Δευτέρα, 04 Μαΐου 2015
Άλλα τμήματα της πόλης...
Ειδικά μαθήματα
(Δεν απαιτεί ειδικά μαθήματα)
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 2 Μαΐου 2015
Επικαιρότητα
Ηράκλειο: Επιστήμονες από όλη τη χώρα παρευρέθηκαν στο τριήμερο συνέδριο για το σύγχρονο σχολείο

Η ανάπτυξη των ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών στην Κρήτη με την λειτουργία ενός δυναμικού δικτύου θεωρητικών και ερευνητικών αναζητήσεων στην εκπαίδευση, βρέθηκε στο επίκεντρο του πρώτου πανελλήνιου συνεδρίου με θέμα: «Το Σύγχρονο Σχολείο μέσα από το πρίσμα των Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών: από τη θεωρία στην καθημερινή πρακτική».  Το συνέδριο που ολοκληρώθηκε με επιτυχία στο ξενοδοχείο «Ατλαντίς», διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, την Περιφέρεια Κρήτης, την Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου, με την υποστήριξη των Δήμων Ηρακλείου και Μινώα Πεδιάδος.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές ο μεγάλος αριθμός συνέδρων και εισηγητών που το παρακολούθησαν κατέδειξε ότι το Ινστιτούτο αποτελεί ένα θεσμό αξιόπιστο και έγκυρο, που μπορεί να διαδραματίσει καίριο ρόλο στα επιστημονικά πράγματα του τόπου. Μάλιστα ήταν χαρακτηριστικό ότι στο συνέδριο συμμετείχαν και είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν και νέοι επιστήμονες, φοιτητές για τα προβλήματα της Εκπαίδευσης που έχουν προκληθεί από τις συνέπειες της οικονομικής ύφεσης.

Παράλληλα έγιναν πρωτότυπες και εξαιρετικά ενδιαφέρουσες εισηγήσεις  από ερευνητές και επαγγελματίες της εκπαίδευσης και άλλων επιστημονικών πεδίων, που ταξίδεψαν στο Ηράκλειο από όλη την χώρα και αναφέρθηκαν σε εμπειρικά δεδομένα και έρευνες δράσης, γύρω από τον εκφοβισμό, την ψυχοσυναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών και την αξιοποίηση του θεατρικού παιχνιδιού, των πολυμέσων και των εφαρμογών φορητής μάθησης στη διδασκαλία, συνδέοντάς τα μάλιστα, με τη διδακτική πράξη μέσω εργαστηριακών και βιωματικών μεθόδων. Στο συνέδριο που στην έναρξη του απηύθυναν χαιρετισμό ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης κ.κ. Ειρηναίος, και ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης, όλοι οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε διαδικασίες συζήτησης και ανταλλαγής ιδεών πάνω σε ζητήματα Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας και Έρευνας, Διαπολιτισμικής και Ειδικής Αγωγής, Κοινωνιολογίας και Ιστορίας της Εκπαίδευσης, Επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών, Δια Βίου Μάθησης, Διδακτικής Μεθοδολογίας, Αξιολόγησης, Πολιτισμού, Δημιουργικότητας και εφαρμογών των Νέων Τεχνολογιών και καινοτομιών στην Εκπαίδευση.

Η επιτυχία του Συνεδρίου, σύμφωνα με την οργανωτική επιτροπή, δημιούργησε υψηλές προσδοκίες γύρω από τις δραστηριότητες που σχεδιάζει να οργανώσει το ΙΑΚΕ και για το ρόλο που καλείται να παίξει σε ότι αφορά τη διασύνδεσή του με τους φορείς που εμπλέκονται στα διάφορα πεδία κοινωνικής δράσης και τη συμβολή του σε μια πολύπλευρη και πολυεπίπεδη αναπτυξιακή διαδικασία στο Ηράκλειο και σε όλη την Κρήτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλοι οι συμμετέχοντες εξέφραζαν σε κάθε ευκαιρία την απόλυτη ικανοποίησή τους για την πληρότητα και την ποιότητα της οργάνωσης και ενημέρωναν τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής ότι περιμένουν ήδη με ενδιαφέρον την πρόσκληση για το επόμενο Συνέδριο του ΙΑΚΕ. Είναι χαρακτηριστικό ότι αρκετοί προσκεκλημένοι επισήμαναν την ανάγκη και τη δυνατότητα να γίνει διεθνές το επόμενο Συνέδριο, αφού τόσο ο Εκπαιδευτικός Όμιλος Κύπρου δια του εκπροσώπου της κ. Μικελίδη αλλά και ο κ. Baros του Πανεπιστημίου Augsburg δήλωσαν ότι επιθυμούν σχετικές συνεργασίες.

Στην ολομέλεια που έγινε με τη λήξη των εργασιών η Πρόεδρος του ΙΑΚΕ Ελένη Μαράκη, παρουσίασε ένα απολογισμό της όλης διοργάνωσης και εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της σε όλους όσοι βοήθησαν να οργανωθεί και να πραγματοποιηθεί το Συνέδριο και ιδιαίτερα στα μέλη της Επιστημονικής και της Οργανωτικής Επιτροπής, καθώς και στους δεκάδες εθελοντές που στελέχωσαν επί τρεις ημέρες τις Γραμματείες και τα Προεδρεία. Αναγνωρίζοντας τη μεγάλη ευθύνη που αναλαμβάνει το ΙΑΚΕ, η κ. Μαράκη ευχαρίστησε και αποχαιρέτησε όσους συμμετείχαν ως εισηγητές και ως σύνεδροι και υποσχέθηκε το επόμενο Συνέδριο να είναι ακόμα πιο αναβαθμισμένο και ενδιαφέρον.

Στο συνέδριο παραβρέθηκαν και απηύθυναν επίσης χαιρετισμό ο Αντιπεριφερειάρχης της Περιφερειακής Ενότητας Ηρακλείου κ. Ευριπίδης Κουκιαδάκης, ο Δήμαρχος Μινώα Πεδιάδος κ. Ζαχαρίας Καλογεράκης, η Αντιδήμαρχος Παιδείας Δήμου Ηρακλείου κ. Μαρία Καναβάκη, ο Πρόεδρος της Διδασκαλκής Ομοσπονδίας Ελλάδας κ. Αθανάσιος Κικινής, ο εκπρόσωπος του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου κ. Δημήτρης Μικελίδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Παιδείας κ. Παναγιώτης Σημανδηράκης, ο Πρόεδρος της ΟΛΜΕ κ. Θέμις Κοτσυφάκης και πολλοί άλλοι εκπρόσωποι φορέων και αρχών της περιοχής.

Εξαιρετικό ενδιαφέρον είχαν οι κεντρικές ομιλίες που έγιναν από διακεκριμένους Ακαδημαϊκούς Δασκάλους, όπως ο Ομότιμος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών κ. Σήφης Μπουζάκης, ο Ομότιμος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων κ. Σπυρίδων Πανταζής, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου Κρήτης κ. Νικόλαος Παπαδάκης, ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου Augsburg κ. Wassilios Baros, ο Αναπληρωτής Καθηγητής του Πανεπιστημίου Αιγαίου κ. Νίκος Ανδρεαδάκης και η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Ηρώ Μυλωνάκου – Κεκέ. Στα Προεδρεία όλων των συνεδριών συμμετείχαν υψηλόβαθμα στελέχη της εκπαίδευσης, ο Προϊστάμενος του τμήματος Π.Ε. της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών του Υπουργείου Παιδείας κ. Κώστας Παπαχρήστος, ο Σύμβουλος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής κ. Παναγιώτης Μαντάς, οι Προϊστάμενοι Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Κρήτης κ. Γιώργος Περικλειδάκης και Εμμανουήλ Κριτσωτάκης και πολλοί άλλοι, ενώ αρκετοί απ’ αυτούς παρουσίασαν τις επιστημονικές τους εργασίες κατά τη διάρκεια Συνεδρίου.

sigxrono

sigxrono2

sigxrono3

sigxrono4

 πηγή: candianews.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 2 Μαΐου 2015
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Κατ’ εξαίρεση μετεγγραφές για φοιτητές – στελέχη Ενόπλων Δυνάμεων

 

 Πρόνοια για την ολοκλήρωση των σπουδών των φοιτητών που είναι στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας λαμβάνει το Υπουργείο Παιδείας με ρύθμιση που εντάσσεται  στο κατεπείγον νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας.

Συγκεκριμένα με το άρθρο 29 δίνεται η δυνατότητα στους παραπάνω φοιτητές να ακολουθήσουν απρόσκοπτα τις σπουδές τους, εκπληρώνοντας ταυτόχρονα και τα υπηρεσιακά τους καθήκοντα.

Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι κατ’ εξαίρεση των ισχυουσών, περί μεταφοράς θέσεων εισαγωγής σε
ΑΕΙ διατάξεων, οι φοιτητές των ΑΕΙ, οι οποίοι είναι μόνιμα υπηρετούντες στις Ένοπλες Δυνάμεις και στα Σώματα Ασφαλείας, δικαιούνται να μεταφέρουν, κατά τις κείμενες διατάξεις, τη θέση φοίτησής τους σε αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα Πανεπιστημίου, εφόσον είναι φοιτητές Πανεπιστημίου και σε αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα ΤΕΙ, εφόσον είναι φοιτητές ΤΕΙ, που εδρεύει στην πόλη όπου υπηρετούν.
Σε περίπτωση που δεν υφίσταται αντίστοιχη Σχολή ή Τμήμα ΑΕΙ στον τόπο αυτό, οι ανωτέρω δύνανται να μεταφέρουν τη θέση φοίτησής τους στο πλησιέστερο ΑΕΙ της πόλης όπου υπηρετούν. Με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, ρυθμίζεται η διαδικασία μεταφοράς των θέσεων φοίτησης των ανωτέρω φοιτητών, καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας διάταξης.

 
πηγή: alfavita.gr



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 2 Μαΐου 2015
Επικαιρότητα
Φοιτητής βρήκε πορτοφόλι στο ΚΤΕΛ και το παρέδωσε - Το ευχαριστώ του ανθρώπου που το είχε χάσει
 Φωτεινό παράδειγμα αποτελεί ο φοιτητής, ο οποίος παρά τη δύσκολη περίοδο που περνά η χώρα, όταν βρήκε το πορτοφόλι, δε σκέφτηκε ούτε στιγμή να το κρατήσει...

Ο φοιτητής βρήκε το πορτοφόλι, το οποίο είχε πέσει νωρίτερα από τον κάτοχό του, στο χθεσινό δρομολόγιο του ΚΤΕΛ Ιωάννινα - Άρτα, των 18:30.

Κι όταν μετά την καλή πράξη του φοιτητή, το πορτοφόλι έφτασε ξανά στα χέρια του κατόχου του, 

εκείνος θέλησε με τη σειρά του να ευχαριστήσει τον άνθρωπο που του το επέστρεψε, με ένα μήνυμα στο διαδίκτυο...

Συγκεκριμένα, στο μήνυμα που δημοσιεύει του epirusgate, αναφέρονται τα εξής: 

"Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον άγνωστο σε μένα φοιτητή που στο σημερινό (30/4) δρομολόγιο του ΚΤΕΛ Ιωάννινα-Άρτα των 18:30, βρήκε και παρέδωσε άμεσα το πορτοφόλι που...

μου έπεσε και με γλίτωσε από πολλές ταλαιπωρίες. Σε ευχαριστώ άγνωστε φίλε! Eπίσης ένα ευχαριστώ και στο ΚΤΕΛ ΑΡΤΑΣ για την επαγγελματική και φιλική αντιμετώπιση και λύση του ζητήματος".





Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 2 Μαΐου 2015
Επικαιρότητα
Ανθοέκθεση Θεσσαλονίκης 2015
 Μια γιορτή χρωμάτων και αρωμάτων!

 

Στη ΔΕΘ, από την Παρασκευή 29 Απριλίου έως και τις 15 Μαΐου 2015, 10:00 - 22:00, είσοδος ελεύθερη και δωρεάν πάρκινγκ.

 

Η Ανθοέκθεση αποτελεί ένα θεσμό με ιστορία άνω των 20 ετών και φέτος συμμετέχουν σ' αυτήν 26 ανθοπαραγωγοί. Στην έκθεση υπάρχει μεγάλη ποικιλία λουλουδιών, αρωματικών φυτών, μυρωδικών και μικρών δέντρων, τα περισσότερα εκ των οποίων είναι εγχώριας καταγωγής.

 

Η έκθεση πραγμοτοποιείται σε συνεργασία του Συνεταιρισμού Ανθοπαραγωγών Βορείου Ελλάδος και Νήσων και της HELEXPO A.E.

 

Ώρες λειτουργίας:
από τις 10:00 - 21:00 τις καθημερινές και το Σαββατοκύριακο από τις 10:00 - 22:00.

 

Η είσοδος των επισκεπτών πραγματοποιείται, τόσο από την Πύλη Εμπορίου, όσο και από την Πύλη της ΧΑΝΘ, ενώ τα Ι.Χ. εισέρχονται από την Πύλη Εμπορίου ώστε να ισχύσει το δωρεάν πάρκινγκ.

 

 

 


Thessaloniki Arts and Culture  http://www.thessalonikiartsandculture.gr

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 2 Μαΐου 2015
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Φορτσάκης: Να εξαιρεθεί η παιδεία από τον πολιτικό και κομματικό έλεγχο
 Θα έπρεπε, λοιπόν, κατά την αντίληψή μου, παρ’ ότι ο νόμος δεν προβλέπει ακριβή διαδικασία επιλογής, να έχει καθορίσει ο αρμόδιος Υπουργός μια διαδικασία σύμφωνα με την οποία θα γίνει μία αποτίμηση. Και βεβαίως, ορθώς επισημάνατε ότι δεν είναι μόνο τα επιστημονικά προσόντα τα οποία μετρούν, αλλά είναι και η γενικότερη διοικητική ικανότης. Πλην όμως, στην προκείμενη περίπτωση, έχουμε δεκατρείς Περιφερειακούς Διευθυντές από τους οποίους, απ’ όσο γνωρίζω, κανείς δεν διαθέτει τον παραμικρό μεταπτυχιακό τίτλο, κανείς δεν έχει πιστοποιητικά ξένων γλωσσών απ’ ότι ξέρω και κανείς δεν έχει καμιά ειδικότητα στο ζήτημα της διοίκησης στον χώρο της εκπαίδευσης. 

 

Τα παραπάνω ανέφερε μεταξύ των άλλων  ο βουλευτής της ΝΔ κ. Φορτσάκης σε ερώτηση του για τον τρόπο με τον οποίο έγινε η συγκριτική αξιολόγηση ενώ δήλωσε ότι « βεβαίως και δεχόμαστε ότι οι περιφερειακοί διευθυντές υλοποιούν την κυβερνητική πολιτική στον χώρο της παιδείας, πλην όμως η παιδεία πρέπει να παραμένει εκτός άμεσων κομματικών επιρροών. Η ικανότητα του εκπαιδευτικού και μάλιστα του περιφερειακού διευθυντού να υλοποιήσει τις επιλογές της Κυβέρνησης δεν συνδέεται απαραιτήτως με τη συμμετοχή του σε δράσεις ενός συγκεκριμένου κόμματος».

Ο  βουλευτής της ΝΔ τόνισε επίσης ότι «από τους τετρακόσιους πενήντα δύο δηλαδή επελέγησαν δεκατρείς και φοβούμαι, κύριε Υπουργέ, ότι η επιλογή αυτή έγινε με βάση τη συνδικαλιστική τους δράση. Διότι είναι γνωστό ότι από τους δεκατρείς οι δώδεκα είχαν πλούσια συνδικαλιστική δράση στον χώρο του κυβερνώντος κυρίως κόμματος και ο δέκατος τρίτος στον χώρο των ΑΝΕΛ. Νομίζω ότι αυτή η επιλογή, με βάση το κομματικό και συνδικαλιστικό κριτήριο, δεν είναι ορθή και δεν ανταποκρίνεται στο πνεύμα του νόμου». 

Ο κ. Φορτσάκης μεταξύ των άλλων ανέφερε ότι κυρίως τον εντυπωσιάζει το γεγονός ότι η προτροπή των δεκατριών σημερινών Περιφερειακών Διευθυντών να μην ακολουθείται ο νόμος υπήρξε, φοβούμαι, κριτήριο για να προτιμηθούν έναντι άλλων, οι οποίοι και περισσότερα προσόντα θα είχαν και πιστοί θα ήταν στην κυβερνητική πολιτική και θα μπορούσαν να υλοποιήσουν καλύτερα τις επιλογές της Κυβέρνησης στα θέματα της παιδείας. 

Ο κ. Φορτσάκης έκλεισε τη δευτερολογία του λέγοντας ότι «Κύριε Υπουργέ, πραγματικά η γνώμη και η επιθυμία η δική μου είναι η παιδεία να μπορούσε να εξαιρεθεί από τον άμεσο πολιτικό και κομματικό έλεγχο κι αυτό το λέω διαχρονικά, διότι και στο παρελθόν υπήρξαν ασφαλώς συμπεριφορές οι οποίες δεν ανταποκρίνονται στην αντίληψη αυτή. Είναι καλό να αρχίσουμε κάποια στιγμή να έχουμε μια διαφορετική συμπεριφορά απέναντι στην παιδεία, για να μπορέσουμε να την ανορθώσουμε στη θέση που της αξίζει». 

Καλόγηρος Βασίλειος

πηγή: news.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 2 Μαΐου 2015
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Επικαιρότητα
Πώς γίνονται οι διορισμοί των εκπαιδευτικών στις χώρες της Ε.Ε

Λίγες οι χώρες που εφαρμόζουν εξετάσεις Στην πρόταση του Υπουργείου Παιδείας της Κύπρου για το νέο σύστημα διορισμών υπάρχει αναφορά στον τρόπο με τον οποίο γίνονται οι διορισμοί των εκπαιδευτικών στις άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης σύμφωνα με την έκθεση του Δικτύου Ευρυδίκη (2013). Κύπρος και Λουξεμβούργο είναι οι μοναδικές χώρες που εφαρμόζουν το σύστημα διορισμού μέσω καταλόγου διοριστέων. Λίγες χώρες χρησιμοποιούν ανταγωνιστικές εξετάσεις ως τη μόνη μέθοδο για τις προσλήψεις (Ισπανία, Ελλάδα, Γαλλία και Μάλτα).

Συνδυασμό ανοιχτής πρόσκλησης, ανταγωνιστικών εξετάσεων και καταλόγου υποψηφίων εφαρμόζουν το Βέλγιο, η Ιταλία και η Πορτογαλία. Αν και πολλές χώρες προσφέρουν το καθεστώς του δημόσιου υπαλλήλου στους εκπαιδευτικούς, το ειδικό καθεστώς της σταδιοδρομίας του δημόσιου υπαλλήλου, με δυνατότητα απασχόλησης διά βίου ως τη μόνη δυνατότητα εργοδότησης, εφαρμόζεται σε μια μειοψηφία χωρών (Ισπανία, Ελλάδα, Γαλλία και Κύπρος). Συνολικά, φαίνεται ότι όλο και περισσότερο οι εκπαιδευτικοί προσλαμβάνονται μέσω ανοικτής πρόσληψης απευθείας από τους εργοδότες τους, οι οποίοι είναι συχνά τα σχολεία ή οι τοπικές εκπαιδευτικές αρχές. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει αποκεντρωμένη αρμοδιότητα, όπου οι φορείς αυτοί δημοσιοποιούν τις κενές θέσεις, δέχονται τις αιτήσεις και επιλέγουν τους υποψήφιους.

Στον πίνακα που ακολουθεί παρουσιάζονται οι χώρες της Ε.Ε., με βάση τις διαδικασίες πρόσληψης των εκπαιδευτικών που υιοθετούν: (α) ανταγωνιστικές εξετάσεις, (β) ανοικτή πρόσληψη, (γ) κατάλογος υποψηφίων και (δ) συνδυασμό των πιο πάνω. Ανταγωνιστικές εξετάσεις Ανοικτή πρόσληψη Κατάλογος υποψηφίων Συνδυασμός Γαλλία, Ελλάδα Ισπανία, Μάλτα Αυστρία, Βουλγαρία, Γερμανία, Δανία, Εσθονία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Λετονία, Λιθουανία Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβακία, Σουηδία, Τσεχία, Φινλανδία Κύπρος, Λουξεμβούργο Βέλγιο, Ιταλία, Πορτογαλία Στην έκθεση του Δικτύου Ευρυδίκη γίνεται αναφορά και στο γεγονός ότι χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια προσέλκυσης νέων στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού. Για την Ελλάδα δεν υπάρχουν στοιχεία ωστόσο αναφέρεται ότι στη μεγάλη πλειονότητα των Ευρωπαϊκών χωρών υπάρχουν λιγότεροι εκπαιδευτικοί στις ομάδες ηλικίας κάτω των 40 ετών σε σύγκριση με τις ομάδες μεγαλύτερης ηλικίας.

Στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η εικόνα γηράσκοντος εκπαιδευτικού προσωπικού είναι ιδιαίτερα έντονη: σχεδόν οι μισοί εκπαιδευτικοί είναι ηλικίας άνω των 50 ετών στη Τσεχία, στη Γερμανία, στην Εσθονία, στην Ιταλία, στην Ολλανδία, στην Αυστρία, στη Νορβηγία και στην Ισλανδία. Εξάλλου, το ποσοστό εκπαιδευτικών κάτω των 30 ετών είναι ιδιαίτερα χαμηλό στη Γερμανία, στην Ιταλία και στη Σουηδία. Η κατάσταση αυτή, σε συνδυασμό με τη μείωση του αριθμού των αιτήσεων εκπαίδευσης για εκπαιδευτικούς, θα μπορούσε να καταλήξει σε έλλειψη εκπαιδευτικών, κάτι που καθιστά απαραίτητη την είσοδο νέων και προσοντούχων ανθρώπων στο εκπαιδευτικό επάγγελμα. Κατά την τελευταία δεκαετία, η επίσημη ηλικία συνταξιοδότησης αυξήθηκε σε περίπου το ένα τρίτο των Ευρωπαϊκών χωρών.

Στις περισσότερες από αυτές, οι εκπαιδευτικοί συνταξιοδοτούνται αμέσως μόλις τους δοθεί η ευκαιρία να το πράξουν. Ωστόσο, σε πολλές χώρες έχουν παύσει ισχύουσες οι ευκαιρίες συνταξιοδότησης πριν την επίσημα καθορισμένη ηλικία. Έτσι λοιπόν, οι εκπαιδευτικοί συνταξιοδοτούνται όταν έχουν συμπληρώσει τα απαιτούμενα χρόνια υπηρεσίας και έχουν φθάσει σε ηλικία κατοχύρωσης δικαιωμάτων πλήρους σύνταξης.

Οι περισσότερες χώρες έχουν υιοθετήσει μέτρα παρακολούθησης της προσφοράς και της ζήτησης εκπαιδευτικών. Αυτά μπορεί να είναι είτε ειδικά μέτρα αποβλέποντα στον προγραμματισμό, είτε γενικής φύσεως για την παρακολούθηση του εργατικού δυναμικού.

Σε κάθε περίπτωση, τα μέτρα αποτελούν γενικά βραχυπρόθεσμες διευθετήσεις, σε ετήσια βάση και για την κάλυψη των άμεσων αναγκών. Ενδεχόμενη έλλειψη ή υπερπροσφορά θα μπορούσαν να προβλέπονται καλύτερα με πιο μακροπρόθεσμο σχεδιασμό.

Καλόγηρος Βασίλειος

http://www.news.gr/



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 2 Μαΐου 2015
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
«Εκμεταλλεύτηκαν τους φοιτητές για να δημιουργήσουν ένταση»
 Απαράδεκτη χαρακτηρίζει ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου, Χαράλαμπος Σκούρος, την κατάσταση που δημιουργήθηκε στην προχθεσινή συνεδρίαση του Σώματος και συγκεκριμένα κατά τη συζήτηση επερώτησης της «Λαϊκής Συσπείρωσης» για τη στέγαση των φοιτητών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Η συνεδρίαση, καθώς δε συζητήθηκαν όλα τα θέματα, θα συνεχισθεί το μεσημέρι της προσεχούς Δευτέρας.

Ευθύνες

Στη δήλωσή του ο κ. Σκούρος σημειώνει ότι η όλη κατάσταση δημιουργήθηκε με ευθύνη της παράταξης που είχε καταθέσει την επερώτηση: «Με την ολοκλήρωση της συζήτησης του θέματος, ούτε ο κ. Γόντικας, ούτε ο κ. Γούργαρης, ούτε και κάποιος άλλος ζήτησε από τον πρόεδρο να δοθεί ο λόγος στους φοιτητές, καθώς ούτε και οι ίδιοι ζήτησαν να πάρουν το λόγο, και αποχώρησαν από τη συνεδρίαση ήσυχα.

Ύστερα από μία και πλέον ώρα από την ολοκλήρωση της συζήτησης της επερώτησης αυτής και ενώ το Συμβούλιο είχε προχωρήσει σε επόμενο θέμα της ημερήσιας διάταξης, επανήλθαν οργισμένοι οι φοιτητές, παρακινούμενοι ή και κατευθυνόμενοι από ποιους άραγε; με στόχο τη δημιουργία έντασης στο Περιφερειακό Συμβούλιο – όπως και έγινε – διακόπτοντας τη συνεδρίαση στη συζήτηση του πλέον σοβαρού θέματος της ημερήσιας διάταξης».

«Εκμεταλλεύτηκαν τους φοιτητές»

Ο πρόεδρος του Περιφερειακού επισημαίνει ότι «δυστυχώς ο κ. Γόντικας και ο κ. Γούργαρης, συνεπικουρούμενοι από τον κ. Κάτσαρη, θεώρησαν ότι ήταν μια καλή ευκαιρία να δημιουργηθεί εκρηκτική κατάσταση στο Περιφερειακό Συμβούλιο και προέτρεπαν τους φοιτητές να συνεχίσουν αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά, εκμεταλλευόμενοι τις ανάγκες και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές, μέσα στην περίοδο της κρίσης και τις οποίες όλοι διαπιστώνουμε και αναγνωρίζουμε.

Το μόνο που αποκαλύφθηκε τελικά, είναι το γεγονός ότι οι κ.κ. Γόντικας και Γούργαρης, μη έχοντας καμία πρόταση εφικτή και υλοποιήσιμη να καταθέσουν για το θέμα της στέγασης των φοιτητών, επιχείρησαν να δημιουργήσουν συνθήκες έντασης, απαράδεκτες για το Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου».



πηγή: tharrosnews.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 2 Μαΐου 2015
Επικαιρότητα
Πρωτομαγιά 2015: Η γιορτή της Άνοιξης
 Σήμερα είναι Πρωτομαγιά!

Είναι η πρώτη ημέρα του Μαΐου και είναι η γιορτή της Άνοιξης.

Ως γιορτή δεν έχει κανένα θρησκευτικό περιεχόμενο. Αντιθέτως οι ρίζες της βρίσκονται στην αρχαιότητα.

Ο Μάιος, βάση της παράδοσης, πήρε το όνομά του από τη ρωμαϊκή θεότητα Maia (Μάγια), το όνομα της οποίας προέρχεται από την ελληνική λέξη Μαία που σημαίνει τροφός και μητέρα.

Ο Μάιος είναι ο 5ος μήνας του χρόνου και συνδέεται με τα Ανθεσφόρια δηλαδή τη γιορτή των λουλουδιών. Ως μήνας ήταν αφιερωμένος στη θεά της γεωργίας, τη Δήμητρα και την κόρη της, την Περσεφόνη.

Σύμφωνα με την λαική παράδοση, το Μάιο συνυπάρχουν οι ιδιότητες του καλού και του κακού, της αναγέννησης και του θανάτου.

Το έθιμο του Πρωτομαγιάτικου στεφανιού:

Ο κόσμος συνηθίζει να μαζεύει λουλούδια και να κατασκευάζει μόνος του το πρωτομαγιάτικο στεφάνι, με το οποίο συνήθως διακοσμεί την κύρια είσοδο του σπιτιού του.

Το στεφάνι παραδοσιακά κατασκευαζόταν με κάποια βέργα από ευλύγιστο και ανθεκτικό ξύλο κλήματος, ή από ξύλο άλλης προέλευσης, και στολιζόταν με λουλούδια και με κλαδάκια δέντρων. Παλιά, μάλιστα, χρησιμοποιούσαν περισσότερη πρασινάδα, παρά λουλούδια, θέλοντας έτσι να επισημάνουν τον συμβολικό του χαρακτήρα σχετικά με τη γονιμότητα. Ανάμεσα στα λουλούδια συνήθιζαν να τοποθετούν και κάποια φυτά, τα οποία θεωρούνταν ότι απέτρεπαν το κακό, όπως η τσουκνίδα, το σκόρδο κ.ά.

Παλιότερα, υπήρχε η αντίληψη ότι το Πρωτομαγιάτικο στεφάνι χάριζε στους ενοικούς ενός σπιτιού υγεία, καλή τύχη, ειρήνη, ευτυχία και ευφορία.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τόσο τότε, όσο και σήμερα, η διαδικασία κατασκευής ενός Πρωτομαγιάτικου λουλουδάτου στεφανιού είναι εξαιρετικά ευχάριστη, μιας και βάζει όλους όσους συμμετέχουν σε αυτή για τα καλά στο πνεύμα της Άνοιξης!

Δες επίσης τις πιο όμορφες ιδέες για Πρωτομαγιάτικο στεφάνι!



πηγή: neolaia.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΧΡΗΣΤΟΣ
Σάββατο, 2 Μαΐου 2015
Σχολές - Τμήματα
ΤΡΙΤΕΚΝΙΑ
 ΙΣΧΥΕΙ Η ΤΡΙΤΕΚΝΙΑ ΓΙΑ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΙ?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Σάββατο, 2 Μαΐου 2015

Σχόλια (1)

 Όχι, από πέρυσι τον Αύγουστο καταργήθηκαν οι ευεργετικές διατάξεις των πολυτέκνων, τριτέκνων και κοινωνικών κριτηρίων για τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ.

Ισχύει μόνο για τις στρατιωτικές σχολές, ΑΕΝ κλπ. 

 

Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Σάββατο, 2 Μαΐου 2015

Σχόλια (0)

 ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ! ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ 2013 ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ, ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ ΚΛΠ. ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΝ ΣΤΑ ΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΕΙ ΜΕ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΒΑΣΕΙΣ. ΠΕΡΥΣΙ ΟΛΟΙ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΚΑΝ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ.

ΦΕΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΟΝΟ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ. 

Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΦΩΤΕΙΝΗ
Σάββατο, 2 Μαΐου 2015
Σχολές - Τμήματα ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ
ΑΝΑΜΟΝΗ ΕΓΚΥΡΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ
 

 Καλησπέρα, όσον αφορά την τριτεκνία σε τι βοηθάει...?Διαγωνίζεσαι δηλαδή λιγότερους μαθητές ή δίνει κάποια αλλα οφέλη?
Εαν διαγωνίζεσαι λιγότερους μαθητές δηλαδή μονο όσους είναι τρίτεκνοι σύνφωνα με τον θεσμό των πανελλαδίων μπορεί να εξεληχθεί σε δύκοπο μαχαίρι.....

ευχαριστώ πολύ ,αν έχω κάπου λάθος διωρθώστε με.. με ευγενικό τρόπο πάντα

ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΠΟΤΕ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ Η ΝΕΑ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 3 Μαΐου 2015

Σχόλια (1)
 Δες την προηγούμενη απάντηση.
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Κυριακή, 3 Μαΐου 2015

Σχόλια (0)

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΥΝΟΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΟΣ...? ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ....

ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ?  Η ΔΙΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΣΤΗΝ  ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΒΑΣΗ?

Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 8 από 6923 (69221 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
7
8
9
10
6921
6922
6923
Επόμενο