Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2016
 
 

ieknewyork.gr

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

IEK-AKMI

Μετεγγραφές

Πανελλαδικές 2016 - Μηχανογραφικό 2016

edu4u.gr facebook page

Animated Sale New - 200x200

mycat.gr

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
90 χρόνια λειτουργίας συμπληρώνει η Φιλοσοφική Σχολή του ΑΠΘ
 «Η Φιλοσοφική Σχολή του Α.Π.Θ.: από το παρόν στο παρελθόν και το μέλλον» είναι ο τίτλος της κεντρικής εκδήλωσης που θα...
πραγματοποιηθεί με αφορμή τη συμπλήρωση 90 χρόνων λειτουργίας της Φιλοσοφικής Σχολής, την ερχόμενη Δευτέρα 27 Ιουνίου και ώρες 18:30 με 21:00, στην Αίθουσα Τελετών της παλαιάς Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ.

«Παρά τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζει καθημερινά, το προσωπικό της Σχολής δεν παραμένει απαθής και άβουλος θεατής των τεκταινόμενων και των μελλούμενων» αναφέρει ο Κοσμήτορας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ, Καθηγητής Δημήτρης Μαυροσκούφης και επισημάνει «Αγωνίζεται με πνοή και σχέδιο για την ενίσχυση των ήδη ισχυρών σημείων της Σχολής και την αντιμετώπιση των αδυναμιών της. Κι ακόμη, πιέζει για την καθιέρωση, σε κεντρικό επίπεδο, ενός αποτελεσματικού συστήματος για την παρακολούθηση της ποιότητας, καθώς και για τη εμπέδωση σε όλο το προσωπικό και τους φοιτητές και τις φοιτήτριες της Σχολής υψηλού ακαδημαϊκού ήθους και έθους.

Σύνθημά μας στον αγώνα που κάνουμε είναι η προσταγή του Νίκου Καζαντζάκη “φτάσε όπου δε μπορείς”. Το οφείλουμε άλλωστε, στην υψηλή παράδοση της Σχολής, στους εαυτούς μας και στους νέους και νέες που έρχονται μετά από εμάς».

Το Πρόγραμμα της Εκδήλωσης έχει ως εξής.

Πρόγραμμα

19:00 – 19:30: Έναρξη – Χαιρετισμοί

19:30 – 20:00: Η Φιλοσοφική Σχολή του Α.Π.Θ. και η ιστορία της ελληνικής γλώσσας, Γιώργος Παπαναστασίου, Αναπλ. Καθηγητής Τμήματος Φιλολογίας, Διευθυντής Ινστιτούτου ΝΕ Σπουδών (Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη)

20:00 – 20:30: Ξένες γλώσσες – ξένοι πολιτισμοί στη Φιλοσοφική Σχολή: παράθυρο στην εξωστρέφεια, τη διαπολιτισμική κατανόηση και την επικοινωνία, Αγγελική Κοιλιάρη, Καθηγήτρια, Πρόεδρος Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας

20:30 – 21:00: Η Φιλοσοφική Σχολή του Α.Π.Θ.: μια ποδηλάτισσα στο σύμπαν των επιστημών Δημήτρης Κ. Μαυροσκούφης, Καθηγητής, Κοσμήτορας Φιλοσοφικής Σχολής Α.Π.Θ.

Λήξη εκδήλωσης

Σύντομο ιστορικό της Φιλοσοφικής Σχολής

Το Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης ιδρύθηκε το 1925 ύστερα από πρωτοβουλία του τότε πρωθυπουργού Αλέξανδρου Παπαναστασίου. Η απόφαση ίδρυσής του από το δημοτικιστή πρωθυπουργό Αλέξανδρο Παπαναστασίου συνδέθηκε με την ανάγκη να δημιουργηθεί μια νέα Φιλοσοφική Σχολή, όσο γινόταν διαφορετικής νοοτροπίας από εκείνην που τα χρόνια εκείνα χαρακτήριζε τη Φιλοσοφική Σχολή της Αθήνας. Πράγματι, η Φιλοσοφική Σχολή της Θεσσαλονίκης καθόρισε από πολύ νωρίς τις συντεταγμένες της: πιο προοδευτική στο πνεύμα και στη γλώσσα από τη Φιλοσοφική Σχολή της Αθήνας, εξελίχθηκε με το πέρασμα των χρόνων σε αληθινό προπύργιο του εκπαιδευτικού και φιλολογικού δημοτικισμού, αλλά και σε καθοριστικό παράγοντα της φυσιογνωμίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η Φιλοσοφική Σχολή άρχισε να λειτουργεί το 1926 και αριθμούσε στο ξεκίνημα της 65 φοιτητές.

Ο σκοπός της Σχολής είναι διπλός, αφενός να καταρτίζει ικανά στελέχη για τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και αφετέρου να ετοιμάζει επιστήμονες ικανούς για έρευνα σε μια ολόκληρη σειρά από τομείς των ιστορικών, ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών, που εντάσσονται στο πλαίσιο μιας Φιλοσοφικής Σχολής. Σήμερα η Φιλοσοφική Σχολή του ΑΠΘ απαρτίζεται από οκτώ Τμήματα, που το καθένα χορηγεί χωριστό πτυχίο.

metaptixiako.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016
Επικαιρότητα
Υπ. Παιδείας: Όσα θα αλλάξουν στα πανεπιστημιακά Συγγράμματα!

Πανεπιστημιακά Συγγράμματα

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ετοίμασε ένα προσχέδιο νόμου, σύμφωνα με το οποίο“καταργείται” ουσιαστικά ο αυτοεκδότης (πανεπιστημιακός ή δημόσιος υπάλληλος) πανεπιστημιακών συγγραμμάτων από την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά, καθώς επιβάλλεται να δημιουργήσουν εκδοτική εταιρεία ή να καταφύγουν στον εκδότη.

Σύμφωνα με το αναλυτικό ρεπορτάζ του esos.gr, πρόκειται για τον θεσμό των μικρών εκδοτών - αυτοεκδοτών, οποίος έχει εμφανισθεί από τα πρώτα χρόνια της τυπογραφίας, , προφανώς προς όφελος αυτών που μένουν στην αγορά του βιβλίου - των κατ' επάγγελμα
εκδοτών.

Ο θεσμός του αυτοεκδότη υπάρχει διεθνών σε όλες τις χώρες και δεν αποτελεί ελληνική ιδιαιτερότητα ή εκφυλισμό. Η απουσία του θα οδηγήσει σε ιδιομορφίες, με πολλές συνέπειες στην ποιότητα των συγγραμμάτων.

Ειδικότερα , σύμφωνα με το Προσχέδιο Νόμου:

ΠΡΩΤΟΝ

Εκδοτικοί οίκοι που διαθέτουν εξουσία διανομής διδακτικού συγγράμματος ή άδεια εκμετάλλευσής του, οφείλουν να εγγράφονται στον «ΕΥΔΟΞΟ», προκειμένου να διανέμουν διδακτικά συγγράμματα σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας απόφασης. Με την εγγραφή των εκδοτών στον «ΕΥΔΟΞΟ», τους χορηγείται ένας Κωδικός Πρόσβασης και Υποβολής για την ταυτοποίησή τους στο Κεντρικό Πληροφοριακό Σύστημα (ΚΠΣ) του «ΕΥΔΟΞΟΥ». Με την εγγραφή τους οι εκδότες συμβάλλονται ηλεκτρονικά με το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, χωρίς να απαιτείται έγγραφος τύπος και αναλαμβάνουν την υποχρέωση να διαθέσουν το διδακτικό σύγγραμμα σε όσους δικαιούχους φοιτητές και σπουδαστές Πανεπιστημίων, Τ.Ε.Ι και Α.Ε.Α., καθώς και του Ε.Α.Π. το επιλέξουν, μέσω του «ΕΥΔΟΞΟΥ». Η εγγραφή αυτή ανανεώνεται ανά ακαδημαϊκό έτος, από τον ενδιαφερόμενο εκδότη. Το αυτό ισχύει και για τους αυτοεκδότες, δηλαδή τους καθηγητές που διαθέτουν οι ίδιοι τα βιβλία τους, χωρίς να υποχρεούνται σε τήρηση βιβλίων και στην έκδοση τιμολογίου, μέχρι το εαρινό εξάμηνο 2016/2017.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ

Μετά την εγγραφή του στον «ΕΥΔΟΞΟ», κάθε εκδότης καταχωρίζει τα διδακτικά συγγράμματα. Οφείλει να παρέχει, σε ηλεκτρονική μορφή, τα στοιχεία που καθιστούν πλήρη την περιγραφή του δηλωθέντος διδακτικού συγγράμματος, δηλαδή τίτλο, συγγραφέα, ISBN, το έτος της πρώτης έκδοσης και της πρώτης ανάρτησης στον «ΕΥΔΟΞΟ», διευκρινήσεις εάν πρόκειται για νέα έκδοση ή επανεκτύπωση, καθώς και τον αύξοντα αριθμό του εξαμήνου ανάρτησής του στον «ΕΥΔΟΞΟ», τον συνολικό αριθμό σελίδων, τις σελίδες που περιέχουν διαγράμματα, πίνακες, μαθηματικούς τύπους, εικόνες, σχήματα και παρτιτούρες, τις μονόχρωμες ή τετράχρωμες σελίδες, τις διαστάσεις των σελίδων, ιστοσελίδα συγγράμματος στο δικτυακό τόπο του εκδότη, το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλο, τον πίνακα περιεχομένων και ένα τυπικό απόσπασμα 20 σελίδων του διδακτικού συγγράμματος. Παράλειψη οιουδήποτε εκ των ανωτέρω, καθώς επίσης και του κόστους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην επόμενη παράγραφο, καθιστά την καταχώριση αδύνατη.

ΤΡΙΤΟΝ

Κατά την καταχώρηση των διδακτικών συγγραμμάτων, ο εκδότης αναρτά την τιμή κόστους για κάθε σύγγραμμα που καταχωρίζει στον «ΕΥΔΟΞΟ», έτσι όπως διαμορφώνεται βάσει των οικείων διατάξεων.

ΤΕΤΑΡΤΟΝ

Η καταχώρηση των διδακτικών συγγραμμάτων από τους εκδότες πραγματοποιείται μέχρι την 30η Μαΐου. Ειδικά για το πρώτο έτος από της δημοσιεύσεως της παρούσης, καταληκτική ημερομηνία είναι η 20η Ιουλίου.

ΠΕΜΠΤΟΝ

Κάθε εκδότης υποδεικνύει τα σημεία διανομής του διδακτικού συγγράμματος που έχει καταχωρίσει στο εν λόγω σύστημα. Τα σημεία διανομής πρέπει να βρίσκονται στις Περιφερειακές Ενότητες όπου εδρεύουν τα Τμήματα των Πανεπιστημίων, Τ.Ε.Ι. και των Α.Ε.Α., καθώς και του Α.Ε.Π. όπου διδάσκεται το αντίστοιχο για το προτεινόμενο διδακτικό σύγγραμμα μάθημα. Αν ο εκδότης δεν τηρήσει την παραπάνω διαδικασία ή την τηρήσει αλλά το δηλωθέν διδακτικό σύγγραμμα ενταχθεί στον κατάλογο διδακτικών συγγραμμάτων ενός Τμήματος που εδρεύει σε τόπο διαφορετικό από αυτό των δηλωθέντων σημείων διανομής, τότε ο εκδότης οφείλει να χρησιμοποιήσει, με δική του χρέωση, την υπηρεσία ταχυμεταφοράς που θα του υποδείξει ο «ΕΥΔΟΞΟΣ».

ΕΚΤΟΝ

Οι Γραμματείες όλων των Τμημάτων των Πανεπιστημίων, Τ.Ε.Ι και Α.Ε.Α., καθώς και η Κοσμητεία του Ε.Α.Π. οφείλουν να εγγραφούν στον «ΕΥΔΟΞΟ» και το αργότερο μέχρι το τέλος Ιουλίου κάθε ακαδημαϊκού έτους, να δηλώνουν στο Κεντρικό Πληροφοριακό του Σύστημα (ΚΠΣ) τα υποχρεωτικά και επιλεγόμενα μαθήματα/θεματικές ενότητες του προγράμματος σπουδών, τα αντίστοιχα σε αυτά προτεινόμενα διδακτικά συγγράμματα, όπως αυτά προβλέπονται στον συνταχθέντα συνολικό κατάλογο διδακτικών συγγραμμάτων από τις Γενικές Συνελεύσεις των οικείων Τμημάτων των Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., το αρμόδιο κατά το Ν. 3432/2006 (Α΄ 14) όργανο των Α.Ε.Α. και την Κοσμητεία του Ε.Α.Π., και τον αριθμό των υποχρεωτικών και επιλεγόμενων μαθημάτων/θεματικών ενοτήτων για τα οποία δικαιούται ο φοιτητής ή σπουδαστής να επιλέξει διδακτικά συγγράμματα, κατά το επόμενο ακαδημαϊκό έτος.

Ειδικά για το πρώτο έτος εφαρμογής της παρούσης καταληκτική ημερομηνία είναι η 15 Σεπτεμβρίου. Επιπλέον, οφείλουν να δημοσιεύουν τον ανωτέρω κατάλογο στο διαδικτυακό τόπο του Ιδρύματος και στην επίσημη ιστοσελίδα του Τμήματος σύμφωνα με την διαδικασία που προβλέπεται στον «ΕΥΔΟΞΟ», μέχρι το τέλος Ιουλίου κάθε ακαδημαϊκού έτους.

ΕΒΔΟΜΟΝ

Ο συνολικός κατάλογος διδακτικών συγγραμμάτων περιλαμβάνει τα συγγράμματα που επελέγησαν από τις Γενικές Συνελεύσεις των Τμημάτων των Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., το αρμόδιο κατά το Ν. 3432/2006 όργανο των Α.Ε.Α. και την Κοσμητεία του Ε.Α.Π. να διανεμηθούν κατά το επόμενο ακαδημαϊκό έτος για κάθε διδασκόμενο υποχρεωτικό και επιλεγόμενο μάθημα του προγράμματος σπουδών. Η επιλογή αυτή γίνεται μέσα από τον γενικό κατάλογο διδακτικών συγγραμμάτων του Κεντρικού Πληροφοριακού Συστήματος (ΚΠΣ) του «ΕΥΔΟΞΟΥ». Ο ανωτέρω κατάλογος διδακτικών συγγραμμάτων συντάσσεται με βάση τις αντίστοιχες προτάσεις των οικείων Τομέων/Προγράμματος Σπουδών για τα μαθήματα/θεματικές ενότητες που πρόκειται να διδαχθούν με ευθύνη τους κατά το επόμενο ακαδημαϊκό έτος. Εισηγήσεις άλλων μελών Δ.Ε.Π. ή Ε.Π. της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος, τα οποία δεν είναι μέλη του οικείου Τομέα, μπορούν να λαμβάνονται υπόψη μόνο προς συμπλήρωση των προτάσεων του Τομέα.

ΟΓΔΟΟΝ

Οι Γενικές Συνελεύσεις των Τομέων των Τμημάτων των Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι και τα Προγράμματα Σπουδών του Ε.Α.Π. οφείλουν να προτείνουν προς την αρμόδια Γενική Συνέλευση του Τμήματος ή στην Κοσμητεία αντίστοιχα κατάλογο διδακτικών συγγραμμάτων για κάθε υποχρεωτικό ή επιλεγόμενο μάθημα/θεματική ενότητα του προγράμματος σπουδών που πρόκειται να διδαχθεί με ευθύνη του οικείου Τομέα/Προγράμματος Σπουδών κατά το επόμενο ακαδημαϊκό έτος. Ο κατάλογος περιλαμβάνει τουλάχιστον δύο (2) επιλογές αποτελούμενες από ένα (1) προτεινόμενο διδακτικό σύγγραμμα / σειρά ανά υποχρεωτικό ή επιλεγόμενο μάθημα / θεματική ενότητα, οι οποίες προέρχονται από τα δηλωθέντα συγγράμματα στον «ΕΥΔΟΞΟ», και συντάσσεται μετά από εισηγήσεις των οικείων διδασκόντων ή υπευθύνων για καθένα από αυτά, καθώς και των λοιπών καθηγητών που κατέχουν θέση του ιδίου ή συναφούς γνωστικού αντικειμένου με το γνωστικό αντικείμενο του μαθήματος. Σε διαφορετική περίπτωση απαιτείται ειδική αιτιολόγηση από τις Γενικές Συνελεύσεις των τμημάτων / Κοσμητεία του Ε.Α.Π.

ΕΝΑΤΟΝ

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει ελληνική βιβλιογραφία, που να καλύπτει την ύλη συγκεκριμένου μαθήματος / θεματικής ενότητας, μπορούν να προταθούν με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος ή της Κοσμητείας του Ε.Α.Π., ύστερα από σχετική εισήγηση του Τομέα / Προγράμματος Σπουδών, ξενόγλωσσα βιβλία και να συμπεριληφθούν στον κατάλογο με την προϋπόθεση να αιτιολογείται ειδικά η ανάγκη διανομής τους. Ο διαθέτης αυτών των συγγραμμάτων πρέπει να έχει εγγραφεί στον «ΕΥΔΟΞΟ» και να έχει το δικαίωμα διανομής τους στην Ελλάδα.

neopolis.gr 

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016
Επικαιρότητα
Η Πρόταση μεταρρύθμισης οδηγεί σε ένα χαοτικό σχολείο
 Με αφορμή την πρόταση της επιτροπής παιδείας για την μεταρρύθμιση του σχολείου και τις συνεντεύξεις του προέδρου της κ. Α. Λιάκου και  του προέδρου του ΙΕΠ κ. Γ. Κουζέλη, παρατηρούμε ότι διατυπώνονται απόψεις για την κοινωνία και την εκπαίδευση, που δεν αντιστοιχούν σε καμμιά πραγματικότητα.

Η κρίση της κοινωνίας εξηγείται ως ένας αόριστος γιγαντιαίος κοινωνικός μετασχηματισμός που αλλάζει την τεχνολογία και την παραγωγή, τη ροή των ανθρώπων, των αξιών και των πληροφοριών. Με βάση αυτή τη λαθεμένη και ψευδή εκτίμηση μπορεί εύκολα κανείς να τοποθετήσει την εκπαιδευτική διαδικασία στις απροσδιόριστες ροές της κοινωνίας, ενώ στην πραγματικότητα η εκπαίδευση των νέων είναι μια συστηματική, οργανωμένη, επιστημονική και γνωστική διαδικασία, που συνδέεται με τη μάθηση αντικειμένων και μεθόδων με στόχο την ικανοποίηση των αναγκών και τη λύση των προβλημάτων.

Ο πρόεδρος της επιτροπής διακηρύσσει ότι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τη κρίση με προσωρινές ισορροπίες και μέσα σε αυτές εντάσσεται το εκπαιδευτικό προσωρινό πρόγραμμα με διαρκείς μεταρρυθμίσεις. Διακρίνεται ένα ιδεολόγημα που πουλάει στην αγορά, ότι μέσα από την πληροφορία και την ψηφιακή τεχνολογία θα σώσουμε ότι μπορούμε. Στη βάση της λαθεμένης αυτής εξήγησης οικοδομείται μια θεωρία του τεράστιου όγκου πληροφοριών, που πρέπει να γίνονται αντικείμενο πρόσβασης των μαθητών και της κοινωνίας με αγωνία να τις προλάβουν, ενώ στην πραγματικότητα  δεν έχουν χρησιμότητα και αντίκρισμα στις λύσεις των προβλημάτων που τους απασχολούν.
Υποστηρίζει, επίσης, ότι διεθνοποιούνται οι κανόνες ζωής, γνώσης και κρίσης με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν όρια. Από ποιους δημιουργούνται αυτοί οι χαοτικοί κανόνες; Μια ευνομούμενη πολιτεία έχει υποχρέωση να διαμορφώσει στόχους για σχεδιασμό της εκπαίδευσης που να στηρίζονται στο γνωσιοκεντρικό σχολείο, στα μαθήματα που αντιστοιχούν στις επιστήμες και στις μεθόδους.
Η πρόταση αυτή ακυρώνει την επιστημονική γνώση στο σχολείο και την αντικαθιστά με πεδία γνώσεων και πληροφοριών στη βάση της διαθεματικής προσέγγισης, που είναι αποσπασματικές και επιλεκτικές, με τρόπους ένταξης του μαθητή στη ψηφιακή τεχνολογία. Η στόχευση είναι η μάθηση καλών τεχνικών άντλησης γνώσεων και πληροφοριών, έτοιμων μεθόδων και λύσεων και εύκολη απομνημόνευση και αναπαραγωγή. Μαθαίνω πώς να μαθαίνω σημαίνει καλύτερη τεχνική για τη μάθηση υπό μορφή αναπαραγωγής γνώσεων και όχι επεξεργασία και στοχασμό πάνω στην επιστημονική γνώση.
Η πρόταση ανάπτυξης δεξιοτήτων και ικανοτήτων για συμπληρωματική πληροφορία (παζλ), έχει ως αποτέλεσμα να συνεχίζεται η διαδικασία των εργασιακών εφαρμογών στο πλαίσιο της αγοράς με στόχο τις πρόσκαιρες λύσεις προβλημάτων και όχι ιστορικής προοπτικής και σχεδιασμού.
Η ουσία είναι ότι προτείνεται να υπάρχει απεριόριστη ρευστότητα και ευελιξία στα προγράμματα χωρίς να εξασφαλίζεται ένας γενικός σταθερός σχεδιασμός που να μπορεί να συνδέει το γενικό (γενικές αρχές και νόμοι) με το ειδικό.
Η ευελιξία ταυτίζεται με την εναλλακτικότητα και την προσαρμογή σε κάθε επίπεδο δυνατότητας μάθησης και γνώσης από τους μαθητές στην τάξη. Αυτή η ρευστότητα χωρίς επιστημονική επεξεργασία και ανταπόδοση είναι ισωπεδοτισμός και οδηγεί σε ένα χαοτικό σχολείο.
Πως θα λυθούν τα προβλήματα της επαγγελματικής αποκατάστασης ρωτάει ο κ. Λιάκος. Κατ’ αρχήν απαντάει ότι ένας όρος είναι οι περισσότερες γνώσεις και πληροφορίες που πρέπει να έχουν οι εκπαιδευτικοί ως φορείς της διδακτικής πράξης. Δεν ρωτάει όμως ποιες γνώσεις θα διδαχθούν και τι θα εξυπηρετούν. Τα επαγγέλματα που κατευθύνονται προς τις άμεσες παραγωγικές διαδικασίες και εφαρμογές χρειάζονται νέες γνώσεις που έχουν προέλθει από τις φυσικές και τεχνικές ανακαλύψεις. Τα επαγγέλματα όμως που έχουν σχέση με την εκπαίδευση ποιες νέες γνώσεις χρειάζονται; Οι νέες ερμηνευτικές και εξηγητικές γνώσεις μπορεί να είναι και παλιές με νέο περιτύλιγμα, αλλά και διαστρεβλωτικές για την ιστορική οικονομική και κοινωνική ερμηνεία και αλλαγή. Ποιος θα κρίνει τι πρέπει να μπει ως περιεχόμενο στο πρόγραμμα σπουδών; Ο κ. Λιάκος υπερασπίζεται μεταπτυχιακές έρευνες με θεσμικές- φορμαλιστικές προδιαγραφές που απαιτείται να λειτουργούν απεριόριστα, χωρίς να αντιστοιχούν κατά τη γνώμη μας με τις ανάγκες της κοινωνίας. Θεωρούμε ότι υπάρχει η αντίληψη ότι οι επιστήμονες εκπαιδευτικοί δεν μπορούν να έχουν λόγο στην μετατροπή των επιστημονικά συγγραφόμενων βιβλίων, αλλά θα είναι απλά εφαρμοστές στη διδακτική πράξη(μέθοδο).   
Προτείνεται μια ανακύκλωση της εκπαίδευσης και επανεκπαίδευσης των πτυχιούχων καθηγητικών σχολών σαν να πρόκειται για φροντιστηριακούς κύκλους. Αυτή την επιμονή στη ταύτιση της επιστημονικής γνώσης με τη διδασκαλία πως αλλιώς μπορούμε να την ερμηνεύσουμε; Παρουσιάζεται ένας μεγάλος κύκλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας χωρίς ιστορικό, κοινωνικό και παραγωγικό σκοπό. Από την άλλη δεν μπορεί η γενική εκπαίδευση να αντιστοιχεί σε κάθε εξειδίκευση. Όμως χρειάζεται εκπαιδευτικός σχεδιασμός με σταθερές κατευθύνσεις και ολοκληρωμένη μάθηση και γνώση και όχι επιλεκτική.   
Επομένως η μεταρρύθμιση για τη μεταρρύθμιση, η ευελιξία και η αποσπασματική γνώση(διαθεματικότητα-project) δεν οδηγεί πουθενά παρά στο χάος.                                      

Τέντες Παντελής
Οικονομολόγος, Σχολικός Σύμβουλος, Πρόεδρος της Ένωσης Οικονομολόγων
Τουλιάτος Σπύρος

Ιστορικός, Οργανωτικός Γραμματέας της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων

alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Επικαιρότητα
Νέα καθυστέρηση για τις μεταθέσεις
 Παράταση υποβολής των πινάκων οργανικής σύνθεσης του διδακτικού προσωπικού της ΠΕ δόθηκε στις Δ/νσεις εκπαίδευσης. Έτσι οι Δ/νσεις εκπαίδευσης θα αποστείλουν τα στοιχεία στις περιφερειακές Δ/νσεις την Τρίτη 28 Ιουνίου και οι περιφερειακές στο υπουργείο την Τετάρτη 29 Ιουνίου.

Ύστερα από τα παραπάνω είναι αμφίβολο αν θα έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία των στοιχείων από το υπουργείο μέχρι την 1η Ιουλίου για να εξετασθούν και να ανακοινωθούν οι μεταθέσεις του 2016.

Το πιθανότερο είναι να ανακοινωθούν τη μεθεπόμενη εβδομάδα δηλ. μετά τις 4 Ιουλίου.

 

Δημήτρης Μπράτης

alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Στελιος
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Παιδια μια εκτιμιση,γνωμη,αποψη οτι θελετε
 Με 14.150 μορια νομιζετε πιανω το τμημα ανθρωπολογιας στη Παντειο?

ευχαριστω.

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2016

Σχόλια (0)
τιποτα σχολη ψωλορουφυχτων δε περνας με τετοια μορια.  ΝΤΟΥΓΑΝΙ
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

Share
Γιωργος Παπ
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016
Πανελλαδικές 2016 - Μηχανογραφικό 2016
βασεις 2016 2ο πεδιο
παιδια εχω συγκεντωσει 15550 μορια κ θελω χημικο διαβαζω οτι στις περιφερειακες κ μεσαιες σχολες του πεδιου μ θα πεσουν 1500 μορια οι βασεις , προφανως χημικο αθηνας δεν περναω αλλα θεσσαλονικη μπορει? εννοω θεωρειται μεσαια σχολη το 15950 του χημικου θεσσαλονικης και ποιες γενικα θεωρουνται μεσαιες σχολες ?? σας ευχαριστω πολυ
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (0)
Πατρα περνας σιγουρα. Εχεις και καποιες καλες πιθανοτητες για Θεσσαλονικη. Ασε τον Πολ να λεει. Υπερεκτιμα τις αποδοσεις στη φυσικη. Καλη επιτυχια.
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

 
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (0)
 ΑΠΘ δυσκολα, Ηρακλειο πιο πιθανο (και παλι οχι σιγουρο).
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

 
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (0)
δυσκολο αλλα οχι ακατορθωτο,δηλωσε την και οτι γινει
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

Share
γιωργος
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016
Σχολές - Τμήματα
νοσηλευτική ή αρχαιολογία
το τμήμα νοσηλευτικής ή το τμήμα αρχαιολογίας μου προτείνετε ως 1η επιλογή;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (1)

Πρεπει να σκεφτείς πολύ σοβαρά τι θέλεις πραγματικά. Σκεψου τι επάγγελμα θα κάνεις μετά τη σχολη, γιατί  ή σχολή είναι λιγα χρόνια που θα περάσουν αμεσως. Θα μπορούσες να δεις τον εαυτό σου σαν φιλόλογο,ιστορικο, αρχαιολόγο ή θα μπορείς να δεις τον εαυτό σου σαν άθρωπο μέσα σε ένα νοσοκομείο να φροντίζει αλλους ανθρώπους? Ακόμα και γρήγορη αποκατάσταση να έχει (που πολύ αμφιβαλλω γι αυτό) θα μπορούσες να ασχοληθείς με κάτι τέτοιο  για όλη σου τη ζωή αν δεν σου αρέσει πραγματικά? Θα ασχολείσαι με άλλους ανθρώπους και φυσικά σε περίεργες καταστάσεις όπως αυτές του νοσοκομείου. Αν δεν σου αρέσει πραγματικά δεν θα μπορέσει να το κάνεις. Το ίδιο βέβαια ισχύει και με το ιστορικό αρχαιολογικό! Γι αυτό σκεψου πως μπορείς να δεις τον εαυτό σου σε δέκα χρόνια από τωρα. Ειναι σημαντικό ωστόσο σε κάθε σχολή να βλέπεις το πρόγραμμα σπουδών γιατι αν σου φαίνονται ενδιαφέροντα τα μαθήματα σου αρεσει και το αντικείμενο τους.Καλή επιτυχία σε ό,τι και αν αποφασίσεις.

Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

 [Κλείσιμο]
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (1)

 Επειδή ειμαι αποφοιτη νοσηλευτικής και γνωρίζω τα πράγματα στον χώρο, θα σου έλεγα πως πλέον δεν έχει τοση άμεση αποκατάσταση οσο είχε παλαιότερα. Επίσης είναι ένα πολύ δύσκολο επαγγελμα για γερά στομάχια.. στον δημόσιο τομέα που η έλλειψη προσωπικού αλλά και υλικών είναι τεράστια οι νοσηλευτές καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του επαγγέλματος (βάρδιες κλπ) Θα σε συμβούλευα να ρίξεις μια ματιά και στα μαθήματα και να το σκεφτείς πολύ πριν πάρεις κάποια απόφαση. 

Καλή σου επιτυχία σε ότι και αν κανεις

Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

  [Κλείσιμο]
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (1)

καμια υπερανθρωπη προσπαθεια δεν κανουν οι νοσηλευτες. κανουν το ωραριο τους και φευγουν και για τα νυχτερινα πληρωνονται εξτρα. επιπλεον με το νεο μισθολογιο λαμβανουν και το επιδομα ανθυγιεινης εργασιας.

οι νοσηλευτες ειναι σαν τους ταξιτζηδες, αναγωγοι και θρασεις. δεν σηκωνουν μυγα το σπαθι τους. μονο αν τους καταγγειλεις στη διοικηση του νοσοκομειου στρωνουν. μετα τις καταγγελίες λουφάζουν και θυμουντα να ειναι ευγενικοι/

ειχα τη συγχωρεμενη τη μητερα μου 3 μηνες μεσα στο νοσοκομειο με προχωρημενο καρκινο και ο,τι και αν τους ζητουσαμε ελεγαν πως δεν εχουν, αλλα οταν εμπαινε το 20ευρω μεσα στην τσεπη ως δια μαγειας ειχαν απ΄ ολα.

κακομιλουσαν στους ασθενεις, μιλουσαν στον ενικο στους συγγενεις λες και τους γνωριζαν. τις νυχτες φωναζαν και γελουσαν και αφηναν αυπνους τους ασθενεις.

δεν υπαρχει χειροτερη φάρα απο τους νοσηλευτες. εχουμε παει 3 φορες στα νοσοκομεια και μειναμε 2 μηνες καθε φορα. επομενως εχω ολο το δικαιωμα να εκφραζω την αποψη μου με επιχειρηματα και οχι αυθαιρετα.

απο τους δεκαδες νοσηλευτες που συναντησαμε μόνο 2 κοπελες ηταν φωτεινα παραδειγματα οι οποιες ηταν αποφοιτες της Νοσηλευτικης του ΕΚΠΑ. ολοι οι  υπολοιποι των τει ηταν ανεκδιηγητοι.

οι περισσοτεροι εξ αυτων γνωριζαν ελαχιστα πραγματα. απορω τι εκαναν 4 χρονια στο τει? εναι αξιο αποριας.

αν δεν υπαρχει συναισθηση του συγκεκριμενου επαγγελματος καλο θα ηταν να μην επιλεγεται.

 

Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

    
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (0)

Εγώ θα σας εκφράσω την προσωπική μου εμπειρία ως πρακτική και εκπαιδευόμενη. Ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα με ασθενή ούτε και συνοδό,έδινα το 100% του εαυτού μου κάθε μέρα μέσα στο νοσοκομείο. Πολλές φορές "έβγαζα" περισσότερη δουλειά και από τις νοσηλεύτριες που εργάζονταν χρόνια εκεί μέσα, καθόμουν παραπάνω ώρες για να αποκτήσω περισσότερες γνώσεις και εμπειρία. Οι γιατροί πολλές φορές ήταν εριστικοί απέναντι μας και αναγκαζόμασταν να κάνουμε πράγματα που δεν ανήκαν στις αρμοδιότητές μας. Τελοσπάντων, η συμπεριφορά η οποία βιώσατε δεν εκπροσωπεί το σύνολο του νοσηλευτικού προσωπικού.

Από εκεί και πέρα το πως φέρεται ο καθένας είναι προσωπικό του ζήτημα και θέμα αγωγής. Το πόσο σοβαρά παίρνει ο καθένας την δουλειά του είναι επίσης  θέμα επιλογής και στόχων.Σίγουρα υπάρχουν και τέτοια φαινόμενα παρόλα αυτά, όταν όλο το σύστημα υγείας υπολειτουργεί μην περιμένετε να γίνονται θαύματα από ένα μονάχα τμήμα του. Είναι τεράστιο θέμα όλο αυτό και σίγουρα δεν είμαστε οι αρμόδιοι για να το λύσουμε. 

Υποβλήθηκε πριν από 21 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

[Κλείσιμο]
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (1)
 ότι σου αρέσει πιο πολύ
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

 [Κλείσιμο]
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (2)
είμαι πάρα πολύ μπερδεμένος.Από τη μία η νοσηλευτική έχει άμεση επαγγελματική αποκατάσταση αλλά τα μαθήματα του ιστορικού μου αρέσουν περισσότερο.
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

   
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (0)
 Γιωργο ποσα μορια συγκεντρωσες αν επιτρεπεται? Κι εγω σκεφτομαι τη νοσηλευτικη εχοντας συγκεντρωσει στο 1ο πεδιο 18030..
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

   
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (0)
 Η νοσηλευτική δεν έχει και τόσο άμεση όπως λες.Αν ήμουν στη θέση σου θα έκανα αυτό που αγαπούσα γιατί είναι επιλογή ζωής όχι 4 χρόνων.
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

Share
Κωνσταντίνος
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2016 - Μηχανογραφικό 2016
5ο πεδίο / μόρια
 Γεια σας... Με 15.800 μόρια πιστεύετε μπαίνω οπα ή πα.πει. ; (5ο πεδίο)
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (0)
 μπαινεις
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

 
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (0)
 σιγουρα ναι
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

[Κλείσιμο]
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (2)
 Παιδιά εμένα με 14365 πώς με βλέπετε για οικονομικό ΕΚΠΑ;
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

  
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (0)
εισαι στο οριο,βεβαια μια πτωση 300 μοριων δεν μπορει να θεωρηθει ουτοπικη για το 5ο 
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

  
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (0)
 Σε βλέπω στο όριο
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

[Κλείσιμο]
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (1)

 Δεν ξέρω για ΟΠΑ,αλλα ΠΑΠΕΙ πρέπει να μπαίνεις σίγουρα

Εγώ ,έχω 15486 και πιστεύω οτι πιάνω την ΟΔΕ ΠΑΠΕΙ

Καλή μας επιτυχία  

 

Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

 [Κλείσιμο]
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (1)
 Καλή μας επιτυχία!! Εμένα με ενδιαφέρει πολυ και το μάρκετινγκ (14933) που θεωρώ πολυ πιθανό όσον αφορά το ο.π.α
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

   
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (0)
 Κι εμενα μου αρέσει το μαρκετινγκ αλλα θα το βάλω μετά την ΟΔΕ ΠΑ.ΠΕι.Οσο για σενα ειναι σίγουρο οτι περνας μαρκετινγκ ΟΠΑ
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

Share
Βάσω
Σάββατο, 25 Ιουνίου 2016
Επικαιρότητα
Sos ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ
 η αδερφή μου σπουδάζει στην.Θεσσαλονίκη εγώ έδωσα φέτος πανελλήνιες αλλά δεν παίρναω Θεσσαλονίκη θα μπορέσω να κάνω μεταγραφή για να πάω εκεί 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2016

Σχόλια (0)
 καλημερα! πληροίς ένα απο τα κριτηρια των μεταγραφων... χρειαζεσαι ομως και αλλα για να εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να παρεις μεταγραφη, οπως το εισοδημα, οικογενειακη κατασταση  κλπ.. σε καθε περιπτωση , σου ευχομαι καλη επιτυχια και να πραγματοποιησεις τα όνειρά σου!!
Υποβλήθηκε πριν από 7 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

Share
Αποστόλης
Σάββατο, 25 Ιουνίου 2016
Σχολές - Τμήματα
Γεωπονικά ή βιοχημεία
 Βιοχημεία Λάρισας ή Γεωπονία Θεσσαλονίκης; 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (1)
 Μην συγκρίνετε τις σχολές των ανέργων και υπαλλήλων που είναι τα βιολογικά , με τις σχολές με τα άπειρα επαγγελματικά δικαιώματα που είναι οι γεωπονικές . Μόνο που είναι πολύ πιό δύσκολες και αυτό πρέπει να το ξέρουν όσοι τις δηλώσουν .
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

 [Κλείσιμο]
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (1)
 δεν εχεις δικιο για τα βιολογικα φιλε..ειναι πολυ αξιολογες σχολες. δλδ ενας αποφοιτος γεωργικης μηχανικης ή ζωικης παραγωγης του γεωπονικου βρισκει δουλεια;
Υποβλήθηκε πριν από 23 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

  [Κλείσιμο]
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (1)
 Οποιο τμημα και να τελειωσεις του Γεωπονικου εχεις τα ιδια επαγγελματικα δικαιωματα .Δηλαδη του Γεωπονου . Διαβασε το σχετικο Προεδρικο Διαταγμα και θα καταλαβεις .
Υποβλήθηκε πριν από 22 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

    
Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2016

Σχόλια (0)
 απλα απαξιωνεις μια ολοκληρη επιστημη,αυτη της βιολογιας. Επειδη στην ελλαδα δεν εχουν αναγνωρισμενα δικαιωματα οπως θα επρεπε,δεν σημαινει οτι ειναι ανεργοι. Δηλαδη ολοι απο το γεωπονικο που βγαινουν με τι ασχολουνται;
Υποβλήθηκε πριν από 16 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

[Κλείσιμο]
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (1)

 Να συμπληρώσω: βιοχημεία Λάρισας ή διαιτολογια  Χαροκοπειου; SOS!!!!!!!!!

 

Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

  
Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Σχόλια (0)

 φιλε. μετα την βιοχημεια τι ?

χαροκοπειος με τα χιλια ,σχολη με ονομα και ξεκαθαρα επαγγ δικαιωματα

Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Υποτροφία Φοίτησης

Σελίδα 11 από 8757 (87566 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
10
11
12
13
8755
8756
8757
Επόμενο

IEK-AKMI

edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης