Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2017
fiogf49gjkf0d
 
 

Πιστοποίηση CCNA Routing and Switching - Cisco Networking Academy

Υποτροφία Φοίτησης

fiogf49gjkf0d

Αγγελίες

fiogf49gjkf0d

fiogf49gjkf0d
fiogf49gjkf0d

fiogf49gjkf0d

Σπουδές στην Κύπρο

fiogf49gjkf0d

Μετεγγραφές

fiogf49gjkf0d
fiogf49gjkf0d

edu4u.gr facebook page

fiogf49gjkf0d

fiogf49gjkf0d

Animated Sale New - 200x200

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Πρακτική άσκηση φοιτητών στην Εθνική Τράπεζα Ελλάδας
 Η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος πραγματοποιεί πρόγραμμα πρακτικής άσκησης για 20 φοιτητές -τελειόφοιτους και απόφοιτους μεταπτυχιακών σπουδών στα υποκαταταστήματα της.

Το πρόγραμμα

Το Πρόγραμμα Internship «i-work@nbg» αποσκοπεί στη μεταφορά τεχνογνωσίας σε φοιτητές υψηλού ακαδημαϊκού επιπέδου. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν εμπειρία σε εξειδικευμένους τομείς δραστηριότητας της Τράπεζας που σχετίζονται με το αντικείμενο των σπουδών τους διευκολύνοντας με αυτόν τον τρόπο την ένταξή τους στην αγορά εργασίας.

Πόσες θέσεις;

Στο πλαίσιο αυτό, η Εθνική Τράπεζα ανακοινώνει για το 2017, 20 συνολικά θέσεις, παρέχοντας την ευκαιρία σε τελειόφοιτους και απόφοιτους μεταπτυχιακών σπουδών να αποκτήσουν επαγγελματική εμπειρία, μέσω έμμισθης πρακτικής άσκησης, πλήρους απασχόλησης, διάρκειας  6 έως 12 μηνών.

Προϋποθέσεις

Τελειόφοιτοι ή απόφοιτοι μεταπτυχιακών σπουδών α’ κύκλου μετά την 1/6/2014 στους τομείς/αντικείμενα σπουδών που αναφέρονται στις περιγραφές των θέσεων. Βαθμός Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών ή, για τους Τελειόφοιτους, Μέσος Όρος Αναλυτικής Βαθμολογίας, κατ’ ελάχιστον 7,00/10.

Σημειώνεται ότι οι Τελειόφοιτοι θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς το 50% των προβλεπόμενων μαθημάτων του προγράμματος σπουδών τους. Πτυχίο Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος στους τομείς/αντικείμενα σπουδών που αναφέρονται στις περιγραφές των θέσεων, με ελάχιστη αποδεκτή βαθμολογία 6,50/10. Αποδεδειγμένη γνώση της Αγγλικής γλώσσας σύμφωνα με τις περιγραφές των θέσεων.

Προθεσμία

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους έως τη Δευτέρα, 20/02/2017, ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, αναφέροντας με σειρά προτεραιότητας τις θέσεις για τις οποίες ενδιαφέρονται (μέχρι 2 θέσεις).

Οι αιτήσεις

Οι αιτήσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις συμμετοχής θα αξιολογηθούν βάσει ακαδημαϊκών κριτηρίων, καθώς και βάσει του βαθμού στον οποίο καλύπτουν τις προδιαγραφές κάθε θέσης. Οι υποψήφιοι που θα κληθούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής θα χρειαστεί να αποστείλουν στη συνέχεια, σε ηλεκτρονική μορφή, τα ακόλουθα έγγραφα:

  • αντίγραφο πτυχίου
  • αντίγραφο μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ή, για τους Τελειόφοιτους, αντίγραφο τρέχουσας  αναλυτικής βαθμολογίας
  • αντίγραφο πιστοποιητικού γνώσης της Αγγλικής γλώσσας
mycampus.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
130 Υποτροφίες από το Ίδρυμα Ωνάση
 To ‘Ιδρυμα Ωνάση προσφέρει για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018, 130 υποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές επιπέδου master και διδακτορικού για την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Πιο συγκεκριμένα

Θα χορηγηθούν σε όλους τους επιστημονικούς κλάδους και τις ειδικότητες τουλάχιστον 50 μεταπτυχιακές υποτροφίες εσωτερικού, και 80 μεταπτυχιακές υποτροφίες εξωτερικού. Επίσης, θα δοθούν υποτροφίες για ανώτερες και ανώτατες σπουδές σε παιδιά ναυτικών και υπαλλήλων του Ομίλου Ωνάση.

Εξαιρούνται οι παρακάτω κλάδοι:

-Μετάφρασης

-Αρχειονομίας/ Βιβλιοθηκονομίας και

-Συντήρησης έργων Τέχνης, Αρχαιοτήτων , Βιβλίου, Υφάσματος

Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων και δικαιολογητικών λήγει στις 28  Φεβρουρίου 2017.

Προκηρύξεις και αιτήσεις

ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

4)    Υπόδειγμα βεβαίωσης κατάταξης υποψήφιου (στην Ελληνική γλώσσα)
5)    Υπόδειγμα βεβαίωσης κατάταξης υποψήφιου (στην Αγγλική γλώσσα)

ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ (ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ-ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ)

ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ (ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ – ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ)

ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΩΝΑΣΗ

-Όμιλος Ωνάση – Υποτροφίες για Ανώτατες – Ανώτερες Σπουδές:

-Όμιλος Ωνάση – Υποτροφίες Εξωτερικού (Μεταπτυχιακά – Διδακτορικά):

-Όμιλος Ωνάση – Υποτροφίες Εσωτερικού (Μεταπτυχιακά – Διδακτορικά):

Τρόποι επικοινωνίας

Τηλ. – Υποτροφίες Εξωτερικού: 210 3713051, 210 3713053, 210 3713054, 210 3713056
Τηλ. – Υποτροφίες Εσωτερικού: 210 3713 052, 210 3713055, 210 3713 057
Τηλ. – Υποτροφίες Ειδικού Προγράμματος Ομίλου Ωνάση: 210 3713 055
Fax: 210 3315 913
Ηλ. διεύθυνση: fph@onassis.org

Ιστοσελίδα Ιδρύματος Ωνάσση:  http://www.onassis.org/

 mycampus.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Ερώτηση στη Βουλή για την ένταξη ψυχομετρικών τεστ στη διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
 Ερώτηση στη Βουλή και συγκεκριμένα προς τον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου απηύθυνε ο βουλευτής της Ένωσης Κεντρώων Αναστάσιος Μεγαλομύστακας. Η ερώτηση έγινε στις 17/2 και το θέμα της ήταν αν έχει σκοπό ο υπουργός να εντάξει ψυχομετρικά τεστ στη διαδικασιά επιλογής των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία.

Η ερώτηση του βουλευτή:

Είναι κοινά αποδεκτό ότι κάθε εκπαιδευτικός πέραν της μετάδοσης γνώσεων, διαπλάθει χαρακτήρες και διαμορφώνει τους αυριανούς πολίτες, αναλαμβάνοντας την εκπαίδευση των παιδιών μας από την ηλικία των 4 έως και των 18 ετών και έχοντας να διαχειριστεί και να αντιμετωπίσει με επιτυχία πλήθος ζητημάτων που αφορούν την παιδική και την εφηβική ηλικία.

Είναι επομένως ένα λειτούργημα αυτό του/της εκπαιδευτικού που απαιτεί πέραν των επιστημονικών γνώσεων, εξαιρετικές παιδαγωγικές αρετές και ισχυρά δομημένη προσωπικότητα.

Σήμερα, στις διαδικασίες επιλογής για θέσεις αυξημένης σπουδαιότητας αξιοποιούνται πλέον και τα ψυχομετρικά τεστ, πόσο μάλλον σε περιπτώσεις όπου η συνεργασία με ή σε ομάδες είναι καθημερινή.

Κατόπιν των ανωτέρω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός

Ποια μέτρα προτίθεται να λάβει ώστε να ενταχθούν τα ψυχομετρικά τεστ στη διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών;
 

Ο ερωτών Βουλευτής

ΜΕΓΑΛΟΜΥΣΤΑΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

alfavita.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Δωρεάν 40 κορυφαίες παγκόσμιες εκπαιδευτικές ιστοσελίδες με μαθήματα και σεμινάρια
 Κλικάρωντας στους παρακάτω ενεργούς συνδέσμους θα οδειγηθείτε σε 40 κορυφαίες εκπαιδευτικές ιστοσελίδες οι οποίες παρέχουν ΔΩΡΕΑΝ εκπαιδευτικό και επιμορφωτικό περιεχόμενο από βίντεο και διαλέξεις εντελώς μέχρι σεμινάρια από διεθνή Πανεπιστήμια και δωρεάν εκμάθηση ξένων γλωσσών…

1.Alison- Διαθέτει πάνω από 60 εκατομμύρια μαθήματα!!

2.Coursera – Εκπαιδευτική ιστοσελίδα σε συνεργασία με πανεπιστήμια.

3.The University of Reddit – Η δωρεάν διαδικτυακή εκδοχή του Πανεπιστημίου.

4.Udacity – online μαθήματα που βασίζονται σε projects, κυρίως σε τομείς όπως πληροφορική, Επιστήμη των δεδομένων (data science) και μαθηματικά.

5.MIT Open CourseWare – Δωρεάν πρόσβαση σε αρκετά μαθήματα του ΜΙΤ.

6.Open Culture – Η επιτομή της δωρεάν πρόσβασης σε εκπαιδευτικές πηγές. Μαθήματα, βιβλία, βίντεο / ταινίες.

7.No Excuse List – Διαθέτει μια μεγάλη λίστα με εκπαιδευτικούς ιστότοπους.

8.Open YALE Courses – Ελεύθερη και ανοιχτή πρόσβαση σε μια ποικιλία από εισαγωγικά μαθήματα που διδάσκονται από διακεκριμένους καθηγητές και επιστήμονες στο Πανεπιστήμιο του Yale. Όλες οι διαλέξεις καταγράφηκαν και είναι διαθέσιμες σε μορφές βίντεο, ήχου, και text transcript. Δεν απαιτείται εγγραφή.

9.Khan Academy – Χιλιάδες μικρο-διαλέξεις πάνω σε θέματα που κυμαίνονται από την ιστορία μέχρι την ιατρική και από τη χημεία μέχρι την επιστήμη των υπολογιστών.

10.Zooniverse – Τεράστια ποικιλία από ενδιαφέρουσες μελέτες της φύσης, της επιστήμης και του πολιτισμού.

11.TUFTS Open CourseWare – Μέρος ενός νέου εκπαιδευτικού κινήματος που ξεκίνησε από το MIT που παρέχει δωρεάν πρόσβαση σε όλους στο περιεχόμενο on line μαθημάτων. Τα προσφερόμενα μαθημάτων επιδεικνύουν την ισχύ του Πανεπιστημίου στον τομέα των βιοεπιστημών.

12.How Stuff Works? – Επιστημονικά μαθήματα

13.Harvard Medical School Open Courseware – Σκοπός των συγκεκριμένων ανοιχτών μαθημάτων είναι η ανταλλαγή γνώσεων από την κοινότητα των φοιτητών του Χάρβαρντ σε άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα, υποψήφιους φοιτητές και στο ευρύ κοινό.

14.VideoLectures.NET – Βίντεο/διαλέξεις πάνω σε πολλά θέματα.

15.TED – Εκπαιδευτικές διαλέξεις από αξιοσημείωτους επαγγελματίες σε όλο τον κόσμο.

16.Shodor - Μια μη-κερδοσκοπική ερευνητική και εκπαιδευτική οργάνωση αφιερωμένη στην πρόοδο της εκπαίδευσης των επιστημών της φυσικής και των μαθηματικών, συγκεκριμένα με τη χρήση των τεχνολογιών μοντελοποίησης και προσομοίωσης. Στο site περιλαμβάνονται διδακτικά μέσα, λογισμικό, διαδραστικά μαθήματα, εξερευνήσεις και πληροφορίες σχετικά με εργαστήρια για μαθητές, εκπαιδευτικούς και κάθε ενδιαφερόμενο όλων των ηλικιών για τα μαθηματικά και την φυσική.

17.Udemy FREE Courses – Δωρεάν μαθήματα που μπορούν να σας διδάξουν για τις επιχειρήσεις, το δίκαιο, τον προγραμματισμό, το σχεδιασμό, τα μαθηματικά, την επιστήμη, τη φωτογραφία, τη γιόγκα και πολλά άλλα. Στα μαθήματα περιλαμβάνονται βίντεο, ζωντανές διαλέξεις και εργαλεία για να βοηθούν τους εκπαιδευτικούς να αλληλεπιδρούν με τους μαθητές και να παρακολουθούν την πρόοδό τους.

18.Maths & Science – Μαθήματα, τεστ και εκπαιδευτικό υλικό για μαθητές όλων των επιπέδων.

19.edX.org – Δωρεάν μαθήματα ειδικά σχεδιασμένα για διαδραστική μελέτη μέσω του διαδικτύου, που παρέχονται από το MIT, το Harvard, Barkley, Georgetown, το Πανεπιστήμιο της Βοστώνης, το Πανεπιστήμιο της Ουάσινγκτον, Karolinska Institute, το Πανεπιστήμιο του Κιότο και πολλά άλλα.

20.iTunes U – Η δωρεάν εφαρμογή της Apple που δίνει στους φοιτητές πρόσβαση από τα κινητά τηλέφωνα σε πολλά μαθήματα. Προσφέρει πολλά δωρεάν βίντεο/μαθήματα, βιβλία, παρουσιάσεις και διαλέξεις ήχου.

21.Liberty Classroom – Ανήκει στον συγγραφέα Tom Woods. Προσφέρει κάποια δωρεάν μαθήματα ιστορίας και οικονομίας, αλλά με ένα πολύ χαμηλό μηνιαίο κόστος μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πολλές χρήσιμες πληροφορίες.

22.Drawspace - Εκατοντάδες δωρεάν μαθήματα σχεδίου.

23.Codeacademy – Εύκολος τρόπος για να μάθετε πώς να φτιάχνετε κώδικες υπολογιστών . Είναι διαδραστικό, διασκεδαστικό και μπορείτε να το κάνετε με τους φίλους σας.

24.Duke U – Προσφέρει μια ποικιλία από δωρεάν μαθήματα στο iTunesU.

25.Scitable – Μια ελεύθερη βιβλιοθήκη επιστήμης και προσωπό εργαλείο μάθησης που επικεντρώνεται στην γενετική, τη μελέτη της εξέλιξης και την πλούσια πολυπλοκότητα των ζωντανών οργανισμών.

26.My own business – Προσφέρει δωρεάν online μάθηματα διοίκησης επιχειρήσεων, ιδανικά για νέα στελέχη και για όποιον ενδιαφέρεται να κάνει έναρξη μιας επιχείρησης.

27.Kutztown University’s free courses – Περισσότερα από 80 δωρεάν on line μαθήματα για τις επιχειρήσεις.

28.Open Learn – Δωρεάν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό Ανοικτού Πανεπιστημίου.

29.Free Computer Books – Δωρεάν τεχνικά βιβλία, υπολογιστών, μαθηματικών και σημειώσεις διαλέξεων.

30.Academic Earth – Δωρεάν βίντεο / διαλέξεις από κορυφαίους επιστήμονες.

31.American Sign Language Browser – On line εκμάθηση της νοηματικής γλώσσας .

32.BBC Languages – On line μαθήματα ξένων γλωσσών.

33.unplugthetv - Επιλέγει τυχαία να παρακολουθήσετε ένα εκπαιδευτικό βίντεο.

34.Lifehacker – Συμβουλές και κόλπα για βελτίωση όλων των τομέων της ζωής.

35.JustinGuitar – Εκατοντάδες δωρεάν μαθήματα κιθάρας, καθώς και βασική θεωρία της μουσικής.

36.Duolingo – Μάθετε μια νέα γλώσσα δωρεάν.

37.Layers Magazine – Tutorials για τα προγράμματα: Photoshop, Illustrator, Dreamweaver, Flash, Premiere Pro, In Design και After Effects.

38.Creative Flow – Λίστα με πάνω από 950 Photoshop tutorials

39.Open2study – Δωρεάν on line εκπαίδευση υψηλής ποιότητας. Τα μαθήματα παρέχονται από κορυφαία αυστραλιανά ιδρύματα και διδάσκονται από κορυφαίους ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του κάθε κλάδου.

40.Oedb – Πάνω από 10.000 δωρεάν online μαθήματα



alfavita.gr
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Κανένας κ. Γαβρόγλου δεν μπορεί να καταργήσει τις Πανελλαδικές εξετάσεις!
 Μήπως είναι και συνεχιστής του Δ. Γληνού; 

Του Νίκου Τσούλια

      Εκτιμώ ότι δεν υπάρχει άλλη χώρα στον κόσμο στην οποία να συμβαίνει το εξής. Οι Υπουργοί Παιδείας για πάνω από τριάντα χρόνια να ασχολούνται με πάθος και επιμέλεια με ένα θέμα, το σύστημα πρόσβασης των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Να ασχολούνται εμφανιζόμενοι κάθε φορά ως καινοτόμοι ενός νέου συστήματος απελευθερωτικού και λυτρωτικού για μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς – εννοώντας ταυτόχρονα ότι αυτό που βρίσκουν είναι αντιπαιδαγωγικό, αντιεπιστημονικό, αντιεκπαιδευτικό, αντικοινωνικό και ό,τι άλλο βάλλει ο νους κάθε πικραμένου…

Και ποιο είναι το αποτέλεσμα, το ίδιο και το ίδιο ξανά, η πανηγυρική επιβεβαίωση των Πανελλαδικών! Να παραμένει το σύστημα με μικροπαρεμβάσεις, που προσπαθούν να τις εμφανίσουν ως αλλαγή του συστήματος! Με εξαίρεση το Νόμο 2525/1997, ο οποίος πράγματι είχε μια άλλη θεώρηση του συστήματος πρόσβασης, όλα τα άλλα συστήματα μπορούν να περιγραφούν με μια πρόταση. «Οι μαθητές εισάγονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση συμμετέχοντας σε πανελλαδικές εξετάσεις επί ενός αριθμού μαθημάτων συνήθως 4 έως 6, με μια μικρή ή μηδενική συμμετοχή του απολυτηρίου του λυκείου». Υπάρχει άραγε καμιά ένσταση επ’ αυτής της συμπεριληπτικής πρότασης;

      Αλλά ποια μπορεί να είναι η εξήγηση αυτής της μόνιμης και διαρκούς ενασχόλησης σχεδόν όλων των Υπουργών Παιδείας; Γιατί άνοιγαν κάθε φορά ένα θέμα που ήξεραν ότι δεν μπορούσαν να του δώσουν άλλο ουσιαστικό περιεχόμενο; Δύο ήταν κατά τη γνώμη μου οι βασικές αιτίες. α) Η αδυναμία διαμόρφωσης ενός συνολικού σχεδίου για το περιεχόμενο της εκπαίδευσης, για το διαρκή εκσυγχρονισμό και εκδημοκρατισμό του εκπαιδευτικού συστήματός μας και πολύ περισσότερο η αδυναμία εφαρμογής μιας συνολικής δημοκρατικής μεταρρύθμισης και β) η σύνδεση του ονόματός των με κάποιο ορατό έστω και εξωγενές εκπαιδευτικό συμβάν. Η πολιτικάντικη προσέγγιση ήταν απλή. Όταν ανοίγεις ένα ζήτημα που αφορά την κοινωνία με άμεσο και εμφανή τρόπο, κερδίζεις «ιστορικότητα»!

      Το μόνο που κατάφερναν τελικά ήταν να καταδειχτεί η γύμνια της εκπαιδευτικής / πολιτικής πρότασής των και να φουντώνει σε κάθε «αλλαγή» του συστήματος η φροντιστηριακή ζήτηση, την οποία μάλιστα είχαν ως προμετωπίδα ριζικής επίλυσής της ή άμβλυνσής της! Αλλά δεν αναρωτήθηκαν ποτέ τα εξής απλά ερωτήματα. Ζήτησε ποτέ η ελληνική κοινωνία με κάποιο τρόπο να αλλάξουν οι Πανελλαδικές εξετάσεις; Υπάρχει ακόμα και η θεωρητική δυνατότητα σε ένα μαζικό σύστημα πρόσβασης, όπως το δικό μας, για ένα πράγματι εναλλακτικό σχήμα; Η μόνη εναλλακτική επιλογή είναι να μεταφερθεί το σύστημα στα πανεπιστήμια. Αλλά ποιος μπορεί να αναφερθεί έστω και φραστικά σε μια τέτοια εκδοχή;

      Και ενώ μέχρι τώρα είχαμε αυτή την αντιεκπαιδευτική ψύχωση των Υπουργών Παιδείας στο προεκλογικό και μόνο τοπίο, ήλθε η εκδοχή του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και του κ. Γαβρόγλου να επεκτείνει το πεδίο αναφοράς και μετεκλογικά και κάθε εβδομάδα να «καταργεί» τις Πανελλαδικές αλλά σε βάθος τριετίας (αλλά χωρίς να έχει παρουσιάσει ούτε καν ένα ψήγμα σχεδίου κατάργησής του), να επαναφέρει τελικά την πιο αρνητική εκδοχή του συστήματος, εκείνη των Δεσμών, να λέει διάφορα γραφικά και εξωτικά, όπως να διορθώνονται τα γραπτά των μαθητών επί ενδοσχολικών εξετάσεων των μαθημάτων από καθηγητές άλλων σχολείων… Τώρα βρήκε το "μικτό σύστημα", αλλά τι σημαίνει αυτό εν τοις πράγμασι δεν τον απασχολεί. Πιστεύω ότι οι δηλώσεις του και οι ενέργειές του δεν μπορούν να προσεγγιστούν με κάποιου είδους πολιτική και ορθολογική ανάλυση.  Δυστυχώς για όλους μας!  Έχει μιλήσει ο Υπουργός ακόμα για το Εθνικό απολυτήριο, αλλά δεν εμφανίζει τίποτα σχετικό, γιατί αναγκαστικά η πρόταση θα εμπεριέχει περισσότερες εξετάσεις πανελλαδικού τύπου. Και τότε τι θα κάνει, αφού θα πρέπει να μιλάει ταυτόχρονα για τους θεσμικούς ταξικούς φραγμούς που ο ίδιος θα θέτει στην εκπαίδευση; Δεν θα χαλάσει το παραμύθι του;

Κανένας κ. Γαβρόγλου δεν μπορεί να καταργήσει τις Πανελλαδικές εξετάσεις! Όσο δημαγωγός και λαϊκιστής να είναι, όσο και να κινείται σε τόπους ασχετοσύνης και να βιώνει καιρούς ευδαιμονικής δημοσιότητας το μόνο που θα κάνει είναι να εκτίθεται στην εκπαιδευτική κοινότητα μέχρι που τελειώνοντας την πολιτική του καριέρα θα ξεχαστεί ως ένας αποτυχημένος Υπουργός. Γιατί όχι μόνο δεν έκανε τίποτα δημιουργικό στην εκπαίδευση, αλλά γιατί εφάρμοσε σκληρή μνημονιακή και άκρως νεοφιλελεύθερη πολιτική, γιατί «έπαιξε» επικοινωνιακά με διάφορα δευτερεύοντα ζητήματα για να τα εμφανίσει ως «εκπαιδευτική μεταρρύθμιση», γιατί το μόνο που τον απασχολούσε ήταν οι καθημερινές δηλώσεις του και το εμφανές με …αριστερό πρόσημο «καθρέφτισμά του» στη γενικότερη αδιέξοδη πολιτική του κόμματός του.

Θεωρώ ότι ουσιαστικά έχει εξαντληθεί το απόθεμα του λαϊκισμού του κ. Γαβρόγλου όπως και του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. συνολικά. Ζούμε στιγμές αντιεκπαιδευτικής πολιτικής με περιτύλιγμα δημαγωγίας και γραφικότητας. Δυστυχώς ζήσαμε τον πιο γκροτέσκο εμπαιγμό στην εκπαίδευση. Δεν κατάφεραν να μείνουν σιωπηλοί, αφού δεν μπορούσαν να είναι απολογητικοί για τα νέα αδιέξοδα που έφεραν στην ελληνική κοινωνία. Δεν εμφανίστηκαν μόνο άσχετοι και ανίκανοι αλλά και πολλαπλά προκλητικοί. Μας παρουσιάζουν τη μνημονιακή πολιτική – που έχει υποβαθμίσει δραματικά τη δημόσια εκπαίδευση σε κάθε πτυχή της – ως αριστερή και προοδευτική πολιτική! Και επειδή το ακαταλόγιστο δεν έχει όρια, δεν αποκλείεται κάποια στιγμή να αυτοπαρουσιαστούν ως συνεχιστές του Δ. Γληνού!

Γραμματέας της Προοδευτικής Ενότητας Καθηγητών (ΠΕΚ)

 

alfavita.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Η Αθήνα για πρώτη φορά στη λίστα με τις καλύτερες φοιτητικές πόλεις του κόσμου!
 Στις 15 Φεβρουαρίου 2017 κυκλοφόρησε επιτέλους το QS Best Student Cities Report #QSWURΗ και η Αθήνα για πρώτη φορά κατακτά την 67ή θέση στη λίστα με τις καλύτερες φοιτητικές πόλεις του κόσμου!

Η Αθήνα συγκαταλέγεται για πρώτη φορά στην πέμπτη έκδοση του Πίνακα Κατάταξης Των Καλύτερων Φοιτητικών Πόλεων της QS – QS Best Student Cities Report. Τα αποτελέσματα του πίνακα κατάταξης προκύπτουν από το τμήμα ερευνών της QS το οποίο είναι υπεύθυνο και για την διεξαγωγή του διεθνούς πίνακα κατάταξης πανεπιστημίων της QS – QS World University Rankings. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, το Παρίσι για πρώτη φορά από την έκδοση του πρώτου πίνακα κατάταξης φοιτητικών πόλεων το 2012, παύει να είναι στη πρώτη θέση ως φοιτητική πόλη. Το Μόντρεαλ αναδεικνύεται στην κορυφή της κατάταξης καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στον πίνακα στον οποίο συγκαταλέγονται οι κορυφαίες 100 πόλεις του κόσμου. Το τμήμα ερευνών της QS αξιολόγησε 125 πόλεις συνολικά για την κατάταξη.

Τα βασικά αποτελέσματα της έρευνας είναι:

  • Η Αθήνα για πρώτη φορά καταλαμβάνει την 67ή θέση
  • Οι πόλεις κατατάχθηκαν ανάλογα με τις επιδόσεις τους σε έξι δείκτες (Desirability, Rankings, Student Mix, Employer Activity, Affordability, Student View)
  • Η καλύτερη επίδοση της Αθήνας είναι στο δείκτη ‘Affordability’, που την κατατάσσει στις πιο προσιτές φοιτητικές πόλεις καταλαμβάνοντας την 11ή θέση ανάμεσα στις κορυφαίες 125 πόλεις
  • Η Αθήνα κατατάσσεται στην 69ή θέση με βάση τον δείκτη ‘Employer Activity’, ο οποίος μετρά την πιθανότητα ότι παγκόσμιοι εργοδότες θα επιδιώξουν να προσλάβουν τους πτυχιούχους των πανεπιστημίων της συγκεκριμένης πόλης
  • Στο δείκτη ‘Desirability’ που μετρά την ελκυστικότητα με βάση την ποιότητα ζωής μιας πόλης, η Αθήνα κατατάσσεται στην 70ή θέση
  • Στο δείκτη ‘Student Mix’ η QS μετρά τα επίπεδα της πολιτιστικής πολυμορφίας και η Αθήνα κατατάσσεται στην 77η θέση
  • Αθήνα κατατάσσεται στη χαμηλότερη θέση στο δείκτη ‘Rankings’, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα και το εύρος των πανεπιστημίων που προσφέρονται από μια πόλη. Η Αθήνα βρίσκεται στην 90ή θέση

Ο δείκτης ‘Student View’ βασίζεται στις απαντήσεις 18.000 φοιτητών από όλο τον κόσμο. Οι μαθητές κλήθηκαν να ονομάσουν την πόλη στην οποία θα ήθελαν να σπουδάσουν, την εμπειρία τους σπουδάζοντας σε μια συγκεκριμένη πόλη και την πρόθεσή τους να παραμείνουν εκεί μετά την αποφοίτηση. Μόνο το 28% των ερωτηθέντων αποφοίτων εξέφρασε την επιθυμία να παραμείνει στην Αθήνα μετά την ολοκλήρωση των σπουδών, γεγονός που αντικατοπτρίζει την επίδραση της οικονομικής ύφεσης στις προοπτικές απασχόλησης των νέων.

Σχετικά με αποτελέσματα των κορυφαίων 10 πόλεων της έρευνας:

  • Το Παρίσι πέφτει στη δεύτερη θέση χάνοντας την πρωτιά, ενώ το Λονδίνο ανεβαίνει δύο θέσεις καταλαμβάνοντας την 3ή θέση
  • Οι επιδόσεις των βρετανικών πόλεων είναι γενικά καλές, παρά την επικείμενη έξοδο της Μ. Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση
  • Η Βοστώνη είναι η καλύτερη φοιτητική πόλη των ΗΠΑ, η οποία βρίσκεται στην 8ή θέση της κατάταξης.
Οι καλύτερες φοιτητικές πόλεις του κόσμου 2017
Κατάταξη 2017Κατάταξη 2016Πόλη
17Μόντρεαλ
21Παρίσι
35Λονδίνο
410Σεούλ
52Μελβούρνη
69Βερολίνο
73Τόκιο
813Βοστώνης
913Μόναχο
1013Βανκούβερ
© QS Quacquarelli Symonds 2004-2017
 http://www.TopUniversities.com/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η πλήρης κατάταξη βρίσκεται εδώ, ενώ η πλήρης μεθοδολογία εδώ

Κορυφαία πανεπιστήμια συμπεριλαμβανομένων των Bocconi (Ιταλία), Cass (Μ. Βρετανία), Durham (Μ. Βρετανία), ESCP (Μ. Βρετανία), ESMT (Γερμανία), HEC-Paris (Γαλλία), Henley (Μ. Βρετανία), Hariot-Watt (Μ. Βρετανία), Hult (Αμερική), IE (Ισπανία), Leeds (Μ. Βρετανία), Queen Mary (Μ. Βρετανία), Macquarie Graduate School of Management (Αυστραλία), MIP (Ιταλία), St. Gallen (Ελβετία), και πολλά άλλα από τους πιο δημοφιλής προορισμούς σπουδών θα βρίσκονται στην έκθεση για μεταπτυχιακά και διδακτορικά προγράμματα της QS World Grad School Tour – Θεσσαλονίκη 28 Φεβρουαρίου και Αθήνα 2 Μαρτίου. Η είσοδος στην έκθεση είναι δωρεάν. Περισσότερες πληροφορίες εδώ

mycampus.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Κ.σ
Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα
Δήλωση συμμετοχής Πανελληνίων
 Καλησπέρα. Ειμαι απόφοιτη του 15 και θελω να ξαναδωσω πανελληνιες φέτος . Ποτε θα βγουν οι ημερομηνίες για την δήλωση συμμετοχής πανελληνίων  ; περίπου ; θα το δημοσιεύστε εδω για να μην χάσουμε την προθεσμία;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2017

Σχόλια (0)

 είδα ότι ξεκινούν από 21/2.

panelladikes24.blogspot.com 

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017

Σχόλια (1)
 Μεσα στο μαρτιο θα ειναι η προθεσμία κ μεσα σ αυτή τη βδομαδα αναμένεται η ανακοίνωση απο το Υπουργείο. Μορεις ν το δεις απο δω, απο το σαιτ του σχολειου σου, απο το Υπουργείο.
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

  
Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017

Σχόλια (0)
 Σε ευχαριστω πολυ 
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

Share
Νίκος
Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Κωδικοί 10%
 Έδωσα πανελλήνιες το 2015 και είχα πετάξει το καρτελάκι με τους κωδικούς με επηρεάζει αυτό στο 10% ;;;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017

Σχόλια (0)

 Οχι, η βεβαίωση προσβασης που ειχες παρει αφου ειχες δωσει εξετασεις χρειάζεται καθως σ αυτη γραφει τον κωδικο σου.. Την οποία δν στην κρατανε απλα ν δουν τον κωδικο αου θέλουν

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

Share
Στέλλα
Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου 2017
Διάφορα Θέματα
10% Ιατρική
 Καλησπέρα σας.Έχασα την Ιατρική για 52 μόρια.Νομίζετε ότι έχω ελπίδες με το 10%  ή να προσπαθήσω πάλι με Πανελλήνιες;Ευχαριστώ.Στέλλα.
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2017

Σχόλια (1)

 Στέλλα η γνώμη μου είναι ξαναπροσπαθήσεις.

Η "πυκνότητα" των βαθμολογιών είναι τέτοια που λογικά η πτώση δεν θα μπορεί να ξεπεράσει τα 20-30 μόρια. 

Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

  
Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2017

Σχόλια (0)
 Σας ευχαριστώ πολύ.
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

 
Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017

Σχόλια (0)
 18596 μόρια  έχω.Στέλλα.
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

Share
Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου 2017
Επικαιρότητα
10% Αξιότιμε κ.Κουτρούμπελη
Εμείς που δώσαμε το 2016 με το παλαιό σύστημα και είμαστε απόφοιτοι του 2015 πότε θα ξέρουμε αν μας αναλογεί ποσοστό επί του 10%?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου 2017

Σχόλια (0)

 Αφού ο νόμος δεν κάνει διάκριση, λογικά είστε καλυμμένοι.

Τις λεπτομέρειες θα τις μάθουμε με ΥΑ που αναμένεται. 

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στην Κύπρο

Σελίδα 11 από 9748 (97475 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
10
11
12
13
9746
9747
9748
Επόμενο
fiogf49gjkf0d

fiogf49gjkf0d
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης