Παρασκευή, 22 Αυγούστου 2014
ΑΘΗΝΑ
Άλλα τμήματα της πόλης...
Σκοπός του Τμήματος είναι να να εκπαιδεύσει Αξιωματικούς οι οποίοι θα αποτελέσουν στελέχη της Εμπορικής Ναυτιλίας. Κατά την φοίτηση οι Πλοίαρχοι αποκτούν βασικές γνώσεις υποδομής σε Μαθηματικά, Φυσική, Πληροφορική, Μετεωρολογία και Αγγλικά καθώς και σε μαθήματα ειδικότητας όπως: Ναυτιλία, Ναυτικό Δίκαιο, Διεθνείς Συμβάσεις, Επικοινωνίες, Οικονομική Διαχείριση Πλοίου, Φορτώσεις κ.λπ. Το τμήμα ανήκει στην Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ) και για να είναι αποδεκτή η δήλωση της σχολής στο μηχανογραφικό, απαιτούνται ιατρικές εξετάσεις που γίνονται στις κατά τόπους λιμενικές αρχές και ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ (αναζητείστε έγκαιρα την εγκύκλιο).
Διάρκεια φοίτησης: 8 εξάμηνα (συμπεριλαμβάνεται πρακτική άσκηση σε πλοίο διάρκειας 2 εξαμήνων).
Το τμήμα λειτουργεί:
- ΑΕΝ Μακεδονίας (έδρα: Ν. Μηχανιώνα).
- ΑΕΝ Ηπείρου (έδρα: Πρέβεζα).
- ΑΕΝ Ιονίων Νήσων (έδρα: Αργοστόλι).
- ΑΕΝ Κύμης.
- ΑΕΝ Οινουσών.
- ΑΕΝ Ασπροπύργου.
- ΑΕΝ Ύδρας.
- ΑΕΝ Σύρου.
- ΑΕΝ Κρήτης (έδρα: Χανιά).
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ: Πλοίαρχοι στην Εμπορική Ναυτιλία.
ΕΜΠΟΡΟΠΛΟΙΑΡΧΟΣ - ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
Ειδικά μαθήματα
(Δεν απαιτεί ειδικά μαθήματα)
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης
Share
Δημήτρης στ
Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014
Σχολές - Τμήματα
Απορία για βαση
Κυριε Κουτρουμπελη Καλησπέρα θα ήθελα να κανω μια ερώτηση! Φετος έδωσα πανελληνιες και έβγαλα 9.636 και ειμαι ειδική κατηγοριΑ ποκυτεκνων και πέρσι η βαση ηταν 8.651 δηλαδή ειμαι σχεδόν 1000 μορια πάνω.... Τι πιστεύεται περνάω ? σας ευχάριστω πολυ!! 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τρίτη, 19 Αυγούστου 2014

Σχόλια (1)
 Δεν υπάρχουν ειδικές κατηγορίες φέτος. Κοίταξε πόσο είχε η γενική σειρά και βγάλε τα συμπεράσματά σου.
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τρίτη, 19 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)
 Στη σχολή πλοιάρχων υπάρχουν ακόμα οι ειδικές κατηγορίες
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Γιωργος Παπανδρεου
Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014
Σχολές - Τμήματα
εμπορικο ναυτικο
 Καλησπερα σας θα ηθελα να κανω μια ερωτηση ειμαι στο τελευταιο ετος της σχολης μου που ειμαι διοικηση επιχειρησεων στην λαρισα και αποφασισα να την παρατησω για να παω εμπορικο ναυτικο υπαρχει καποια σχολη ανοιχτη που μπορω να παω??
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014

Σχόλια (1)
 agapite blaka amorfwte file mou eisai stokos opote katse teleiwse to kwlotei tis plakas pou eisai kai ase to aen.Gia na se paroun me apolitirio likeio (pou to diko sou tha einai 5) einai apithano dioti peftei poli bisma kai pane mono oi stokoi pou exoun meson
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014

Σχόλια (1)
 Αγαπητε ζωο ηλιθιο πλασμα πρωτον απολυτηριο εχω 17 και δευτερον ποιος σου ειπε οτι δεν εχω βισμα....και τριτον με το βισμα που εχω γ@@μ@ω την μανα σου μπρωστα στον πατερα σου
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)

 to mprwsta me ''o'' mpetoblaka.me apolitirio 17 siga min pernages sto kwlotei.kai mhn mas spas to kabli afou exeis bisma pigene kai mhn mas enoxleis.oso gia auto pou eipes gia thn mama mou ena exw na sou apantisw...KATHREFTAKI!!!!

 

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
νικος
Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014
Σχολές - Τμήματα
μεταγραφες και φοιτηση σε αλλο αει
 γεια σας θα ηθελα να ρωτησω ποια ειναι η διαδικασια και τα χαρτια για μεταγραφη απο μια πολη σε αλλη.επισης περιπου σε ποσο καιρο γινονται αποδεκτες?και κατι αλλο εγω που φοιτω σε αλλο αει μπορω να κανω αναστολη και να συνεχισω καποια στιγμη η πρεπει να διαγραφω   πριν  γραφτω στην αεν?ευχαριστω εκ των προτερων
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΑΝΔΡΕΑΣ
Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014
Σχολές - Τμήματα
ΕΧΩ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ?
 κ. Κουτρουμπελη 
Με απολυτηριο γενικου λυκειου,συνολο μοριων 17.600 υπαρχει περιπτωση να εισαχθω,
ειτε ως πλοιαρχος ή μηχανικος?

Ευχαριστω
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΧΡΗΣΤΟΣ
Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014
Σχολές - Τμήματα
ΕΡΩΤΗΣΗ

Καλημέρα,

θα ήθελα να σας ρωτήσω με 1574 μόρια από ημερήσιο ΕΠΑΛ υπάρχουν πιθανότητεσ για εισαγωγή στην πλοιαρχών ή στην μηχανικών>

Ευχαριστώ 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014

Σχόλια (1)
 Δύσκολο
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014

Σχόλια (1)

 Δηλαδη πιστευετε οτι θα ανεβουν τοσο πολυ οι βασεις περσυ ηταν 1280 σωστα?

Εχω κανει και με απολυτηριο 15,9 +LOWER

 

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)
 exv 17650 moria me to deka ths ekato exv piuanotita gia cyxologia uessalonikhs
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
δημητρης
Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2014
Σχολές - Τμήματα
SOS.ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ
 ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΡΑΒΙ..ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΚΑΤΩ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 19 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)
kali erwtisi... prwta prwta na xexaseis pws pas gia na gvoriseis to kosmo ops lene oloi.prepei ....na exeis ypomoni ...na matheis na akous tous allous..kai gera neyra...pistepseme...an den mporeis na eisai se ena xwro klismenos kalytera psaxe gia allou.....
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2014

Σχόλια (1)
 ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ

Ορισμός: Ο πλοίαρχος είναι ο κυβερνήτης των εμπορικών ή ακτοπλοϊκών σκαφών και ταυτόχρονα ο αντιπρόσωπος του πλοιοκτήτη στο πλοίο. Είναι ο κύριος υπεύθυνος για την ασφάλεια του πλοίου, του πληρώματος, του φορτίου και των επιβατών

Περιγραφή: Ειδικότερα, ο πλοίαρχος χαράζει την πορεία του πλοίου και παρακολουθεί την ταχύτητά του με τη βοήθεια ειδικών ηλεκτρονικών μηχανημάτων ναυσιπλοΐας και χαρτών και κάνει τους απαραίτητους ελιγμούς για την ομαλή προσέγγιση ή την απομάκρυνση του πλοίου από την προβλήτα του λιμανιού. Επιπλέον, έχει τη γενική ευθύνη για τον ανεφοδιασμό του πλοίου, κρατάει το ημερολόγιο του πλοίου και κάνει τον αναγκαίο προγραμματισμό. Κατευθύνει και οργανώνει την εργασία όλων των μελών του πληρώματος παρακολουθώντας ταυτόχρονα τη σωστή εκτέλεση των καθηκόντων τους. Έχει ευθύνη για την παροχή ιατρικής βοήθειας σε μέλη του πληρώματος ή σε επιβάτες σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης. Όταν εργάζεται σε εμπορικό πλοίο, προετοιμάζει το σχέδιο φόρτωσης και εκφόρτωσης του πλοίου, επιβλέπει τις αντίστοιχες διαδικασίες και φροντίζει για την ασφάλεια των εμπορευμάτων. Παράλληλα, κάνει τις απαραίτητες συνεννοήσεις με τις λιμενικές αρχές και τους φορτωτές, καθώς και τις διαπραγματεύσεις με τους παραλήπτες του φορτίου που μεταφέρει.
Στη διάρκεια του ταξιδιού έχει απόλυτη εξουσία όσον αφορά στη διοίκηση αλλά και σε νομικά θέματα. Για παράδειγμα, μπορεί να διατάξει ακόμα και την κράτηση επιβατών που παραβαίνουν το νόμο, να αποφασίσει την απόρριψη εμπορευμάτων ή την εγκατάλειψη του πλοίου σε περίπτωση κινδύνου για τη ζωή του πληρώματος ή των επιβατών.
Είναι υπεύθυνος για την πληρωμή των μισθών του πληρώματος, καθώς και για τη σύνταξη αναφορών και εκθέσεων που απαιτούνται από τις αρχές ή τη ναυτιλιακή επιχείρηση. Για τη διεκπεραίωση πολλών από αυτά τα καθήκοντά του συνεργάζεται με τους άλλους αξιωματικούς του πλοίου.
Γενικά, ο πλοίαρχος είναι υπεύθυνος για τη χάραξη της πορείας του πλοίου και τους ελιγμούς προσέγγισης στα λιμάνια. Έχει ευθύνη για την επιλογή και το συντονισμό των αρμοδιοτήτων του πληρώματος, την τήρηση της τάξης, τον έλεγχο καταλληλότητας και την καλή λειτουργία και ασφάλεια του πλοίου.

Σπουδαιότητα: Το επάγγελμα του πλοιάρχου απαιτεί υπευθυνότητα, αποφασιστικότητα και κριτική σκέψη. Ο πλοίαρχος πρέπει να είναι τολμηρός, εύστροφος, ανεξάρτητος, να έχει συναισθηματική ωριμότητα και καλή υγεία. Πολύ σημαντικό, εξάλλου, είναι να έχει διοικητικές και οργανωτικές δεξιότητες, αφού είναι απαραίτητο να χειρίζεται πολλά θέματα ταυτόχρονα και να διοικεί ικανοποιητικά το σύνολο του πληρώματος, το οποίο, όπως προαναφέρθηκε, συνήθως είναι ανομοιογενές, κάτω από τις δύσκολες συνθήκες απομόνωσης που επιβάλλει το θαλάσσιο ταξίδι. Ακόμη, οφείλει να είναι δίκαιος και αμερόληπτος, να διαθέτει ευαισθησία και ενδιαφέρον για τα μέλη του πληρώματος και τις συνθήκες διαβίωσής τους στο πλοίο και να εμπνέει σεβασμό.
Το επάγγελμα επιλέγουν, κυρίως, άνθρωποι αυτάρκεις, που αγαπούν τη θάλασσα, τα ταξίδια και αψηφούν τους κινδύνους.
Σήμερα, τα πλοία είναι αυτοματοποιημένα και για το λόγο αυτό για την ενασχόληση με το επάγγελμα απαιτούνται γνώσεις χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών και άλλων πολύ εξειδικευμένων ηλεκτρονικών μηχανημάτων. Επίσης, απαραίτητη θεωρείται η γνώση ξένων γλωσσών.

Μέλλον: Η σταθερή ανάπτυξη της ναυσιπλοΐας και των θαλασσίων μεταφορών δημιουργούν θετικές προοπτικές απασχόλησης για εξειδικευμένα στελέχη, ενώ η αποφοίτηση από τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (Α.Ε.Ν.) ακολουθεί ελεγχόμενους ρυθμούς.

Περιβάλλον ενασχόλησης: Οι πλοίαρχοι απασχολούνται σε ναυτιλιακές εταιρίες. Μετά από αρκετά χρόνια θαλάσσιας υπηρεσίας μπορούν να αναλάβουν διάφορες θέσεις στα ναυτιλιακά γραφεία και έτσι να σταματήσουν να ταξιδεύουν.
Αρκετοί πλοίαρχοι εργάζονται ως καπετάνιοι σκαφών αναψυχής ή δημιουργούν εταιρίες ενοικιάσεως τέτοιων σκαφών.

Επαγγελματικές συνθήκες: Ο πλοίαρχος είναι υπεύθυνος για ό,τι συμβαίνει στο πλοίο που κυβερνά, πράγμα που συνεπάγεται αυξημένες ευθύνες. Εξάλλου, και οι συνθήκες εργασίας του πλοιάρχου είναι ιδιαίτερες. Από τη φύση του το επάγγελμα απαιτεί παραμονή για μεγάλα χρονικά διαστήματα μακριά από το σπίτι και τα συγγενικά πρόσωπα. Επίσης, η σύσταση του πληρώματος ενός πλοίου είναι πολλές φορές ανομοιογενής, αφού αποτελείται από άτομα διαφόρων εθνικοτήτων, τα οποία δεν μιλούν την ίδια γλώσσα, έχουν διαφορετικές συνήθειες και αξίες, με αποτέλεσμα την πιθανότητα δημιουργίας προβλημάτων στην καθημερινή συμβίωση, γεγονός που ο πλοίαρχος καλείται να αντιμετωπίσει και να διευθετήσει. Ακόμα, στη διάρκεια του ταξιδιού οι κίνδυνοι και οι δυσκολίες που μπορεί να προκύψουν, ιδιαίτερα σε περιπτώσεις κακοκαιρίας, είναι πολλοί. Τέλος, σε έκτακτες περιστάσεις, ο πλοίαρχος μπορεί να χρειαστεί να εργάζεται για πολλές ημέρες χωρίς διακοπή.
Στα σύγχρονα πλοία οι συνθήκες διαβίωσης είναι ιδιαίτερα καλές. Ειδικότερα οι αξιωματικοί έχουν τις δικές τους καμπίνες, οι οποίες είναι πλήρως εξοπλισμένες, ενώ οι κοινόχρηστοι χώροι διαθέτουν τηλεόραση, video, αίθουσα ψυχαγωγίας κ.λπ.

Γενικά σχόλια: Ο πλοίαρχος χρειάζεται να διαθέτει συνέπεια, υπευθυνότητα, αίσθημα δικαιοσύνης και να αποπνέει κύρος, εμπιστοσύνη και σεβασμό τόσο στο πλήρωμα, όσο και στους επιβάτες.
Ο πλοίαρχος είναι απαραίτητο να διαθέτει ηγετικές δεξιότητες, προκειμένου να επιτυγχάνει τη διευθέτηση των όποιων προβλημάτων δημιουργούνται και τη διευκόλυνση της συνεργασίας των μελών του πληρώματος.

                      ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ

Ορισμός: Ο μηχανικός πλοίων είναι υπεύθυνος για τη συντήρηση, την καλή λειτουργία των μηχανών του πλοίου, καθώς και για τον υπολογισμό και την προμήθεια καυσίμων, νερού, λιπαντικών και ανταλλακτικών στα πλοία.

Περιγραφή: Ο μηχανικός εργάζεται κυρίως στο μηχανοστάσιο και ελέγχει την καλή λειτουργία της μηχανής και των άλλων μηχανημάτων και συσκευών του πλοίου, όπως ηλεκτρογεννήτριες, γερανοί κλπ. Ο έλεγχος των μηχανών στα σημερινά πλοία γίνεται κυρίως μέσω της κονσόλας ελέγχου και με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Πιο αναλυτικά, ο μηχανικός με την βοήθεια του πληρώματος μηχανής προγραμματίζει και επιβλέπει τις εργασίες συντήρησης. Αναλαμβάνει τις επιδιορθώσεις που μπορεί να απαιτούνται, ώστε το πλοίο να συνεχίζει τη λειτουργία του χωρίς προβλήματα. Εξασφαλίζει τη σωστή κατανάλωση καυσίμων και λιπαντικών, ώστε να ελαχιστοποιούνται τα έξοδα. Συνεργάζεται με τον πλοίαρχο για την ταχύτητα, τους ελιγμούς και τους χειρισμούς του σκάφους. Υπολογίζει τις απαραίτητες προμήθειες καυσίμων, λιπαντικών και άλλων ανταλλακτικών και θέτει τις παραγγελίες σε συνεννόηση με τη διοίκηση της ναυτιλιακής επιχείρησης. Τέλος, παραλαμβάνει τα καύσιμα και λιπαντικά και εκτελεί απογραφές των ανταλλακτικών.
Ο μηχανικός μαζί με τον πλοίαρχο είναι οι αξιωματικοί με τις περισσότερες ευθύνες στο πλοίο και πρέπει να συνεργάζονται αρμονικά μεταξύ τους.

Σπουδαιότητα: Η υπολογιστική και η μαθηματική ικανότητα είναι απαραίτητες, ώστε ο μηχανικός να εκτελεί με ακρίβεια υπολογισμούς κατανάλωσης και προμήθειας καυσίμων, λιπαντικών και άλλων ανταλλακτικών. Οι τεχνικές γνώσεις και η επιδεξιότητα στα χέρια είναι απαραίτητα προσόντα, ώστε να μπορεί να εκτελεί επιδιορθώσεις και να βρίσκει λύσεις σε βλάβες. Η γνώση ξένων γλωσσών και ιδιαίτερα της αγγλικής είναι επίσης απαραίτητη, τόσο για την προφορική, όσο και για την γραπτή επικοινωνία (σύνταξη αναφορών, κλπ.).
Ο μηχανικός χρειάζεται να διαθέτει υπευθυνότητα, ευσυνειδησία και διοικητική ικανότητα, ώστε να μπορεί να διευθύνει το πλήρωμα της μηχανής, αλλά και να διευθετεί τυχόν διαφορές μεταξύ τους. Επίσης, πρέπει να αποπνέει κύρος και αξιοπιστία και να έχει ικανότητα αρμονικής συνεργασίας μέσα σε κλίμα εμπιστοσύνης με τους άλλους αξιωματικούς και τους εργαζόμενους στη μηχανή του πλοίου. Ακόμη, στα χαρακτηριστικά του επαγγελματία περιλαμβάνονται η ανεξαρτησία, η αγάπη για τη θάλασσα και τα ταξίδια. Επειδή η επαφή με τους ανθρώπους είναι σχετικά περιορισμένη, με τα μέλη του πληρώματος, το επάγγελμα αυτό ταιριάζει καλύτερα σε αυτάρκεις ανθρώπους.
Σήμερα, τα πλοία είναι αυτοματοποιημένα και για το λόγο αυτό απαιτούνται και γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών, καθώς και άλλων πολύ εξειδικευμένων ηλεκτρονικών μηχανημάτων.

Μέλλον: Το επάγγελμα αυτό εξακολουθεί να έχει ζήτηση με την ανάπτυξη του τουρισμού, την παγκοσμιοποίηση της αγοράς και την αύξηση του όγκου των θαλάσσιων μεταφορών και οι αποδοχές θεωρούνται αρκετά καλές.

Περιβάλλον ενασχόλησης: Οι μηχανικοί εργάζονται για λογαριασμό ναυτιλιακών εταιριών σε εμπορικά και επιβατηγά πλοία, ενώ μετά από αρκετά χρόνια θαλάσσιας υπηρεσίας μπορεί να αναλάβουν τη θέση του αρχιμηχανικού στα ναυτιλιακά γραφεία κάνοντας ελάχιστα ταξίδια. Ορισμένοι μηχανικοί δημιουργούν δικές τους μικρές εταιρίες επισκευής πλοίων και σκαφών αναψυχής.

Επαγγελματικές συνθήκες: Το επάγγελμα του μηχανικού πλοίων, είναι δύσκολο και σκληρό. Συνοδεύεται από πολλές ευθύνες και απαιτεί χειρωνακτικές εργασίες, ορθοστασία και συχνά, νυχτερινές βάρδιες. Η εργασία του εκτελείται κυρίως σε συνεργασία με άλλους εργαζόμενους στο πλοίο, το οποίο μπορεί και να αποτελείται από εργαζόμενους πολλών εθνικοτήτων με διαφορετικές συνήθειες και έθιμα. Το γεγονός αυτό μπορεί να δημιουργεί προβλήματα στη καθημερινή διαβίωση, καθώς η συνεργασία και η ομαδική δουλειά είναι απαραίτητη στον περιορισμένο χώρο του πλοίου.
Παλαιότερα, οι συνθήκες εργασίας της δουλειάς του μηχανικού ήταν ιδιαίτερα δύσκολες και ανθυγιεινές, με μεγάλη πιθανότητα ατυχημάτων στους χώρους των μηχανοστασίων εξαιτίας της λειτουργίας των μηχανών και των καυσίμων υλών. Στα σύγχρονα πλοία οι συνθήκες διαβίωσης είναι αισθητά πολύ πιο καλές. Ειδικότερα, οι αξιωματικοί έχουν τις δικές τους καμπίνες πλήρως εξοπλισμένες, ενώ στους κοινόχρηστους χώρους υπάρχει τηλεόραση, video, αίθουσα ψυχαγωγίας, εστιατόριο. Θα πρέπει όμως να σημειώσουμε, ότι ο μηχανικός περνάει μεγάλο μέρος του χρόνου του στο μηχανοστάσιο, όπου ο θόρυβος είναι αρκετά ενοχλητικός και ορισμένες φορές η θερμοκρασία είναι πολύ υψηλή. Στα καινούργια πλοία ο χώρος του μηχανοστασίου είναι πλήρως αυτοματοποιημένος και ο έλεγχος της καλής λειτουργίας γίνεται με το πάτημα πλήκτρων από ειδικό θάλαμο ελέγχου.
Το συγκεκριμένο επάγγελμα περιλαμβάνει όλες τις δυσκολίες και τα προβλήματα που συνεπάγεται η ζωή του ναυτικού και τους επιπλέον κινδύνους ατυχήματος, που εγκυμονεί η απασχόλησή του στο χώρο του μηχανοστασίου.

Γενικά σχόλια: Το επάγγελμα του μηχανικού πλοίων αφορά ανθρώπους που αγαπούν τη θάλασσα, τα ταξίδια και διαθέτουν ιδιαίτερες δεξιότητες στις μηχανές.

Το επάγγελμα απαιτεί υπευθυνότητα και ιδιαίτερη προσοχή, καθώς από τις εντολές, οδηγίες και ενέργειες του μηχανικού εξασφαλίζεται ο σωστός και ασφαλής πλους του πλοίου μέσα στη θάλασσα. 

Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)
 Μια γνώμη ζήτησε το παιδί και όχι αντιγραφή-επικόλληση από το google!
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2014

Σχόλια (1)
σε πιανει ναυτια
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Κυριακή, 17 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)
 σας ευχαριστω κυριε κουτρουμπελη
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
αννα
Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2014
Σχολές - Τμήματα
SOS..ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ(!)
αν εχεις προβλημα με τα ματια σου π.χ μυωπια μπορεις να γινεις καπετανιος η πρεπει να κανεις χειρουργειο ( λειζερ)
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)

 Δεν είναι απαραίτητο το λέιζερ

Η οπτική οξύτητα και αντίληψη χρωμάτων που απαιτείται κατά ειδικότητα είναι η ακόλουθη:

Οπτική οξύτητα

 

χωρίς γυαλιάμε γυαλιάΑντίληψη χρωμάτων
(1) Υποψήφιοι
ΑΕΝ/ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ
4/10-4/10
ή 5/10-3/10
7/10-7/10Σε (10) ISHIHΑRA που δείχνονται
επιτρέπονται (3) σφάλματα.
(2) Υποψήφιοι
ΑΕΝ/ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
2/10-2/106/10-6/10Αναγνώριση τρίχρωμου φανού


Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2014

Σχόλια (1)
ποσο προβλημα?? 
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2014

Σχόλια (1)
 περιπου στους 3 βαθμους
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)
 Μάλλον θα χρειαστεί λέιζερ αλλά ειναι σχετικά ανώδυνη διαδικασία. Μόνο τσούζει λίγο το μάτι τις πρώτες μέρες. 
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
κ.μ
Πέμπτη, 14 Αυγούστου 2014
Σχολές - Τμήματα
ΑΠΟΡΙΑ
ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ 12,8 +LOWER ΕΧΩ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ Ή ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ;  
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 14 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)
 Δυστυχώς δεν φαίνεται πιθανό κάτι τέτοιο.
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 14 Αυγούστου 2014

Σχόλια (1)
 den tha mpeis gt me apolitirio pairnoun mono ta bismata.to eixa dokimasei me bathmo apolitiriou poli megalitero kai me lower kai den me piran.otan tous pira tilefwno mou legane kati paparies na sou pesoun ta mallia...thelei bisma gia na mpeis aen me apolitirio 
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 14 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)
 εχω βισμα και γερο αλλα δε θα δημιουργηθει θεμα αν δουν οι υπολοιποι υποψηφιοι οτι μπηκα εγω με λιγοτερα μορια απο αυτους;
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
A.Θ
Πέμπτη, 14 Αυγούστου 2014
Σχολές - Τμήματα
ερώτηση

Αν κάποιος έχει βάλει υποψηφιότητα για τις αεν και με τις 2 κατηγορίες (απολυτήριο και πανελλήνιες) και έχει τον βαθμό και στις 2 κατηγορίες από πια θα επιλεγεί ωστε να εισαχθεί?

 

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 15 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)
 Για το λόγο αυτό πρώτα βγαίνουν οι βάσεις των πανελλαδικών και μετά με το απολυτήριο
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Irida K.
Τετάρτη, 13 Αυγούστου 2014
Σχολές - Τμήματα
Aporia!
Kalhspera..  eimai apo epal k edwsa panellinies k dn evgala kala moria ..k dhlwsa k me apolitirio k t B2 kai paei sta 16.300 opws grafei st xarti p m edwsan apo thn AEN  exw pi8anotites n perasw h g pliarxos h g mhxanikos? euxaristw!
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 8 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 2 από 42 (415 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
40
41
42
Επόμενο