Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου 2014
ΑΘΗΝΑ
Άλλα τμήματα της πόλης...
Τα τμήματα Ψυχολογίας καταρτίζουν, θεωρητικά και πρακτικά, επιστήμονες ικανούς να συμβάλλουν στην ανάπτυξη της ψυχολογικής γνώσης και πρακτικής σε όλους τους κλάδους της Επιστήμης της Ψυχολογίας (Κλινική, Κοινωνική, Εκπαιδευτική, Βιομηχανική Ψυχολ. κ.ά.). Οι καταρτιζόμενοι στα Τμήματα αυτά Ψυχολόγοι αποκτούν τις αναγκαίες γνώσεις για να αντιμετωπίσουν ως επαγγελματίες τα πολυσύνθετα ψυχολογικά προβλήματα του σύγχρονου ανθρώπου.
pill for abortion online abortion pill abortion pills
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ:
8 ΕΞΑΜΗΝΑ
 
Οι σπουδές Ψυχολογίας στο Τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου χαρακτηρίζονται από μία σειρά δυνατοτήτων που δίνονται στους φοιτητές για να εξοικειωθούν με τα θεωρητικά και μεθοδολογικά ζητήματα της Ψυχολογικής Επιστήμης, καθώς και με τις εφαρμογές της γνώσης που η επιστήμη αυτή έχει “παράγει” και συνεχίζει να “παράγει”. Κατά κύριο λόγο, οι δυνατότητες αυτές δίνονται μέσα από το περιεχόμενο αλλά και τις μεθόδους διδασκαλίας των μαθημάτων του Προγράμματος Σπουδών, χωρίς αυτό να εξαντλεί τις πηγές μάθησης για τους φοιτητές. Τα Σεμινάρια προσφέρονται σε φοιτητές από το 5ο εξάμηνο και πάνω, είναι ολιγομελή και στόχο έχουν την εις βάθος μελέτη θεματικών που επιλέγονται από κοινού και προετοιμάζουν τους φοιτητές για την εκπόνηση της διπλωματικής τους.
Τα Εργαστήρια του Τμήματος παρέχουν μία ακόμη δυνατότητα άσκησης των φοιτητών στην επιστημονική έρευνα και στην αξιολόγηση των διαφόρων μεθόδων και προσεγγίσεων μελέτης της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Η Πρακτική Άσκηση με εποπτεία τόσο από στελέχη του χώρου όπου λαμβάνει χώρα, όσο και από μέλη ΔΕΠ του Τμήματος δίνει μία, ακόμη, δυνατότητα κατανόησης και ερμηνείας της ανθρώπινης συμπεριφοράς μέσα από την μοναδικότητα της εμπειρίας του κάθε φοιτητή.
Επιπλέον, στα Ερευνητικά Κέντρα του Τμήματος δίνεται η ευκαιρία εξοικείωσης με τη διαδικασία διαμόρφωσης ερευνητικών προτάσεων, την δόμηση “εργαλείων” για την συλλογή, καταγραφή και ανάλυση δεδομένων κλπ. Τέλος, η επιστημονική συνεργασία μελών ΔΕΠ του Τμήματος με διάφορους φορείς, όπως Ερευνητικά Κέντρα, καθώς και η συμμετοχή τους σε Συμβούλια και Επιτροπές σε Εθνικό, Ευρωπαϊκό και Διεθνές επίπεδο παρέχει άλλη μία πηγή ενημέρωσης των φοιτητών για τις δυνατότητες που έχουν σήμερα οι Επιστήμες του Ανθρώπου και της Κοινωνίας να συμμετέχουν υπό διάφορες μορφές, στα Κέντρα Λήψης Αποφάσεων. Το πρόγραμμα σπουδών είναι απαιτητικό διότι
α) οι φοιτητές καλούνται να ολοκληρώσουν με επιτυχία 66 μαθήματα,
β) τα 42 από αυτά είναι υποχρεωτικά, και
γ) τα υπόλοιπα 24 μαθήματα επιλέγονται από τα προσφερόμενα σε καθεμία από τέσσερις θεματικές ενότητες για να συμπληρωθεί ο υποχρεωτικός αριθμός μαθημάτων που πρέπει να πάρουν οι φοιτητές από καθεμία θεματική ενότητα.
 
Τονίζεται ότι οι θεματικές ενότητες βασίζονται στις ίδιες θεωρητικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις της Ψυχολογικής Επιστήμης και διαφέρουν μόνον ως προς τις μεταβλητές στις οποίες η καθεμία ενότητα “ρίχνει” το κέντρο βάρους. Ο συνδυασμός των υποχρεωτικών μαθημάτων με τα μαθήματα επιλογής δημιουργούν μια ισομερή κατανομή των κύριων θεματικών ενοτήτων της Ψυχολογικής Επιστήμης. Με αυτήν την έννοια, οι θεματικές ενότητες νοούνται ως αναπόσπαστα μέρη μίας μεγαλύτερης θεματικής ενότητας που είναι η Ψυχολογική Επιστήμη. Αυτή η δομή και κατανομή των μαθημάτων στο Πρόγραμμα Σπουδών διασφαλίζει την ταυτότητα του γενικού πτυχίου και είναι σύμφωνη με την διεθνή πρακτική τετραετών προπτυχιακών σπουδών στην Ψυχολογία.
Ακόμη και η Πρακτική Άσκηση που υλοποιείται σε χώρους με συγκεκριμένη επαγγελματική ταυτότητα, αλλά και η Διπλωματική Εργασία που έχει συγκεκριμένη θεματική, υπό καμία έννοια δεν δηλώνουν “κατεύθυνση” ή “ειδίκευση”. Η επιλογή χώρου για Πρακτική Άσκηση και η επιλογή θέματος για την Διπλωματική Εργασία δίνουν την ευκαιρία στους φοιτητές να εκφράσουν το ενδιαφέρον ή την περιέργειά τους για έναν από τους κλάδους της Ψυχολογικής Επιστήμης αλλά και στην μία περίπτωση και στην άλλη η επίδοση των φοιτητών κρίνεται με βάση το επίπεδο ανάπτυξης επιστημονικής σκέψης και επαγγελματικότητας της παρουσίας τους άσχετα από τον χώρο ή το θέμα.
Η λογική της απόφασης του Τμήματος να δημιουργήσει Πρόγραμμα Σπουδών που διασφαλίζει την ταυτότητα του γενικού πτυχίου στην Ψυχολογία, παρότι είναι ανεξάρτητη από θέματα που αφορούν άμεσα την επαγγελματική σταδιοδρομία των αποφοίτων (με την έννοια ότι το Πανεπιστήμιο δεν είναι επαγγελματική σχολή) είναι σύμφωνη με την λογική της νομοθεσίας περί Άδειας Άσκησης του Επαγγέλματος του Ψυχολόγου μετά τη λήψη πτυχίου τετραετών σπουδών στην Ψυχολογία. Τα Εργαστήρια Του Τμήματος Ιδιαίτερα σημαντική για την ικανοποίηση των διδακτικών αλλά και των ερευνητικών αναγκών του Τμήματος, είναι η λειτουργία των Εργαστηρίων.
Η Ψυχολογική Επιστήμη είναι εργαστηριακή επιστήμη υπό την στενή και υπό την ευρεία έννοια. Τα ερευνητικά ερωτήματα και οι υποθέσεις που διαμορφώνονται με βάση τις θεωρητικές θέσεις (ή ακόμη και με την επισήμανση φαινομένων) περί της φύσης της σχέσης “Οργανισμού” και “Περιβάλλοντος” ή “Πλαισίου” δοκιμάζονται με τα διάφορα υποδείγματα και “εργαλεία” της επιστημονικής μεθόδου, δηλαδή, με την “παρέμβαση” του ψυχολόγου ερευνητή. Το 35% των υποχρεωτικών μαθημάτων είναι μαθήματα εργαστηριακών ασκήσεων και μεθοδολογίας επιστημονικής έρευνας στην Ψυχολογία. Αλλά και το περιεχόμενο των υπολοίπων μαθημάτων (η λεγόμενη “ύλη”) αποτελείται κυρίως από σειρά άρθρων δημοσιευμένων επιστημονικών ερευνών. Μετά από απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος και έγκριση της Συγκλήτου του Παντείου Πανεπιστημίου τελούν υπό ίδρυση (αναμένεται η δημοσίευση τους στο ΦΕΚ) δύο εργαστήρια: το Εργαστήριο Κοινωνικής και Πειραματικής Ψυχολογίας (Τομέας Κοινωνικής Ψυχολογίας) και το Εργαστήριο Κλινικής και Εγκληματολογικής Ψυχολογίας (Τομέας Γενικής Ψυχολογίας).
Όπως αναφέρεται στον Κανονισμό των Εργαστηρίων, αποστολή τους είναι:
α) η κάλυψη σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο των διδακτικών και ερευνητικών αναγκών του Τμήματος Ψυχολογίας στα επιστημονικά ενδιαφέροντα του κάθε Εργαστηρίου,
β) η ανάπτυξη προγραμμάτων διδασκαλίας και η διεξαγωγή διακλαδικής και διεπιστημονικής έρευνας από ερευνητές των κλάδων της Ψυχολογίας καθώς και ερευνητών των Κοινωνικών και των Θετικών Επιστημών,
γ) η διοργάνωση επιστημονικών διαλέξεων, ημερίδων, σεμιναρίων, συμποσίων, συνεδριών και άλλων επιστημονικών εκδηλώσεων, η πραγματοποίηση δημοσιεύσεων και εκδόσεων και η πρόσκληση Ελλήνων και ξένων αναγνωρισμένων επιστημόνων για την επιστημονική πρόοδο των Εργαστηρίων,
δ) η παροχή πληροφοριών στο κοινωνικό σύνολο με τη μορφή σεμιναρίων ή προγραμματισμένων σε ετήσια βάση διαλέξεων συναφών προς τα επιστημονικά ενδιαφέροντα του κάθε Εργαστηρίου,
ε) η συνεργασία με άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα, ερευνητικά κέντρα και ινστιτούτα, ελληνικά ή ξένα, εφόσον οι επιστημονικοί τους στόχοι συμπίπτουν, συμβαδίζουν ή αλληλοσυμπληρώνονται με εκείνους των Εργαστηρίων μέσα σε πνεύμα αμοιβαιότητας και συλλογικότητας,
στ) η παροχή υπηρεσιών σε ιδιώτες και σε κάθε νόμιμης μορφής οργανισμούς κατά τα προβλεπόμενα στο Π.Δ. 159/84 (Α’ 53).Ο εξοπλισμός των Εργαστηρίων (Η/Υ, λογισμικά προγράμματα, όργανα) αποτελεί προτεραιότητα για το Τμήμα.
 
Η Πρακτικη Ασκηση
Η Πρακτική Άσκηση είναι υποχρεωτικό μάθημα για τους φοιτητές του τέταρτου έτους και εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης και Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΠΕΑΕΚ) του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, είναι δηλαδή, επιδοτούμενο. Η επιστημονική υπεύθυνη του προγράμματος, από την αρχή της λειτουργίας του το 1997, είναι η Επίκουρος Καθηγήτρια του Τμήματος κ. Σουλτάνα Μαντόγλου.
Τα τελευταία τρία χρόνια 270 φοιτητές του Τμήματος είχαν την ευκαιρία να ασκηθούν σε περίπου 40 διαφορετικούς φορείς δημοσίων ή ιδιωτικών υπηρεσιών. Όπως προαναφέρθηκε, πρωτεύων στόχος της Πρακτικής Άσκησης είναι να δοθεί η δυνατότητα στους φοιτητές να παρατηρήσουν, να επισημάνουν, να προβληματιστούν αλλά και να αμφισβητήσουν και αναθεωρήσουν θέσεις και προσεγγίσεις που διδάχτηκαν δημιουργώντας έτσι την βάση για την ανάπτυξη των δικών τους θέσεων σχετικά με την παρουσία της Ψυχολογικής Επιστήμης στην Κοινωνία.
Δευτερεύοντες, αλλά εξίσου σημαντικοί είναι οι στόχοι της ανάπτυξης επαγγελματικότητας (π.χ. συνοχή και συνέπεια), της ενημέρωσης των φορέων για τις δυνατότητες εφαρμογής των γνώσεων της Ψυχολογικής Επιστήμης, καθώς και της ενημέρωσης του Τμήματος για τις ανάγκες στον χώρο της αγοράς εργασίας που αφορούν τους ψυχολόγους και δημιουργούν δυνατότητες για επαγγελματική σταδιοδρομία. Η αμφίδρομη αυτή ενημέρωση έχει την έννοια της παρέμβασης, την έννοια της θετικής δράσης στη διαμόρφωση των αναγκών στην αγορά εργασίας που αφορούν τους ψυχολόγους. Η επίτευξη των στόχων αυτών διευκολύνεται ή / και διασφαλίζεται από το σύστημα εποπτείας της Πρακτικής Άσκησης που επιτελείται από δύο επόπτες, έναν στο χώρο όπου ασκούνται οι φοιτητές και έναν στο Τμήμα, δηλαδή, ένα μέλος ΔΕΠ.
 
Η Διπλωματικη Εργασια
Υποχρεωτικό μάθημα για τους τελειόφοιτους, η Διπλωματική Εργασία δίνει την, χρονικά τελευταία, δυνατότητα αξιολόγησης αλλά και αυτο-αξιολόγησης των φοιτητών σχετικά με τις γνώσεις και δεξιότητες που ανέπτυξαν στις προπτυχιακές τους σπουδές. Σε συνεργασία με τον επόπτη διδάσκοντα (μέλος ΔΕΠ) οι φοιτητές δοκιμάζουν την επιστημονική τους σκέψη σε ένα θέμα που τους ενδιαφέρει προκειμένου να συνθέσουν ένα επιστημονικό κείμενο το οποίο να επιδεικνύει δεξιότητες βιβλιογραφικής ανασκόπησης, δεξιότητες σχεδιασμού και διεξαγωγής επιστημονικής έρευνας αλλά κυρίως ικανότητες αποσαφήνισης της θεωρητικής τους θέσης καθώς και κριτικής αυτής της θέσης σε θεωρητικό ή / και μεθοδολογικό επίπεδο Το Τμήμα αποτελείται από δύο τομείς:
α) τον τομέα Κοινωνικής Ψυχολογίας που περιλαμβάνει τα αντικείμενα κοινωνικής, πειραματικής, γνωστικής, αναπτυξιακής ψυχολογίας, ψυχοφυσιολογίας, νευροψυχολογίας (νευροεπιστήμες) και στατιστικής και συντονίζει τα θεωρητικά μαθήματα των παραπάνω κλάδων καθώς και τα μαθήματα των εφαρμογών τους,
β) τον τομέα Γενικής Ψυχολογίας που περιλαμβάνει τα αντικείμενα της κλινικής ψυχολογίας, της εγκληματολογικής ψυχολογίας και συντονίζει τα θεωρητικά μαθήματα αυτών των κλάδων καθώς και τα μαθήματα των εφαρμογών τους.
 
 
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
Παν/μιο Αθήνας
1. Βλέπε Φ.Π.Ψ.
 
Παν/μιο Θεσσαλονίκης
1. Κοινωνική και Κλινική Ψυχολογία
2. Κοινωνική και Κλινική Ψυχολογία των Εξαρτήσεων
3. Σχολική και Εξελικτική Ψυχολογία
4. Γνωστική Ψυχολογία
 
Παν/μιο Κρήτης
1. Κλινική Ψυχολογία
 
Πάντειο Αθηνών
1. Οργανωτική και Οικονομική Ψυχολογία
ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ- ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Οι ψυχολόγοι μπορούν να εργαστούν:
ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ: Σε Υπηρεσίες του Υπ. Υγείας και Πρόνοιας, του Υπ. Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων κ.ά. Σε δημόσιες ψυχιατρικές κλινικές, κέντρα ψυχικής υγιεινής, θεραπευτικές κοινότητες απεξάρτησης τοξικοεξαρτημένων ατόμων, κέντρα αποκατάστασης αναπήρων, ως κλινικοί ψυχολόγοι. Σε ερευνητικά κέντρα, ως ερευνητές κοινωνικοί ψυχολόγοι. Σε σχολεία, οικοτροφεία, προγράμματα αλφαβητισμού, ως κοινωνικοί και εκπαιδευτικοί ψυχολόγοι.
ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ: Σε ψυχιατρικές κλινικές, ως κλινικοί ψυχολόγοι. Σε επιχειρήσεις με μεγάλο αριθμό προσωπικού, ως ψυχολόγοι της εργασίας. Σε γραφεία πολιτικών δημοσκοπήσεων, ως πολιτικοί ψυχολόγοι. Σε εταιρίες διαφήμισης και μάρκετινγκ, ως κοινωνικοί ψυχολόγοι. Σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, ως σχολικοί ψυχολόγοι. Σε γραφεία παροχής ψυχολογικών συμβουλών.
 
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η επιστήμη της ψυχολογίας είναι μια επιστήμη της οποίας η αξία και η λειτουργικότητα όλο και περισσότερο αναγνωρίζονται και στα επόμενα χρόνια αναμένεται να πάρει τη θέση που της αρμόζει στην ελληνική κοινωνία. Οι υψηλές απαιτήσεις όμως του επαγγέλματος καθιστούν αναγκαία την εξειδίκευση των αποφοίτων σε μεταπτυχιακό επίπεδο, γεγονός που καθορίζεται από την ύπαρξη πολλών κλάδων της επιστήμης της Ψυχολογίας αλλά και καθορίζει την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων.
 
ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
Σύμβουλοι Αλκοολικών και Τοξικοεξαρτημένων Image Maker Ψυχολόγοι
pill for abortion online ordering abortion pills to be shipped to house abortion pills
ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ
Ειδικά μαθήματα
(Δεν απαιτεί ειδικά μαθήματα)
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης
Share
Ανδρικοπουλου Ειρηνη
Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2014
Σχολές - Τμήματα
Μεταπτυχιακο στην ψυχολογια

 

Γεια σας... ειμαι αποφοιτη της φιλοσοφικης σχολης Ιωαννινων του τμηματος ΦΠΨ  με  κατευθυνση ψυχολογιας ..θελω πολυ να ασχοληθω μ αυτο το κομματι... αλλα δυστιχως λογω της σχολης μου τα πραγματα ειναι αρκετα δυσκολα...θεωρουμε λιγο απο ολα..σιγουρα αμεσος στοχος μου ειναι  ενα μεταπτυχιακο....αλλα δεν ξερω τι ακριβως..ποια θα ηταν η καλυτερη λυση ωστε να  αναγνωριζομαι κ εγω ως κατι συγκεκριμενο....? ωστε να ερθω σε αμεση επαφη τηεωριτικα κ πρακτικα μ αυτο που αγαπω....

ευχαριστω εκ των προτερων..!

ordering abortion pills to be shipped to house link abortion pill online purchase

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 48 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2014

Σχόλια (0)

 Ψυχολόγος δεν μπορείς να γίνεις μέσω οποιοδήποτε μεταπτυχιακού.

Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να ενισχύσεις σχετικές προς την κατεύθυνση σου δεξιότητες και να κάνεις πράγματα τα οποία συνδυάζουν την εκπαίδευση με την ψυχολογία.

Οι μαθησιακές δυσκολίες, η συμβουλευτική, η λογοθεραπεία και η σχολική ψυχολογία είναι ίσως οι τομείς που συνδυάζουν καλύτερα από τους υπόλοιπους τα δυο αυτά γνωστικά πεδία.

Υποβλήθηκε πριν από 48 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
σταθης
Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου 2014
Σχολές - Τμήματα
κατατακτηριες

 Γεια σας, ήθελα να ρωτήσω τι θεωρείτε ότι ειναι πιο εφικτό,

Να περάσει κανείς με κατατακτήριες στο τμήμα ψυχολογίας παντείου η καποδιστριακού?

Εύκολο εγχείρημα δεν είναι κανένα, αλλά αν τα συγκρίναμε? 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 49 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
αννα μπακα
Τετάρτη, 1 Οκτωβρίου 2014
Σχολές - Τμήματα
ψυχολογια
 καλησπερα! θα ηθελα να μαθω για τις προοπτικες της ψυχολογιας στην ελλαδα,κατα ποσο ισχυει το μεγαλο προβλημα ανεργιας το οποιο λενε οτι αντιμετωπιζει και πιο μεταπτυχιακο εχει τις σοβαροτερες προοπτικες στη χωρα.

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 57 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
SIWNA MARIA
Δευτέρα, 1 Σεπτεμβρίου 2014
Σχολές - Τμήματα
PSIXOLOGIA
kalispera sas!eimai 29 xronwn skeftomai na dwsw katatakthries apofasiswntas na kinigisw to oneiro mou pou einai i paidopsixologia alla o provlimatismos mou einai o eksis...epeidi douleuw se mia etairia apo tis 7 kai misi mexri tis 2 kai misi tha mporesw na ta kataferw an fisika perasw na antapokrithw stis apaithseis twn mathimatwn logo wrariou?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 88 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 1 Σεπτεμβρίου 2014

Σχόλια (0)
Να δεις το ωρολόγιο πρόγραμμα από τα site των σχολών. Πάντως στο τμήμα της ψυχολογίας Παντείου στο πρώτο έτος, όλα τα μαθήματα τη χρονιά που πέρασε ήταν το απόγευμα. Καλή επιτυχία! 
Υποβλήθηκε πριν από 88 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Αγγελική Καραγιάννη
Παρασκευή, 29 Αυγούστου 2014
Σχολές - Τμήματα
Δικαστική Ψυχολογία
 Γειά σας! Κύριε Κουτρούμπελη ειμαι φοιτητρια στο τμημα ψυχολογιας του Παντειου και θα ηθελα να ρωτησω αν  η δικαστικη ψυχολογια διαθετει επαγγελματικη αποκατασταση στις μερες μας!
pill for abortion online ordering abortion pills to be shipped to house abortion pills

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 90 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Αλεξάνδρα
Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014
Σχολές - Τμήματα
Ψυχολογια

 Γειά σας! Φέτος θα δώσω πανελλήνιες και στοχεύω στον κλάδο της Ψυχολογίας.Θα ήθελα πάρα πολύ να ασχοληθώ μεταπτυχιακά με την εγκληματοτογία αλλά με ενδιαφέρει επίσης και η σχολική ψυχολογία.Αλλά αυτό είναι κάτι που ίσως θα το δω στο μέλλον.Το ερώτημά μου ,που με απασχολεί αρκετά,είναι το εξής : Αν περάσω στο Καποδιστριακό μπορώ να ασχοληθώ μετέπειτα με την εγκληματολογία (forensic psycology) ,ίσως και στο εξωτερικό, ή μόνο η Πάντειος Αθηνών εχει προοπτικές για εγκληματολογια μεταπτυχιακά ? Το ίδιο ερώτημα ισχύει και για τη σχολή στη Θεσσαλονίκη.Επίσης όποια σχολή ψυχολογίας κι αν τελιώσει κάποιος θα αντιμετωπίζεται ισάξια το πτυχίο του στο εξωτερικό?

Θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως αν με βοηθούσατε με την απορία μου, ώστε να έχω κάποια πράγματα ξεκάθαρα στο μυαλό μου και να αφοσιωθώ στο διάβασμα :P


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 138 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 13 Ιουλίου 2014

Σχόλια (1)

λοιπον, η παντειος εχει πιο κοινωνικοκεντρικα μαθηματα αρα και εγγληματολογια. επισης εχει και μεταπτυχιακο εγκληματολογιας. ίσως σε βολεψει ο συνδυασμος, χωρις αυτο να ειναι απολυτο. προσωπικα με ενδιαφερι η κλινικη, ωστοσο θα επιλεξω κρητη, παρα το οτι το εκπα εχει σχετικο μεταπτυχιακο. ωστοσο αν πας παντειο ισως κανεις τα καταλληλα κονε. να ξερεις παντως οτι η εγκληματολογια δεν εχει μελλον. αντιθετα η σχολικη ειμαι της αποψης οτι εχει.

δες οικονομικα που μπορεις να ανταπεξελθεις, καθως το μεταπτυχιακο και γενικοτερα η μετεκπαιδευση σιγουρα θα σου κοστισει.

Υποβλήθηκε πριν από 138 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Κυριακή, 13 Ιουλίου 2014

Σχόλια (1)

 σχετικα με το εξωτερικο πιο ψηλα στις αξιολογησεις ειναι η κρητη. αυτο δεν σημαινει κατι απολυτο για την αντιμετωπιση που θα εχεις. αν το πτυχιο ενος ειναι 6 απο κρητη ενω ενος αλλου 9 απο παντειο, ποιος θα εχει καλυτερη αντιμετωπιση; σημασια εχει το μεταπτυχιακο θα ελεγα, ο βαθμος πτυχιου αν δεν εχεις μεταπτυχιακο και σε "ισοβαθμια" το πανεπιστημιο. βεβαια για το εξωτερικο παιζουν ρολο δημοσιευσεις, συνεδρια κλπ κλπ οποτε οπως και να χει θα πρεπει να εισαι ενεργος φοιτητης.

 

καλη επιτυχια

Υποβλήθηκε πριν από 138 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Κυριακή, 13 Ιουλίου 2014

Σχόλια (0)
 Σ' ευχαριστω πολυ, νομιζω πως ισως προτιμω την Παντειο και θα δω πως θα παει και που θα με βγαλει στην τελικη!
Υποβλήθηκε πριν από 137 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Παναγιωτης Καστουλας
Τρίτη, 29 Απριλίου 2014
Σχολές - Τμήματα
ποια βιβλια χρειαζονται

καλησπερα σας...συμφωνα με τα παρακατω...μπορειτε να με βοηθησετε να βρω τα βιβλια που χρειαζονται???

ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ

ΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΈΤΟΣ 2014-15

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Εξεταζόμενα Μαθήματα

Α) ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Έννοια και έργο της εξελικτικής ψυχολογίας. Εξέλιξη, ανάπτυξη. Αρχές της ανάπτυξης. Θεωρητικές κατευθύνσεις στην εξελικτική Ψυχολογία . Χαρακτηριστικά γνωρίσματα και πορεία της βιοσωματικής – Ψυχοκινητικής – νοητικής – γλωσσικής – συναισθηματικής – κοινωνικής ανάπτυξης. Αναλυτική περιγραφή της ανάπτυξης στις διάφορες φάσεις της ζωής του ατόμου: Προγεννητική περίοδος, βρεφική ηλικία, νηπιακή ηλικία, σχολική ηλικία, εφηβική ηλικία.

Β) ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Αντικείμενο, ιστορία και ερευνητικές μέθοδοι της Γνωστικής Ψυχολογίας. Φυσιολογία των Γνωστικών Διεργασιών. Προσοχή, Αντίληψη, Νοερή Απεικόνιση, Μνήμη, Γλώσσα, Σκέψη (Λύση Προβλημάτων και Συλλογιστική), Γνωστική Ανάπτυξη.

Γ) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ α) Σκοπός και έργο της Κοινωνικής Ψυχολογίας, Μέθοδοι της κοινωνικο-ψυχολογικής έρευνας, Ερευνητική δεοντολογία. β) Στάσεις, θεμελιώδεις κλίμακες μέτρησης των στάσεων, δομή και λειτουργία των στάσεων, ανακολουθία στάσεων-συμπεριφοράς, θεωρίες για τη σχέση στάσεων και πρόβλεψης της συμπεριφοράς, διαμόρφωση των στάσεων, άλλες έννοιες που σχετίζονται με τις στάσεις, όπως αξίες, ιδεολογία, κοινωνικές αναπαραστάσεις. γ) Πειθώ και αλλαγή των στάσεων, στάσεις και επιχειρήματα, πειστική επικοινωνία, ενδοτικότητα, γνωστική ασυμφωνία, αντίσταση στην πειθώ. δ) Τι είναι ομάδα, η επίδραση της ομάδας στην ατομική απόδοση, ομαδική συνεκτικότητα, ομαδική κοινωνικοποίηση, νόρμες, δομή της ομάδας, λόγοι που εντασσόμαστε/ δεν εντασσόμαστε σε ομάδες. ε) Διαπροσωπικές σχέσεις σε διαφορετικά κοινωνικά περιβάλλοντα, τύποι σχέσεων και μορφές αλληλεπίδρασης (αδελφική σχέση, φιλία, συναδελφική σχέση), άγραφοι κανόνες, κοινωνικοί ρόλοι, θεωρία του Bales για την κοινωνική αλληλεπίδραση σε ομάδες, η γλώσσα στην αλληλεπίδραση και μεταβλητές του κοινωνικού πλαισίου (φύλο, κοινωνικο-οικονομικό υπόβαθρο κ.ά.), μη λεκτική συμπεριφορά και κοινωνικές αλληλεπιδράσεις, στ) Λεκτική και μη λεκτική συμπεριφορά και η άσκηση ελέγχου στην αλληλεπίδραση, Μοντέλα αλληλεπίδρασης με κριτήριο τη γλώσσα (προσέγγιση του D. Graddol), η ασάφεια της κοινωνικής ζωής και η θεωρία του Goffman, ζ) Διαπροσωπικές σχέσεις και πρότυπα αλληλεπίδρασης με έμφαση στις πρώιμες σχέσεις, Θεωρία των Προσωπικών Νοητικών Κατασκευών του G. Kelly, Αιτιακές αποδόσεις στις στενές-οικείες σχέσεις και στις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις, Συστημικές προσεγγίσεις και αρχές για τις διαπροσωπικές αλληλεπιδράσεις, και η) Δίκτυα σχέσεων και οι επιδράσεις τους στις σχέσεις, η κοινωνική συμμετοχή, οι αρχές της συναλλαγής, θεωρίες της αλληλεξάρτησης και της ισότητας.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 212 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 4 Ιουνίου 2014

Σχόλια (1)
 Γεια σας.  Τελείωσα τώρα το τμήμα φιλολογίας του Καποδιστριακού και με ενδιαφέρει πολύ η ψυχολογία. Τι μου προτείνετε; Κάποιο μεταπτυχιακό σχετικό με ψυχολογία , ή να επιχειρήσω να δώσω κατατακτήριες στην Πάντειο;
Υποβλήθηκε πριν από 176 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Σάββατο, 7 Ιουνίου 2014

Σχόλια (0)
 καλυτερα κανε καποιο μετ.με τις κατακτηριες ειναι δυσκολο να μπεις.κ αφου εχεις ηδη τελειωσει μια σχολη ψυχολογιας,γ ποιο λογο να παιδευεσαι?
pill for abortion online ordering abortion pills to be shipped to house abortion pills
Υποβλήθηκε πριν από 173 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 30 Απριλίου 2014

Σχόλια (0)

 Μπορείς να απευθυνθείς στη βιβλιοθήκη της σχολής ή σε παλαιότερους φοιτητές.

Καλή Δϋναμη!

Υποβλήθηκε πριν από 212 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Κωτσοβολου Βίκη
Κυριακή, 6 Απριλίου 2014
Σχολές - Τμήματα
Τρόποι εισαγωγής στο τομέα της ψυχολογίας

 Καλησπέρα κύριε Κουτρουμπελη.

Αν  σας ειναι εφικτό να μου λύσετε τν εξής απορία ; Δηλαδή πως μπορεί κάποιος να καταρτησθει στο πανεπιστήμιο του Πάντειου απλα με ενα άριστο απολυτήριο; Δίνοντας κατατακτήριες εξετάσεις ; Σε αντίθεση με τους υποψήφιους των πανελληνιων θα ύπαρξη διάφορα επαγγελματικής κατάρτησεις σε αντίθεση με τους μη υποψήφιους ; Και κατι ακόμα με ποσά μόρια μπορεί να εισαχθεί κάποιος στο παντειο και αν όχι σε κάποια αντίστοιχη σχολή της ψυχολογίας στην επαρχία; 

Ευχαριστω  


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 235 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

Σχόλια (0)

 Κατατκτήριες εξετάσεις σε 3 μαθήματα δίνουν μόνο όσοι κατέχουν ήδη κάποιο άλλο πτυχίο.

Οι κάτοχοι απολυτηρίο Λυκείου εισάγονται μόνο μέσω Πανελλαδικών και δεν υπάρχει διαφοροποίηση στον τρόπο σπουδών ή στα επαγγλεματικά δικαιώματα.

Οι βάσεις διαμορφώνονται κατ' έτος ανάλογα με τις θέσεις, τις επιδοσεις και τον ανταγωνισμό (δες στην αρχική σελίδα μας πάνω αριστερά τις περυσινές).

Υποβλήθηκε πριν από 235 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Αλέξανδρος Σιδερής
Κυριακή, 16 Μαρτίου 2014
Σχολές - Τμήματα
Εισαγωγή στον τομέα της Ψυχολογίας
Καλησπέρα σας.Το όνομα μου είναι Αλέξανδρος και θα ήθελα,εάν είναι εφικτό,να μου απαντήσετε στο παρακάτω ερώτημα μου,αν δεν επιτύχω την εισαγωγή μου στο Πανεπιστήμιο του Παντείου  στον τομέα της Ψυχολογίας μέσο Πανελλήνιων εξετάσεων με ποιόν άλλον τρόπο θα είναι δυνατή η εισαγωγή μου;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 256 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 16 Μαρτίου 2014

Σχόλια (0)
 Δεν υπάρχει άλλος τρόπος πέραν του να τελειώσεις οποιοδήποτε τμήμα (κατά προτίμηση με συνάφεια στο αντικείμενο λχ ΦΠΨ) και να δώσεις κατατακτηριες εξετάσεις. Αν το προηγούμενο τμήμα έχει κοινά μαθήματα (όπως στο ΦΠΨ) τότε μπορείς να τα μεταφέρεις.
Υποβλήθηκε πριν από 256 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΑΓΔΙΚΙΑΝ
Σάββατο, 11 Ιανουαρίου 2014
Σχολές - Τμήματα
...??? ΑΠΟΓΝΩΣΗ ....
 ....Καλησπέρα .... φέτος θα δώσω πανελλήνιες και πραγματικά ενδιαφέρομαι να περάσω στο τμήμα ψυχολογίας και έπειτα να ασχοληθώ με την εγκληματολογία !!! Όμως, διχάζομαι για το πόσο θα μου προσφέρει επαγγελματική αποκατάσταση αν τελικά αποφασίσω να στοχεύσω στο συγκεκριμένο τομέα .... Πιστεύετε πως πραγματικά είναι ένας τομέας που αντιμετωπίζει δυσκολίες όσον αφορά τον ζήτημα  αυτό ??? 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 321 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 11 Ιανουαρίου 2014

Σχόλια (0)

 Για την Ψυχολογία αν θες να δεις ένα σχτικό σχόλιο κάνε κλικ εδώ.

Όσον αφορά στην εγκληματολογία μιλάμε για πολύ λίγες σχετικές θέσεις που προσφέρονται στην Αστυνομία (σαν εμπειρογνώμονες στα δικαστήρια, οι δικαστικοί Ψυχολόγοι, δυστυχώς, στην Ελλάδα παρόλο που προβλέπεται, σπάνια καλούνται) και θα έλεγα πως θα πρέπει να κάνεις κινήσεις μεν προς την κατεύθυνση αυτή αλλά κατ αρχήν θα πρέπει να στοχέυσεις σε μια πιο κλασσική επιλογή (λχ Συμβουλευτική, Κλινική Ψυχολογία).

Να πούμε πως ο χώρος του εγκλήματος έχει προεκτάσεις οι οποίες είναι σε άμεση συσχέτιση με αρκετές επιστήμες (το έγκλημα έχει νομικές και κοινωνικές προεκτάσεις, μπορεί να ερμηνευθεί ή προληφθεί με γνώσεις των επιστημών της Ψυχολογίας και της Ψυχιατρικής αλλά και να εξιχνιασθεί με τη βοήθεια της Ιατροδικαστικής, της Πληροφορικής και της μοριακής Βιολογίας).

 
Στην πράξη, όταν ονομάζουμε κάποιον "εγκληματολόγο" εννοούμε κυρίως κάποιον πτυχιούχο της Νομικής (δικηγόρο), που έχει εντρυφήσει σε υποθέσεις σχετικές με εγκλήματα και, καμιά φορά, μη έχοντας καν μεταπτυχιακή ή άλλη σχετική εξειδίκευση (όπως βέβαια θα έπρεπε).

Υποβλήθηκε πριν από 320 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 1 από 3 (24 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
Επόμενο