Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017
 
 

Υποτροφία Φοίτησης

Δωρεάν Μαθήματα Η/Υ

Αγγελίες

biografika.gr

Σπουδές στην Κύπρο

Πανελλαδικές 2017 - Μηχανογραφικό 2017

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Διαγωνισμός: Κέρδισε δωροεπιταγή αξίας 1900€ για εξαργύρωση σε ειδικότητες του ΙΙΕΚ American

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017
Επικαιρότητα
ΟΑΕΔ: Ημέρες Εργασίας για νέους 15-24 ετών
 Αν είσαι νέος και ψάχνεις απασχόληση, το νέο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ διοργανώνει Ημέρες Εργασίας και Εργαστήρια Συμβουλευτικής. Αναλυτικά η ανακοίνωση.

Είσαι νέος 15-24 ετών και ψάχνεις μία θέση απασχόλησης; Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Youth Guarantee: 3 Steps to Finding a Job», ο ΟΑΕΔ, διοργανώνει από κοινού με τους Δήμους Θεσσαλονίκης, Καλλιθέας, Αιγάλεω και Περιστερίου καθώς και με τους φορείς ΧΑΝΘ και Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, Ημέρες Εργασίας και Εργαστήρια Συμβουλευτικής για νέους 15-24 ετών που βρίσκονται εκτός Απασχόλησης, Εκπαίδευσης ή Κατάρτισης (ΕΑΕΚ).

 

Στόχος των εκδηλώσεων είναι η ενεργοποίησή των νέων. Παράλληλα, το πρόγραμμα έχει ως στόχο την άμεση και ομαλή ένταξη τους είτε στην αγορά εργασίας, είτε στην επαγγελματική εκπαίδευση ή κατάρτιση. Για όλα αυτά, λαμβάνονται υπόψη τα ιδιαίτερα προσόντα και οι δεξιότητές τους.

Το πρόγραμμα

• Ημέρα Εργασίας με τη συμμετοχή φορέων της αγοράς εργασίας, επιχειρήσεων και εκπροσώπων ευρωπαϊκών δικτύων σχετικών με την κινητικότητα των εκπαιδευομένων και των εργαζομένων.

• Εργαστήρια Συμβουλευτικής και Ενεργοποίησης που δίνουν κατευθύνσεις σχετικά με τον επαγγελματικό προσανατολισμό, τις τεχνικές αναζήτησης εργασίας και την ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών

• Ομιλίες/παρουσιάσεις των διοργανωτών και άλλων φορέων

Οι εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν

• Στις 23 Σεπτεμβρίου 2017 και ώρα 10:00-16:00 στον προαύλιο χώρο του Χαροκόπειου Πανεπιστήμιου (Ελευθ. Βενιζέλου 70, 176 76, Καλλιθέα).
• Στις 30 Σεπτεμβρίου 2017 και ώρα 10:00-14:00 στο χώρο του Πολιτιστικού Κέντρου «Γιάννης Ρίτσος» (Δημαρχείου 17 και Κουντουριώτου, 122 42, Αιγάλεω).
• Στις 7 Οκτωβρίου 2017 και ώρα 10:00-16:00 στο χώρο της ΧΑΝΘ (Ν. Γερμανού 1 – Πλατεία ΧΑΝΘ 546 21, Θεσσαλονίκη).
• Στις 7 Οκτωβρίου 2017 και ώρα 10:00-16:00 στον ανοιχτό χώρο της Πλατείας Ελευθερίου Βενιζέλου ή Πλατείας Εσταυρωμένου (Στάση Μετρό Αιγάλεω, 122 42, Αιγάλεω)
• Και τέλος στις 14 Οκτωβρίου 2017 και ώρα 10:00-16:00 στο χώρο του Νέου Δημαρχείου Περιστερίου (Καραθεοδωρή 1, 121 34, Περιστέρι).

mycampus.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017
Επικαιρότητα
Πώς κινείται η βιομηχανία πληρωμένων εργασιών σε φοιτητές ; Πόσο χρεώνουν;
 Μπορεί τα δίκτυα παροχής πληρωμένων εργασιών σε φοιτητές να μην είναι κάτι καινούριο- η περίπτωση των 106 στο Πανεπιστήμιο Πάτρας απλά επανέφερε το ζήτημα στην επικαιρότητα- ωστόσο το Διαδίκτυο έχει δώσει άλλη διάσταση στην εν λόγω βιομηχανία, καθώς πλέον η όλη δραστηριότητα γίνεται απροκάλυπτα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο Ίντερνετ εν γένει.

Ποιες είναι αυτές οι «βιομηχανίες» ;

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου, πλέον στο αντικείμενο – που παλαιότερα «κρυβόταν» πίσω από εταιρείες που «στα χαρτιά» παρείχαν άλλες υπηρεσίες (πχ φροντιστήρια κλπ) και κυκλοφορούσε στόμα με στόμα- επιδίδονται διάφορα γραφεία, αλλά και φοιτητές με «επιχειρηματικό δαιμόνιο», που διαφημίζουν τις υπηρεσίες τους με προσεκτικές και γενικόλογες διατυπώσεις (διευκρινίσεις δίνονται τηλεφωνικά). Επίσης, όπως σημειώνεται στο ρεπορτάζ, υπάρχουν και καταγγελίες από άτομα που έχουν δουλέψει σε τέτοιες εταιρείες και δεν έχουν λάβει χρήματα, ή λαμβάνουν λιγότερα.

Πόσο χρεώνουν τους φοιτητές;

Όσον αφορά στις τιμές, ποικίλλουν: Από 30-80 ευρώ για εργασίες μικρών απαιτήσεων (και φιλικές τιμές μεταξύ φοιτητών), μέχρι και 150-500 εάν πρόκειται για διπλωματική εργασία.

 

Πηγή:huffpost.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017
Επικαιρότητα
Οι προθεσμίες για την υποβολή αιτήσεων για το στεγαστικό επίδομα 2016-2017

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους, δικαιούχους του στεγαστικού επιδόματος για το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017, ότι μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για την χορήγησή του, από την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017 έως και την Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017.

Ειδικότερα, και για λόγους που σχετίζονται αποκλειστικά με τις τεχνικές προδιαγραφές της ηλεκτρονικής εφαρμογής, οι δικαιούχοι-φοιτητές  των κάτωθι  Ιδρυμάτων:

-          Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθήνας

-          Πολυτεχνείο Κρήτης

-          ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας

καλούνται να υποβάλλουν την αίτησή τους ηλεκτρονικά από την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017 έως και την Παρασκευή 20 Οκτωβρίου  2017.

Οι ενδιαφερόμενοι  θα πρέπει να επισκέπτονται την ειδική εφαρμογή στεγαστικού επιδόματος στην ηλεκτρονική διεύθυνσηhttps://stegastiko.minedu.gov.gr, προκειμένου να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους.

Για την είσοδό τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή, οι αιτούντες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από την ΑΑΔΕ για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του TAXISnet.  

Περισσότερες πληροφορίες δίνονται σε  σχετική εγκύκλιο που αφορά στη χορήγηση του στεγαστικού επιδόματος για το ακαδημαϊκό έτος 2016-17.

To Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προχώρησε για πρώτη φορά φέτος, από το 2004 που χορηγείται το στεγαστικό επίδομα, στη δημιουργία ηλεκτρονικής εφαρμογής αιτήσεων.  Σε συνεργασία με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων τα οικονομικά στοιχεία που αποτελούν προϋπόθεση για τη χορήγηση του επιδόματος αντλούνται με διαλειτουργικότητα από την ΑΑΔΕ. Έντυπες βεβαιώσεις απαιτούνται για εξαιρετικές περιπτώσεις μόνο. Η ηλεκτρονική εφαρμογή περιορίζει τη γραφειοκρατία, εξασφαλίζει την εγκυρότητα και μειώνει σε πολύ μεγάλο βαθμό το χρόνο εξαγωγής των αποτελεσμάτων.

                               

Η εγκύκλιος σε μορφή pdf       

minedu.gov.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Κόλλησα
Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Σοσ άμα μπορείτε
Όταν λέει στα δικαιολογητικα έκπτωση της ηλεκτρονικής εγγραφής και υπογεγραμμενη τι εννοεί ;;; 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017

Σχόλια (0)

 

 

 

ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΛΕΕΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΣ........ 

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στο ΙΙΕΚ American!

 
Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017

Σχόλια (0)
 εκτυπωμενη την ηλεκτρονικη αιτηση εγγραφης,θα εννοεις!τι εκπτωση λες!
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Α.Κ.
Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017
Σχολές - Τμήματα
10%
Αρχικά θα ήθελα να ρωτήσω αν το 10 % θα ισχύει του χρόνου για αυτούς που δώσαμε πανελλήνιες το 2017.Έπειτα θα ήθελα κάποια εκτίμηση για τη βάση με το 10% της Ιατρικής ΑΠΘ του χρόνου ...με 18.964 έχω πιθανότητες?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017

Σχόλια (1)
 ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕΙ.ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΤΟ 6% ΚΑΙ ΤΟ 2019 ΓΙΑ ΤΟ 4%.ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΩ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΙΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΠΘ.ΤΟ 2019 ΜΕ 4%.....1000% ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ!
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017

Σχόλια (1)
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! :) Και εγώ αυτό νομίζω πως με τη δεύτερη χρονιά θα το πιάσω..
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017

Σχόλια (1)
 ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΩΡΑ?
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στο ΙΙΕΚ American!

   [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2017

Σχόλια (1)
 Στην Ιατρική Λάρισας..έπιανα και των Ιωαννίνων αλλά έβαλα 2η επιλογή Λάρισα λόγω απόστασης...
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     
Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2017

Σχόλια (0)
ΩΧ,ΒΡΕ ΦΙΛΕ ΠΩΣ Κ ΕΤΣΙ?ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤ ΙΑΤΡΙΚΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...ΚΑΛΑ,ΑΦΗΣΕΣ ΕΞΩ Τ ΙΑΤΡΙΚΗ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ(ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Κ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΠΟΛΗ) ΓΙΑ Τ ΛΑΡΙΣΑ???ΟΣΟ ΓΙΑ Τ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ Τ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ.ΕΝΤΑΞΕΙ,Τ ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΜΑΚΡΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΤΙ Τ ΤΡΟΜΕΡΟ!ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ,ΟΧΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΤ ΙΩΑΝΝΙΝΑ  Κ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ Τ ΣΚΕΦΤΕΙΣ Κ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ...ΤΩΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ 6%(ΧΛΩΜΟ,ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΠΙΘΑΝΟ) Κ 4% (ΣΙΓΟΥΡΟ ΓΙΑ ΑΠΘ)! ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ,ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ!ΟΜΩΣ...ΠΡΟΣΕΞΕ!!!ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΘΕΙΣ Κ ΝΑ Τ ΨΑΞΕΙΣ ΑΝ  ΤΟ ΑΠΘ ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ(ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΑ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ).ΑΠ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ Τ ΕΚΠΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ Κ ΠΡΕΠΕΙ Ν ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΑΠ Τ ΑΡΧΗ!!!ΦΕΤΟΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙ 6% ΑΠΟ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΑΤΡΩΝ ΓΙΑ ΕΚΠΑ,ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΗΓΕ Κ ΡΩΤΗΣΕ Κ Τ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ Κ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ Τ ΚΑΝΕΙ ΑΠ Τ ΑΡΧΗ!ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤ ΠΑΤΡΑ...ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙΣ Κ Ν ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ Τ ΜΑΘΗΜΑΤΑ....?ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΦΙΛΟΣ ΑΠΟ ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ ΜΕ Τ 6% ΠΕΡΑΣΕ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΑΤΡΑΣ Κ Τ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΟΛΑ Τ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΛΗΝ 2 ΤΑ ΟΠΟΙΑ Κ ΕΔΩΣΕ...ΑΛΛΟ 2  ΚΑΙ ΑΛΛΟ 22...ΕΠΙΣΗΣ ΠΕΡΥΣΙ ΦΙΛΗ ΑΠΟ ΙΑΤΡΙΚΗ ΔΠΘ ΜΕ Τ 4% ΠΕΡΑΣΕ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΑΤΡΑΣ Κ Τ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΠΛΗΝ 3-4.ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕ ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΙΝΗΣΗ ΜΗΝ Τ ΠΑΤΗΣΕΙΣ.ΒΕΒΑΙΑ,ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ Τ ΕΚΠΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΕΧΕΙ ΣΗΚΩΣΕΙ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ Τ ΠΗΧΥ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ Τ ΙΔΙΟ Τ ΑΠΘ.ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΗΝ ΠΑΣ ΓΙΑ ΜΑΛΛΙ Κ ΒΓΕΙΣ ΚΟΥΡΕΜΕΝΟΣ!ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙΝΗΣΗ ΡΩΤΑ ΣΤ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Τ ΑΠΘ Κ ΨΑΞΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤ ΘΕΣΗ ΣΟΥ...ΠΑΝΤΩΣ Τ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΤ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΓΑΠΑΣ ΕΝΩ ΤΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΓΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΟΡΙΑ!ΟΛΕΣ ΟΙ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΣΧΟΛΕΣ.ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΝΟΜΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΑΚΟ...
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017
Επικαιρότητα
Γράμμα σε ένα νέο εκπαιδευτικό…

Συνάδελφε

      Δεν γνωρίζω πώς να χαρακτηρίσω το περιεχόμενο αυτού του γράμματός μου… Πάντως όχι ως «συμβουλές» ή ως «εμπειρία», γιατί συμβουλές δεν μπορεί κανένας να δώσει σε ένα τόσο σύνθετο και πολλαπλά προκλητικό επάγγελμα ούτε και δέχομαι ότι η εμπειρία μεταβιβάζεται – απλώς είναι μια προσωπική υπόθεση και κατάκτηση.

      Το χαρακτηρίζω λοιπόν ως μια «άποψη» και μόνο με όλο το φορτίο της σχετικότητας της προσωπικής ούτως ή άλλως θεώρησής μου. Πιστεύω όμως – για να εισέλθω στην ουσία του θέματός μου – ότι οι προσωπικές γνώμες και απόψεις έχουν νόημα και αξία, και σ’ όλη την εκπαιδευτική σου πορεία να είσαι πάντα ανοιχτός στις θεωρήσεις των άλλων συναδέλφων, να εκτιμάς την προσωπική τους στάση και συμπεριφορά με κριτικό και δημιουργικό τρόπο και να μην βιάζεσαι να τις απορρίψεις. Αν βασικό μέλημα της παιδείας είναι η προαγωγή μιας ανοιχτής, πλουραλιστικής κοινωνίας και ενός πολίτη με κριτική σκέψη, τότε αυτά δεν μπορεί παρά να είναι συστατικά στοιχεία της καθημερινής άσκησης του επαγγέλματός μας και λειτουργήματός μας.

      Η ανταλλαγή ιδεών και προβληματισμών δεν είναι άκρως απαραίτητες μόνο στην προσωπική εκπαιδευτική διαδρομή. Είναι το βασικό στοιχείο στη συλλογική μας δράση. Το ίδιο το σχολείο και η όλη λειτουργία της σχολικής αίθουσας είναι ένας ύμνος στη συλλογικότητα, μια συλλογική πορεία χωρίς κανένα τέλος στο διαχρονικό ταξίδι των γενεών και στη γραφή της ιστορίας. Η ενεργητική συμμετοχή μας στο Σύλλογο Διδασκόντων για τα τόσα και τόσα ζητήματα που τίθενται κάθε ημέρα είναι βασικός συντελεστής διαμόρφωσης του εκπαιδευτικού μας «πορτρέτου». Ο δημιουργικός διάλογος και οι πλούσιοι προβληματισμοί από τις προσωπικές και συνάμα μοναδικές εμπειρικές «φωνές» όλων των εκπαιδευτικών είναι μαγιά προαγωγής της εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής ακτινοβολίας μας. Μπορεί η επίδρασή τους να υπερβαίνει ακόμα και τα σεμινάρια, που συχνά οργανώνονται από ανθρώπους απομακρυσμένους από τη σχολική πραγματικότητα, όπως πολύ ορθά αναφέρεται σχεδόν απ’ όλους τους εκπαιδευτικούς, όταν φεύγουν απογοητευμένοι από τις εκτός πραγματικότητας φτηνές σεμιναριακές διδαχές.

      Αλλά η συλλογικότητα της σχολικής αίθουσας και του Συλλόγου Διδασκόντων θέλει τη συνέχειά της και την ολοκλήρωσή της. Έχει ακόμα δύο όψεις, μια επιστημονική και μία συνδικαλιστική. Απαιτείται ενεργητική συμμετοχή (προφανώς και με εισηγήσεις) σε Συνέδρια και σε επιμορφωτικά σεμινάρια. Η επιστημονική και εκπαιδευτική μας αποσκευή ποτέ δεν είναι κλειστή και δογματική, αρτιωμένη και προκατασκευασμένη. Αντίθετα, η εκπαιδευτική μας διαδρομή είναι μια συνεχής και ατελεύτητη πορεία προς τη διαρκώς μετακινούμενη παραμεθόριο γνώσης και άγνοιας και προς το πάντα προκλητικό πεδίο του αξιερώτητου.

      Ναι, ο συνδικαλισμός είναι βασικό στοιχείο για κάθε εκπαιδευτικό. Αν δεν υπήρχε η αγωνιστική ιστορική παράδοση του εκπαιδευτικού μας κινήματος, το σημερινό σχολείο δεν θα είχε τις τόσες κατακτήσεις του, δεν θα ήταν τόσο δημοκρατικό και προοδευτικό. Αν δεν είχαμε κινηματική δράση ως κλάδος όλη τη μεταπολιτευτική περίοδο, δεν θα είχαμε διαμορφώσει ένα ευρύ και περιεκτικό πεδίο της παιδαγωγικής αυτονομίας και ελευθερίας που έχουμε ως εκπαιδευτικοί. Αν δεν υπήρχε η αγωνιστική πορεία της ΟΛΜΕ – που σημειωτέον είναι γνωστή στην παγκόσμια εκπαιδευτική κοινότητα με τρόπο ζηλευτό (!) -, ο Έλληνας εκπαιδευτικός θα ήταν απόλυτα υπαλληλοποιημένος δηλαδή θα είχε υπονομευθεί ο ίδιος ο παιδαγωγικός του ρόλος.

      Είναι γνωστά τα προβλήματα στο συνδικαλισμό μας. Κομματικοποίηση και στείρα παραταξιοποίηση, ξύλινος λόγος και πολιτικός δογματισμός, και πρακτική στήριξης των «δικών μας ανθρώπων» ιδιαίτερα στις λειτουργίες των αιρετών και στην ανέλιξη των στελεχών της εκπαίδευσης είναι τα πιο βασικά αρνητικά σημεία του. Φυσικά δεν είμαι (και) εγώ άμοιρος αυτών των ευθυνών, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι εκείνη την περίοδο της θεσμικής μου παρουσίας στην προεδρία της ΟΛΜΕ (1996-2003) είχαμε σοβαρές βελτιώσεις στο status της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού (μαζικοποίηση – υπερδιπλασιασμό των εισαγόμενων στα ΑΕΙ και ΤΕΙ, συνολική ανανέωση των σχολικών βιβλίων, εισαγωγή καινοτομιών στο σχολείο, πολλαπλό βιβλίο, μείωση του ωραρίου διδασκαλίας, συνταξιοδότηση στα 30 χρόνια υπηρεσίας, 50% αύξηση των διορισμών – από 60.000 καθηγητές σε 90.000 -, μισθολογική ενίσχυση κλπ), οι οποίες ήταν καρπός και των αγώνων του συνδικαλισμού.

      Όμως όλα αυτά τα αρνητικά χαρακτηριστικά μπορούν να αμβλυνθούν και να σχετικοποιηθούν, αν ο συνδικαλισμός είναι μαζικός, αν συμμετέχει η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών. Μια απλή παρατήρηση επ’ αυτού θεωρώ ότι πείθει. Μελετήστε συγκριτικά δύο Γενικές Συνελεύσεις, μία με 400 – 500 εκπαιδευτικούς και μία με 30 – 40 με εκπαιδευτικούς, που είναι μάλλον στελέχη των παρατάξεων. Η πρώτη είναι αυθεντική και αναφέρεται στα πραγματικά προβλήματα του σχολείου και των εκπαιδευτικών και η άλλη είναι μια «μαγική εικόνα», μια στείρα αντιπαράθεση μονολόγων χωρίς καμιά διάθεση διαλόγου και σύνθεσης, χωρίς κανένα αποτέλεσμα παρά μόνο στο να κάνουμε …ανύπαρκτο το χρόνο.

      Ο συνδικαλισμός είναι απαραίτητος και είναι ευθύνη όλων και όχι κάποιων στελεχών. Ο συνδικαλισμός δεν είναι θεσμός αντιπροσωπευτικής δημοκρατία αλλά άμεσης και καθολικής συμμετοχής. Προφανώς ο συνδικαλισμός θα μετεξελιχθεί υπό το βάρος της σημερινής δύσκολης ιστορικότητας, αλλά σε κάθε περίπτωση πρέπει να τερματιστεί η πρωτοφανής απραξία του. Και ο νέος συνδικαλισμός – πάντα κατά τη γνώμη μου – δεν μπορεί παρά να είναι ένας συνδικαλισμός μαζικός και κινηματικός, διεκδικητικός και δημιουργικός, που θα ασχολείται με τα μικρά και τα μεγάλα προβλήματα του σχολείου και του εκπαιδευτικού και θα αναδεικνύει την πρότασή του για τη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία με συγκεκριμένες θέσεις και αποφάσεις.

      Τελευταίο στοιχείο που θέλω να θέσω είναι και το πρώτο των πρώτων, η αγάπη για το σχολείο και για τους μαθητές, για τη διδασκαλία και για τον πολιτισμό, για τη γνώση και το βιβλίο. Αν υπάρχει αυτή η αγάπη, είναι αστείρευτο κεφαλόβρυσο για το παιδαγωγικό πάθος. Γιατί αν δεν υπάρχει πάθος, καμιά διδασκαλία δεν μπορεί να υπάρξει, κανένας παιδαγωγός δεν μπορεί να αρτιωθεί, κανένα σχολείο δεν μπορεί να υπηρετήσει τους μορφωτικούς, πολιτικούς και κοινωνικούς στόχους του. Γιατί η διδασκαλία έρωτας είναι!

      Τα απανωτά μνημόνια, κεντροαριστερά, δεξιά και αριστερά, σαρώνουν το δημόσιο σχολείο, ερημώνουν τη ζωή των εκπαιδευτικών και όλων των εργαζόμενων. Προβλήματα και δυσκολίες υπάρχουν και πάντα θα υπάρχουν. Αλλά δεν μπορεί να μείνουμε σ’ αυτά. Θυμηθείτε ότι οι κορυφές της Παιδαγωγικής, οι μεγάλοι στοχαστές και διανοούμενοι της εκπαίδευσης, οι Γληνός, Δελμούζος, Κριαράς, Κακριδής, Παπανούτσος…, ανέδειξαν το «παράδειγμά» τους σε συνθήκες διώξεων και πλήρους αστυνόμευσης.

Συνάδελφε,

      Ένας είναι ο δρόμος της κοινωνικής προόδου, ο δρόμος της γνώσης και του αγώνα. Και είναι ο ίδιος αγώνας της παιδείας και της μόρφωσης στο σχολείο με τον αγώνα της συλλογικής δράσης στα κοινωνικά κινήματα. Κανένας από τους δύο δεν μπορεί να νοηθεί ούτε και να συσταθεί χωρίς τον άλλο! Πιστεύω ότι παρά τις δυσκολίες της εποχής είναι πολύ όμορφο και φοβερά δημιουργικό να είναι κάποιος εκπαιδευτικός – παιδαγωγός.

Υ.Γ.

Επειδή στους δικούς μου καιρούς της νεότητας ήμουνα αναπληρωτής για έναν μόλις χρόνο και μάλιστα κοντά στην κατοικία μου, δεν τολμώ να ισχυριστώ ότι αυτό το Γράμμα απευθύνεται στο σημερινό αναπληρωτή της σκληρής δοκιμασίας της αδιοριστίας και της οικονομικής ένδειας… 

 alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017
Επικαιρότητα
Νευροεπιστήμονες δημιουργούν το «CERN του εγκεφάλου»!
 Διεθνές Εργαστήριο Εγκεφάλου

Για πρώτη φορά 21 κορυφαία εργαστήρια νευροεπιστήμης της Ευρώπης και των ΗΠΑ αποφάσισαν να συνεργασθούν και να συντονίσουν τις προσπάθειές τους, όπως ήδη έχουν κάνει προ πολλού οι φυσικοί με το CERN.

Δημιούργησαν έτσι το Διεθνές Εργαστήριο Εγκεφάλου (International Brain Lab-IBL), μια γιγαντιαία ερευνητική κοινοπραξία που φιλοδοξεί να ρίξει περισσότερο φως στα μυστικά του εγκεφάλου.

Οι επιστήμονες, που θέλουν να εξηγήσουν ιδίως με ποιό ο τρόπο ο εγκέφαλος «γεννά» τη συμπεριφορά, θα ξεκινήσουν με κάτι που είναι κοινό σε όλα τα ζώα και τον άνθρωπο: τη συλλογή τροφής.

Έως σήμερα τα επιμέρους νευροεπιστημονικά εργαστήρια συνήθως μελετούν ένα μικρό μέρος των νευρωνικών κυκλωμάτων του εγκεφάλου. Το νέο «εικονικό» IBL θα επιχειρήσει πιο ολιστικές μεθόδους.

«Πρόκειται για μια νέα προσέγγιση που πιθανώς θα προσφέρει σημαντικές νέες ανακαλύψεις για τον εγκέφαλο και τη συμπεριφορά», δήλωσε στο "Nature" ο Τομπίας Μπονχόφερ, διευθυντής του γερμανικού Ινστιτούτου Νευροβιολογίας Μαξ Πλανκ.

Το 2013 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε το φιλόδοξο δεκαετές Πρόγραμμα Ανθρωπίνου Εγκεφάλου (Human Brain Project) με χρηματοδότηση ενός δισεκατομμυρίου ευρώ και το 2014 ο τότε πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα έθεσε σε εφαρμογή την Πρωτοβουλία Εγκεφάλου (Brain Initiative) με αρχική χρηματοδότηση 110 εκατ. δολαρίων. Η Ιαπωνία, η Κίνα, ο Καναδάς και άλλες χώρες έχουν ή σχεδιάζουν τα δικά τους μεγάλα ερευνητικά προγράμματα νευροεπιστήμης.

Το Διεθνές Εργαστήριο Εγκεφάλου είναι το πρώτο διεθνώς στο πεδίο της νευροεπιστήμης, που έχει δημιουργηθεί με πρότυπο το CERN. Αφενός συνενώνει θεωρητικούς και πειραματικούς νευροεπιστήμονες καθώς και ειδικούς στην ανάλυση δεδομένων, αφετέρου έχει υιοθετήσει μια επίπεδη ιεραρχία και μια συνεργατική διαδικασία λήψης αποφάσεων, η οποία βασίζεται σε σχεδόν καθημερινές συσκέψεις επιστημόνων μέσω του διαδικτύου.

Οι νευροεπιστήμονες θα προσπαθήσουν να βρουν μια ενιαία θεωρία για το πώς ο εγκέφαλος επεξεργάζεται τις πληροφορίες και τις μετατρέπει σε αποφάσεις και συμπεριφορές, καταλήγοντας - αν είναι δυνατό- σε κάτι ανάλογο με το ενιαίο «Καθιερωμένο Πρότυπο» (Standard Model) που ήδη διαθέτει η Φυσική, με τη βοήθεια και του CERN.

Κάθε πείραμα θα επαναλαμβάνεται από τουλάχιστον ένα ακόμη εργαστήριο, με τη χρήση ενός κοινού πρωτοκόλλου, προτού τα ευρήματα δημοσιοποιηθούν. Όλα τα ερευνητικά αποτελέσματα θα είναι αμέσως ανοιχτά και διαθέσιμα σε όλα τα μέλη της ερευνητικής κοινοπραξίας, καταργώντας έτσι τα στεγανά της μυστικοπάθειας, η οποία σήμερα διακρίνει πολλά εργαστήρια νευροεπιστήμης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Ανακοίνωση του ΥΠΠΕΘ για το στεγαστικό φοιτητικό επίδομα 2015-2016

Με αφορμή πλήθος ερωτημάτων που απευθύνουν φοιτητές και γονείς στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σχετικά με την καταβολή του στεγαστικού επιδόματος του ακαδημαϊκού έτους 2015-2016, ο Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Γιώργος Αγγελόπουλος απέστειλε σήμερα στους Πρυτάνεις των ΑΕΙ επιστολή με την οποία επισημαίνει ότι το Υπουργείο έχει ήδη διαθέσει το ποσό των 3.427.000 ευρώ στα ΑΕΙ που έχουν υποβάλει σχετικά αιτήματα και σημειώνει:

Μετά την κατάργηση των Υπηρεσιών Δημοσιονομικού Ελέγχου των Περιφερειών και Νομαρχιών την 31/12/2016 σύμφωνα με το Ν. 4270/2014, οι οποίες είχαν ως αρμοδιότητα τον έλεγχο των δικαιολογητικών, καθώς και την πληρωμή του στεγαστικού επιδόματος των φοιτητών, η αρμοδιότητα αυτή μεταβιβάστηκε βάσει του αρ. 31 του Ν. 4452/2017 στα Α.Ε.Ι. 

Επομένως, για την καταβολή του στεγαστικού επιδόματος στους δικαιούχους για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος των δικαιολογητικών των δικαιούχων από τα Α.Ε.Ι. 

Συγκεκριμένα, σε σύνολο 34 ΑΕΙ:

  • 31 ΑΕΙ έχουν υποβάλει αιτήματα χρηματοδότησης, εκ των οποίων στα 26 ΑΕΙ το ΥΠΠΕΘ έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία χρηματοδότησής τους καταβάλλοντας άμεσα στους προϋπολογισμούς τους το συνολικό ποσό των 3.427.000 ευρώ, ενώ στα 5 ΑΕΙ που υπέβαλαν πρόσφατα αίτημα χρηματοδότησης αναμένεται άμεσα η χρηματοδότησή τους.
  • 3  ΑΕΙ δεν έχουν ακόμη αιτηθεί στο Υπουργείο τη χρηματοδότησή τους για το στεγαστικό επίδομα. (Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και ΑΣΠΑΙΤΕ).
  • Στην επιστολή επισημαίνεται ότι από τα 26 ΑΕΙ που το ΥΠΠΕΘ έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία χρηματοδότησής τους:
  • 21 ΑΕΙ δεν έχουν καταβάλει μέχρι σήμερα το στεγαστικό επίδομα στους δικαιούχους-φοιτητές
  • 5 ΑΕΙ (Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, ΕΚΠΑ, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας, ΤΕΙ  Δυτικής Μακεδονίας)  έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία και έχει καταβληθεί το στεγαστικό επίδομα στους δικαιούχους-φοιτητές.
 
minedu.gov.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΣΤΑΥΡΟΣ
Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017
Σχολές - Τμήματα
ΣΙΤΙΣΗ ΣΤΗΝ ΑΕΝ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ (κ, ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗΣ)

 ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΣΤΗΝ  ΑΕΝ  ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΑΠΟ ΕΦΕΤΟΣ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΘΑ ΣΙΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ. ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ;

ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ κ. ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ;

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 21 Σεπτεμβρίου 2017

Σχόλια (0)
 Είχε υποσχεθεί ο Υπουργός πως από τον Οκτώβριο θα έχει λυθεί το θέμα της δωρεάν σιτησης στις ΑΕΝ αλλά μένει να δούμε και τι θα γίνει στην πράξη.
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
#
Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2017 - Μηχανογραφικό 2017
Εγγραφη με courier
Παιδια καλησπερα, η σχολη μου (ιατρικη δπθ) στη σχετικη ανακοινωση για την εγγραφη και για τη λεσχη ανεφερε πως υπαρχει δυνατοτητα εκτος απ το να παμε οι ιδιοι στη σχολη να στειλουμε τα σχετικα δικαιολογητικα με courier. Εγω λογω αποστασης τα εχω στειλει αλλα δεν εχω λαβει καποιο μηνυμα ή απαντηση. Η προθεσμια εγγραφης ειναι μεχρι τις 22/9 (παρασκευη). Χρειαζεται να επικοινωνησω ή απλως εχει γινει η εγγραφη αλλα θα παρω το πασο και τα σχετικα οταν ανεβω για τα μαθηματα ?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017

Σχόλια (0)
απαντηση δεν παιρνεις, μετα τις 22 το χαρτι και οι κωδικοι αλλα παρε ενα τηλ καλου κακου ν δεις αν εφτασε 
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σπουδές στο ΙΙΕΚ American!

 
Τρίτη, 19 Σεπτεμβρίου 2017

Σχόλια (0)
 Λογικά εχει γίνει η εγγραφή σου αλλα πιο πολύ χρόνο σου πήρε να γράψεις στο forum κ να σου απαντήσει καποιος άσχετος παρα να εκανες ενα τηλεφώνημα στη γραμματεία της σχολής σου κ να παρεις επίσημη κ τεκμηριωμένη απάντηση για την εγγραφή σου.
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Σελίδα 11 από 10384 (103838 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
10
11
12
13
10382
10383
10384
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Νομικη vs τει εργοθεραπειας vs ψυχολογια
Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017 - 07:12
Σχόλια (0)

Sos κυριε κουτρουμπελη και οποιος γνωριζει
Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017 - 07:03
Σχόλια (0)

Κ.Κουτρούμπελη-Μια Βοήθεια
Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017 - 00:31
Σχόλια (1)

δημοσια διοικηση
Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017 - 23:10
Σχόλια (0)

οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων - απορία
Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017 - 19:23
Σχόλια (2)

αεν μεταγραφη
Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017 - 19:09
Σχόλια (1)

Απορια για μετεγγραφες
Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017 - 17:19
Σχόλια (5)

Μετεγγραφές γνώμη
Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017 - 15:07
Σχόλια (6)

Κατατακτηριες απο φυσικοθεραπεια
Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017 - 14:47
Σχόλια (9)

ΕΣΤΙΕΣ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ
Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017 - 12:52
Σχόλια (0)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017
24 βιβλία που μπορεί να μη γνωρίζεις ότι θα σου αλλάξουν την ζωή!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 21 ώρες
Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017
Επιτυχόντες στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού 2017-2018
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 21 ώρες
Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017
Υπ.Παιδείας: Ξεκινάει επιμόρφωση Εκπαιδευτικών από την ΑΣΠΑΙΤΕ σε όλη την Ελλάδα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 21 ώρες
Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017
24 φωτογραφίες από αναγνωστήρια που αποδεικνύουν οτι οι φοιτητές τελικά... διαβάζουν!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 21 ώρες
Σάββατο, 23 Σεπτεμβρίου 2017
Φοιτητές Αποχαιρετούν την πόλη τους | Εκεί που όλα ήταν ωραία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 21 ώρες
Σελίδα 1 από 3496 (20971 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
3494
3495
3496
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης