο και έλα να τα πούμε.

Ρώτησε ένα που δουλεύει στα εξωτερικά ιατρεία των ιδιωτικών νοσ. και έλα να τα πούμε.

Ρώτησε .......

Ξύπνα .......,

Για να σου μιλήσω στην γλώσσα σου αφού μόνο αυτή καταλαβαίνεις!!!

 

 

 

why some women cheat dating a married man why married men cheat
Υποβλήθηκε πριν από 3134 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

ΔΩΡΕΑΝ Μαθήματα Αγγλικών / Απόκτησε (Lower, Advanced, Proficiency)
Κυριακή, 3 Δεκεμβρίου 2023 - 04:06
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (4)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (12)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (2)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
Εκπαιδευτικοί: Δε φοβόμαστε την αξιολόγηση
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 11 ώρες
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
ΕΕΤΑΑ Παιδικοί σταθμοί ΕΣΠΑ: Έρχονται voucher για όλους
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 11 ώρες
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
Το σχέδιο της Κομισιόν για ένα ευρωπαϊκό πτυχίο
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 11 ώρες
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
Τον Απρίλιο πιλοτικός διαγωνισμός PISA στα Αγγλικά και στις Ψηφιακές Δεξιότητες
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 11 ώρες
Σελίδα 1 από 6165 (36985 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6163
6164
6165
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης