Τρίτη, 28 Μαρτίου 2017
 
 

Πιστοποίηση CCNA Routing and Switching - Cisco Networking Academy

Υποτροφία Φοίτησης

Αγγελίες

Σπουδές στην Κύπρο

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Animated Sale New - 200x200

Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα
Τροπολογία στη Βουλή για την πρόσληψη αναπληρωτών

 Κατατέθηκε προς ψήφιση στη Βουλή τροπολογία για την πρόσληψη αναπληρωτών για την επόμενη σχολική χρονιά μέσω του ΑΣΕΠ.

 

Το έγγραφο σε μορφή doc.

Πηγή: minedu.gov.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017
Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2016 - Μηχανογραφικό 2016
Επαναληπτικές Πανελλαδικές εξετάσεις τον Σεπτέμβριο!
 Τη διεξαγωγή των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων τον Σεπτέμβριο για όσους υποψήφιους δεν μπορέσουν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις του Ιουνίου λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας, αποφάσισε το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Δε θα επηρεάσει τις βαθμολογίες

Το υπουργείο, πάντως, δεν είναι ακόμα σε θέση να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, αφού δεν έχουν ξεκαθαριστεί ακόμα ζητήματα νομικής φύσης, που βρίσκονται ακόμη υπό εξέταση από τις υπηρεσίες του υπουργείου. Πάντως, η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων του Ιουνίου θα γίνει κανονικά, χωρίς να επηρεαστεί από τη διαδικασία των επαναληπτικών εξετάσεων.

Δεν είναι παιδαγωγικό

Σε σχετική ανακοίνωση, αναφέρεται ότι το υπουργείο προχώρησε στην απόφαση διεξαγωγής επαναληπτικών εξετάσεων, «αφού εξέτασε όλες τις παιδαγωγικές, κοινωνικές και νομικές παραμέτρους του σύνθετου προβλήματος της καθιέρωσης επαναληπτικών εξετάσεων στο νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση».

 

mycampus.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΣπυροςΛ
Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2016 - Μηχανογραφικό 2016
10% για Αθηνα

 Γεια σας,

¨Εδωσα πανελλήνιες το 2016 και περασα δασολογια θεσσαλονικη με τα 13200μορια
Σκέφτομαι για 10% για Αθηνα στο γεωπονικο ή στο γεωλογικο
Υπαρχουν πιθανότητες;;;Και αν ναι είναι καλη επιλογή;;;


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

Σχόλια (1)

 Η Γεωπονία έχει περισσότερες επιλογές από το τμήμα σου και ευρύ πεδίο εφαρμογών.

Όσον αφορά στα μόρια έχεις κάποιες πιθανότητες για  το Γεωλογικό. 

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

  
Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

Σχόλια (0)

 Σας ευχαρισω πολύ,

Αρα θα μου προινατε να κυνηγησω στο 10% πρωτα γεωπονικο και μετα τη γεωλογια;;;;

Στη γεωλογια εχει μελλον με καποιο μεταπτυχιακο εδώ στην ελλαδα;;; 

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

Share
Χρήστος
Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017
Επικαιρότητα
Ερώτηση προς κ.Κουτρουμπελη
 Καλημερα κ.Κουτρουμπελη,τι ειπώθηκε για το εξ αποστασεως μεταπτυχιακο ειδδικης αγωγης της Λευκωσιας χθες στην επίσκεψη του Γαβρογλου στην Κύπρο; και τι συμφωνία υπέγραψαν; Ευχαριστω!
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

Σχόλια (0)

 Η συζήτηση ήταν καθαρά τυπική και απλά ο Υπουργός ενημερώθηκε για τις διαδικασίες αξιολόγησης των μεταπτυχιακών στην Κύπρο μέσω ΔΙΠΑΕ.

Δεν τίθεται κάποιο θέμα ανησυχίας αφού κανένας νόμος δεν έχει αναδρομική ισχύ. Εάν αλλάξει κάτι με νέο νόμο που αναμένεται προς το Πάσχα, θα ισχύει από τη στιγμή της ψήφισης και μετά. Πέρα από αυτό το δικό σας πρόγραμμα είναι αξιολογημένο και ιδιαίτερα ποιοτικό.

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

Share
Θανασης
Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
κυριε Κουτρουμπελη

Παιρνουμε το υπουργειο τηλ και μας λενε ότι εχουν εξετασει τις αιτησεις για κατ εξαιρεση μετεγγραφη που εγιναν εως και τις 4 Νοεμβριου.Ποτε θα εχουνε αποτελέσματα αυτοι που εκαναν αιτηση τελη Νοεμβρη-Αρχες Δεκεμβρη?Γιατι αργουν τοσο πολύ να τα βγαλουνε??Εχετε καποια ενημερωση εσεις??


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

Σχόλια (0)

 Επίσημη ενημέρωση δεν υπάρχει.

Λογικά θα έχουν τα αποτελέσματα μέχρι το Πάσχα. 

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

Share
Ακης
Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017
Επικαιρότητα
ΚΑΤ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
 Τι εγινε παιδια??ΚΑΝΕΝΑ νέο?Τι λεει το υπουργειο??Πηρε κανεις τηλεφωνο??Αυριο θα εχουμε αποτελέσματα τελικα,οπως λεγανε μερικοι??
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
προς Μ.Κ.
 ρε φιλε δεν ειπα ότι δεν επρεπε να παρεις,βασικα δεν ηξερα το πρόβλημα σου.Πρεπει να ξερεις όμως ότι παιδια με 0 ευρω  οικογενειακο εισοδημα,1.000 ευρω,2.000 ευρω,3.000 ευρω,4.000 ευρω -10.000 ευρω που δεν εχουν να παρουν ένα καρβελι ψωμι δεν πηραν στις κανονικες.ΓΙΑΤΙ ηδη ο κ.Γαβρογλου ειπε ότι το συστημα μοριοδοτησης στις κανονικες ειχε αστοχιες.Αυτα τα παιδια περιμενουν μηνες να σπουδασουν!Και εσυ,οπως κι εγω πρεπει να λεμε στο υπεθ να τους δωσει τη κατ εξαιρεση,αφου στις κανονικες δεν πηραν.Δηλαδη να μεινουν αυτά τα παιδια χωρις σπουδες??ΔΕΝ λεω ότι είναι παρα πολλα αυτά τα παιδια,αλλα να μην τα αμελήσουμε ,οσα λιγα κι αν είναι!Και εγω αυτό ειπα στην αρχη ,ότι υπηρχαν οι κανονικες για οικονομικα κριτήρια,αλλα ειπα ότι προκειμενου να μην μεινουν χωρις σπουδες,πρεπει να πιεσουμε ολοι το υπουργειο να τους δωσει τη κατ εξαιρεση.Εμενα δε με νοιαζει αν υπηρχαν παιδια που πηραν με μεσο,εμενα με ενδιαφερει να σπουδαζουν οσο το δυνατο πιο πολλα παιδια!ΑΥΤΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ  ΟΛΟΥΣ!ΑΣ μη γελειομαστε,αμα ο άλλος δεν εχει να παρει ένα καρβελι ψωμι,πως να σπουδασει??Συγγνωμη που σου επιτεθηκα ετσι χωρις τροπο,επρεπε να της παρεις,απλως δεν ηξερα το πρόβλημα σου.ΔΕΝ είμαι ουτε αναρχικος,ουτε λεω ψεματα.
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017
Επικαιρότητα
30 υποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές σε Ελλάδα και εξωτερικό από το Ίδρυμα Αδελφών Μπακάλα
 

Προκήρυξη:

Χορήγηση είκοσι (20) υποτροφιών, για σπουδές στην Ελλάδα και δέκα (10) για αντίστοιχες στο εξωτερικό, σε σπουδαστές οι οποίοι, απαραιτήτως και ανεξαρτήτως κατηγορίας 1) κατάγονται από το νομό Αρκαδίας εκ πατρικής ή μητρικής γραμμής ή έστω εκ της μιας τούτων, 2)  «έχουν οικονομική αδυναμία»  3)  «διακρίνονται για το ήθος και τις πνευματικές τους ικανότητες» και 4)  δεν  λαμβάνουν υποτροφία ή οποιαδήποτε μηνιαία χρηματική παροχή από οποιοδήποτε ελληνικό ή ξένο φορέα, ούτε έχουν εκπέσει από υπαιτιότητά τους από τη χορήγηση υποτροφίας για σπουδές στην ίδια σχολή. 

Το Δ.Σ του Ιδρύματος λαμβάνοντας υπ’ όψη του:  

1)  Τις από 5/4/1959, 8/8/1960 και 20/10/1961 ιδιόγραφες διαθήκες του Κωνστ. Π. Μπάκαλα, δημοσιευθείσες από το Πρωτοδικείο Αθηνών με τα υπ’ αριθ. 3768, 3769, 3770, 3771, 3772, 3773, 3774, του έτους 1962 πρακτικά του και κηρυχθείσες  κύριες με τις υπ’ αριθ. 10974, 10975 και 10976 του έτους 1962 αποφάσεις του,

 2)  το υπ’ αριθ. 255/24-4-1964 Β. Δ/μα “περί εγκρίσεως συστάσεως Κοινωφελούς Ιδρύματος με την επωνυμία “ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΣ ΙΔΡΥΜΑ ΑΦΩΝ Π. ΜΠΑΚΑΛΑ” και κύρωση του Οργανισμού αυτού, 

3) τον Α.Ν. 2039/1939 και το Καν. Δ/γμα 18/23-8-1941, όπως αυτά ισχύουν τώρα.  

4) την υπ’ αριθ. Π4713/1697/19-3-1971 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ 282/14-4-1971 τεύχος Β΄) “περί της επωφελέστερης εκμεταλλεύσεως και χρησιμοποιήσεως της περιουσίας του ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΑΦΩΝ Π. ΜΠΑΚΑΛΑ 

5) την υπ’ αριθ. Π11010/6738 κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Παιδείας και Οικονομικών (ΦΕΚ 1379/21-11-1973 τεύχος Β΄) “περί τροποποιήσεως της υπ’ αριθ.Π4713/1697/19-3-1971 κοινής αποφάσεως των Υπουργών Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας”, 

6) την υπ’ αριθ. Π8471/4906/25-10-1977 κοινή απόφαση των

Υπουργών Παιδείας και Οικονομικών (ΦΕΚ 1139/10-11-1977 τεύχος Β΄) “περί τροποποιήσεως της υπ’ αριθ. Π11010/6738 κοινής αποφάσεως των Υπουργών Εθνικής Παιδείας και Οικονομικών, 

7) την υπ’ αριθ. Μ5979/2467/25-1-1982 κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Παιδείας και Οικονομικών “καθορισμός των ειδικότερων όρων και λεπτομερειών της επωφελέστερης διάθεσης των εσόδων του ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΑΦΩΝ Π.ΜΠΑΚΑΛΑ” και την από 18/1/2017 απόφαση του Δ.Σ. του ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΑΦΩΝ Π.ΜΠΑΚΑΛΑ. 

8) Το ν.4182/10-9-2013 «κώδικας κοινωφελών περιουσιών σχολαζουσών κληρονομιών και λοιπές διατάξεις» και ιδία τις διατάξεις του των άρθρων 40 επ. και 50 επ.

Αποφασίζει

τη χορήγηση είκοσι (20) υποτροφιών, για σπουδές στην Ελλάδα και δέκα (10) για αντίστοιχες στο εξωτερικό, σε σπουδαστές οι οποίοι, απαραιτήτως και ανεξαρτήτως κατηγορίας 1) κατάγονται από το νομό Αρκαδίας εκ πατρικής ή μητρικής γραμμής ή έστω εκ της μιας τούτων, 2)  «έχουν οικονομική αδυναμία»  3)  «διακρίνονται για το ήθος και τις πνευματικές τους ικανότητες» και 4)  δεν  λαμβάνουν υποτροφία ή οποιαδήποτε μηνιαία χρηματική παροχή από οποιοδήποτε ελληνικό ή ξένο φορέα, ούτε έχουν εκπέσει από υπαιτιότητά τους από τη χορήγηση υποτροφίας για σπουδές στην ίδια σχολή. 

 

Ι.- Δικαιούχοι είναι οι εξής διαδοχικά ανά κατηγορία ( εξωτερικού – εσωτερικού ) :  

1) Οι αριστούχοι απόφοιτοι Λυκείων Τριπόλεωςγια προπτυχιακές πανεπιστημιακές  σπουδές στο εξωτερικό

2) Οι αριστούχοι πτυχιούχοι Ελληνικών Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων που υπήρξαν απόφοιτοι Λυκείων Τριπόλεωςγια μεταπτυχιακές σπουδές μέχρι τρία χρόνια στο εξωτερικό, στους νεότερους κλάδους και εφαρμογές της επιστήμης τους.   

3)  α)  Οι αριστούχοι απόφοιτοι Λυκείων νομού Αρκαδίαςγια προπτυχιακές πανεπιστημιακές σπουδές στο εξωτερικό και  β)  αριστούχοι πτυχιούχοι Ελληνικών Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων που υπήρξαν απόφοιτοι Λυκείων νομού Αρκαδίαςγια μεταπτυχιακές σπουδές μέχρι τρία χρόνια στο εξωτερικό, στους νεότερους κλάδους και εφαρμογές της επιστήμης τους. 

4) Οι αριστούχοι απόφοιτοι Λυκείων Τριπόλεωςγια προπτυχιακές σπουδές στις Ανώτατες και Ανώτερες Σχολές εσωτερικού. 

5) Οι αριστούχοι  απόφοιτοι Λυκείων Αρκαδίαςγια προπτυχιακές σπουδές στις Ανώτατες και Ανώτερες Σχολές εσωτερικού. 

6) Οι  απόφοιτοι Λυκείων α) Τριπόλεως και β) νομού Αρκαδίας, που αποφοίτησαν με βαθμό ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ, για προπτυχιακές σπουδές στις Ανώτατες και Ανώτερες Σχολές εσωτερικού, μετά από εξετάσεις και εφ’ όσον απέμειναν κενές θέσεις μετά τη χορήγηση υποτροφιών στους αριστούχους. 

7) Οι  πτυχιούχοι Ελληνικών Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων με βαθμό τουλάχιστον ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ για μεταπτυχιακές σπουδές μέχρι τρία χρόνια στο εξωτερικό, στους νεώτερους κλάδους και εφαρμογές της επιστήμης τους εφόσον απέμειναν κενές θέσεις μετά τη χορήγηση υποτροφιών στους αριστούχους.

 

ΙΙ.- Ως προς το χρόνο διάρκειας  της υποτροφίας, ισχύουν τα εξής: 

α) για τις προπτυχιακές υποτροφίες  εσωτερικού και εξωτερικού μέχρι πέντε (5) χρόνια.

β) για την απόκτηση διπλώματος «Μάστερ», πλήρους φοίτησης, η υποτροφία δίδεται για ένα ακαδημαϊκό έτος, εκτός εάν, από σχετικό έγγραφο του Πανεπιστημίου στην αλλοδαπή, βεβαιώνεται ότι η διάρκεια για τις συγκεκριμένες σπουδές, είναι δύο ακαδημαϊκά έτη.

γ) για την απόκτηση διδακτορικού διπλώματος η υποτροφία δίδεται για τρία (3) ακαδημαϊκά έτη.

