Τετάρτη, 03 Σεπτεμβρίου 2014
e-epimorfosi.aegean.gr
 
 
Πανελλαδικές 2014 - Μηχανογραφικό 2014

edu4u.gr facebook page

Animated Sale New - 200x200

Υποτροφία

Share
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗΣ
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Πανελλαδικές 2014 - Μηχανογραφικό 2014
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ: Παρελθόν το μέτρο του 10% για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ

Η ομάδα εκπαιδευτικών του edu4u μη έχοντας να αποκομίσει κάποιο ίδιον όφελος και βλέποντας να συντελείται μια τρομερή αδικία για τους τελειόφοιτους της περυσινής χρονιάς, οι οποίοι εντελώς ξαφνικά και χωρίς καμία προειδοποίηση το μήνα Μάϊο, πληροφορήθηκαν  πως χάνουν το δικάιωμα της "δέυτερης" ευκαιρίας που τους έδινε το μέτρο του 10%, θέωρησε χρέος της, να ξεκινήσει μια εκστρατεία ενημέρωσης των Ελλήνων Βουλευτών, για να φέρουν το θέμα στη Βουλή (ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ).

Αρκετοί Βουλευτές ευαισθητοποίηθηκαν και στήριξαν την προσπάθεια αυτή, προβάλλοντας το ζήτημα, με την υποβολή σχετικών επερωτήσεων (σε επόμενη ανάρτηση θα δημοσιοποιήσουμε το σύνολο των ονομάτων τους, ώστε να μην αδικήσουμε κάποιους).

Η προσπάθεια αυτή ενισχύθηκε και από 100άδες emails που έστειλαν προς το Υπουργείο οι θιγόμενοι μαθητές και γονείς.

Δυστυχώς, παρόλη την κινητοποίηση,  η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, αποδείχθηκε κατώτερη των περιστάσεων και απέρριψε το αίτημα με συνοπτικές διαδικασίες, εκδίδοντας ένα "ψυχρό" και "νομικίστικο" απαντητικό κειμενο (βλέπε παρακάτω), το οποίο θυμίζει έκτακτο ανακοινωθέν απο άλλες εποχές και χωρίς να συνοδεύεται από καμία  μα καμία αιτιολόγηση.

Η στοιχειώδης δημοκρατική δεοντολογία και η ανθρωπινη αυισθησία προς χιλιάδες ελληνικές οικογένειες (22.000 αίτησεις έγιναν μόνο φέτος για το10%), επέβαλλε, από μέρους ανθρώπων οι οποίοι δηλώνουν υπηρέτες του δημοσίου συμφέροντος, αν μη τι άλλο, μια διαφορετική προσέγγιση η οπία θα συνοδευονταν από πειστικές εξηγήσεις και από αντιπαράθεση κάποιων λογικών επιχειρημάτων στα όσα κατατέθηκαν.

Πραγματικά, η ρήση "Σοσιαλισμός ή Βαρβαρότητα" είναι επίκαιρη όσο ποτέ άλλοτε!


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 

Απάντηση στον Βουλευτή Λακωνίας κ. Δαβάκη


Παύει να ισχύει από το ερχόμενο ακαδημαϊκό έτος το Μέτρο του 10% για την εισαγωγή σε Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με απάντηση της κ. Διαμαντοπούλου σε Ερώτηση που είχε κατατεθεί στη Βουλή από το βουλευτή Λακωνίας της Νέας δημοκρατίας κ. Θανάση Δαβάκη.

Ο κ. Δαβάκης στην Ερώτηση του, είχε προτείνει στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας την επαναφορά του μέτρου του 10% στις Εισαγωγικές Εξετάσεις για τους αποφοίτους των τριών τελευταίων ετών. Η επαναφορά του μέτρου, υποστηρίζει ο κ. Δαβάκης, θα αποτελούσε μια δεύτερη ευκαιρία στους υποψηφίους οι οποίοι είτε είχαν εσφαλμένες επιλογές στο μηχανογραφικό τους  είτε έχασαν για λίγα μόρια  την Σχολή που ήθελαν λόγω δυσκολίας των θεμάτων.

 

 Μετά την εξέλιξη αυτή ο κ. Δαβάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Η ύπαρξη του Μέτρου του 10%, για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια Εκπαίδευση, έδιδε τη δυνατότητα σε πολλούς μαθητές που δεν κατάφεραν να συγκεντρώσουν τα απαιτούμενα μόρια για την εισαγωγή τους στη Σχολή που επιθυμούσαν, να διατηρήσουν τα μόρια και τις βαθμολογίες που συγκέντρωσαν κατά την εξέταση τους, υποβάλλοντας εκ νέου μηχανογραφικό.

Με τον τρόπο αυτό διεκδικούσαν ΙΣΟΤΙΜΑ την εισαγωγή τους στα Πανεπιστήμια και τα ΑΤΕΙ της χώρας με τους άλλους συνυποψηφίους, ΧΩΡΙΣ να υποβάλλονται εκ νέου στην ψυχοφθόρο διαδικασία των Πανελλαδικών εξετάσεων.

Το 10% αποτελεί την εναλλακτική επιλογή  για τους υποψηφίους που έχασαν για λίγα μόρια τη Σχολή της επιλογής τους, όπως συνέβη κατά τις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις όπου τα θέματα σε όλες σχεδόν τις κατευθύνσεις είχαν υψηλό δείκτη δυσκολίας. Επιπλέον πολλά είναι τα παραδείγματα παιδιών που είτε έκαναν λάθος κατά τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους ή αντιλήφθηκαν εκ των υστέρων ότι η επιστήμη που επέλεξαν δεν ταίριαζε σ’ αυτούς, όπως συμβαίνει πολλές φορές με φοιτητές κυρίως των Ιατρικών Σχολών.

Με την απάντηση της η κ. Διαμαντοπούλου «τιμωρεί» τα νέα παιδία που είτε έκαναν λάθος κατά την συμπλήρωση του μηχανογραφικού τους, είτε έχασαν για λίγα μόρια τη Σχολή της προτίμησης τους ή ανακάλυψαν εκ των υστέρων, αφού ήδη είχαν εγγραφεί στη σχολή που πέρασαν, ότι η επιλογή τους δεν τους ταιριάζει.

Πως η κ. Υπουργός μας απαντά αρνητικά, καταργώντας ελαφρά τη καρδία, το μέτρο του 10%, την ίδια στιγμή που απουσιάζει παντελώς στην Λυκειακή εκπαίδευση ο Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός και τα μαθήματα τέσσερις μήνες μετά την έναρξη του νέου σχολικού έτους εξακολουθούν να γίνονται με cd και φωτοτυπίες.

Η κατάργηση του μέτρου του 10%, είναι βέβαιο ότι θα αναγκάσει χιλιάδες υποψηφίους να υποβληθούν εκ νέου στην επώδυνη ψυχολογικά αλλά και δυσβάστακτη οικονομικά, διαδικασία των Πανελλαδικών Εξετάσεων, αναγκάζοντας παράλληλα πολλά νέα παιδιά να καταφύγουν για σπουδές σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού. Όποια λύση και από τις δυο να διαλέξουν το φορτίο τόσο για τους ίδιους όσο και για τις οικογένειες τους θα είναι πολύ μεγάλο. Ιδιαίτερα σήμερα, στη δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύουμε, όπου τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ελληνικά νοικοκυριά είναι τεράστια.

 

 

 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 

 Απάντηση στη Βουλευτή Αθήνας κ. Βόζεμπεργκ

 

Από φέτος θα ισχύει ο νέος νόμος που καταργεί τη δυνατότητα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Λυκείων προηγούμενου σχολικού έτους σε ποσοστό 10% επί του αριθμού εισακτέων, χωρίς να υποβάλλονται σε νέα εξέταση.

Η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου απαντώντας στο αίτημα της Βουλευτού της ΝΔ κ. Βόζενμπεργκ για «επαναφορά του συστήματος του 10%» ήταν ξεκάθαρη ότι θα εφαρμοστεί «η νέα διάταξη της περίπτωσης i της παραγράφου 5α του άρθρου 2 του ν. 2525/1997 (Α΄ 188), όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 1 του ν. 2909/2001 (Α΄ 90) και συμπληρώθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 25 του ν. 3687/2008 (Α΄ 159), που αναφέρεται στην εισαγωγή των αποφοίτων Γενικών Λυκείων ή άλλου τύπου Λυκείου σε ποσοστό 10% των θέσεων εισακτέων σε κάθε σχολή ή τμήμα της παραγράφου 1 του άρθρου 2 του ν. 2525/1997, και ισχύει μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2011−2012 (σ.σ. το τρέχον δηλαδή).

Κατά την άποψη του υπ. Παιδείας με αυτή την κατάργηση θα υπάρχει ίση μεταχείριση με πανελλαδικές εξετάσεις επί των ίδιων θεμάτων όλων των υποψηφίων για εισαγωγή σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ κατά το ίδιο ακαδημαικό έτος.

 


 

 

 

 

 



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 999 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2012

Σχόλια (1)
ddkldkkd o
Υποβλήθηκε πριν από 935 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2012

Σχόλια (0)
Τελικά μάθαμε τι έγινε με την συνάντηση ;;;
Υποβλήθηκε πριν από 932 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 3 Φεβρουαρίου 2012

Σχόλια (0)

http://www.edu4u.gr/Comments.aspx?qId=9548

episkefteite to link kai dhlwste sto e-mail epanafora10twra@hotmail.gr osoi tha erthete sthn episkepsh pou organwnoume 

Υποβλήθηκε πριν από 942 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012

Σχόλια (1)
Χαίρεται κ. Κουτρούμπελη. Με συγχωρείται που σας βάζω στην διαδικασία να απαντήσετε σε μια ερώτηση που προφανώς σας κάνουν συχνά, αλλά έχω μια απορία και θα ήθελα μια διευκρίνηση σας παρακαλώ. Στην απάντηση της κ. Διαμαντοπούλου, που έχετε επισημάνει, αναφέρεται ότι το 10% θα ισχύσει μέχρι και φέτος (δηλ. μέχρι το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012), αλλά από τα σχόλια που έχω διαβάσει καταλαβαίνω ότι δεν είναι σίγουρο.. Μπορείτε σας παρακαλώ να μου το διευκρινίσετε, ώστε να καταλάβω τι πιθανότητες έχω για φέτος???
Υποβλήθηκε πριν από 950 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 26 Ιανουαρίου 2012

Σχόλια (0)
  Χαίρεται κ. Κουτρούμπελη. Με συγχωρείται που σας βάζω στην διαδικασία να απαντήσετε σε μια ερώτηση που προφανώς σας κάνουν συχνά, αλλά έχω μια απορία και θα ήθελα μια διευκρίνηση σας παρακαλώ. Στην απάντηση της κ. Διαμαντοπούλου, που έχετε επισημάνει, αναφέρεται ότι το 10% θα ισχύσει μέχρι και φέτος (δηλ. μέχρι το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012), αλλά από τα σχόλια που έχω διαβάσει καταλαβαίνω ότι δεν είναι σίγουρο.. Μπορείτε σας παρακαλώ να μου το διευκρινίσετε, ώστε να καταλάβω τι πιθανότητες έχω για φέτος???
Υποβλήθηκε πριν από 950 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012

Σχόλια (0)

 Κ. Κουτρουμπελη αν τελικα ισχυσει το 10%, μπορειτε να αποτυπωσετε μια 'εκ πρωτης οψεως' εκτιμηση σας για την πορεια των βασεων με δεδομενο οτι οσοι δεν πετυχαν την 1η επιλογη τους εχουν ξεκινησει προσπαθεια(φροντηστηρια κλπ) για το 90%?

Υποβλήθηκε πριν από 954 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012

Σχόλια (0)
 Den paizeste merikoi edw mesa ! pragmatika aidiazw me auta p lete ! re xerete ti einai oi panellhnies ! tha sas po egw ! einai ena psixofthoro susthma p upoxreonei ta paidia p theloun n petuxoun na parathsoun ola tous ta oneita gia ena xrono gia na perasoun se mia gamh@nh sxolh !! emena prosopika to basket einai h mish m zwh ! parolla auta to afhsa ena xrono gt alliws ta 18.637 moria p egbala den mazeuodai ! auto to xrono opote ton skeftomai me pianei krios idrotas ! eblepa anthropous na phgainoun gia kafedaki kai skeftomouna poso tuxeroi einai ! otan diavazeis apo to prwi mexri to bradu akoma kai enas peripatos xwris  skotoures kai diavasmata s fainetai spoudaios ! alla vevaia . p na xerete eseis ! mono otan xaneis kati katalabaineis poso simadiko einai ! kai m lete twra emena na xanadosw paneladikes gia na bo se mia sxolh p  thelei 16.000 moria epeidh to metaniwsa ! re den pate kala ! nai exoume ikanothtes alla oxi kai kouragia ! kai an to agxos tote htan terastio twra otan tha xanadoseis tha einai megalutero gt xereis pws an den peraseis twra tha exeis xasei 2 xronia apo thn zwh s ! ae zwa milate gia tis panelladikes san na einai paixnidi ! exw na pw kai ala alla kourastika !
Υποβλήθηκε πριν από 966 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (3)
 μακαρι να καταργηθει, δεν υπαρχει καμια λογικη να υπαρχει το 10% ας οριμασουν ορισμενοι και να μην παιζουν λοττο οταν συμπληρωνουν μηχανογραφικο
Υποβλήθηκε πριν από 999 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (2)
Το 10% σίγουρα πρέπει να επανέλθει οχι μόνο για τα αυτούς που έχασαν για λίγα μόρια τη σχολή τους αλλά και για τα παιδιά τα οποία και φέτος αλλά και πέρσυ έκαναν λάθος στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού. Μιλάω και για αυτούς που αποφοίτησαν το 2010 καθώς οι βάσεις του φετινού 10% ήταν......πάνω απο το Θεο και κάποια παιδιά που ήθελαν κάποιο ΤΕΙ ή ΑΕΙ στην πόλη τους δεν τα κατάφεραν
Υποβλήθηκε πριν από 994 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2012

Σχόλια (1)
 Αδυνατω να καταλαβω εσας που επικροτειται την καταργηση του 10%. Γνωριζουμε ολοι πολυ καλα οτι το μαθημα του Επαγγελματικου Προσανατολισμου δεν ειναι μια χειρα βοηθειας στα ελληνικα σχολεια. Ουσιαστικα ενας ανθρωπος στην ανωριμη ηλικια των 18 καλειται να παρει μια δραματικη αποφαση για την ζωη του και αυτο το κανει μονος του . Ας μην γελιομαστε ο θεσμος του ΣΕΠ στα σχολεια ηταν "η ωρα του παιδιου" . Επισης διαβασα στα σχολια πολλων απο εσας οτι παιζουμε λοττο με τα μηχανογραφικα . Δεν παιζουμε λοττο , ξερουμε οτι προκειται για την ζωη μας . Ειναι δυσκολο ομως να αποφασισεις ορθα οταν δεν γνωριζεις καλα μια σχολη . Βρεθηκα σε μια σχολη που αρχικα νομιζα οτι θα μου αρεσει . Ειχα κοιταξει τα μαθηματα , μου φαινονταν ενδιαφερον . Παρακολουθησα λοιπον ανελιπως αυτα τα μαθηματα και τελικα η εντυπωση που ειχα αποκρυσταλλωσει αρχικα για αυτη τη σχολη καταστραφηκε. Ιανουαριο μηνα λοιπον καλουμε να μπω σε μια διαδιακασια αλλαγης της σχολης . Δεν εχω την οικονομικη δυνατοτητα να αρχισω φροντιστηρια και επισης εχω χασει και πολυτιμο χρονο οποτε δεν θα προλαβω να προετοιμαστω για τις πανελληνιες του 2012 ικανοποιητικα . Εν κατακλειδι η καταργηση του 10% με οδηγει να συνεχισω μια σχολη που δεν μου αρεσει και δεν με ικανοποιει . Ενταξει . Αλλωστε στην Ελλαδα εχουμε συνηθισει να εχουμε τα κεφαλια κατεβασμενα. 2012 . Ευγε Ελληνικο Εκπαιδευτικο Συστημα . 
Υποβλήθηκε πριν από 972 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Σάββατο, 7 Ιανουαρίου 2012

