Παρασκευή, 26 Μαΐου 2017
 
 

Πιστοποίηση CCNA Routing and Switching - Cisco Networking Academy

Υποτροφία Φοίτησης

Αγγελίες

biografika.gr

Σπουδές στην Κύπρο

Μετεγγραφές

Πανελλαδικές 2017 - Μηχανογραφικό 2017

edu4u.gr facebook page

Animated Sale New - 200x200

Share
Κ
Σάββατο, 20 Μαΐου 2017
Σχολές - Τμήματα
Ερωτηση 6%

 Κυριε Κουτρουμπελη εβγαλα περυσι 14100 μορια, εχω πιθανοτητες φετος με το 6% να περασω Φυσικοθεραπεια ή Μαιευτικη .

Πού περιπου θα κυμανθουν οι βασεις πιιστευεται; 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 21 Μαΐου 2017

Σχόλια (0)
 Μόνο για τη Μαιευτική Δυτ. Μακεδονίας (Πτολεμαϊδα) το βλέπω πιθανόν, καλά αποτελέσματα!
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

[Κλείσιμο]
Κυριακή, 21 Μαΐου 2017

Σχόλια (1)

 Συγγνώμη , για ποιά περιοχή;

Γιατί είμαι σε ανάλογη φάση!

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

  
Κυριακή, 21 Μαΐου 2017

Σχόλια (0)
 ΝΟΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ,ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

Share
Σταθης Κουτ.
Σάββατο, 20 Μαΐου 2017
Σχολές - Τμήματα ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ
προκυρηξη
Γεια σας κ.Κουτρουμπελη..ποτε θα βγει η προκυρηξη για τις Α.Ε.Ν.?ευχαριστω εκ των προτερων
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 21 Μαΐου 2017

Σχόλια (0)
 Απαντήθηκε (μέσα στον Ιούνιο).
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 20 Μαΐου 2017
Επικαιρότητα
Εξεταστικά κέντρα για τις εξετάσεις πιστοποίησης μη τυπικής εκπαίδευσης

 Ο ΕΟΠΠΕΠ ανακοίνωσε ότι από 22-05-2017 και ώρα 14:00 έως και 25-05-2017 και ώρα 23:59 μ.μ., οι παρακάτω δικαιούχοι οφείλουν να επιλέξουν μέσω της εφαρμογής του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. http://trainersexams.eoppep.gr, μόνο μία από τις παρακάτω ημερομηνίες, προκειμένου να συμμετέχουν στο Θεωρητικό και Πρακτικό Μέρος των Εξετάσεων Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης, 1ης Περιόδου 2017. Επισημαίνεται ότι η εξέταση Θεωρητικού και Πρακτικού Μέρους διεξάγεται την ίδια ημέρα για όλους τους υποψήφιους.

Ημερομηνίες Εξετάσεων: 10/06/2017, 11/06/2017, 17/06/2017 και 18/06/2017

Εξεταστικά Κέντρα ανά Πόλη:

Α/Α ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΛΗ

1. ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ OTEAcademy ΑΘΗΝΑ

2. ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

3. ΜΑΣΤΕΡ - ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

4. ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

5.Ι. ΔΑΜΙΑΝΙΔΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

6. Β. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ & ΣΙΑ ΕΠΕ ΠΑΤΡΑ

7. ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΦΕΖΑΣ & ΣΙΑ ΟΕ ΚΑΠΑ ΠΑΤΡΑ

8. ΚΕΚ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Για να αναζητήσετε τον Πίνακα Υποψηφίων για τις ως άνω ημερομηνίες πατήστε εδώ.

πηγή


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 20 Μαΐου 2017
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Μεταπτυχιακές Υποτροφίες 2017 από την HELMEPA
 Τρεις υποτροφίες ύψους 15.000 ευρώ η κάθε μία, για μονοετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών επιπέδου Master’s, για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018, σε χώρα μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (εκτός Ελλάδας), προκηρύσσει η Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος – HELMEPA, τιμώντας τους αείμνηστους Γιώργο Π. Λιβανό, ιδρυτή της, καπετάν Βασίλη Κ. Κωνσταντακόπουλο, επίτιμο πρόεδρό της,και Σταύρο Νταϊφά, ιδρυτικό της μέλος.

Οι υποτροφίες είναι στους ακόλουθους κλάδους Ναυτιλιακές σπουδές, Περιβαλλοντικές επιστήμες και Ναυπηγική – Θαλάσσια Μηχανική και Τεχνολογία.
Δεκτοί ως υποψήφιοι είναι νέοι/ες μέχρι 27 ετών, οι οποίοι δεν λαμβάνουν υποτροφία από άλλη πηγή και είναι κάτοχοι πτυχίου Ελληνικού ΑΕΙ με βαθμό τουλάχιστον «Λίαν Καλώς» (7,5) δεόντως επικυρωμένο.

Επίσης, λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος απόκτησης του πτυχίου και η σειρά κατάταξης μεταξύ των αποφοίτων της σειράς τους, για την οποία θα πρέπει να προσκομίζεται σχετική βεβαίωση από τη Γραμματεία της Σχολής (πχ 15ος/η από 56), καθώς και η οικονομική τους κατάσταση.
Άλλες απαραίτητες προϋποθέσεις για την υποβολή αίτησης είναι η προσκόμιση:
1) βεβαίωσης αποδοχής από το ξένο πανεπιστήμιο.
2) πτυχίου ξένης γλώσσας ανάλογα με τη χώρα επιλογής για την πραγματοποίηση των σπουδών και συγκεκριμένα:
Αγγλικά:Proficiency of Cambridge ή TOEFL ή IELTS
Γαλλικά: Superieur III ή Sorbonne II
Γερμανικά: Mittelstufe III
Ιταλικά/ Ισπανικά: Superiore

3) συστατικών επιστολών δύο Καθηγητών του Α.Ε.Ι. από το οποίο ο/η υποψήφιος/α αποφοίτησε,

4) αντιγράφου εκκαθαριστικού σημειώματος οικ. έτους 2016, και

5) για τους άρρενες υποψηφίους, του πιστοποιητικού εκπλήρωσης των στρατιωτικών υποχρεώσεων ή αναβολής της στρατολογίας λόγω σπουδών.

Η αίτηση και τα απαραίτητα δικαιολογητικά πρέπει να αποσταλούν μέχρι 2 Ιουνίου 2017 στην Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος – HELMEPA, Περγάμου 5, Ν. Σμύρνη 17121 (τηλ. 210 9343088) με την ένδειξη της συγκεκριμένης Υποτροφίας για την οποία υποβάλλονται.

 

neolaia.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 20 Μαΐου 2017
Επικαιρότητα
Ο εντυπωσιακότερος αποχαιρετισμός σε καθηγητή από μαθητές στη Νέα Ζηλανδία
 Όταν κάποιος συνταξιοδοτείται, οι συνάδελφοί του ή τέλος πάντων όσοι συναναστρέφονται μαζί του τον αποχαιρετούν με τον δικό τους τρόπο.

Του ετοιμάζουν ένα πάρτι, του έχουν γλυκά και γενικώς προσπαθούν να του κάνουν όσο πιο ευχάριστη γίνεται, την τελευταία μέρα στην δουλειά.

Αυτό όμως που έγινε σε ένα σχολείο της Νέας Ζηλανδίας, ξεπέρασε κάθε... φαντασία.

Ένας καθηγητής πήρε σύνταξη και οι μαθητές του τον αποχαιρέτησαν με τον παραδοσιακό χορό Χάκα.

Οι εικόνες είναι εντυπωσιακές...

 klik.gr
 

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 20 Μαΐου 2017
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Όχι στη βία στα Πανεπιστήμια – Ψήφισμα από καθηγητές και Ανεξάρτητες Κινήσεις φοιτητών

Ανεξάρτητες κινήσεις φοιτητών αλλά και καθηγητές ΑΕΙ εκφράζονται κατά της βίας στα Πανεπιστήμια με ψήφισμα που υπογράφουν.

Σε αυτό αναφέρουν τα εξής:

Οι Ανεξάρτητες Κινήσεις των τριών Νομικών Σχολών της χώρας συντάσσουμε από κοινού και υπογράφουμε το παρόν για να ζητήσουμε από τις πανεπιστημιακές αρχές και από την κυβέρνηση την αποκατάσταση της ομαλότητας στο περιβάλλον του πανεπιστημίου.

Το τελευταίο διάστημα τα γεγονότα που έλαβαν χώρα στη Νομική Αθηνών, στο Πάντειο και στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο έφεραν εκ νέου στην επιφάνεια το θέμα της εγκληματικότητας στους πανεπιστημιακούς χώρους. Αυτά συνιστούν την κορύφωση μιας χρόνιας κατάστασης, η οποία συντηρείται εξαιτίας της ανοχής και της αδράνειας των υπευθύνων εντός και εκτός πανεπιστημίου. Θέλουμε ένα Πανεπιστήμιο, στο οποίο δεν θα νιώθουν οι φοιτητές και οι διδάσκοντες απειλούμενοι. Θέλουμε ένα Πανεπιστήμιο χώρο μάθησης, έρευνας και υγιούς καλλιέργειας του πολιτικού διαλόγου.

Δεν μπορούμε να εξακολουθήσουμε να γινόμαστε μάρτυρες και αποδέκτες εγκληματικών πρακτικών μέσα στις σχολές μας. Δεν μπορούμε να ανεχθούμε την επικράτηση του φόβου και της συγκάλυψης τέτοιων πρακτικών. Οι διοικήσεις των πανεπιστημίων και η κυβέρνηση οφείλουν άμεσα να επιτελέσουν το καθήκον τους απέναντι στην ακαδημαϊκή κοινότητα.

Καλούμε κάθε παράταξη ή κίνηση φοιτητών, που δραστηριοποιείται εντός του ελληνικού Πανεπιστημίου και η οποία δρα βάσει των αρχών της δημοκρατίας, της ελευθερίας και του κράτους δικαίου, αλλά και κάθε φοιτητή ατομικά, να συνταχθεί στην κοινή αυτή προσπάθεια.

Οι Κινήσεις Φοιτητών
Ανεξάρτητη Φοιτητική Κίνηση Νομικής Αθηνών – ΑΦΚ
Ανεξάρτητη Φοιτητική Πρωτοβουλία Νομικής Θεσσαλονίκης – ΑΦΠ
Ανεξάρτητη Νομική Κομοτηνής – ΑΝΟΚ

ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Εμείς, καθηγητές των πανεπιστημίων της χώρας, ζητάμε με την υπογραφή μας από τις πανεπιστημιακές αρχές και την κυβέρνηση να αποκαταστήσουν άμεσα το ακαδημαϊκό περιβάλλον στους πανεπιστημιακούς χώρους.

Δεν μπορούν να γίνονται μαθήματα και έρευνα σε καθεστώς ανασφάλειας και διαρκούς διακινδύνευσης των φοιτητών, των διδασκόντων και των εργαζομένων. Δεν έχουν θέση στα πανεπιστήμια η λαθρεμπορία, η διακίνηση ναρκωτικών, οι πυροβολισμοί, οι ληστείες, οι κλοπές, οι απειλές, οι επιθέσεις, η βία, οι καταστροφές, η αυθαιρεσία. Να αναλάβει η κυβέρνηση τις ευθύνες της τώρα!

Δεν θα συμβιβαστούμε με την παρακμή, τον φόβο και την αδράνεια.

 

1. Λία Αθανασίου – ΕΚΠΑ
2. Δήμητρα Αλεξανδράκη – Πανεπιστήμιο Κρήτης
3. Αλέξανδρος –Κωνσταντίνος Αλεξανδρίδης – ΑΠΘ
4. Γεώργιος Αλεξίου– Πανεπιστήμιο Πατρών
5. Παναγιώτης Αλεφραγκής ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδος
6. Ιωάννης Αναστασόπουλος – ΕΜΠ
7. Γεώργιος Ανωγειανάκης – ΑΠΘ
8. Μάρκος Ασσαέλ–ΑΠΘ
9. Μιχάλης Αυγουστιανάκης – ΕΚΠΑ
10. Βασίλης Βαμβακάς –ΑΠΘ
11. Δημήτρης Βαρουτάς -ΕΚΠΑ
12. Βασίλης Βασάλος – ΟΠΑ
13. Ιάκωβος Βασάλος – ΑΠΘ
14. Ευανθία Βασάλου – ΑΠΘ
15. Βασίλης Βασδέκης -ΟΠΑ
16. Γεώργιος Βασίλαρος – ΕΚΠΑ
17. Ευάγγελος Βασιλάτος –ΟΠΑ
18. Πέτρος Βασιλειάδης – ΑΠΘ
19. Θάνος Βερέμης – ΕΚΠΑ
20. Στέλιος Βιρβιδάκης – ΕΚΠΑ
21. Σπύρος Βλαχόπουλος – ΕΚΠΑ
22. Λουκάς Βλάχος – ΑΠΘ
23. Αριάδνη Βοζάνη- ΕΜΠ
24. Σπύρος Βούγιας – ΑΠΘ
25. Βασίλης Βουτσάκης – ΕΚΠΑ
26. Νικόλαος Βοβός- Πανεπιστήμιο Πατρών
27. Χαράλαμπος Γαβράς – Πανεπιστήμιο Πατρών – Boston University
28. Ορέστης Γαμβρός – ΑΠΘ
29. Κατερίνα Γαρδίκα – ΕΚΠΑ
30. Αντώνης Γαστεράτος– ΔΠΘ
31. Γεώργιος Γερουλάκος –ΕΚΠΑ
32. Βασιλική Γεωργιάδου– Πάντειο
33. Νικόλαος Γεωργίου – Πανεπιστήμιο Πατρών
34. Δημήτρης Γεωργόπουλος –Κρήτη
35. Αθηνά Γιαννακού – ΑΠΘ
36. Μαρία Γκαβουνέλη – ΕΚΠΑ
37. Γεώργιος Γκαζέτας – ΕΜΠ
38. Χρήστος Γκενάκος –ΟΠΑ
39. Αθανάσιος Γκότοβος – Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
40. Αχιλλέας Γραβάνης – Πανεπιστήμιο Κρήτης
41. Ιωακείμ Γρυσπολάκης – Πολυτεχνείο Κρήτης
42. Κωστής Δαβάρας – ΕΚΠΑ
43. Ιωάννης Δαγκλής – ΕΚΠΑ
44. Λεώνη Δάλλα – ΕΚΠΑ
45. Μάνος Δασενάκης – ΕΚΠΑ
46. Ιωάννα Δελλαδέτσιμα – ΕΚΠΑ
47. Παύλος Δελλαδέτσιμας –Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
48. Σταύρος Δεληγιαννάκης – Γεωπονικό Πανεπιστήμιο
49. Ελένη Δεληγιάννη –ΑΠΘ
50. Σοφία Δεληπάλλα – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
51. Παύλος Δελιάς – ΤΕΙ ΑΜΘ
52. Γεώργιος Δογάνης -ΑΠΘ
53. Απόστολος Δόλλας – Πολυτεχνείο Κρήτης
54. Εμμανουέλα Δούση– ΕΚΠΑ
55. Χρήστος Ελευθεριάδης– ΑΠΘ
56. Ιωάννης Εμμανουήλ –ΕΚΠΑ
57. Σπύρος Ευθυμιόπουλος – ΕΚΠΑ
58. Στάθης Ευσταθόπουλος – ΕΚΠΑ
59. Χρύσανθος Ζαμπούλης – ΑΠΘ
60. Πέρσα Ζέρη – Πάντειο Πανεπιστήμιο
61. Μιχαήλ Ζουμπουλάκης – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
62. Άρης Ηλιόπουλος – Πανεπιστήμιο Κρήτης
63. Παναγιωτης Θανασάς –ΑΠΘ
64. Ελευθερία Θανούλη –ΑΠΘ
65. Σέργιος Θεοδωρίδης – ΕΚΠΑ
66. Γεώργιος Θυφρονίτης – Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
67. Βίκτωρ-Κωνσταντίνος Ιβάνοβιτς –ΑΠΘ
68. Παναγιώτης Ιωακειμίδης -ΕΚΠΑ
69. Πέτρος Καβάσαλης – Πανεπιστήμιο Αιγαίο
70. Ορέστης Καλογήρου – ΑΠΘ
71. Μένη Κανατσούλη – ΑΠΘ
72. Ελένη Καραβέλη – ΟΠΑ
73. Κωνσταντίνος Καραγιάννης – ΕΚΠΑ
74. Γεώργιος Καραγιαννίδης – ΑΠΘ
75. Δόμνα Καραγωγέως – Πανεπιστήμιο Κρήτης
76. Ιωάννης Καρακάσης – Πανεπιστήμιο Κρήτης
77. Κωνσταντίνος Καραμάνης – ΟΠΑ
78. Αντώνης Καραμπατζός – ΕΚΠΑ
79. Κωνσταντίνος Καρδάμης – Ιόνιο Πανεπιστήμιο
80. Δημήτρης Καρδάσης – Πανεπιστήμιο Κρήτης
81. Πέτρος Καριώτογλου –Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
82. Γεώργιος Καρυστινός- Πολυτεχνείο Κρήτης
83. Γεώργιος Καρράς – ΕΜΠ
84. Αγγέλα Καστρινάκη – Πανεπιστήμιο Κρήτης
85. Δήμητρα Κατή – ΕΚΠΑ
86. Σωκράτης Κάτσικας – Πανεπιστήμιο Πειραιώς
87. Μαργαρίτα Κατσίμη – ΟΠΑ
88. Σταύρος Κάτσιος – Ιόνιο Πανεπιστήμιο
89. Αλεξάνδρα Κατσίρη – ΕΜΠ
90. Κλέα Κατσουγιάννη – ΕΚΠΑ
91. Ιωάννα Καυτανζόγλου -ΕΚΠΑ
92. Κωνσταντίνος Κεπαπτσόγλου – ΕΜΠ
93. Βάσω Κιντή – ΕΚΠΑ
94. Γεώργιος –Μιχαήλ Κλήμης – Πάντειο Πανεπιστήμιο
95. Στάθης Κλωνάρης – Γεωπονικό
96. Γιώργος Κόκκορης, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
97. Γιώργος Κόλλιας – ΕΚΠΑ
98. Βασίλειος Κονδύλης – ΕΚΠΑ
99. Γιάννης Κοντογιάννης – ΟΠΑ
100. Δημήτριος Κοσμόπουλος – Πανεπιστήμιο Πατρών
101. Δήμητρα Κούκουρα – ΑΠΘ
102. Δημήτριος Κουρέτας – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
103. Ανδρέας Κούρκουλας –ΕΜΠ
104. Μιχαήλ Κουτσιλιέρης – ΕΚΠΑ
105. Αικατερίνη Κυριαζίδου – ΟΠΑ
106. Ιωάννης Κωνσταντάρας – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
107. Στέλιος Κώτσιος – ΕΚΠΑ
108. Σοφία Λαΐου – Ιόνιο Πανεπιστήμιο
109. Έφη Λαμπροπούλου – Πάντειο Πανεπιστήμιο 110. Ματθαίος Λαμπρινίδης – Πάντειο Πανεπιστήμιο
111. Άγκυ Λιούρδη – ΕΚΠΑ
112. Ιωάννης Λότσιος – ΑΠΘ
113. Ελένη Λουρή –ΟΠΑ
114. Αντιγόνη Λυμπεράκη – Πάντειο Πανεπιστήμιο
115. Σαράντης Λώλος – Πάντειο Πανεπιστήμιο
116. Κωνσταντίνος Λυμπερόπουλος – Πανεπιστήμιο Αιγαίου 117. Ευάγγελος Μαγείρου -ΟΠΑ
118. Σμαράγδα Γεμενετζή-Μαλαθούνη – ΑΠΘ
119. Μιχαήλ Μαλιάκας – ΕΚΠΑ
120. Ελισάβετ Μαμακούκα –ΑΠΘ
121. Ιωάννα Μαμωνά-Downs – Πανεπιστήμιο Πατρών
122. Ελένη Μανωλακάκη – ΕΚΠΑ
123. Βαγγέλης Μανωλόπουλος- ΔΠΘ
124. Μαρία Μαργαρίτη – ΕΚΠΑ
125. Παντελής Μπασάκος – Πάντειο Πανεπιστήμιο
126. Γιάννης Ματσίνος – Πανεπιστήμιο Αιγαίου
127. Βενετσάνος Μαυρέας – Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
128. Γιώργος Μαυρωτάς – ΕΜΠ
129. Βασίλειος Μέλφος – ΑΠΘ
130. Λάζαρος Μεράκος – ΕΚΠΑ
131. Παναγιώτα Μηνακάκη – ΕΚΠΑ
132. Μαίρη Μιμίκου – ΕΜΠ
133. Αχιλλέας Μητσός – Πανεπιστήμιο Αιγαίου
134. Νατάσα Μιαούλη – ΟΠΑ
135. . Βασίλης Μούγιος – ΑΠΘ
136. Απόστολος Μπεληγιάννης – Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
137. Αριστοτέλης Νανιόπουλος – ΑΠΘ
138. Στέλιος Νεγρεπόντης – ΕΚΠΑ
139. Ιωάννης Νικολάου – ΟΠΑ
140. Σταύρος Νικολόπουλος – Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
141. Μιχαήλ –Αντωνόπουλος Ντόμης – ΑΠΘ
142. Γεώργιος Οικονομίδης – ΟΠΑ
143. Αλεξάνδρα Οικονόμου -ΕΚΠΑ
144. Δημήτριος Πάνιας – ΕΜΠ
145. Μαρίνα Πανταζίδου – ΕΜΠ
146. Σπύρος Παγκράτης – ΟΠΑ
147. Γιώργος Παγουλάτος – ΟΠΑ
148. Νίκος Παπαβασιλείου – ΟΠΑ
149. Ιωάννης Παπαγεωργίου – ΑΠΘ
150. Κωνσταντίνος Παπαγεωργίου – ΕΚΠΑ
151. Μαρία Παπαδοπούλη – Πανεπιστήμιο Κρήτης
152. Βησσαρίων Παπαδόπουλος – ΕΜΠ
153. Μαρία Παπαδοπούλου – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
154. Ζαΐρα Παπαληγούρα – ΑΠΘ
155. Ελένη Παπανικολάου – ΕΚΠΑ
156. Σωτήριος Παπαντωνόπουλος – ΔΠΘ
157. Ιωσήφ Παπαπαρασκευάς –ΕΚΠΑ
158. Χαράλαμπος Παπασωτηρίου – Πάντειο Πανεπιστήμιο
159. Παναγιώτης Πιντέλας – Πανεπιστήμιο Πατρών
160. Σπύρος Πλουμίδης – ΕΚΠΑ
161. Μπάμπης Σαββάκης – Πανεπιστήμιο Κρήτης
162. Αντώνης Σαββίδης – Πανεπιστήμιο Κρήτης
163. Πλούταρχος Σακελλάρης – ΟΠΑ
164. Μιχάλης Σακελλαρίου – ΕΜΠ
165. Αθανάσιος Σαμαράς – Πειραιώς
166. Αλέξανδρος Σανιδάς – ΕΚΠΑ
167. Ρενάτε Σιδηροπούλου – ΑΠΘ
168. Πέτρος Σκαπινάκης – Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
169. Αθανάσιος Σκόδρας – Πανεπιστήμιο Πατρών
170. Ιουλία Σμόνου – Πανεπιστήμιο Κρήτης
171. Κώστας Σοφούλης – Πανεπιστήμιο Αιγαίου
172. Πάνος Σοφούλης – ΕΚΠΑ
173. Διομήδης Σπινέλλης – ΟΠΑ
174. Αθανάσιος Σταυρακούδης – Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
175. Ιωάννης Στεφανίδης – ΑΠΘ
176. Γρηγόρης Στεφανόπουλος – ΜΙΤ
177. Άγγελος Συρίγος – Πάντειο Πανεπιστήμιο
178. Δημήτρης Α. Σωτηρόπουλος – ΕΚΠΑ
179. Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος – Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
180. Μελίνα Ταμιωλάκη – Πανεπιστήμιο Κρήτης
181. Πλάτων Τήνιος – Πανεπιστήμιο Πειραιώς
182. Ηλίας Τζαβαλής – ΟΠΑ
183. Ιωάννης Τίγκελης – ΕΚΠΑ
184. Γιώργος Τόμπρας – ΕΚΠΑ
185. Πηνελόπη Τοπάλη – Πανεπιστήμιο Αιγαίου
186. Αρετή Τούντα Φεργάδη – Πάντειο Πανεπιστήμιο
187. Ιωάννης Τρουλλινός –Πολυτεχνείο Κρήτης
188. Ανδρέας Τρούμπης – Πανεπιστήμιο Αιγαίου
189. Έφη Τσακαλίδου – – Γεωπονικό Πανεπιστήμιο
190. Πάνος Τσακλόγλου – ΟΠΑ
191. Σταύρος Τσακυράκης – ΕΚΠΑ
192. Άννα Τσαντίλη – ΕΚΠΑ
193. Νικόλαος Τσέλιος – Πανεπιστήμιο Πατρών
194. Αθανάσιος Τσίκληρας – ΑΠΘ
195. Βασίλης Τσολακίδης –ΕΚΠΑ
196. Λουκάς Τσούκαλης –ΕΚΠΑ
197. Κώστας Υφαντής – Πάντειο Πανεπιστήμιο
198. Τάσος Φιλαλήθης – Πανεπιστήμιο Κρήτης
199. Απόστολος Φιλιππόπουλος – ΟΠΑ
200. Χρήστος Φραγκονικολόπουλος – ΑΠΘ
201. Γεώργιος Χάλκος – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
202. Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος – Πανεπιστήμιο Κρήτης
203. Βασίςη Χαρμανδάρης – Πανεπιστήμιο Κρήτης
204. Αικατερίνη Αλεξίου Χατζάκη – ΔΠΘ
205. Δαμιανός Χατζηαντωνίου –ΟΠΑ
206. Ευάνθης Χατζηβασιλείου – ΕΚΠΑ
207. Γιάννης Χατζηγώγας – ΑΠΘ
208. Χαρίσης Χατζηγώγος – ΑΠΘ
209. Κώστας Χατζηκωνσταντίνου – ΑΠΘ
210. Αντώνης Χατζημωϋσής – ΕΚΠΑ
211. Πάνος Χατζηπαναγιώτου – ΟΠΑ
212. Θεόδωρος Χατζηπαντελής – ΑΠΘ
213. Κίμων Χατζημπίρος – ΕΜΠ
214. Αριστείδης Χατζής – ΕΚΠΑ
215. Ιωάννης Χατζόπουλος – Πανεπιστήμιο Αιγαίου 216. Νίκος Χλέπας – ΕΚΠΑ
217. Ελένη Χοντολίδου – ΑΠΘ
218. Μιχαήλ Χρυσομάλλης – ΔΠΘ
219. Βασίλης Ψαριανός -ΕΜΠ

220. Αναστασία Ψειρίδη – Πάντειο

 

mycampus.gr  


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 20 Μαΐου 2017
Επικαιρότητα
Σχέδιο νόμου: Πρακτικό και για την προσωπικότητα του υποψήφιου Διευθυντή σχολείου
 Στο ήμισυ  (8 μονάδες) σε σχέση με το νόμο 3848/10  (από 15 μονάδες) μειώνεται η μοριοδότηση της Συνέντευξης  από τα Συμβούλια Επιλογής , των υποψηφίων Διευθυντών Σχολείων, σύμφωνα με το , υπό ψήφιση, από τη Βουλή Σχέδιο Νόμου.

Για τη μοριοδότηση της συνέντευξης τα συμβούλια συνεκτιμούν τα στοιχεία του υπηρεσιακού φακέλου των υποψηφίων, τα στοιχεία του φακέλου υποψηφιότητάς τους καθώς και τη γνώμη των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών.

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ

Η γνώμη των συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών παρέχεται ως ακολούθως:

αα).  Στην περίπτωση των υποψηφίων υπηρετούντων κατά το χρόνο επιλογής σε θέση διευθυντή ή υποδιευθυντή σχολικών μονάδων ή Ε.Κ. και υπευθύνου τομέα ΕΚ ή προϊσταμένου ΚΕ.Δ.Δ.Υ. της ελληνικής επικράτειας, ύστερα από επιλογή ή αναπλήρωση, η γνώμη παρέχεται από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς και μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. που είναι μέλη του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας ή Ε.Κ.  ή μέλη του συλλόγου προσωπικού του ΚΕ.Δ.Δ.Υ.,  όπου οι υποψήφιοι έχουν κάποια από τις ανωτέρω θέσεις ευθύνης,

ββ)   Αν οι υποψήφιοι δεν υπηρετούν κατά το χρόνο επιλογής σε μία από τις προβλεπόμενες στην υποπερ. αα΄ θέσεις ευθύνης, υπηρετούν ωστόσο σε σχολική μονάδα ή Ε.Κ. ή ΚΕ.Δ.Δ.Υ. της ελληνικής επικράτειας, η γνώμη παρέχεται από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς και μέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. που είναι μέλη του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας ή Ε.Κ. ή μέλη του συλλόγου προσωπικού του ΚΕ.Δ.Δ.Υ., όπου ο υποψήφιος υπηρετεί κατά το χρόνο επιλογής. της ελληνικής επικράτειας, η γνώµη
παρέχεται από τους µόνιµους εκπαιδευτικούς και µέλη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. που είναι µέλη του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής µονάδας ή Ε.Κ. ή µέλη του συλλόγου προσωπικού του ΚΕ.Δ.Δ.Υ., όπου ο υποψήφιος υπηρετεί κατά το χρόνο επιλογής. 

Η γνώμη των ανωτέρω συνυπηρετούντων μόνιμων εκπαιδευτικών, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.  διατυπώνεται επί συγκεκριμένων ερωτήσεων αποτίμησης του κριτηρίου

1.    της συμβολής στο εκπαιδευτικό έργο,

2.    της προσωπικότητας και

3.    της γενικότερης συγκρότησης του υποψηφίου, οι οποίες αναγράφονται σε φύλλα αποτίμησης του κριτηρίου αυτού.

Οι ερωτήσεις αφορούν στη συνεργατικότητα που επιδεικνύει ο υποψήφιος, στη συνεισφορά του για τη δηµιουργία κατάλληλου παιδαγωγικού κλίµατος, στη συµµετοχή του στο σχεδιασµό και στην υλοποίηση δράσεων καθώς και στις ικανότητες διοίκησης ή/και στις ικανότητες οργάνωσης εκπαιδευτικών ή παιδαγωγικών δράσεων. Οι ανωτέρω µόνιµοι εκπαιδευτικοί, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. συνέρχονται σε ειδική συνεδρίαση και διατυπώνουν αυθηµερόν την σχετική κρίση τους για κάθε υποψήφιο σε αιτιολογηµένο πρακτικό που συντάσσεται για το σκοπό αυτό. Στη συνεδρίαση αυτή δεν µετέχουν οι υποψήφιοι και προεδρεύει ο αρχαιότερος εκπαιδευτικός ο οποίος υποδεικνύεται από την οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Την ίδια µέρα αποστέλλεται το σχετικό πρακτικό στην Διεύθυνση Εκπαίδευσης και στη συνέχεια αυτό κοινοποιείται στον ενδιαφερόµενο.

Οι ανωτέρω μόνιμοι εκπαιδευτικοί, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. συνέρχονται σε ειδική συνεδρίαση και διατυπώνουν αυθημερόν την σχετική κρίση τους για κάθε υποψήφιο σε αιτιολογημένο πρακτικό που συντάσσεται για το σκοπό αυτό.

Στη συνεδρίαση αυτή δεν μετέχουν οι υποψήφιοι και προεδρεύει ο αρχαιότερος εκπαιδευτικός ο οποίος υποδεικνύεται από την οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Την ίδια μέρα αποστέλλεται το σχετικό πρακτικό στην Διεύθυνση Εκπαίδευσης και στη συνέχεια αυτό κοινοποιείται στον ενδιαφερόμενο.

Το Συμβούλιο Επιλογής δύναται με ομόφωνη και πλήρως αιτιολογημένη απόφαση να αποκλείσει από την περαιτέρω διαδικασία υποψήφιο που από τη συνέντευξη διαπιστώνεται ότι δεν είναι κατάλληλος για την άσκηση των καθηκόντων του Διευθυντή σχολικής μονάδας ή Ε.Κ.

Η συνέντευξη ενώπιον του Συμβουλίου Επιλογής μαγνητοφωνείται προς διασφάλιση της διαφάνειας.

Εν τέλει, συντάσσεται πρακτικό στο οποίο καταγράφονται, συνοπτικά, οι γνώμες που σχημάτισαν τα μέλη του Συμβουλίου για έκαστο των υποψηφίων ως αποτέλεσμα της συνέντευξης.


alfavita.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 20 Μαΐου 2017
Επικαιρότητα
Τι έκαναν 9 πετυχημένοι άνθρωποι στα 25 τους [εικόνες]
 Είναι πολύ εύκολο να υποθέσουμε ότι οι πετυχημένοι άνθρωποι τα κατάφεραν σχετικά εύκολα στη ζωή τους και από μικρή ηλικία, όμως η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική.

Μάρθα Στιούαρτ

Η Μάρθα Στιούαρτ εργαζόταν ως χρηματίστρια της Wall Street, σε μια εποχή που δεν υπήρχαν πολλές γυναίκες σε αυτό το επάγγελμα, και πιο πριν ως μοντέλο (με πελάτες όπως η Unilever και η Chanel. Το 1972 τα παράτησε όλα για να κάνει οικογένεια. Έναν χρόνο αργότερα ξεκίνησε την εταιρεία catering που την έκανε γνωστή σε ολόκληρη την Αμερική.

Μαρκ Κιούμπαν

Στα 25 του ο Μαρκ Κιούμπαν εργαζόταν ως μπάρμαν στο Ντάλας.

Αριάνα Χάφινγκτον

Η Αριάνα Χάφινγκτον ταξίδεψε σε ολόκληρο τον κόσμο μαζί με τον τότε σύντροφό της και δημοσιογράφο Χένρι Μπέρναρντ Λεβίν.

Λόιντ Μπλάκφεϊν

Ο Λόιντ Μπλάκφεϊν στα 24 του ήταν ένας δυστυχισμένος δικηγόρος. Τρία χρόνια αργότερα αποφάσισε να μεταπηδήσει στην επενδυτική τραπεζική.

Χάουαρντ Σουλτς

Ο CEO των Starbucks, Χάουαρντ Σουλτς, ήταν πωλητής της Xerox.

 

Όπρα Γουίνφρεϊ

Η Όπρα Γουίνφρεϊ εργαζόταν για ένα talk show στη Βαλτιμόρη απ’ όπου και απολύθηκε.

Τίνα Φέι

Η γνωστή παραγωγός Τίνα Φέι εργαζόταν στην παιδική μέριμνα πριν μεταπηδήσει στο χώρο της διασκέδασης.

Ραλφ Λόρεν

Ο Ραλφ Λόρεν εργαζόταν ως βοηθός πωλητή στην Brooks Brothers.

 

Τζέι Ζι

Ο Τζέι Ζι, αν και εργαζόταν ήδη στον κλάδο της μουσικής, ήταν ένας άσημος ράπερ.

 

 

mycampus.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 20 Μαΐου 2017
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Όλα όσα αγαπήσαμε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
 Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης – aka Alma Mater Thessalonicensis – , το μεγαλύτερο πανεπιστήμιο των Βαλκανίων, ήρθε στην 65η θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην 1η στην Ελλάδα, σύμφωνα με πρόσφατη κατάταξη. Εκτός από το υψηλό επίπεδο σπουδών, σ’ αυτό συνέβαλαν οι ερευνητικές του δραστηριότητες, οι οποίες τα τελευταία χρόνια βελτιώθηκαν ποιοτικά και αυξήθηκαν ποσοτικά, ενώ αφορούν κυρίως τους παρακάτω τομείς έρευνας:

Γράφει η Εύα Παπαγεωργίου

Περιβάλλον (φυσικό και δομημένο), Πληροφορική, Νέες Τεχνολογίες και Νανοτεχνολογία, στις Τηλεπικοινωνίες, Βιομηχανικές Τεχνολογίες, Μεταφορές, Βιοτεχνολογία, Βιοϊατρική και Υγεία, Γεωργία, Δασοπονία και Αλιεία, Εκπαίδευση και Γλώσσα, Ιστορία και Αρχαιολογία, Κοινωνικές και Οικονομικές επιστήμες. Παράλληλα όμως με την ακαδημαϊκή αξιολόγηση, ερευνητική και εκπαιδευτικής δραστηριότητας, θεωρώ πολύ σημαντική και την αξιολόγηση του Πανεπιστημίου ως βιώματος, από τη σκοπιά ενός φοιτητή.

 

Παραθέτω λοιπόν 10+1 λόγους για τους οποίους αγαπώ το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Ο Λογότυπος

Ο Λογότυπος αποτελεί το φοιτητικό φωτοτυπικό κέντρο και χαρτοπωλείο του Πανεπιστημίου. Εδρεύει στο κτήριο Διοίκησης, προσφέρει πολύ φθηνές και καλές φωτοτυπίες και εκτυπώσεις, ποικιλία γραφικής ύλης, λογισμικού & εξοπλισμού Η/Υ, καθώς και αναμνηστικά και δώρα. Αν πάλι θέλετε να εκφράσετε την “αριστοτέλεια” αγάπη σας.

Η φοιτητική λέσχη

Μετά από πολλές διαμάχες μεταξύ φοιτητών και υπευθύνων της λέσχης, η λέσχη του ΑΠΘ συνεχίζει την εύρυθμη λειτουργία της. Πλέον η ποιότητα του φαγητού είναι πολύ καλύτερη, ενώ έχει αυξηθεί και η ποσότητα, καθώς προσφέρεται και πρώτο πιάτο εκτός από συνοδευτικό ή σαλάτα και φρούτο ή γλυκό. Αλλά το σημαντικότερο, είναι δωρεάν για όλους τους φοιτητές του Αριστοτελείου.

Οι καθηγητές

Γι’ αυτούς θα μιλήσω καθαρά σε επίπεδο σχολής (Νομικής), και οι όποιες ενστάσεις φοιτητών άλλων σχολών δεκτές. Οι καθηγητές λοιπόν, επιδεικνύουν καινοφανές για τα ελληνικά δεδομένα του δημοσιοϋπαλληλισμού ενδιαφέρον για τη δουλειά τους. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτά εκείνων που αναλαμβάνουν να διευθετήσουν το ζήτημα καθυστέρησης διανομής των βιβλίων με τους εκδοτικούς οίκους, αναπληρώνουν τα μαθήματα που χάθηκαν λόγω απεργιών (!), διοργανώνουν συγκεντρώσεις επεξήγησης των γραπτών εξετάσεων μετά τα αποτελέσματα και, φυσικά, προσφέρουν φροντιστηριακά μαθήματα, οι ίδιοι ή συνεργάτες τους, όταν αυτά απαιτούνται για την κάλυψη της ύλης

Η κεντρική βιβλιοθήκη

12376576_957922110912144_1277175676092778091_n

Σε σημείο – κόμβο, μεταξύ Καμάρας και φοιτητικής λέσχης, η κεντρική βιβλιοθήκη ΑΠΘ έχει τιμηθεί σχεδόν από κάθε αριστοτελίτη. Κι αυτό γιατί προσφέρει χώρο για μελέτη για 1.500 άτομα, άπλετο φυσικό φως αλλά και τεχνητό μετά τη δύση, θέρμανση και ησυχία – ό,τι καλύτερο για ένα φοιτητικό αναγνωστήριο. Κι επιπλέον, στο εργαστήριο πληροφορικής, εκτός από διαρκή υποστήριξη μέσω προσωπικού για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες ΑΠΘ και δωρεάν παροχή λογισμικού Η/Υ, προσφέρεται πρόσβαση στην ψηφιακή βάση δεδομένων του ΑΠΘ, στην ψηφιακή του βιβλιοθήκη. Κι όλα τα παραπάνω, ως τις 2 τη νύχτα τις καθημερινές κι ως τα μεσάνυχτα τα Σαββατοκύριακα.

Τα γρασίδια

Τα γρασίδια ανάμεσα στις σχολές και ιδίως, τα φημισμένα κεκλιμένα “γρασίδια της Νομικής” είναι ένας χώρος που προσφέρεται για βόλτες με παρέες ή κατοικίδια, τραγούδια με κιθάρες, διάβασμα βιβλίων, πάρτυ, συναυλίες ή απλώς, μια μικρή ανάπαυλα μέχρι το επόμενο μάθημα. Extra bonus η λιμνούλα του Βιολογικού με τα νούφαρα, η οποία πιστεύω ξεπερνά τα όρια πραγματικότητας υποδομών των ελληνικών πανεπιστημιακών κοινοτήτων…

Το πανεπιστημιακό γυμναστήριο

21808_850215221682834_8750275228203283104_n

Η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη που ικανοποιεί τα αιτήματα και του πιο καλοφαγά, και του πιο αθληταρά – χωρίς αυτοί οι δύο να είναι πάντα διαφορετικά πρόσωπα. Κάτι τέτοιο δε λείπει βέβαια κι απ’ το πανεπιστήμιο της. Το πανεπιστημιακό γυμναστήριο παρέχει σε κάθε φοιτητή τη δυνατότητα να ασχοληθεί με ποικίλα αθλήματα (ποδόσφαιρο, κολύμβηση, ξιφασκία, ping pong κτλ), είδη άσκησης (crossfit, capoeira, zumba, judo, aqua aerobic, pilates κτλ) αλλά και είδη χορού (αργεντίνικο τανγκό, latin, ζεϊμπέκικο, παραδοσιακοί χοροί κ.α) με μόνο το τίμημα των 10 ευρώ ετησίως.

Το Ποσείδι

To Ποσείδι είναι ένα γραφικό ψαροχώρι της Χαλκιδικής, όχι όμως όπως το βιώνει ένας φοιτητής. Οι Πανεπιστημιακές Κατασκηνώσεις Καλάνδρας είναι η μόνη φοιτητική κατασκήνωση της Ελλάδας και τιμά τη λειτουργία της από το 1960. Σίγουρα ως αριστοτελίτες σας έχουν παρακαλέσει στην είσοδο να τους “βάλετε” μέσα, καθώς κάθε φοιτητής δικαιούται να φέρει έως δύο εξωπανεπιστημιακούς συνοδούς. Και γιατί όλος αυτός ο χαμός; Γιατί η παραλία είναι πανέμορφη, τα κατασκηνωτικά έξοδα συμβολικά, ο χώρος είναι γεμάτος φοιτητές – περίπου 10.000 στα Σαββατοκύριακα αιχμής – και, εκτός από μια τυπική κατασκήνωση, το Ποσείδι φιλοξενεί: διεθνείς συναντήσεις φοιτητικών ομάδων, workshops, summer schools, βραδιές Αστρονομίας, συναυλίες, κινηματογραφικά φεστιβάλ και δανειστική βιβλιοθήκη.

Η συνεργασία με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης

H Θεσσαλονίκη καλείται να ικανοποιήσει μπουζουκόβιους και θαμώνες του Μεγάρου Μουσικής εξίσου. Και το πετυχαίνει. Τέτοια απόδειξη αποτελεί η συνεργασία του ΑΠΘ με την ΚΟΘ, από την οποία οι φοιτητές δικαιούνται μηδενικό εισιτήριο στις συναυλίες – αμιγείς παραγωγές της ΚΟΘ. Οι συναυλίες αυτές λαμβάνουν χώρα είτε στο ΜΜΘ είτε στην Αίθουσα Τελετών του ΑΠΘ, συνήθως τις Παρασκευές.

Οι φοιτητικές ομάδες

Στο Αριστοτέλειο φοιτούν κατεξοχήν δραστήριοι φοιτητές, το οποίο αποδεικνύεται από τις ομάδες που συγκροτούν και λειτουργούν. Με πιο γνωστές τη Φωτογραφική Λέσχη Αρχιτεκτονικής Σχολής ΑΠΘ (ΦΛΑΣ), την Κινηματογραφική Ομάδα Τοπογράφων Αγρονόμων (ΚΟΤΑ) και τη θεατρική ομάδα της Νομικής (Κουίντα), οι θεατρικές, μουσικές, κινηματογραφικές, λογοτεχνικές και φωτογραφικές ομάδες, δίνουν και παίρνουν στο Αριστοτέλειο.

12552578_984156678288687_7877181142446291573_n

H εφαρμογή auth mobile

Είτε σε Η/Υ, είτε σε android smartphone, η εφαρμογή του Αριστοτελείου παρέχει συνεχή πρόσβαση στις βαθμολογίες και τους συντελεστές των περασμένων μαθημάτων, το μενού της λέσχης, τα δρομολόγια των λεωφορείων από και προς το πανεπιστήμιο, το πρόγραμμα του γυμναστηρίου, τα e-mail των υπολοίπων μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας, τις γενικές ανακοινώσεις του Πανεπιστημίου, τις κενές θέσεις στους υπολογιστές της κάθε σχολής, την ψηφιακή βιβλιοθήκη του ΑΠΘ, τα στοιχεία επικοινωνίας της κάθε σχολής, τα στοιχεία επικοινωνίας των διοικητικών δομών και το χάρτη της πανεπιστημιούπολης. 

Η επιβίωση

Αγαπώ το Αριστοτέλειο γιατί επιβιώνει. Γιατί επιβίωσε όταν διέθετε το 49% του απαιτούμενου προϋπολογισμού, όταν δεν υπήρχαν πόροι για γραφική ύλη και για ρεύμα, όταν δεν υπήρχαν καθαριστές και κυκλοφορούσαν ποντίκια στους διαδρόμους του, όταν τέθηκαν σε διαθεσιμότητα 169 διοικητικοί υπάλληλοι που έλειψαν ένας προς έναν από τις υπηρεσίες του, όταν ξεκίνησε η διακίνηση ναρκωτικών ουσιών στους χώρους ανάμεσα στις σχολές κι όταν η πλειοψηφία της ελληνικής πανεπιστημιακής κοινότητας είχε παραλύσει. Το αγαπώ γιατί πάντα έβρισκε τους τρόπους και συνεχίζει να τους βρίσκει. Και το προσωπικό του ξέρει και να απεργεί και να αναπληρώνει το κόστος της απεργίας του.

Υ.Γ. Αν η θέση 65 στην Ευρώπη σας φαντάζει ασήμαντη, σας προκαλώ να ενημερωθείτε για τα δίδακτρα των πρώτων 64 Πανεπιστημίων και να αναλογιστείτε πόσα τελικά έχει καταφέρει το Αριστοτέλειο με μόνη την κρατική επιχορήγηση.


Το κείμενο αυτό δημοσιεύτηκε πρώτη φορά εδώ


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 20 Μαΐου 2017
Επικαιρότητα
Στην επόμενη εξεταστική για ΚΠΓ με το ίδιο παράβολο οι υποψήφιοι που δεν μπόρεσαν να συμμετέχουν λόγω της απεργίας της ΠΝΟ
Σας  γνωρίζουμε ότι για τους υποψηφίους του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας (ΚΠΓ) εξετάσεων Μαΐου  2017, οι οποίοι δεν κατόρθωσαν να μετακινηθούν στις περιοχές όπου θα εξετάζονταν, λόγω απεργίας της ΠΝΟ,  μπορούν να κάνουν χρήση του συνοδευτικού παραβόλου της αίτησης  τους  κατά την επόμενη εξεταστική περίοδο , εφόσον επιθυμούν. Επισημαίνεται ότι η  ανωτέρω χρήση  αφορά την εξέταση της ίδιας γλώσσας και του  ιδίου επιπέδου που είχαν αιτηθεί.

Προς επιβεβαίωση της αδυναμίας τους οι υποψήφιοι θα πρέπει να προσκομίσουν σχετική βεβαίωση του Λιμεναρχείου της περιοχής διαμονής τους και να την υποβάλουν στην ίδια Διεύθυνση που είχαν υποβάλει την αίτηση  συμμετοχής τους στις εξετάσεις ΚΠΓ Μαΐου 2017, ώστε να απαλλαγούν από την υποχρέωση υποβολής  παραβόλου στην επόμενη εξεταστική περίοδο.

 

 minedu.gov.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 11 από 9944 (99431 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
10
11
12
13
9942
9943
9944
Επόμενο

edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης