Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017
 
 

Κέρδισε μια πλήρη μονοετή υποτροφία!

Υποτροφία Φοίτησης

Αγγελίες

biografika.gr

Σπουδές στην Κύπρο

Πανελλαδικές 2017 - Μηχανογραφικό 2017

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Animated Sale New - 200x200

Σχολές με φυσική παρουσία

Share
:)
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017
Διάφορα Θέματα
Ημερομηνία βάσεων?
Πότε θα ανακοινωθεί ακριβώς η ημερομηνία βάσεων; μας έχει φάει το άγχος.
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

Σχόλια (1)
 Νομίζω ότι δεν γνωρίζουμε ακόμη.. Κάθε χρόνο το τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου βγαίνουν... 
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

Σχόλια (0)

 Αι νοουυυ.. έχουν αργήσει όμως φέτος αρκετά καο με τις παρατάσεις των μηχανογραφικών και με όλα.Αντε να δούμε.. Σε ευχαριστλω πολύ! 

Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στο ΙΙΕΚ American!

Share
Κυπ
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2017 - Μηχανογραφικό 2017
ΣΟΣΑΡΑ
 Γνωμη για επιστημη τροφιμων και διατροφης στη λιμνο?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τρίτη, 25 Ιουλίου 2017

Σχόλια (1)
 Αντισοσαρα του κερατα ειν
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Τρίτη, 25 Ιουλίου 2017

Σχόλια (1)
 Nai h monh sosara einai to mounaki ths manoulas sou
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στο ΙΙΕΚ American!

   
Τρίτη, 25 Ιουλίου 2017

Σχόλια (0)
 Ιατρικες,νομικες,φαρμακευτικες,οδοντιατρικες και ημμυ εμπ, αυτες ειναι οι σοσαρες
Υποβλήθηκε πριν από 20 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στο ΙΙΕΚ American!

[Κλείσιμο]
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

Σχόλια (1)
 ΛΗΜΝΟΣ  ΛΗΜΝΟΣ ΛΗΜΝΟΣ
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στο ΙΙΕΚ American!

  
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

Σχόλια (0)
 Μπράβο ηλίθιε, ξέρεις να απαντησεις στην ερωτηση τωρα?
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
ΚΤ
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017
Πανελλαδικές 2017 - Μηχανογραφικό 2017
ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΑΚΗΣ
 ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΕΚΤΕΘΟΥΝ. ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙΣ 5-6 ΠΡΩΤΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΘΕ ΠΕΔΙΟΥ 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

Σχόλια (2)
 Ελα σε παρακαλω... Και που βγάζουν τι εγινε δλδ; περυσι για τη νοσηλευτική ΕΚΠΑ που ενδιαφερομουν έπεσαν και οι δυο εξωπανω απο 800 μορια... Εγκυροτατοι κατα τα αλλα.. 
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στο ΙΙΕΚ American!

  
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

Σχόλια (0)
μπορείς να μην τις δεις εσυ
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

Σχόλια (1)
δεν φτανει που καθονται οι ανθρωποι μεσα στο κατακαλοκαιρο και βγαζουν εκτιμησεις, ακομη και εκτος να ειναι, μιλατε κιολας..σκεφτειτε αν δεν ηταν κι αυτοι θα ημασταν εντελως στα αζητητα..τουλαχιστον τωρα ξερουμε περιπου που κυμαινομαστε..και κανεις δεν μπορει να προβλεψει ακριβως τις βασεις..αλλιως θα λεγονταν βασεις και θα τις γνωριζαν ολοι απο μεσα Ιουλιου και δε θα λεγονταν εκτιμησεις βασεων!
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στο ΙΙΕΚ American!

  [Κλείσιμο]
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

Σχόλια (2)

Μιλάμε ΗΛΙΘΙΕ, γιατί αυτά τα ΝΟΥΜΕΡΑ όπως ο Κουρούμπλεης (ή όπως .... αφαιρέθηκε από admin τον λενε) δεν βγάζουν τις εκτιμήσεις τους για την καβλάντα τους, πληρώνονται και μαλιστα αδρα για να το κάνουν. Με μας κάνει κάποια χάρη, για να τα κονομήσει το κάνει.

Και όταν ο ΠΑΝΙΒΛΑΚΑΣ παίζει με το άγχος τον παιδιών και δίνει ψεύτικες ελπίδες σε παιδιά δίνοντας εκτιμησεις που ειναι 800 μόρια έξω, τότε θα φάει κράξιμο, δεν θα του πούμε και ευχαριστώ.

 

Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

Σχόλια (0)
 Μάθε πρώτα να μιλάς γιατί έτσι δεν σε κάνουν δεκτό ούτε σε τει βοηθών χειριστών τεντας..άντε τράβα για ύπνο και μόλις ξυπνήσεις ξανα κοιμήσου για να μην ξανά πεις τις βλακείες που λες..Και δεν σε υποχρεώνει κανένας να δώσεις λεφτά..οι άνθρωποι δεν βγάζουν μόνο εκτιμήσεις αλλά τους πληρώνεις για να σε βοηθήσουν να συμπληρώσεις το μηχανογραφικό και να σε πληροφορήσουν για τις σχολές..Ευχαριστώ να λες γτ αν δεν ήταν αυτοί δε θα ξέραμε πολλά πράγματα άντε υπνάκο τώρα νανιιιιιιι
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στο ΙΙΕΚ American!

    
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017

Σχόλια (0)
 ΑΝΤΕ ΡΕ ΓΥΦΤΟ ΣΤΟ ΤΣΑΝΤΗΡΙ ΠΟΥ ΘΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΣΧΟΛΗ ΧΥΔΑΙΕ 
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στο ΙΙΕΚ American!

Share
....
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017
Επαγγέλματα και Προοπτικές
Μεταπτυχιακά

 

Κύριε Κουτρουμπέλη, εφόσον ψηφιστεί το νομοσχέδιο που θα αναγνωρίζει τα διπλώματα των σχολών πενταετούς φοίτησης ως master (Πολυτεχνείο), σ' αυτήν την περίπτωση περιττεύει η παρακολούθηση μεταπτυχιακού προγράμματος στο Πολυτεχνείο από το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 ή χρειάζεται περαιτέρω εξειδίκευση;   


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017
Επικαιρότητα
Καλλιτεχνικά Σχολεία - Δεν δίνεται λύση για όσους έχασαν τις εξετάσεις
 Τη διαμαρτυρία της για την απόφαση του υπουργείου Παιδείας να μην προκηρυχθούν τελικά νέες εξετάσεις για τα νεοϊδρυθέντα Καλλιτεχνικά Σχολεία (Γυμνάσια) στο Περιστέρι και στο Κερατσίνι, εκφράζει η Ομοσπονδία Γονέων Αττικής.

Οι γονείς είχαν ζητήσει επανάληψη των εξετάσεων που πραγματοποιήθηκαν στις 17 - 18 Ιούνη, καταγγέλλοντας ότι έγιναν με απαράδεκτο τρόπο που είχε αποτέλεσμα 34 μαθητές, ενώ είχαν δηλώσει συμμετοχή, τελικά να μην δώσουν τις εξετάσεις. Οι γονείς ζητούσαν να δοθούν εκ νέου οι εξετάσεις, ή έστω να δοθεί η δυνατότητα στα παραπάνω παιδιά να συμμετάσχουν σε αυτές και όσοι επιτύχουν να περάσουν ως υπεράριθμοι, μιας και δεν ευθύνονταν οι ίδιοι για τη μη πληροφόρησή τους για την ημέρα και ώρα διεξαγωγής των εξετάσεων.

«Σαν Ομοσπονδία Γονέων Αττικής, καταδικάζουμε αυτή τη στάση του υπουργείου Παιδείας, τη θεωρούμε ανάλγητη και ξεκομμένη από την πραγματικότητα. Πιστεύουμε πως τουλάχιστον στους 34 μαθητές θα έπρεπε να δοθεί η δυνατότητα να συμμετάσχουν στις εξετάσεις και πως κανένα πρόβλημα δεν θα δημιουργούσε η συμμετοχή κάποιων υπεράριθμων μαθητών στα τμήματα της Α' Γυμνασίου από τη νέα σχολική χρονιά», σημειώνουν οι γονείς. «Εμείς, αντίθετα από το υπουργείο Παιδείας, πιστεύουμε πως ο Πολιτισμός και ο Αθλητισμός αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία της Παιδείας κάθε νέου ανθρώπου. Γι' αυτό και πρέπει να περιλαμβάνονται στο Αναλυτικό Πρόγραμμα κάθε σχολείου και μάλιστα από το Δημοτικό, και όχι να δίνονται υπό τύπον επιπλέον μαθήματος σε επιλεγμένα σχολεία, είτε αυτά λέγονται Καλλιτεχνικά ή Μουσικά είτε Αθλητικά», αναφέρει μεταξύ άλλων η Ομοσπονδία Γονέων Αττικής

alfavita.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Η ​​​​ανάπτυξη του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε κίνδυνο;
 

Απειλούνται έργα ανέγερσης Ακαδημαϊκών Τμημάτων στο Βόλο». Ετσι ξεκινούσε προ ημερών η ανακοίνωση του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, που στηλίτευσε την έφοδο αντιεξουσιαστών στο κτίριο της πρυτανείας του ιδρύματος, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί μία εργαζόμενη. Στόχος των εισβολέων ήταν να αποτρέψουν τη δημοπράτηση δύο κτιρίων στην περιοχή των Παλαιών Βόλου.

Για τη δημοπράτηση, προϋπόθεση είναι η εκκαθάριση χώρου του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας από παλαιά κτίσματα. Ωστόσο, το «πρόβλημα» είναι πως από το 2011 τα παλαιά κτίσματα που θα γκρεμισθούν τελούν υπό κατάληψη από μικρή ομάδα που ανήκει στον αντιεξουσιαστικό χώρο. «Η ενέργεια αποτελεί επίθεση κατά του δημοσίου πανεπιστημίου που δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη» ανέφερε σύσσωμη η ηγεσία του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, που προσέφυγε στη Δικαιοσύνη και ζητεί τη συνδρομή της πολιτείας για να διαφυλάξει «το συμφέρον των φοιτητών, της πανεπιστημιακής κοινότητας και της κοινωνίας».

Η σοβαρή στάση των πρυτανικών αρχών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κατεγράφη λίγες ημέρες μετά την απόφαση του πρυτανικού συμβουλίου του Πολυτεχνείου Κρήτης να «τα βάλει» με τα άτομα του αντιεξουσιαστικού χώρου που έχουν καταλάβει κτίριο του σε κεντρικό σημείο των Χανίων (και όχι μόνο με τα άτομα αυτά, αλλά και τους πολιτικούς σχηματισμούς που φέρονται να τα στηρίζουν). Το Πολυτεχνείο θέλει να αξιοποιήσει το κατειλημμένο κτίριο, ενώ ζητεί την εκκένωσή του και λόγω του ότι επιτροπή του υπουργείου Πολιτισμού έκρινε ότι έχει καταστεί επικίνδυνο για την ασφάλεια των καταληψιών αλλά και των διερχομένων.

Τα δύο περιστατικά δείχνουν ότι –έστω με πάρα πολύ αργούς ρυθμούς– ηγεσίες πανεπιστημίων αντιδρούν στην ανομία και το θράσος των καταλήψεων, καθώς αρχίζουν να διαβλέπουν το κλίμα τού «ώς εδώ και μη παρέκει με τις καταλήψεις», που διαμορφώνεται μεταξύ των πανεπιστημιακών, των φοιτητών και των τοπικών κοινωνιών.

Ωστόσο, προσοχή! Πρόκειται για δύο περιστατικά σε ΑΕΙ της περιφέρειας, εκεί όπου εύκολα αναπτύσσονται διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ της ελίτ μιας πόλης, ενώ η κοινωνία αναπτύσσει μία κτητική σχέση με το ΑΕΙ «της». Δεν συμβαίνει το ίδιο στην Αθήνα, όπου το πρόβλημα αποκτά πολιτικές διαστάσεις. Πλέον στην πρωτεύουσα αρμόδιοι, επί της ουσίας, δεν είναι ο αστυνόμος αλλά ο υπουργός (Παιδείας και Προστασίας του Πολίτη), δεν είναι ο πρύτανης ενός μικρού ΑΕΙ αλλά ο εκάστοτε πρύτανης ενός εμβληματικού ΑΕΙ της χώρας.

Στα Χανιά και τον Βόλο οι πρυτάνεις θέλουν να χτίσουν κτίρια προς όφελος των ιδρυμάτων τους και της πόλης. Στην Αθήνα, βέβαια, χτίζονται… πολιτικές καριέρες. Απολύτως δεκτό, φτάνει να γίνεται με όρους 2017 και όχι 1982.

 iPaideia.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Ι.Ε.Π.: Πίνακες αξιολογικής σειράς υποψηφίων για απόσπαση
 

Σύμφωνα με την Πράξη υπ’ αριθμ. 29/20-7-2017 του ΔΣ του ΙΕΠ ανακοινώνονται οι πίνακες με αξιολογική σειρά υποψηφίων σε σχέση με τις προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΕΠ.

Οι πρώτοι από τους υποψηφίους για κάθε θέση/ αντικείμενο απασχόλησης είναι οι επιλεγέντες και προτεινόμενοι προς απόσπαση για τέσσερα έτη στο ΙΕΠ για την κατάληψη της αντίστοιχης θέσης, σύμφωνα με τα καθορισμένα σε κάθε πρόσκληση.

Επί του πίνακα για κάθε θέση, οι υποψήφιοι έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν ενστάσεις σύμφωνα με τα οριζόμενα σε κάθε πρόσκληση. Μετά την άπρακτη παρέλευση της σχετικής προθεσμίας οριστικοποιείται η αξιολογική σειρά των υποψηφίων και αναρτάται στον σχετικό διαδικτυακό τόπο του ΙΕΠ.

Για να δείτε τους πίνακες κάντε κλικ εδώ

 iPaideia.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Νόμιμα τα πτυχία Νομικής στην Ελλάδα από ιδιωτικά πανεπιστήμια!
 Με απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας άνοιξε ο δρόμος των Ελλήνων φοιτητών για σπουδές «ελληνικού δικαίου» στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Το Συμβούλιο της Επικρατείας αναμένεται σύντομα να δώσει οριστική και αμετάκλητη λύση στο θέμα που απασχολεί εκατοντάδες νέους και νέες οι οποίοι αντιμετωπίζουν προβλήματα με την αναγνώριση πτυχίων Νομικής που έχουν αποκτήσει στο εξωτερικό –και ειδικά στην Κύπρο– καθώς το ανώτατο δικαστήριο, λόγω της σοβαρότητας του θέματος, έχει ήδη αναθέσει την υπόθεση στην επταμελή σύνθεση του Γ΄ Τμήματος του ΣτΕ.

Η απόφαση του ΣΤΕ

Συγκεκριμένα το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε παράνομη την παλαιότερη απόφαση του ΔΟΑΤΑΠ, η οποία στερούσε στους Έλληνες φοιτητές τη δυνατότητα αναγνώρισης των πτυχίων τους επί του προγράμματος σπουδών «ελληνικού δικαίου» σε πανεπιστήμια της αλλοδαπής και, συγκεκριμένα, στην Κύπρο. Με την 1755/2017 απόφασή του, το Συμβούλιο της Επικρατείας ανακήρυξε ως παράνομη – και γι’ αυτό ακύρωσε – την παλαιότερη απόφαση του ΔΟΑΤΑΠ, να μην αναγνωρίζονται ως ισότιμα, τα πτυχία νομικής ελληνικού δικαίου που προέρχονται από πανεπιστημιακά ιδρύματα του εξωτερικού.

Κατόπιν τούτου ο ΔΟΑΤΑΠ υποχρεώνεται πλέον να προβεί σε άμεση ανάκληση της πράξης του η οποία είναι παράνομη σύμφωνα προς το νόμο και το διατακτικό της εν λόγω απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Τη σχετική προσφυγή είχε υποβάλει το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, το οποίο και δικαιώνεται από τη συγκεκριμένη απόφαση του Συμβούλιου της Επικρατείας.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου η Νομική του Σχολή του είναι η πρώτη εκτός Ελλάδος νομική σχολή προγράμματος «ελληνικού δικαίου», συμβάλλοντας έτσι στην ανάπτυξη της επιστήμης, της έρευνας και της διδασκαλίας του ελληνικού ακαδημαϊκού γίγνεσθαι.

Άλλωστε το πρόγραμμα σπουδών «ελληνικού δικαίου» της Νομικής Σχολής του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου, η ύλη των μαθημάτων και οι ώρες διδασκαλίας είναι ακριβώς αντίστοιχες των νομικών σχολών των ελληνικών πανεπιστημίων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Τι πρέπει να προσφέρει το σχολείο στον μαθητή του 21ου αιώνα;
 Οι συνεχείς πολιτικο-κοινωνικές ανακατατάξεις, η εκρηκτική εξέλιξη των επιστημών, ιδίως των φυσικών, αλλά και η αναθεώρηση των κεκτημένων γνώσεων, δημιουργούν την αδήριτη ανάγκη ενός δυναμικού εκπαιδευτικού συστήματος, που θα καλύπτει το σύνολο των απαιτήσεων ενός σύγχρονου μαθητή-πολίτη του 21ου αιώνα. Η προετοιμασία ενός παιδιού για έναν κόσμο, που δεν υπάρχει ακόμα, δεν είναι εύκολο έργο για οποιονδήποτε εκπαιδευτικό και τον σχεδιαστή του ωρολογίου προγράμματος.

Το ερώτημα είναι, συνεπώς, τι πρέπει να μαθαίνουν οι μαθητές στο σχολείο κάθε εποχή; Ποιες είναι οι κρίσιμες δεξιότητες που κάθε σπουδαστής χρειάζεται να επιβιώσει και να πετύχει στον κόσμο μας; Ποιες τα διακριτικά προσόντα, που θα αποτελέσουν αποτελεσματικά εφόδια, σε μια εποχή που αλλάζει και αναπτύσσεται τόσο γρήγορα; Και η απάντηση οφείλουμε να βασιστεί τόσο σε ευρεία, όσο και σε βαθιά βάση. Προφανώς, η εναρκτήρια κίνηση είναι η μελέτη λίγης πρόσφατης ιστορίας. Τι απαιτήσεις έχει η σύγχρονη κοινωνία από τους σημερινούς αποφοίτους των σχολείων; Πόσο συνεισέφερε το εκπαιδευτικό σύστημα στην επαρκή προετοιμασία των μαθητών, τότε, πριν από δεκαπέντε ή τριάντα χρόνια; Μάλλον η απάντηση δεν είναι και ιδιαίτερα κολακευτική για το σχολείο των παιδικών μας χρόνων.  Κυριολεκτικά, οι τότε ιθύνοντες έπασχαν από «πολιτική μυωπία», καθώς εκ του αποτελέσματος μπορούμε με ασφάλεια να σχολιάσουμε ότι ο ορίζοντάς τους ήταν, μονίμως, οι επόμενες εκλογές.

Οι εποχές, όμως, έχουν αλλάξει άρδην. Οι σύγχρονοι μαθητές, πριν προσέλθουν στα θρανία, έχουν αποκτήσει δεξιότητες, που άλλοτε θα φάνταζαν εξωπραγματικές. Οι πηγές γνώσεις είναι, πλέον, τόσες πολλές και ποικίλες, που εγείρεται το ζήτημα της διαχείρισής τους. Τα ερεθίσματα, από την ημέρα της γέννησης, προέρχονται από απειράριθμες κατευθύνσεις και απαιτούν διαρκή εγρήγορση από τις αισθήσεις και τον εγκέφαλο. Ο τρόπος που αντιλαμβάνονται τα παιδιά σήμερα τις έννοιες παιχνίδι, γνώση, επαφή, κρίση, δράση, εφαρμογή, δεν έχουν καμία σχέση με τον τρόπο αντίληψης των προηγούμενων γενεών. Ένας τέτοιος μαθητής, είναι αναμενόμενο να έχει μεγάλες απαιτήσεις και προσδοκίες από τους εκπαιδευτές του.

Και τι πρέπει να προσφερθεί σε αυτόν τον μαθητή; Για να δούμε δυο ενδεικτικά παραδείγματα από το εξωτερικό. Το υπουργείο Παιδείας της Νέας Ζηλανδίας ορίζει ότι οι πέντε βασικές ικανότητες για τη διαβίωση και τη διά βίου μάθηση, που πρέπει να ικανοποιούν οι απόφοιτοι του εκπαιδευτικού της συστήματος, είναι:   κριτική σκέψη, άριστη  χρήση και κατανόηση της γλώσσας, των συμβόλων και των κειμένων, ικανότητα αυτοδιαχείρισης, συνεργασίας, συμμετοχής και συμβολής. Το International Baccalaureate, από το 1968, που δημιουργήθηκε, σχεδιάζει τα προγράμματά του για την ανάπτυξη καίριων πνευματικών, προσωπικών, συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων. Το IB προτείνει ότι οι τελειόφοιτοι πρέπει, μεταξύ άλλων, να κατέχουν: γνώση, ερευνητική ικανότητα, κριτική σκέψη, επικοινωνιακές δυνατότητες, διάθεση για αναζήτηση νέας γνώσης και αναθεώρηση της παλαιάς, προσωπική ισορροπία, ενδιαφέρον για τα κοινά και τον συνάνθρωπο, διάθεση για ρίσκο κλπ. Η αναζήτηση στη διεθνή βιβλιογραφία των κριτηρίων που οφείλει να ικανοποιεί ο απόφοιτος του σχολείου, λίγο πολύ δίνει τα ίδια συμπεράσματα: δυνατότητα επίλυσης σύνθετων προβλημάτων σε πραγματικό χρόνο, με χρήση ορθά σχεδιασμένων πρακτικών, σε ψηφιακό και μη περιβάλλον, προληπτικές ικανότητες, ανάληψη πρωτοβουλιών, αναλυτική και συνθετική σκέψη,  συνεργατικότητα, αποδοχή της κριτικής και η διάθεση για βελτίωση και αυτοκριτική, προσαρμοστικότητα, κοινωνική και προσωπική ευθύνη, περιβαλλοντική συνείδηση, ενσυναίσθηση, ανοχή και συνειδητοποίηση της οικουμενικότητας.

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού, που καλείται νε εργαστεί σε ένα τέτοιο περιβάλλον, δεν μπορεί να αυτός του κλασικού αναμεταδότη γνώσης. Ο στατικός τρόπος διδασκαλίας, με την «αυθεντία» στην έδρα να παπαγαλίζει το μοναδικό σύγγραμμα –κι αυτό κακογραμμένο- και τους βαριεστημένους δέκτες να προσποιούνται ότι παρακολουθούν, δεν μπορεί να αποδώσει σε παιδιά, που εκ των συνθηκών έχουν εκπαιδευτεί στη συνεχή κινητικότητα και την μετάβαση από το ένα αντικείμενο στο άλλο, με ρυθμούς πολυβόλου. Κανένας μαθητής στην ιστορία της εκπαίδευσης δεν είναι όπως ο σύγχρονος. Πρόκειται για ένα πολύπλοκο, ενεργητικό και με τεχνολογική εξοικείωση άτομο. Στον εκπαιδευτικό, σήμερα, οφείλεται να παρέχεται η ευελιξία να αναπτύξει τις γνώσεις, τις δεξιότητες, το χαρακτήρα, αλλά, και κυρίως, τη μεταγνώση. Ο εκπαιδευτικός, ουσιαστικά καλείται να διδάξει το μαθητή το πώς να μαθαίνει, να κρίνει διεπιστημονικά και να εξατομικεύει από το πλήθος των πληροφοριών που του προσφέρονται. 

Μέσω ποιων διδακτικών αντικειμένων, όμως, θα κληθεί ο εκπαιδευτικός να συνεργαστεί με το μαθητή; Η έλλειψη κινήτρων και η ανία των μαθητών σήμερα, αποδεικνύουν ότι τα ωρολόγια προγράμματα απέχουν παρασάγγας από την πραγματικότητά τους και τις ανάγκες τους. Ερωτήσεις όπως: «πόση ιστορία πρέπει να διδαχθούν και ποια;», «μήπως είναι σημαντικότερη η εκμάθηση της στατιστικής από τη γεωμετρία;», «ποια μαθηματικά πρέπει να γνωρίζει ο μαθητής, τελικά;», «έχει νόημα η εμμονή στη μηχανική, την εποχή της πυρηνικής φυσικής και της αστροφυσικής;», «ποιες φυσικές επιστήμες διδάσκουμε, σε ποια έκταση και ποιο βάθος;», «πως διδάσκω ξένες γλώσσες στη γενιά του facebook και του youtube;», «πως διδάσκω τη γλώσσα, ώστε να μην κοιμούνται ομαδικά;», «θρησκεία ή θρησκειολογία και πως;», «νέες ειδικότητες, όπως μέσα επικοινωνίας, ρομποτική, επιχειρηματικότητα, κυβερνητική κλπ, πρέπει να εισαχθούν και σε ποιο βαθμό;», «οι τέχνες πως διδάσκονται; και ποιες τέχνες;», «πως κατανοείται η διεπιστημονικότητα;», «πως θα καλυφθεί ο επιστημονικός αναλφαβητισμός;», όπως και πληθώρα σχετικών ερωτήσεων, δεν είναι και τόσο εύκολο να απαντηθούν, ακόμα και θεωρητικά. Κι ακόμα πιο δύσκολη είναι η πρακτική επίλυσή τους, ιδίως όταν το κοινό σου είναι πολυμελές, ετερόκλητο και με αποκλίνουσες δυνατότητες.  Ακόμα παραπέρα, πως θα μεταφέρουμε στους μαθητές αξίες όπως η ηθική, η ανοχή, η προσαρμοστικότητα, η ακεραιότητα, η δικαιοσύνη, η ενσυναίσθηση; Οι αξίες αυτές δε διδάσκονται, ούτε επιβάλλονται. Είναι αναπόσπαστο τμήμα της Παιδείας που οφείλει το σχολείο να προσφέρει, μέσω της ουσιαστικής εκπαίδευσης. Κι ας είμαστε στοιχειωδώς ρεαλιστές, η εκπαίδευση, ιδίως στις ανώτερες βαθμίδες, δεν μπορεί να αποκοπεί από  τα κοινωνικά και εργασιακά περιβάλλοντα. Μέσω της εκπαίδευσης, πραγματικής εκπαίδευσης, μεταφέρεις την Παιδεία.

Η εκπαίδευση των μαθητών στη δημιουργικότητα, την κριτική σκέψη (σε όλες τις εκφάνσεις της), την επικοινωνία και τη συνεργατικότητα (τα γνωστά “4C”), δεν είναι ένας ευσεβής πόθος. Είναι οι προϋποθέσεις για την αποτελεσματική απορρόφηση της γνώσης και την απόδοση στην εργασία στο διηνεκές. Πως, όμως, θα αλλάξει ένα παρωχημένο, αδιάφορο και υπερφορτωμένο πρόγραμμα σπουδών; Πως θα ξεφύγει από την  ομογενοποίηση, που αγνοεί τις προσωπικές ανάγκες και τις τοπικές ιδιαιτερότητες; Ποια θα είναι η αλληλουχία των μαθημάτων, ώστε ο μαθητής να εξελίσσεται τόσο ατομικά όσο και ομαδικά; Πόσος σχολικός χρόνος απαιτείται, τη στιγμή που προσπαθούμε να μειώσουμε την παρουσία των μαθητών στο σχολείο, εξοικονομώντας προσωπικό; Και πόσο έτοιμο και επαρκές είναι το προσωπικό αυτό, που έχει εθιστεί στους πιο οπισθοδρομικούς και αναποτελεσματικούς τρόπους διδασκαλίας και ελέγχου των μαθητών, αρνούμενο να προσαρμοστεί στις ανάγκες των καιρών; Μπορούν μερικά σεμινάρια, με το γνωστό τρόπο που πραγματοποιούνται, να αλλάξουν κάτι, έστω και ελάχιστα; Ο σχεδιασμός του σχολείου δεν μπορεί να βασίζεται στο προσωπικό που περισσεύει, αλλά σε εκείνο που απαιτείται και μπορεί να ανταποκριθεί στις ορατές προκλήσεις. Προσωπικό, που επί του παρόντος, και μόνο στο άκουσμα της λέξης «αξιολόγηση» προσβάλλεται από πολλαπλά εγκεφαλικά, αν και το ίδιο καλείται να κρίνει τα νέα παιδιά, δεν έχει σημασία αν πρόκειται για βαθμό ή περιγραφή, χωρίς να αντιλαμβάνεται τη σοβαρότητα του ρόλου του. Υπάρχει η πολιτική τόλμη για μεταβολές στο προσωπικό, τόσο ως προς την οργάνωση όσο και ως προς τη σύνθεση;

Πότε θα πραγματοποιηθούν όλες αυτές οι προσαρμογές; Πότε θα συζητήσουμε τι πρέπει να προσφέρουμε στο μαθητή του 21ου αιώνα; Ουσιαστικά, όχι προσχηματικά. Η διαρκής αναβολή και αποφυγή ανάληψης της πολιτικής ευθύνης, μεταφέροντας απλά το πρόβλημα στους επόμενους, έχει φθάσει σε οριακό σημείο. Δεν μπορεί να προστατευτεί το σχολείο, πλέον, από την εξωσχολική έμμισθη κάλυψη των αδυναμιών του. Στο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον του 21ου αιώνα, που θα ενταθεί ακόμα περισσότερο στο άμεσο μέλλον, καλείται να διαδραματίσει τον πιο σύνθετο και απαιτητικό ρόλο που είχε ποτέ. Οι απόφοιτοί του πρέπει παράλληλα να αποκτήσουν τις δεξιότητες, την προσωπικότητα και το ήθος για την ατομική και επαγγελματική εξέλιξη, οπουδήποτε και οποτεδήποτε χρειαστεί στο οικουμενικό χωριό. Δημιουργώντας, έτσι, τις προϋποθέσεις για καλύτερες κοινωνίες.

Η ευελιξία και προσαρμογή του σχολείου στις πραγματικές συνθήκες και απαιτήσεις είναι θέμα ατομικής προόδου και εθνικής επιβίωσης. Κι αυτός πρέπει να είναι ο γνώμονας των όποιων επιλογών. Άλλωστε, επί της ουσίας, έτσι δεν ήταν πάντοτε;

Υ.Γ. Αφορμή για το κείμενο ήταν το άρθρο του τέως γ.γ. του Υπουργείου Παιδείας Δ. Χασάπη, στην εφημερίδα «Αυγή» στις 19/07, σχετικά με το ποια μαθηματικά πρέπει να διδάσκονται οι μαθητές σήμερα.

 


alfavita.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 23 Ιουλίου 2017
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Το 30% των μεταπτυχιακών φοιτητών απαλλάσσονται από τα δίδακτρα
 Μεγάλες αλλαγές θα επέλθουν στις μεταπτυχιακές σπουδές με το νέο νομοσχέδιο που κατέθεσε στη Βουλή το Υπουργείο Παιδείας.

Στοιχείο που ενδιαφέρει τους μεταπτυχιακούς φοιτητές είναι το 30% ποσοστό των φοιτητών θα δικαιούται δωρεάν φοίτηση με κριτήριο το ατομικό εισόδημα.

Στο ίδιο νομοσχέδιο αναφέρονται τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των μεταπτυχιακών φοιτητών

Άρθρο 33
Διάρκεια φοίτησης και πιστωτικές μονάδες

1. Η κανονική διάρκεια φοίτησης σε Π.Μ.Σ. είναι κατ’ ελάχιστο δύο (2) εξάμηνα, στα οποία περιλαμβάνεται και ο χρόνος που απαιτείται για την τυχόν εκπόνηση και υποβολή προς κρίση διπλωματικής εργασίας. Ο ανώτατος επιτρεπόμενος χρόνος ολοκλήρωσης των σπουδών καθορίζεται στον Κανονισμό Μεταπτυχιακών Σπουδών.
2. Στον Κανονισμό Μεταπτυχιακών Σπουδών, που εκδίδεται σύμφωνα με το άρθρο 45, μπορεί να προβλέπεται η δυνατότητα μερικής φοίτησης για εργαζόμενους φοιτητές, και σε εξαιρετικές περιπτώσεις, που ρητά ορίζονται στον οικείο Κανονισμό, και για μη εργαζόμενους φοιτητές, η διάρκεια της οποίας δεν υπερβαίνει το διπλάσιο της κατά την παρ. 1 διάρκειας φοίτησης.
3. Στον Κανονισμό Μεταπτυχιακών Σπουδών μπορεί να παρέχεται και η δυνατότητα προσωρινής αναστολής των σπουδών, που δεν υπερβαίνει τα δύο (2) συνεχόμενα εξάμηνα. Τα εξάμηνα αναστολής της φοιτητικής ιδιότητας δεν προσμετρώνται στην προβλεπόμενη ανώτατη διάρκεια κανονικής φοίτησης.
4. Το πρόγραμμα αρχίζει το χειμερινό ή το εαρινό εξάμηνο.
5. Τα μαθήματα κάθε Π.Μ.Σ. αντιστοιχούν κατ’ ελάχιστο σε εξήντα (60) πιστωτικές μονάδες.

Άρθρο 34
Επιλογή, δικαιώματα και υποχρεώσεις μεταπτυχιακών φοιτητών

1. Στα Π.Μ.Σ. γίνονται δεκτοί κάτοχοι τίτλου του πρώτου κύκλου σπουδών Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή ομοταγών ιδρυμάτων της αλλοδαπής. Η επιλογή των φοιτητών γίνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος Κεφαλαίου και τις προβλέψεις του Κανονισμού Μεταπτυχιακών Σπουδών.
2. Προϋπόθεση για την επιλογή αποτελεί η επαρκής γνώση μίας τουλάχιστον γλώσσας πέραν της γλώσσας διεξαγωγής του Π.Μ.Σ. Το επίπεδο γλωσσομάθειας που απαιτείται, τα ακαδημαϊκά κριτήρια που συνεκτιμώνται για την επιλογή ή η σχετική διαδικασία εξέτασης ορίζονται στον Κανονισμό Μεταπτυχιακών Σπουδών. Στα ακαδημαϊκά κριτήρια περιλαμβάνονται ιδίως ο βαθμός του πτυχίου, η βαθμολογία στα μαθήματα που είναι σχετικά με το γνωστικό αντικείμενο του Π.Μ.Σ., η επίδοση σε διπλωματική εργασία, όπου αυτή προβλέπεται στον πρώτο κύκλο σπουδών, καθώς και η σχετική ερευνητική ή επαγγελματική δραστηριότητα του υποψηφίου.
3. Οι μεταπτυχιακοί φοιτητές έχουν όλα τα δικαιώματα και τις παροχές που προβλέπονται και για τους φοιτητές του πρώτου κύκλου σπουδών, πλην του δικαιώματος παροχής δωρεάν διδακτικών συγγραμμάτων. Τα Ιδρύματα υποχρεούνται να εξασφαλίζουν στους φοιτητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες προσβασιμότητα στα προτεινόμενα συγγράμματα και τη διδασκαλία.
4. Αν το Π.Μ.Σ. περιλαμβάνει την εκπόνηση διπλωματικής εργασίας, η Σ.Ε. ύστερα από αίτηση του υποψηφίου, στην οποία αναγράφεται ο προτεινόμενος τίτλος της διπλωματικής εργασίας, ο προτεινόμενος επιβλέπων και επισυνάπτεται περίληψη της προτεινόμενης εργασίας, ορίζει τον επιβλέποντα αυτής και συγκροτεί την τριμελή εξεταστική επιτροπή για την έγκριση της εργασίας, ένα από τα μέλη της οποίας είναι και ο επιβλέπων. Για να εγκριθεί η εργασία ο φοιτητής οφείλει να την υποστηρίξει ενώπιον της εξεταστικής επιτροπής.
5. Οι μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες, εφ’ όσον εγκριθούν από την εξεταστική επιτροπή, αναρτώνται υποχρεωτικά στο διαδικτυακό τόπο της οικείας Σχολής.
6. Αν ο μεταπτυχιακός φοιτητής αποτύχει στην εξέταση μαθήματος ή μαθημάτων, ούτως ώστε σύμφωνα με όσα ορίζονται στον Κανονισμό Μεταπτυχιακών Σπουδών θεωρείται ότι δεν έχει ολοκληρώσει επιτυχώς το πρόγραμμα, εξετάζεται, ύστερα από αίτησή του, από τριμελή επιτροπή μελών Δ.Ε.Π. της Σχολής, οι οποίοι έχουν το ίδιο ή συναφές γνωστικό αντικείμενο με το εξεταζόμενο μάθημα και ορίζονται από τη Συνέλευση του Τμήματος. Από την επιτροπή εξαιρείται ο υπεύθυνος της εξέτασης διδάσκων.
7. Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών δεν απονέμεται σε φοιτητή του οποίου ο τίτλος σπουδών πρώτου κύκλου από ίδρυμα της αλλοδαπής δεν έχει αναγνωριστεί από το Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.), σύμφωνα με το ν. 3328/2005 (Α΄ 80).

Άρθρο 35
Δωρεάν φοίτηση - υποτροφίες

1. Τα Α.Ε.Ι. διασφαλίζουν την πρόσβαση στο δεύτερο κύκλο σπουδών των φοιτητών που πληρούν τα ακαδημαϊκά κριτήρια εισαγωγής, ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση.
2. Απαλλάσσονται άπαξ από τα τέλη φοίτησης στα Π.Μ.Σ. οι φοιτητές, των οποίων το ατομικό εισόδημα, εφόσον διαθέτουν ίδιο εισόδημα, και το οικογενειακό διαθέσιμο ισοδύναμο εισόδημα δεν υπερβαίνουν αυτοτελώς το εβδομήντα τοις εκατό (70%) του εθνικού διάμεσου διαθέσιμου ισοδύναμου εισοδήματος, σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα κάθε φορά δημοσιευμένα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛ.ΣΤΑΤ.). Σε κάθε περίπτωση, οι απαλλασσόμενοι φοιτητές δεν ξεπερνούν το ποσοστό του τριάντα τοις εκατό (30%) του συνολικού αριθμού των φοιτητών που εισάγονται στο Π.Μ.Σ.. Κάθε θέμα σχετικό με την εφαρμογή του προηγούμενου εδαφίου, ορίζεται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Με όμοια απόφαση διαπιστώνεται κατ’ έτος το ποσό που αντιστοιχεί στο 70% του εθνικού διάμεσου διαθέσιμου ισοδύναμου εισοδήματος, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ.. Για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου λαμβάνονται υπόψη, από την Επιτροπή που συγκροτείται δυνάμει της περίπτ. δ΄ της παρ. 3 του άρθρου 31, τα εισοδήματα του τελευταίου φορολογικού έτους, για το οποίο κατά το χρόνο της επιλογής στο Π.Μ.Σ. έχει ολοκληρωθεί η εκκαθάριση φόρου, σύμφωνα με όσα ορίζονται στον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος.
3. Η αίτηση για απαλλαγή από τα τέλη φοίτησης υποβάλλεται ύστερα από την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής των φοιτητών των Π.Μ.Σ. Η οικονομική κατάσταση υποψηφίου σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί λόγο μη επιλογής σε Π.Μ.Σ. Όσοι λαμβάνουν υποτροφία από άλλη πηγή, δεν δικαιούνται απαλλαγή.
4. Η απαλλαγή της παρ. 2 ισχύει για τα δύο (2) πρώτα εξάμηνα φοίτησης και συνεχίζεται και για τα επόμενα εξάμηνα, μόνο αν ο φοιτητής έχει την προβλεπόμενη επίδοση, σύμφωνα με όσα ειδικότερα ορίζονται στον Κανονισμό Μεταπτυχιακών Σπουδών.
5. Σε κάθε περίπτωση, τα Ιδρύματα χορηγούν υποτροφίες σε φοιτητές βάσει ακαδημαϊκών κριτηρίων, σύμφωνα με όσα ειδικότερα ορίζονται στον Κανονισμό Μεταπτυχιακών Σπουδών.
6. Η παράβαση από τα αρμόδια για την επιλογή των φοιτητών όργανα των διατάξεων των παρ. 1 έως 3 και των σχετικών προβλέψεων του Κανονισμού Μεταπτυχιακών Σπουδών συνιστά βαρύτατο πειθαρχικό παράπτωμα, που επισύρει την πειθαρχική ποινή της προσωρινής ή οριστικής απόλυσης, σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στο π.δ. 160/2008 (Α΄ 220).


alfavita.gr
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 11 από 10171 (101703 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
10
11
12
13
10169
10170
10171
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ
Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017 - 09:27
Σχόλια (0)

Κ. Κουτρουμπελη ποτε θα βγάλετε τις εκτιμήσεις σας;
Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017 - 04:06
Σχόλια (4)

Μεταγραφες
Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017 - 03:03
Σχόλια (1)

ΤΕΦΑΑ 10% (Αποψεις?)
Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017 - 02:23
Σχόλια (0)

3ο πεδίο
Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017 - 01:19
Σχόλια (0)

ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΙΚΑΝΟΙ ΑΠΟ ΣΝΔ ΚΑΙ ΑΡΟΠΟΡΙΑ
Τρίτη, 25 Ιουλίου 2017 - 23:11
Σχόλια (2)

ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ 4ου ΠΕΔΙΟΥ
Τρίτη, 25 Ιουλίου 2017 - 23:06
Σχόλια (0)

Πανελληνιες 2017
Τρίτη, 25 Ιουλίου 2017 - 22:23
Σχόλια (3)

σπιτι στο Ηρακλειο
Τρίτη, 25 Ιουλίου 2017 - 22:19
Σχόλια (8)


Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017
Βάσεις 2017: Πότε θα ανακοινωθούν – εκτιμήσεις
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 7 λεπτά
Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017
Σπουδαίες διακρίσεις για την Ελληνική ομάδα στη Μαθηματική Ολυμπιάδα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 11 λεπτά
Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017
Ποιοί δικαιούνται δωρεάν μεταπτυχιακά
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 14 λεπτά
Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017
Εκκρεμότητες στην Εκπαίδευση
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 17 λεπτά
Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017
Έτσι θα λειτουργεί το Πανεπιστημιακό Άσυλο!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 19 λεπτά
Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017
Πότε θα κατατεθεί το στεγαστικό επίδομα στους φοιτητές;
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 21 λεπτά
Σελίδα 1 από 3392 (20351 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
3390
3391
3392
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης