Τετάρτη, 04 Μαΐου 2016
 
 

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Animated Sale New - 200x200

mycat.gr

Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Είναι αθώα η πρόταση για τετραετές Γυμνάσιο και διετές Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο;
 Συντάκτης: 

 

Αν κανείς κοιτάξει, τα τελευταία σαράντα χρόνια, τις διακηρύξεις των υπουργών Παιδείας, κάθε φορά που μιλούσαν για αλλαγή ή άλλαζαν το σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα εκπλαγείΓιατί;

Επειδή τα αποτελέσματα των νέων τρόπων πρόσβασης στα ΑΕΙ – ΤΕΙ ήταν εντελώς αντίθετα από τις υποσχέσεις τους σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που να μπορεί κάποιος να υποστηρίξει με στοιχεία ότι όποτε η πολιτεία μιλάει για αλλαγή των πανελλαδικών εξετάσεων πρέπει να περιμένουμε τα αντίθετα ακριβώς από όσα υπόσχεται ότι θα πετύχει.

Σε συνέντευξή του στην Αυγή της Κυριακής (17/4) ο πρόεδρος του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία κ. Α. Λιάκος, κατέθεσε ορισμένες σκέψεις του για τις αλλαγές στις πανελλαδικές – καθώς δεν υπάρχουν ακόμα ειλημμένες αποφάσεις.

Σύμφωνα με τον Α. Λιάκο «το σενάριο με το οποίο εργάζεται η Επιτροπή Διαλόγου, αποσκοπεί στη μελέτη της δυνατότητας σταδιακής απελευθέρωσης των λιγότερο ζητούμενων τμημάτων από τις εξετάσεις. Επειδή το σύστημα των εξετάσεων, παρά το διαστροφικό του χαρακτήρα, χαίρει εκτίμησης ως αντικειμενικό και αμερόληπτο, σε πρώτο στάδιο δεν χρειάζεται να ανατραπεί. Η υπόθεση είναι ότι σε όσα τμήματα οι υποψήφιοι είναι λιγότεροι από τις προσφερόμενες θέσεις θα αρκεί για την εισαγωγή το (αναμορφωμένο) απολυτήριο του Λυκείου. Εκεί όμως όπου οι υποψήφιοι υπερβαίνουν τις προσφερόμενες θέσεις, μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ισχύον σύστημα εξετάσεων. Σε δεύτερη φάση, όταν αποδειχθεί το εύρος, η αξιοπιστία και η λειτουργικότητα του νέου συστήματος θα επιχειρηθεί η σταδιακή αλλαγή των εξετάσεων και στις σχολές υψηλής ζήτησης».

Τα παραπάνω δήλωσε ο κ. Λιάκος για να προσθέσει ότι «μια άλλη σκέψη είναι ότι θα μπορούσε να βελτιωθεί το Λύκειο, μέσα από το σύστημα 4 χρόνια Γυμνάσιο + 2 Λύκειο, ώστε να παραγάγει ένα αξιόπιστο δίπλωμα. Το σχήμα 4+2 μπορεί να εξασφαλίσει έναν κορμό εκπαίδευσης στο Γυμνάσιο, ενώ το Λύκειο στο σχήμα αυτό θα γίνει περισσότερο ερευνητικό, με δυνατότητες επιλογών ομάδων μαθημάτων. Ταυτόχρονα, χρειαζόμαστε ένα αξιόπιστο επαγγελματικό διετές λύκειο με δυνατότητες εκπαίδευσης και στους τόπους εργασίας».

Ο κ. Λιάκος δεν παρέλειψε να καταθέσει συμπληρωματικά τις δικές του «υποσχετικές» για το νέο σύστημα που οραματίζεται («μητέρα των αλλαγών» το ονόμασε), συμπυκνώνοντας στην πρόβλεψη ότι η παρέμβαση στο εξεταστικό σύστημα η οποία είναι «εκ των ουκ άνευ για την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση», θα ανακουφίσει τις οικογένειες ως προς τα έξοδα για φροντιστήρια ενώ θα σταματήσει και τις μετεγγραφές οι οποίες ερημώνουν τα περιφερειακά πανεπιστήμια και δημιουργούν συνωστισμό στα κεντρικά.

Οργανωτικές λύσεις και ουσία

Να το πούμε καθαρά: όλο και πιο έντονα και όλο και πιο έντεχνα, προβάλλονται με διάφορες ταχυδακτυλουργίες, στην ημερήσια διάταξη της εκπαιδευτικής πολιτικής, παραδοσιακές πρακτικές ως πρωτότυπα και μαγικά ελιξίρια για την «ανανέωση» του σχολείου.

Ο πρόεδρος του εθνικού διαλόγου μιλώντας για το νέο σχήμα στη δομή Γυμνασίων – Λυκείων – ΕΠΑΛ και στην πρόσβαση στην Ανώτατη εκπαίδευση επιδιώκει να καλλιεργήσει την αυταπάτη ότι το σύνολο της διαδικασίας θα είναι απόλυτα αντικειμενικό και αξιοκρατικό, αποκρύπτοντας έντεχνα το γεγονός ότι όσο «αντικειμενικό» κι αν είναι το διαδικαστικό μέρος της διαδικασίας, τα υπόλοιπα στοιχεία που «συναρμολογούν» τη λογική του, και διαμορφώνουν την κρίση για την επιλογή / πρόκριση – απόρριψη του μαθητικού πληθυσμού δεν μπορούν να «απογαλακτιστούν» από τις ανισωτικές λειτουργίες της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Στη συζήτηση για το σύστημα πρόσβασης  των υποψηφίων, οφείλουμε να επισημάνουμε τους οικονομικούς, κοινωνικούς και εκπαιδευτικούς όρους που επιδρούν, στη διάρκεια της φοίτησης, πολύ πριν οι μαθητές, ως υποψήφιοι, φτάσουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, στην έκβαση αυτής της φοίτησης και σε τελευταία ανάλυση στη διαφοροποιημένη κατάταξη των υποψηφίων.

Ουσιαστικά οφείλουμε να στρέψουμε το μικροσκόπιο του ενδιαφέροντός μας και της πολιτικής και εκπαιδευτικής μας ανάλυσης στις λειτουργίες του υπαρκτού σχολείου από την πρώτη μικρή του δημοτικού, πολύ, δηλαδή πιο πριν από το τέλος της Λυκειακής βαθμίδας.

Δεν υπάρχει «φαεινή ιδέα» για το εξεταστικό, πολύ περισσότερο δεν υπάρχει αντίπαλη πρόταση αν δεν τοποθετηθεί κανείς για την ουσία της σχολικής εκπαίδευσης, καθώς, για όσους έχουν μάτια να δουν και την τιμιότητα να πιστέψουν στα μάτια τους είναι σαφές ότι, το σύστημα πρόσβασης δεν μπορεί να βρει δίκαιη λύση στο πλαίσιο των άνισων όρων που δημιουργεί η σημερινή εκπαιδευτική και κοινωνική πραγματικότητα.

Οφείλουμε να μιλήσουμε για την εκπαίδευση και το σχολείο σε συνάρτηση με τις υπαρκτές σχέσεις παραγωγής, με το σύστημα εκμετάλλευσης που προσδιορίζει και καθορίζει τη σχολική εκπαίδευση.

Η εκπαιδευτική κοινότητα πρέπει να κοιτάξει το δάσος και όχι το δέντρο και να μιλήσει για όλα τα παιδιά.

Αλλιώς θα «εγκλωβιστεί» σε μια επιφανειακή συζήτηση που θα επικεντρώνεται σε οργανωτικές αλλαγές (που δεν είναι μάλιστα καθόλου «αθώες»), θα μεγαλοποιεί το ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει αυτό καθαυτό το «σύστημα πρόσβασης» και θα αφήνει απέξω τα μεγάλα προβλήματα του εκπαιδευτικού συστήματος.

Χρειάζεται, επίσης, να αποκαλύψουμε ότι η «αυτονομία» ή «αποδέσμευση του Λυκείου» δεν εξαρτάται, σε τελευταία ανάλυση, από τις εξετάσεις πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Πρώτα-πρώτα γιατί κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα είναι λογικό να δένεται ως κρίκος μιας αλυσίδας με την επόμενη.

Δεύτερον γιατί όποιο και να είναι η δομή της μέσης εκπαίδευσης, το Λύκειο θα συνεχίσει να είναι προθάλαμος, καθώς η «αξία» των τίτλων του Λυκείου στον υφιστάμενο κοινωνικό καταμερισμό εργασίας δεν είναι εδώ και χρόνια συνδεδεμένη με κανένα επαγγελματικό δικαίωμα, ουσιαστικά είναι απαξιωμένη εργασιακά.

Από την άλλη η άποψη ότι τα φροντιστήρια υπάρχουν επειδή έχουμε μια κακή δημόσια εκπαίδευση, πέρα από το γεγονός ότι δεν είναι αλήθεια, ουσιαστικά, αποτέλεσε τις τελευταίες δεκαετίες το νομιμοποιητικό λόγο για όλες τις παρεμβάσεις της κυρίαρχης πολιτικής στο Λύκειο και στο σύστημα πρόσβασης τα τελευταία 35 χρόνια.

Σε φροντιστηριακά «στέγαστρα» καταφεύγουν και οι μαθητές των ιδιωτικών σχολείων, ακόμη και εκείνων στα οποία στρατολογείται η οικονομική ελίτ, και η πραγματικότητα της διογκωμένης φροντιστηριακής δραστηριότητας έχει να κάνει κυρίως με εξωεκπαιδευτικούς παράγοντες και πολύ λιγότερο με εκπαιδευτικούς.

Και αυτό, βεβαίως, ο Α. Λιάκος το γνωρίζει, αλλά, όπως και άλλοι πριν από αυτόν, προκειμένου να εξαγοράσει τη συναίνεση της κοινής γνώμης, επιμελώς το αποκρύπτει.

Και κάτι τελευταίο αλλά εξόχως σημαντικό. Είναι φανερό ότι η «σκέψη» του Α. Λιάκου, που στηρίζεται στις «μνημονιακές  υποχρεώσεις και στις κατευθυντήριες οδηγίες του ΟΟΣΑ και της ΕΕ», πριμοδοτεί ένα αριστοκρατικό Λύκειο για «λίγους και εκλεκτούς»  και μια «πετσοκομμένη» (δίχρονη) επαγγελματική εκπαίδευση της λεγόμενης μαθητείας για τους πολλούς.

Έτσι, συνδέεται με ένα νήμα και η άλλη «αθώα» σκέψη του για «απελευθέρωση από τις εξετάσεις για τα Τμήματα που δεν έχουν μεγάλη ζήτηση από τους υποψηφίους».

Παράλληλα, αν λάβει κανείς υπόψη τη γενική γραμμή για περικοπές και πως αυτές συνδέονται με λιγότερες σχολικές μονάδες κυρίως στα αστικά κέντρα, μπορεί να καταλάβει ότι η πρόταση για δίχρονο Λύκειο (Γενικό και Επαγγελματικό) νομιμοποιεί τη μαζική συγχώνευση Λυκείων λόγω της μείωσης τμημάτων και μαθητών.

efsyn.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Τα 200 δωρεάν Μεταπτυχιακά στην Ελλάδα
 Δωρεάν μεταπτυχιακά! Μία λέξη που στις μηχανές αναζήτησης της google "παίζει" πολύ καθώς στα πλαίσια τις άνθησης των μεταπτυχιακών σπουδών στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια υπάρχει διευρυμένη εισαγωγή διδάκτρων στα Μεταπτυχιακά προγράμματα.

Χιλιάδες πτυχιούχοι καταθέτουν κάθε χρόνο αιτήσεις σε κάποιο από τα εκατοντάδες μεταπτυχιακά ψάχνοντας να εξασφαλίσουν υψηλού επιπέδου κατάρτιση και επαγγελματική προοπτική.

Τα μεταπτυχιακά στην Ελλάδα έχουν φτάσει στα 750 και τα περίπου 200 είναι δωρεάν δηλαδή χωρίς δίδακτρα. Όπως είναι γνωστό έως το 2008 κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης κάλυπταν τα έξοδα λειτουργίας των δωρεάν μεταπτυχιακών. Τώρα επιχορηγούνται από το Υπουργείο Παιδείας μέσω των προυπολογισμών των ιδρυμάτων. Μπορούμε να πούμε όμως με σιγουριά πως η κατεύθυνση στα master είναι η εισαγωγή διδάκτρων.

Όπως θα δείτε και παρακάτω μεταπτυχιακά δωρεάν υπάρχουν σε όλα τα πανεπιστήμια, κλάδους και γνωστικά αντικείμενα, η πλειοψηφία όμως βρίσκεται σε θετικές και τεχνολογικές επιστήμες ενώ αρκετά είναι και σε ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες

ΕΚΠΑ

Πάνω από 30 δωρεάν μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών υπάρχουν στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

ΕΜΠ

Στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, όπου υπάρχει και "σκληρή" παράδοση στα δωρεάν μεταπτυχιακά, οι απόφοιτοι μπορούν να επιλέξουν να ενταχθούν στα 18 από τα 20 ΠΜΣ χωρίς να καταβάλλουν δίδακτρα. Εδώ να τονίσουμε πως τα μεταπτυχιακά του Εθνικού Μετσόβιο Πολυτεχνείου συγκροτούνται στα πλαίσια συνδιοργάνωσης με άλλα ιδρύματα

ΠΑΝΤΕΙΟ

Δωρεάν μεταπτυχιακά υπάρχουν και στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών Επιστημών. Συγκεκριμένα τρέχουν 13 Μεταπτυχιακά προγράμματα που δεν χρειάζονται δίδακτρα για να ενταχθεί κάποιος απόφοιτος. Μεταπτυχιακά προγράμματα στον κλάδο της Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας, στα ΜΜΕ και τον Πολιτισμό

ΑΠΘ

Στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης σχεδόν το 1/2 των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών είναι δωρεάν. Τα Μεταπτυχιακά αυτά αναφέρονται κυρίως σε θετικές επιστήμες, ανθρωπιστικές, τεχνολογίκές, οικονομικές και επιστήμες της αγωγής, αντικείμενο που επιλέγεται διευρυμένα από τους εκπαιδευτικούς!
 

Δωρεάν Μεταπτυχιακά υπάρχουν και στο Πανεπιστήμιο Πατρών (περισσότερα από 30, π.χ. Ιατρική Χημεία, Ιατρική Φυσική, Βιοϊατρική Τεχνολογία και Πληροφορική Επιστημών Ζωής) στοΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων (24 δωρεάν προγράμματα σε επιστήμες υγείας, σε θετικές και τεχνολογικές επιστήμες, σε ανθρωπιστικές επιστήμες καθώς και σε επιστήμες της αγωγής) και στο Πανεπιστήμιο Κρήτη  που λειτουργούν.

Το alfavita το πρώτο εκπαιδευτικό site στην Ελλάδα τα τελευταία 16 χρόνια κάνει μιαλεπτομερή καταγραφή και παρουσίαση όλων των Μεταπτυχιακών προγραμμάτων, δωρεάν και με δίδακτρα, σε Ελλάδα και Κύπρο. Τα Μεταπτυχιακά με δίδακτρα μπορεί να κυμαίνονται από 1.000 ευρώ έως και 7.000 ευρώ +. Παράλληλα με τα Μεταπτυχιακά προγράμματα ανθίζει στην Ελλάδα εξ'αποστάσεως εκπαίδευση και τα e-learning με πρωτοστάτη τα προγράμματα E-learning του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Ελλάδας.

Τα τελευταία χρόνια, στο επίπεδο των μεταπτυχιακών σπουδών, μεγάλο "μπάσιμο" κάνουν τα Κυπριακά Πανεπιστήμια, τα οποία επιλέγει ένα σημαντικό αρηθμιτικά κομμάτι των απόφοιτων των ΑΕΙ και ΤΕΙ

Εδώ να σημειώσουμε πως στ πόρισμα της Έκθεσης του Προέδρου της Επιτροπής Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία, Αντώνη Λιάκου σημειώνεται το εξής: με δεδομένη την ανεπάρκεια των δημόσιων πόρων για την ανώτατη εκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας θα πρέπει να αναλάβει τις πρωτοβουλίες και να προωθήσει τις πολιτικές εκείνες που θα δώσουν στα ΑΕΙ τη δυνατότητα να εξασφαλίσουν ίδιους πόρους τόσο από εξωτερικές όσο και από εσωτερικές πηγές»

Αυτό σημαίνει πως οι κύριοι πόροι θα προέρχονται από δίδακτρα τα οποία θα διερυνθούν καθολικά σε όλα τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα αλλα και στα Προπτυχιακά προγράμματα Σπουδών για να προσελκύουν ξένους φοιτητές εκτός Ε.Ε.

alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Πώς να συντάξετε το βιογραφικό σας αν δεν έχετε εργασιακή εμπειρία
 Η σύνταξη του πρώτου βιογραφικού μπορεί να είναι μια τρομακτική διαδικασία και η αλήθεια είναι πως δεν βοηθάει καθόλου να γνωρίζουμε πως ο εκάστοτε recruiter ξοδεύει κατά μέσο όρο 6 δευτερόλεπτα σε κάθε βιογραφικό πριν αποφασίσει για τους αρχικούς υποψήφιους, σύμφωνα με έρευνα του TheLadders.

"Πολλοί φοιτητές δεν γνωρίζουν τι πρέπει να συμπεριλάβουν και τι δεν πρέπει στο πρώτο τους βιογραφικό," λέει η Amanda Augustine, ειδική σύμβουλος καριέρας στο TopRésumé. "Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες, αυστηροί ή χαλαροί ως προς τη σύνταξη του βιογραφικού, αυτή εξαρτάται αποκλειστικά από το περιεχόμενο με το οποίο θέλετε να εργαστείτε. Υπάρχουν, ωστόσο, κάποιες κατευθυντήριες γραμμές, που πρέπει να ακολουθούν όλοι οι φοιτητές και οι νέοι επαγγελματίες."

Όπως επισημαίνει, τα σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να σκεφτείτε αν δημιουργείτε το πρώτο σας βιογραφικό είναι οι επαγγελματικοί σας στόχοι και το κοινό σας. "Ρωτήστε τον εαυτό σας το εξής: Αν έδινα το βιογραφικό μου σε κάποιον, ο οποίος δεν γνώριζε τίποτα σχετικά με την πανεπιστημιακή μου ειδίκευση ή τον επαγγελματικό μου προσανατολισμό, θα μπορούσε εύκολα να αναγνωρίσει το ρόλο στον οποίο στοχεύω και τους λόγους μέσα στα πρώτα 30 δευτερόλεπτα; "

Ζητήσαμε από την Augustine να δημιουργήσει δείγμα ενός τέλειου βιογραφικού για κάποιον με πολύ μικρή ή καθόλου εργασιακή εμπειρία. Το βιογραφικό σας μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη βιομηχανία και την αγορά στην οποία αποσκοπείτε, ωστόσο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό που θα βρείτε παρακάτω σαν ένα χρήσιμο οδηγό για νεοεισερχόμενους στην αγορά επαγγελματίες με μικρή ή καθόλου προϋπηρεσία.

 

Πηγή: Semifind

epixeiro.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Μαρια Παπαδακη
Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016
Επαγγέλματα και Προοπτικές
Για τον κυριο Κουτρουμπελη παρακαλω
Γεια σας και χρονια πολλα.
  Ειμαι αποφοιτος Μουσικολογιας και αν και εργαζομαι προσπαθω να κανω ενα μεταπτυχιακο στην ειδικη αγωγη.

Επειδη δεν μπορω να βρω αλλου πληροφοριες ωστε να ξερω αν μπορω να το κανω παραλληλα με τη δουλεια μου γνωριζετε αν η πρακτικη ασκηση στο μεταπτυχιακο του ΤΕΑΠΗ η του τμημ.Δημοτικης εκπαιδευσης Αθηνας ειναι καθημερινη και ποσες ωρες?Για να δω αν μπορω να το κανω παραλληλα με τη δουλεια μου.

Πιστευετε οτι μετα ειναι καλη ιδεα ενα διδακτορικο στη μουσικοθεραπεια  και αν ναι,μπορω να βρω καποιον καθηγητη στην ελλαδα στο αντικειμενο αυτο και πως?Γιατι δεν μπορω να παω στο εξωτερικο.

Επισης πως ακριβως γινεται με τις σπουδες διδακτορικου?Γινεται καποια ομαδικη παρακολουθηση σε συγκεκριμενες ωρες μερες η σου δινει ο καθηγητής καποιο θεμα και κανονιζονται συναντησεις καποιες φορες για τη παρακολουθηση του θεματος?(παλι λογω εργασιας ρωταω)

Αν δεν καταφερω να κανω μεταπτυχιακο στην ειδικη αγωγη σε τι αλλο αντικειμενο μπορω να κανω για να συνεχισω μετα σε διδακτορικο στη μουσικοθεραπεια?

Τελος,αν θελετε πειτε μου πως θα μπορουσα να βρω πληροφοριες για το κοστος και διαρκεια διδακτορικου.

Σας ευχαριστω πολυ για το χρονο σας και καλο Πασχα

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 29 Απριλίου 2016

Σχόλια (0)

 Για την πρακτική θα πρέπει να πάρεις πληροφορίες από το τμήμα. Αν υπάρχει επιβλέπων δεν αποκλείεται n πρακτική να γίνει και στον τόπο σου (αφορά σε συγκεκριμένες ώρες παρακολούθησης, εργασίες ,διδασκαλία).

Το διδακτορικό μου φαίνεται σαν πολύ καλή επιλογή (δεν είναι απαραίτητο το μάστερ να είναι στην ειδική αγωγή).   Κατα κανόνα -εκτός λίγων εξαιρέσεων- ταδιδακτορικά συνίστανται μόνο σε έρευνα που μπορεί να γίνει οπουδήποτε (έρχεσαι βέβαια σε επαφή με τον επιβλέποντα ανά διαστήματα)

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016
Επικαιρότητα
Επισκόπηση του τύπου για εκπαιδευτικά θέματα (28/4)

 minedu.gov.gr

 

 

 

28_04_16_episkopisi by EDU4U_GR


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
10 Επαγγέλματα που άντεξαν στην κρίση! (λίστα)
 Με την ανεργία να έχει χτυπήσει κόκκινο με τελευταία στοιχεία της Eurostat να καταγράφουν ρεκόρ ανεργίας στους νέους της τάξης του 58%, κάποια επαγγέλματα άντεξαν μέσα στην κρίση.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την λίστα της ΕΛΣΤΑΤ με τα επαγγέλματα που παρουσίασαν τον μεγαλύτερο αριθμό προσλήψεων.

Δείτε την λίστα

1) Διοικητικοί και εξειδικευμένοι γραμματείς
2) Οικονομολόγοι
3) Μάγειρες
4) Επαγγελματίες Νοσηλευτικής και Μαιευτικής
5) Άλλα επαγγέλματα του κλάδου υγείας
6) Ανειδίκευτοι εργάτες
7) Επιχειρηματικές υπηρεσίες, διαχειριστές
8) Μηχανικοί (εξαιρουμένων αυτών της ηλεκτροτεχνικής)
9) Τρόφιμα και συναφή προϊόντα, χειριστές μηχανών
10) Ταμίες και υπάλληλοι διανομής εισιτηρίων

neolaia.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
ΟΠΑ: Διαγωνισμός Επιχειρηματικής Ιδέας 2016
  Η Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας και η Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, διοργανώνουν για 6η συνεχή χρονιά τον Διαγωνισμό Επιχειρηματικής Ιδέας του ΟΠΑ.

Δικαίωμα Συμμετοχής

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί και διδακτορικοί φοιτητές/τριες του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς και οι απόφοιτοι των τελευταίων 3 ετών.

Η διαδικασία

Οι ομάδες αναπτύσσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες και τα προϊόντα παρακολουθώντας σειρά εξειδικευμένων σεμιναρίων και λαμβάνοντας καθοδήγηση από έμπειρους μέντορες, με την υποστήριξη της ΔΑΣΤΑ και της ΜοΚΕ ΟΠΑ.

Υποβολή Ιδεών

Υποβολή συνοπτικής αρχικής ιδέας έως τις 9/5/2016.

neolaia.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Αφραγκουζος
Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016
Διάφορα Θέματα
τι γινεται με Εσιέν ;
 Θε παραμείνει και του χρόνου με μειωμένες απολαβές ;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Η κατανομή των θέσεων εισακτέων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση

Από τις συνολικά 69.650 θέσεις εισακτέων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση (δεν συμπεριλαμβάνονται τα Τμήματα Εικαστικών Τεχνών της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών, Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας), οι 43.520 θέσεις αποδίδονται στα Πανεπιστήμια και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, ενώ οι 26.130 θέσεις αποδίδονται στα ΤΕΙ, στην Ανώτατη Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ) και στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης (ΑΣΤΕ).

Στους υποψηφίους που συμμετείχαν τελευταία φορά στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ των ετών 2015 ή 2014 και που θα διεκδικήσουν την εισαγωγή τους με τη διαδικασία του 10% των θέσεων εισακτέων αποδίδονται συνολικά 7.001 θέσεις, από τις οποίες τις 4.214 θέσεις θα τις διεκδικήσουν οι υποψήφιοι του 2015 και τις 2.787 θέσεις θα τις διεκδικήσουν οι υποψήφιοι του 2014.

Στους υποψηφίους που θα συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ημερησίων ΓΕΛ έτους 2016 με το παλαιό και με το νέο σύστημα εισαγωγής θα αποδοθούν συνολικά 57.991 θέσεις, από τις οποίες οι 2.315 θέσεις αφορούν το παλαιό σύστημα (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Ομάδα Β’) και οι 55.676 θέσεις αφορούν το νέο σύστημα ΓΕΛ.

Αντίστοιχα στους υποψηφίους που θα συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ημερησίων ΕΠΑΛ έτους 2016 με το παλαιό και με το νέο σύστημα εισαγωγής θα αποδοθούν συνολικά 4.395 θέσεις, από τις οποίες οι 724 θέσεις αφορούν το παλαιό σύστημα (ΕΠΑΛ Ομάδα Α’) και οι 3.671 θέσεις αφορούν το νέο σύστημα ΕΠΑΛ.

Επίσης στους υποψηφίους που θα συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των εσπερινών ΕΠΑΛ με το παλαιό σύστημα (ΕΠΑΛ Ομάδα Α’) θα αποδοθούν 263 θέσεις.

Τέλος, οι υποψήφιοι που θα συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των εσπερινών ΓΕΛ με το παλαιό και το νέο σύστημα εισαγωγής θα διεκδικήσουν συνολικά 952 θέσεις επιπλέον του αριθμού εισακτέων, από τις οποίες οι 441 θέσεις αφορούν το παλαιό σύστημα (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Ομάδα Β’) και οι 511 θέσεις αφορούν το νέο σύστημα ΓΕΛ.

minedu.gov.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Ακαδημαϊκή διδακτική εμπειρία αξίας 300 ευρώ
 Συντάκτης: Χρήστος Κάτσικας

Ιδιαίτερα μετά το 2010, οι μνημονιακές πολιτικές των πολιτικών ηγεσιών του Υπουργείου Παιδείας,  μεταξύ πολλών άλλων, επέφερε δραματική μείωση του αριθμού των διδασκόντων των πανεπιστημίων, ως αποτέλεσμα της μηδενικής αναπλήρωσης των συνταξιοδοτηθέντων μελών ΔΕΠ, της ανύπαρκτης προκήρυξης νέων θέσεων και της ελάχιστης χορήγησης πιστώσεων για διδάσκοντες με βάση το ΠΔ407/80.

Έτσι, όλα τα πανεπιστήμια αντιμετωπίζουν ανυπέρβλητα προβλήματα λειτουργίας, αδυνατώντας να καλύψουν σε αρκετές περιπτώσεις στοιχειώδεις εκπαιδευτικές ανάγκες. Η κατάσταση αυτή σε συνδυασμό με την περικοπή των δαπανών των ΑΕΙ δημιουργούν πλέον καθεστώς ασφυξίας στην ανώτατη εκπαίδευση.
 
Στο πρόβλημα της έλλειψης ακαδημαϊκού προσωπικού των πανεπιστημίων η Κυβέρνηση «απαντάει» με ένα πρόγραμμα ΕΣΠΑ, που απευθύνεται σε νέους επιστήμονες κατόχους διδακτορικού, προσφέρει μηναίο μισθό 300€ καθαρά και αφορά τη διδασκαλία ενός και μόνο εξαμηνιαίου μαθήματος σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό επίπεδο με σκοπό την «απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας».

Με τον τρόπο αυτό ανοίγει διάπλατα ο δρόμος για την κυριαρχία στο άμεσο μέλλον των «μαύρων μορφών» εργασίας στην διδασκαλία και στην εκπαίδευση, ενώ σταδιακά θα «καθίσταται» περιττή η προκήρυξη νέων οργανικών θέσεων.

Με πρόφαση την διδασκαλία ενός μαθήματος ανά νέο/α επιστήμονα δημιουργείται το αδιανόητο για τα ακαδημαϊκά δεδομένα γεγονός «αμοιβή ανά μάθημα» (με το «κομμάτι»), όπως συμβαίνει στα ιδιωτικά ΙΕΚ και κολέγια.

Η διδασκαλία ενός μαθήματος και η μη συμμετοχή  στις ερευνητικές δραστηριότητες του Ιδρύματος αποκόπτει πλήρως την έρευνα από τη διδασκαλία, ακυρώνει τον επικαλούμενο σκοπό «απόκτηση ακαδημαϊκής διδακτικής εμπειρίας», υπονομεύει τον ακαδημαϊκό χαρακτήρα των Ανώτατων Ιδρυμάτων και οδηγεί σε μερική «ΙΕΚοποίηση» του Πανεπιστημίου.

Η κάλυψη βασικών λειτουργιών των Ιδρυμάτων (όπως η διδασκαλία, η έρευνα, οι εξοπλισμοί) με χρηματοδότηση Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων (π.χ. ΕΣΠΑ), που έχουν ημερομηνία λήξης, εδραιώνει την εγκατάλειψη της δημόσιας χρηματοδότησής τους και επιβάλλει, μετά τη λήξη των προγραμμάτων, την αναζήτηση «άλλων πόρων» εκτός δημοσίου, όπως κυνικά προτείνεται από την «Επιτροπή Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία».
 
Όπως σημειώνει το Δίκτυο Πανεπιστημιακών, το φαινόμενο της ελαστικής εργασίας στα πανεπιστήμια είναι ήδη πραγματικότητα στους τομείς της φύλαξης, της καθαριότητας, στα ερευνητικά προγράμματα κ.λπ.

Μήπως έτσι λύθηκε κανένα πρόβλημα ή επιδεινώθηκαν ακόμα περισσότερο; Είναι το ίδιο έργο που παίζεται σε όλους τους τομείς της κοινωνίας μας.

Έτσι, στους άνεργους πτυχιούχους - ή μη - νεολαίους προσφέρουν τα voucher, την τετράμηνη απασχόληση κ.λπ αντί της μόνιμης και σταθερής δουλειάς.

Όχι μόνο για τους... νέους

Όμως, η επιβολή των νέων σχέσεων εργασίας δεν αφορά μόνο αυτούς στους οποίους εφαρμόζεται άμεσα αλλά θα επηρεάσει σημαντικά στο άμεσο μέλλον το περιεχόμενο και τους όρους εργασίας όλων των πανεπιστημιακών.

Δεν έχει παρά να ρίξει κάποιος μια ματιά σε όλους τους εργασιακούς χώρους στους οποίους έγινε εισαγωγή τέτοιων θέσεων εργασίας.

Η «εξαγορά» της σιωπής των εργαζόμενων, που δούλευαν με σχετικά σταθερές θέσεις, στην εισαγωγή των νέων σχέσεων, στο όνομα του ότι δεν θα πειραχτούν, πολύ γρήγορα ξεχάστηκε και βρέθηκαν και αυτοί στο στόχαστρο.

Στο πλαίσιο αυτό πρέπει να δει κανείς και τα πορίσματα της Έκθεσης του Προέδρου της Επιτροπής Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία, Αντώνη Λιάκου, η οποία  αποτελεί το λεξικό των περικοπών και της ιδιωτικοποίησης και στην οποία τονίζεται ότι «με δεδομένη την ανεπάρκεια των δημόσιων πόρων για την ανώτατη εκπαίδευση, το Υπουργείο Παιδείας θα πρέπει να αναλάβει τις πρωτοβουλίες και να προωθήσει τις πολιτικές εκείνες που θα δώσουν στα ΑΕΙ τη δυνατότητα να εξασφαλίσουν ίδιους πόρους τόσο από εξωτερικές όσο και από εσωτερικές πηγές».

Σύμφωνα με τον Α. Λιάκο «οι εξωτερικές πηγές αφορούν κατά κύριο λόγο τους πόρους που προέρχονται από ερευνητική δραστηριότητα, από παροχή υπηρεσιών και από συνεργασίες των ΑΕΙ με φορείς του δημόσιου τομέα (κοινωνικούς/πολιτιστικούς/παραγωγικούς φορείς σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο) καθώς επίσης και με φορείς του ιδιωτικού τομέα (από τον χώρο των επιχειρήσεων και της βιομηχανίας), ενώ οι εσωτερικές πηγές αφορούν κατά κύριο λόγο τους πόρους που προέρχονται από εκπαιδευτικές δραστηριότητες εκτός τυπικού προγράμματος ή/και τυπικού χρόνου σπουδών (δραστηριότητες δια βίου μάθησης και κατάρτισης, θερινά σχολεία κλπ.), τους πόρους που προέρχονται από δίδακτρα από προπτυχιακά προγράμματα σπουδών που απευθύνονται αμιγώς σε ξένους φοιτητές εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα έσοδα που προέρχονται από την αξιοποίηση και αποτελεσματική διαχείριση της περιουσίας των ιδρυμάτων, τα έσοδα που προέρχονται από την αξιοποίηση των αποτελεσμάτων καινοτομίας που παράγονται από τα ΑΕΙ μέσα από την επιστημονική δραστηριότητά τους και τις γενικότερες καινοτομικές πρωτοβουλίες που αναπτύσσουν.

efsyn.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 11 από 8521 (85204 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
10
11
12
13
8519
8520
8521
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης