Σάββατο, 20 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
κωστας
Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2016
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
θελω τη γνωμη σας
 Φετος εβγαλα 18260 μορια και μαλλον περναω κτηνιατρικη... μου αρεσει παρα πολυ καθως αγαπω  τα ζωα αλλα απο την αλλη σκεφτομαι να ξαναδωσω για την 1η μου επιλογη (ιατρικη) ........ τι μου προτεινετε???
abortion at home spiritocagliese.it facts about abortion
amoxicillin endikasyonlar abraham.thesharpsystem.com amoxicillin dermani haqqinda
discount prescription coupons coupons for cialis printable prescription coupons

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 Η κτηνιατρική είναι σπουδαία επιστήμη, εγώ βεβαια λατρεύω τα σκυλιά και δε θα ξανάδινα, μπορείς όμως να ασχοληθείς και με τρόφιμα κλπ, εξάλλου ποιος είναι σίγουρος, σε αυτήν την ηλικία, για το τι τελικά είναι καλύτερο, προσωπικά έχουμε 2 σκυλιά και έχουμε βαρεθεί να πληρώνουμε την κτηνίατρο... (το γράφω έτσι για να χαλαρώσουμε...), νομίζεις ότι και ο δρόμος της ιατρικής είναι ο πιο εύκολος... τρελά χρόνια σπουδών, να σου πω την αλήθεια η οδοντιατρική πιστεύω είναι η καλύτερη επιλογή.
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (2)
 Η Οδοντιατρική είναι υπερκορεσμένη. Επίσης το να ασχολείσαι μια ζωή με στόματα δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Αν δεν μπορεί να πιάσει την Ιατρική καλύτερα Κτηνιατρική ή Φαρμακευτική (Σχολάρα και ιδίως αν αγαπάς τη Χημεία).
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 αυτό που έγραψες για τα στόματα θεωρείς ότι είναι σοβαρό επιχείρημα?χαχα
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (2)
 Βεβαίως και είναι, γιατί είναι ένα επάγγελμα  που δεν το έχουν όλοι. Πρέπει να μην σιχαίνεσαι και να πιάνουν τα χέρια σου! Η κόρη μου πέρισυ έπιανε Οδοντατρική ΑΠΘ και πήγε Φαρμακευτική ΑΠΘ  γι' αυτόν ακριβώς το λόγο.
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
Μα είναι δυνατόν να πηγαίνεις για τις σχολές υγείας και να λες ότι σιχαίνεσαι - ασχολίαστο!!! Σε κάθε περίπτωση ο γιατρός δεν ασχολείται με "σιχαμερά" πράγματα (τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται...), συγνώμη αλλά μήπως μετανοιώσατε που δεν επέλεξε την οδοντιατρική... (θα μπορούσε να ξαναδώσει ή να κάνει 10%) γι΄ αυτό και η τόσο μεγάλη εμμονή με τη φαρμακευτική, η οποία αν και υπερκορεσμένη είναι μια χαρά (οι περισσότεροι τη δηλώσαμε στην περίπτωση που δεν περνούσαμε ιατρική...)
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      
Κυριακή, 24 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
 1)φιλε κωστα,θα συμφωνησω απολυτα με τον/την Ν,σχετικα μ τ κτηνιατρικη.ειναι θαυμασια επιστημη μονον ομως οταν αγαπας πολυ τα ζωα κ οχι γιατι δεν εχεις αλλη επιλογη.τοτε θ γινεις ενας κακος κτηνιατρος(εχω καει απο κακο κτηνιατρο).κι εγω εχω 3 γατες κ 1 σκυλο κ λατρευω τ ζωα κ πανω απ ολα τ αλογα!(εχω ασχοληθει μ τ αθλημα τ ιππασιας).μακαρι να μπορουσα κ εγω ν γινω κτηνιατρος,αλλα δυστυχως δεν...το εχω μ τ ιατρικη κ εχω στραφει στ πολυτεχνειο που τ αντεχω...εφ οσον λες οτι αγαπας τ ζωα πιστευω οτι θ γινεις καλος κτηνιατρος.βεβαιως εσυ ξερεις καλυτερα αν αντεχεις ν ξαναδωσεις εξετασεις κ τι αγαπας περισσοτερο.αυτο να κανεις...                                                                                                                                                                                2)φιλε/η Ν,συμφωνω απολυτα σ οτι εγραψες σχετικα μ τ οδοντιατρικη στ κ.αχιλλεα.οι γονεις μου εδωσαν 3000ευρω στ ορθοδοντικο για τ αδελφη μ(με αποδειξη...χα,χα)κ καθε φορα τρομαζει ν κλεισει ραντεβου για ελεγχο,ειναι ολα τ ραντεβου κλειστα για μηνες...οσο για τ κ.αχιλλεα τ εχω ξαναδει κ σ αλλα post κ πραγματι εχει τρομερο κολλημα με την... μπαλα(φαρμακευτικη)κ την κορη!!!οσο για τ εκφραση 'σιχαμερα στοματα' κ παραλειψη υγιεινης στοματος απλα... ασχολιαστο!μαλλον εξ ιδιων κρινουμε τ αλλοτρια!!!                                                                                                                                                                                                                 3).....και τελος,κατι αλλο φιλε κωστα....ο κτηνιατρος ειναι ιατρος και οχι πωλητης φαρμακων!!!....καλη αποφαση!
Υποβλήθηκε πριν από 2827 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
Το επιχειρημα σου με τα στοματα ειναι αστειο. 
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
Όλα είναι κορεσμένα, νομίζεις ότι η ιατρική δεν είναι κορεσμένη... παιρνούν 1.000 κάθε χρόνο και 3.000-4.000 από το εξωτερικό σου λέει κάτι αυτό και εγώ ιατρική έχω δηλώσει, τώρα για το ανοιγμένο στόμα δεν το σχολιάζω, αφού με τις περισσότερες ειδικότητες της ιατρικής ασχολείσαι με πιο "αηδιαστικά" πράγματα (δεν τα αναφέρω - μπορείτε να φανταστείτε), αλλά κακά τα ψέματα η οδοντιατρική έχει λιγότερα χρόνια σπουδών και πολλά περισσότερα χρήματα (γιατί κάποτε πρέπει να βγάλουμε και κανένα ευρώ...), τώρα για τα φαρμακεία που σε κάθε γωνία έχει και ένα... ωστόσο φαίνεται να δουλεύουν όλα, σε κάθε περίπτωση πιστεύω ότι όταν κάνεις κάτι που αγαπάς σίγουρα θα πετύχεις... δεν είναι ή ιατρική ή το χάος...
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 Λόγω της κρίσης, ο κόσμος αμελεί τη στοματική του υγιεινή τα τελευταία χρόνια και σε συνδυασμό με τα πολλά Οδοντιατρεία, είναι άστα να πάνε. Ενώ το Φάρμακο, θέλεις δεν θέλεις το χρειάζεσαι. Ακόμα και με το άνοιγμα του επαγγέλματος, με έξυπνες επιχειρηματικές κινήσεις δεν θα πεινάσεις.
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (2)
 Εννοείται ότι μια χαρά είναι και η φαρμακευτική και τη δήλωσα τρίτη, όμως οι οδοντίατροι βγάζουν τρελά χρήματα - πίστεψέ με, για να βρω ραντεβού για ένα καθαρισμό περίμενα 1 μήνα, πλήρωσα 60 ευρώ για 15 λεπτά και χωρίς απόδειξη, πώς σου φαίνονται αυτά...
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
Οι Οδοντίατροι πολλοί και η πίτα μοιρασμένη. Και μάλιστα η πίτα (δηλ. οι πελάτες) λόγω κρίσης έχει λιγοστέψει. Εσύ για να περίμενες έναν μήνα θα πρέπει να πήγες σε έναν από αυτούς που είναι σήμερα λίγοι και πετυχημένοι. Η πλειοψηφία όμως των Οδοντιάτρων και ειδικά των νέων, περιμένει πελατεία με το κυάλι. 
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
Μα που ξέρετε τόσο σίγουρα για την πελατεία των οδοντιάτρων - μια χαρά δουλειά είναι (αν και εγώ περνάω ιατρική ακόμα και τώρα δεν ξέρω τι είναι καλύτερο), εσείς πως δικαιολογείτε το φαινόμενο ότι οι μισοί περίπου που επιλέγουν τις οδοντιατρικές είναι πρώτη τους επιλόγη και αρκετοί από αυτούς περνούσαν και ιατρική - είναι δηλαδή τόσο αφελής; Ξαναλέω ότι τίποτα δεν είναι τέλειο - όλα έχουν και τα συν και τα πλην  τους, όσο τα περί σιχαμερών μην το ξαναπείτε γιατί προσβάλετε και τα παιδιά που θέλουν οδοντιατρική και τους οδοντιάτρους...
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (2)
 Η κόρη μου δεν μετάνοιωσε που δεν πήγε Οδοντιατρική γιατί δεν το αγαπάει σαν επάγγελμα, ενώ αντιθέτως αγαπά πολύ τη Χημεία  όπου στη Φαρμακευτικη βρήκε το στοιχείο της.  Υπάρχουν ακόμη και παιδιά που περνούσαν Ιατρική και πήγαν  Φαρμακευτική αν το πάρουμε έτσι. Εγώ κατέθεσα την προσωπική εμπειρία και είπα τη γνώμη μου για την προοπτική της Οδοντιατρικής και τίποτε άλλο. Δεν θέλω αυτή η ανάρτηση να εξελιχθεί σε πόλεμο οπαδών Οδοντιατρικής - Φαρμακευτικής. Και οι δύο έχουν τη αξία τους σαν επιστήμες. Γνώμες ζήτησε στο κάτω κάτω το παιδί. Αυτό θα αποφασίσει τι θα κάνει. Αλλά νομίζω ότι πολλοί πηγαίνουν Οδοντιατρική, η οποία είναι ένα πολύ ειδικευμένο επάγγελμα, παρασυρόμενοι από το ότι τα μοριά της είναι ένα κλικ κάτω από τα μόρια της Ιατρικής και όχι γιατί αγαπούν αυτό το επάγγελμα πραγματικά.
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
Καλή η Χημεία, αλλά όταν τελειώσει φάρμακα θα πουλάει - όχι ότι είναι άσχημο, μια χαρά είναι και με αρκετά χρήματα.
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

        [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
Νομίζω ότι ήδη έχω πει τα καλύτερα για τη φαρμακευτική και είναι τέλεια επιστήμη, εμένα δεν ήταν η πρώτη μου επιλογή γιατί απλά δεν ήθελα να είμαι στο τέλος "πωλητής" φαρμάκων, εσείς όμως με το να απαξιώνετε την οδοντιατρική και να αποδίδετε κίνητρα κομπλεξισμού σε όσους την επιλέγουν δε νομίζω ότι είναι σωστό, πιστεύετε ότι και η κόρη σας, αλλά και τα περισσότερα παιδιά - και εγώ μαζί - νομίζετε ότι είναι σίγουροι για τις επιλογές τους και τι πραγματικά τους αρέσει ή πως θα είναι στην πράξη το επάγγελμα που τους αρέσει, όμως δεν απαντάτε στις παρατηρήσεις περί "σιχαμερού" επαγγέλματος και περί κορεσμού μόνο της οδοντιατρικής - από που σας προκύπτει ; ...
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

          
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)

Η Φαρμακευτική δεν είναι μόνο να πουλάς φάρμακα αν και δεν είναι κακό αυτό (όλοι κάτι πουλάνε σ' αυτή τη ζωή, άλλος υπηρεσίες, άλλος προιόντα) αλλά έχει και άλλες διεξόδους. Φτωχό φαρμακοποιό δεν ξέρω, εγώ τουλάχιστον στην επαρχία που ζω. Έχει επίσης έρευνα με ενδιαφεροντα μεταπτυχιακά, καλλυντικά, φυτικά φάρμακα, κλινικός φαρμακοποιός, στέλεχος στις φαρμακοβιομηχανίες κάνοντας μεταπτυχιακό στα Οικονομικά κλπ.

Για την αξία της Οδοντιατρικής σαν επιστήμη από την άλλη, εγώ είμαι ο τελευταίος που θα την αμφισβητίσει. Και για το σιχαμερό που λες, όπως και να το κάνουμε σαν Οδοντίατρος θα ασχολείσαι μια ζωή με στόματα. Αν δεν σε νοιάζει αυτό, αγαπήσεις αυτή την επιστήμη και έχεις και "καλό χέρι", σίγουρα θα γίνεις ένας καλός Οδοντίατρος . Για το κορεσμένο, το λέω γιατί έχω συγγενείς Οδοντιάτρους, ξαδέλφη και ανηψιά και συζητώ μαζί τους.  Εδώ στην επαρχία είναι καλύτερα τα πράγματα για τους Οδοντιάτρους, γιατί λίγο πολύ γνωριζόμαστε και μπορείς να αποκτήσεις κάποια πελατεία. Αν είσαι όμως Θεσσαλονίκη ή Αθήνα, με την ανωνυμία, είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα για να αποκτήσεις κύκλο γνωριμιών.

Πάντως και για την Οδοντιατρική και για την Φαρμακευτική (χρειάζεται περισσότερο κεφάλαιο το Φαρμακείο), αν δεν βοηθήσουμε εμείς οι γονείς στο ξεκίνημά σας, ας τα να πάνε. Όλα θελουν κεφάλαιο το οποίο θα πρέπει να αποσβεστεί αργά ή γρήγορα.

Τις καλύτερες ευχές μου να περάσετε εκεί που αγαπάτε και αν παρεξηγήθηκαν τα λόγια μου σας ζητώ συγνώμη.

Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (3)

γιατι δεν πηρεσ αποδειξη ? μετα οι γονεισ σου θα καθονται και  θα πληρωνουν στην εφορια παραπανω δεν θα βγουμε ποτε απο αυτην την κατασταση που βρισκομαστε σημερα . ο φοροφυγασ οδοντιατροσ σου θα δηλωσει 8950 στην εφορια οππου  το συγκεκριμενο ποσο ειναι αφορολογητο για να στο κανω πιο λιανα απλα ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΉΡΩΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ. μετα βριζουμε τουσ πολιτικουσ ενω ουσιαστικα εμεισ οι ιδιοι συμβαλλουμε στην εδραιωση τησ οικονομικησ κρισησ η οοποια μαστιζει την χωρα μασ εδω και 5  χρονια. ο σδοε δεν ξερει τον οδοντιατρο σου για να του βαλει προστιμο πρεπει μετα απο καταγγελια να τον ανακλυψει .ΓΙΑΥΤΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΜΕ ΛΙΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΡΗΜΑΤΑ  ( ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΚΟΛΠΟ 60 ΧΩΡΙΣ 80 ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ) ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΕΦΟΡΙΑΣ ΕΙΤΕ ΜΕΣΩ ΘΕΣΠΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΜΕΤΡΩΝ !!!!!!!!!!

Υ.Γ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΛΑΒΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΠΟΤΕ ΠΕΣ ΤΟΥ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ ΝΑ ΣΕ ΠΛΗΡΩΣΩ ΑΝ ΔΕΝ ΛΑΒΩ ΑΠΟΔΕΙΞΗ  

Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (2)
 ΜΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙΣ ΣΑΝ ΚΑΛΟ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ ΣΟΥ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΤΣΑ ΤΟΥ ΑΘΟΡΥΒΑ  ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΣΟΔΑ  ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ ΠΑΛΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑ  ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΗ  ΦΟΡΟΦΥΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ  ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΤΥΠΟ ΓΙΑΤΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΠΛΙΤΩΝ ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΑΠΑΥΤΕΙ ΣΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΕ ΨΑΞΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΕΤΣΙ ΑΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΡΑΣΗ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ  ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΑΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ  ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ( ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΑΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΠΧ ΕΝΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΕΙΝΑΙ 8960 ΚΑΙ ΟΛΟΓΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΙΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ )  ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΒΙΟ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ  ΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΕΙΡΙΑ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ  ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΣΤΕ ΠΟΙΟΣ ΛΑΙΚΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΦΕΥΓΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΑΚΑΤΣΧΕΤΗ  ΥΠΟΣΧΕΣΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 Σου είπα ότι έχεις δίκιο για την απόδειξη και εσύ με πήρες από τα μούτρα, όσο για το κήρυγμα κράτα το για τον εαυτό σου... 
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

        [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)

ΜΗΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΑΝ ΚΥΡΗΓΜΑ ΣΑΝ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΝΦΕΡΟΜΑΙ  ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΓΕΝΙΑ  ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ( ΕΝΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΟΥ ΕΦΕΡΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ)

Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

         [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)

ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ

Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
           
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
 ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΕ ΕΦΕΡΑ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

        
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
 Λιγο υπερβολικός/ή είσαι, άλλα λέγαμε αλλού το πήγες... έλεος...
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 ΟΚ, δίκιο έχεις για την απόδειξη, αλλά άλλο ήταν το θέμα μας...
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)

ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΜΗΝΥΜΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ... ΑΠΛΑ ΒΡΗΚΑ ΜΙΑ ΕΥΚΑΡΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ  ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΑΓΝΟΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΠΡΑΞΗΣ( ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ) ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ  ΦΕΡΘΕΙΣ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΑ

Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΣΕ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΙΗΣΑ ΕΠΛΙΖΩ ΑΥΡΙΟ ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΣΕΚΦΤΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΟΛΛΟΥ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ ΑΡΚΕΤΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΘΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ 8960 ΤΟ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ? ΓΙΑΤΙ  ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ  ΠΡΟΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΟΒΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΜΑΓΑΖΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΚΟΒΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΒΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΟΙ ΦΟΡΟΙ ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ  ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
          
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
 OK, σου ξαναείπα έχεις δίκιο για την απόδειξη, τί δεν καταλαβαίνεις; Καλό βράδυ.
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
 ΑΑΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΠΛΑ ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΑΝ ΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΑΓΓΑΡΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ  ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙΣ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΑΠΑΡΙΑΤΗΤΑ ΕΦΟΔΙΑ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)

 

ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙΣ. ΠΕΡΝΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΤΡΑΣ. 

Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Σάββατο, 23 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
 18.260 λέει ο άνθρωπος ότι έχει...
Υποβλήθηκε πριν από 2828 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (10)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
Κ. Πιερρακάκης: Τι θα διατηρήσουμε από το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
ΟΡΙΣΤΙΚΟ! Πότε κλείνουν τα σχολεία για καλοκαίρι – Πότε οι εξετάσεις για κάθε τάξη
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
Και τώρα ... «Ευρωπτυχίο»: Εξαγγελία Μ. Σχοινά στη Σύνοδο Πρυτάνεων - Σήμερα ο Κ. Πιερρακάκης
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
ΕΠΑΛ: Οι 25 ειδικότητες του Μεταλυκειακού έτους - Τάξης Μαθητείας 2024-2025
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
Πανελλήνιες: Επιλογές σπουδών και τα γνωστά.. άγνωστα επαγγέλματα του μέλλοντος
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Σελίδα 1 από 6190 (37140 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6188
6189
6190
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης