Τετάρτη, 27 Μαΐου 2015
 
 

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Animated Sale New - 200x200

Share
ΠΜ
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015
Σχολές - Τμήματα
Κ. Κουτρουμπελη και οποιος γνωρίζει!!
 Κ.κουτρουμπελη μπορειτε να κάνετε κάποια εκτίμηση για τις βασεις των ιατρικών σχολών με το 10 τοις εκατο; 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Σχόλια (0)
 Οι μειώσεις εκτιμώ πως δεν θα ξεπεράσουν τα 50 μόρια (ειδικά στην Αλεξανδρούπολη αρκετά λιγότερο).
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Πανος
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο
καθηγητης για μαθήματα ναυτιλίας και ευστάθειας

 ζητείται καθηγητής για ιδιαίτερα μαθήματα Ευστάθειας και Ναυτιλίας (στην Αθήνα )! είμαι τελειόφοιτος  της αεν Ασπρόπυργου καπεταναίων .Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθειά σας


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Tsakos
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Διπλή εξεταστική μόνο για τους επι πτυχίω ;
 Γεια σας, ειμαι στο 6ο ετος ιατρικής Πάτρας. Θέλω να μάθω αν η εξεταςτικη που θα γινει τον Ιούνη θα ειναι διπλή ή μόνη. Εφόσον ειναι διπλή αυτή θα ειναι για τους επι πτυχιω ή και για τα μικρότερα έτη.
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015

Σχόλια (1)
 ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥς ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015

Σχόλια (1)
Στάνταρ,αυτό φίλε/η υπάρχει, πιθανότητα να αλλάξει;
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Τρίτη, 26 Μαΐου 2015

Σχόλια (0)
 Οχι αδερφε εχει βγει ανακοινωση δεν αλλαζει 2 βδομαδες πριν την εξεταστικη με τιποτα
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΒΟΗΘΕΙΑ
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2015 - Μηχανογραφικό 2015
10% ΕΡΩΤΗΣΗ
 ΘΑ ΗΘΕΛΑ Ν ΡΩΤΗΣΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ Τ 10% ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ? ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ Ν ΚΑΝΩ Τ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΕ ΒΑΣΗ Τ ΚΩΔΙΚΟ Π ΕΙΧΑ ΟΤΑΝ ΕΔΙΝΑ ?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015

Σχόλια (1)
  μετα τις 15 ιουνιου πας σε οποιοδηποτε λυκειο σε εξυπηρετει μαζι με το απολυτήριο λυκειου, την πρωτοτυπη βεβαιωση προσβασης και την ταυτοτητα (αστυνομικη). θα βγει σχετικη ανακοινωση μετα τις πανελλαδικες λογικα!
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015

Σχόλια (0)
 για να βγαλεις κωδικο
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015
Επικαιρότητα
Δεμένη στη στρατηγική της «ανταγωνιστικότητας» η Εκπαίδευση

 Εμφαση στην προώθηση αναδιαρθρώσεων από το Συμβούλιο Υπουργών Παιδείας

Η συμβολή της Εκπαίδευσης στη στρατηγική «Ευρώπη 2020» αποτέλεσε το ζήτημα αιχμής στη Σύνοδο Υπουργών Παιδείας, που έγινε στις 18 και 19 Μάη. Στο κείμενο συμπερασμάτων, το οποίο είναι... διανθισμένο με ενδιαφέρον για συμμετοχή στην εκπαίδευση και απασχολησιμότητα των αποφοίτων, αποτυπώνεται η αγωνία να συμβάλει η Εκπαίδευση στο «όραμα» της Στρατηγικής «Ευρώπη 2020», για συνέχιση και αύξηση της ανταγωνιστικότητας των μονοπωλιακών ομίλων. Ολο το φάσμα της Εκπαίδευσης υποτάσσεται σε αυτό, από την προσχολική ακόμα ηλικία. Γίνεται, επίσης, λόγος για την εξασφάλιση δουλειάς για τους νέους, καθώς και για τη συμβολή της Εκπαίδευσης στη διαμόρφωση συνειδήσεων στο πλαίσιο των «ευρωπαϊκών αξιών».

Αφετηρία της συζήτησης ήταν το πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Κατάρτιση 2020», που αποτελεί το κλειδί «για τον εκσυγχρονισμό των ευρωπαϊκών συστημάτων Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, συμβάλλοντας στις συνολικές προτεραιότητες που θέλει η στρατηγική "Ευρώπη 2020"». Στον καταμερισμό για την επίτευξη αυτού του στόχου, ξεχωριστός ρόλος έχει ανατεθεί στα εκπαιδευτικά συστήματα, με την πλήρη υποταγή της λειτουργίας της Εκπαίδευσης, του περιεχομένου και της αποστολής της, στο στόχο της «ανταγωνιστικότητας». Είναι η ίδια στρατηγική που οδήγησε και τις προηγούμενες κυβερνήσεις στη χώρα μας στις αναδιαρθρώσεις, στην οποία υπακούν και σήμερα οι εκπαιδευτικές πολιτικές και έχει οδηγήσει στην υποβάθμιση του περιεχομένου της μόρφωσης, στην όξυνση των ταξικών φραγμών, στη φτηνή για το κράτος και επικερδή για τις επιχειρήσεις Παιδεία. Που δημιουργεί αποφοίτους χωρίς ουσιαστικά εφόδια, που ψάχνουν εφήμερες καταρτίσεις, που όταν δουλεύουν το κάνουν με τους επαχθείς όρους που έχει θέσει η ΕΕ και το μεγάλο κεφάλαιο.

Για την ανταγωνιστικότητα από το... νηπιαγωγείο

Ανάμεσα στους τίτλους που ξεχωρίζουν στα συμπεράσματα του Συμβουλίου, είναι η «συμπόρευση των στόχων της στρατηγικής "ΕΕ 2020 για δουλειές και ανάπτυξη" με αυτών της στρατηγικής "Εκπαίδευση - Κατάρτιση 2020"». Η «ενίσχυση της συνεργασίας και της συνέργειας μεταξύ των τομέων Εκπαίδευσης - Κατάρτισης και Απασχόλησης, με αναγνώριση του ρόλου της ποιοτικής Εκπαίδευσης στην προώθηση της απασχολησιμότητας και της ανταγωνιστικότητας». Η «προσέλκυση του ιδιωτικού κεφαλαίου σε στρατηγικά σχέδια», στο πλαίσιο και ευρωπαϊκών προγραμμάτων που εφαρμόζονται σε Εκπαίδευση και Κατάρτιση.

Εμφαση δόθηκε και στο ρόλο της Εκπαίδευσης στην καλλιέργεια συνειδήσεων, στα μέτρα των «αξιών» της ΕΕ. Τονίζεται πως «η Εκπαίδευση δεν μπορεί να περιορίζεται στην εύρεση εργασίας, αλλά πρέπει και να προωθεί την προσωπική ανάπτυξη, την κριτική σκέψη και την ιδιότητα του ενεργού πολίτη, με επίκεντρο τις Κοινές Ευρωπαϊκές Αρχές». Στο πλαίσιο και της σχετικής Διακήρυξης που υπογράφτηκε στο Παρίσι το Μάρτη, καλείται η Εκπαίδευση να παίξει το ρόλο που της αναλογεί στην «αποτροπή της ριζοσπαστικοποίησης», ενός όρου - λάστιχο που μπορεί να χωρά την αμφισβήτηση των κυρίαρχων επιλογών και του «μονοδρόμου» της ΕΕ, την τρομοκρατία, τις εκρήξεις στα «γκέτο» των ευρωπαϊκών μεγαλουπόλεων, με τα εξαθλιωμένα λαϊκά στρώματα.

Σε ό,τι αφορά την ελληνική συμμετοχή στο Συμβούλιο, το υπουργείο Παιδείας ενημέρωσε πως ο Αριστείδης Μπαλτάς «τόνισε τη σημασία των στόχων του στρατηγικού πλαισίου "Εκπαίδευση - Κατάρτιση 2020", στο πλαίσιο της συζήτησης για την ενδιάμεση ανασκόπησή του». «Υπογράμμισε την ανάγκη συσχέτισης της Εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας, λαμβανομένων υπόψη των πραγματικών -όχι εικονικών- προβλημάτων της αγοράς» σημειώνεται μεταξύ άλλων, ενώ σε ό,τι αφορά τη συζήτηση για τη Διακήρυξη του Παρισιού, «ο υπουργός αναφέρθηκε στα εξαιρετικά επικίνδυνα φαινόμενα εσωτερικής διαίρεσης και εξωτερικών κινδύνων, ενώ δήλωσε ότι απαιτείται σεβασμός και κατανόηση των πολιτισμικών διαφορών».

 

rizospastis.gr





Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Ο καλός δάσκαλος βλάπτει την παραπαιδεία

 

 του Απόστολου Λακάσα

 Ο καλός εκπαιδευτικός είναι η βάση του καλού σχολείου. Το παραδέχεται ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς, ο οποίος αποκρυσταλλώνει το όνειρό του για ένα καλό δημόσιο σχολείο στην εξάλειψη του φροντιστηρίου. «Το ιδεατό θα είναι να μην κάνουν φροντιστήριο οι μαθητές, να δώσουν εξετάσεις για το πανεπιστήμιο απλώς με ό,τι έχουν μάθει από το λύκειο», ανέφερε ως όραμά του ο κ. Μπαλτάς στην εκπομπή του Παύλου Τσίμα στον ΣΚΑΪ.


Ο στόχος της απάλειψης των φροντιστήριων αποδεικνύεται ο ύψιστος για κάθε υπουργό Παιδείας, καθώς χτυπάει ένα από τα ευαίσθητα σημεία, αυτό της τσέπης κάθε γονιού. Σύμφωνα με έρευνα του Κέντρου Αναπτυξιακής Εκπαιδευτικής Πολιτικής της ΓΣΕΕ, το 2013 –κι ενώ η κρίση είχε αρχίσει να βιώνεται έντονα από τον μέσο Ελληνα– για φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα δόθηκαν 1.054.122.615 ευρώ, για ξένες γλώσσες 859.289.493 ευρώ. Δηλαδή συνολικά σχεδόν 2 δισεκατομμύρια ευρώ για να αναπληρωθούν οι ελλείψεις της εκπαίδευσης στο σχολείο.

Και μάλιστα οι γονείς το τελευταίο από το οποίο κάνουν οικονομία είναι η εκπαίδευση των παιδιών τους. Σύμφωνα με άλλη πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ, μόλις το 24% των μισθωτών «έκοψε» εκπαιδευτικές δαπάνες, όταν το 65% μείωσε τις αγορές ρούχων και το 33% των τροφίμων. Ετσι και οι γονείς –όπως και ο κ. Μπαλτάς– ελπίζουν τα παιδιά τους να έχουν έναν καλό ευσυνείδητο εκπαιδευτικό. Το ελπίζουν, τον ψάχνουν. Τον βρίσκουν; Εξαίρεση ή κανόνας, γεγονός είναι ότι και οι καθηγητές έχουν συμβάλει στη γιγάντωση του φαινομένου των φροντιστηρίων. Ακολουθώντας τη δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία της ήσσονος προσπάθειας, αφήνουν χώρο για τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα μαθήματα, που πολλές φορές κάνουν οι ίδιοι.

Ουσιαστικά, οι εκπαιδευτικοί εκμεταλλεύονται τους όρους της ελεύθερης αγοράς και τις αδυναμίες του εκπαιδευτικού συστήματος.

Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της παραπαιδείας, είτε πρέπει να κλείσει –καθεστωτικά– τα φροντιστήρια, οπότε το δημόσιο σχολείο δεν θα έχει ανταγωνισμό, είτε θα πρέπει να αξιολογήσει το δημόσιο σχολείο για να το κάνει καλύτερο. Με βάση τις αποφάσεις του κ. Μπαλτά και του αναπληρωτή του Τάσου Κουράκη μάλλον κινούνται προς το ανεδαφικό, πρώτο σενάριο, αφού καταργούν και την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αλλά και την Τράπεζα Θεμάτων, που ήταν ένας τρόπος να αναγκαστούν οι καθηγητές του λυκείου να διδάσκουν όλη τη διδακτέα ύλη. Ο κ. Μπαλτάς και ο κ. Κουράκης ομνύουν υπέρ του δημόσιου σχολείου, αλλά μόνο στα λόγια. Οσο για τις πράξεις; Δείγμα γραφής δίνει όχι μόνο το υπουργικό δίδυμο, αλλά και οι συνομιλητές τους. Εχουν μάλλον ως πάρεργο τη σχολική τάξη και τον άσπρο πίνακα με τον μαύρο μαρκαδόρο (η κιμωλία τείνει να εκλείψει από τις σχολικές αίθουσες για όσους δεν το γνωρίζουν...) και ως βασική δουλειά τη μαντική των βάσεων και τον συνδικαλισμό.

Έντυπη
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2015 - Μηχανογραφικό 2015
Το exit poll για τα πρώτα μαθήματα των εξετάσεων

 του Απόστολου Λακάσα

πηγή: kathimerini.gr 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:

 

 

 

 

 

 

 

 

Η προστασία και αξιοποίηση της πολιτισμικής μας κληρονομιάς δεν είναι ένα δύσκολο θέμα για να καταθέσουν τις απόψεις τους οι Ελληνες 18χρονοι. Το έχουν διδαχθεί στο σχολείο και στα φροντιστήρια, ενώ το τελευταίο διάστημα τα ταφικά ευρήματα στην Αμφίπολη, η προσπάθεια για την επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα και η ανάδειξη των αρχαίων θεάτρων το έχουν φέρει ψηλά στην ατζέντα της επικαιρότητας.

Και όμως, οι υποψήφιοι για την τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν κατάφεραν να εντυπωσιάσουν τους βαθμολογητές με τις απόψεις τους για τη διατήρηση και ανάδειξη της πολιτισμικής μας κληρονομιάς – το θέμα που ετέθη στη Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση, μάθημα με το οποίο ξεκίνησαν οι φετινές πανελλαδικές εξετάσεις για πανεπιστήμια και ΤΕΙ. Αυτό δείχνουν οι πληροφορίες από τα βαθμολογικά κέντρα. Σε συνδυασμό με τις εκτιμήσεις από τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων στα υπόλοιπα οκτώ μαθήματα που εξετάστηκαν έως τώρα, τα πρώτα «exit polls» δείχνουν μείωση των πολύ καλών και άριστων βαθμολογιών και υπερσυγκέντρωση στις βαθμολογίες μεταξύ 10 και 15.

Ειδικότερα, στους υποψηφίους Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων (ομάδα Β΄) –πρόκειται για τη μεγαλύτερη κατηγορία υποψηφίων από τους συνολικά περίπου 105.000 που θα διεκδικήσουν μία από τις 68.345 θέσεις σε ΑΕΙ/ΤΕΙ– δόθηκε για επεξεργασία διασκευή του κειμένου «Εμείς και οι αρχαίοι χώροι θέασης και ακρόασης» του καθηγητή Βασίλη Λαμπρινουδάκη στον συλλογικό τόμο «“Διάζωμα”, Κίνηση πολιτών για την ανάδειξη των αρχαίων θεάτρων». Ετσι, στο πλαίσιο της Εκθεσης τους ζητήθηκε να εκθέσουν τις απόψεις τους σχετικά «με τους λόγους για τους οποίους πρέπει το ευρύ κοινό να πλησιάσει και να γνωρίσει τους χώρους και τα μνημεία της πολιτισμικής μας κληρονομιάς και τις δραστηριότητες με τις οποίες οι πολίτες, και ειδικότερα οι νέοι, θα εξοικειωθούν με αυτά».

«Παρότι το θέμα θεωρείται εύκολο, στα γραπτά εμφανίζονται οι πάγιες αδυναμίες των μαθητών. Τα παιδιά δεν έχουν ούτε διαβάσματα ούτε βιώματα για να μπορέσουν να αναπτύξουν δικές τους “χωνεμένες” απόψεις. Εάν κάποιος δεν έχει επισκεφθεί το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου ή τον αρχαιολογικό χώρο της περιοχής του –σε όλη τη χώρα υπάρχουν–, θα καταφύγει στους γνωστούς τυποποιημένους τρόπους ανάπτυξης των θεμάτων», ανέφερε μιλώντας στην «Κ» έμπειρη φιλόλογος που βαθμολογεί φέτος γραπτά της Νεοελληνικής Γλώσσας. Η βαθμολόγηση ξεκίνησε την Τετάρτη και τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι «ακόμη και με εύκολα θέματα δεν μπορούν να βελτιωθούν αντίστοιχα οι άριστες επιδόσεις λόγω των παθογενειών του εκπαιδευτικού συστήματος», όπως τονίζει στην «Κ» έτερος βαθμολογητής. Στο ίδιο πλαίσιο κινούνται οι εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών του φροντιστηρίου ΟΡΙΟΝ στην «Κ», δηλαδή ότι το ποσοστό των γραπτών πάνω από 15 θα είναι στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, ενώ θα αυξηθούν τα γραπτά πάνω από τη βάση.

Υπερσυγκέντρωση γραπτών στις μεσαίες βαθμολογίες αναμένεται και στα υπόλοιπα τέσσερα μαθήματα Γενικής Παιδείας, και κυρίως στα δύο πιο δημοφιλή, Μαθηματικά και Βιολογία. Συγκεκριμένα:

• Στα Μαθηματικά (πέρυσι το 31,1% των υποψηφίων επέλεξε το μάθημα) το 73,93% έγραψε πάνω από 10 και εξ αυτών το 47,32% πάνω από 15. Φέτος, το ίδιο ποσοστό υποψηφίων αναμένεται να βαθμολογηθεί πάνω από 10, μόνο που πολύ λιγότεροι (περίπου το 35%) θα πάρουν πάνω από 15 και περισσότεροι θα βρεθούν μεταξύ 10-15 (40% φέτος, 26,61% πέρυσι).

• Στη Βιολογία (το 62,5% των υποψηφίων πέρυσι) το 54,45% των γραπτών πάνω από 15 δύσκολα θα επαναληφθεί.

• Στη Φυσική (2,5% πέρυσι) αναμένεται μείωση των άριστων και πολύ καλών βαθμολογιών, με τους υποψηφίους να συνωστίζονται μεταξύ 10-15.

• Τα θέματα Ιστορίας (επελέγησαν από το 0,8% των υποψηφίων πέρυσι) ήταν αρκετά εύκολα και είναι το μόνο μάθημα που αναμένεται σαφής αύξηση των γραπτών πάνω από 15 – εύκολος στόχος μετά το χαμηλό 16,66% πέρυσι.

• Η Βιολογία, η Λογοτεχνία, η Χημεία-Βιοχημεία και οι Αρχές Οργάνωσης Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΑΟΔΕ) εξετάστηκαν την Παρασκευή και έως χθες δεν είχε αρχίσει η βαθμολόγηση των γραπτών. Αρα μόνο εκτιμήσεις μπορούν να γίνουν για τις επιδόσεις με βάση τον βαθμό δυσκολίας των θεμάτων. Οι καθηγητές του ΟΡΙΟΝ, μιλώντας στην «Κ», διαβλέπουν μείωση των πολύ καλών γραπτών στα τρία από τα τέσσερα μαθήματα – πλην των ΑΟΔΕ. Μάλιστα, καθώς η Βιολογία είναι μάθημα βαρύτητας για τις σχολές επιστημών υγείας, η μείωση των αρίστων γραπτών θα επηρεάσει την πορεία των βάσεων εισαγωγής στη μάχη για μια θέση στις περιζήτητες ιατρικές σχολές.

Επιασαν τα στιλό και οι βαθμολογητές

Εκτός από τους υποψηφίους που διεκδικούν μία θέση σε ΑΕΙ, σε πυρετώδη ρυθμό βρίσκονται και οι βαθμολογητές, με στόχο να αποκτήσουν ενιαία φιλοσοφία στη βαθμολόγηση ώστε να αποφευχθούν αδικίες.

Ετσι, όλο το προηγούμενο διάστημα πραγματοποιήθηκαν στην Αττική, αλλά και σε άλλες περιοχές της χώρας, εργαστήρια βαθμολόγησης, στα οποία μετείχαν κυρίως φιλόλογοι, καθώς στα φιλολογικά μαθήματα παρατηρούνται τα μεγαλύτερα ποσοστά αναβαθμολόγησης γραπτών.

Ειδικότερα, βαθμολογητές μπορούν να γίνουν οι καθηγητές που διδάσκουν ή έχουν διδάξει τα εξεταζόμενα μαθήματα φέτος ή μέσα στην τελευταία τριετία. Το υπουργείο Παιδείας απευθύνει πρόσκληση στους εκπαιδευτικούς και εάν αποδεχθεί ικανός αριθμός, τότε προχωρεί η διαδικασία. «Αλλιώς αρχίζουν τα τηλέφωνα προς όλους», όπως ανέφερε στην «Κ» στέλεχος του υπουργείου. Η βαθμολόγηση στα περίπου 60 βαθμολογικά κέντρα της χώρας αρχίζει περί τις τρεις ημέρες μετά την εξέταση κάθε μαθήματος. Για τη βαθμολόγηση ενός γραπτού, ανεξαρτήτως μαθήματος, ο βαθμολογητής λαμβάνει 1,5 ευρώ και έως πέρυσι είχε την υποχρέωση να διορθώσει τουλάχιστον 25 γραπτά. Ο μηχανισμός εξετάσεων του υπουργείου επιδιώκει, εύλογα, να διαθέτει βαθμολογητές με πείρα. Ομως, για το «δέσιμο» της ομάδας των βαθμολογητών διοργανώνονται πριν από τις εξετάσεις στις κατά τόπους Διευθύνσεις Εκπαίδευσης εργαστήρια βαθμολόγησης, σεμινάρια όπου συζητούνται τα κριτήρια στη βαθμολόγηση των γραπτών (π.χ. πρωτοτυπία λόγου, αυθεντικότητα ιδεών αντί λεξιθηρίας). Μάλιστα, πραγματοποιούνται και προσομοιώσεις βαθμολόγησης. «Ο στόχος είναι να συγκλίνουν τα κριτήρια που υιοθετούν οι βαθμολογητές με βάση τους στόχους κάθε μαθήματος», ανέφερε, μιλώντας στην «Κ», ο φιλόλογος Παύλος Βελιτζέλος, ο οποίος έχει εξειδικευθεί στη βαθμολόγηση της Εκθεσης.

Κρίσιμο και ένα μόριο

Αλλωστε, στη Νεοελληνική Γλώσσα-Εκθεση και τη Λογοτεχνία σημειώνονται τα μεγαλύτερα ποσοστά αναβαθμολόγησης. Το υπουργείο Παιδείας έχει σταματήσει τα τελευταία χρόνια να ανακοινώνει τα ποσοστά ανά μάθημα, αλλά το 2011 ήταν 21,88% στη Λογοτεχνία και 19,56% στη Νεοελληνική Γλώσσα. Το υψηλότερο όλων ήταν το 24,73% στη Λογοτεχνία το 2009.

Ενα γραπτό αναβαθμολογείται, δηλαδή πρέπει να βαθμολογηθεί από έναν τρίτο καθηγητή, όταν η διαφορά μεταξύ των βαθμών των δύο βαθμολογητών είναι μεγαλύτερη των 12 μονάδων με άριστα τις 100. Ο τελικός βαθμός προκύπτει από τον μέσο όρο των δύο μεγαλύτερων βαθμών. Ομως, το εύρος της επιτρεπτής διαφοράς των 12 μονάδων κρίνεται από ορισμένους μεγάλο και ότι δημιουργεί αδικίες. Οπως ανέφερε στην «Κ» ο μαθηματικός-ερευνητής Στράτος Στρατηγάκης, εάν ο πρώτος βαθμολογητής βαθμολογήσει με 70 και ο δεύτερος με 82 ο μέσος όρος είναι 76. Ο τελικός βαθμός είναι 15,2 με άριστα το 20, ενώ αν οι δύο βαθμολογητές βαθμολογούσαν όσο ο πρώτος ο τελικός βαθμός θα ήταν 14. Αν και οι δύο βαθμολογητές βαθμολογούσαν όσο και ο δεύτερος, ο τελικός βαθμός θα ήταν 16,4. Οι διαφορές είναι μεγαλύτερες της μιας μονάδας. Για τη διαμόρφωση του συνόλου των μορίων κάθε υποψηφίου (με άριστα τις 20.000 για σχολές χωρίς ειδικό μάθημα), μία μονάδα στις 20 αντιστοιχεί από 136 έως 266 μόρια, ανάλογα με τον συντελεστή βαρύτητας κάθε μαθήματος. Και όπως λέει ο κ. Στρατηγάκης, «με δεδομένο τον ανταγωνισμό για μία θέση στις περιζήτητες σχολές είναι κρίσιμο και το ένα μόριο, πόσο μάλλον τα 266».

Έντυπη
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015
Επικαιρότητα
Ανακοίνωση προεπιλεγμένων υποψηφίων για το σεμινάριο Pestalozzi 2015 στην ΙΣΠΑΝΙΑ

 

 

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Παγωμένες οι μεταθέσεις,διορισμούς, μετατάξεις και αποσπάσεις

Φτάνουμε στον Ιούνιο, σε λίγες μέρες, κι η κατάσταση με τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών παραμένει στάσιμη.

Οι μεταθέσεις έχουν παγώσει, εξαιτίας του ζητήματος των μετατάξεων, η επιτροπή για τους διορισμούς δεν έχει συνεδριάσει ακόμη, η εγκύκλιος για τις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ δεν έχει ακόμη εκδοθεί,η επιτροπή για τις μετατάξεις δεν έχει ξανασυνεδριάσει και κανείς δεν γνωρίζει τι τελικά θα γίνει, οι ρυθμίσεις για την αναγνώριση της προυπηρεσίας των αναπληρωτών, τον αριθμό των μόνιμων διορισμών κλπ καθυστερούν, τη στιγμή που χρειάζεται πολύς χρόνος για να συνταχθούν οι νέοι πίνακες και να γίνουν οι προσλήψεις. Η ηγεσία του υπουργείου παιδείας δείχνει να μην έχει κανένα σχέδιο, κανένα πλάνο για την αντιμετώπιση της κατάστασης.

Η καθημερινή τακτική της θυμίζει το “βλέποντας και κάνοντας”. Γιατί πώς αλήθεια αλλιώς να εξηγηθεί αυτή η καθυστέρηση; πώς να εξηγηθεί ότι πήγαμε στην επιτροπή για τους διορισμούς κι ενημερωθήκαμε εκεί ότι η συνεδρίαση αναβάλλεται χωρίς να προσδιορισθεί το πότε θα γίνει η συνεδρίαση; Πώς να εξηγηθεί ότι και η επιτροπή για τις μετατάξεις δεν ξανασυνεδρίασε; Όλα αυτά δείχνουν ότι δεν υπάρχει ούτε η στοιχειώδης οργάνωση ,ούτε κανένας προγραμματισμός. Με την ψυχή στο στόμα πάλι…. Χιλιάδες εκπ/κοί θα” ξεροσταλιάζουν”, για μια ακόμη φορά, ολόκληρο το καλοκαίρι για να πληροφορηθούν αν μετατίθενται,αν αποσπώνται,αν προσλαμβάνονται. Και φυσικά η ομαλή έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στον αέρα… “τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα”… 

Πηγή: Δημήτρης Μπράτης - ανακοίνωση στην προσωπική του σελίδα στο Facebook

 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2015
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2015 - Μηχανογραφικό 2015
Τα μόρια που προσφέρει το κάθε μάθημα στις πανελλαδικές
 Σε μαθήματα που χαρακτηρίζονται βαρόμετρο για τη διαμόρφωση των βάσεων εισαγωγής λόγω των συντελεστών βαρύτητας διαγωνίζονται σήμερα περίπου 75.000 υποψήφιοι. Τόσο τα Αρχαία της Θεωρητικής Κατεύθυνσης όσο και τα Μαθηματικά έχουν συντελεστές 1,3. 

Τα μαθήματα αυτά είναι πολύ σημαντικά και έχουν μεγάλη βαρύτητα στην τελική διαμόρφωση των μορίων. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι τα δυο αυτά μαθήματα σε περίπτωση που ένας μαθητής είχε τους ίδιους βαθμούς σε όλα τα μαθήματα συνεισφέρουν με τα εξής ποσοστά: 
Μάθημα
Ποσοστό συμμετοχής με 6 μαθήματα
Μόρια
Ποσοστό με 7 μαθήματα
Μόρια
1ο μάθημα αυξ.βαρύτητας (1.3)
26.3%
5.266,67
11,43%
2285,7
2ο μάθημα αυξ.βαρύτητας (0.7)
20.33%
4.066,67
24,43%
4885,7
Κάθε μάθημα από τα υπόλοιπα
13.33%
2666,67
18,43%
3685,7
Γενικά οι μαθητές πρέπει να ξέρουν ότι μια µια μονάδα στο πρώτο µάθηµα αυξημένης βαρύτητας δίνει  σχεδόν διπλάσια µόρια από µια μονάδα στα υπόλοιπα μαθήματα που δεν έχουν συντελεστή βαρύτητας.  Όσον αφορά το δεύτερο μάθημα βαρύτητας που έχει συντελεστεί 0.7 δίνει περίπου 50% περισσότερα μόρια από τα άλλα μαθήματα. 
 
 
Μόρια ανά μονάδα μαθήματος  με 6 μαθήματα
Μόρια ανά μονάδα με 7 μαθήματα
Κάθε μάθημα από τα 6
133,33
114,3
1ο μάθημα αυξ.βαρύτητας
263,33
244,3
2ο μάθημα αυξ.βαρύτητας
203,33
184,3
Για να γίνουν πιο κατανοητά τα στοιχεία παρουσιάζομαι ένα παράδειγμα. Έστω μαθητής της θεωρητικής κατεύθυνσης γράφει 10 στα αρχαία αφού κάθε μονάδα προσφέρει 263,33 μόρια ο μαθητής θα συγκεντρώσει 2633,3 μόρια.  Αν πάλι γράψει 10 στην ιστορία που είναι το δεύτερο μάθημα βαρύτητας θα συγκεντρώσει 2033,3 μόρια ενώ για τα υπόλοιπα μαθήματα το 10 θα του προσφέρει 1333,3 μόρια.
Η συμβολή του προφορικού βαθμού
Οι μαθητές δεν πρέπει να υποτιμούν και τους προφορικούς βαθμούς των τετραμήνων γιατί και αυτοί έχουν τη δική τους συμβολή στη διαμόρφωση των μορίων που θα συγκεντρώσει ο υποψήφιος.  Αυτό συμβαίνει γιατί ο βαθμός πρόσβασης για κάθε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα προκύπτει  κατά 70% από τη γραπτή επίδοση του μαθητή και κατά 30% από τον προφορικό βαθμό.
Για παράδειγμα μαθητής που έχει γράψει 14 στα μαθηματικά κατεύθυνσης και έχει 16 μέσο όρο προφορικών ο βαθμός πρόσβασης δεν θα είναι 14 άλλα 14.6 (14Χ0.7= 9.8 16Χ0.3= 4.8.. 9.8+4.8= 14.6)
Διόρθωση προφορικού
Αν η διαφορά του Μ.Ο. των προφορικών βαθμών των δύο τετραμήνων, από τον γραπτό, είναι μεγαλύτερη από δύο  μονάδες τότε ο προφορικός διορθώνεται ώστε να προσεγγίζει τον γραπτό στις δύο μονάδες.
Παράδειγμα
Α τετράμηνο 18
Β τετράμηνο 19
Μ.Ο= 18.5 
Αν ο μαθητής στο μάθημα που έχει προφορικά 18.5 γράψει 12 τότε το 18.5 των προφορικών αναπροσαρμόζεται προς τα κάτω ώστε να απέχει δυο μονάδες. Άρα το 18.5 γίνεται 14. 
Καλόγηρος Βασίλειος
πηγή: news.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 11 από 7006 (70060 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
10
11
12
13
7004
7005
7006
Επόμενο

Νομική - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας - Κύπρος - Τμήμα Νομικής

edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης