Τρίτη, 16 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
FSB
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΝΙΕΣ
Ο λογος που γινεται αυτο το post ειναι για να μαζευτουμε οσα παιδια δωσαμε πανελληνιες με το παλαιο συστημα και να διαμαρτυρυθουμε οργανωμενα προς το υπουργειο παιδειας για τις ελαχιστες θεσεις που μας δινουν σε καθε σχολη εναντι των μαθητων που δινουν με το νεο συστημα.Δεν ειναι δυνατον να δουμε βασεις σε σχολες 2000 μορια και παραπανω σε σχεση με τις βασεις του νεου συστηματος. θεωρω οτι το 4% που θα παρουμε ειναι ενα βιαστικο ποσοστο. Εαν το γνωριζαμε αυτο πιστευω οτι το 80% των μαθητων που εδωσαν με το παλαιο συστημα θα επελεγαν το νεο. Ακουω γνωμες.
amoxicillin 1000 mg adlerhohenems.com amoxicillin endikasyonlar
how to get an abortion pill teenage abortion pill first trimester abortion pill
prescription coupon free prescription discount cards coupon for cialis

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 28 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
 ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ 2015 ΚΑΙ ΕΠΕΛΕΞΑ ΤΟ ΠΑΛΙΟ..ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ; ΤΟ ΟΤΙ ΕΔΩΣΑΝ ΚΑΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΑΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ Ή ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ. ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ
Υποβλήθηκε πριν από 2818 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)

 Η σχέση  θέσεις:υποψήφιοι ειναι ιδια  και με το παλιό και με το καινούργια.Ψαξ το να βεβαιωθείς.!!!!.Επίσης η σχέση υποψήφιοι με το παλιο:υποψήφιοι με το καινούργιο ισουται ακριβως με το ποσοστο των θέσεων που δινονται στους παλιούς!!! Τώρα αν οι βάσεις με το παλιο σε κάποιες σχολές ειναι μεγαλυτερες ,σε καποιες άλλες θα ειναι μικρότερες.Ακ9μη μπορει η ποιότητα των υποψηφίων με το παλιο να ειναι καλλίτερη γιατι είχαν να διαβάσουν ενα χρόνο επι πλέον και χωρις τις υποχρεώσεις του λυκείου, και ετσι σε γενικές γραμμες να εγραψαν καλλίτερα.Ολα αυτα θα φανούν στα αποτελέσματα.

 

Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)

Πολύ  σωστά αυτα που γράφεις.

 Δεν είναι δυνατόν το 10% ( το οποιο αντιστοιχει σε 6% για τους περσινούς αποφοιτους)  να παρεχει θεσεις περιπου ισες με αυτούς που δίνουν εξετάσεις

Επειδη ολα εγιναν τελευταία στιγμη  εδωσε ενα ποσοστό και τελος. 

Θα πρεπε να ανακοινωσει τις θεσεις (ποσοστοση)  πριν δηλώσουν τα παιδια με πιο συστημα θα διαγωνιστουν. 

Πιστεύω οτι υπάρχει Μεγάλη αδικία. 

Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 Ρε βλάκες 82% επιτυχία θα έχουμε εμείς με το παλιό... πολλοί δεν πήγαν να δώσουν.. πολλοι δεν δώσανε ολα τα μαθήματα... Μην κλαίγεστε... και όσον αφορά αυτούς που λένε "γιατί δεν έδωσες με το καινούριο?" εχω να πω πως εγω που είμαι τεχνολογική και ηθελα Πολυτεχνείο, θα έπρεπε να μάθω χημεία απο την αρχή για να δώσω για σχολές του 2ου πεδίου... Εγω εχω να ασχοληθώ με χημεία απο το γυμνάσιο...θα μάθω χημεία γ' λυκείου σε 8 μήνες? Αλλο να ήθελες νομική αλλο πολυτεχνεία.... Άρα δεν επιλέξαμε το παλιό.. αυτο μας επέλεξε...
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 Τα στατιστικα με τα μόρια  που επιασαν οι υποψήφιοι και με το παλιο και με το καινούργια  σε πανελλήνια κλίμακα εχουν δημοσιευθεί  γιατι δεν τα βλέπετε????
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
 Ναι τα ειδαμε... νταξει δεν βγαλαμε και καμια ακρη... στην ζητηση θα κριθουν ολα...
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
να εδινες με το καινουριο 
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (2)
 Εισαι βλακας. Και εγω με το παλαιο εδωσα. Η αναλογια Θεσεις-Υποψηφιοι ειναι καλυτερη στο παλιο και γι αυτο οι βασεις χαμηλοτερες απο τις αναμενομενες!!!! Αντε σκεφτειτε λιγο πριν πεταξετε τν μαλακια σας
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 ΑΚΡΙΒΩΣ. ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ, ΛΙΓΟΙ ΕΙΣΤΕ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ 130.000. ΑΜΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΤΟΣΟΙ ΤΟΤΕ ΟΚ ΑΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙΤΕ.
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
 Δεν διαβασες πιο κατω. Μπορει να ειναι λιγοι αλλα οι περισσοτεροι ειναι πολυ καλοι μαθητες.
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
ΦΙΛΕ ποιος σου ειπε οτι με το παλιο οι βασεις θα ειναι χαμηλοτερες ???
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
 θα έπρεπε να έχετε κινηθεί διά της δικαστική οδού.
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 Ένα δεν μας είπες, ποια σχολή θέλεις? Και εγώ με το παλαιό είμαι, ναι είναι λίγες οι θέσεις, αλλά λίγοι και οι συμμετέχοντες. Και στο νέο σύστημα, 85 θέσεις για χιλιάδες άτομα είναι ελάχιστες (παράδειγμα μιας σχολής).
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
ΠΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΑΠΘ θελω. φιλε μπορει να ειμαστε λιγοι ομως δεν υπολογισε το υπουργειο οτι μπορει να ειναι ολοι μαθητες του 18 ++ .
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Πέμπτη, 28 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
 Εσυ θα μπορουσες καλλιστα να δωσεις με το καινουριο και να επαιρνες την κατευθυνση οικονομιας και πληροφορικης, στην οποια ειχες διδαχθει σιγουρα 3 στα 4 μαθηματα που θα επρεπε να δωσεις (εκθεση,μαθηματικα,αεππ) και θα ειχες και οικονομια η οποια ειναι πανευκολο μαθημα και βγαινει και σε λιγοτερο απο 8 μηνες η υλη της.Πραγματικα απορω γιατι εδωσες με το παλιο.
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
 Δε ξερω κατα ποσο μπορει να γινει κατι τωρα . Αλλωστε θα ναι ετοιμα ακομη και τα λογισμικα για την καταταξη των φοιτητων.Ενα μηνα πριν ;;; Μακαρι να αλλαζε το ποσοστο .Και δεν αφορα ολους η αδικια ,τους χαμηλοβαθμους τους ευνοει γιατι επειδη ολα τα παιδια του παλιου δωσαν για καλυτερες σχολες εχουν ηδη εισαχθει και δε δηλωσαν χαμηλες σχολες.Αρα λιγους ενδιαφερει η αλλαγη ποσοστου.
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (2)
 Εσύ πρέπει να είσαι ο dragon κάτι που μας τα έχει πρήξει στο ischool...
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
 σωστός
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
φιλε μονο εδω γραφω.
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (2)

Είμαι απόφοιτος του 15 και έδωσα πάλι φέτος με το καινούργιο σύστημα. Γνωρίζαμε όλοι πολύ καλά ότι θα δώσουν πάρα πολύ λίγες θέσεις με το παλιό και για αυτό διάλεξαν οι περισσότεροι το καινούργιο.

Οπότε μην μου καίγεστε. Το διαλέξατε αφού ξέρατε ότι το ποσοστό θα είναι μικρότερο του 10%!!!! 

Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (2)
 Μεγαλε εγω ηξερα οτι θα ειχαμε διαφορετικα θεματα και οχι κοινα. Κανεις δεν μου ειπε οτι σε οσα μαθηματα γινοταν θα γραφαμε κοινα.εδωσα 7 μαθηματα και τα 4 ητανε κοινα. πλακα με κανεις ?? γιατι να μην εδινα με το νεο ?
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 γιατι ηθελες να εχεις τις 3πλασιες επιλογες σχολων σε αντιθεση με τις περιορισμενες δυνατοτητες που δινονται με το νεο συστημα
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (2)
 4 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ειναι ρισκο και αδικια. πχ. για αστυνομικες που τις μοιρασαν σε 3 πεδια εγω με καλους βαθμους στο 5ο πεδιο και ενα 11 στα μαθηματικα πατωνα. αντιθετα στο 1ο οι βαθμολογιες στα αρχαια ειναι κατα πολυ περισοτερο καλυτερες απο τα μαθηματικα.
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
 και εγώ ακριβώς έτσι φίλε!Έκθεση 18.2 το 2ο χαμηλότερο και επειδή μαθηματικά έγραψα 11 πάτωσα.(Για αστυνομία και εγώ)
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
Πάντα η τεχνολογική πήγαινε χάλια στα μαθηματικά. Εκεί πηγαίνουν οι β διαλογής μαθητές.
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
και τι να κανω ? τα αρχαια και τα μαθηματικα δεν ειναι το ιδιο. και απο θετικη και απο τεχνολογικη αθροιστικα το 75% γραφει κατω απο τη βαση.στα αρχαια το ποσοστο αυτο ειναι λιγοτερο απο 60%. και τελικα διεκδικουμε ιδια σχολη. πες εσυ τωρα απο ποια κατευθυνση θα μπουν περισοτερα ατομα.απο θεωριτικη φυσικα...
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 θα μπορούσες κάλλιστα να επιλέξεις την κατεύθυνση ανθρωπιστικών σπουδών αφού θεωρείς την εισαγωγή ευκολότερη. δεν σε υποχρέωσε κανένας να επιλέξεις την κατεύθυνση που έχει μαθηματικά.
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

        
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
Φιλε πας καλα? ξαναεδωσα απο τεχνολογικη και μου λες να παω Θεωρητικη ??? σκεψου λιγο
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 Την ύλη την έμαθες τον φθινόπωρο. Είχες χρόνο να αποφασίσεις μέχρι το Φεβρουάριο.
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
Επειδη εσυ σκεφτεσαι εξυπνα και εγω οχι , φερε μου το ΦΕΚ που καθοριζε την υλη απο το φθινοπορο.
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (2)

Η ύλη με το καινούργιο σύστημα. Είχε δημοσιευτεί από το Ιούνιο του '15.

 http://www.protothema.gr/greece/article/485437/deite-tin-uli-ton-panelladikon-exetaseon-tou-2016/

 

Με το παλιό είχαν πει ότι θα μείνει η ίδια.  

Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)

 και στα μαθηματικα κατευθυνσης με το παλιο μας βγαλαν μιγαδικους( ενα κεφαλαιο το 2ο θεμα ) . για ποια ιδια με λες τωρα ?

Επιμενω.φερε μου το φεκ με την υλη του παλιου συστηματος

Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
 Κοίτα κάτω. Τόση ώρα την έχω βάλει.
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)

 Και εδώ είναι η ύλη για το παλιό σύστημα 

 http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/paideia/78152/panellinies-2016-i-yli-gia-tous-ypopsifious-me-to-palaio-systima

 

5 Οκτωβρίου!!!! 

Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 Τέλη Οκτωβρίου ξεκίνησα την προετοιμασία μου!!! Ότι και να πεις έχεις άδικο!
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 Εγω φιλε διαβαζα απο αυγουστο. μετα απο 3 μηνες (τελος φθινοπωρου) μου λεει το υπουργειο την υλη ??? και μαλιστα χωρις ποσοστο?
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

        [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
Φιλε αν θες την τελικη μου γνωμη θα επρεπε να κανουν μονο ενα συστημα.Δεν γινεται να χωριζεις παλιο και νεο και να βαζεις ΚΟΙΝΑ ΘΕΜΑΤΑ. Να κανανε μονο ενα συστημα για ΟΛΟΥΣ. Τωρα το αν κλαιγομαι εγω και αλλοι 3000 υποψηφιου με το παλιο ειναι δικο μας θεμα και δεν σε αφορα νομιζω. δεν σε υποχρεωσε κανεις να σχολιασεις.
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

         [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 Πλάι θα υπήρχαν άτομα και θα κλαιγοντουσαν. Ο ελληναρας θέλει πάντα με κάτι να τρώγεται.
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

           
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
 Nα κλαις για κατι που να αξιζει. στην περιπτωση μας αξιζει.
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)

 Να προσθέσω ότι είμαι από αυτούς που έδωσαν  5 μαθήματα. Έκθεση, Μαθηματικα, Βιολογία, Χημεία και Φυσική. Το μόνο που γλίτωσα από πέρσι ήταν η βιολογία γπ. Ευτυχώς φέτος περνάω εκεί που θέλω και δεν έχω πρόβλημα.

Αλλά γιατί διαλέξατε το παλιό;; 

Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 Διαλεξα παλιο διοτι πιστευα οτι δεν θα εδιναν λιγοτερο απο 8%.
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (2)
 Μα το είχαν πει!!!!
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 ο κουτρουμπέλης σε μία εκδήλωση που είχε κάνει είχε πει ότι το ποσοστό που θα δινόταν θα ήταν γύρω στο 10%-12% και τελικά δόθηκε μόνο 4% και θεωρώ σωστά σχετικά με την αναλογία.
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
Αναλογικα μπορει να φαινεται σωστο ομως δεν ειναι σωστο απο Γνωσιακο Επιπεδο. ολοι αυτοι ξαναδινουν πανελληνιες και  υπαρχουν πολλοι καλοι μαθητες. αυτοι που γραψαν μετρια ειναι λιγοτεροι απο 30%
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
Δεν ειχαν πει για ακριβες ποσοστο.γενικα λεγανε μονο
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
αφου ειστε λιγοτεροι πως ειναι δυνατον να παρετε περισσοτερες θεσεις;Αντι να διαμαρτυρεστε συνεχως συμβιβαστειτε με την επιλογη σας και βαλτε λιγο το μυαλο σας να δουλεψει
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)

για ποια επιλογη μιλας ρεεε ??? που μας ειπανε το ποσοστο 4% ενα μηνα πριν τις πανελληνιες ??? εμεις περιμεναμε τουλαχιστον 10% .δεν γινεται εμεις που δινουμε γραπτα να παρουμε λιγοτερες θεσεις απο αυτους που δεν γραφουν και απλα κανουν ενα 10 %

σκεψου πριν γραψεις.

Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)
συμπληρωνω προτεινοντας να κανουμε σελιδα στο facebook.τι λετε ?
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 SIMFONO !!!
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 sterni mou gnosi na sexa prota
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 και γω με το παλιο εδωσα,ειχα ακουσει για ποσοστο αλλα οχι και 4% αυτο εινσι ξεφτιλα. Τυχεροι οσοι θελουν στρατιωτικεςμε το παλαιο γιατι εκει πανε με το 90% αλλα μεις που θελουμε ημμυ γιατι να εχουμε τοσες λιγες θεσεις
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 δημητρα,και εγω με το παλαιο εδωσα και ενδιαφερομαι για στρατιωτικες..δεν εχει δοθει τετοια οδηγια απο το ΦΕΚ.η λογικη λεει οτι διεκδικουμε το 4% και εκει
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
Θα βγει συμπληρωματικη προκυρυξη για στρατιωτικες που θα διαχωριζει θεσεις παλιου και νεου συστηματος.
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
ευχαριστω για τη πληροφορια  
Υποβλήθηκε πριν από 2820 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 μην περιμενετε καμια συμπληρωμστικη. Οι στρατιωτικες εχουν τις πολλεε αιτησεις με το παλαιο. Σε μερικες σχολες φεν βγαινει καν θεση. Επισης πως θα ητσν πχ για 1 θεση εαν υπηρχε μια αιτηση απο πολυτεκνο μια απο τριτεκνο και μια απο γενικο??? Που ειναι η ειδικη κατηγορια?? Θα μπει ο πολυτεκνος πχ με 13 μεσα κι θα μεινει ο αλλος με γενικη σειρα με 19? Τελος,οταν το υπουργιο εβγαλε τον πινακα ανακοινωσης με τις θεσεις που θα παρουν τα αει κι τα τει απο νεο παλιο κι επαλ γιστι δεν εβγαλε στις στρατιωτικες? Μην περιμενετε καμια συμπληρωμστικη. Συντομα θα ενημερωθουν κι στο γεεθσ κι θα δειτε. Οπως τα ελεγε το φεκ οποιος ξαναδωσε πανελληνιες 2016 διεκδικει 90%
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
Αφεντικο αν δεν ξες μη γραφεις. πηρα τηλεφωνο στο παιδειας και στο αμυνης και ειπαν θα βγει προκυρυξη που θα καθοριζει τις ηδη προκυρυχθεντες θεσεις σε παλιο και νεο συστημα
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2016

Σχόλια (1)
 ΒΣΚ με εξαιρεση τις στρατιωτικες σχολες δεν βλεπω κανενα προβλημα με το παλιο συστημα...αντιθετα ηταν γνωστο οτι το ποσοστο θεσεων θα ειναι αναλογο του ποσοστου των μαθητων που θα δηλωναν με το παλιο συστημα.τωρα το αν δινουν καλοι η κακοι μαθητες με το παλιο πραγματικα δεν απασχολει το υπουργειο και γιατι αλλωστε?Προσωπικα ειμαι αποφοιτος του 07 παω για δευτερο πτυχιο και επελεξα το παλιο συστημα και δεν το εχω μετανιωσει.
Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

          
Πέμπτη, 28 Ιουλίου 2016

Σχόλια (0)

 Ρε παιδια μη λετε ανοησίες εσεις του νέου. Αν μας ελεγαν για 4% απο την αρχη εγω προσωπικά δεν θα εδινα. Επισης οτανας είπαν για το 4% το πασχα γτ δν μας αφησαν ν αλλάξουμε σύστημα τα 7 μαθήματα γίνονται 4 ευκολα. Ειναι απαράδεκτο ν εχεις 17.000 μορια κ ν μεινεις εκτός ακομα κ απο στρατό κα αστυνομια. 

Εσείς που λέτε γτ δωσαμε με το παλιο σκεφτειται λιγο παραπάνω.. Ενα παιδι που θελει Πολυτεχνείο θ πρέπει ν δωσει χημεια που εμείς οι τεχνολογικοί καναμε στην α λυκειου τελευταία φορα. Αρα? Εδω το συστημα μας ωθησε. Κ μην πειτε οτι ν διαβάζαμε χημεια γτ η χημεια ειναι σοβαρή κ δύσκολη επιστήμη δν ειναι διοίκηση που καθεσαι κ μαθαίνεις παπαγαλία.

Fsb συμφωνω μαζι σου κπεριμενω ν κανεις ομάδα στο fb βαλε εδω το λινκ.

Οσον αφορα τις στρατιωτικές θα πάρουμε κ εκει το 4% των θέσεων σίγουρα! Το χουν πει κ οσοι πηρατε τηλ θ το ξερεται. Επίσης σε οσες στρατιωτικές σχολες παιρνουν λιγοτερα απο 13 ατομα δν προκύπτει θέση  

Υποβλήθηκε πριν από 2819 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (4)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (12)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (2)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (9)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 16 Απριλίου 2024
Πανελλήνιες: Κάθε χρόνο και λιγότεροι Εισακτέοι στα δημόσια Πανεπιστήμια
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Τρίτη, 16 Απριλίου 2024
Πανελλήνιες: Κάθε χρόνο και λιγότεροι Εισακτέοι στα δημόσια Πανεπιστήμια
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024
Αυξάνονται τα σχολικά γεύματα στους μαθητές
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 21 ώρες
Σελίδα 1 από 6187 (37118 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6185
6186
6187
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης