Τρίτη, 06 Δεκεμβρίου 2016
Άλλα τμήματα της πόλης...
Ειδικά μαθήματα
(Δεν απαιτεί ειδικά μαθήματα)
fiogf49gjkf0d
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης
fiogf49gjkf0d

Share
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗΣ
Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Παρουσίαση της Ναυτικής Ακαδημίας Κύπρου σε Ηράκλειο, Πειραιά & Θεσσαλονίκη

Η Ναυτική Ακαδημία Κύπρου, ενόψει της έναρξης του εαρινού εξαμήνου, διοργανώνει Ημέρες Γνωριμίας στην Ελλάδα και συγκεκριμένα σε Ηράκλειο (10/12/2016), Πειραιά (12/12/2016) και Θεσσαλονίκη (13/12/2016).

Διασφαλισμένη απασχόληση – χρηματοδότηση σπουδών

Η Ναυτική Ακαδημία Κύπρου λειτουργεί σαν ακαδημαϊκό πρόγραμμα του μεγαλύτερου ιδιωτικού πανεπιστημίου της Κύπρου του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, και ακολουθεί όλες τις προδιαγραφές και τις απαιτήσεις για τα διεθνή ναυτιλιακά πρότυπα του Ι.Μ.Ο. (International Maritime Organisation) καθώς και της σύμβασης STCW (Διεθνής Σύμβαση για τα Πρότυπα Εκπαίδευσης, Πιστοποίησης). Το εκπαιδευτικό κέντρο της Ναυτικής Ακαδημίας Κύπρου είναι εγκεκριμένο από το Τμήμα Εμπορικής Ναυτιλίας του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων της Κυπριακής Δημοκρατίας για τα προγράμματα Ναυτικής Ικανότητας του Αξιωματικού Γέφυρας, Αξιωματικού Μηχανής και Ηλεκτρο-τεχνολόγου Αξιωματικού.

Η Ναυτική Ακαδημία Κύπρου είναι η μόνη στον ευρύτερο ελλαδικό χώρο που προσφέρει σπουδές πανεπιστημιακού επιπέδου στους αξιωματικούς του εμπορικού ναυτικού κι έχει διασφαλισμένη όχι μόνο την έμμισθη πρακτική εξάσκηση των δόκιμων αξιωματικών κατά τη διάρκεια των σπουδών (δύο συνολικά εξάμηνα) αλλά και την άμεση πρόσληψη και εξεύρεση εργασίας, μετά την αποφοίτηση στην ποντοπόρο ναυτιλία. Μάλιστα οι δόκιμοι αξιωματικοί θα γνωρίζουν μετά το πρώτο έτος φοίτησης, επακριβώς την εταιρία στην οποία θα εργαστούν μετά την αποφοίτησή τους (διασφαλίζεται μέσω συμβολαίου).

Κατά τις Ημέρες Γνωριμίας, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να λάβουν τις σχετικές πληροφορίες που αφορούν τα προγράμματα της Ναυτικής Ακαδημίας Κύπρου, να παρακολουθήσουν τις σχετικές παρουσιάσεις από τον Εκτελεστικό Διευθυντή της Ακαδημίας, να πληροφορηθούν το Σχέδιο Χρηματοδότησης Δοκίμων καθώς να λάβουν το σχετικό ενημερωτικό υλικό.

Εγγραφές στα προγράμματα γίνονται είτε στο Φθινοπωρινό ή Εαρινό εξάμηνο. Το Εαρινό εξάμηνο ξεκινάει τέλη Ιανουαρίου 2017 και το Φθινοπωρινό τέλη Σεπτεμβρίου 2017.

Η Ναυτική Ακαδημία Κύπρου στεγάζεται στην παραλιακή πόλη της Λάρνακας και υπάγεται στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, το μεγαλύτερο ιδιωτικό Πανεπιστήμιο στην Κύπρο.

Όσοι  ενδιαφέρονται για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να επισκεφθούν την ειδική ιστοσελίδα http://maritime-academy.unic-greece.gr/ ή να απευθυνθούν στα τηλέφωνα των επίσημων εκπροσώπων στην Ελλάδα  801 1000 709 (από σταθερό) ή στο 6972 089310 (από σταθερό / κινητό).

Ακολουθεί το πρόγραμμα συναντήσεων:

Ηράκλειο: Παρουσίαση το Σάββατο 10/12/2016 στο Galaxy Iraklio Hotel, στις 17:00

Πειραιά: Παρουσίαση τη Δευτέρα 12/12/2016 στο Piraeus Theoxenia Hotel, στις 18:00

Θεσσαλονίκη: Ατομικές συναντήσεις με ραντεβού την Τρίτη 13/12/2016 στο CITY HOTEL (για ραντεβού καλέστε στο 210 6748293) 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗΣ
Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2016
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Επικαιρότητα   Άρθρα
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ: "H Εξέλιξη και η Διάδοσή της Δημιουργούν Προοπτικές»

 1ο Επετειακό Συνέδριο του Πολυχώρου ΚΙΒΩΤΟΣ

Ο Πολυχώρος ΚΙΒΩΤΟΣ έκλεισε 10 χρόνια από την ίδρυσή του και διοργανώνει Επετειακό Συνέδριο με θέμα

 
«Νοηματική Γλώσσα: H Εξέλιξη και η Διάδοσή της Δημιουργούν Προοπτικές».
 
Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την UNESCO και θα διεξαχθεί στις 9 και 10 Δεκεμβρίου 2016 στο Αμφιθέατρο «Μίκης Θεοδωράκης» του Δήμου Παπάγου Χολαργού.
 
Στόχος του συνεδρίου είναι η συμβολή της νοηματικής γλώσσας στην κατάδειξη μιας δυναμικής παρουσίας των κωφών στην κοινωνία. Ψυχολόγοι, Γλωσσολόγοι, Παιδαγωγοί, Θεατρολόγοι, Ηθοποιοί, Ζωγράφοι και Νέοι (κωφοί και ακούοντες), θα εισηγηθούν σε θέματα που άπτονται του επιστημονικού και του προσωπικού πεδίου τους.
Οι θεματικές ενότητες τις οποίες θα καλύψει το Συνέδριο είναι η Ελληνική και Διεθνής Νοηματική Γλώσσα, το Ψυχοπαιδαγωγικό υπόβαθρο των ατόμων με αναπηρία και η κοινωνική τους ένταξη, η Επιστήμη και η Τέχνη στην κοινότητα των κωφών, η Ελληνική Νοηματική Γλώσσα ως μέσο έκφρασης και επικοινωνίας και τέλος η Νεολαία Κωφών.
Η γλώσσα του Συνεδρίου θα είναι η Ελληνική Νοηματική Γλώσσα, η Διεθνής Νοηματική Γλώσσα και η προφορική Ελληνική. Υπηρεσία live streaming θα παρέχεται για τους ενδιαφερόμενους εκτός Αττικής.
Επίσημοι καλεσμένοι του Συνεδρίου θα είναι ο Άγγλος κωφός ηθοποιός John Smith (φυσική παρουσία) και η Αμερικανή κωφή ζωγράφος Nancy Rourke (βιντεοσκοπημένη παρουσίαση).
 
Στο τέλος τους Συνεδρίου θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής
 
> Δήλωση Συμμετοχής www.kivotos-polyhoros.gr, Facebook: Kivotos Polyhoros
> Πληροφορίες Τμήμα Επικοινωνίας-Συνεργασιών: kivotos@kivotos-polyhoros.gr
   Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 777 6213
 
 
 
 

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016
Σχολές - Τμήματα
ΑΕΙ Πειραιά Τ.Τ: Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στις Επιστήμες της Αγωγής και τις Μαθησιακές Τεχνολογίες -ΜΑ (Master of Art) in Education Sciences and Learning Technologies

 

Καλημέρα σας κε Κουτρουμπέλη,

Ενδιαφέρομαι για το μεταπτυχιακό του ΑΕΙ Πειραιά (πρώην ΤΕΙ). Θα ήθελα σας παρακαλώ πολύ να μου πείτε την άποψη σας για το εν λόγω μάστερ, είμαι απόφοιτη ΦΠΨ και θα ήθελα να κάνω ένα μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση.

α. Το εν λόγω μεταπτυχιακό μου δίνει το δικαίωμα ένταξης στους πίνακες ειδικής αγωγής;

β. Το μεταπτυχιακό είναι ισότιμο/ισοβάθμιο με τα υπόλοιπα μεταπτυχιακά πανεπιστημίων;

 

Σας ευχαριστώ πολύ, 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
LAGIOS
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2016 - Μηχανογραφικό 2016
Γεια σας
 




Γεια σας
Για κύριος και η κυρία ψάχνετε για ένα δάνειο για να αναβιώσει τις δραστηριότητές σας για
υλοποίηση ενός νέου έργου, να αγοράσει
Διαμέρισμα ή θα πρέπει να επενδύσουν κεφάλαια, αλλά
Δυστυχώς, η εγκατάσταση των τραπεζικών καταστάσεων για τις οποίες
δεν είναι σε θέση να γεμίσει.
Τώρα, ανησυχούν περισσότερο για σας, επειδή είναι ένας οργανισμός
Ιδιωτική σας, για να μπορείτε να βοηθήσει με τα χρήματα από
δάνεια
1000 σε € 000 000 7. σε ποσοστό 2% ετησίως. Αλλά μην διστάσετε,
email παρακάτω για να επικοινωνήσετε με την λύση στα προβλήματά σας
οικονομικών σε
e-mail:
lagiosdimitris@yahoo.gr

lagiosdimitris@yahoo.gr

lagiosdimitris@yahoo.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016
Επικαιρότητα
Αύξηση των πιστώσεων για την Παιδεία στον προϋπολογισμό του 2017
 Αύξηση των πιστώσεων για την Παιδεία στον προϋπολογισμό του 2017

ΔΑΠΑΝΕΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (ΥΠΠΕΘ): ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΜΕ EKEINON ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ)

Με τον νέο προϋπολογισμό του 2017 που κατατέθηκε στη Βουλή, παρά τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα της χώρας, προβλέπεται αύξηση των δαπανών του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για την εκπαίδευση.

Συγκεκριμένα προβλέπεται αύξηση των δαπανών του ΥΠΠΕΘ σε σχέση με τον προϋπολογισμό του   2016 κατά 257 εκ. € ή κατά 5,3%. Ανάλογα διαπιστώνεται και μικρή ποσοστιαία αύξηση στην αναλογία των δαπανών αυτών επί του ΑΕΠ (2,85% από 2,80%). Έτσι η κυβέρνηση συνεχίζει την πολιτική που ξεκίνησε με τον προϋπολογισμό του 2016, ο οποίος έβαλε φρένο στις συνεχείς, τα προηγούμενα χρόνια, μειώσεις των δαπανών για την παιδεία.

Αυτό αποδεικνύεται αν συγκρίνουμε τον προϋπολογισμό του 2017 της σημερινής κυβέρνησης με τις δαπάνες που είχε αποφασίσει να διατεθούν για το 2017 η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ μέσα από το μεσοπρόθεσμο του 2015-18 που είχε ήδη ψηφίσει με το Ν.4263/14. Συγκρίνοντας αυτές τις δαπάνες διαπιστώνουμε ότι με τον προϋπολογισμό του 2017 οι δαπάνες του ΥΠΠΕΘ αυξάνονται κατά 691 εκ. € ή κατά 15,6%. Δηλαδή ότι από το 2,15% των δαπανών του ΥΠΠΕΘ επί του ΑΕΠ που είχε αποφασίσει η προηγούμενη κυβέρνηση για το 2017 με το μεσοπρόθεσμο 2015-1018, ο νέος προϋπολογισμός που κατατέθηκε προβλέπει οι δαπάνες αυτές να ανέλθουν στο 2,85% επί του ΑΕΠ.

Παρά το γεγονός ότι οι δαπάνες αυτές παραμένουν ακόμα εξαιρετικά χαμηλές, η σύγκριση αυτή είναι καταλυτική, προκειμένου να γίνει αντιληπτό σε όλους τι θα συνέβαινε και στην εκπαίδευση, αν δεν είχε προηγηθεί η πολιτική αλλαγή τον Γενάρη του 2015,

 
budjet 1

ΟΙ ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ

ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ 2017 ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΠΕΘ

 
budjet 2

 
budjet 3

 
budjet 4

ΤΙ ΠΡΟΕΒΛΕΠΕ ΤΟ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ 2015-18 ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΠΕΘ

http://www.taxheaven.gr/pagesdata/AITIOLOGIKH%20EKTHESH_MPDS%202015-2018.pdf

 
budjet 5

 
budjet 6

 
budjet 7

      
budjet 8

Οι συγκριτικοί πίνακες σε μορφή doc

 

minedu.gov.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Οδηγίες σχετικά με τις αποδεκτές ενστάσεις των μετεγγραφών

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζει στους αιτούντες μετεγγραφή των οποίων η ένστασή τους έγινε δεκτή, ότι θα κληθούν να υποβάλουν τα σχετικά δικαιολογητικά στις Σχολές/Τμήματα των ΑΕΙ στα οποία τους χορηγήθηκε μετεγγραφή, σε ημερομηνίες, οι οποίες θα ανακοινωθούν από τα Τμήματα υποδοχής.Ο ονομαστικός πίνακας των επιτυχόντων θα αποσταλεί στα Ιδρύματα εντός της εβδομάδος.

 

minedu.gov.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016
Επικαιρότητα
Θέλετε να μείνετε περισσότερο σε μία Δουλειά; Χρησιμοποιήστε Firefox & Chrome!
 Πώς ο browser που επιλέγετε επηρεάζει την δουλειά σας;

Θα αναρωτιέστε όλοι τι σχέση μπορεί να έχει ο browser που χρησιμοποιούμε με το πόσο μένουμε σε μία δουλειά.

Αλλά έτσι είμαστε εμείς οι άνθρωποι. Μας αρέσει να μελετούμε συμπεριφορές και να διερευνούμε συσχετισμούς μεταξύ φαινομενικά άσχετων παραγόντων, οι οποίοι όμως τελικά μας οδηγούν σε ανακαλύψεις που ρίχνουν φως στη φυσική μας υπόσταση-πνευματική και υλική. Έτσι μαθαίνουμε τελικά πώς λειτουργούμε κι αυτό, αν μη τι άλλο, συμβάλλει δυναμικά στην κατανόηση του κόσμου και στην εξέλιξή μας.

Η έρευνα του Michael Houseman

Ο οικονομολόγος Michael Houseman, που φέρει και τον τίτλο «The Workforce Scientist», διεξήγαγε μία έρευνα με στόχο να ανακαλύψει τι είναι αυτό που κάνει κάποιους υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών να μένουν στην ίδια δουλειά περισσότερο καιρό από άλλους συναδέλφους τους.

Ξεκίνησε την έρευνά του έχοντας στα χέρια του το ιστορικό από περισσότερους από 30.000 υπαλλήλους που δούλευαν στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών τραπεζών, αεροπορικών εταιρειών και εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.

Πίστευε ότι οι υπάλληλοι που είχαν αλλάξει αρκετές δουλειές στο παρελθόν, θα είχαν και την τάση να παραιτούνται πιο εύκολα και γρήγορα και από τη θέση τους στην εξυπηρέτηση πελατών. Όμως τα δεδομένα τον διέψευσαν.

Μέσα στα στοιχεία που είχε στη διάθεσή του για αυτούς τους ανθρώπους, υπήρχαν και κάποια που αφορούσαν το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιούσαν για να σερφάρουν στο διαδίκτυο. Του φάνηκε περίεργο που υπήρχε αυτού του είδους η πληροφορία και ασχολήθηκε λίγο περισσότερο μαζί της. Θεωρούσε όμως ότι δεν θα εύρισκε καμία συσχέτιση μεταξύ του είδους του web browser και της εγκατάλειψης μιας δουλειάς. Όμως τα αποτελέσματα τον διέψευσαν για ακόμη μία φορά. Ανακάλυψε ότι όσοι υπάλληλοι χρησιμοποιούσαν Firefox & Chrome παρέμεναν περισσότερο στις θέσεις τους κατά 15% περισσότερο χρόνο σε σχέση μ’ αυτούς που χρησιμοποιούσαν Internet Explorer & Safari. Πίστεψε ότι πρόκειται για σύμπτωση. Έκανε την ίδια ανάλυση για τις απουσίες από τη δουλειά. Το μοτίβο το ίδιο. Αυτοί που χρησιμοποιούσαν Internet Explorer & Safari έλειπαν πιο συχνά από τη δουλειά.

Στη συνέχεια άρχισε να μελετά το θέμα «αποδοτικότητα». Οι υπάλληλοι-χρήστες Firefox & Chrome είχαν πολύ υψηλότερες πωλήσεις, η διάρκεια των τηλεφωνημάτων με τους πελάτες ήταν μικρότερη και οι πελάτες τους ήταν πιο χαρούμενοι. Μετά από 90 μέρες δουλειάς, πετύχαιναν τέτοια επίπεδα ικανοποίησης πελατών τα οποία, οι χρήστες Internet Explorer & Safari τα έφταναν σε 120 μέρες.

Φυσικά, για όλα αυτά τα αποτελέσματα, δεν ευθυνόταν αυτά καθ’ αυτά τα προγράμματα περιήγησης, αλλά η προτίμηση που έδειχναν οι εργαζόμενοι στους συγκεκριμένους browsers έδινε στοιχεία σχετικά με τις συνήθειές τους.

Αν θέλετε να μείνετε περισσότερο σε μία δουλειά θα πρέπει να μπείτε στη διαδικασία να γίνετε έστω και λίγο αντικομφορμιστές!

Γιατί τελικά οι χρήστες Firefox & Chrome έμεναν περισσότερο χρόνο σε μια δουλειά;

Οι τεχνικές γνώσεις και ικανότητες των υπαλλήλων δεν είχαν καμία σχέση με τα ευρήματα. Αυτό που έκανε τη διαφορά ήταν το πώς τελικά κατέληγαν να χρησιμοποιούν τους συγκεκριμένους browsers.

Ο Internet Explorer & ο Safari υπάρχουν ως προεγκατεστημένα προγράμματα στα PCs με windows και στα Macs αντίστοιχα. Τα 2/3 των υπαλλήλων χρησιμοποιούσαν τα προεπιλεγμένα προγράμματα περιήγησης, χωρίς να μπαίνουν στη διαδικασία να αναρωτηθούν αν υπάρχει κάτι καλύτερο. Αυτοί που έμπαιναν στη διαδικασία να ψάξουν και να κατεβάσουν το Firefox και το Chrome ήταν αντικομφορμιστές! Δεν αποδεχόταν το «προεπιλεγμένο» και αναλάμβαναν πρωτοβουλία για να ψάξουν να βρουν μήπως υπάρχει και κάποια καλύτερη επιλογή.

Όπως λοιπόν, οι υπάλληλοι-χρήστες του Internet Explorer και του Safari αποδεχόταν τους default browsers, έτσι αποδεχόταν και τη δουλειά τους. Δεν προσπαθούσαν να αλλάξουν κάτι σ’ αυτήν γιατί πίστευαν ότι η περιγραφή της θέσης είναι αυστηρά αυτή και δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι’ αυτό. Έτσι, όταν πια έφταναν να αισθάνονται δυστυχισμένοι με τη δουλειά τους άρχιζαν να λείπουν περισσότερες μέρες και στο τέλος παραιτούνταν.

Ενώ, οι αντικομφορμιστές υπάλληλοι-χρήστες του Firefox και του Chrome, όπως πήραν πρωτοβουλία και άλλαξαν τους browser έτσι έπαιρναν πρωτοβουλίες και έκαναν μικρές, καθημερινές αλλαγές στο τρόπο που δούλευαν, που λειτουργούσαν στη θέση που βρισκόταν. Έψαχναν να βρουν «φρέσκιες» ιδέες για να εξυπηρετήσουν καλύτερα έναν πελάτη, να απαντήσουν πιο άμεσα και αποτελεσματικά στις ανησυχίες του. Έτσι, στην ουσία, δημιουργούσαν σε ένα μεγάλο βαθμό, τη δουλειά που ήθελαν.

Δυστυχώς όμως, αυτοί οι υπάλληλοι ήταν πολύ λίγοι γιατί τελικά ζούμε σε έναν κόσμο «Internet Explorer».

Take Away!

Αν θέλετε να μείνετε περισσότερο σε μία δουλειά θα πρέπει να μπείτε στη διαδικασία να γίνετε έστω και λίγο αντικομφορμιστές (πολύ θα πρότεινα!) Να γίνετε πιο ερευνητικοί και «ανοικτοί» στο καινούργιο. Να μην επιτρέπετε στον εαυτό σας να πέφτει στην παγίδα της μετριότητας.

Το ζητούμενο όλων μας όμως δεν θα πρέπει να είναι να μένουμε περισσότερο σε μια δουλειά για να νιώθουμε απλά ασφαλείς. Θα πρέπει να είναι, το να είμαστεδημιουργικοί και να προσπαθούμε να διαμορφώνουμε το εργασιακό μας περιβάλλον και άρα και την ίδια μας τη δουλειά σύμφωνα με τα θέλω μας, μ’ αυτό που αγαπούμε, με τις ανάγκες μας, ώστε να νιώθουμε καλά και να είμαστε αποδοτικοί. Ώστε να βρίσκουμε νόημα και να μην λειτουργούμε ως ρομπότ.

Ας αλλάξουμε λοιπόν αυτόν τον «Internet Explorer» κόσμο μας μέσα από δημιουργικές ανατροπές!

Και φυσικά, δεν πρέπει να διστάζουμε ούτε στιγμή να φύγουμε από μία δουλειά στην οποία δεν αναγνωριζόμαστε και δεν αγαπούμε… γιατί τότε θα αρρωστήσουμε σίγουρα

epixeiro.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
MOOCs | Η νέα τάση που σαρώνει την Ελλάδα και ξεκίνησε από το πανεπιστήμιο Κρήτης
 Μπροστάρηδες στο «κίνημα των MOOCs» -των Μαζικών Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων- είναι οι Έλληνες. Περισσότερους από 23.000 φοιτητές αριθμεί το Κέντρο Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων – Mathesis των Πανεπιστημιακών Εκδόσεων Κρήτης του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Ερευνας στον ένα χρόνο λειτουργίας του, ενώ εκτιμάται ότι, μετά το πέρας των τρεχόντων μαθημάτων, ο αριθμός όσων θα έχουν λάβει βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης θα ανέλθει στις 12.000.

Η έρευνα του Harvard

Η ανταπόκριση των Ελλήνων σε αυτή τη νέα τάση εκπαίδευσης είναι ιδιαίτερα υψηλή, επιβεβαιώνοντας τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας του Harvard σύμφωνα με τα οποία η χώρα μας, τηρουμένων των πληθυσμιακών αναλογιών, είναι πρώτη σε ό, τι αφορά τον αριθμό διαδικτυακών φοιτητών στα MOOCs (Massive Open Online Courses), ενώ κατέχει το υψηλότερο ποσοστό επιτυχούς ολοκλήρωσης μαθημάτων. «Υπάρχει μια Ελλάδα πιο εξωστρεφής που αναζητά την ποιότητα ενάντια στην εθνική μιζέρια», τονίζει στην «ΗτΣ» ο Στέφανος Τραχανάς, εμπνευστής και «ψυχή» του Κέντρου Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων Mathesis. Και προσθέτει: «Αντίθετα με ό,τι πιστεύουν πολλοί, τα διαδικτυακά μαθήματα δεν πρόκειται να κάνουν την πανεπιστημιακή εκπαίδευση φθηνότερη -λιγότεροι διδάσκοντες, λιγότερες αίθουσες, κ.λπ.- εκτός για όσους έχουν αυτό ως επιδίωξή τους. Μπορούν όμως να την κάνουν ασύγκριτα πιο ποιοτική, πάλι για όσους το επιδιώξουν. Η δική μας επιλογή στο Mathesis είναι ελπίζουμε φανερή».

assets_large_t_942_44841117_type13031

Η πρώτη φορά

Το Mathesis ξεκίνησε τη λειτουργία του το Νοέμβριο του 2015, με δωρεά από το Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος, προσφέροντας σε περίπου 11.000 φοιτητές δωρεάν Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα Ιστορίας, Φυσικής και Φιλοσοφίας. Σήμερα, ο αριθμός των φοιτητών του έχει υπερδιπλασιαστεί, ενώ υπάρχουν σκέψεις να δημιουργηθεί ένας νέος κύκλος μαθημάτων για την ελληνική κληρονομιά που θα αφορούν, για παράδειγμα, την Αθηναϊκή Δημοκρατία και το αρχαίο ελληνικό θέατρο.

Ποιοι παρακολουθούν;

Η πλειονότητα (περί το 50%) είναι πολίτες με υψηλό εκπαιδευτικό επίπεδο (π.χ. γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί, αρχαιολόγοι), ενώ ένα ποσοστό της τάξεως 30%-35% είναι εκπαιδευτικοί δημόσιας ή ιδιωτικής εκπαίδευσης. Επίσης, το 10% είναι φοιτητές σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της Ελλάδας ή του εξωτερικού, ενώ υπάρχει και ένα μικρό ποσοστό μαθητών Λυκείου.

Πώς λειτουργεί;

Στο Mathesis, οι διαλέξεις από έδρας αντικαθίστανται από τη διαδικτυακή εκδοχή τους. Oπως μας εξηγεί ο κ. Τραχανάς, τα μαθήματα βιντεοσκοπούνται σε στούντιο σε μικρές παραγράφους, δηλαδή με τη λογική της διδασκαλίας μιας μικρής νοηματικής ενότητας, μέσης χρονικής διάρκειας 8 λεπτών, ώστε να είναι ευχάριστα στην παρακολούθηση και στην επανάληψη. «Στα αμφιθέατρα των πανεπιστημίων έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε την εικόνα των ‘αιχμάλωτων’ φοιτητών. Στο Mathesis, ο χρόνος που αφιερώνουν οι φοιτητές στο μάθημα δεν είναι χρόνος παθητικής παρακολούθησης, αλλά ενεργητικής συμμετοχής», υπογραμμίζει ο κ. Τραχανάς.

185924-screen_shot_2015-09-25_at_6-49-58_m-m

Στο τέλος της διαδικτυακής διδασκαλίας, ο φοιτητής λαμβάνει από το σύστημα ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, σχετικές με την ενότητα της διάλεξης που παρακολούθησε, τις οποίες καλείται να απαντήσει. Ο «ηλεκτρονικός δάσκαλος» είναι άμεσα στη διάθεση του φοιτητή, λέγοντάς του εάν οι απαντήσεις που έδωσε είναι σωστές ή λανθασμένες. Στο τέλος της εβδομάδας υπάρχουν πιο πολύπλοκα τεστ, ενώ εάν οι φοιτητές επιθυμούν να λάβουν βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης μπορούν να συμμετάσχουν στις τελικές εξετάσεις του μαθήματος. Για την παρακολούθηση των μαθημάτων δεν απαιτείται τίποτε περισσότερο από μια στοιχειώδη οικειότητα με το διαδίκτυο και τη χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η πλατφόρμα OpenEdX που χρησιμοποιεί το Mathesis είναι εύκολη στη χρήση, με μεγάλες εκπαιδευτικές δυνατότητες, ενώ αποτελεί την ελληνική εκδοχή της πλατφόρμας του edX -του φορέα που ίδρυσαν το Harvard και το MIT για τα διαδικτυακά μαθήματα που προσφέρουν σε συνεργασία με άλλα πανεπιστήμια. Στο Mathesis διδάσκουν καθηγητές από διάφορα πανεπιστήμια της χώρας. Στον τρέχοντα κύκλο μαθημάτων, η Μαρία Ευθυμίου, καθηγήτρια Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών διδάσκει Παγκόσμια Ιστορία, ο Βασίλης Κάλφας, καθηγητής Φιλοσοφίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης διδάσκει Αρχαία Ελληνική Φιλοσοφία, ενώ ο Στέφανος Τραχανάς διδάσκει Κβαντική Φυσική

Πρώτοι οι Έλληνες στα Διαδικτυακά Μαθήματα

Πρώτη στον αριθμό διαδικτυακών φοιτητών στα MOOCs του Χάρβαρντ είναι η Ελλάδα, με κριτήριο τον αριθμό εγγραφέντων φοιτητών ανά εκατομμύριο κατοίκων της χώρας προέλευσης. «Ρεκόρ» έχει καταγράψει ο 40χρονος Δημήτρης Αλεξόπουλος ο οποίος έχει παρακολουθήσει πάνω από 300 (!) διαδικτυακά μαθήματα. Σύμφωνα με μελέτη του Χάρβαρντ του 2016, η αναλογία εγγραφέντων φοιτητών ανά εκατομμύριο κατοίκων στα MOOCs του πανεπιστημίου είναι 3.875 για την Ελλάδα τοποθετώντας την στην πρώτη θέση, μπροστά από τις ΗΠΑ όπου η αντίστοιχη αναλογία είναι 3.868. Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, ακολουθεί με μεγάλη απόσταση η Ισπανία με αναλογία 1.414 φοιτητές ανά εκατομμύριο κατοίκων.

Σε απόλυτους αριθμούς τα MOOCs του Χάρβαρντ παρακολούθησαν τα προηγούμενα εξάμηνα 4.580 Ελληνες. Στην πρώτη θέση βρίσκονται οι ΗΠΑ με 240.000 φοιτητές, ενώ ακολουθούν η Ινδία με 54.000 φοιτητές και ο Καναδάς με 22.000 φοιτητές. Στην Ευρώπη, πρώτη είναι η Ισπανία με 10.600 φοιτητές και ακολουθεί η Βρετανία με 8.000 φοιτητές.

Παράλληλα, η χώρα μας είναι πρώτη σε ό,τι αφορά το ποσοστό των φοιτητών που ολοκληρώνουν επιτυχώς τα μαθήματα. Το ποσοστό αυτό είναι 13,6% έναντι 4,3% που είναι ο παγκόσμιος μέσος όρος. Ακολουθούν στη δεύτερη θέση η Ισπανία με μέσο όρο αποφοίτησης 12,72% και στην τρίτη θέση η Γερμανία με 12,68%. Υψηλά ποσοστά αποφοίτησης έχουν επίσης οι φοιτητές από τη Σλοβακία, την Τσεχία, την Αργεντινή, την Κολομβία, το Ουζμπεκιστάν.

 

mycampus.gr 

 

πηγή: www.imerisia.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016
Επικαιρότητα
Αυτό είναι το τρικ για να διαβάζετε περισσότερα βιβλία
 Σύμφωνα με τον Charles Duhigg, συγγραφέα του βιβλίου «The Power of Habit: Why We Do What We Do in Life and Business», όλες οι συνήθειες λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο, είτε είναι καλές, είτε είναι κακές. Πάντα υπάρχει κάτι που πυροδοτεί την συνήθεια, την οποία κάνετε και ανταμείβετε τον εαυτό σας με κάποιον τρόπο. Αυτός ο φαύλος κύκλος λειτουργεί για όλες τις συνήθειες που έχουμε.

Τι σχέση έχει τώρα αυτό με το διάβασμα;

Ο συγγραφέας David Kadavy του βιβλίου «Design for Hackers», ανέφερε ότι πολλές φορές όταν νιώθουμε άγχος έχουμε την τάση να ανοίγουμε το Facebook, αλλά υπάρχει τρόπος αντ' αυτού να ανοίγουμε ένα βιβλίο.

Αυτά είναι τα βήματα που πρέπει να κάνετε.

Μειώστε την τριβή
Κάτι σας εμποδίζει από το να αρχίσετε να απολαμβάνετε αυτή την συγκεκριμένη συνήθεια και σας οδηγεί στο Facebook. Για κάποιους η ανάγνωση ενός βιβλίου μοιάζει με μεγάλη δέσμευση, οπότε είναι σημαντικό να «πείσετε» τον εαυτό σας ότι δεν είναι κακό να διαβάζετε μικρά κομμάτια από βιβλία.

Βρείτε τι πυροδοτεί την ανάγκη σας για το Facebook
Κάθε φορά που νιώθετε ότι κάτι θα σας οδηγήσει να ανοίξετε το Facebook, απομακρύνετε το κινητό σας τηλέφωνο και πιάστε ένα βιβλίο.

Ανοίξτε το βιβλίο
Τώρα διαβάστε ένα βιβλίο. Για να αρχίσετε, απλά σηκώστε ένα βιβλίο, διαλέξτε μία σελίδα και ξεκινήστε το διάβασμα, χωρίς να πιέζεστε ή να σκέφτεστε ότι πρέπει να αφιερώσετε πολύ ώρα ή να επενδύσετε τον χρόνο σας.

Όπως, υπόσχεται ο Kadavy, μέσα σε μερικές εβδομάδες θα αρχίσετε να νιώθετε ότι έχετε επενδύσει περισσότερο στο διάβασμα.

Πηγή: Huffington Post

 
semifind.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2016
Επικαιρότητα
Πιθανή η αύξηση ωραρίου των εκπαιδευτικών εφόσον το ζητήσει ο ΟΟΣΑ

 Την ίδια ώρα, σαν δαμόκλειος σπάθη κρέμεται πάνω από το υπουργείο Παιδείας η νέα έκθεση του ΟΟΣΑ, που αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του επόμενου έτους.

 Σύμφωνα με ρεπορτάζ τους Ελπίδας Οικονομίδη στην Εφημερίδα "Ελεύθερος Τύπος" στις τελευταίες διαπραγματεύσεις με την τρόικα, η νέα ηγεσία κέρδισε πολύτιμο χρόνο μεταφέροντας σκληρές μνημονιακές πρακτικές που θα έπρεπε να εφαρμοστούν ύστερα από την ολοκλήρωση της νέας έκθεσης του Οργανισμού.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα για φέτος, λοιπόν, το νομοθετικό πλαίσιο περιλαμβάνει την αυτοαξιολόγηση, όμως θέματα όπως η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ή η αύξηση του ωραρίου πολύ πιθανόν να πέσουν και πάλι στο τραπέζι στα νέα πορίσματα του Οργανισμού και τα οποία το υπουργείο Παιδείας θα είναι υποχρεωμένο να ακολουθήσει.

alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 1 από 9512 (95114 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
9510
9511
9512
Επόμενο