|
|
|
Παρασκευή, 04 Οκτωβρίου 2024 |
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
Τετάρτη, 11 Αυγούστου 2021
Σχόλια (2)
|
Καλησπέρα, δεν έχω αφήσει τίποτα ακόμα. Αντιθέτως έχω ζυγίσει τόσο τα πλεονεκτήματα όσο και τα μειονεκτήματα και των δύο σχολών. Η προσπάθεια μου να μιλήσω με κάποιον φοιτητή είναι ακριβώς για να μάθω λίγα παραπάνω πράγματα για τη σχολή μήπως με βοηθήσει να ξεκαθαρίσω τι θα επιλέξω εν τέλει. Γνωρίζω πολύ καλά τι προσφέρει ένα πτυχίο νομικής. Ξέρω όμως και αρκετούς φοιτητές που παρόλο που δεν τους αρέσει η νομικη επιλέγουν να συνεχίσουν και τελικά μετά από κάποιο έτος την παρατάνε και καταλήγουν χωρίς κανένα πτυχιο. Άλλωστε κάθε σχολή και κάθε πτυχίο προσφέρει δυνατότητες. Το ότι από το ιστορικό αρχαιολογικό οι περισσότεροι απόφοιτοι γίνονται φιλόλογοι δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν εναλλακτικές. Για παράδειγμα, το τμήμα προσφέρει και διαλέξεις παιδαγωγικής ψυχολογιας, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε ένα μεταπτυχιακό στη ψυχολογία και από εκεί ανοίγεται ένας τελείως διαφορετικός κύκλος επαγγελματικών προοπτικών. Αυτό που ενδιαφέρει εμένα είναι να αποφασίσω για το μέλλον μου. Να σιγουρευτώ ότι έχω εξετάσει όλες τις εναλλακτικές μου και να μην επιλέξω στα τυφλά κάτι, που δεν μου αρέσει κιόλας, μόνο και μόνο επειδή μου προσδίδει κύρος και ίσως πιθανότητες για καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση. Όσο ρομαντικό κι αν ακούγεται δεν θέλω να περάσω τη ζωή μου κάνοντας κάτι που δεν με ευχαριστεί, και δεν θέλω να περάσω τις τωρινές και μετέπειτα σπουδές μου αδιαφορώντας για το αντικειμενο που διδάσκομαι και ανοίγοντας το βιβλίο ένα μήνα πριν την εξεταστική, απλώς για να περάσω το μάθημα. Άλλωστε για αυτό προσφέρεται και η δυνατότητα του 10%, γιατί είναι απόλυτα λογικό ένας έφηβος να μην μπορεί να αποφασίσει στα 17 τι θέλει να κάνει στη ζωή του. Επομένως, το αίτημα εξακολουθεί να ισχύει: οποίος/-α σπουδάζει ιστορικό αρχαιολογικό και μπορεί να μου απαντήσει κάποιες απλές ερωτήσεις ας γράψει στα σχόλια.
|
Υποβλήθηκε πριν από 1150 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Πέμπτη, 12 Αυγούστου 2021
Σχόλια (2)
|
Kαλησπερα, Ειμαι αποφοιτη του τμήματος και αυτή την στιγμή ειμαι φοιτήτρια ψυχολογίας. Μην πεσεις στην ίδια παγίδα, δεν υπάρχουν δρόμοι. Αυτή η σχολή μονο κλείνει δρόμους. Ολοι κάνουμε κάτι αλλο,πολλοί απο εμας Δευτέρα πτυχία, αλλοι ιεκ, αλλοι απλα ετεροαπσχοληση γιατί με τα ιδιαίτερα ΔΕΝ ζεις. Ολοι στα 18 μιλούσαμε για "πολλες προοπτικές" και οτι "ολες οι σχολές το ιδιο ειναι" και αρνηθήκαμε να ακούσουμε την αλήθεια. Ρεαλιστικά το μονο που μπορείς να κάνεις, αν σε ενδιαφέρει, ειναι μετα το πτυχίο σου να στραφεις σε hr ή τουριστικά με καποιο μεταπτυχιακό. Ομολογουμένως σαν σχολή ειναι πολυ ωραια αν και δύσκολη( βέβαια μιλαω σε φοιτητή νόμικης αρα προφανώς δεν σε τρομάζει η δυσκολία), αλλα με κατατακτήριες μπαίνεις ΠΑ ΝΕΥ ΚΟ ΛΑ. Δεν αξίζει να φύγεις απο την νομική. Κατσε 3 χρόνια εμειναν κι αμα δεν σαρεσει τοτε το βλέπεις. Το πτυχίο του ιστορικόυ επαγγελματικά θα σου ειναι άχρηστο. Εχουμε και ομάδα στο φμπ αν θες να ρωτήσεις.
|
Υποβλήθηκε πριν από 1149 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Σάββατο, 21 Αυγούστου 2021
Σχόλια (0)
|
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση. Έχω κάνει αίτημα στην ομάδα του facebook αλλά εκκρεμεί ακόμα... Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι.
|
Υποβλήθηκε πριν από 1139 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Παρασκευή, 13 Αυγούστου 2021
Σχόλια (0)
|
Φοιτήτρια Ψυχολογίας ΑΕΙ ή κάποιου κολλεγίου?
|
Υποβλήθηκε πριν από 1148 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Πέμπτη, 12 Αυγούστου 2021
Σχόλια (1)
|
Γενικώς, είμαι υπέρ της αλλαγής σχολής εφόσον μια άλλη μας αρέσει περισσότερο και πιστεύω ότι αν μας αρέσει αυτό που σπουδάζουμε, θα βρούμε τους τρόπους, την άκρη και θα το εξασκήσουμε. Αντίθετα, αν δεν μας αρέσει, τότε μια ζωή θα βρίσκουμε χίλιες δυο δικαιολογίες για να μην ασχοληθούμε με αυτό επαγγελματικά. Αυτό που λες για τη νομική, ότι πολλοί τα παρατάνε, συμβαίνει και με τα υπόλοιπα τμήματα. Και την αδερφή μου για παράδειγμα την πίεζε η μητέρα μου να δηλώσει πρώτο ΜΜΕ, αν και θα μπορούσε να περάσει Αγγλική, ενώ στην πραγματικότητα εκείνη απεχθανόταν τη σχολή. Την τελείωσε, βέβαια, αλλά με το ζόρι και μετά απο 6 χρόνια. Για αυτό, λέω, ότι αν δεν σου αρέσει η νομική, τόλμησέ τη την αλλαγή. Όμως, θα πρέπει να είσαι σίγουρη ότι το Ιστορικό Αρχαιολογικό είναι αυτό που πραγματικά σου αρέσει, χωρίς να έχεις κατά νου όταν αποφοιτήσεις, αλλαγή πορείας με μετέπειτα σπουδές παιδαγωγικής και ψυχολογίας, αλλά ενίσχυση των γνώσεών σου με σχετικά μεταπτυχιακά του ίδιου τμήματος πχ αρχαιολογίας. Με μεταπτυχιακό στην ψυχολογία, δυστυχώς, δεν σου ανοίγονται άλλοι δρόμοι. Στο μόνο που θα σε βοηθήσει ένα τέτοιο μεταπτυχιακό είναι να σου δώσει κάποιες γνώσεις, έτσι ωστε να μπορείς να αντιμετωπίσεις κάποιες καταστάσεις μέσα στην τάξη, αν κάποτε διοριστείς και βρεθείς σε έναν τέτοιον χώρο ή έστω σε τάξη φροντιστηρίου. Το μόνο μεταπτυχιακό κατα την άποψή μου που σου προσφέρει γνώσεις ψυχολογίας και που μπορεί να σε βοηθήσει να ξεφύγεις αρκετά από το επαγγέλμα του φιλολόγου είναι η Συμβουλετική και ο επαγγελματικός προσανατολισμός. Οπότε...μήπως πρέπει να το ξανασκεφτείς πολύ καλά, τελικά, από τη στιγμή που πριν καλά καλά μπεις στο τμήμα σκέφτεσαι αλλαγή επαγγελματικής πορείας μέσω μεταπτυχιακών ψυχολογίας; Το ιστορικό αρχαιολογικό το πολύ να προσφέρει 2-3 μαθήματα παιδαγωγικής και ψυχολογίας, ίσα ίσα για να δώσει τη διδακτική επάρκεια. Μήπως έπρεπε για παράδειγμα να δηλώσεις ψυχολογία, εφόσον σου αρέσει και αυτό το αντικείμενο ή αν σου αρέσει ο τομέας της εκπαίδευσης, θα μπορούσες να δηλώσεις και το Παιδαγωγικό Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από το οποίο βγαίνεις φιλόλογος και στο οποίο πραγματικά κάνουν πολλά μαθήματα παιδαγωγικής και ψυχολογίας και θα ήταν και λογικότερο αποφοιτώντας να εξελίξεις τις γνώσεις σου με ένα αντίστοιχο μεταπτυχιακό παιδαγωγικής ή ψυχολογίας ή ακομα και με αυτο το μεταπτυχιακό του επαγγελματικου προσανατολισμου που σου προτείνω παραπάνω, γιατί αυτό το τμήμα είναι πολύ πιο κοντινό σε αυτές τις επιστήμες σε σχέση με το ιστορικό ή το φιλολογικό. Ακόμα και το παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης ή νηπιαγωγών είναι πιο σχετικά με μεταπτυχιακά παιδαγωγικών ή ψυχολογίας. Για να σου δώσω να καταλάβεις, εγώ έχω τελειώσει παιδαγωγική κατεύθυνση του παλιού τμήματος ΦΠΨ. Αν έκανα μεταπτυχιακό στην αρχαιολογία, θα γνώριζα εκ των προτέρων ότι το κάνω μόνο από χόμπυ, αφού δεν θα μου προσέφερε τη δυνατότητα, χωρίς πρώτο πτυχίο στην αρχαιολογία, να εργαστώ ως αρχαιολόγος στο υπουργείο πολιτισμού. Άσε που θα μου έβγαινε και η πίστη μέχρι να με δεχτούν στο μεταπτυχιακό με μηδενικές γνώσεις αρχαιολογίας γιατι θα είχα και τον ανταγωνισμό των πτυχιούχων των τμημάτων αρχαιολογίας. Το ίδιο πρόβλημα θα έχει και κάποιος απόφοιτος αρχαιολογίας που θα θέλει να κάνει μεταπτυχιακό στην ψυχολογία. Θα του βγει η πίστη να τον δεχτούν με μηδενικές στην ουσία γνώσεις ψυχολογίας και με τον ανταγωνισμό και θα πρέπει να γνωρίζει εκ των προτέρων ότι κάνει το μεταπτυχιακό μόνο για χόμπυ και όχι για να αλλάξει επάγγελμα.
|
Υποβλήθηκε πριν από 1149 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Πέμπτη, 12 Αυγούστου 2021
Σχόλια (0)
|
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Πάντως την παιδαγωγική ψυχολογία την ανέφερα ως παραδειγμα. Δεν με ενδιαφέρει το αντικείμενο, αλλιώς θα επέλεγα κάποιο τμήμα Ψυχολογίας. Από όταν έδωσα πανελλήνιες ήμουν ανάμεσα σε ιστορικό αρχαιολογικό και νομική. Επέλεξα την τελευταία γιατί με παρότρυναν οι γονείς μου, ξερωντας βέβαια ότι αν δεν μου αρέσει θα έχω την επιλογή του 10%. Σε ευχαριστώ πάντως που πραγματικά ενδιαφέρθηκες να μου γράψεις όλα αυτά.
|
Υποβλήθηκε πριν από 1149 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Τετάρτη, 11 Αυγούστου 2021
Σχόλια (1)
|
Καλημερα. Αφηνεις την νομικη για να πας σε μια σχολη οπου εχει ανεργια? Μηπως θα πρεπει να το ξανασκεφτεις?
|
Υποβλήθηκε πριν από 1150 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Πέμπτη, 12 Αυγούστου 2021
Σχόλια (1)
|
Μήπως είναι στο πολιτικών επιστημών της νομικής και δεν το λέει.
|
Υποβλήθηκε πριν από 1149 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Πέμπτη, 12 Αυγούστου 2021
Σχόλια (1)
|
Λολ... Όχι, Νομική και μέσα στα βάσανα των προφορικών εξ αποστάσεως εξετάσεων...
|
Υποβλήθηκε πριν από 1149 ημέρες |
|
|
|
|
| | | |
|
|
Παρασκευή, 13 Αυγούστου 2021
Σχόλια (0)
|
Ποια η γνωμη σας για το πτδε?
|
Υποβλήθηκε πριν από 1148 ημέρες |
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
Εκπαιδευτικά... και Άλλα
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|