Σχόλια (0)
ta les apsoga...epeidi omws m to n exsantleis tn ekfrastiki s dunotita sto edu4u dn einai arketo..kane kati parapanw ..stiele mailll..pare thlefwna....diamartyrisou...SUMPASXW
Υποβλήθηκε πριν από 969 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Τετάρτη, 14 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)

ΤΕΛΙΚΑ ΙΣΧΥΕΙ Η' ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ 10% ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΕΝ  ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ?    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ NA ΕΠΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΤΟ 10%.ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΔΙΚΙΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΚΙ Ι ΑΛΛΟΙ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΜΕ 10ΚΑΙ 12 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ  ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΟΧΘΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ.


Υποβλήθηκε πριν από 993 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
 AX...EXEIS APOTHIMENA ETSI??? TI LEXSI LA9OS DN TN XSEREIS???? DN PAIZOUN OLOI LOTTO...KAPOIOI APLA DN EKTIMOUN KALA TIN KATASTASI...MIAS KAI O EPAGGELMATIKOS PROSANATOLISMOS EINAI APWN........KURIE MOU TO OTI ESU DN T XREIAZESAI DN SIMAINEI OTI PREPEI N MILAS XWRIS N SKEFTESAI....EGW FETOS EDWSA PANELLINIES KAI DIEKDIKISA TO 90% TWN THESEWN...DN ENIWSA ADIKIMENI P OI APOFOITOI T 2010 DIEKDIKISAN  TO 10% TWN 8ESEWN....EGRAPSA G KATI P IXSUE 12 XRONIA....TESPA DN MPORW N SE PEISW....FAINTAI OTI DN MILAS M EPIXEIRIMATA ALLA M KAKIA....TESPA ....
Υποβλήθηκε πριν από 998 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (2)

 ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΜΗ ΦΩΝΑΖΕΙΣ Κ ΜΙΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΣ ΒΓΗΚΑΝ Τ ΜΑΤΙΑ.

κατα δευτερον, επελεξα να δωσω 2η φορα πανελληνιες περσι κ οχι να ρισκαρω μ τη μαλακια το 10% που μονο οι τεμπεληδες επιλεγουν για την πλακα τους. δηλαδη εμεις που δωσαμε 2η φορα κ δεν ξιναμε τα @@ μας ημασταν μαλακες? ετσι ειναι η ζωη, πετυχαινεις, μπαινεις, δε σαρεσει η δεν μπαινεις, ξανακανεις την ιδια διαδικασια μεχρι να πετυχεις..μονο στην ελλαδα γινονται αυτα τα πραγματα,καιρος να εκσυγχρονιστουμε λιγο.

Υποβλήθηκε πριν από 998 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (2)
 ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕΣ ....ΕΔΩΣΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ...ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΝ ΕΙΧΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΑΝΕΣ ...ΑΡΑ ΗΘΕΛΕΣ Τ 10% ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΔΝ ΕΠΙΑΣΕΣ ΚΑΙ ΔΝ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΤΟ ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ....ΣΚΟΠΟΣ ΣΟΥ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΗΤΑΝ Ν ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΟ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΕΔΩΣΕΣ,....ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΕΙΧΕΣ 19000 ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΣ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ ΔΝ ΘΑ ΞΑΝΑΕΔΙΝΕΣ (ΓΙΑΤΙ ΔΝ Θ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ) ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ 10%...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ.....ΑΠΛΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙΣ ΛΑΘΗ...ΑΝ ΔΙΝΕΙΣ ΠΧ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΜΕ 10% ΤΟΥ 2010(ΚΑΝΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΓΙΑ Ν ΠΕΙΣΤΕΙΣ) ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 19500 ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ.....ΑΥΤΑ Τ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΙΑΝΑΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ....ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΔΝ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑΝ.......................ΤΟ 10% ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΝ Τ ΕΚΑΝΑΝ ΓΤ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ ΝΑ ΞΥΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΓΤ ΗΤΑΝ ΑΔΙΚΟ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ...ΚΑΙ ΕΓΩ 19442 ΕΓΡΑΨΑ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΔΝ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ  ΚΟΙΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΕΠΙΣΗΜΩΣ
Υποβλήθηκε πριν από 998 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)

ΜΗ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΕΙΠΑΜΕ.

δεν εχω καμμια ορεξη να κατσω να σου αναλυσω την ιστορια μου, χαμηλα μορια ομως δεν εγραψα. και απο οτι ειδανε ολοι, φετος εκαναν απειρα ατομα μηχανογραφικα, με το 10% δεν μπορεις να ξες και να βασιζεσαι σιγουρα σε μια σχολη γιατι απλα καθεσαι και περιμενεις. λογω του μεγαλου παθους μου για τη σχολη στην οποια περασα λοιπον δεν ηθελα να ρισκαρω οτι για τριτη χρονια θα τραβιεμαι με το συστημα της δευτεροβαθμιας, γιαυτο και δεν εκατσα να περιμενω σαν μαλακω, κι ας ειχα βγαλει 17800 και ειχα χασει τη σχολη των ονειρων μου για λιγο. ηξερα οτι κατα 99% δε θα την επιανα με το 10%, δεν εκατσα να κοιταξω τα αποτελεσματα των προηγουμενων ετων, ουτε να ρωτησω απο δω κ απο κει αν εχω ελπιδες, σαν κατι ανεγκεφαλους που ηλπιζαν οτι θα γινει το θαυμα και εφαγαν τα μουτρα τους, αφου ηταν ολοφανερο οτι με το 10% ολες οι σχολες θα πανε στα υψη, και σιγουρα οι μισοι και παραπανω το πηραν χαμπαρι και εκαναν μηχανογραφικο για την πλακα τους. γιαυτο λοιπον επειδη το ηξερα απο νωρις εστρωσα κατω το κωλαρακι μου, εγραψα καλυτερα και μπηκα στη σχολη μου. ουτε 10% ουτε τα @@ μου κουνιουνται. οποιος εχει στοχους τους καταφερνει με οποιο τροπο κ δεν περιμενει να γινει κανενα θαυμα. προχωραει μονος του. επιτελους το υπουργειο εκανε το θαυμα του. καθιστε λοιπον τεμπελοσκυλα να διαβασετε αν πραγματικα γουσταρετε να σπουδασετε και αφηστε τις τυχες και τα θαυματα στους παικτες των καζινο κ του προπο...

Υποβλήθηκε πριν από 998 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (2)
OYTE KAN EKANES TON KOPO NA TO DIAVASEIS AYTO P S EGRAPSΕ Η ΜΑΡΙΑ ....ΛΕΕΟ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΠΕΡΝΑΝΕ Μ ΤΟ 10%ΚΑΙ ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΑΣΑΝ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΣ ΑΠΛΑ ΕΚΑΝΑΝ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ...ΕΓΩ ΑΝ ΤΟ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΤΟ ΕΚΑΤΟΜΗΡΙΟ Ν ΜΝ ΠΙΑΣΩ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΓΤ ΕΧΩ 1500 ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ...ΑΣ'ΤΟ ΚΟΠΕΛΙΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΔΝ ΞΕΡΕΙΣ.....ΚΩΛΑΡΑΚΙ ΤΑ @@ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ Π ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΜΑΤΟΛΟΓΙΚΗ ΣΟΥ ΔΥΝΟΤΗΤΑ....ΑΣ'ΤΟ....ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΦΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕΣ ΜΝ ΑΣΧΟΛΗΣΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ....
Υποβλήθηκε πριν από 998 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
eleos re file pes moy poios mporei na sou egguithei oti apo ta 10 atoma poy mporei na pernei i sxoli sou den yparxoun 10 h parapano me psilotera moria apo sena pou tha kanoun mix kai tha ti dilosoun...an thes na eisai pio sigouros ksanadineis eksetaseis kai telos. k ego eimai iper tis katargisis tou
Υποβλήθηκε πριν από 998 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
ΚΑΛΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΝ ΘΑ ΔΩΣΩ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΓΡΑΨΩ 19500 ΚΑΙ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΘΑ ΕΧΕΙ ΒΑΣΗ 19700...ΜΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΚΥΡΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.....ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ 19200 ΚΑΙ Η ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΧΕΙ 17900 ΑΜΑ ΚΑΤΣΕΙ ΕΚΑΤΣΕ....ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΤΟ ΕΚΑΤΟΜΗΡΙΟ ΟΜΩΣ.....
Υποβλήθηκε πριν από 998 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         
Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
 afou katargithike ti to syzitame...vour sta vivlia oloi...
Υποβλήθηκε πριν από 998 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
ΣΚΕΨΟΥ ΝΑ ΗΘΕΛΑΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΧΟΛΗ...ΤΙ ΜΠΑΧΑΛΟ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 10%...ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΛΟΓΟ...ΚΙ ΑΥΤΑ  ΜΕ ΕΛΕΓΧΟ...ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ...ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΓΑΖΑΚΙ...ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ...
Υποβλήθηκε πριν από 998 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        
Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
 mn milame m upotheseis ...kalws i kakws dn 8eloun oloi...tespa gnwmi sas
Υποβλήθηκε πριν από 998 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
 ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ * (ΟΧΙ ΑΝ ΔΙΝΕΙΣ)
Υποβλήθηκε πριν από 998 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
 επειδη προφανως την πρωτη φορα τα μορια σου δεν εφταναν ουτε για τει ζαμπονοκοπτικης και ξαναδωσες δε σημαινει οτι ολοι πρεπει να ξαναδωσουμε....
Υποβλήθηκε πριν από 998 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
 κ εγω συμφωνω με την καταργηση,επιτελους ολοι πρεπει ν χουν ισες ευκαιριες. μπραβο στο υπουργειο και τους βουλευτες μας...μακαρι να συνεχισουν το λαμπρο εργο τους.
Υποβλήθηκε πριν από 998 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (3)

ποια είναι η τεράστια αδικία που καταργείται το 10%????πολύ σωστά έκρινε το υπουργείο παιδείας και σταμάτησε αυτή την αδικία πολλών ετών....εισαγωγή φοιτητών με 3000 και 4000 χιλιάδες μόρια σε φυσικομαθηματικές σχολές και πολυτεχνεία!!!αυτή είναι η αδικία κατά τη γνώμη μου..είδα και κάτι σχόλια περί ίσων ευκαιριών!!οι ίσες ευκαιρίες είναι να δίνουν όλοι εξετάσεις και όχι τα παραθυράκια του τύπου 10%..Και ακόμη πολύ σωστά έκανε το υπουργείο και σταμάτησε τις μετεγγραφές ακόμη μια αδικία που μαστίζει την ελληνική ανώτατη εκπαίδευση..πουθενά στο εξωτερικό δεν υπάρχουν τέτοια αδιανόητα πράγματα..έφτασε ο καιρός να εξελιχτούμε προς το καλύτερο αφήνοντας πίσω τις κακές νοοτροπίες

Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)

Στο μυαλό σου είναι όλα πολύ μπερδεμένα. Ξεμπέρδεωέ τα και μετά παίρνε μέρος σε δημόσιες συζητήσεις. Χωρίς να σε ξέρω μπορώ να καταλάβω ότι έισαι της κατηγορίας  "οπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη" 

Υποβλήθηκε πριν από 998 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
 ΦΙΛΕ ΕΧΕΙΣ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ  ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ ΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟ 10% ΤΕΤΟΙΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΜΕ 3000 ΜΟΡΙΑ....ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΣ ΜΗ ΜΙΛΑΜΕ....
Υποβλήθηκε πριν από 1001 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ??ΑΣ ΔΩΣΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ !!! ΤΟ ΝΑ ΜΠΩ ΚΑΠΟΥ ΚΙ ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ...ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ...ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ...ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕ 8 ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ...ΝΤΡΟΠΗ...ΑΛΛΑ ΔΕ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ...ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΑΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΟΥΛΑ ΤΟΥΣ...ΝΤΡΟΠΗ...ΝΤΡΟΠΗ...
Υποβλήθηκε πριν από 1001 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
 Πες το καμία 20 φορές να το πιστέψεις . Έβγαλα 18.200 και θέλω να αλλάξω σχολή όχι 8 - 18 . Μη μ μιλάς για ανώτατη εκπαίδευση και μην αναπαράγεις ό,τι σ λένε. Η κατάργηση του μέτρου είναι αντιλαική και φέρνει σε δύσκολή θέση πολλές οικογένειες και παιδιά- ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΘΕΙ. Στο λέει άτομο που προσπάθησε πολύ , τί να μας πείτε τώρα.
Υποβλήθηκε πριν από 1001 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
 file V kai gw ta idia moria ebgala.....mhn asxolhse me autous blepeis oti mualo den....
Υποβλήθηκε πριν από 1001 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
 Με την απλη καταργηση του 10% δεν αλλαζει τιποτα στο εκπαιδευτικο συστημα και εγω φοιτητης ειμαι φιλε μου και εχω περασει απο τις πανελλαδικες,μια διαδικασια που ευνοει τους παπαγαλους,που με τα θεματα που πεφτουν χανεις την σχολη σου απο ενα λαθος στις πραξεις στην τελευταια σειρα,επειδη τα θεματα ειναι ευκολα και πρεπει απο καπου να σου κοψουν.Ας αλλαξουν ολο το εκπαιδευτικο συστημα και ας καταργησουν ολα αυτα τα παραθυρακια,ετσι ναι,δεν νομιζω οτι θα εχει κανεις αντιρρηση να γινει κατι τετοιο,αλλα οχι παρα την δεσμευση του να διατηρηθει το ιδιο συστημα μεχρι το 2012,να καταργει μια παροχη που καλως η κακως ειχαν ολοι οι υποψηφιοι μεχρι τωρα.Αν θελει ας μειωσει σταδιακα το ποσοστο που εισαγεται(απο 10%->8% ή κατι τετοιο) και να κατσουν να σκεφτουν και να αναδιαμορφωσουν το εκπαιδευτικο συστημα το συντομοτερο δυνατον.Οσο για το εξωτερικο που αναφερθηκες,ξερεις οτι σε πολλες χωρες σου παιρνουν ακομα και συνεντευξη,οτι τα θεματα ειναι ετσι που ξεχωριζουν τους καλους απο τους παπαγαλους.Να βαλουν θεματα οπως παλια,να μην υπαρχει πραγματικη υλη,να μπαινεις πολυτεχνειο με 17,να γνωριζεις καλα ολους τους τομεις των μαθηματικων,της φυσικης και ολων των υπολοιπων μαθηματων και οχι να βασιζεσαι στην γνωσοθηρια και να ασκειται αφορητη πιεση στα παιδια για την εισαγωγη τους στο πανεπιστημιο.Να ευνοουνται τα παιδια που πραγματικα ξερουν και εχουν γνωσεις και οχι ο καθε παπαγαλος που τα εχει μαθει απ'εξω και μπορει να μην ξερει τιποτα αλλο περι μαθηματικων εκτος απο την στενη αυτη γραμμη υλης των παννελαδικων.Αυτη ειναι η αποψη μου και δεν συμφωνω καθολου με αυτην την αυθαιρετη καταργηση καποιων κατηγοριων και καποιων δυνατοτητων που καλως η κακως ειχαν ολοι οι υποψηφιοι των προηγουμενων χρονων.
Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ 10% ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ 100%.ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΝΩΤΑΤΕΣ ΣΧΟΛΕΣ.Η ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΗΔΗ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ.ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΟΓΟ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΝΟΣΗΡΑ ΚΕΚΤΗΜΕΝΑ...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΜΑΣ.ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΟΣΕΙ...Η ΣΗΨΗ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΕΙ...ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ...

Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (5)
Συμφωνω οτι το μετρο 10% ηταν αδικο.Οποιος ειναι τοσο καλος στα γραπτα τι εχει να φοβηθει και δεν ξαναδινει ολα τα μαθηματα για να περασει εκει που θελει?Και δε νομιζω να εχει εξοδα αυτο.Αφου ειναι τοσο καλος μαθηταρας με μια καλη επαναληψη δε θα εχει προβλημα να ξαναγραψει εναν καλο βαθμο.Ηταν εξωφρενικο ατομα παρελθοντων ετων να περνουν σε σχολες χωρις νεα επανεξεταση!Και ισως αυτο εχει ως αποτελεσμα να πεσουν οι βασεις και να εισαχθει ενα μεγαλο ποσοστο στο πανεπιστημιο γιατι λογικα θα μειωθει ο αριθμος που ξαναδινουν πανελληνιες.Μην τα κανετε τοσο τραγικα τα πραγματα,οποιος ειναι καλος ανα πασα στιγμη το αποδεικνυει.Και στην τελικη κανεις δεν σας υποχρεωνει να μπειτε στο πανεπιστημιο!
Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)

 

Καλό αυτό το "χωρίς φροντιστήριο". Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?

Εξάλλου γιατί να ισχύει το 10% και κάποιοι "καθηγητές" να χάσουν αυτο το 10% της πελατείας τους. "Να ξαναδώσουν λοιπόν όλοι".

Για να τελειώνουμε με τα ανέκδοτα, το θέμα έιναι ότι οι περσινοί υποψήφιοι διαγωνίστηκαν καλώς ή κακώς για το 90% των θέσεων, επειδή ίσχυε το μέτρο του 10%. Φέτος λοιπον καταργείται το μέτρο και οι φετεινοί διαγωνίζονται για το 100% των θέσεων. Απλά τα πράγματα: βλέπετε καμμία αδικία ή όχι. Το πιο τρελό έιναι οτι έτσι κι αλλιώς το σύστημα αυτό των Πανελληνίων καταργείται σε 2 χρόνια. Το μέτρο του 10% θα μπορούσε λοιπον να παραμείνει (λαμβάνοντας με κάποιο τροπο υπόψη και τη διαφορά των βάσεων γιατί την περσινή χρονιά τα θέματα ήταν πολύ πιο δύσκολα από προηγούμενες χρονιές) .  

Υποβλήθηκε πριν από 998 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
 ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝΙΖΩ ΟΤΙ ,ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΑΣΑΝ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΜΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΙΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥΣ, Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ 10% ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΖΗΜΙΑ ΔΙΟΤΙ:

1.      ΕΦΟΣΟΝ ΕΠΙΑΝΑΝ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΟΦΘΟΡΟ ΔΙΑΔΙΑΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ

2.      ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ 100% ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΠΩΣ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΧΟΛΗ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΤΟΥ….ΑΡΑ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΧΑΜΕΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΤΟΝΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ…. Καταλήγουμε λοιπόν  στο συμπέρασμα ότι πολλοί δεν θα μπορέσουν να ακολουθήσουν αυτή την δύσκολη διαδρομή και ή θα μείνουν σε μια σχολή που δεν τους ικανοποιεί ή θα εγκαταλείψουν τις σπουδές τους…

 

 SIΓΙ'ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΣ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙ...ΑΣ ΜΠΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

".... 

 

 

  

Υποβλήθηκε πριν από 1000 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΕΤΟΣ .Η ΑΞΙΑ ΚΑΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΟΥΝ.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ.ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ.ΟΜΩΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ??ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΣΟ.ΤΑΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΡΑΕΙ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΗΚΕΣ ΜΕ 8 , ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ ΕΝΑ ΤΡΙΤΟΚΛΑΣΑΤΟ ΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΣΟΥ ,ΝΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΣΕ ΤΡΙΤΟΚΛΑΣΑΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ""ΟΤΙ ΠΕΤΑΕΙ ΚΙ ΟΤΙ ΚΟΛΥΜΠΑΕΙ" ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ,ΝΑ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΓΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΕΔΡΕΙΑ...ΤΟ ΝΑ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ 10% ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ...ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ ΑΔΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ??ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΣΤΟΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ...ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ??ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΤΟ 10% ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΕΙΡΑΣ...ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ.ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ...ΟΣΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΕΚΤΡΩΜΑΤΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΓΡΑΦΟΥΝ ΒΙΒΛΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΑ. ...ΟΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΛΑΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΠΟΝΗΡΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ...ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!!
Υποβλήθηκε πριν από 999 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)

exies dikio...t 10% dn einai dikaio....OMWS EINAI ENA ANAGKAIO KAKO OPWS KAI OLES OI UPOLOIPES EIDIKES KATHGORIES...T THEMATA KAI TN TROPO EISAGWGIS TN OMOGENWN TN XSEREIS...AUTOS KAI AN EINAI ADIKOS...KI OMWS DN GINETAI NA EXOUME KOINA AITIMATA.. to 10% dn pairnei t thesi kanenos apla dinei me kapoio tropo ti dunatotita se kapoion neo p i ellada dn tou prosefere sxoliko epaggelmatiko prosanatolismo na kanei lathos kai n t diorthwsei....KAI ALLWSTE EFOSON TOSA XRONIA TO PROSFEROUN EINAI KAI ADIKO N T AFAIROUN SE 2 SUGGEKRIMENA ETH...AS T KATARGISOUN S 2 XRONIA P ALLAZEI T SISTIMA....DIAFWNEIS??


Υποβλήθηκε πριν από 999 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (2)

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ...ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΑΚΙΑ ...ΚΑΙ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΕΤΑ...ΕΞΑΛΛΟΥ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ...ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ 70% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ...ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΙΛΑΜΕ...ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΘΑ ΖΗΤΑΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ../

Υποβλήθηκε πριν από 999 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       
Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
den eipa na t kanoun g 2 xronia g n voleytoume....leme gt meta allazei t sustima k einai prosforo t edafos g allages....KAI DN EXOUME SKOPO N KA9OMASTE....ALLWSTE AN EIXAME TETOIOUS SKOPOUS 9 MAS ARKOUSAI KA9E SXOLI;...FILE M MN KRINEIS EX IDION TA ALLOTRIA...DN XSERW T KANEIS ESU STO DIKO S PANEPISTIMIO 
Υποβλήθηκε πριν από 998 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
 ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΘΕ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ...
Υποβλήθηκε πριν από 999 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)

ΕΣΥ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΡΑΓΕ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΘΟΣ??

Υποβλήθηκε πριν από 999 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
ΕΚΦΡΑΣΤΗΚΑ ΗΔΗ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΘΟΣ.ΑΛΛΟ ΑΝ ΔΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ...
Υποβλήθηκε πριν από 999 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
 ΦΙΛΕ ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ  ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ??? ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΟΔΕ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ??? ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΞΑΝΑΜΑΘΩ ΑΠΕΞΩ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ 40 ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΞΑΝΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΓΝΩΣΕΙΣ????????......ΤΟ ΑΠΕΔΕΙΞΑ  ΦΕΤΟΣ.....!ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΣΟΥΝΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΣΟΥΝ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ ΔΕ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!
Υποβλήθηκε πριν από 1001 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ.ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ...ΑΝ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΣΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ(ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΙΣ) ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΤΕ ΦΕΙΔΕΣΑΙ ΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΝ...ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΙΣΜΑ...Α...ΚΑΙ Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...
Υποβλήθηκε πριν από 1001 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
 asto file den exeis idea.....phgene na didaksies sto iek ..
Υποβλήθηκε πριν από 1001 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)

 δυστυχώς ισχύει ότι πέρσι έκαναν 10% 8.300 άτομα

http://www.roufianos.com/showthread....B%CE%BB%CE%B1"

και το 2009 που οι βάσεις εκτοξεύτηκαν, οι υποψήφιοι ήταν 18.665..
http://kesyp.flo.sch.gr/www/index.ph...4-41/168--2009

θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι 27.000 οι υποψήφιοι φέτος.. βασικά μου φαίνεται αδύνατον οι υποψήφιοι δύο ετών να αγγίζουν τις 27.000, ενώ το 2009 που δήλωναν όλοι από το 2001 και μετά, να ήταν μόνο 18.665

*βρήκα ένα ακόμη άρθρο για τον αριθμό υποψηφίων με το 10% για τα προηγούμενα έτη.
http://www.alfavita.gr/ejetaseis05/ejet0681.htm
το 2003 που οι βάσεις ήταν σε λογικά επίπεδα, ο αριθμός υποψηφίων ήταν 11.264, ενώ από το 2006 και μετά που σημειώθηκε μεγάλη αύξηση, μέχρι και το 2009 που ήταν το αποκορύφωμα ο αριθμός των υποψηφίων ήταν γύρω στις 18.000. δε νομίζω φέτος που μιλάμε για δύο χρονιές να είναι 27.000 οι υποψήφιοι, κι ας είναι η τελευταία χρονιά του 10%
 
 
(ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΦΕΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΤΑΝ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΕ ΤΟ 10% ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ?)
Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)

"Απογοητευμένη", ή όποιος άλλος γράφει

"ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΔΙΝΟΥΜΕ ΦΕΤΟΣ"

είσαι σίγουρη ότι έχεις καταλάβει ότι οι θέσεις ανά σχολή είναι περιορισμένες και -γενικά- έχεις καταλάβει πώς διαμορφώνονται κατ΄ έτος οι βάσεις εισαγωγής?

Υποβλήθηκε πριν από 1001 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (4)

Αγαπητέ κ. Κουτρουμπέλη, με όλο το σεβασμό προς το πρόσωπό σας και το έργο που επιτελείτε ως εκπαιδευτικός, αλλά και σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού, ως γονιός 50+ ετών που έχει εισαχθεί σε ΑΕΙ με το προ δεσμών σύστημα, αδυνατώ να κατανοήσω ποια ακριβώς αδικία συντελείται με την κατάργηση του 10%.

Θεωρώ ότι το 10% απλά διευκόλυνε κάποια παιδιά που δεν περνούσαν εκεί που ήθελαν στο να παίξουν ένα πόκερ στα τυφλά, αντί να ασκήσουν την αυτοκριτική τους και να στρωθούν να κάνουν ένα τίμιο διάβασμα (πράγμα που θα έκανε ένα παιδί της δικής μου γενιάς).  

Όσο για αυτούς που το ζητάνε επειδή απογοητεύτηκαν από την επιλογή τους και επιθυμούν να πάνε σε άλλη σχολή, ας αναλάβουν τις ευθύνες τους για τις επιλογές τους. Είναι το πρώτο και αναπόφευκτο βήμα για την ενηλικίωση.

Πάντα φιλικά, 

Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
 ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝΙΖΩ ΟΤΙ ,ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΑΣΑΝ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΜΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΙΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥΣ, Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ 10% ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΖΗΜΙΑ ΔΙΟΤΙ:

1.      ΕΦΟΣΟΝ ΕΠΙΑΝΑΝ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΟΦΘΟΡΟ ΔΙΑΔΙΑΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ

2.      ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ 100% ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΕ ΕΝΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΠΩΣ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΧΟΛΗ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΛΩ ΤΟΥ….ΑΡΑ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΧΑΜΕΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΤΟΝΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ…. Καταλήγουμε λοιπόν  στο συμπέρασμα ότι πολλοί δεν θα μπορέσουν να ακολουθήσουν αυτή την δύσκολη διαδρομή και ή θα μείνουν σε μια σχολή που δεν τους ικανοποιεί ή θα εγκαταλείψουν τις σπουδές τους…

 

 

 

AAPO ENA PENHNTARH PERIMENA MEGALYTERI EYAISTHISIA APENANTI STI NEA GENIA 

Υποβλήθηκε πριν από 1000 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
 loipon sas apantw loipon sto erwtima sas...egw proswpika evgala 19462 monades k dilwsa odontiatriki 9ewrwntas pws i iatriki einai arketa duskoli kai xronovora.....dustuxws omws mpainontas stis klinikes katalava oti dn m aresei i sxoli m kai oti episis t mathimata tis iatrikis m fainontai idiaitera deleastika....eimai akrws metaniwmeni kai thlimeni m tn epilogi m....POIA EINAI I GNWMI SAS...EINAI TOSO EUKOLO N XSANADWSW PANELLADIKES EXSETASEIS META APO TOSI PROSPATHEIA P KATEVALA TN PROIGOUMENI XRONIA....kai sas diavevaiw oti dn einai i prothesi m n paixsw kapoio tzak pot..............as ka9ierwsoun tis idies vaseis m tin xronia apofoitisis mas wste n apofeuxthei auto t provlima p proanaferate...alla mn isopedwnete t panta legontas pws OPOIOS EKANE LA8OS PREPEI N PLIRWSEI..... 
Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι άτομο που μπήκε μέσα στους 5 πρώτους στην Οδοντιατρική (αυτό προκύπτει από τα μόριά σου) άλλαξε γνώμη μόλις πέρασε το κατώφλι. Απλά δε μασάω. Μην τρολάρεις.
Υποβλήθηκε πριν από 1001 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Πέμπτη, 8 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
 DEN PROSPATHW N PEISW KAPOION...ADIAFORO....TN ALITHEIA LEW
Υποβλήθηκε πριν από 1000 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)

εγω θα απαντησω εμμεσα στο ερωτημα του εκπαιδευτικου συμβουλου αν και γενουνται ερωτηματα του τυπου υπαρχει τετοιος ορος και ποιος ειναι ο σκοπος αυτου που εχει αυτη την ιδιοτητα?και που ειναι αυτοι?

εχουμε μετατραπει σε μια κοινωνια που μισει τους νεους.σε μια κοινωνια που εκφραζει ολο και περισσοτερο την δυσφορια του για την νεολαια που ζητουν την τιμωρια ως την εναρξη και την εισοδο στην ενηλικη ζωη! οπου τα λαθη πρεπει να πληρωνονται με το ιδιο νομισμα και το ιδιο ποσο που πληρωσε η προηγουμενη γενια.η αλλαγη δεν εχει θεση,η διεκδικηση δεν δεν εχει λογο....ο ΚΥΡΙΟΣ Κουτρουμπελης ειναι ο μονος που μπορει να προσφωνειτε με τον ορο ΕΚΠΑΥΔΕΥΤΙΚΟΣ διοτι αυτο δεν το αποκτας αυτοματα με ενα πτυχιο. ειναι αυτος που παιρνει τον ρολο του εκπαιδευτικου συμβουλου(αλλωστε πληθωρα παιδιων ερχεται στο σιτε και ζητα πληροφοριες τι να σπουδασω τι να επιλεξω?το ταδε επαγγελμα τι προσφερει?)ειναι αυτος που μας θυμιζει τι θα πει να διεκδικεις τα δικαιωματα σου ειναι αυτος που ενα ολοκληρο καλοκαιρι εδινε κουραγιο στα παιδια καθε μερα και ωρα!!!

Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)

Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω πού αποσκοπεί αυτό το παραλήρημα...Τι θέλει να πει ο ποιητής?

Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)

γι΄αυτο δεν ευθυνομαι εγω αλλα ο θεος!!!παντως για να μην μεινετε με την απορια εννοουσα οτι αλλες οι εποχες τοτε αλλες τωρα δεν μπορουμε να γυρναμε στο παρελθον και να τα κρινουμε ολα υπο το πρισμα των δικων μας εμπειριων.βεβαια ο ιδιος ο συμβουλος οντας μεσα στα πραγματα θα επρεπε να το ξερει.επιχειρηματολογησε με βαση το παλαιο συστημα και οχι με βαση το σημερα.δηλωσε μαλιστα οτι αφου τα ξερετε ξαναδιαβαστε τα γιατι ετσι καναμε και εμεις επειδη ειναι σωστο να αποδεικνυεις πολλακις τις ιδιες γνωσεις.με ολο το σεβασμο στο δικο του προσωπο και μονο!!!

Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
εκανα λαθος ο πενηνταρης δεν ειναι συμβουλος και ζητω συγνωμη!
Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
 me th psuxologia kai lefta na ksanadwsoume mou lete???
Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (3)

Την ύλη τα παιδιά αυτά την έχουν βγάλει από πέρισυ, άρα δε χρειάζονται φροντιστήριο, ή, έστω, χρειάζονται ελάχιστο για κάτι που δυσκολεύονται. Τα βοηθήματα τα έχουν από πέρισυ, επίσης. Διάβασμα και προσωπική προσπάθεια χρειάζεται, όχι λεφτά. Χρόνο να διαθέσουν έχουν, αφού έτσι κι αλλιώς κάθονται και περιμένουν μήπως επανέλθει το 10%.

Όσο για την ψυχολογία, ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΓΚΙΑ και γιαυτό μιλάω για αυτοκριτική και για ανάληψη ευθυνών. Στα χρόνια μας, το συνειδητοποιημένο παιδί που αποτύγχανε την πρώτη φορά, μάζευε τα κομμάτια του, στρωνόταν στο διάβασμα και περνούσε με τη δεύτερη. Άπειρα τα παραδείγματα μέσα στις σχολές μας! Είχα συμφοιτητή που είχε περάσει με την τρίτη!

Εύχομαι όλα τα παιδιά να βρουν μέσα τους τη δύναμη που χρειάζεται! 

Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)

 MA DN MILISE KANEIS GIA APOTYXIA

 

Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
 auta ta aksia paidia kai  genika h gennia sas exoun ferei th xwra se auto to xali.....
Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)

Γενικεύσεις που τις χάφτουν μόνο οι αφελείς.

Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)

παντως η προηγουμενη γενια οδηγησε τη χωρα σε αυτο το σημειο αλλοι εχουνε μεγαλη ευθυνη αλλοι μικρη και αλλοι καθολου!η προηγουμενη γενια εφαγε,δουλεψε!!!αυτη η γενια τι θα κανει οταν η ανεργια βρισκεται στα υψη οταν δεν υπαρχουν δουλειες οταν οταν οταν.....το προβλημα προκληθηκε απο τους ιδιους οχι απο κανενα εξωγενη παραγοντα.αν διαφωνεις αιτιολογησε αν μπορεις βεβαια και δεν αποτελει απλα ενα ελαφρυντικο.

Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)

 Εδώ και 10 χρόνια ξεκίνησε να εφαρμόζεται το μέτρο του 10%.

Ξαφνικά και ενώ είμασταν στα τέλη του προηγούμενου σχολικού έτους, ανακοινώνεται πως όσοι είναι τελειόφοιτοι χάνουν το δικαίωμα αυτό. Αλλαγές συμβαινουν στο εκπαιδευτικό μας σύστημα και μάλιστα πολύ συχνά, αλλά αποτελεί πάγια τακτικά να υπάρχει πάντοτε μεταβατικό διάστημα (λ.χ. όλες οι αλλαγές στο εξεταστικό αφορούν στα παιδιά που θα πάνε Α Λυκείου, την επόμενη χρονιά από αυτή των εξαγγελιών).

Από τη στιγμή που ξεκίνησε το σχολικό έτος 2010-11, όλοι οι υποψήφιοι γνώριζαν πως ίσχυαν συγκεκριμένα εξεταστικά δεδομένα τα οποία ανατράπηκαν, χωρίς τη δική τους βέβαια υπαιτιότητα.  Άρα λοιπόν, ο πρώτος λόγος ο οποίος συνηγορεί στην άμεση επαναφορά του μέτρου, έχει να κάνει με τις αρχές της ισονομίας και της δικαιοσύνης, οι οποίες πρέπει να προσφέρονται από την πολιτεία αδιακρίτως προς όλους τους Έλληνες πολίτες (νομίζω πως το επιχειρημα αυτό, μπορεί να στοιχειοθετήσει  νομική προσφυγή).

Πέραν αυτού, άλλοι 2 πολύ σημαντικοί λόγοι είναι οι ψυχολογικοί και οι οικονομικοί. Όλοι λίγο πολλοί έχουμε άποψη για το πόσο ψυχοφθόρο αλλά και οικονομικά δυσβάσταχτο, είναι το εξεταστικό μας σύστημα και πως είναι άδικο να συγκρίνουμε τις δικές μας παλαιότερες καταστάσεις με τη σημερινή ιδιαίτερη πραγματικότητα. Τότε ο αριθμός των πτυχιούχων αλλά και ο ανταγωνισμός στην αγορά εργασίας ήταν αρκετά περιορισμένος. Οι έννοιες του επαγγελματικού προσανατολισμού ήταν άγνωστες αλλά και όχι ιδιαιτερα απαιτητές από την κοινωνία, σε αντίθεση με τη σημερινή πολύπλοκη πραγματικότητα, όπου μικρές διαφοροποιήσεις στις επιλογές μας, μπορούν να ανατρέψουν όλο τον προγραμματισμό και να βρεθούμε προ εκπλήξεων.

Καλέ μου φίλε, θεωρώ πως είναι απάνθρωπο να απαιτήσουμε να ξαναδώσει πανελλήνιες κάποιος έφηβος, μονο και μόνο επειδή δεν πρόσεξε κι έκανε λάθος στο μηχανογραφικό του ή δεν τα βρήκε τα πράγματα όπως τα περίμενε στη σχολή του ή πέρασε μεν εκεί που ήθελε αλλά σε άλλη πόλη (με την κατάργηση των μετεγγραφών, το edu4u έχει λάβει δεκάδες επιστολές που αφορούν σε μαθητές που θα αναγκαστούν να ξανδώσουν για οικονομικούς λόγους, προκειμένου να αποφύγουν τα "τρία σπίτια"). Και όλα αυτά μάλιστα, σε μια εποχή που η επίσημη πολιτεία δηλώνει απούσα, με την απομπή από το Νέο Λύκειο του μαθήματος του Επαγγελματικού Προσανατολισμού, την κατάργηση των ΓΡΑΣΕΠ και τη συρρίκνωση των ΚΕΣΥΠ.

Υποβλήθηκε πριν από 1002 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
Επικοινωνησα τηλεφωνικα με το υπουργειο και μου ειπαν οτι οντως το 10% εχει καταργηθει και στις πανελληνιες του 2012 οποιος θελει να εισαχθει σε καποια σχολη θα πρεπει να ξαναδωσει εξετασεις σε ολα τα μαθηματα.Παιδια μην κανετε ονειρα οτι θα το επαναφερουν,δυστυχως το μετρο εχει καταργηθει.Κι εγω θα ξαναδωσω ολα τα μαθηματα κανονικα αφου τα παλια μου μορια δεν εχουν καμια ισχυ πια..
Υποβλήθηκε πριν από 1003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
 auto prospa8oume na anatrepsou omws th mh katarghsh tou..8a mas vroun mprosta tous se oti kanoun.
Υποβλήθηκε πριν από 1003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
 anatrepsoume*
Υποβλήθηκε πριν από 1003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)

K.KOUTROUBELH MALLON 8A XREIASTEI NA KSANASTEILETE EPISTOLH DIAMARTURIAS STO UPOURGIAS K AN XREIASTEI NA BALOUME K TA DIKA MAS ONOMATA MESA STHN EPISTOLH  EGW DEN EXW KANENA PROVLHMA.PREPEI NA ANTISTA8OUME STH XOUNTA POU LEGETE DIAMANTOPOULOU.NTROPH THS POU KATASTREFEI TO MELLON TWN NEWN!!! 

Υποβλήθηκε πριν από 1003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)

 Eγώ πιστεύω πως θα το επαναφέρουν . Είναι τόσα πολλά τα θετικά του μέτρου αυτού που οκ πρέπει να είσαι τέρμα αναίσθητος-ΦΕΛΟΣ για να επιμένεις στην κατάργησή του όταν τόσος κόσμος ζητά το αντίθετο. Υπομονή παιδιά θα το δείτε και αν δν είναι η Διαμαντοπούλου , θα είναι ο επόμενος (όποιος κι αν είναι) που θα το επαναφέρει επισπεύδοντας τις διαδικασίες.Αν είναι ουτοπικό δεν ξέρω αλλά ελπίζω!


Υποβλήθηκε πριν από 1005 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
 kai egw re file to idio pisteuw 8a ta kataferoume de 8a katargh8ei as eimaste aisiodoksoi
Υποβλήθηκε πριν από 1005 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (2)
 ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ 10% ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΕΞΗΣ: ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΦΕΟΥΔΟ.ΤΟ 1/2 ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΠΕΡΥΣΙ ΜΕ ΤΟ 10% ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΑΛΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΣΕ Η ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΧΟΛΗ ΑΛΛΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΚΛΠ ΜΙΑ ΠΛΗΘΩΡΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ.ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΟΥ 2010 ΚΑΙ ΤΟΥ 2011 ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΛΛΑ 2-3ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΡΘΕΣ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗ.ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΕΠΙ ΙΣΟΙΣ ΟΡΟΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ-ΚΤΗΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΗ Η ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ  ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ...ΑΣ ΕΙΧΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ  ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ.....
Υποβλήθηκε πριν από 1005 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
Αυτό είναι! copy-paste έτσι αψήφιστα και αλλάζουμε μόνο το όνομα του βουλευτή!Να χαιρόμαστε την πολιτική μας ηγεσία!Αφού έτσι κι αλλιώς θέλει να γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη,γιατί δεν άφηνε τα πράγματα όπως ήταν πριν γίνει βεζύρης;
Υποβλήθηκε πριν από 1005 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΛΙΦΗΣ ΑΛΛΑ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΗΣΕ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΕΙ ΩΣ ΒΕΖΙΡΗΣ ΔΕΝ ΤΗΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΑΠΛΑ Η ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ  ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΣ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΤΑΠΑΤΩΝΤΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΟΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ  ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΘΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΩΣ  ΣΥΝ ΔΙΟΤΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΦΕΤΟΣ ΕΥΝΟΗΘΗΚΑΝ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΩΝ.
Υποβλήθηκε πριν από 1005 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
συμφωνώ απόλυτα με αυτό το τελευταίο που λες! είναι απαράδεκτο μια υπουργός να μην φέρνει ούτε ένα επιχείρημα για να δικαιολογήσει την εμμονη της στην αρχική της απόφαση..
Υποβλήθηκε πριν από 1005 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
an einai dinaton!!
Υποβλήθηκε πριν από 1005 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (1)
 ΕΜΕΙΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ   ΚΑΙ Η Κ. ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡ ΑΥΤΗΣ ΤΗΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ.   ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ.
Υποβλήθηκε πριν από 1005 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (2)
Να πω και εγώ κάτι διαφορετικό;;

Αν δεν ήταν φέτος θα ήταν του χρόνου ή του παραχρόνου…..

Το ότι δεν χαϊδεύουν αυτιά μπας  και είναι δείγμα ορθής πολιτικής στάσης επιτέλους ;;

ε, ναι για όλα φταίει η κακιά υπουργός

σε λίγο θα έρθουν οι καλοί της ΝΔ που τόσο ξεδιάντροπα πατρονάρει η ομάδα του edu και θα μας λύσουν (όπως στο παρελθόν) όλα τα προβλήματα..!!

Άλλωστε αυτό μας έφαγε τόσα χρόνια…τι θέλει το πόπολο …ε , αυτό να γίνει μην χαλάμε και χατίρια….

Καλοί είναι αυτοί που μας κάνουν τα χατίρια και ας πάει να καεί η παλιό ελλαδίτσα…

Έτσι μάθαμε , έτσι συνεχίζουμε βλέπε :

Απελευθέρωση (μαϊμού) κλειστών επαγγελμάτων αλλά Βορίδη , αυξήσεις και πάγωμα φόρων επιστροφή στον παράδεισο, αλλά Σαμαρά .

Τάξιμο προς πάντες και για τα πάντα … να είναι όλοι σε καταστολή να κάνουν το θεάρεστο έργο τους που σε απλά ελληνικά είναι η μεταφορά των κόπων τους στην Ελβετία.

Και μην βιαστείτε να μου κολλήσετε κομματική ταμπέλα, εγώ είμαι με μένα και με κανέναν άλλον ...ειδικά με κομματικά κοπρόσκυλα (οποιουδήποτε χρώματος)

Καλέ μας φίλε, μας αδικείς όταν γράφεις πως "πατρονάρουμε ξεδιάντροπα" τον οποιοδήποτε. Εμείς ξεκινήσαμε για ηθικούς λόγους και μόνο μια προσπάθεια, επειδή εσείς μας το ζητήσατε κι επειδή κρίναμε πως συντελείται μια τεράστια αδικία. Από τη θέση αυτή, όπως πολύ καλά γνωρίζεις, προβάλλαμε τη συμβολή όλων των πολιτικών που στήριξαν την προσπάθειά μας αυτή, ανεξάρτητα από την κομματική τους ταμπέλα (προς το παρόν 4 Ν.Δ, 1 ΠΑΣΟΚ, 1 ΛΑΟΣ).

Α.Κ.

Υποβλήθηκε πριν από 1004 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
h omada tou edu4u den emplekei ta kommatika edw mesa..emeis oi idioi zhthsame na stal8oun epistoles k mas akousan k toedu k orismenoi bouleutes k etuxe na htan perissoteroi auths ths paratkshs
Υποβλήθηκε πριν από 1004 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας