Τετάρτη, 07 Δεκεμβρίου 2016
fiogf49gjkf0d
 
 
fiogf49gjkf0d

ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ - ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ - ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ Εξ Αποστασέως του Πανεπιστημίου Λευκωσίας

fiogf49gjkf0d

Σεμινάρια Δημιουργικής Γραφής - Ianos.gr

fiogf49gjkf0d

Αγγελίες

fiogf49gjkf0d

idef.gr

fiogf49gjkf0d

fiogf49gjkf0d
fiogf49gjkf0d

fiogf49gjkf0d

Σπουδές στην Κύπρο

fiogf49gjkf0d

Μετεγγραφές

fiogf49gjkf0d
fiogf49gjkf0d

edu4u.gr facebook page

fiogf49gjkf0d

fiogf49gjkf0d

Animated Sale New - 200x200

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016
Επικαιρότητα
Σέρρες: Μαθήτρια παρέδωσε πορτοφόλι με 3.380 ευρώ
 Στις Σέρρες, μια 12χρονη βρήκε ένα πεταμένο πορτοφόλι με 3.380 ευρώ και το παρέδωσε στην αστυνομία. Ο αστυνομικός διευθυντής πραγματοποίησε ευχαριστήρια εκδήλωση προς τιμήν της μαθήτριας, που είχε ζητήσει-αν δεν βρεθεί ο κάτοχος του πορτοφολιού-να δοθούν τα χρήματα σε άπορες οικογένειες.

Η Κωσταντίνα – Νικολέτα Κακάκτση εντόπισε το πορτοφόλι πριν μερικές στο κέντρο της πόλης των Σερρών και αμέσως το παρέδωσε στην αστυνομία. Το πορτοφόλι έχασε ενας επιχειρηματίας ο οποίος θα πλήρωνε κάποιες υποχρεώσεις του. Όταν κλήθηκε από την αστυνομία δεν μπορούσε να πιστέψει ότι στάθηκε τόσο τυχερός μέσα στην ατυχία του.

Ακόμη και στους σημερινούς δύσκολους καιρούς αποδεικνύεται ότι η ανθρωπιά, το ήθος, η ακεραιότητα και η αξιοπρέπεια δεν έχουν εκλείψει, τόνισε ο Αστυνομικός Διευθυντής, εκφράζοντας την υπερηφάνεια του για την μικρή μαθήτρια.

Πηγή: ΕΡΤ1


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016
Επικαιρότητα
Δεξιότητες: Εξετάζοντας το σήμερα με το βλέμμα στο αύριο
 Η έλλειψη δεξιοτήτων είναι από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η αγορά εργασίας. Δεν αφορά μονάχα όσους αναζητούν εργασία, αλλά και τους εργοδότες.Μάλιστα, όπως έδειξε η πρόσφατη έρευνα της Manpower στην Ελλάδα, οι εργοδότες συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν πρόβλημα στο να βρουν το κατάλληλο προσωπικό.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα των υπηρεσιών ΙΤ. Σήμερα, είναι ιδιαίτερα εμφανής η τάση για ενασχόληση με τους Η/Υ. Μάλιστα η Catherine Fisher, ειδική σε θέματα καριέρας τουLinkedInεπισημαίνει ότι οι δεξιότητες που αφορούν την τεχνολογία θα έχουν ζήτηση για αρκετά χρόνια ακόμα, σε αντίθεση με άλλες δεξιότητες, για τις οποίες η ζήτηση μεταβάλλεται κάθε δύο περίπου χρόνια. Επιπλέον, στη σχετική έρευνα του LinkedIn για τις δέκα δεξιότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση για το 2017 βρίσκουμε στις περισσότερες θέσεις δεξιότητες που αφορούν τους Η/Υ.

Από την άλλη, η πρόσφατη έρευνα της Manpower θέτει τον τομέα αυτόν στη δεύτερη θέση της λίστας αναφορικά με τις θέσεις εργασίας που έχουν δυσκολία κάλυψης στην Ελλάδα (βλ. πίνακα). Αλλά, όπως επισημαίνεται στην ίδια έρευνα, και σε παγκόσμιο επίπεδο υπάρχει πρόβλημα σχετικά με τις δεξιότητες αυτές, οι οποίες και εκεί κατέχουν τη δεύτερη θέση (στην πρώτη είναι οι επαγγελματίες πωλητές).

Το παράδειγμα αυτό αρκεί για να καταστεί φανερή η σημασία των δεξιοτήτων στην αγορά εργασίας. Το ζήτημα αυτό έχει δύο πτυχές. Η πρώτη είναι η έλλειψη δεξιοτήτων. Σε αυτή την περίπτωση, που φαίνεται να είναι και η συχνότερη, ο υποψήφιος δεν έχει τις δεξιότητες που χρειάζεται ο εργοδότης. Κατά συνέπεια, δεν γίνονται προσλήψεις και η θέση παραμένει κενή. Έλλειψη δεξιοτήτων εμφανίζεται ακόμα και στους τομείς που δεν το περιμένουμε, όπως δείχνει η σχετική έρευνα του Cedefop1 στην ΕΕ: ICT (Information & Communication Technology), γιατροί, επαγγελματίες STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics), νοσοκόμες και μαίες και, τέλος, δάσκαλοι.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι σχετικές ελλείψεις δεν παρουσιάζονται εξίσου σε όλες τις χώρες της ΕΕ. Για παράδειγμα, στον ιατρικό χώρο, δεν υπάρχει πρόβλημα σε Ελλάδα, Ολλανδία, Σουηδία και Αγγλία. Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι ότι με εξαίρεση τον τομέα του ICT, η Ελλάδα είναι η χώρα όπου δεν υπάρχει πρόβλημα έλλειψης δεξιοτήτων. Με άλλα λόγια, υπάρχει σύγκλιση μεταξύ των αποτελεσμάτων της έρευνας του Cedefop και της έρευνας της Manpower, που αναφέρθηκε πιο πάνω, μιας και οι δύο εμφανίζουν τον χώρο των Η/Υ ως αυτόν, όπου παρατηρούνται ελλείψεις δεξιοτήτων.

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι που συμβαίνει αυτό. Οι βασικοί, όπως τους αναφέρει το Cedefop, είναι η έλλειψη προσφοράς επαγγελματιών και η αυξανόμενη ζήτηση. Επιπλέον, ορισμένα επαγγέλματα (π.χ. αυτά του STEM) δεν είναι τόσο ελκυστικά είτε από άποψη αμοιβής, είτε από άποψη συνθηκών εργασίας.

Η δεύτερη πτυχή του ζητήματος είναι η κατοχή περισσότερων δεξιοτήτων από αυτές που ζητούνται. Αυτό συμβαίνει επειδή έχει μειωθεί η ζήτηση για μια συγκεκριμένη δεξιότητα. Αιτία για τη μείωση αυτή μπορεί να είναι είτε το ότι οι νέες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν οδηγήσει σε απώλεια θέσεων, είτε επειδή άτομα που κατέχουν πληθώρα δεξιοτήτων αναγκάζονται, λόγω ανεργίας, να εργαστούν σε θέσεις που απαιτούν λιγότερα από τα προσόντα τους.

Ως προς τους τρόπους για την αντιμετώπιση του προβλήματος σχετικά με τις δεξιότητες, τα κράτη-μέλη της ΕΕ χρησιμοποιούν διάφορα μέσα για να τονώσουν την προσφορά, τα οποία περιλαμβάνουν την εκπαίδευση, τη χρήση των πόρων σχετικά με την εργασία και τις δεξιότητες, αλλά και τη βελτίωση των δεξιοτήτων των υπαλλήλων. Έτσι, ορισμένα κράτη έχουν διαμορφώσει εθνικές στρατηγικές ή έχει αναπτυχθεί σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, ενώ επιδιώκεται και η καλύτερη χρήση των υπαρχουσών πηγών (π.χ. εσωτερική εκπαίδευση υπαλλήλων σε μια εταιρία ή οργανισμό ή συνεργασία εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και αγοράς εργασίας για την καλύτερη προσαρμογή των διδασκόμενων δεξιοτήτων).

Ωστόσο, όπως επισημάνει το Cedefop, δεν αρκεί μόνο η εκπαίδευση για να λυθεί το ζήτημα αυτό, καθώς οι άνθρωποι ενδέχεται να μην ελκύονται από τις προσφερόμενες εργασίες. Με άλλα λόγια, χρειάζεται μια σφαιρικότερη αντιμετώπιση του ζητήματος.

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την περίπτωση της Ελλάδας. Ο λόγος είναι ότι, παρά το ότι σε ορισμένους εξειδικευμένους τομείς φαίνεται να μην υπάρχει πρόβλημα στην κάλυψη των απαιτούμενων δεξιοτήτων, γενικά η χώρα μας παρουσιάζει μια απογοητευτική εικόνα αναφορικά με την ανάπτυξη δεξιοτήτων, σύμφωνα με τον δείκτη Making Skills Work Index του Cedefop, ο οποίος δείχνει την κατάσταση στην οποία κάθε χώρα της ΕΕ βρίσκεται αναφορικά με την ανάπτυξη δεξιοτήτων κατάλληλων για την αγορά εργασίας. Τα κριτήρια που χρησιμοποιεί ο Δείκτης αυτός είναι: «Ανάπτυξη» (αφορά την εκπαιδευτική δραστηριότητα), «Ενεργοποίηση»(αναφέρεται στη μετάβαση στην αγορά εργασίας) και «Αντιστοίχιση» (υπολογίζει το βαθμό επιτυχίας στην αντιστοίχιση των δεξιοτήτων και της αγοράς εργασίας).

Δυστυχώς, τα αποτελέσματα της έρευνας του Cedefop είναι αποκαρδιωτικά για τη χώρα μας. Κι αυτό γιατί και στους τρεις δείκτες, η Ελλάδα βρίσκεται χαμηλότερα από τον ευρωπαϊκό Μ.Ο. - όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, βρίσκεται στην τελευταία, 28η θέση.

Πιο συγκεκριμένα, ως προς το κριτήριο «Ανάπτυξη δεξιοτήτων», η χώρα μας βρίσκεται χαμηλότερα από τον Μ.Ο. σχεδόν σε κάθε δείκτη. Οι χειρότερες επιδόσεις της είναι στο πεδίο της νηπιακής εκπαίδευσης (26η), στην ανάγνωση, τα μαθηματικά και τις επιστήμες, αλλά και στη διά βίου μάθηση (25η), στην πρόσφατη εκπαίδευση και στο έλλειμμα εκπαίδευσης (25η). Αναφορικά με το κριτήριο της «Ενεργοποίησης», βρίσκεται στην 27η θέση, όπου οι επιδόσεις της βρίσκονται αρκετά χαμηλότερα από τον ευρωπαϊκό Μ.Ο., ενώ ως προς το τελευταίο κριτήριο («Αντιστοίχιση») βρίσκεται επίσης στην 27η θέση, κατέχοντας το υψηλότερο ποσοστό μακροχρόνιας ανεργίας από όλα τα κράτη-μέλη.

Τα παραπάνω στοιχεία φανερώνουν τόσο τη σημασία, όσο και την πολυπλοκότητα, αλλά και τη δυσκολία που υπάρχει στην αντιμετώπιση της πρόκλησης των δεξιοτήτων. Αυτό που χρειάζεται να έχουμε υπόψη, ειδικά όσοι χαράζουν την εκπαιδευτική στρατηγική, είναι πως το ζήτημα αυτό δεν αφορά τόσο το παρόν, όσο κυρίως το μέλλον μιας χώρας. Η ανάπτυξη δεξιοτήτων δεν θα πρέπει να ιδωθεί ως κάτι συμπληρωματικό της παιδείας. Δεν είναι κάτι που κάλλιστα θα μπορούσαμε να παραμερίσουμε. Κάθε εκπαίδευση, οποιαδήποτε ηλικία κι αν αφορά, διδάσκει δεξιότητες, είτε συνειδητά είτε ασυνείδητα. Αυτό, λοιπόν, που χρειάζεται είναι η προσαρμογή της παιδείας στις ανάγκες της εποχής, μιας και οι δεξιότητες δεν αφορούν μόνο την επαγγελματική πορεία του προσώπου, αλλά όλη γενικά τη ζωή του, σημαντικό μέρος της οποίας παίζει και η επαγγελματική του ενασχόληση.

 

Μιχάλης Κατσιμίτσης

indeepanalysis.gr 

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016
Επικαιρότητα
Εγκρίθηκαν επίσημα τα ονόματα για τα 4 νέα χημικά στοιχεία του Περιοδικού Πίνακα
 Η Διεθνής Ένωση Καθαρής και Εφαρμοσμένης Χημείας (IUPAC) ανακοίνωσε ότι -μετά από πεντάμηνη δημόσια διαβούλευση- ενέκρινε και επίσημα τα προτεινόμενα από τους επιστήμονες ονόματα για τα τέσσερα νέα χημικά στοιχεία, που ανακαλύφθηκαν τα τελευταία χρόνια και προστίθενται στον Περιοδικό Πίνακα.

Μέχρι τώρα τα στοιχεία αυτά αναφέρονταν μόνο με αριθμούς (113, 115, 117 και 118). Τα επίσημα πλέον ονόματα και αντίστοιχα σύμβολα για κάθε στοιχείο είναι: για το 113 νιχόνιο (Nh), για το 115 μοσκόβιο (Mc), για το 117 τενεσίνο (Ts) και για το 118 ογκάνεσον (Og).

Πρόκειται για πολύ βαριά στοιχεία, τα οποία είναι τα πρώτα που προστίθενται στον Περιοδικό Πίνακα μετά το 2011 και συμπληρώνουν την έβδομη σειρά του. Και τα τέσσερα συντέθηκαν από επιστήμονες μέσω «βομβαρδισμού» ατομικών πυρήνων και δεν υπάρχουν σε φυσική κατάσταση. Κανένα στοιχείο βαρύτερο από το ουράνιο (με 92 πρωτόνια και 146 νετρόνια) δεν έχει παρατηρηθεί εκτός εργαστηρίου εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα.

Παραδοσιακά, όσοι επιστήμονες ανακαλύπτουν ένα στοιχείο, έχουν και το δικαίωμα να προτείνουν το όνομά του. Έτσι, το νιχόνιο, που ανακαλύφθηκε στον ιαπωνικό επιταχυντή RIKEN, έχει πάρει το όνομα της Ιαπωνίας στα ιαπωνικά («χώρα του ανατέλλοντος ηλίου»). Το μοσκόβιο, που ανακαλύφθηκε από το ρωσικό Κοινό Ινστιτούτο Πυρηνικών Ερευνών Ντούμπνα, φέρει το όνομα της Μόσχας.

Το τενεσίνο, που βρέθηκε από το Εθνικό Εργαστήριο Όακ Ριντζ και το Πανεπιστήμιο Βάντερμπιλτ του Τενεσί, παραπέμπει στο όνομα της συγκεκριμένης πολιτείας των ΗΠΑ. Το ογκάνεσον φέρει το όνομα του ρώσου καθηγητή πυρηνικής φυσικής Γιούρι Ογκανεσιάν, ο οποίος έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην ανακάλυψή του.

 

alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016
Επικαιρότητα
10,000 υποτροφίες είναι διαθέσιμες για Ευρωπαίους προγραμματιστές!
 Η Google, η Bertelsmann (η παγκόσμια εταιρεία μέσων, υπηρεσιών και εκπαίδευσης) και το κέντρο e-learning Udacity, ενώνουν τις δυνάμεις τους με στόχο την ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων στην χρήση φορητών συσκευών στην Ευρώπη. Επίσης συνεργάζονται στην προετοιμασία σε ευρωπαϊκό επίπεδο των νέων ανθρώπων που εισέρχονται στον επαγγελματικό τομέα μέσω της παροχής σε αυτούς της δυνατότητας να αναπτύξουν τις δεξιότητες που απαιτούνται και οι οποίες θα τους βοηθήσουν να βρουν μια θέση εργασίας ή να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση.

 

Θέλουμε να βοηθήσουμε και για αυτό χρηματοδοτούμε 10,000 υποτροφίες εκπαίδευσης προγραμματιστών Android σε όλη την Ευρώπη μέσω της Udacity. Οι υποψήφιοι προγραμματιστές μπορούν να υποβάλουν αίτηση για μία από 9.000 υποτροφίες για το μάθημα βασικών γνώσεων για το  Android και οι πιο έμπειροι προγραμματιστές για μια από τις 1.000 υποτροφίες για το εντατικό πρόγραμμα Associate Android για προγραμματιστές, ένα πρόγραμμα κατάρτισης που οδηγεί σε πιστοποίηση προγραμματιστή Android, ένα βασικό διαπιστευτήριο για τον κλάδο. Οι αιτήσεις είναι ανοικτές στο https://www.udacity.com/google-scholarships

Την ίδια ώρα, η Bertelsmann επικεντρώνει την επένδυσή της όσον αφορά στο «χτίσιμο των δεξιοτήτων και τις επενδύσεις στην εκπαίδευση, στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και στην εκπαίδευση 1,000 επιχειρήσεων οι οποίες δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Πληροφορικής, της Τεχνολογίας και των Επικοινωνιών,  ενώ παράλληλα εμπλουτίζει την επένδυσή της σε συνδυασμό με τα προγράμματα κατάρτισης Udacity.

Επίσης, από την αρχή του επόμενου χρόνου, κάθε μαθητευόμενος που έχει τα προσόντα, σπουδαστής και εκπαιδευόμενος στο Bertelsmann - περίπου 2.000 άνδρες και γυναίκες σε όλη την Ευρώπη - θα κερδίσουν μια υποτροφία Nanodegree.

Με την συνεργασία μας με την Bertelsmann και την Udacity, στόχος μας είναι να κλείσει το χάσμα των ψηφιακών δεξιοτήτων, και να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να αποκτήσουν δεξιότητες που είναι αναγκαίες για να αποκτήσουν μια θέση εργασίας ή να προωθήσουν την καριέρα τους.

Οι υποτροφίες αυτές είναι μια ευκαιρία για όλους τους υποψήφιους προγραμματιστές να αξιοποιήσουν στο έπακρο την ευκαιρία να τελειοποιήσουν ψηφιακές δεξιότητες που θα τους βάλει στο δρόμο προς την επιτυχία. Ανυπομονούμε να δούμε τι θα κάνουν στη συνέχεια!

 
epixeiro.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016
Επικαιρότητα
Παράταση υποβολής δικαιολογητικών για την Ενίσχυση της Αυτοαπασχόλησης Πτυχιούχων

 Παράταση της προθεσμίας υποβολής των δικαιολογητικών ένταξης έως 21/12/2016 για το πρόγραμμα: Ενίσχυση της Αυτοαπασχόλησης Πτυχιούχων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Η προθεσμία έως την Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016 είναι οριστική και μη τήρησή της οδηγεί στην απόρριψη του επιχειρηματικού σχεδίου. Για όσες αιτήσεις χρηματοδότησης επιχειρηματικών σχεδίων υποβληθούν τα δικαιολογητικά πριν την ως άνω καταληκτική ημερομηνία, θα εξετάζονται κατά προτεραιότητα από τον ΕΦΕΠΑΕ.

Κατόπιν εισήγησης της Επιτροπής Αξιολόγησης, για όσα επιχειρηματικά σχέδια θεμελιώνεται το δικαίωμα υπαγωγής τους στη δράση θα εκδίδεται άμεσα η σχετική Απόφαση Ένταξής τους στη Δράση. Ο ΕΦΕΠΑΕ θα ενημερώσει όλους τους ενδιαφερόμενους για την απόφαση αυτή.

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016
Επικαιρότητα
Δωρεάν εφαρμογή Android για εκπαιδευτικούς.
 Η Εκπαιδευτική Διφθέρα (ή απλά το Τεφτέρι του Δασκάλου!) είναι μία εφαρμογή για φορητές συσκευές με λειτουργικό σύστημα Android που στόχο έχει την οργάνωση όλων των δεδομένων της καθημερινότητας ενός εκπαιδευτικού (ωρολόγιο , τμήματα, μαθήματα, μαθητές, αναθέσεις, σχόλια, βαθμολογίες, απουσίες) με απλό και διαισθητικό τρόπο.

Απευθύνεται σε φορητές συσκευές μεσαίου - μεγάλου μεγέθους (4' - 7') με οθόνη αφής ενώ αξιοποιεί με πολύ καλό τρόπο το επιπλέον μέγεθος των μεγαλύτερων οθονών.

Έχει εξαιρετικές δυνατότητες εισαγωγής / εξαγωγής / ανταλλαγής δεδομένων ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κεντρική συλλογή των απουσιών σε ένα σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κάνοντας ιδιαίτερα εύκολη την καθημερινή ενημέρωση του MySchool και απελευθερώνοντας όλους τους εμπλεκόμενους καθηγητές από τη μη παραγωγική τήρηση του βιβλίου φοίτησης.

Η εφαρμογή βρίσκεται σε στάδιο BETA και διατίθεται σε δωρεάν δοκιμαστική έκδοση, στη διεύθυνση Εκπαιδευτική Διφθέρα (Beta) - Εφαρμογές Android στο Google Play

sch.gr

iPaideia.gr

 

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016
Επικαιρότητα
'Εχει εξετάσει χιλιάδες βιογραφικά και αυτά είναι τα 5 πιο ενοχλητικά λάθη που βλέπει
 Η Tina Nicolai εργάστηκε πολλά χρόνια ως Recruiter σε πολύ μεγάλες εταιρείες ώσπου ίδρυσε το 2010 την εταιρεία Résumé Writers' Ink.

"Διαπίστωσα πως οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν πώς να πουλήσουν τον εαυτό τους ή τα επιτεύγματά τους."

Όπως αναφέρει η ίδια "από τότε που λάνσαρα την εταιρεία, έχω διαβάσει πάνω από 40,000 βιογραφικά" και υπάρχουν κάποια λάθη που εκτός από συχνά είναι και πολύ ενοχλητικά.

1. Ακαταστασία ή καλύτερα "τσαπατσουλιά"
"Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν όσοι αναζητούν δουλειά: Βαριούνται και δεν δίνουν βάρος στη λεπτομέρεια." Η Nicolai λέει πως έχει δει πάρα πολλά βιογραφικά με τυπογραφικά λάθη, αντιεπαγγελματική γραμματοσειρά, ξεπερασμένες ή/και άσχετες πληροφορίες.

2. Πολύ μεγάλες περιλήψεις
Οι περιλήψεις είναι ενοχλητικές όταν είναι γραμμένες σε πολύ επίσημο τόνο και περιλαμβάνουν πάρα πολλά επίθετα. Είναι πολύ καλύτερο να φτιάχνετε μία λίστα των επιτευγμάτων σας χρησιμοποιώντας μερικά bullets.

3. Χρήση πολλών τσιτάτων
Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείτε τσιτάτα και κλισέ εκφράσεις για να αποδείξετε ότι είστε καλοί σε κάτι. Όπως αναφέρει η Nicolai, ένα άτομο που μπορεί και δίνει λύσεις για παράδειγμα μπορεί να βρει σίγουρο ένα δημιουργικό τρόπο να το αποτυπώσει αυτό με λέξεις στο βιογραφικό του.

4. Ξεκινώντας ένα bullet με τη φράση "Υπεύθυνος/η για..."
Αυτό είναι ένα ακόμη σημάδι βαρεμάρας. "Οι υποψήφιοι χρειάζεται να καταλάβουν ότι όταν ξεκινά κανείς μία φράση με αυτόν τον τρόπο, λέει απλώς στον αναγνώστη ποιες υποτίθεται πως ήταν οι αρμοδιότητες της θέσης, αλλά δεν δηλώνεται με αυτό τον τρόπο αν ο/η υποψήφιος-α στην πραγματικότητα αντεπεξήλθε στο ρόλο. Δεν δηλώνεται πως ανταποκρίθηκε επιτυχώς σε αυτές τις αρμοδιότητες. Εξηγήστε τι καταφέρατε και όχι τι έπρεπε να καταφέρετε."

5. Είναι πολύ επίσημο
Τέλος, η Nicolai επισημαίνει πως αρκετές φορές βρίσκει τον πολύ επίσημο λόγο στα βιογραφικά ενοχλητικό, καθώς δεν επιτρέπουν στον αναγνώστη να καταλάβει τίποτα για την προσωπικότητα του/της υποψηφίου-ας.

Πηγή: Business Insider

epixeiro.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
christ
Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016
Σχολές - Τμήματα ΣΧΟΛΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ
?
 ποτε θα βγουν οι συμπληρωματικοι;;;ξερουμε;;;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016

Σχόλια (0)
 ..Αναμένουμε!
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

Share
Αννα
Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016
Διάφορα Θέματα
Κύριε Κουτρουμπελη παρακαλω μια απαντηση
κ. Κουτρουμπελη το ονομα μου ειναι Αννα και θελω να σας συγχαρω για την εγκυρη και εγκαιρη ενημερωση σας. Η αληθεια ειναι οτι δεν γνωριζα την υπαρξη του σαι, μεχρι να με ενημερωσει καποια γνωστη μου. Πηρα το θαρρος λοιπον να σας ρωτησω κατι σημαντικο σχετικα με μενα. Εχω τελειωσει δασκαλα (πε 70) ,σκοπευα να κανω μεταπτυχιακο αλλα βλεπω οτι και ο πινακας της ειδικης αγωγης τεινει να κορεστει. Ηθελα λοιπον να ρωτησω εαν εχω ελπιδες μελλοντικα να δουλεψω μονο με το πτυχιο ή θεωρειτε αναγκαιο να κανω μεταπτυχιακο στην ειδικη αγωγη καθως, οσοι αναπληρωτες δασκαλοι δουλευουν στην ειδικη αγωγη, λαμβανουν προυπηρεσια και για τους 2 πινακες δασκαλων; 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016

Σχόλια (0)
 Άννα με τα όσα γράφεις έχεις περιγράψει πλήρως την κατάσταση:

  • ο πίνακας ειδικής αγωγής για δασκάλους ( ΠΕ 70.50) όντως γεμίζει, αλλά από του χρόνου θα έχουμε ενιαίο πίνακα και δεν θα προτάσονται οι ΠΕ 71, αφού θα ισχύει ενιαίο καθεστώς μοριοδότησης (έτσι πολλοί ΠΕ 70.50 θα βελτιώσουν τη θέση τους στον πίνακα). Συνοπτικά εάν  λάβουμε υπόψη τη ζήτηση και τις κενές θέσεις, έχει ακόμη νόημα το εν λόγω ενχείρημα.
  • η προϋπηρησία στην ΕΑ όντως προσμετράται και στη γενική εκπαίδευση
  • το μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή εξακολουθεί ακόμη και  σήμερα να αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη επιλογή γιατί σου προφέρει τη μέγιστη μοριοδότηση και στον επόμενο διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Σκέψου πως με δεδομένο το μεγάλο αριθμό αδιορίστων που έχουν κάνει ή πρόκειται να κάνουν σχετικό μεταπτυχιακό, θα υπάρξει σοβαρό εμπόδιο μόνιμης πρόσληψης για όσους δεν θα έχουν τα +3 μόρια που τους δίνει ένα μεταπτυχιακό στις επιστήμες της αγωγής στον ΑΣΕΠ για γενική εκπαίδευση.

Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

Share
χ
Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2016
Επικαιρότητα
κε Κουτρουμπελη
 κυριε το πτυχιο αγγλικων του αδερφου μισιγκαν σεν επηραζει το 1 μοριο;;

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2016

Σχόλια (0)
 Χαχαχαχα
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

 
Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2016

Σχόλια (0)
 Εάν αναφέρεσαι στον αδερφό φοιτητή και τη σχετική μοριοδότηση για μετεγγραφή, η απάντηση είναι όχι.
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

Σελίδα 11 από 9515 (95147 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
10
11
12
13
9513
9514
9515
Επόμενο
fiogf49gjkf0d

fiogf49gjkf0d
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης