Κυριακή, 05 Ιουλίου 2015
Άλλα τμήματα της πόλης...
Ειδικά μαθήματα
(Δεν απαιτεί ειδικά μαθήματα)
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015
Επικαιρότητα   Άρθρα
Γιατί τέτοια εμπάθεια με τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς κε Μπράτη;

  Την Τρίτη, 16 του τρέχοντος μήνα, ο γνωστός συνδικαλιστής κος Δημήτρης Μπράτης δημοσίευσε ένα σύντομο, αλλά πύρινο κείμενο, που ούτε λίγο ούτε πολύ ήταν μια προκλητική επίθεση εναντίον όλων των ιδιωτικών εκπαιδευτικών.

 Στο κείμενό του χαρακτηρίζει συλλήβδην τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς "γνωστούς" των ιδιοκτητών, προσληφθέντες "στον τόπο κατοικίας τους" και στο τέλος τονίζει ότι  "η προσμέτρηση της προϋπηρεσίας στα ιδιωτική εκπαίδευση θα τινάξει τους πίνακες στον αέρα". Ατεκμηρίωτα επιχειρήματα, σε ένα προφανώς συντεχνιακό κείμενο, προκειμένου να ικανοποιήσει τις κανιβαλιστικές τάσεις των ψηφοφόρων του. Δεν υπάρχει ούτε ένας πίνακας, κάποια παράθεση στοιχείων που να ενισχύουν τα λεγόμενά του, παρά γενικόλογες αναφορές, με σαφή προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων και εμπάθειας.

Πρώτα απ' όλα κε Μπράτη, θα θέλαμε να γνωρίζαμε ξεκάθαρα τις απόψεις σας για την ιδιωτική εκπαίδευση.  Αν είστε εναντίον της ιδιωτικής εκπαίδευσης, ας ζητούσατε από τους γνωστούς σας πρώην υπουργούς Παιδείας, των υπερ-μνημονιακών κομμάτων, να άλλαζαν το Σύνταγμα και να εξοστράκιζαν από το ελληνικό εκπαιδευτικό τα ιδιωτικά σχολεία.  Αλλά, απ' όσο μπορούμε να θυμηθούμε, αυτοί έκλειναν ό,τι δημόσιο μπορούσαν κι έστελναν μαζικά μαθητές στα ιδιωτικά. Ο νομοθέτης, ορθά, εντάσσει τους παρόχους εκπαίδευσης τόσο τους δημοσίους όσο και τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς. Και οι δύο παρέχουν έργο, ουσιαστικό και μνημειώδες, με εμπόδια δυσθεώρητα και ανταμοιβή ελάχιστη.

                Η τοποθέτησή σας ότι οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί είναι «γνωστοί» ή «τσιράκια» των ιδιοκτητών αποδεικνύει ότι μάλλον δε γνωρίζετε παρά ελάχιστα σχετικά με την ιδιωτική εκπαίδευση. Ναι, μπορεί κάποιοι να είναι γνωστοί, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία δεν έχει καμία απολύτως σχέση. Αν έστω και λίγο είχατε παρακολουθήσει τα τεκταινόμενα στην ιδιωτική εκπαίδευση θα γνωρίζατε τις μάχες που έδιναν και δίνουν οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί με τους εργοδότες τους στα δικαστήρια και στις επιθεωρήσεις εργασίας για τις συνθήκες υπό τις οποίες εργάζονται και αμείβονται. Θα γνωρίζατε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ιδιωτικών εκπαιδευτικών εργάζεται με ωράρια εξοντωτικά, απλήρωτες υπερωρίες, "εθελοντικά" φροντιστήρια εκτός προγράμματος και πάει λέγοντας. Αλλά, συνδικαλιστή κε Μπράτη, δεν ακόυσαμε ποτέ από το στόμα σας έστω έναν λόγο στήριξης όταν διασύρονταν οι εκπαιδευτικοί από τους ιδιοκτήτες, με τις ευλογίες των υπουργών που ως συνδικαλιστής υπηρετήσατε και υπηρετείτε στα κόμματά τους. Και τώρα, προς τιμήν της τρέχουσας ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, γίνεται προσπάθεια να μπει μια τάξη στην ασυδοσία των "φίλων" εργοδοτών μας, που πιθανά να σας ενοχλεί.

                Κι αν, όπως ισχυρίζεστε, οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί ήταν "φιλαράκια" των ιδιοκτητών, δεν θα έδιναν τόσους αγώνες για περίεργες πιστοποιήσεις, παράνομες εκχωρήσεις πτυχίων κλπ διαφόρων ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων. Μάχες που γίνονται με συνέπεια και συνέχεια, συχνά με απειλές και διώξεις. Αλλά τις τολμάνε. Κάντε έναν κόπο και επισκεφθείτε το site της ΟΙΕΛΕ να μάθετε μερικά πράγματα και μετά σχολιάστε. Και κυρίως πείτε μας πόσους τέτοιους αγώνες, πέραν του βολέματος των ημετέρων, έχουν γίνει από δημόσιους συνδικαλιστές.

                Εξάλλου, για την πληρότητα της ενημέρωσης, θα μπορούσατε να αναφέρετε ότι το υπό κατάθεση πολυνομοσχέδιο απαγορεύει τις αναιτιολόγητες και αυθαίρετες απολύσεις ιδιωτικών εκπαιδευτικών (κάτι θα έχετε ακούσει τόσον καιρό, δεν μπορεί), οπότε δεν θα σας είναι πλέον "πρόβλημα" και "εμπόδιο".

                Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί είναι εργαζόμενοι σκληρά, σε συνθήκες που κάποιοι που μιλούν εκ του ασφαλούς και ως αιρετοί βλέπουν την αίθουσα με το κυάλι, δεν τις έχουν δει ούτε στους εφιάλτες τους. Άνθρωποι που εργάζονταν με τον ίδιο μέχρι πρότινος μισθό, όπως του δημοσίου, για την ίδια, τουλάχιστον, παροχή υπηρεσίας στους μαθητές όπως και οι δημόσιοι συνάδελφοί τους. Έχετε ρωτήσει τι μισθούς λαμβάνουν, πλέον, οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί, μετά τις "παρεμβάσεις" των προηγούμενων υπουργών; Είναι μισθοί που δίνονται σε "φιλαράκια"; Γιατί δεν είπατε ένα σχόλιο όταν μεταφέθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας στο Υπουργείο Εργασίας, επί των γνωστών μνημονιακών κυβερνήσεων κε Μπράτη - τις γνωρίζετε καλά- ώστε οι εργοδότες να μπορούν να απολύουν κατά βούληση, να αμείβουν κατά το δοκούν και να ορίζουν το ωράριο ανάλογα με τα κέφια τους; Τι συμβαίνει και ξαφνικά θυμηθήκατε τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς;

                Για το ότι εργάζονται στον τόπο κατοικίας τους είναι ως επιχείρημα, τουλάχιστον, αστείο. Όλοι σχεδόν οι εκπαιδευτικοί έχουν κάνει αίτηση πρόσληψης στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, είτε εργάζονται  στα φροντιστήρια (γι' αυτούς τους ταλαίπωρους κε Μπράτη κανένα σχόλιο;) είτε στη δημόσια εκπαίδευση. Θα περιμέναμε από έναν συνδικαλιστή να γνωρίζει καλά ότι ένας νέος άνθρωπος, που θέλει να εργαστεί στο αντικείμενο που σπούδασε και αγαπά, κτυπά πόρτες και προσπαθεί να ενταχθεί στην παραγωγή. Πολλοί εκ των εκπαιδευτικών που εργάζονται στην ιδιωτική εκπαίδευση δεν είναι "ντόπιοι", όπως τους εννοείτε. Σπούδασαν στις μεγάλες πόλεις, εκεί βρήκαν εργασία, εκεί έμειναν. Με την αργοπορία που γίνονται οι προσλήψεις στο δημόσιο και τη φθίνουσα πορεία της επαρχίας, είναι λογικό ότι έμειναν κι εργάζονται στον τόπο σπουδών τους, όχι στον τόπο καταγωγής τους. Ψιλά γράμματα αυτά για εσάς, αλλά ως συνδικαλιστής παλαιάς κοπής σας ενδιαφέρει να δημιουργείτε εντυπώσεις, ιδίως σε εποχές σκληρές.

                Όσο για την αλλοίωση των πινάκων, είναι προκλητικό να το λέτε κε Μπράτη. Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί είναι ελάχιστοι και η όποια "αλλοίωση" είναι ανάξια λόγου. Θα ήθελα, όμως, κε Μπράτη, να μας γνωστοποιήσετε κάποιο κείμενό σας, γιατί δεν έχουμε κάτι υπόψη μας, για την αλλοίωση των πινάκων που έγινε με τις ανεκδιήγητες "ενισχυτικές" και "πρόσθετες", όπου ουκ ολίγοι διευθυντές δημοσίων σχολείων ανέτρεψαν δεδομένα δεκαετιών, με εικονικές υπηρεσίες συγγενών και φίλων. Εκεί δεν υπήρξε αλλοίωση των πινάκων; Εκεί δε βρέθηκαν κάποια "δικά μας" παιδιά, που δεν κουνήθηκαν από το σπιτάκι τους, όπως επικαλείστε,  με προϋπηρεσίες σε βάρος εντίμων, που περίμεναν στη σειρά τους; Θέλετε να συζητήσουμε για κάτι πληρωμένα σεμινάρια των τριακοσίων ωρών(!!!) που αλλοίωσαν τους πίνακες στα όρια, με την "έμπνευση" της ειδικής αγωγής; Θέλετε να συζητήσουμε για την Ολυμπιακή παιδεία; Ή μήπως να συζητήσουμε για τους ευάριθμους που "υπηρέτησαν" από το σπίτι τους σε άγονες γραμμές, δυσπρόσιτα και με πολλά μόρια σχολεία, και με τις ευλογίες πολλών αιρετών και μη έχαιραν διαρκών αποσπάσεων; Εκεί έγιναν πάρτι κε Μπράτη και πραγματικά θα θέλαμε κάποιο σχετικό κείμενό σας.  Όχι εδώ, που ζητάτε λειτουργοί με δεκαετίες στην πλάτη τους, που συχνά απολύθηκαν με σκαιά και μαφιόζικη μεθόδευση, να αγνοηθούν από το υπουργείο. Το γιατί, προφανώς εσείς το γνωρίζετε.

                Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί κε Μπράτη είναι στις αίθουσες, όπως και η πληθώρα των εντίμων δημοσίων συναδέλφων τους. Δε γυροβολούν στα υπουργεία, ούτε κάνουν τραπέζια και συγκεντρώσεις υπέρ βουλευτών (έτσι δεν είναι;) για να τους εξυπηρετήσουν. Οι ιδιοκτήτες μπορεί, οι εκπαιδευτικοί όχι. Άλλων συνήθειες είναι αυτές. Είναι μαχητές, όπως όλοι οι εκπαιδευτικοί που αγωνίζονται μέσα στην αίθουσα, με συνθήκες που συχνά είναι ντροπιαστικές. Επιπλέον, για την ποιότητα και την επάρκεια των ιδιωτικών εκπαιδευτικών μπορείτε να ρωτήσετε όσους διευθυντές δημοσίων σχολείων συνεργάστηκαν μαζί τους. Πριν κρίνετε, αναζητήστε και ρωτήστε. Και μετά ξανασχολιάζουμε.

                Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η παιδεία κε Μπράτη, κι όχι το βόλεμα. Αυτό πρέπει να λύσουμε, αυτό πρέπει να βάλουμε σε προτεραιότητα. Όχι το βόλεμα. Και δεν είναι διόλου ασήμαντη η ευθύνη τού συνδικαλισμού παλαιάς κοπής για την κατηφόρα της Παιδείας, κι όχι μόνο.

                Εμείς επιστρέφουμε στην αίθουσα. Εσείς ικανοποιείστε τους ψηφοφόρους σας.

                Καλή σας συνέχεια.





Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)

 Δεν έχω τίποτα με τους εκπαιδευτικούς της ιδιωτικης εκπαίδευσης , εκτός αν μου κλέβουν το δίκιο. Και εννοώ :

όταν χτύπησα πόρτα σε ιδιωτικό σχολείο μου την έκλεισαν κατάμουτρα και προσέλαβαν φίλο μου που ήταν γνωστός τους. Και ενώ μετά από τρία χρόνια αναπληρωτής εγώ κι ο φίλος μου στο ιδιωτικό σχολείο, εκείνος είχε προϋπηρεσία 3 χρόνια κι εγώ 26 μήνες. Διοριζόμαστε κι οι δυο στο δημόσιο σχολείο , κι εκείνος παίρνει μετάθεση ενώ εγώ με την λιγότερη προϋπηρεσία όχι.Με την αλλαγή του μισθολογίου το 2011 έκεινος βρίσκεται τώρα στο βαθμό β΄κι εγώ βολοδέρνω στο βαθμό γ΄ εδώ και 4 χρόνια. Εκείνος παίρνει 180 ευρω παραπάνω το μήνα από μένα εδώ και τέσσερα χρόνια , έχει γίνει υποδιευθυντής μέ το μόνο παραπάνω προσόν του τους μήνες των καλοκαιριών που δεν μου προσμετρούνταν ως προϋπηρεσία σε μένα, ενώ σε κείνον ναι.

Και πες μου λοιπόν δίκαιε δάσκαλε του ιδιωτικού σχολείου - σε μένα και σε τόσους άλλους παθόντες, που βαρέσαμε πόρτα για δουλεια τότε...και μας τηνέκλεισαν - πως γίνονταν τότε οι προσλήψεις στα ιδιωτικά σχολεία και πως μπορούν να αποκατασταθούν τέτοιες αδικίες σαν αυτή που προανέφερα!

Υποβλήθηκε πριν από 12 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015
Επικαιρότητα
Ζηλεύω τους φιλόλογους

 Του Νίκου Τσούλια

Ζηλεύω τους φιλόλογους, όχι γενικά και αόριστα γιατί είναι ο «κορμός» του εκπαιδευτικού επαγγέλματος αλλά γιατί το όλο πεδίο της διδασκαλίας των είναι αξιοζήλευτο και θαυμαστό, γιατί έχουν περισσότερες παιδαγωγικές ευκαιρίες μέσα στη σχολική αίθουσα από κάθε άλλη ειδικότητα εκπαιδευτικών. Αν ήξερα στα μαθητικά μου χρόνια ότι θα γινόμουνα εκπαιδευτικός, θα επέλεγα σπουδές στη Φιλοσοφική Σχολή και όχι στη Φυσικομαθηματική Σχολή (Βιολογικό τμήμα)˙ έτσι κι αλλιώς σε κλασικό Γυμνάσιο πήγαινα και στα θεωρητικά μαθήματα ήμουνα καλύτερα «εξοπλισμένος». Αλλά εκείνους τους καιρούς ήταν οι «θετικές επιστήμες» πολύ δελεαστικές στα σχέδια και στις φιλοδοξίες του μαθητόκοσμου και ταυτόχρονα ήταν πολλαπλές οι προκλήσεις των πτυχίων αυτών των επιστημών.

Ποτέ στη ζωή δεν μπορείς να προσχηματίσεις την επαγγελματική σου πορεία και αυτό δεν είναι καθόλου αρνητικό, αφού η ομορφιά του μέλλοντος κρύβεται εν πολλοίς στην απροσδιοριστία του, στις αβεβαιότητές του και στην ελευθερία του. Ας έλθουμε όμως στο βασικό ζήτημα του άρθρου μας, για να εξηγήσω το γιατί ζηλεύω τους φιλόλογους. Η διδασκαλία τους περιλαμβάνει ένα μεγάλο εύρος γνωστικών αντικειμένων και έτσι έχουν «βαριά» μορφωτική / εκπαιδευτική αποσκευή και πολλαπλές επιλογές για την άσκηση του έργου τους. Μπορούν να διδάξουν Γλώσσα (τι πιο διαχρονικό και ουσιώδες…), Ιστορία (τι πιο ανθεκτικό και πολιτικό…), Λογοτεχνία (τι πιο γλυκύ και ωραίο…), Φιλοσοφία (τι πιο στοχαστικό και δημιουργικό…), Ψυχολογία (τι πιο προκλητικό και ανεξερεύνητο…), Έκθεση (τι πιο ποιητικό και όμορφο…). Αλλά η διδασκαλία της Έκθεσης είναι ένα ολόκληρο σχολείο από μόνη της.

Δεν στηρίζεται στην απομνημόνευση, όπως γίνεται στα βασίλεια των άλλων μαθημάτων. Εδώ οι μαθητές / μαθήτριες θα εξασκηθούν στο παιχνίδι της σκέψης και στην τέχνη του λόγου. Θα εκφραστούν αυθεντικά. Θα είναι τα απόλυτα υποκείμενα της πράξης τους. Θα πάρουν μόνοι τους τα εργαλεία για να τεχνοτροπήσουν το πορτρέτο τους! Αλλά δεν είναι μόνο το εύρος των επιστημών και μαθημάτων που τους προσδίδει τη μοναδική αίγλη. Πρόκειται για τη διδασκαλία των «κλασικής παιδείας», δηλαδή του «ιερού δισκοπότηρου» της θεσμικής εκπαίδευσης όπου γης και όπου χρόνου. Μπορεί η εν λόγω παιδεία να μην ανανεώνεται στον ίδιο ρυθμό και στην ίδια έκταση από την έρευνα της επιστήμης, όπως γίνεται στις θετικές επιστήμες, αλλά αυτό το συγκριτικό μειονέκτημα αντιρροπείται πλήρως από το γεγονός ότι η κλασική παιδεία είναι ουσιαστικά το ισχυρό πεδίο σύνδεσης όλων των γενεών μιας χώρας. Εμένα θα μου αρκούσε και μόνο η διδασκαλία της Οδύσσειας. Το να υπηρετείς τα νοήματα και τους συμβολισμούς του κορυφαίου πνευματικού έργου των ανθρώπων δεν είναι η απόλυτη ομορφιά; Η παιδαγωγική λειτουργία στους φιλόλογους βρίσκει πάντα το πιο γόνιμο έδαφος για να αγγίξεις και να διαπλάσεις την ψυχή και το πνεύμα των μαθητών και των μαθητριών.

Όταν διδάσκεις τα μεγάλα σύμβολα της ανθρώπινης σκέψης: τον Προμηθέα, την Αντιγόνη, τον Οιδίποδα…, όταν συναντάς κορυφές του ανθρώπινου πνεύματος: τον Όμηρο, το Σωκράτη, τον Αριστοτέλη, τον Σοφοκλή … ή κορυφές του νεοελληνικού πολιτισμού: τον Παπαδιαμάντη, τον Καζαντζάκη, τον Ρίτσο, τον Καβάφη…, ή κορυφές του Δυτικού κυρίως πολιτισμού και του πολιτισμού των πολιτισμών: τον Καντ, τον Βιργίλιο, τον Θερβάντες, τον Σαίξπηρ…, όταν θέτεις προ διαλογικής συζήτησης τις εμβληματικές μορφές των μεγάλων ηρώων: του Οδυσσέα, του Αχιλλέα και του Έκτορα, του Μ. Αλεξάνδρου…, δεν ψηλαφίζεις την «καρδιά» του προβληματισμού και την ψυχή του στοχασμού όλων των Ελλήνων, δεν ψυχανεμίζεσαι με το πνευματικό παιχνίδι των απανταχού καλλιεργημένων κατοίκων αυτού του πλανήτη; Εδώ δεν χρειάζεται να κάνεις προεκτάσεις για τις κοινωνικές ή τις ηθικές όψεις της επιστήμης, γιατί είσαι μέσα στον πιο στενό πυρήνα της ανθρώπινης αγωνίας. Υπάρχει και άλλη εικόνα μαγείας στο διδακτικό έργο των φιλολόγων, η διδασκαλία της γλώσσας. Τίθεται δηλαδή εδώ το ίδιο παιχνίδι της σκέψης και ο πυρήνας της αυτογνωσίας και της ετερογνωσίας και όχι ένα επιμέρους πεδίο του ορίζοντα των επιστημών. Και μόνο η διδασκαλία της μακράς πορείας της ενιαίας ελληνικής γλώσσας από τις πρώτες επιγραφικές της εμφανίσεις μέχρι τις σημερινές ντοπιολαλιές κάθε περιοχής της χώρας μας, με τους μετασχηματισμούς της και με τις μεταπλάσεις της αλλά και με τη σταθερότητά της δεν είναι η παρακολούθηση του τόσο δημιουργικού ταξιδιού του ίδιου του λαού μας και η πιο αυθεντική απεικόνιση του εαυτού μας;

Οι φιλόλογοι αγγίζουν τα μεγάλα ζητήματα του ανθρώπου, ψηλαφίζουν την ουσία των ονείρων των μαθητών και των μαθητριών. Είναι οι δημιουργοί της ψυχής του σχολείου. Ψυχανεμίζονται με το συναίσθημα των νέων. Ονειρεύονται μαζί τους και γεύονται ένα κομμάτι του μέλλοντός των. Έχουν τη θεία δωρεά του παιδαγωγού. Ας πάρουμε μόνο τα ζητήματα της «ζωής» και της «ανθρώπινης φύσης». Οι θετικές επιστήμες μελετούν τα εν λόγω ζητήματα με όλο και πιο νέα εργαλεία, κατακτούν όλο και πιο νέα ευρήματα. Αλλά η μελέτη της αρχαίας τραγωδίας με τους προβληματισμούς της μέσα από τις εμβληματικές μορφές της – της Αντιγόνης, του Οιδίποδα, του Προμηθέα – είναι πολύ πιο καίρια στην περιγραφή και στην ανάλυση αυτών των ζητημάτων. Όσο και πιο νέα επιστημονικά ευρήματα και να μας φέρνει κάθε ημέρα η μελέτη του DNA, δεν πρόκειται να αγγίξει την ουσία της ανθρώπινης φύσης, όπως την αγγίζει η αρχαία τραγωδία!

 

Υ.Γ.

1. Όταν ήμουνα πρόεδρος της ΟΛΜΕ (1996-2003) και μιλούσα στις διάφορες εκδηλώσεις (Συνέδρια, Συνελεύσεις κλπ), η σκέψη μου πήγαινε κυρίως στους φιλόλογους, χωρίς βέβαια καμιά διάθεση υποτίμησης των άλλων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων αλλά για να αγγίζω την ψυχή της παιδείας πιο εύκολα…

2. Για να καλύπτω στο μέτρο του δυνατού την υστέρησή μου στη μελέτη της «κλασικής παιδείας» έναντι εκείνης των φιλολόγων, διαβάζω συστηματικά και με πάθος χρόνια και χρόνια, δεκαετίες και δεκαετίες κλασικά έργα. Αλλά είναι άλλος ο κόσμος του διαβάσματος και άλλος ο κόσμος του διαβάσματος και της διδασκαλίας παράλληλα.

3. Μισοαστεία και μισοσοβαρά ζητάω από τους φιλόλογους τη δυνατότητα να διδάξω μερικές ώρες π.χ στη Φιλοσοφία, για να πάρω μια μικρή γλυκόπικρη γεύση του τι χάνω. Και επειδή οι φιλόλογοι του λυκείου (μου) είναι «φοβεροί» και «φοβερές», ελπίζω ότι τούτο θα συμβεί…

4. Αφιερώνω στις φιλόλογους το άρθρο: Διαβάζω για να διαβάζω…

https://anthologio.wordpress.com/ 

http://xenesglosses.eu/


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)

 Ναι όμως όταν βαθμολογούν ο ένας με 95 κ ο άλλος με 55 στις Πανελλήνιες , κάτι δεν πάει καλά μαζί τους. Και είναι το 22% των γραπτών έτσι. 

Δεν κατάλαβα στ αλήθεια το πνεύμα της επιστολής σου. Θαυμάζουμε όλοι τις θεωρητικές σπουδές (για μένα δεν είναι επστήμες) αλλα χωρίς τις θετικές επιστήμες θα ζούσαμε ακόμη στις σπηλιές.

Μάλον δεν σου άρεσε το επάγγελμά σου 

Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
-Γιάννης -Σ
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015
Σχολές - Τμήματα
αναβολή για το 10%

Καλησπερα,

σε περιπτωση που κανω 10% με την αναβολη τι γινεται; Εχω ηδη παρει αναολη απο τη προηγουμενη σχολη μου κανονικα.

Πρεπει να κανω κατι επιπλεον σε περιπτωση αλλαγης σχολης;


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)
 δεν χρειαζεται να κανεις τιποτα εχουν γινει ολα ηδη!
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)
 arxika ti sxoli tha valeis logo agonias pou epikratei! euxaristo
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)
 ναυπηγους και πολιτικους μηχανικους εμπ
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)
 ok καλη επιτυχια σου ευχομαι!
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΙΩΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015
Διάφορα Θέματα
ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΟ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ
Κύριε Κουτρούμπελη είχα δώσει πανελλήνιες στην ομάδα Α με ειδικότητα στην ηλεκτρολογία  . Γίνεται να αλλάξω τα μαθήματα ειδικότητας και να ξαναδώσω χωρίς φοίτηση ; θα ήθελα να δώσω για στρατιωτικές σχολές και αν γίνεται να δώσω από την ομάδα Α .
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
g.h
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
kurie kountroumpelh sos gia kwdikous
MEXRI POTE MPORW NA PARW KEDIKO GIA TO 4 TOIS EKATO.MPORW NA PARW KAI APO SXOLEIO ALLHS POLHS. THN VEVAIWSH POU THELEI EINAI TO XARTI ME TOUS 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Α
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015
Επικαιρότητα
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΧΙ ΦΗΜΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ

 ΜΕΓΑΛΗ πτώση των βάσεων,

Η πολύ μεγάλη πτώση των βάσεων επιβεβαιώνεται από την οριστικοποίηση των βαθμολογιών.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ

Ιατρική Δ.Π.Θ. 17.900 (το όριο είναι το ανώτατο).


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)

 η σμυ σωματα ποσα μορια?

 

 

Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)
Βιολογία Θεσσαλονίκης, υπάρχει πρόβλεψη; 
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)
 τα στοιχεια του βαφειαδακη προεδρου του οεφε προερχονται απο εκτιμησεις βαθμολογικων κεντρων και οχι απο επισημα στοιχεια του υπουργειου . . τα δυο τελευταια χρονια αλλωστε πεσαν εξω κατα 200 - 300 μορια  απο τον οεφε .
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (2)
 Ακόμα δεν εχουν κανει μηχανογραφικο τα παιδια και εσυ εχεις πληροφοριες (!!!!!) για τις βασεις .. Φιλε η σε κοροιδευουν η μας κοροιδευεις ... 
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)

 Σε παραπέμπω στις σημερινές εκτιμήσεις του ο.ε.φ.ε, τι πιστεύεις πως δεν έχουν τα στατιστικά από το Υπουργείο;


Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)

 Εκανε ο οεφε πρόβλεψη χωρίς το γενικό βαθμό πρόσβασης? 

 

Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)

 Σε παραπέμπω στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ.

Όταν βγαίνει ο πρόεδρος του ο.ε.φ.ε και δίνει εκτιμήσεις επώνυμα και γραπτά καλό θα είναι να το συνεκτιμούμε.

Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)
 Και μαλλον ηταν συγκρατημενος!!!!!!!!!!!
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)

 Το σίγουρο είναι ότι δεν μιλάει χωρίς στοιχεία.

Οι επεξεργασία των βαθμολογιών ολοκληρώθηκε την Παρασκευή, αν ήταν μια απλή και αόριστη εκτίμηση δεν θα είχε αριθμούς και σχολές, απλούστατα έχει τα στατιστικά και κάθε άλλη πληροφορία.

Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (3)
 Πέρυσι ο Βαφειαδακης εδινε πολυ οριακή άνοδο στην ιατρική δπθ και έλεγε πως θα πήγαινε 18.100
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Σχόλια (2)

Καλήμερα,

περσι το περασαμε με τον γιο μου ολο αυτο και τελικα περασε Ιατρικη Πατρας ναι όντως εδινε 18100 για Ιατρική Αλεξανδρουπολης και πηγε 18710....καντε υπομονη να γίνουν τα μηχανογραφικά και μετα στο περιπου θα ξερετε οχι απόλυτα.......Καλα αποτελεσματα σε ολους σας.

Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         
Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)

 Ειδικά για τις Ιατρικές μέχρι τώρα  ο κανόνας ήταν, όταν έπεφταν οι βάσεις,  έπεφταν πολύ στα περιφερειακά Πανεπιστήμια και λιγότερο στα κεντρικά και όταν ανέβαιναν γινόταν το ίδιο, πολύ στα περιφερειακά και λιγότερο στα κεντρικά.

Τώρα με την αλλαγή του συστήματος των μεταγραφών ίσως κάτι αλλάξει.

 

Συμβουλή:

Μην δίνετε σημασία στις δημοσιεύσεις των εφημερίδων που φάσκουν και αντιφάσκουν, για να βρίσκονται στην επικαιρότητα για κατανάλωση αν θέλετε να μην περάσετε μαύρο καλοκαίρι και στο τέλος διαψευστούν οι προσδοκίες σας.

Μελετήστε τα στατιστικά στοιχεία και αναμένετε τις επίσημες τον Αύγουστο.

Ο κ. Κουτρουμπέλης ήταν πολύ κοντά πάντα στις βάσεις των ιατρικών σχολών. Οι αναλύσεις του ανακοινωνόνται στο 1ο ΄2ο δεκαήμερο Ιουλίου.

Καλή  υπομονή και επιτυχία!

Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)
 ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΙΔΙΑ  ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΠΕΡΥΣΙ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙ ΙΑΤΡΙΚΗ  ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ  ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΒΑΦΕΙΑΔΑΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΕΡΑΣΕ ΙΑΤΡΙΚΗ  ΚΡΗΤΗΣ .Ο ΣΤΡΑΤΗΓΑΚΗΣ ΕΠΕΣΕ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ . ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
          
Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)

Σωστότατο, μόνο που η μία σχολή με την άλλη είχε γύρω στα 70 μόρια διαφορά ως προς την βάση της.

Πάντα θα υπάρχει απόκλιση σε κάθε πρόβλεψη, αυτό που λέω όμως απο χτές είναι πως πηγαίνουμε για ιστορικά χαμηλά ως προς τις βάσεις.

Αυτές είναι πληροφορίες ΟΧΙ ΦΗΜΕΣ.

Κάθε επιτυχία σε όλους.

Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)
 Λες δηλ. η πτωση να ειναι ακομη μεγαλυτερη!!!!!!!1
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)
 Ναι πριν τις βαθμολογίες. ΤΩΡΑ απλά τις έχει.
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)
 Τα στατιστικά δεν έχουν βγει
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         [Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (2)

 Τα στοιχεία είναι από το υπουργείο και οι εκτιμήσεις σίγουρες, να περιμένετε βάσεις κατώτερες των προβλέψεων του ο.ε.φ.ε. και κατά πολύ χαμηλότερες του 2013.

Τα θέματα αποδεικνύεται πως όπως όλοι είχαμε καταλάβει ήταν δυσκολότερα.

Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
           
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)
 Συμφωνω απολυτως.
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
           
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)

 Το υπουργείο δεν έχει ανακοινώσει τίποτα....δ

Σίγουρα θα πέσουν όμως χωρίς τις βαθμολογίες δεν μπορείς να μιλήσεις με βεβαιότητα...

Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)
 Ουτε τον κοροΙδευουν, ούτε μας κορΙδευει. Οι βαθμολογητές μιλάνε για πολύ χαμηλότερες βαθμολογίες ακόμη και από το 2013.Απλή λογική λοιπόν. Υπομονή ακόμη 2 ημέρες.
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (2)
 Ο Ε έχει δίκιο...τα στατιστικά βγαίνουν την Τρίτη. ..ο βαφειαδακης εχει κάνει πολλές φορές λανθασμένες προβλέψεις...τα στατιστικά ανακονωνονται από το υπουργείο το οποίο είναι ανεξάρτητο τελειως από τα φροντιστήρια
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)
 Μπορεί κάποιος να βάλει το σύνδεσμο με τις δηλώσεις του προέδρου του ΟΕΦΕ ? Υπάρχουν δηλώσεις του στην ημερησία ή κάπου αλλού ? Ευχαριστώ παιδιά
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)
 http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=113555686
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (2)
 Τις εκτιμήσεις του ο.ε.φ.ε τις ανέφερα ως στοιχείο, ότι έγραψα μέχρι τώρα είναι από το Υπουργείο όποιος κατάλαβε κατάλαβε, καθε επιτυχία σε όλους.
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)

 Ότι και καλα εσύ έχεις στοιχεία από το υπουργείο...

μααλισταα

 

Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)
 Diladi EKPA poso?
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)
 19.000-19.070
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)
 18.900 ταβάνι.....
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)
 Εσύ που το ξέρεις? 
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)

αρχιτεκτονικη περσι στο βολο ειχε 17.099

 

τι πιστευετε φετος? 

Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Σχόλια (2)
 Περίπου 15.500
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
          [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)
 Λέμε για  κατήφορο ειδικά στα  τμήματα της επαρχίας
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
            
Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)

 Eχεις       καποια   γνωμη    για τα TEΦAA?

Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
          [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Σχόλια (1)
 δεν υπαρχει καμια περιπτωση αυξησης?
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
            
Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)
 μακαρι να ναι οπως τα λες.
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Γιάννης
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Επικαιρότητα
Προς Κύριο Κουτρούμπελη
 Κύριε Κουτρούμπελη σε λίγο καιρό παίρνω το πτυχίο μου είμαι μηχανολόγος μηχανικός Τ.Ε. και σκεφτόμουν να δώσω κατατακτήριες για πολιτικούς μηχανικούς στο Ε.Μ.Π. Θέλω την γνώμη σας καθώς δεν ξέρω μήπως αντιμετωπίσω δυσκολίες στα εξεταζόμενα μαθήματα αφού από την ύλη είδα ότι υπάρχουν πολλά μαθηματικά που είναι άγνωστα σε μένα και μήπως τα βρω μπαστούνια και με την συνέχιση των σπουδών μου στο πολυτεχνείο αν με το καλό περάσω. Επίσης θα θελα να σας ρωτήσω πόσος καιρός προετοιμασίας απαιτείται για την προετοιμασία των κατατακτηρίων... Να σημειώσω ότι το πτυχίο μου το παίρνω από κεντρικό Τει. 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)

 ΆΣΕ ΤΟΝ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ!!!!

ΠΡΟΧΩΡΑ!!!!ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΟΛΛΆΝΕ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ!!

ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΑΣ!!!!ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ!ΑΠΌ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ ΣΕ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΑΣ !!!Ο ΠΡΩΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΦΥΣΑΣ!!!!ΑΕΡΑΣ

ΕΓΩ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΣΧΟΛΕΣ ΜΕ ΟΚΤΩ ΒΑΘΜΟ  ΧΩΡΙΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ  ΜΕ ΔΥΟ ΓΟΝΕΙΣ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ.

 

ΠΡΟΧΩΡΑ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ.ΣΟΥ ΜΙΛΑΕΙ Η ΠΕΙΡΑ .ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.

ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΜΗ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ .ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ 20 ΩΡΕΣ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ

Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
sylvia
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015
Σχολές - Τμήματα
πανεπιστημιο παφου κυριε κουτρουμπελη

Κυριε Κουτρουμπελη θα ηθελα να ρωτησω ποια ειναι η αποψη σας για τις σπουδες νομικης (στο ελληνικο δικαιο) στο πανεπιστημιο νεαπολις της παφου? Γνωρίζετε κατι για αυτο? Ευχαριστω εκ των προτερων! 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
αλεξανδ
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015
Σχολές - Τμήματα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΚΡΗΤΗΣ
μηχανογραφικο 2015!!!τ να κάνω;;
 καλησπέρα κ. Κουτρουμπελη το όνειρο μου πάντα ήταν να περάσω παιδαγωγικό αλλά η κατάστασή που επικρατεί με αποθαρρύνει... εφόσον όμως δεν βρίσκω κάτι άλλο που να με ενδιαφέρει τόσο πολύ είμαι σε απόγνωση και οι μέρες για την συμπλήρωση μηχανογραφικου πλησιάζουν...θα ήθελα να με βοηθήσετε στην απόφαση μου!!!!  και να μου πείτε τι μεταπτυχιακά θα μπορούσα να κάνω και αν με αυτά θα ήταν ευκολότερος να βρω δουλειά τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό ευχαριστώ 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)

Διάβασε αυτό το άρθρο http://www.naftemporiki.gr/story/968629/epilegontas-spoudes

και καλά αποτελέσματα! 

Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)
περιμενε να βγουν τα μορια και μετα αποφασιζεις ξεκαθαρα!
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)
 Είναι ευλογία να μπορείς να σπουδάσεις αυτό που αγαπάς. Το τι θα κάνεις μετά θα το δεις κατά τη διάρκεια των σπουδών σου. Άλλωστε όταν τελειώσεις μπορεί να τρέχουν μεταπτυχιακά που δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή. Καλή επιτυχία!!!!!!!1
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Δ.Μ
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015
Σχολές - Τμήματα ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΕ - ΤΕΙ
Ενδιαφερόμενη
 Καλησπέρα. Ενδιαφέρομαι να βάλω στο μηχανογραφικό μου αυτή τη σχολή.Σε περίπτωση που δεν την πιάσω,μέσω απολυτηρίου είναι εφικτό για να εισαχθώ ?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 21 Ιουνίου 2015

Σχόλια (0)
 μονο μεσω πανελλαδικων
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 110 από 7226 (72256 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
109
110
111
112
7224
7225
7226
Επόμενο