Τετάρτη, 04 Μαΐου 2016
Άλλα τμήματα της πόλης...
Ειδικά μαθήματα
(Δεν απαιτεί ειδικά μαθήματα)
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 13 Μαρτίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Δωρεάν e-learning μαθήματα στη διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων
 Η Ομάδα Ηλεκτρονικής Μάθησης του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου έχει σχεδιάσει και πρόκειται να προσφέρει ένα ανοιχτό ηλεκτρονικό μάθημα από απόσταση (e-learning) με τίτλο «Διαδικτυακά εκπαιδευτικά εργαλεία στη διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων».

Σε ποιους απευθύνεται

Το μάθημα αυτό απευθύνεται σε φιλολόγους που υπηρετούν σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στοχεύει στην ενίσχυση των τεχνολογικών και παιδαγωγικών δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για την ένταξη εργαλείων ΤΠΕ στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική.

Διάρκεια Προγράμματος

Το πρόγραμμα είναι διάρκειας επτά (7) εβδομάδων και προγραμματίζεται να λειτουργήσει από τις 21-3-2016 μέχρι τις 15-5-2016.

Θεματικές Ενότητες

Οι θεματικές ενότητες που περιλαμβάνει είναι οι εξής

  1. Θεωρητικό πλαίσιο και παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ
  2. Διαδικτυακά εργαλεία δημιουργίας χρονογραμμής
  3. Εννοιολογική χαρτογράφηση
  4. Διαδικτυακά εργαλεία συνεργατικής γραφής
  5. Ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
  6. Η ψηφιακή αφήγηση στην εκπαίδευση
  7. Αναστοχασμός και συμπεράσματα

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ’ Αθήνας είναι μεταξύ αυτών που έχουν επιλεγεί για την υλοποίηση του προγράμματος, το οποίο είναι ανοικτό και προσφέρεται δωρεάν. Όλοι οι συμμετέχοντες (διδάσκοντες και εκπαιδευτικοί) θα διαθέσουν το χρόνο τους σε εθελοντική βάση. Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να παρακολουθήσουν το μάθημα από απόσταση αλλά σε συνεχή-συστηματική βάση. Βεβαίωση επιτυχούς φοίτησης από το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, θα λάβουν οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετέχουν ενεργά και θα υλοποιήσουν το 80% των μαθησιακών δραστηριοτήτων που θα ανατεθούν.

Υποβολή Αιτήσεων

Η αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα θα πρέπει να υποβληθεί ατομικά από κάθε εκπαιδευτικό, μέχρι τις 17 Μαρτίου 2016, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://goo.gl/U7QNaw.

Πληροφορίες

Για κάθε ερώτηση ή διευκρίνιση, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στον κ. Νικόλαο Κούκη, καθηγητή Φιλόλογο, υποψήφιο διδάκτορα του Τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής (email: nkoukis@uop.gr ).

neolaia.gr 

 

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 51 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 13 Μαρτίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Όλα όσα πρόκειται να σου συμβούν αφού πάρεις πτυχίο [gif]
 Σε λίγο καιρό είναι οι ορκωμοσίες. Λογικά θα συμμετέχω κι εγώ σε μια από αυτές, επιτέλους όχι σαν παρατηρητής. Αν μπορούσα να το γλιτώσω, δε θα πήγαινα, για να είμαι ειλικρινής. Έχω κάτσει υπερβολικά πολλά χρόνια στην σχολή μου για να μου έχει μείνει έστω και λίγος ενθουσιασμός ακόμα στην προοπτική του να σταθώ όρθιος με το δεξί μου χέρι σηκωμένο και να ανεβώ στην σκηνή ενός αμφιθεάτρου για να χαμογελάσω ενώ μερικοί γνωστοί μου χειροκροτούν. Επίσης γιατί μένω μισή Ελλάδα μακριά και δεν έχω όρεξη να ξοδέψω μέρες άδειας για κάτι τόσο υποχρεωτικά τυπικό. Χωσ’ το σε έναν φάκελο και στειλ’ το μου, καλύτερα.

Αλλά δεν έχει σημασία πώς αντιμετωπίζει ο καθένας την ορκωμοσία του. Το θέμα είναι τι γίνεται μετά. Τότε που πρέπει να μαζέψεις τα πράγματά σου και να γυρίσεις πίσω, ή ν’ αρχίσεις να ψάχνεις για το επόμενό σου βήμα. Να φτιάξεις βιογραφικό. Να το στείλεις μερικές δεκάδες εκατοντάδεςχιλιάδες φορές. Κι ελπίζω τα παρακάτω να σε βοηθήσουν.

Δεν έχεις υποχρέωση να δίνεις λόγο σε κανέναν

giphy

Η ερώτηση που θα σιχαθείς να ακούς τους επόμενους μήνες είναι «Τι σκοπεύεις να κάνεις;» Όταν κάποιος σου κάνει αυτήν την ερώτηση, μπορείς να γυρίσεις την πλάτη και να φύγεις. Το τι θα κάνεις με τη ζωή σου είναι δικό σου θέμα και δεν έχεις χρόνο να αναλύεις στον κάθε δεύτερο ξάδερφο της γυναίκας του αδερφού του πατέρα σου τα πλάνα σου για το μέλλον.

Θα νιώσεις απόρριψη

giphy-1

Αλλά αυτό το ήξερες ήδη, θα μου πεις. Το έλεγες και σαν αστείο τόσα χρόνια, ότι το πτυχίο σου είναι άχρηστο, δεν εξασφαλίζει δουλειά, χα χα. Τώρα ήρθε η στιγμή που θα το ζήσεις και θα χρειαστεί να στείλεις το βιογραφικό σου παντού. Θα διαβάζεις αγγελίες για δουλειές που δεν είχες φανταστεί καν ότι υπάρχουν και θα το σκέφτεσαι να πάρεις τηλέφωνο, μόνο για να σου πουν ότι η θέση καλύφθηκε εδώ και πέντε μήνες, επειδή η τοπική σου εφημερίδα ανανεώνει τις αγγελίες τις κάθε δίσεκτο έτος. Μην το βάζεις κάτω.

Μην μπουκώσεις το βιογραφικό σου

giphy-4

Ο άνθρωπος που θα κοιτάξει το βιογραφικό σου για να αποφασίσει αν θα σε προσλάβει, θα του χαρίσει κυριολεκτικά πέντε δευτερόλεπτα προσοχής. Μη γράψεις μέσα την καλοκαιρινή σου δουλειά στο ταβερνάκι του χωριού σου. Μη γράψεις τετρακόσιες λέξεις κείμενο περιγράφοντας τον εαυτό σου. Μηδέν εργοδότες έχουν δώσει στην ιστορία του κόσμου σημασία στον βαθμό του πτυχίου σου. Μην βάλεις φωτογραφία. Κανείς δεν ενδιαφέρεται για φωτογραφία.

Θα χάσεις επαφή με τους φίλους σου

giphy-3

Για την ακρίβεια, θα χάσεις επαφή με κάποιους φίλους σου, για να φτάσεις στο σημείο να ανακαλύψεις ποιοι είναι οι αληθινοί σου φίλοι και ποιους είχες απλά συνηθίσει να βλέπεις κάθε μέρα και συνειδητοποιείς ότι δεν προσφέρουν κάτι στην ζωή σου. Όταν το βιώνεις, δεν είναι τόσο αναζωογονητικό όσο το περιγράφω. Βασικά, θα είσαι σκατά για επτά με εξήντα πέντε μέρες. Θα το ξεπεράσεις.

Μάθε να μαγειρεύεις

giphy-2

Κανονικό φαγητό. Μπορεί αμέσως μετά το πτυχίο να γυρίσεις στο πατρικό σου (επ’ αόριστον) αλλά κάποια στιγμή θα χρειαστεί να μείνεις μόνος και πρέπει να ξέρεις να φτιάχνεις κάτι παραπάνω από μακαρόνια, τοστ και μακαρόνια μέσα σε τοστ. Η μαγειρική έχει πλάκα και κοστίζει πολύ λιγότερο απ’ το να παραγγέλνεις κάθε μέρα σουβλάκια ή εκείνα τα άθλια μαγειρευτά σε πακέτο. Επιπλέον, είναι ο μόνος τρόπος να ελέγχεις τις μερίδες σου και πόσα λιπαρά τρως, και πίστεψέ με, από ένα σημείο και μετά θα σε ενδιαφέρει πόσα λιπαρά τρως.

Μην έχεις ηλίθιες προσδοκίες

giphy-5

Όχι, δύσκολα η πρώτη σου δουλειά θα σου προσφέρει πολλά λεφτά. Όχι, δύσκολα θα καταφέρεις να διατηρήσεις τη σχέση σου αν αναγκαστείς να αλλάξεις πόλη. Όχι, θα υπάρξουν μέρες που δε θα θες να σηκωθείς από το κρεβάτι, επειδή το βαρύ πάπλωμα θα σου θυμίζει την ζεστή και αναπόφευκτη αγκαλιά του θανάτου – ένα αίσθημα που σύντομα θα ανακαλύψεις ότι δεν είναι και τόσο άσχημο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να βρεις δουλειά, ότι δεν θα ξαναβρείς τον έρωτα και ότι δεν θα… εχμ. Εντάξει, το τρίτο έχει να κάνει με το πόσο καλά τα πας με το πρωινό ξύπνημα. Αλλά πιστεύω σε ‘σένα. Γιατί λογικά είμαι χειρότερος, αλλά ζω ακόμα.

mycampus.gr 

free coupons printable f6finserve.com discount prescriptions

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 51 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 13 Μαρτίου 2016
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
10 ελληνικές λέξεις που κάνουν καριέρα στο εξωτερικό!
 Σαν ήμουν μαθητής της 2ας γυμνασίου, προκειμένου η φιλόλογος να μας πείσει για την σπουδαιότητα της ομηρικής γλώσσας, μάς ανέφερε τρία απλά παραδείγματα αγγλικών λέξεων που είχαν ελληνική ρίζα. Τρείς πασίγνωστες λέξεις, που το απαίδευτο ακόμη μυαλό μας, δεν θα μπορούσε να γνωρίζει.

Οι λέξεις ειπώθηκαν, το μάθημα συνεχίστηκε, το κουδούνι ακούστηκε, πανζουρλισμός για το διάλειμμα και την μπαγιάτικη ξαναζεσταμένη τυρόπιτα του κυλικείου και το πεντάλεπτο που είχε χρειαστεί για να μας κάνει να εκτιμήσουμε λίγο παραπάνω τον Όμηρο, πέρασε στην σχολική λήθη, επιβεβλημένη απ;o τα μαθήματα που ακολουθούσαν στο βασανιστικό επτάωρο σχολικό πρόγραμμα. Ίσως όχι εντελώς. Κατά καιρούς, η φωνή της καθηγήτριας και οι τρεiς λέξεις της, έκαναν σποραδικές εμφανίσεις, ειδικά την ώρα που ανοίγαμε ένοχα το λυσσάριο, όταν σκοντάφταμε σε ακατανόητες λέξεις μιάς πολύ μακρινής εποχής. Χαμένοι και εκνευρισμένοι μέσα στην δίνη των εξετάσεων, πανελληνίων ή ενδοσχολικών, το διακύβευμα παρέμενε πάντα το ίδιο· αν μια γλώσσα θεωρείται νεκρή, πώς μπορούν οι λέξεις της να είναι τόσο ζωντανές; Και όχι μόνο ζωντανές, αλλά να κάνουν και παγκόσμια καριέρα; Πριν μας απαντήσουν οι πιο ειδικοί επί του θέματος, ας δούμε εμείς δέκα λέξεις που έφυγαν απο την πατρική αγκαλιά και αναζήτησαν αλλού στέγη και θαρρώ πως τα κατάφεραν μια χαρά.

greekancient2

Turbo
Και ποιός δεν την ξέρει αυτήν την μικρή λεξούλα; Από τις ηλεκτρικές σκούπες μέχρι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, το turbo έχει χαρακτηρίσει την απόδοση πληθώρας συσκευών και κινητήρων.  Και όμως, προέρχεται απο την αρχαία ελληνική τύρβη που σημαίνει την κυκλική και ταραχώδη κίνηση. Εύκολα μπορεί να καταλάβει κανείς για ποιόν λόγο καθιερώθηκε στα αγγλικά. Επικουρικά, Τύρβη ήταν και μια τοπική θρησκευτική εορτή προς τιμή του Διονύσου που περιελάμβανε έναν διθυραμβικό χορό.

Yes
Και αγγλικά να μην γνωρίζει κάποιος, το “yes” σίγουρα το ξέρει. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζει είναι ότι προέρχεται απο αρχαιοελληνικό μόριο γε που έχει μεγάλο σημασιολογικό εύρος, μέσα σε αυτό και το “βεβαίως”. Το γε δίνει έμφαση στην λέξη που συνοδεύει και το συναντάμε συχνότατα στην ελληνιστική περίοδο.

Sponsor
Γνωστότατη σε όλους μας, με μερικούς εξ’ ημών να θεωρούν ότι ο σπόνσορας πρόκειται για ελληνοποιημένη λέξη της αντίστοιχης αγγλικής. Δεν θα είχαν και εντελώς άδικο, αν η λέξη δεν προόερχοταν απο το ρήμα σπένδω και το ομμόριζο σπονδή που σημαίνουν “προσφέρω” και “προσφορά” αντίστοιχα. Αλήθεια, πόσες φορές δεν πέσαμε πάνω στην λέξη σπονδή στα μαθητικά μας χρόνια;

Pause
Λέξη που προέρχεται απο την ελληνική παῦσις και σημαίνει το “σταμάτημα”. Η αγγλική λέξη διατήρησε αρκετά την ηχητική απόδοση της αντίστοιχης ελληνικής.

Carat
Η μονάδα μέτρησης των πολύτιμων λίθων έχει πιθανότατα ελληνική καταγωγή, καθώς προέρχεται απο την λέξη κεράτιον που κυριολεκτικά σημαίνει το μικρό κέρατο παράλληλα όμως ήταν και η μονάδα μέτρησης για αντικείμενα μικρού βάρους (το 1/3 του οβολού). Αληθινό διαμάντι η ανακάλυψή της!

Kiss
Η ετυμολογική της ιστορία είναι μάλλον περιπετειώδης και οι γλωσσολόγοι ερίζουν για το κατά πόσο η αγγλική λέξη kiss προέρχεται από το αρχαιοελληνικό ρηματικό τύπο κυνέω (μελλ. κῦσω)που σημαίνει “φιλώ”. Χωρίς να θέλουμε να μπούμε σε ξένα χωράφια, υπάρχουν μελετητές που υποστηρίζουν ότι υπήρχε η κοινή ινδο-ευρωπαϊκή ρίζα Ku, την οποία οι λατινογενείς γλώσσες – και κατ’ επέταση η αγγλική – χρησιμοποίησαν ως βάση για τις δικές τους λέξεις. Η θεωρία στηρίζεται στο γεγονός ότι η σημασία του φιλιού ήταν πρωτεύουσας θρησκευτικής σημασίας στην λατρεία όλων των λαών, εξ’ ου και η κοινή ρίζα.

Disaster
Aς βάλουμε και την αστρολογία στο παιχνίδι των λέξων. Η αγγλική λέξη για την “καταστροφή” προέρχεται απο τον συνδυασμό των λέξεων dis (λατ.) και  ἀστήρ και έχει την έννοια της αναποδιάς που προέρχεται από την δυσμενή θέση ενός πλανήτη.

Ajax
Την ξέρετε, είτε είστε νοικοκύρης, είτε λάτρης του αγγλικού ποδοσφαίρου. Η λέξη προέρχεται απο την ελληνική Αἴᾱςτον μυθικό ήρωα του Τρωϊκού Πολέμου. Και αν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί μια ποδοσφαιρική ομάδα πήρε το όνομά της απο έναν ήρωα, απορία προκαλεί η επιλογή του για να ονομαστεί ένα απορρυπαντικό.

Μarmalade
Με τόσο διάβασμα ίσως και να πεινάσατε οπότε, γιατί να μην βάλουμε στο άρθρο μας μια λαχταριστή λέξη; Η γνωστή σε όλους μας “μαρμελάδα”, έλκει την καταγωγή της απο το λατινικό “melimelum” το οποίο προέρχεται από τις ελληνικές λέξεις μέλι και μῆλον  (δωρ. μᾶλον) που σημαίνει το “μήλο” αν και είχε ευρύτερη σημασία καθώς σήμαινε γενικά τα φρούτα, ειδικά τα εξωτικά. Το οξύ που χρησιμοποιήθηκε για την διατήρηση των φρούτων τον 18ο αιώνα προερχόταν απο άγουρα μήλα. Κάνατε την σύνδεση;

Mentor
Δεν θέλει μετάφραση στα ελληνικά, όλοι γνωρίζουμε την σημασία του μέντορα. Αυτό που ίσως δεν θυμόμαστε είναι ότι ο Μέντωρ ήταν φίλος του Οδυσσέα και σύμβουλος του Τηλέμαχου όπως διαβάζουμε στην “Οδύσσεια” του Ομήρου. Με αυτήν την σημασία, του σοφού ανθρώπου, κάνει πλέον διεθνή καριέρα.

Μπορεί και να τις ξέρατε, μπορεί και όχι. Ίσως διαφωνείτε καθώς τέτοιες λίστες δεν γίνονται αποδεκτές απο όλους, ίσως όμως και να συμφωνείτε. Όποια και να είναι η δική σας θέση, το ταξίδι της γλώσσας μέσα στον χρόνο και γύρω απο τον κόσμο είναι πάντα συναρπαστικό και μας μαθαίνει ότι οι γλώσσες δεν είναι απαραίτητο να… χωρίζουν τους λαούς.

ΠΗΓΕΣ

  • Οnline Etymology Dictionary
  • Oxford University Press’s Academic Insights for the Thinking World
  • Oxford English-Greek Learner’s Dictionary
  • H.G. Liddell & R. Scott, Λεξικόν της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας

_____________

Cover photo: “Τoo Many Words” by Payana Dev

  Πηγήthedailyowl

Αντικλείδι , http://antikleidi.com


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 51 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 13 Μαρτίου 2016
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Έξι κοινά στοιχεία που έχουν μόνο οι πετυχημένοι άνθρωποι!
 Ο καθηγητής του Stanford, Jeffrey Pfeffer, διεξήγαγε μία έρευνα σχετικά με την επιτυχία και την εξουσία, εξετάζοντας τη ζωή και την επαγγελματική πορεία ανθρώπων που είναι πετυχημένοι στη ζωή τους και έχουν κατορθώσει σημαντικά επιτεύγματα στην καριέρα τους.

Με τον τρόπο αυτό, κατέληξε στα έξι χαρακτηριστικά που οι επιτυχημένοι άνθρωποι έχουν από κοινού.

Ενέργεια και σωματική αντοχή

Μπορεί λίγοι να δίνουν σημασία σε αυτό, όμως είναι ζωτικής σημασίας. Οι επιτυχημένοι άνθρωποι εργάζονται ακατάπαυστα και για τον λόγο αυτό χρειάζονται την απαραίτητη ενέργεια. Πέραν των προφανών λόγων για τους οποίους χρειάζεται κάποιος ενέργεια και αντοχή, οι άνθρωποι που εκπέμπουν αυτά τα στοιχεία έχουν την ικανότητα να εμπνέουν τους άλλους, με αποτέλεσμα να καθίστανται ηγετικές φυσιογνωμίες.

Στοχοπροσήλωση

Μπορεί να ακούγεται πολύ γενικό, ωστόσο ο Jeffery Pfeffer επισημαίνει το παράδειγμα ενός νεαρού που απέρριψε μία προσοδοφόρα εργασία στο χώρο του πετρελαίου, επειδή ήξερε πως κάτι τέτοιο θα αποτελούσε εμπόδιο στην πορεία του για το οβάλ γραφείο. «Σκεφτόταν πολύ μπροστά και η λήψη των αποφάσεών του ευθυγραμμιζόταν μ τους στόχους του».

Ευαισθησία για τους άλλους

«Γνωρίζοντας τι θέλουν οι άλλοι και πώς μπορείτε να επικοινωνήσετε καλύτερα μαζί τους, γίνεστε ισχυρότεροι» , σημειώνει ο Jeffrey Pfeffer και προσθέτει: «πρέπει, ωστόσο, να γίνεται γρήγορα η διάκριση μεταξύ της αναγνώρισης των αναγκών των άλλων και της κάλυψής τους-το πρώτο είναι απαραίτητο, το δεύτερο τίθεται υπό διαπραγμάτευση».

Ευελιξία

Ο Jeffrey Pfeffer τονίζει πως το να διαθέτει κανείς ευελιξία οδηγεί στην επιτυχία. Η δυνατότητα να μπορεί κανείς να μεταβάλει τη θέση του προσαρμόζοντάς την στις εκάστοτε συνθήκες μπορεί να αποβεί εξαιρετικά αποτελεσματικό-ειδικά σε περιπτώσεις που τα πράγματα δεν πάνε καλά και χρειάζεται να αποκτήσετε συμμάχους.

Ανοχή στη σύγκρουση

Ένα στοιχείο που συναντά κανείς στους επιτυχημένους ανθρώπους είναι η ανοχή στη σύγκρουση. Όπως εξηγεί ο Jeffrey Pfeffer, «αν υποχωρήσεις κάθε φορά που πλησιάζει μία σύγκρουση, τότε δεν πρόκειται να κερδίσεις πολλές μάχες».

Υποβάθμιση του «εγώ»

Ακριβώς όπως το να δειλιάζετε ή να υποχωρείτε σε κάθε σύγκρουση είναι πολύ άσχημο για την επαγγελματική σας ανέλιξη, το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση που συγκρούεστε όλη την ώρα. «Είναι πολύ μεγάλο πλεονέκτημα το να μπορείτε να καταπιείτε την υπερηφάνεια σας και να χάσετε την μάχη προκειμένου να κερδίσετε τον πόλεμο», σημειώνει ο Jeffrey Pfeffer εξηγώντας πως το «εγώ» πρέπει να μπαίνει κάτω από το «εμείς».

πηγή: www.fortunegreece.com

mycampus.gr 

cialis 20mg go cephalexin

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 51 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 13 Μαρτίου 2016
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Απίστευτο σκηνικό σε Γυμνάσιο για τις… βαθμολογίες μαθητριών
 Απίστευτο σκηνικό σε Γυμνάσιο του Βόλου. Πατέρας μαθήτριας που πηγαίνει στη Β’ τάξη, πέρασε ένστολος την πόρτα του σχολείου και συνοδεία δικηγόρου του, διαμαρτυρήθηκε σε καθηγητές για τη βαθμολογία που έδωσαν στην κόρη του, απειλώντας ότι θα τους αναφέρει και κατηγορώντας τους ως εμπαθείς απέναντι στο παιδί του.

Είχε προηγηθεί επεισόδιο από άλλο πατέρα, επίσης αριστούχου μαθήτριας που συναγωνίζεται με την πρώτη στη βαθμολογία, ο οποίος διαμαρτυρόμενος για το χαμηλό βαθμό που πήρε η κόρη του σε συγκεκριμένο μάθημα, προκάλεσε επεισόδιο στο γραφείο του διευθυντή της σχολικής μονάδας.

Το διπλό επεισόδιο με πρωταγωνιστές πατεράδες μαθητριών, έχει προκαλέσει αναστάτωση στη σχολική οικογένεια. Ηδη από τη διεύθυνση του σχολείου, ενημερώθηκε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αλλά και η ΕΛΜΕ Μαγνησίας.

Οπως καταγγέλθηκε είναι η πρώτη φορά στα χρονικά της εκπαίδευσης στο νομό, που επιστρατεύονται ακόμη και δικηγόροι στα σχολεία για να επιλυθούν βαθμολογικές… διαφορές. Οπως έγινε γνωστό, σε Γυμνάσιο της πόλης και συγκεκριμένα στη Β’ τάξη, δύο αριστούχες μαθήτριες συναγωνίζονται για την πρωτιά στα μαθήματα και τη βαθμολογία, που θα τους δώσει και τη σημαία του σχολείου στην παρέλαση για την 28η Οκτωβρίου τη νέα σχολική χρονιά.

Μόνο που ο συναγωνισμός των μαθητριών φαίνεται να παίρνει διαστάσεις. Ηδη από το πρώτο τρίμηνο οι πατεράδες των δύο κοριτσιών, διαμαρτύρονται τόσο στη διεύθυνση όσο και σε συγκεκριμένους καθηγητές του σχολείου για τις χαμηλές βαθμολογίες σε συγκεκριμένα μαθήματα. Μία μέρα πάει ο ένας, την άλλη μέρα πάει ο άλλος. Καθηγητές φέρονται να δέχονται ακόμη και τηλεφωνικές οχλήσεις από άτομα του περίγυρού τους που όμως γνωρίζουν τις οικογένειες των δύο μαθητριών για να είναι πιο… γενναιόδωροι στη βαθμολογία.

Προ πενθημέρου, ο ένας εκ των δύο γονιών, προκάλεσε επεισόδιο στο γραφείο του διευθυντή του γυμνασίου. Πληροφορίες λένε ότι ήταν τόσο εξαγριωμένος για τη βαθμολογία σε συγκεκριμένο μάθημα που χαλούσε όλη την άριστη εικόνα της κόρης του, με αποτέλεσμα να αναποδογυρίσει έπιπλα και πράγματα από το γραφείο του Διευθυντή.

Προχθές, ο πατέρας της άλλης μαθήτριας, πήγε στο σχολείο ένστολος συνοδευόμενος από δικηγόρο. Είχε συνάντηση με το διευθυντή του σχολείου και στη συνέχεια με εκπαιδευτικό, τον οποίο κατηγόρησε ότι είναι εμπαθής και κάνει διάκριση κατά της κόρης του στη βαθμολογία.

Μόλις έφυγε, ο Διευθυντής του σχολείου, συγκάλεσε σύλλογο καθηγητών και τους ενημέρωσε ότι ο πατέρας που συνοδευόταν από δικηγόρο απείλησε ότι θα κάνει αναφορά στους εκπαιδευτικούς για διακριτική εις βάρος της κόρης του βαθμολογική συμπεριφορά ορισμένων καθηγητών.

Το διπλό περιστατικό εξόργισε τη σχολική οικογένεια, που κάνει λόγο για ανταγωνισμό όχι σε επίπεδο μαθητριών που είναι υγιές αλλά σε επίπεδο γονέων, που προσπαθούν να κάνουν… επίδειξη ισχύος.Το συμβάν έχει θορυβήσει τόσο τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας όσο και την τοπική ΕΛΜΕ, που ενημερώθηκαν για τα τεκταινόμενα.

ΠΗΓΗ: ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ

larissanet.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 51 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 13 Μαρτίου 2016

Σχόλια (1)

 τα καημένα τα κορίτσια και πόσα άλλα παιδιά σε ανάλογη κατάσταση που στις αποτυχίες πέφτουν σε κατάθλιψη ή σε παραβατικές συμπεριφορές επειδή οι γονείς είχαν μεγάλες προσδοκίες.

καταδικάστε τους γονείς 

Υποβλήθηκε πριν από 51 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

  
Κυριακή, 13 Μαρτίου 2016

Σχόλια (0)
 ζουρλομανδυα για τους πατεραδες. υστερα αυτοκτονουν τα παιδια στην πρωτη αποτυχια-απογοητευση
Υποβλήθηκε πριν από 51 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 13 Μαρτίου 2016
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Φίλης: Για να παραμείνουν τα Θρησκευτικά υποχρεωτικό μάθημα θα πρέπει ν’ αλλάξουν
 Την αναμόρφωση του μαθήματος των Θρησκευτικών θεωρεί προϋπόθεση ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης για να παραμείνει υποχρεωτική η διδασκαλία του σε όλους τους μαθητές.

Με συνέντευξή του στην εφημερίδα «Καθημερινή», προαναγγέλλει κατάργηση του ομολογιακού χαρακτήρα του μαθήματος, που πλέον θα προσανατολιστεί προς τη θρησκειολογία με έμφαση στην ιδιαίτερη παρουσίαση του πολιτισμικού ρόλου της Ορθοδοξίας στη χώρα μας. «Είμαστε σε διάλογο με εκπροσώπους της Εκκλησίας», αναφέρει ο κ. Φίλης.

Αναφορικά με τις επισκέψεις μητροπολιτών στα σχολεία, ο υπουργός εξηγεί πως σύμφωνα με το νόμο, η έγκριση εισόδου τρίτων σε σχολεία για να μετέχουν σε εκδηλώσεις και όχι μαθήματα ανήκει στην ευθύνη του διευθυντή και του συλλόγου διδασκόντων. «Αντιλαμβάνεστε ότι το υπουργείο δεν μπορεί να επιτρέπει σε οποιονδήποτε ιδιώτη ή φορέα να παρεμβαίνει στη διδασκαλία, να υποκαθιστά στο μάθημα τους εκπαιδευτικούς και πολύ περισσότερο να ‘συνδιδάσκει’ ή να ‘επιτηρεί’ εκπαιδευτικούς», προσθέτει.

Ο κ. Φίλης προαναγγέλλει νέο νόμο για τα ιδιωτικά σχολεία, σημειώνοντας πως με ρητή συνταγματική επιταγή αποτελούν τμήμα του ενιαίου εκπαιδευτικού συστήματος παρέχοντας το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης υπό την εποπτεία του κράτους. «Ως εκ τούτου είναι αναγκαίο οι δράσεις τους, τα τυπικά προσόντα και οι εργασιακές σχέσεις των διδασκόντων να βρίσκονται υπό την εποπτεία των εκπαιδευτικών αρχών και όχι του υπουργείου Εργασίας ώστε να διασφαλίζεται η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Οι απολύσεις στα ιδιωτικά πρέπει να είναι αιτιολογημένες, όπως εξάλλου προβλέπει ο Αναθεωρημένος Ευρωπαϊκός Χάρτης Δικαιωμάτων που εγκρίθηκε πρόσφατα από τη Βουλή», συμπληρώνει.

 | E-Daily.gr 

tretinoin charamin.jp priligy pill

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 51 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 13 Μαρτίου 2016
Επικαιρότητα
Ανατροπές στην Παιδεία
 Περιγραφική αξιολόγηση αντί βαθμολογικής κλίμακας στους μαθητές, αλλαγές –σύντομα– στα σχολικά εγχειρίδια, μείωση της ύλης και ψηφιακό κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθεια για έξι γλώσσες, ανάμεσά τους τα τουρκικά, είναι μερικές από τις αλλαγές που ανακοίνωσε ότι θα έρθουν σύντομα σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης κατά τη διάρκεια ομιλίας του στη Βουλή.

 

  1. Βαθμολόγηση: Με περιγραφική αξιολόγησης στοχεύει το υπουργείο να διαφοροποιήσει την κλίμακα βαθμολόγησης που ίσχυε μέχρι τώρα στα σχολεία. Αν και ο κ. Φίλης δεν μπήκε σε λεπτομέρειες, στόχος του υπουργείου, σύμφωνα με πληροφορίες είναι να υπάρξει μια ισορροπία μεταξύ του βαθμού και της περιγραφής των χαρακτηριστικών των μαθητών, ώστε να μην περιορίζεται η αξιολόγηση των παιδιών μόνο βαθμολογικά.

  2. Μείωση ύλης: Σε μείωση της ύλης σε ορισμένα μαθήματα θα προχωρήσει σύντομα η ηγεσία του υπουργείο Παιδείας, ενώ στα σκαριά είναι και η αντικατάσταση κάποιων σχολικών εγχειριδίων, καθώς και περιορισμός στο αναλυτικό πρόγραμμα των σχολείων.

  3. Ειδική αγωγή: Ένταξη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες και με ελαφριές μορφές αυτισμού στο Γενικό Σχολείο. Η ηγεσία έκανε ήδη την αρχή με τις νομοθετικές αλλαγές που προώθησε για τα τμήματα ένταξης, ενώ στόχος της είναι η παρακολούθηση των μαθητών της ειδικής αγωγής με τη στήριξη του αρμόδιου δασκάλου εντός του Γενικού Σχολείου και διατήρηση του Ειδικού Σχολείου για τις βαριές περιπτώσεις.

  4. Κρατικά πιστοποιητικά γλωσσομάθειας: Από φέτος θα καθιερωθεί, σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Φίλη, το κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας και με ψηφιακό τρόπο. Μέχρι στιγμής έχει προγραμματιστεί το πρόγραμμα για τέσσερεις γλώσσες, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά και ισπανικά, ενώ προετοιμάζεται και για δύο άλλες γλώσσες, τα ιταλικά και τούρκικά. «Τα τουρκικά επειδή είναι μια γλώσσα που ανοίγει προς τον κόσμο της Ανατολής, τα αραβικά, αλλά είναι και η μεγαλύτερη γειτονική χώρα της Ελλάδας. Άρα, χρειαζόμαστε όπου υπάρχει έφεση, μέθοδος και πρωτοβουλία Ελλήνων να μάθουν ή τουρκικά να πιστοποιείται κρατικά», σχολίασε ο κ. Φίλης.

Χορηγίες στα σχολεία;

Κατά τη συνέχιση του διαλόγου στη Βουλή με τη συμμετοχή εμπειρογνωμόνων από την Ε.Ε., ο πρόεδρος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων για τον Εθνικό Διάλογο κ. Κώστας Γαβρόγλου σημειώνει στον «Ε.Τ.» ότι μια από τις προτάσεις που ξεχώρισε είναι αυτή της Γαλλίας για ενεργή συμμετοχή γονέων στο σχολικό γίγνεσθαι. «Στο σχολείο του 2016 δεν μπορεί όλα να περνάνε από το υπουργείο Παιδείας. Θα πρέπει να δοθεί ελευθερία στους συλλόγους διδασκόντων, στη διεύθυνση αλλά και στους γονείς να παίρνουν κάποιες αποφάσεις. Για παράδειγμα, η χρηματοδότηση ενός σχολείου για εργασίες υποδομών από μια ιδιωτική εταιρία, θα μπορούσε να είναι μια απόφαση που θα ήταν – ίσως – καλύτερο να ληφθεί από το ίδιο το σχολείο», δήλωσε σχετικά.

 

 

Πηγή: Ελπίδα Οικονομίδη, εφημ. «Ελεύθερος Τύπος»

edujob.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 51 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Ευαγγελία Δ.
Κυριακή, 13 Μαρτίου 2016
Σχολές - Τμήματα
Απόψεις τρίτων!!!

Αρχικά θα ήθελα να αναφέρω πώς το τμήμα στο οποίο σπουδάζω δεν μου αρέσει καθόλου Και η παρά κάτω παρατήρηση ενδέχεται να επηρεάζεται από αυτό το γεγονός.Έχω λοιπόν παρατηρήσει ότι  Όταν λέω σε κάποιον ότι σπουδάζω στο τμήμα ιστορίας κ Εθνολογίας(δεν ήθελα να αναφέρω το όνομα της εν λόγω σχολής απλά πρέπει να το κάνω για να ξέρετε περί τίνος πρόκειται)με κοιτάει με μισο μάτι κ συμπληρώνει με τη φράση "α καλό είναι και αυτο" σχεδόν όλοι μου κάνουν υποδείξεις για τη Σχολή είτε για τις εγκαταστάσεις είτε για το επίπεδο των φοιτητών και καθηγητών και μου το συγκρίνουν με άλλα παρεμφερή τμήματα λέγοντάς ότι είναι καλυτερα το Πανεπιστημια και πιο δύσκολα τα μαθήματα κτλπ!!ακόμη κ όταν γνωστοί μου τυγχάνει να σπουδάζουν το ίδιο αντικείμενο σε άλλες πόλεις όταν με αποκαλούν συνάδελφο πάντα υπάρχει ένας ειρωνικός τόνος!!!Δεν ξέρω αν όλα αυτά είναι στο μυαλό μου επειδή δεν μου αρεσει η σχολη και επηρεαζομαι από τις αποψεις των άλλων η αν ισχύουν!!Έχω απογοητευτεί καθώς προσπαθώ να βρω κάτι θετικό και ακούγοντας αυτές τις αποψεις όχι μόνο δεν βρισκω αλλά εν αντίθεση ανακαλύπτω και αλλά αρνητικά που με ωθούν στο να υποβαθνιζω περισσότερο τη Σχολή...

Ποια είναι η άποψη σας γι αυτό το τμήμα???


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 51 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 14 Μαρτίου 2016

Σχόλια (0)
 ΧΑΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ. ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΞΑΝΑΔΩΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΥΧΗ.
Υποβλήθηκε πριν από 50 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

 
Κυριακή, 13 Μαρτίου 2016

Σχόλια (0)

ΕΑΝ Η ΣΧΟΛΗ ΑΡΕΣΕ ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΘΝΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΕΣΕΝΑ. ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΟΥ. ΔΗΛΑΔΗ ΒΡΕΘΗΚΕΣ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΑΝΑΓΚΗ. 

ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ Ή ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ 10% ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΑΛΛΗ ΣΧΟΛΗ? 

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΟΕΤΗΣ ΣΤΟ ΦΠΨ ΤΟΥ ΕΚΠΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΕΡΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΚΛΠ. ΟΜΩΣ ΕΜΕΝΑ Η ΣΧΟΛΗ ΜΟΥ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ, ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ, ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΩ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ. ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ. ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ ΚΙ ΟΧΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ.  

Υποβλήθηκε πριν από 51 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 13 Μαρτίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Σεμινάριο - workshop με τίτλο “Εισαγωγή στην JAVA Enterprise Edition”

Θέλετε να μάθετε τη γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιούν οι μεγαλύτερες τηλεπικοινωνιακές εταιρίες; H EESTEC LC Athens σε συνεργασία με την INTRACOM TELECOM διοργανώνουν το σεμινάριο - workshop με τίτλο “Εισαγωγή στην JAVA Enterprise Edition”.
Κεντρικός ομιλητής θα είναι ο κος Μιχάλης Μακίδης, Senior Engineer στη δ/νση Business Support Systems της INTRACOM TELECOM.
Πότε;
28-29 & 30 Μαρτίου, ώρες 14:00 - 16:00
Πού;
Αμφιθέατρο Πολυμέσων - Κεντρική Βιβλιοθήκης ΕΜΠ

Ενημερωθείτε για την αρχιτεκτονική, το σχεδιασμό και τις τεχνικές για τη δημιουργία πολύπλοκων επιχειρησιακών εμπορικών εφαρμογών
Μάθετε τα open-source JavaEE frameworks που χρησιμοποιούνται από εκατοντάδες χιλιάδες εταιρίες παγκοσμίως για mission-critical systems
Φτιάξτε SOAP και REST Web Services για διασύνδεση ετερογενών συστημάτων
Δημιουργείστε ασύγχρονες ή ετεροχρονισμένες διεργασίες για βελτίωση απόδοσης
Μεταφέρετε δεδομένα από/προς βάσεις δεδομένων με χρήση σύγχρονων τεχνικών ORM
Δείτε εργαλεία και πρακτικές παραγωγής εμπορικού λογισμικού όπως build tools, unit testing frameworks, continuous integration κ.ά.
Πρόγραμμα 1ης ημέρας
14:15 – 15:00 Three-Tier Architecture JavaBeans IoC & Dependency Injection
15:00 – 15:15 Break
15:15 – 16:00 Object Oriented Design Software Design Patterns
Πρόγραμμα 2ης ημέρας
14:15 – 15:00 Web Services
15:00 – 15:15 Break
15:15 – 16:00 Scheduling & Asynchronous execution
Πρόγραμμα 3ης ημέρας
14:15 – 15:00 Relational Databases
15:00 – 15:15 Break
15:15 – 16:00 Unit testing Source control Build tools Continuous Integration
Προαπαιτούμενα για τη συμμετοχή σας:
Βασικές γνώσεις Αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού (δομές ελέγχου, κλάσεις κλπ).
Βασικές γνώσεις σε SQL (πίνακας, σχέση)
Βασικές γνώσεις HTTP, XML
Όποιος φοιτητής επιθυμεί, μπορεί να φέρει το laptop του για να κάνει τα hands-on sessions ταυτόχρονα με την παρουσίασή τους. Σε αυτή την περίπτωση, θα διανεμηθεί ένα virtual machine που περιέχει στημένο όλο το open-source software που χρειάζεται για ανάπτυξη JavaEE, καθώς και τον κώδικα από μια μικρή εφαρμογή JavaEE που θα χρησιμοποιηθεί ως παράδειγμα.
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου θα δοθεί στους συμμετέχοντες βεβαίωση παρακολούθησης.
Αριθμός συμμετεχόντων : 30 άτομα
Δηλώστε συμμετοχή ως τις 15/3/2016 εδώ & αποστείλετε βιογραφικό στοworkshops.eestec@gmail.com 
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στοworkshops.eestec@gmail.com
 
  • epixeiro.gr  

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 52 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 13 Μαρτίου 2016
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Πρόβλημα με τις προυπηρεσίες των αναπληρωτών εκπαιδευτικών πριν το 2006-2007
 To γεγονός ότι ο υπουργός Παιδείας ανέφερε ότι αμφισβητείται η προϋπηρεσία πριν το 2006-2007 έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στους εκπαιδευτικούς. Όπως αναφέρουν σε κοινή τους ανακοίνωση οι εκπρόσωποι των Παρεμβάσεων ΔΟΕ και ΟΛΜΕ αυτό συμβαίνει γιατί τα στοιχεία δεν υπάρχουν σε ηλεκτρονική μορφή.

«…επισήμανε ότι αμφισβητείται η προϋπηρεσία των αναπληρωτών πριν το 2006–07, που τα στοιχεία δεν υπάρχουν σε ηλεκτρονική μορφή». Αυτό αναφέρεται στο δελτίο τύπου των Παρεμβάσεων Εκπαιδευτικών.
Ωστόσο σύμφωνα με το δικτυακό τόπο xenesglosses.eu, ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού δημιουργήθηκε το 2003. Αν κάποιος ανατρέξει στην ηλεκτρονική διεύθυνση e-aitisi θα διαπιστώσει ότι η πρώτη ηλεκτρονική ανάρτηση των πινάκων έγινε το 2003-2004. Όσον αφορά πάλι την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη για τη Β/θμια που η επιλογή δεν γινόταν κατά το παρελθόν από τους πίνακες αναπληρωτών αυτό ίσχυε και μετά το 2006-2007. Μόνο το 2009-2010 είχε τεθεί ως αντικειμενικό κριτήριο η ημερομηνία κτήσης πτυχίου.

Ερωτηματικά δημιουργεί λοιπόν αυτή η αναφορά του Υπουργού Παιδείας για ποιο λόγο πρόβλημα υπάρχει με την προϋπηρεσία πριν το 2006-2007. Εκτός αν και η προϋπηρεσία δεν καταχωρούνταν ηλεκτρονικά στο Ο.Π.Σ

Τα άλλαξε ο υπουργός για τους πίνακες αναπληρωτών και διορισμών;

Αν και πριν λίγες μέρες σε συνέντευξη τύπου ο υπουργός Παιδείας έκανε λόγο για ενιαίους πίνακες αναπληρωτών και διορισμών στη χθεσινή συνάντηση με ΔΟΕ και ΟΛΜΕ μας τα άλλαξε. Αυτή τη φορά, σύμφωνα με πληροφορίες μας μίλησε για έναν πίνακα αναπληρωτών και έναν πίνακα διορισμών. Φυσικά πίνακας θα υπάρχει και για την Ειδική Αγωγή.

Χαρακτηριστικά ο υπουργός είχε δηλώσει ότι «η ιδιοτυπία φέτος είναι ότι θα έχουμε, σύμφωνα με το Συμβούλιο της Επικρατείας, ενιαίους πίνακες για τις προσλήψεις αναπληρωτών και για το διορισμό μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού. Οι πληροφορίες μας επιβεβαιώνονται και από την ανακοίνωση των Παρεμβάσεων που αναφέρουν ότι στην επιμονή των Ομοσπονδιών για την κατάθεση συγκεκριμένων προτάσεων και ανάληψη της πολιτικής τους ευθύνης, ο υπουργός απάντησε ότι θα «κατατεθεί μεταβατική νομοθετική ρύθμιση για τους διορισμούς και τις προσλήψεις της σχολικής χρονιάς 2016-17», μέσω τριών πινάκων (μόνιμων διορισμών, αναπληρωτών, ειδικής αγωγής) με προτεραιότητα στην ειδική αγωγή, την Α/θμια και τέλος τη Β/θμια Εκπαίδευση, ενώ το νέο σύστημα των μόνιμων διορισμών θα συζητηθεί σε βάθος χρόνου. Κατόπιν τούτων, δεν υπήρχε αντικείμενο συζήτησης και τα ΔΣ αποχώρησαν.

Για ακόμη μια φορά ο υπουργός επεσήμανε ότι φέτος οι πίνακες θα συνταχθούν από το ΑΣΕΠ ενώ διαπιστώνουμε ότι η απόφαση του ΣτΕ δεν παρακάμπτεται και λαμβάνεται σοβαρά υπόψη αφού ο υπουργός ζήτησε νομικά τεκμηριωμένες προτάσεις ενώ όπως ανέφερε σε συνέντευξη τύπου των αρχών Μαρτίου είναι σε επαφές με το ΣτΕ.

Θυμίζουμε στους αναγνώστες μας ότι στις 15 Φεβρουαρίου σε απάντησή του στη Βουλή στο πλαίσιο του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου ο Νίκος Φίλης είχε αναφέρει Τα προβλήματα θα προκύψουν από το γεγονός ότι για πρώτη φορά δημιουργείται –αυτές είναι οι πληροφορίες μας- νομολογία στο Συμβούλιο της Επικρατείας, σύμφωνα με την οποία οι προσλήψεις αναπληρωτών πρέπει να έχουν ως ελάχιστο κριτήριο και προϋπόθεση τη συμμετοχή τους στους μέχρι τούδε διαγωνισμούς ΑΣΕΠ, δηλαδή το να βρίσκονται στην κατηγορία των εκπαιδευτικών, οι οποίοι αξιολογήθηκαν από τους διαγωνισμούς και κρίθηκαν ότι μπορούν να διοριστούν. Αυτό δημιουργεί μια, δεν θα έλεγα, ανατροπή, αλλά πάντως μια νέα πραγματικότητα στους πίνακες προσλήψεων των αναπληρωτών.

 Πηγή: xenesglosses.eu

 

αναδημοσίευση: alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 52 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 110 από 8519 (85190 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
109
110
111
112
8517
8518
8519
Επόμενο