Δευτέρα, 30 Μαΐου 2016
Άλλα τμήματα της πόλης...
Ειδικά μαθήματα
(Δεν απαιτεί ειδικά μαθήματα)
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Ποια είναι σύμφωνα με τους επιστήμονες η καλύτερη ώρα για να δώσεις μάθημα στην εξεταστική!
 Η επίδοση των φοιτητών στην εξεταστική, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό, από την ώρα που πραγματοποιείται η εξέταση. Σύμφωνα με μία νέα αμερικανο-δανική επιστημονική έρευνα, όσο πιο αργά μέσα στη μέρα εξετάζονται οι φοιτητές, τόσο χειρότεροι είναι κατά μέσο όρο οι βαθμοί τους.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη Φραντσέσκα Τζίνο του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS), μελέτησαν αποτελέσματα περίπου δύο εκατομμυρίων διαγωνισμάτων που εξετάστηκαν κατά την περίοδο 2010-2013.

Όπως διαπιστώθηκε, για κάθε μία ώρα αργότερα που δινόταν το διαγώνισμα, οι βαθμοί μειώνονταν σχεδόν 1% κατά μέσο όρο. Οι ερευνητές απέδωσαν το πρόβλημα σε «γνωστική κόπωση» των φοιτητών, όταν είναι προχωρημένη η ώρα του τεστ. Γι' αυτό, όπως είπαν, όταν προηγείται διάλειμμα, τότε ο νους προλαβαίνει να «καθαρίσει» και έτσι να αποδώσει καλύτερα. Συνεπώς, οι επιστήμονες δεν εισηγούνται τα διαγωνίσματα να γίνονται κατ' ανάγκη μόνο το πρωί, αρκεί να προηγείται μεγάλο διάλειμμα, αν η ώρα είναι προχωρημένη.

neopolis.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
XXXμπελης
Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016
Άρθρα
Αλλαγη καθηκοντων!!!
 Ειμαι ο τσουτσουνουμπελης κ απο σημερα θα απανταω εγω στις ερωτησεις σας!
viagra free sample coupons gallaghermalpractice.com free prescription cards discount

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Ειρήνη Μαντά
Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016
Σχολές - Τμήματα
10% για πληροφορική

 Καλησπέρα σε όλους!

 Πέρασα το 2015 πολιτικός μηχανικός στο ΑΠΘ και θα κάνω 10% για πληροφορική ΑΠΘ.Πιστεύετε ότι έχω ελπίδες να το πιάσω;Έβγαλα 16362 και η βάση της πληροφορικής το 2015 ήταν 16018.

 Ευχαριστώ εκ των προτέρων! 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016

Σχόλια (1)
κανείς δε μπορεί να σου απαντήσει ακόμη 
Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

  
Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016

Σχόλια (0)
 Αν βάλω και τις εφαρμογές της πληροφορίας στο ΠΑΜΑΚ που έχω πιο πολλές ελπίδες ξέρετε τι διαφορές έχει από την πληροφορική;
Υποβλήθηκε πριν από 39 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

Share
σκ
Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016
Σχολές - Τμήματα
Κύριε Κουτρουμπελη!
 Μία εκτίμηση για τις βάσεις 10%!!Θα είναι ανοδικές η καθοδικες?
tretinoin amoxicillin priligy pill

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016

Σχόλια (0)
 Καθοδικές του 6%, ανοδικές του 4%
Υποβλήθηκε πριν από 39 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

Share
μ
Τρίτη, 19 Απριλίου 2016
Εκπαιδευτικό Σύστημα
προς κ Κουτρουμπέλη σος
τα πτυχία που δίνει το music academy ή τα ωδεία  μπορουν να χρησιμοποιηθούν στις  κατατακτήριες παν τμημάτων;
free prescription cards prescription drugs discount cards free prescription drug cards

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016

Σχόλια (0)
Όχι αφού δεν θεωρούνται ισότιμα και αντίστοιχα με αυτά της Γθμιας εκπαίδευσης (άσχετα με το ότι σε κάποιες περιπτώσεις δίνουν παρεμφερή επαγγελματικά δικαιώματα).
Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 19 Απριλίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Τμήμα Ψυχολογίας ΑΠΘ: Προκήρυξη δύο (2) μεταπτυχιακών προγραμμάτων
 Το Τμήμα Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. ανακοίνωσε την προκήρυξη  εισαγωγής φοιτητών σε δύο μεταπτυχιακά προγραμμάτων σπουδών. Πρόκειται για τα ΠΜΣ “Κοινωνική Ψυχολογία και Ψυχοκοινωνικές Παρεμβάσεις” και “Μάθηση και Συναίσθημα σε Νέους και Ηλικιωμένους”. Παρακάτω, μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για τα προγράμματα και να διαβάσετε τις αναλυτικές προκηρύξεις τους.

 

ΠΜΣ Κοινωνική Ψυχολογία και Ψυχοκοινωνικές Παρεμβάσεις

Αριθμός εισακτέων: 8 άτομα

Στο Π.Μ.Σ. «Κοινωνικής Ψυχολογίας και Ψυχοκοινωνικών Παρεμβάσεων» γίνονται δεκτοί πτυχιούχοι: Ψυχολογίας, Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών, Ιατρικής, Παιδαγωγικών Τμημάτων καθώς και άλλων Τμημάτων ΑΕΙ συναφούς με το ΠΜΣ επιστημονικής κατεύθυνσης της ημεδαπής ή αναγνωρισμένων ομοταγών ιδρυμάτων της αλλοδαπής. Για τις περιπτώσεις που δεν εντάσσονται στα παραπάνω καθώς και για οποιαδήποτε άλλη περίπτωση αποφασίζει η Γ.Σ.Ε.Σ. του Τμήματος Ψυχολογίας.

Διάρκεια: 4 εξάμηνα

Δίδακτρα: 300 ευρώ

Κριτήρια επιλογής : επιτυχής συμμετοχή σε γραπτές εξετάσεις και αξιολόγηση τυπικών προσόντων

Προθεσμία αιτήσεων:  8/7/2016

Για το πρόγραμμα σπουδών πατήστε εδώ

Για την αναλυτική προκήρυξη, ύλη εξετάσεων, βιβλιογραφία εδώ

 

ΠΜΣ Μάθηση και Συναίσθημα σε Νέους και Ηλικιωμένους

Αριθμός εισακτέων: 13  άτομα

Στο Π.Μ.Σ. «Μάθηση και Συναίσθημα σε Νέους και Ηλικιωμένους» γίνονται δεκτοί πτυχιούχοι: Τμημάτων Ψυχολογίας, Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Τμημάτων, Τμημάτων τα οποία οδηγούν σε διδασκαλία στη μέση εκπαίδευση, Τμημάτων Ιατρικής, Νοσηλευτικής καθώς και άλλων Τμημάτων συναφούς με το ΠΜΣ επιστημονικής κατεύθυνσης, Πανεπιστημίων της ημεδαπής ή αναγνωρισμένων ομοταγών ιδρυμάτων της αλλοδαπής. Επίσης γίνονται δεκτοί πτυχιούχοι Τμημάτων ΤΕΙ συναφούς με το ΠΜΣ επιστημονικής κατεύθυνσης. Για τις περιπτώσεις που δεν εντάσσονται στα παραπάνω καθώς και για οποιαδήποτε άλλη περίπτωση που δεν εντάσσεται στα παραπάνω αποφασίζει η Γ.Σ.Ε.Σ. του Τμήματος Ψυχολογίας.

Διάρκεια: 3 εξάμηνα

Δίδακτρα: 1000 ευρώ

Κριτήρια επιλογής: επιτυχής συμμετοχή σε γραπτές εξετάσεις και αξιολόγηση τυπικών προσόντων

Προθεσμία αιτήσεων:  11/7/2016

Για το πρόγραμμα σπουδών πατήστε εδώ

Για την αναλυτική προκήρυξη, ύλη εξετάσεων, βιβλιογραφία εδώ

Για όλα τα μεταπτυχιακά προγράμματα που έχουν προκηρύξει θέσεις αυτό το διάστημα (περισσότερα από 150 προγράμματα)  πατήστε εδώ 

eduguide.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 19 Απριλίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Τα ΤΕΙ είναι υπό συζήτηση λέει ο υπουργός Παιδείας!
 Υπό συζήτηση είναι τα ΤΕΙ της χώρας σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη, στο πλαίσιο του Εθνικού Διαλόγου για την παιδεία, που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Παιδείας σχετικά με την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση.

Τι είπε;

Μεταξύ άλλων ο Νίκος Φίλης σχετικά με τη λειτουργία των ΤΕΙ ανέφερε ότι «κάποια έχουν αντικείμενο που επικαλύπτεται από πανεπιστήμια» ενώ με νόημα πρόσθεσε: «Και εκεί υπάρχει μία ιστορία που κάποιος καταλαβαίνει ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο ενιαία και δεν ανάγονται σε κριτήρια αξιοκρατίας και εκπαιδευτικής ποιότητας, είναι πιο σύνθετα».

Η ομιλία του Υπουργού:

Ευχαριστώ για την πρόσκληση και κυρίως για τη διοργάνωση, επειδή αφορά ένα θέμα που λίγο συζητείται. Το θέμα της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης- κατάρτισης είναι το μεγάλο απωθημένο όλων των εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων του 20ου αιώνα στη χώρα μας. Το 1932 η μεταρρύθμιση Γεωργίου Παπανδρέου δεν το αντιμετώπισε. Το 1965 η δεύτερη μεταρρύθμιση Γεωργίου Παπανδρέου δεν το αντιμετώπισε. Ο Γεώργιος Ράλλης με το 309 καθιέρωσε το Τεχνικό Λύκειο αλλά δεν υπήρχε στην πράξη αντιμετώπιση του θέματος.

Διάσπαρτα τα σχολειά Τεχνικής, Μέσης και Ανώτερης Εκπαίδευσης, υπήρχαν σχολεία πολλά από τα οποία δεν είχαν λόγο ύπαρξης. Με μοναδική εξαίρεση τα Πολυκλαδικά Λύκεια, που στο επίπεδο της μέσης εκπαίδευσης προσπάθησαν να απαντήσουν στο ζήτημα αυτό, διαμορφώνοντας ένα ελκυστικό σχολείο για παιδιά και όχι ένα σχολείο Β΄ κατηγορίας. Με εξαίρεση αυτό το μικρό διάλειμμα των Πολυκλαδικών, που όμως δεν είχε συνέχεια και κυρίως εντάχθηκε αυτή η μεταρρύθμιση των πολυκλαδικών σε μία γενική τάση που ήταν πιο πολύ συζήτηση και επίθετα παρά ουσία και πολιτικές επιλογές.

Μετά από αυτό το διάλειμμα ήρθη η μεταρρύθμιση Αρσένη η οποία προκάλεσε, δικαιολογημένα, μεγάλες αντιδράσεις γιατί έσπρωξε σε μία πρώιμη ταξική επιλογή περίπου το 40% και κάτι των παιδιών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στο Λύκειο, στα Τεχνικά Λύκεια τα υπόλοιπα στα Γενικά. Αυτή η αναλογία δεν συνοδεύεται με ελκυστικό Τεχνικό Σχολείο είναι αναλογία που βιώνεται, περίπου, ως κατασταλτική επιλογή. Δεν είναι τυχαίο ότι εκείνη τη περίοδο αυτό το μέτρο «υποστηρίχθηκε» άγρια από ΜΑΤ στα σχολεία. Και από την ποινικοποίηση των μαθητικών καταλήψεων, που αυτές τις μέρες προσπαθούμε να καταργήσουμε.

Κατόπιν ήρθε, στα ίδια χνάρια περίπου αλλά πιο ήπια, η μεταρρύθμιση της Νέας Δημοκρατίας, είχε προηγηθεί το διάλειμμα του Ευθυμίου.

Στην ουσία όμως αφέθηκε το θέμα αρρύθμιστο. Τώρα έχουμε αλλαγή ιστορικής περιόδου και όχι επειδή είναι ο ΣΥΡΙΖΑ κυβέρνηση, αυτό είναι ένα από τα στοιχεία που ο ιστορικός του μέλλοντος θα εκτιμήσει. Αλλά επειδή διανύουμε τη κρίση.

Ειδικά το θέμα της Τεχνικής Εκπαίδευσης συναρτάται απόλυτα, άρρηκτα, μερικές φορές μηχανιστικά με το θέμα της ανάπτυξης και το πώς θα βγούμε από τη κρίση. Άρα η συζήτηση δεν πρέπει να έχει τις αδράνειες του παρελθόντος. Πρέπει να ξαναφτιαχτούν τα πάντα από την αρχή και να αφορούν τη δημιουργία ενός ολιστικού Τεχνικού Σχολείου, δηλαδή μία καθολική ματιά στη γνώση που θα προσανατολίζει όμως τα παιδιά και στη δυνατότητα μίας επαγγελματικής μαθητείας, πράγμα το οποίο σημαίνει μια σχέση με τους εργοδοτικούς και εργατικούς φορείς, βιομηχανίες κλπ. Επίσης πρέπει να ξανασκεφτούμε τί σημαίνει η άτυπη, στο μεγαλύτερο βαθμό, εκπαίδευση κατάρτισης.

Γιατί τα ΙΕΚ στο σύνολό τους αποτελούν μία μεταλυκειακή βαθμίδα που θα μπορούσε ένα μέρος από αυτή να ενταχθεί στον χώρο της λυκειακής εκπαίδευσης. Πχ, με το 4ο έτος μαθητείας, το οποίο συζητούμε σε αυτή τη πρόταση που έχει διατυπώσει το Υπουργείο, εν όψει της συζήτησης με τον ΟΟΣΑ και τη διαμόρφωση του συστήματος μαθητείας. Αλλά και τα ΤΕΙ είναι υπό συζήτηση. Υπάρχει μία διασπορά Τεχνολογικών Ιδρυμάτων σε όλη τη χώρα, ανώτατα. Κάποια από αυτά έχουν αντικείμενο που επικαλύπτονται από Πανεπιστήμια, ανώτατα και αυτά. Και εκεί υπάρχει μία ιστορία που κάποιος καταλαβαίνει ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο ενιαία και δεν ανάγονται σε κριτήρια αξιοκρατίας και εκπαιδευτικής ποιότητας, είναι πιο σύνθετα.

Δηλαδή προκύπτουν θέματα, περισσότερο μέσα στη κρίση, όπως κατακρήμνιση των πνευματικών δικαιωμάτων κλπ.

Άρα η Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση, ο μεγάλος ασθενής από το απωθημένο που υπάρχει ως πρόβλημα όλο τον 20ο αιώνα για τη χώρα μας, έχει διαμορφώσει και ιδεολογικές αγκυλώσεις και μία τάση υπεραξιολόγησης της γενικής εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες και μία υποβάθμιση της τεχνολογικής εκπαίδευσης τουλάχιστον της μη πανεπιστημιακής. Για αυτή τη πρακτική, η οποία έχει σαφώς και ιδεολογικές προεκτάσεις, καλούμαστε να ορίσουμε έναν  ορίζοντα ανάπτυξης, βήμα-βήμα μέσα στη κρίση. Τονίζω, το νέο στοιχείο της συγκυρίας, να το αντιμετωπίσουμε.

Βεβαίως, δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε κανένα πρόβλημα αν δεν σκεφτούμε τους εκπαιδευτικούς. Και βεβαίως η Τεχνολογική Εκπαίδευση είναι πλούσια σε ειδικότητες εκπαίδευση, όμως δεν είναι δυνατόν να συνεχιστεί ο κατακερματισμός των ειδικοτήτων.

 Πρέπει να διασφαλίσουμε τα δικαιώματα εργασίας των εργαζομένων εκπαιδευτικών στη Τεχνική Εκπαίδευση. Από τη δική μου μαθητική και φοιτητική εμπειρία οι καλύτεροι και οι καλύτερες του θετικού τμήματος στο σχολείο μου συνέχιζαν τις σπουδές τους στα πολυτεχνεία.

Ήξεραν πολύ καλή Φυσική και πολύ καλά μαθηματικά αλλά δεν μπορούσαν να διδάξουν Μαθηματικά και Φυσική στη Τεχνική Εκπαίδευση. Προκύπτει ένα ερώτημα, γιατί περιχαρακώνουμε τα αντικείμενα; Χρειάζεται κάποια διδακτική μόρφωση νωρίτερα; Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους, φυσικούς και μαθηματικούς. Τότε να το κάνουμε. Αλλά γιατί πρέπει να έχουμε ένα Τεχνικό Λύκειο όπου στη μία τάξη υπάρχει ο μηχανικός που μπορεί να κάνει μαθήματα μηχανικής κατεύθυνσης και δίπλα στην άλλη τάξη δεν υπάρχει μαθηματικός ή φυσικός και δεν μπορεί ο μηχανικός να κάνει μάθημα, ο μηχανικός μαθηματικά ή φυσική.

Παραλογισμοί που υπακούουν σε συντεχνιακές αντιλήψεις και δυστυχώς υπακούουν σε μία αντίληψη ότι το δικαίωμα στην εργασία, που είναι ιερό και απαραβίαστο, δεν είναι δυνατόν να απολυτοποιείται έναντι του δικαιώματος για μία εκπαίδευση προς όφελος συνολικά της κοινωνίας. Χρειάζεται συναρμογή και σύνθεση δικαιωμάτων. Δεν είναι δυνατόν να απολυτοποιείται το ένα εις βάρος του άλλου.

Σας ευχαριστώ που ήρθατε σήμερα εδώ και πιστεύω ότι τα αποτελέσματα της συζήτησής σας θα γίνουν αντικείμενο ενός ευρύτερου διαλόγου. Το έχουμε ανάγκη.

 mycampus.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ενας αγχωμενος μαθητης
Τρίτη, 19 Απριλίου 2016
Επικαιρότητα
σοσ κ,κουτρουμπελη

 κ.κουτρουμπελη πιστευετε οτι οντως θα υπαρχει πτωση στις ιατρικες; ειναι βασιμες οι φημολογιες οτι η ιατρικη αθηνων θα ειναι γυρω στα 18500 μορια; τα 4 μαθηματα ομως δεν ειναι ανοδικος παρα γοντας γιατι οι αριστουχοι της θετικης θα γραψουν πολυ καλυτερα απο τα 6 που ηταν περυσι.σας ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας, οποιαδηποτε πληροφορια για να διωξω λιγο το αγχος καλοδεχουμενη [γιατι ετσι οπως το υπολογιζω ΠΡΕΠΕΙ να γραψω σε ολα 95]


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τρίτη, 19 Απριλίου 2016

Σχόλια (2)

Θα απαλλαγείς από το άγχος σου μόνο αν σταματήσεις να σκέφτεσαι για μόρια και ό,τι συναφές τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Αυτό που προέχει είναι να παραμείνεις ψύχραιμος, προσηλωμένος στον στόχο και οι όποιες συζητήσεις, εκτιμήσεις κλπ. μπορούν να περιμένουν μετά το πέρας των πανελλαδικών.

Καλή τύχη! 

Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

  
Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016

Σχόλια (0)

 Ακριβώς και σε κάθε περίπτωση δεν μπορουμε να μιλάμε σοβαρά για βάσεις από τη στιγμή που δεν έχουμε εικόνα για τις φετινές επιδόσεις.

Δηλ. μπορεί το 95/100 που αναφέρεις τη μια χρονιά να θεωρείται άριστη επίδοση για την Ιατρική ενώ την άλλη ελλιπής. 

Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

  
Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016

Σχόλια (0)
 19300
Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

Share
Τρίτη, 19 Απριλίου 2016
Σχολές - Τμήματα
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΤΡΕΟΥΜΠΕΛ

 

ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ,

ΕΝΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΦΠΨ (ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΠΘ;

 

ΓΙΑΤΙ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΕΚΤΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΦΠΨ; ΕΠΙΣΗΣ ΜΗΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ; 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016

Σχόλια (0)

 Είναι σαφές πως το μεταπτυχιακό του ΑΠΘ αποτελεί κατεύθυνση της Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας και αναφέρεται μόνο σε Ψυχολόγους:

.................. 

Στο Π.Μ.Σ. κατεύθυνσης «Σχολικής Ψυχολογίας» γίνονται δεκτοί πτυχιούχοι: α) Τμημάτων Ψυχολογίας Πανεπιστημίων της ημεδαπής, β) Τμημάτων Ψυχολογίας Πανεπιστημίων της αλλοδαπής, εφόσον αναγνωριστεί επίσημα το πτυχίο τους και προσκομιστεί η πράξη αναγνωρίσεως ισοτιμίας και αντιστοιχίας των τίτλων τους με τα αντίστοιχα ελληνικών Πανεπιστημίων. 

..................

Προσφέρονται μόνο 8 θέσεις, γίνονται εισαγωγικές εξετάσεις και το κόστος είναι 2000 € (μέχρι στιγμής).

Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

 
Τρίτη, 19 Απριλίου 2016

Σχόλια (0)
δεκτοί γίνονται μόνο απόφοιτοι τμημάτων Ψυχολογίας ημεδαπής ή αλλοδαπής. οι απόφοιτοι άλλων τμημάτων συμπεριλαμβανομένου και του φπψ δεν γίνονται δεκτοί. το κείμενο είναι σαφές.
Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

Share
Τρίτη, 19 Απριλίου 2016
Διάφορα Θέματα
Κε Κουτρουμπελη, μπορώ, πέραν των 60 υποχρεωτικών μαθημάτων της σχολής μου, να παρακολουθήσω και μαθήματα από άλλο τμήμα?

Συγκεκριμένα, θέλω να επιλέξω ένα μάθημα Λατινικών κι ένα μάθημα Νεοελληνικής γλώσσας από το τμήμα Φιλολογίας ΕΚΠΑ.

Σπουδάζω στο ΦΠΨ κι επιθυμώ να διδαχθώ δύο επιπλέον μαθήματα τα οποία δεν συμπεριλαμβάνονται στη λίστα των ελεύθερων επιλογών.

Έχω αυτό το δικαίωμα? Κι αν ναι, θα βαθμολογηθώ και θα φαίνεται στην ανάλυση των μαθημάτων? Ευχαριστώ! 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 20 Απριλίου 2016

Σχόλια (0)
 Αφού δεν περιλαμβάνονται στη λίστα των ελεύθερης επιλογής, μπορείς μεν να τα παρακολουθείς σαν ακροατής αλλά δεν θα αναγράφονται στην αναλυτική βαθμολογία (και ουτε ασφαλώς θα εξεταστείς σε αυτά).
Υποβλήθηκε πριν από 40 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

Σελίδα 110 από 8603 (86022 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
109
110
111
112
8601
8602
8603
Επόμενο