δ) για την περίπτωση που ο υπότροφος λάβει το «Μάστερ» σε ένα έτος ή σε δυο έτη, σύμφωνα με το εδάφιο β’, και στη συνέχεια ακολουθήσει σπουδές για τη λήψη διδακτορικού διπλώματος, θα του χορηγηθεί υποτροφία για χρονικό διάστημα μέχρι δύο (2) ετών ή μέχρις ενός έτους, αντιστοίχως και

ε) σε καμία περίπτωση δεν χορηγείται υποτροφία για μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό, για χρονικό διάστημα πέραν των τριών (3) ετών. 

ΙΙΙ.- Στην περίπτωση που, μετά την έγκριση των υποτροφιών, κενωθούν θέσεις υποτρόφων από οποιαδήποτε αιτία, αυτές θα πληρωθούν από συντασσόμενο πίνακα επιλαχόντων, που θα ισχύει μέχρι την 31η Ιουλίου 2018. Σε περίπτωση που δε θα γίνει διαγωνισμός υποτροφιών  το επόμενο έτος, ο πίνακας θα ισχύσει για το μεθεπόμενο έτος. 

ΙV- Σε όσες περιπτώσεις απαιτείται ως προϋπόθεση η αποφοίτηση από Λύκεια Τριπόλεως ή νομού Αρκαδίας, αυτή θεωρείται ότι υπάρχει έστω και αν η αποφοίτηση δεν έγινε από τα Λύκεια αυτά, όταν οι υποψήφιοι έχουν φοιτήσει τέσσερα τουλάχιστο συνεχή ή μη χρόνια στα Γυμνάσια και  Λύκεια Τριπόλεως ή νομού Αρκαδίας γενικά. 

V.- Οι υποψήφιοι για σπουδές στο εξωτερικό

α)  άρρενες, θα προσκομίσουν πιστοποιητικό ότι εκπλήρωσαν τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή έλαβαν αναβολή εκπληρώσεως αυτών ή απαλλάχθηκαν από αυτές και

β)  άπαντες, θα υποβληθούν σε γραπτές και προφορικές εξετάσεις στη γλώσσα της χώρας που θα σπουδάσουν, εκτός αν προσκομίσουν αναγνωρισμένο τίτλο σπουδών αυτής, ή έγιναν δεκτοί από Ανώτατη Σχολή εξωτερικού. 

VI.- α)  Οι υποψήφιοι της έκτης (6) κατηγορίας και  απόφοιτοι Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ Β΄), θα εξετασθούν γραπτά στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας Γ΄ Λυκείου και σε ένα ακόμη μάθημα από την ύλη της Γ΄ Λυκείου, που έχει ορισθεί για τις εξετάσεις του Γενικού Λυκείου. Οι προερχόμενοι από τη Θετική και Τεχνολογική κατεύθυνση, θα εξετασθούν  στο μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης και από τη Θεωρητική κατεύθυνση  στο μάθημα  Ιστορίας  Κατεύθυνσης.

β)  Οι προερχόμενοι από Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ Α΄), θα εξετασθούν αναλόγως  στα μαθήματα Νέα Ελληνική γλώσσα Γ΄ Λυκείου και στα Μαθηματικά.

γ)  Οι υποψήφιοι που προέρχονται από τη Σχολή Καλών Τεχνών θα εξετασθούν στο Ελεύθερο Σχέδιο. 

VII.- Βάση επιτυχίας θεωρείται ο μέσος όρος γενικής βαθμολογίας 14 σε κλίμακα 0 -20. 

VIII.- Η μηνιαία υποτροφία για τους σπουδαστές στην Ελλάδα είναι τριακόσια ευρώ (300,00) και η καταβολή της αρχίζει την 1η Οκτωβρίου 2017. 

Η μηνιαία υποτροφία για τους φοιτητές εξωτερικού είναι επτακόσια εξήντα πέντε ευρώ (765,00) και η καταβολή της αρχίζει  την 1η Οκτωβρίου 2017, εφ’ όσον όμως βεβαιώνεται από τον Έλληνα Πρόξενο του τόπου σπουδών τους ότι αφίχθηκαν στη χώρα που πρόκειται να σπουδάσουν μέχρι της άνω ημερομηνίας, διαφορετικά από την ημέρα άφιξής τους στη χώρα των σπουδών τους. 

IX.- Προϋπόθεση για τη συνέχιση της καταβολής της υποτροφίας είναι ο υπότροφος να έχει εξετασθεί επιτυχώς, με βαθμό τουλάχιστο επτά (7), κατά μέσο όρο, στα μαθήματα των παρελθόντων εξαμήνων. 

Χ.- Ο διαγωνισμός για τους υποψήφιους της περιπτώσεως 6 και για όσους θα εξετασθούν στην ξένη γλώσσα, θα γίνει στο Πανεπιστήμιο Αθηνών,              στις 15 Μαΐου 2017, ημέρα Δευτέρα.        2016, ημέρα         

ΧΙ.- Όσοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στο «διαγωνισμό επιλογής υποτρόφων», πρέπει να υποβάλουν την αίτηση συμμετοχής  στα γραφεία του Ιδρύματος, Πανεπιστημίου 20 Αθήνα, 1ος όροφος και κατά τις ώρες 10-13 μ.μ., από 3 Απριλίου 2017 μέχρι και 21 Απριλίου 2017. 

Το έντυπο αιτήσεως, στο οποίο αναφέρονται τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την απόδειξη της απορίας του υποψηφίου, καθώς και την προκήρυξη οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προμηθευθούν προσερχόμενοι  στα γραφεία του Ιδρύματος ή μέσω διαδικτύου στη διεύθυνση info@bakalas-foundation.gr.

Η αξιολόγηση της συνδρομής του κριτηρίου της οικονομικής αδυναμίας των υποψηφίων θα πραγματοποιηθεί συνδυαστικά με βάση τα στοιχεία που θα εξαχθούν από τα υποβαλλόμενα δικαιολογητικά (φορολογικά και οικογενειακής κατάστασης του υποψηφίου).

Να σημειωθεί ότι για την επιλογή των υποψηφίων, θα λαμβάνεται υπόψη το συνολικώς φορολογούμενο εισόδημα των υποψηφίων και των γονέων αυτών, είτε αυτό είναι πραγματικό είτε αυτό είναι τεκμαρτό, στο οποίο προστίθενται και τα αυτοτελώς φορολογούμενα ή απαλλασσόμενα του φόρου εισοδήματα. 

XII.- Το Ίδρυμα επιφυλάσσεται να περιορίσει ή να αρνηθεί εντελώς τη χορήγηση των άνω υποτροφιών ή το ποσό αυτών σε περίπτωση απρόοπτης μειώσεως των εισοδημάτων του από τις εκμισθώσεις των ακινήτων του λόγω λύσεως ή καταγγελίας των σχετικών μισθώσεων από τους μισθωτές τους και μέχρι της εκ νέου εκμισθώσεώς τους. 

ΧΙΙΙ.- Οι επιλεγόμενοι υπότροφοι υπογράφουν σύμβαση με το Ίδρυμα, στην οποία αναφέρονται οι όροι της υποτροφίας και οι λόγοι διακοπής της σε περίπτωση συνδρομής των προϋποθέσεων του άρθρου 28 του Β.Δ.5/12-9-1940.    

Περίληψη του παρόντος θα δημοσιευθεί μια φορά σε μια (1) εφημερίδα των Αθηνών μεγάλης κυκλοφορίας.

eduguide.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017
Επικαιρότητα
Γιατί πρέπει να μάθεις προγραμματισμό, ΤΩΡΑ!
 Είτε είσαι σε σχολή πληροφορικής ή φιλολογίας, στο οικονομικό ή στο γεωπονικό υπάρχει κάτι το οποίο κατά τη γνώμη μου πρέπει να μάθεις οπωσδήποτε. Προγραμματισμό. Και δε λέω να ξέρεις δέκα γλώσσες προγραμματισμού ή να φτιάχνεις applications όπως το Whatsapp ή το Instagram αλλά να μπορείς να καταλαβαίνεις τα βασικά.

Του Larry Ioannidi

Πριν λίγα χρόνια ήταν must να στείλουμε το παιδί να μάθει Αγγλικά, το ίδιο έγινε και με τη δεύτερη γλώσσα. Στις μέρες μας το must είναι η HTML και η Javascript (και άλλες πιο περίπλοκες λέξεις) έτσι ώστε να μπορούμε καταλαβαίνουμε πως λειτουργούν οι μηχανές γύρω μας. Όλα όσα βλέπουμε στην καθημερινότητά μας είναι φτιαγμένα από προγραμματιστές. Υπολογιστές, αυτοκίνητα, φανάρια στους δρόμους, ακόμα και η μηχανή του εσπρέσο στο μαγαζί που συχνάζεις κάθε μέρα έχει προγραμματιστεί από κάποιον.

Κι αν τα λόγια μου δεν είναι πολύ πειστικά γιατί θα μου πεις «Ποιος είσαι εσύ Larry, που θα μου πεις εμένα να μάθω προγραμματισμό;» έχω να σου παραθέσω μία δήλωση του Steve Jobs, του ιδρυτή της Apple.
«Όλοι σε αυτή τη χώρα θα έπρεπε να μάθουν πως να προγραμματίζουν υπολογιστή, γιατί σου μαθαίνει πως να σκέφτεσαι».
Ο Steve Jobs δεν έγραψε ποτέ κώδικα για τις συσκευές ή τα προγράμματα που έφτιαξε η Apple, είχε όμως αρκετές γνώσεις για να καταλάβει πως λειτουργεί ο προγραμματισμός έτσι ώστε να οραματιστεί όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα που απολαμβάνουμε σήμερα, όπως τα smartphones, τα laptops και τα mp3 players.Αν θέλετε λοιπόν να κάνετε τα πρώτα βήματά σας γράφοντας κώδικα είστε τυχεροί, γιατί υπάρχουν πολλές δωρεάν υπηρεσίες που μπορούν να σας βοηθήσουν. Τα πιο βασικά, σχεδόν παιδικά, βήματα στον προγραμματισμό μπορείτε να τα μάθετε στο code.org ενώ αν θέλετε να προχωρήσετε λίγο παραπέρα τότε το codeacademy.com θα σας φανεί χρήσιμο για να μάθετε τις πιο βασικές γλώσσες προγραμματισμού που υπάρχουν στο ίντερνετ. Αν βέβαια θέλετε να κάνετε κάτι πιο advanced (αλλά και πάλι free) τότε στο coursera.org θα βρείτε μάθημα εισαγωγής στην «Επιστήμη των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών».

Αν δεν πιάσεις το τζόκερ, ο προγραμματισμός είναι το πιο ασφαλές προσόν για να γίνεις εκατομμυριούχος. Και αυτό γιατί μπορείς να υλοποιήσεις και να μοιραστείς και την πιο τρελή σου ιδέα. Προς το παρόν ξεκίνα στήνοντας το eshop όπου θα πουλάς τα χειροποίητα αντικείμενά σου 😉
 
mycampus.gr 

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017
Επικαιρότητα
Ο Κώστας Γαβρόγλου με τον Κύπριο ομόλογό του για τα εξ’ αποστάσεως πτυχία

Το θέμα των εξ’ αποστάσεως πτυχίων από κυπριακά πανεπιστήμια, φαινόμενο που έχει λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις στην χώρα μας, έθεσε ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου στον Κύπριο ομόλογό του Κώστα Καδή, στη σημερινή τους συνάντηση στη Λευκωσία. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο περιθώριο  της προγραμματισμένης Διάσκεψης Υπουργών Παιδείας, που  διοργανώνει το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου, σε συνεργασία με το Συμβούλιο της Ευρώπης στις 22 και 23 Μαρτίου 2017. Οι δύο υπουργοί υπέγραψαν πρόγραμμα συνεργασίας Ελλάδας-Κύπρου στον τομέα της Παιδείας.

Η Διάσκεψη, με θέμα τη «Διασφάλιση της δημοκρατίας μέσω της εκπαίδευσης», στην οποία προεδρεύει ο Υπουργός Παιδείας και Πολιτισμού της Κύπρου Κώστας Καδής, συγκεντρώνει  Υπουργούς Παιδείας από τα κράτη μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης, καθώς και από τις χώρες της Νότιας Μεσογείου.

Θέματα συζήτησης αποτελούν οι προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν σήμερα τα εκπαιδευτικά συστήματα με κυριότερες την καταπολέμηση του εξτρεμισμού, τη ριζοσπαστικοποίηση που οδηγεί στην τρομοκρατία, τη δημιουργία κοινωνιών χωρίς αποκλεισμούς καθώς και την ανάπτυξη του σεβασμού στη διαφορετικότητα. 

 

Μετά την υπογραφή της ελληνοκυπριακής συμφωνίας στον τομέα της εκπαίδευσης οι κ.κ. Γαβρόγλου και Καδής δήλωσαν:

Υπουργός Παιδείας & Πολιτισμού κ. ΚΑΔΗΣ: «Είναι με ιδιαίτερη χαρά που συναντιόμαστε σήμερα με τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας τον κ. Γαβρόγλου, στο πλαίσιο της υπουργικής συνάντησης που διοργανώνεται εδώ στη Λευκωσία στο θέμα της διασφάλισης της Δημοκρατίας μέσω της εκπαίδευσης, για να υπογράψουμε μια σημαντική συμφωνία συνεργασίας. Μια συμφωνία η οποία έρχεται να επιβεβαιώσει τις πέρα από άριστες θα έλεγα σχέσεις των δυο χωρών στον τομέα της εκπαίδευσης. Η συμφωνία μας περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις σε θεματικές περιοχές, αμοιβαίου ενδιαφέροντος, ανταλλαγές μαθητών, φοιτητών , πανεπιστημιακών, συνεργασία σε διάφορα θέματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, τεχνικής εκπαίδευσης, ανώτερης εκπαίδευσης και θα έλεγα ότι θεμελιώνει ακόμη περισσότερο αυτό που έχουμε ήδη δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια. Θέλω με την ευκαιρία αυτή, να εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες της Κυπριακής Δημοκρατίας προς την Ελληνική Κυβέρνηση, η οποία διαχρονικά, ιδιαίτερα μετά τα χρόνια της τουρκικής εισβολής και μέχρι σήμερα, στηρίζει συνεχώς την Κύπρο και ειδικότερα το κυπριακό εκπαιδευτικό σύστημα. Είτε με την αποστολή εκπαιδευτικού υλικού, είτε μέσα από συνεργασίες που έχουν τα δυο εκπαιδευτικά συστήματα και με άλλους τρόπους. Αυτή η στήριξη και η συνεργασία είναι συνεχής και θα ήθελα Υπουργέ μου να σας ευχαριστήσω θερμά για αυτή σας τη συμβολή. Και τα δυο εκπαιδευτικά συστήματα αντιμετωπίζουν σήμερα σημαντικές προκλήσεις και είμαι βέβαιος ότι μέσα από τέτοιου είδους συμφωνίες μπορούμε ο ένας να μάθουμε από τον άλλο, για να προχωρήσουμε με πιο στέρεα βήματα μπροστά. Σας ευχαριστώ λοιπόν, σας καλωσορίζω στην Κύπρο και είμαι βέβαιος ότι η συμφωνία που έχουμε υπογράψει θα αποτελέσει τη βάση για περαιτέρω συνεργασίες ανάμεσα στα δυο Υπουργεία».

Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Κ. Γαβρόγλου: « Σας ευχαριστώ και εγώ. Είναι το πρώτο μου ταξίδι ως Υπουργός Παιδείας εκτός Ελλάδας και έχει ένα συμβολισμό ότι είναι στην Κύπρο. Και πραγματικά χαίρομαι που μας δίδεται η ευκαιρία να υπογράψουμε αυτή τη συμφωνία, η οποία έχει μια ιστορία από το 1993 και ανανεώνεται ανά πέντε έτη και τώρα έχουμε υπογράψει μια συνέχεια εκσυγχρονίζοντας την ίδια τη συμφωνία. Απλώς θέλω να συμπληρώσω σε αυτά που είπε ο κ. Υπουργός ότι η επόμενη πενταετία θα είναι ενδεχομένως, μια από τις πιο ενδιαφέρουσες πενταετίες για θέματα εκπαίδευσης, πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας αλλά κυρίως και πανεπιστημιακή. Νομίζουμε ότι γίνονται εξαιρετικά ενδιαφέροντα πράγματα διεθνώς και θα πρέπει να δούμε με ποιον τρόπο θα μπορέσουν αυτά να ενταχθούν σε ένα περίπλοκο σύστημα που είναι η εκπαίδευση και οι δυνατότητες που θα μας δίδονται για συζητήσεις και πρωτοβουλίες.»

Ερώτηση δημοσιογράφου: Υπάρχει ένα θέμα αναγνώρισης μονοετών μεταπτυχιακών πτυχίων που προσφέρουν κυπριακά παν/μια. Υπάρχει διευθέτηση της συμφωνίας; Γίνονται κάποια βήματα προς αυτή τη διευθέτηση, τι ακριβώς γίνεται;

Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Κ. Γαβρόγλου : «Η συμφωνία όπως καταλαβαίνετε έχει στρατηγικό χαρακτήρα και δεν αφορά τέτοιου είδους θέματα. Όντως υπάρχουν κάποια προβλήματα και θέλω να είμαι πολύ ειλικρινής. Ο στόχος της ποιότητας των πτυχίων και κυρίως όταν αναγνωρίζονται μεταπτυχιακά πρέπει να είναι το βασικό μας κριτήριο σε αυτές τις διαδικασίες. Υπήρξαν προβλήματα και παλαιότερα, τα διευθετήσαμε και τα διευθετήσαμε με αποκλειστικά ακαδημαϊκά κριτήρια. Είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίζουν να διευθετούνται πάλι με τα ίδια κριτήρια. Δεν είναι ένα θέμα νομίζω που αφορά τις πολιτικές ηγεσίες. Είναι ένα θέμα που θα πρέπει να αφεθεί στα παν/μια , στους οργανισμούς πιστοποίησης, που καταλαβαίνω ότι υπάρχει τώρα και στην Κύπρο και είμαι σίγουρος ότι θα βρεθούν λύσεις».

Ερώτηση: Το υπουργείο σας κάνει λόγο για «ύποπτα πτυχία» από την Κύπρο για πτυχία που αποκτούνται εξ αποστάσεως. Πώς θα αντιμετωπιστεί αυτό;Τι θα γίνει μεταξύ Υπουργείων;

Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Κ. Γαβρόγλου: «Αποκλείεται να έχει λεχθεί η λέξη «ύποπτα πτυχία».  Αυτό πρέπει να το διευκρινίσετε με τη συγκεκριμένη εφημερίδα. Το βασικό στοιχείο είναι το εξής: Στην Ελλάδα δεν έχουμε ένα πλαίσιο για τα εξ’ αποστάσεως πτυχία. Αυτή τη στιγμή το Ανοικτό Πανεπιστήμιο έχει αυτή τη δυνατότητα. Ορισμένα πανεπιστήμια έχουν πάρει μια τέτοια πρωτοβουλία χωρίς να υπάρχει ένα σαφές πλαίσιο. Και πολλές φορές, όπως γνωρίζετε, όταν δεν υπάρχει μια ρητή απαγόρευση κάποιοι θεωρούν ότι όλα επιτρέπονται. Εμείς την ερχόμενη εβδομάδα θα καταθέσουμε ένα πλαίσιο για τις μεταπτυχιακές σπουδές και για τη διοίκηση των πανεπιστημίων και εκεί κάνουμε σαφή αναφορά ότι το επόμενο μας νομοσχέδιο θα είναι για τα εξ αποστάσεως τα οποία επιμένω ότι είναι ένα εξαιρετικά σύνθετο θέμα και πάλι θέλει μεγάλη προσοχή μην μέσα από αυτό το άγχος των νέων παιδιών να αποκτήσουν πτυχία υποβαθμίσουμε την παρεχόμενη εκπαίδευση».

Υπουργός Παιδείας & Πολιτισμού κ. ΚΑΔΗΣ: «Αν μου επιτρέπετε να συμπληρώσω σε αυτά που είπε ο κ. Υπουργός. Εμείς είμαστε σίγουρα στη διάθεση του Υπουργού να συζητήσουμε αυτό το θέμα . Θέλω να διαβεβαιώσω και το ελληνικό υπουργείο και την κοινή γνώμη ευρύτερα, ότι τα θέματα της ποιότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι πάρα πολύ ψηλά στις προτεραιότητες της Κυπριακής Δημοκρατίας και του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού. Αυτή την περίοδο κάνουμε μια πολύ συστηματική προσπάθεια για να αναβαθμίσουμε την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Για να καταστήσουμε την Κύπρο περιφερειακό κέντρο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και σε αυτή τη προσπάθεια σίγουρα για να είναι πετυχημένη θα πρέπει να είναι διασφαλισμένη η ποιότητα και των πανεπιστημίων μας και των προγραμμάτων σπουδών που προσφέρουν. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο είμαστε έτοιμοι να εξετάσουμε όλα τα σημεία, όλα τα θέματα που προκύπτουν όσον αφορά προγράμματα σπουδών που προσφέρονται από τα κυπριακά πανεπιστήμια, είτε αποκλειστικά από τα κυπριακά πανεπιστήμια,  είτε σε συνεργασία με ελλαδικά παν/μια. Αυτό επίσης που θέλω να επισημάνω είναι ότι από την περασμένη χρονιά ξεκίνησε τη λειτουργία του εδώ στην Κύπρο ο Φορέας Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, από το κόσκινο του οποίου περνάνε όλα τα προγράμματα -συμβατικά και εξ αποστάσεως- ιδιωτικών και δημόσιων παν/μιων όπως επίσης περνάνε και οι διαδικασίες δημιουργίας νέων Τμημάτων, νέων Σχολών, νέων Πανεπιστημίων. Η διαβεβαίωση που έχουμε είναι ότι τα standards που κρατάει ο Φορέας είναι πάρα πολύ υψηλά, είναι πάρα πολύ αυστηρά και εάν διαπιστωθεί ότι κάπου δεν πληρούνται αυτά τα κριτήρια, τότε αμέσως λαμβάνονται μέτρα. Κι έχουμε ήδη παραδείγματα, είτε προγραμμάτων σπουδών που δεν έχουν εγκριθεί ακόμα και από δημόσια πανεπιστήμια, είτε νέα τμήματα τα οποία δεν έχουν δημιουργηθεί, διότι ακριβώς είχαμε κάποιους προβληματισμούς, είχε ο φορέας αυτός κάποιους προβληματισμούς στα θέματα της ποιότητας. Άρα τα θέματα ποιότητας είναι πολύ υψηλά στις προτεραιότητες μας και είμαι βέβαιος ότι με τις ρυθμίσεις που θα γίνουν και από τη δική μας πλευρά-αντιλαμβάνομαι ότι ανάλογες ρυθμίσεις πρέπει να γίνουν και στην ελλαδική πλευρά- θα διασφαλίσουμε το καλώς νοούμενο συμφέρον όλων των φοιτητών και Κυπρίων και Ελλαδιτών και φοιτητών βέβαια από άλλες χώρες. Αυτά τα πτυχία προσφέρθηκαν πριν τη δημιουργία του Φορέα. Όταν με βάση την πρακτική που εφαρμοζόταν παλαιότερα στην Κύπρο και γινόταν δεκτή από την Ελλάδα, ήταν αποδεκτή μια τέτοια φόρμουλα. Τώρα πλέον εξ όσων γνωρίζω δεν είναι αποδεκτή μια τέτοια φόρμουλα και είναι αυτά όλα τα οποία θα συζητήσω με τον κ. Υπουργό αλλά αυτά θα τα πούμε κατ΄ ιδίαν, δεν χρειάζεται αυτή τη στιγμή να συζητήσουμε λεπτομέρειες και δεν νομίζω ότι ενδιαφέρουν την κοινή γνώμη».

Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Γαβρόγλου «Να πούμε ένα ευχάριστο. Εκκρεμούσε μια υπουργική απόφαση για τις μετεγγραφές Κυπρίων φοιτητών. Την υπέγραψα μια μέρα πριν έρθω και πρέπει να δημοσιευθεί στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως εντός δυο-τριών ημερών. Ήταν υποχρέωση μας, είχαμε πει να γίνει.»

Υπουργός Παιδείας & Πολιτισμού κ. ΚΑΔΗΣ: «Θέλω να ευχαριστήσω τον Υπουργό για αυτή τη ρύθμιση. Όταν επισκεφτήκαμε την Ελλάδα πρόσφατα ήταν ακόμη επικεφαλής της αρμόδιας επιτροπής στο Κοινοβούλιο ο κ. Γαβρόγλου και έδειξε μαζί με τον τότε υπουργό, πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τη διευθέτηση ενός ζητήματος το οποίο εκκρεμούσε για πάρα πολλά χρόνια. Και ανακοινώνει σήμερα την ρύθμιση αυτού του ζητήματος. Τι είναι αυτό το ζήτημα: Ότι παιδιά πλέον, αδέλφια που φοιτούν στην Ελλάδα, σε διαφορετικά πανεπιστήμια στη βάση συγκεκριμένων κριτηρίων θα μπορούν να μεταγράφονται από ένα πανεπιστήμιο σε άλλο και αυτό αντιλαμβάνεστε έχει και ανθρωπιστικό χαρακτήρα, αφού είχαμε παιδιά απόρων οικογενειών που δυσκολεύονταν να τα βγάλουν πέρα με δυο σπίτια ανοικτά στην Ελλάδα. Με αυτή τη ρύθμιση λοιπόν  λύνεται αυτό το ζήτημα και θέλουμε να ευχαριστήσουμε την ελληνική κυβέρνηση και το Ελληνικό Κοινοβούλιο για αυτή την πρωτοβουλία που είχε αίσιο πέρας».

 

minedu.gov.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 11 από 9817 (98168 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
10
11
12
13
9815
9816
9817
Επόμενο

edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης