Πέμπτη, 24 Απριλίου 2014
 
 

edu4u.gr facebook page

 

25082011 250x250_Square_Pop-Up3

 

Animated Sale New - 200x200

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014
Σχολές - Τμήματα   Διάφορα Θέματα
Τα ωραιότερα Πανεπιστήμια του κόσμου
Οξφόρδη, Χάρβαρντ, κρατικό Πανεπιστήμιο της Μόσχας, της Βομβάης και του Μπέλφαστ... Κάποια θυμίζουν πολυτελή ξενοδοχεία, άλλα παραμυθένιες κατοικίες και ιδανικούς προορισμούς διακοπών.

Μια ματιά στα 16 από τα ωραιότερα πανεπιστήμια του κόσμου μπορεί να σε πείσει να ξαναγυρίσεις στο θρανίο ή να μαζεύεις χρήματα μια ζωή ώστε να στείλεις τα παιδιά σου. Αυτά αν είσαι πάνω από 18, διότι αν είσαι νεότερος μήπως να κάνεις μια αίτηση;

1. Η ονειρεμένη αρχιτεκτονική της Οξφόρδης έχει εμπνεύσει γενεές και γενεές μαθητών.
2. Το Χάρβαρντ είναι το παλαιότερο πανεπιστήμιο της Αμερικής, το οποίο χρονολογείται από το 1636 και είναι διάσημο για τα κόκκινα κτίρια και τις κατάφυτες αυλές του.
3. Τα κτίρια του πανεπιστημίου του Κέιπ Τάουν μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα, αλλά το φόντο με τα πανύψηλα βουνά πίσω του είναι μοναδικό στον κόσμο.
4. Μπορεί να μοιάζει με πολυτελές ξενοδοχείο, αλλά είναι το κρατικό πανεπιστήμιο της Μόσχας. Ένα από τα πιο έγκριτα πανεπιστήμια της Ρωσίας, το κύριο κτίριο του οποίου θεωρείται η πιο ισχυρή εκπαιδευτική δομή του κόσμου.
5. Στη Μπολόνια της Ιταλίας βρίσκεται το αρχαιότερο πανεπιστήμιο του κόσμου, το οποίο ιδρύθηκε το 1088.
6. Το πανεπιστήμιο του Τορόντο ιδρύθηκε το 1827 και τα χιονισμένα κτίρια του γοητεύουν τον χειμώνα.
7. Οι επισκέπτες του Cambridge συχνά θαυμάζουν το εκκλησάκι King's College Chapel στην γραφική περιοχή του ποταμού που είναι γνωστή ως "backs", καθώς στις "πλάτες" του βρίσκονται πολλά κολλέγια.
8. Το πανεπιστήμιο της Σαλαμάνκα στη δυτική Ισπανία ιδρύθηκε τον 13ο αιώνα και χτίστηκε με το περίτεχνο τοπικό στιλ "plateresque".
9. Ο πύργος Rajabai του πανεπιστημίου της Βομβάης έχει ως πρότυπο τον Big Ben και είναι από τα πιο διάσημα αξιοθέατα.
10. Το νεο-γοτθικό πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ σχεδιάστηκε την δεκαετία του 1850 από τον αρχιτέκτονα Edmund Blacket.
11. Το Royal Holloway στο Surrey, μέρος του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, κυριαρχείται από κόκκινο τούβλο και βρίσκεται μέσα σε 136 στρέμματα δάσους. Αρχικά ήταν αποκλειστικά κολλέγιο γυναικών.
12. Το πανεπιστήμιο Otago στη Νέα Ζηλανδία είναι μια σειρά εντυπωσιακών κτιρίων του 19ου αιώνα νεο-γοτθικής δομής και βρίσκεται δίπλα σε ποτάμι.
13. Η γκρι πέτρα είναι το σήμα κατατεθέν του Πρίνστον.
14. Το Xiamen διαθέτει μια από τις πιο γραφικές πανεπιστημιουπόλεις στην Κίνα, με πολλά δέντρα, θάλασσα γύρω του και εντυπωσιακά κτίρια ανατολικού και δυτικού μείγματος στιλ.
15. Το Queen's University ιδρύθηκε το 1845 από την βασίλισσα Victoria και έχει πάνω από 300 κτίρια στα καταπράσινα προάστεια του Μπέλφαστ.
16. Πολλά από τα διάσημα κτίρια του Yale χτίστηκαν στις αρχές του 20ού αιώνα και ο αρχιτέκτονας James Gamble Rogers χρησιμοποίησε τεχνάσματα ώστε να φαίνονται πιο παλιά.
Δημοσιεύτηκε στα FoititikaNea.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Βάσια
Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα
Μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή και χρήση του στην εκπαίδευση
 Καλησπέρα σας και Χρόνια πολλά !!Θα ήθελα να σας υποβάλλω κάποια ερωτήματα : 
έστω φιλόλογος με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή, εντάσσεται κανονικά στον κλάδο πε 02.50, 
στους φιλολόγους δηλαδή της ειδικής αγωγής.Το μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή του δίνει
παιδαγωγική επάρκεια ή όχι ; Επιπλέον, αν θέλει να πάρει και δεύτερο πτυχίο σε κάποια
τεχνική ειδικότητα πχ  εργοθεραπεία, τότε εάν έχει μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή,
θα του αναγνωρίζεται κανονικά και στο δεύτερο πτυχίο ; Θεωρείται συναφές δηλαδή;
Θα του δίνει και παιδαγωγική επάρκεια, δεδομένου ότι για τις τεχνικές ειδικότητες απαιτείται
και φοίτηση στην ασπαιτε για να την αποκτήσουν;Θα μπορεί να διεκδικεί θέσεις στην εκπαίδευση τόσο
για φιλολόγους ειδικής αγωγής όσο και για εργοθεραπευτές ; Το μάστερ
στην ειδική εκπαίδευση του ευρωπαϊκού πανεπιστημίου της Κύπρου αναγνωρίζεται
κανονικά από το δοαταπ, γνωρίζετε μήπως;  Σας ευχαριστώ πολύ
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τρίτη, 22 Απριλίου 2014

Σχόλια (1)

 Το μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή του δίνει
παιδαγωγική επάρκεια ή όχι ;

  • Θα ελέγξεις αν το μεταπτυχιακό που σε ενδιαφέρει θα αναγράφει στον τιτλο και το "Επιστήμες της Αγωγής"

Επιπλέον, αν θέλει να πάρει και δεύτερο πτυχίο σε κάποια
τεχνική ειδικότητα πχ  εργοθεραπεία, τότε εάν έχει μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή,
θα του αναγνωρίζεται κανονικά και στο δεύτερο πτυχίο ; Θεωρείται συναφές δηλαδή;

  • Όχι δεν θεωρείται συναφές (με την Ερφοθεραπεία δεν κάνεις μάθημα αλλά εντάσσεσαι στο ειδικό επιστημονικό προσωπικό)

Θα του δίνει και παιδαγωγική επάρκεια, δεδομένου ότι για τις τεχνικές ειδικότητες απαιτείται
και φοίτηση στην ασπαιτε για να την αποκτήσουν;

  •  Στην παρούσα φάση καλύπτεσαι και μόνο από το πτυχίο Φιλολογίας για την παιδαγωγική επάρκεια και στην Εργοαθεραπεία. Μετά τον επόμενο ΑΣΕΠ που αναμένεται να αλλάξει το καθεστώς θα σε καλύπτει μονο το Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες της Αγωγής ή ΑΣΠΑΙΤΕ ή ετήσιο παιδαγωγικό σεμινάριο που θα ξεκινήσει να γίνεται στα Πανεπιστήμια

Θα μπορεί να διεκδικεί θέσεις στην εκπαίδευση τόσο
για φιλολόγους ειδικής αγωγής όσο και για εργοθεραπευτές ;

  • Ναι

Το μάστερ στην ειδική εκπαίδευση του ευρωπαϊκού πανεπιστημίου της Κύπρου αναγνωρίζεται
κανονικά από το δοαταπ,

  • Ναι έχει αναγνωριστεί κανονικά (διαδικασία προαναγνώρισης) αλλά το μόνο που έχει ήδη αναγνωρισμένους αποφοίτους είναι αυτό του Παν. Λευκωσίας. Το 2ο υπερτερει και στό προγραμματα σπουδών αφού έχει πάρα πολλά επιλεγόμενα που καλύτπουν όλους τους τομείς της Ειδικής Αγωγής
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τρίτη, 22 Απριλίου 2014

Σχόλια (0)
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας. 
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
nikolas
Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014
Διάφορα Θέματα
ASTYFILAKWN
 kalhspera eimai apofoitos tou 2012 kai thelw na kanw 10% gia astyfilakwn mporw??? peite mou ligo opoios gnwrizei gt endiaferomai polu kai anypomonw gt akousa den ginetai dustuxws.....
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014

Σχόλια (1)
 πόσα μόρια έχεις συνονόματε;
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014

Σχόλια (1)
politeknos eimai 13.100
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014

Σχόλια (0)
 Καλή επιτυχία, εύχομαι να περάσεις αν το θες πραγματικά
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Αλλαγές στα μισθολογικά των αναπληρωτών εκπαιδευτικών
 Σύμφωνα με την τροποποίηση της ΚΥΑ για τον καθορισμό των αποδοχών υπάρχουν 2 αλλαγές που αφορούν τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς : 1) Τα οικονομικά αποτελέσματα της αναγνώριση του χρόνου προϋπηρεσίας αρχίζουν από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης 2) Τα διδακτορικά ή μεταπτυχιακά προσμετρούνται μισθολογικά μόνο εφόσον αποτελούν τυπικό προσόν για την πρόσληψη. Η αναγνώριση προϋπηρεσίας των αναπληρωτών ισχύει μισθολογικά από την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης και όχι από την ημερομηνία αναγνώρισής της από το υπηρεσιακό συμβούλιο ΚΥΑ 2/24529/0022/24-3-2014 (ΦΕΚ 928/Β/14-4-2014) Τροποποίηση της υπ’ αρ. οικ. 2/13917/0022/17−2−2012 (ΦΕΚ 414 Β΄) Κ.Υ.Α. για τον καθορισμό αποδοχών του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που απασχολείται στο Δημόσιο, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α. και των αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Στο τέλος της παρ. 2 του διατακτικού της υπ’ αριθμ. 2/13917/0022/17−2−2012 (ΦΕΚ 414 Β΄) κ.υ.α. προστίθεται εδάφιο ως εξής: «Η αναγνώριση του ανωτέρω χρόνου προϋπηρεσίας πραγματοποιείται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις Διοικητικού/Προσωπικού των οικείων φορέων και τα οικονομικά αποτελέσματα αυτής ανατρέχουν στην ημερομηνία υποβολής της αίτησης αναγνώρισης, συνοδευόμενης από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Επιπλέον, κάτοχοι διδακτορικού ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών μπορούν να προσμετρήσουν τους εν λόγω τίτλους για μισθολογική εξέλιξη από την ημερομηνία πρόσληψης τους, με την απαραίτητη προϋπόθεση και μόνο οι ανωτέρω τίτλοι να έχουν αποτελέσει τυπικό προσόν για την πρόσληψη αυτών.» Κατά τα λοιπά ισχύει η υπ’ αριθμ. 2/13917/0022/17−2−2012 (ΦΕΚ 414 Β΄) κ.υ.α.

πηγή:ipaideia.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014
Επικαιρότητα
Ποιους κινδύνους κρύβει το Πάσχα για την υγεία μας;
 Πάσχα χωρίς βαρυστομαχιά, δυσπεψία και μικροατυχήματα, σχεδόν δεν…υπάρχει! Διαβάστε λοιπόν τι μπορεί να συμβεί στον οργανισμό σας τις γιορτινές αυτές ημέρες και προφυλαχθείτε από κάθε πιθανό κίνδυνο.

Για τους περισσότερους από εμάς το Πάσχα ταυτίζεται με ένα από τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα, που είναι η λαιμαργία, ακόμα και αν οι 40 μέρες νηστείας που προηγούνται της Λαμπρής, έχουν σαν στόχο αυτό ακριβώς το αμάρτημα.  Η λιτή δίαιτα της Σαρακοστής, στοχεύει στην αποχή του ατόμου και την εγκράτειά του από τις γευστικές απολαύσεις.

Αν λοιπόν, είστε από εκείνους που επιμένουν στο ουσιαστικό μήνυμα των εορτών και έχετε καταφέρει, αν όχι ολική, έστω μερική νηστεία  τον τελευταίο μήνα, τότε θα πρέπει να είστε ιδιαιτέρως προσεκτικοί στην κατανάλωση φαγητού και ποτού το Μεγάλο Σάββατο και ανήμερα το Πάσχα.

 

anapnoes.gr : pasxa pasxa fagito Ποιους κινδύνους κρύβει το Πάσχα για την υγεία μας;

Νηστεία, πριν και μετά

Μην ξεχνάτε πως η νηστεία δεν γίνεται για να έχετε το ελεύθερο και την άδεια της εκκλησίας για να φάτε τα άπαντα του πασχαλινού τραπεζιού. Αν ωστόσο εσείς νηστεύετε γι΄αυτό το λόγο, κακώς το κάνετε. Πιο συγκεκριμένα, το λάθος της στάσης σας δεν εμπίπτει στο θρησκευτικό σκέλος, αλλά στο κομμάτι της δικής σας υγείας. Θα πρέπει να αντιλαμβάνεστε το κακό που κάνετε στον οργανισμό σας, αν μετά από 40 μέρες αποχής από το κρέας, τα ζωικά προϊόντα και το αλκοόλ, πέσετε με τα μούτρα στο αρνί της σούβλας και όλα τα καλούδια που θα συναντήσετε στο εορταστικό τραπέζι.

Όπως ήδη γνωρίζετε, σε όλη την Ελλάδα και όπου επί γης γιορτάζεται το χριστιανικό Πάσχα, θα βρείτε σίγουρα κόκκινα πασχαλινά αυγά, αρνί ή κατσίκι στη σούβλα ή το φούρνο, πολλές χειροποίητες πίτες και άφθονο κρασί. Πριν λοιπόν, αφεθείτε «λυτοί» στα πασχαλινά εδέσματα, σας υπενθυμίζουμε τι πρέπει να προσέξετε για να περάσετε και τη Δευτέρα του Πάσχα κάτω από τον ανοιξιάτικο ήλιο και όχι εντός των τειχών και στο κρεβάτι, ημιλιπόθυμοι.

 

anapnoes.gr : uperfagia Ποιους κινδύνους κρύβει το Πάσχα για την υγεία μας;

Τι είναι πιθανό να αντιμετωπίσετε;

Τα προβλήματα στο γαστρεντερικό σύστημα είναι τα συνηθέστερα σε περιπτώσεις που μεγάλη περίοδος νηστείας ή δίαιτας ακολουθείται από μεγάλα τραπεζώματα. Η υπερφαγία μετά από λιτή δίαιτα συσσωρεύει την τροφή στο στομάχι και τα έντερα προκαλώντας προβλήματα, όπως είναι η δυσπεψία, το φούσκωμα και η δυσκοιλιότητα.  Όλες αυτές οι καταστάσεις δε, επιβαρύνονται από τις μεγάλες ποσότητες αλκοόλ που καταναλώνονται εκείνες τις ημέρες και τις νύχτες.

Για να αποφύγετε, λοιπόν δυσάρεστες εκπλήξεις από το απότομο και το πολύ φαγητό, μην αμελήσετε τη μαγειρίτσα της προηγούμενης μέρας, καθώς η παράδοση έχει φροντίσει για την υγεία σας, πριν από εσάς. Η σούπα του μεγάλου Σαββάτου, που είναι ένα σχετικά εύκολο φαγητό στη χώνεψή του από το στομάχι, καταφέρνει και  προετοιμάζει το σύστημα, ώστε να μην κρασάρει τελείως από την αναπόφευκτα υπερβολική κατανάλωση του κρέατος της επόμενης μέρας.

Καρδιοπαθείς και διαβητικοί

Αν και η έκτακτη απόκλιση από τη δίαιτα που ακολουθείτε πιστά όλο τον υπόλοιπο χρόνο, όσοι έχετε λόγο υγείας να την ακολουθείτε, δεν θα έχει σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία σας, καλό θα ήταν αν έχετε πρόβλημα με την καρδιά σας να είστε και αυτή τη μέρα προσεκτικοί στις ποσότητες του φαγητού και αλατιού που θα καταναλώσετε. Αν μάλιστα ταλαιπωρήστε από τη νόσο του διαβήτη, θα γνωρίζετε πως καλό είναι τις γιορτινές μέρες να είστε ακόμα περισσότερο συγκρατημένοι με τις επιλογές σας, αφού πολλαπλασιάζονται οι επιβλαβείς λιχουδιές.

 

anapnoes.gr : pasxa Ποιους κινδύνους κρύβει το Πάσχα για την υγεία μας;

Πώς θα αποφύγετε τα παραπάνω;

Θυμηθείτε λοιπόν τις μέρες των εορτών, όλα όσα εφαρμόζετε και τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου, στο θέμα της σωστής διατροφής και θα περάσετε χωρίς εκπλήξεις τις μέρες στο χωριό:

  • Φροντίστε να διακόψετε τη νηστεία σταδιακά, για να μην προκαλέσετε «στομαχικό σοκ» στον οργανισμό σας.
  • Αποφύγετε το τσιμπολόγημα πάνω από τη σούβλα, για να ελέγχετε καλύτερα τις ποσότητες που καταναλώνετε.
  • Ξεκινήσετε το  γεύμα σας πάντα με σαλάτα για να γεμίσει το στομάχι πρώτα με φυτικές ίνες και όσο δυνατό λιγότερο με κρέας και υδατάνθρακες.
  • Πίνετε άφθονο νερό, μέρες πριν το εορταστικό γεύμα και μέρες μετά τη λήξη του.
  • Μην το παρακάνετε, από τον ενθουσιασμό σας, με τις μερίδες και φροντίστε να είναι καλές οι αναλογίες τους στο πιάτο. Θυμηθείτε το μισό πιάτο να είναι λαχανικά, το ένα τέταρτο υδατάνθρακες και το υπόλοιπο τέταρτο, πρωτεΐνη.
  • Αν έχετε σκοπό να πιείτε πολύ για να γιορτάσετε την Ανάσταση του Κυρίου, φροντίστε να είστε τουλάχιστον καλά  φαγωμένοι.
  • Μην περιμένετε να σηκωθείτε από το τραπέζι, νιώθοντας απολύτως χορτασμένοι, γιατί τότε θα το έχετε ήδη παρακάνει. Τρώτε αργά και δώστε το χρόνο στον εγκέφαλό σας, να «χορτάσει».

 

anapnoes.gr : pasxa trapezi Ποιους κινδύνους κρύβει το Πάσχα για την υγεία μας;

Μην χάσετε τη μέρα σας καθήμενοι σε ένα τραπέζι γεμάτο φαγητό, όσο δελεαστικό κι αν ακούγεται

Τέλος, μην υποτιμάτε τις μέρες των γιορτών σε μέρες φαγητού και μην αναλώνεστε στο να δοκιμάσετε όλα τα πιάτα του μπουφέ. Η αξία του γιορτινού τραπεζιού είναι ουσιαστικά η ευκαιρία να μιλήσετε με τα αγαπημένα σας πρόσωπα και να περάσετε ποιοτικό χρόνο μαζί τους.

Μετά το αρνί, πηγαίνετε μια βόλτα, όπου κι αν βρίσκεστε και βοηθήστε το σώμα σας να συνέλθει από το φαγητό. Ο χρόνος που πάντα παραπονιέστε ότι δεν έχετε, είναι τώρα στη διάθεση σας για να κάνετε τις βόλτες που θέλετε. Καλό Πάσχα!

Πηγή


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014
Άρθρα
Σχολικές αργίες και διακοπές στα εκπαιδευτικά συστήματα της ΕΕ
 Στο δίκτυο Ευρυδίκη καταγράφονται τα εκπαιδευτικά συστήματα της ευρωπαϊκής ένωσης και ο τρόπος λειτουργίας των σχολείων σε όλες τις βαθμίδες. Μεταξύ αυτών και η οργάνωση του σχολικού χρόνου, διακοπές, αργίες έναρξη σχολείων, λήξη κ.ά.

Η καταγραφή αυτή τείνει να είναι επίκαιρη και χρήσιμη για τα ελληνικά δεδομένα λόγω της λευκής βδομάδας.

Από τα στοιχεία προκύπτει πως οι κλιματολογικές συνθήκες των χωρών παίζουν σημαντικό ρόλο στη διάρθρωση του διδακτικού χρόνου. Στην καταγραφή αυτή ο χρόνος των εξετάσεων δε θεωρείται διδακτικός χρόνος αλλά αναφέρεται στις υποσημειώσεις. Παρόλα αυτά εκείνες τις μέρες τα σχολεία λειτουργούν.

Παρατηρούμε λοιπόν πως στις  νότιες χώρες γενικότερα, το σχολείο για τους μαθητές ξεκινά περίπου τη δεύτερη βδομάδα του Σεπτεμβρίου και λήγει τέλος Ιουνίου. Οι διακοπές είναι ξεκάθαρες και συγκεκριμένες σε εθνικό επίπεδο (Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι και ορισμένες θρησκευτικές αργίες) στις παρακάτω χώρες  Κροατία, Κύπρος, Ελλάδα, Τουρκία, Ισπανία, Πορτογαλία. Επίσης σε αυτές τις χώρες οι εκπαιδευτικοί ξεκινούν νωρίτερα από τους μαθητές για να οργανώσουν  τους χώρους, το ετήσιο εκπαιδευτικό έργο[1] και να προετοιμάσουν το σχολείο για να υποδεχτούν τους μικρούς μαθητές.

Βορειότερα το σχολικό έτος αρχίζει περίπου μέσα ή τέλος Αυγούστου διαρκεί ως το τέλος Ιουνίου ή 15 μέρες ακόμα αλλά στη διάρκεια του έτους παρουσιάζεται πληθώρα διακοπών με διάφορους χαρακτηρισμούς. Διακοπές φθινοπώρου (από λίγες μέρες έως 1 μήνα σε κρατίδια της Γερμανίας), διακοπές χειμώνα, πέρα από τις χριστουγεννιάτικες, μεγάλης διάρκειας,διακοπές άνοιξης, διακοπές ξεκούρασης ανάμεσα στα τρίμηνα (Μεγ. Βρετανία) και τοπικές αργίες. Οι θεσμοθετημένες αυτές διακοπές διαφέρουν από περιφέρεια σε περιφέρεια κι αποφασίζονται σε τοπικό επίπεδο. Πολλές φορές αναφέρονται στις υποσημειώσεις ακριβώς γιατί δεν γίνονται τις ίδιες ημερομηνίες σε όλη τη χώρα.

Κάποιες χώρες προβλέπουν ελάχιστο αριθμό διδακτικών ημερών, τις οποίες οι αποφάσεις των περιφερειών δεν πρέπει να τις παραβιάσουν ώστε να κηρύξουν περισσότερες αργίες.

Έτσι βλέπουμε η Δανία να έχει τις περισσότερες μέρες  200 διδακτικές, με τις λιγότερες καλοκαιρινές διακοπές από ολόκληρη την υπόλοιπη Ευρώπη, αλλά με διακοπές Χριστουγέννων, Πάσχα, φθινοπώρου, άνοιξης, χειμώνα και 4 εθνικές αργίες χωρίς να συμπεριλαμβάνεται η Πρωτομαγιά, μέρα κατά την οποία εργάζονται.

Σε όλες τις υπόλοιπες χώρες οι διδακτικές μέρες είναι από 175 έως 190 (μεταξύ αυτών και η Ελλάδα), αλλά οι διακοπές στη διάρκεια του έτους είναι περισσότερες στις χώρες που οι μέρες τείνουν να πλησιάζουν τις 190.

Καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως η διάρκεια του  σχολικού έτους δε διαφέρει σε όλες τις χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης. Αυτό που διαφέρει είναι η έναρξη και η λήξη και οι ποικίλες ενδιάμεσες διακοπές μεταξύ των βόρειων και νότιων χωρών.

Καθοριστικός παράγοντας φαίνεται να είναι το κλίμα της κάθε περιοχής. Έτσι στις βόρειες περιοχές μπορούν να αρχίζουν νωρίτερα και να τελειώνουν αργότερα, αλλά ενδιάμεσα χώρες όπως η Γαλλία, η Γερμανία, το Βέλγιο, η Αγγλία, η Ιρλανδία, το Λουξεμβούργο, η Νορβηγία, η Ρουμανία, η Ελβετία έχουν τουλάχιστον 1 βδομάδα διακοπές το φθινόπωρο[2].

Διακοπές γ΄ τριμήνου προβλέπονται στην Αυστρία, στη Γερμανία, στην Αγγλία, στο Λουξεμβούργο και δεν είναι λιγότερες από 4 μέρες. Στην Αγγλία μάλιστα που το έτος χωρίζεται σε 3 τρίμηνα και κάθε τρίμηνο σε 2 υποτρίμηνα, μεσολαβεί περίοδος διακοπών πριν την έναρξη των υποτριμήνων και των τριμήνων.

Μία εβδομάδα διακοπών το Φλεβάρη έχει το Βέλγιο, η Αυστρία, η Δανία, η Φιλανδία, η Αγγλία, η Ισλανδία, η Ιρλανδία, το Λουξεμβούργο, η Σουηδία,  η Ρουμανία και 2 βδομάδες η Γαλλία και η Γερμανία.

Είναι φανερό πως οι συνθήκες του χειμώνα στις βόρειες χώρες της Ευρώπης επέβαλλαν αυτές τις διακοπές και πως οι συνθήκες καύσωνα στις νότιες χώρες επέβαλλαν τη διαφορετική έναρξη και λήξη και τις σαφώς  μικρότερης διάρκειας χειμωνιάτικες διακοπές.

Στην Ελλάδα ο Φλεβάρης είναι ένας εξαιρετικά δημιουργικός μήνας για μαθητές και εκπαιδευτικούς, που οι συνθήκες του ευνοούν τη δημιουργική δουλειά και την απόδοση. Είναι μήνας ουσιαστικής  προετοιμασίας και μελέτης.

Κανείς ποτέ από τον εκπαιδευτικό χώρο ή από τους γονείς δε ζήτησε περισσότερες διακοπές το χειμώνα, γιατί η πλειοψηφία των κατοίκων της Ελλάδας είναι  πλέον φτωχοί κι αδυνατούν να πάνε κάποιες διακοπές πέρα από τη δωρεάν ακόμα βουτιά στις κοντινές παραλίες. Ακόμα και τα έξοδα της βενζίνης ως τα Μουδανιά ή τη Λούτσα είναι δυσβάστακτα.

Αλλά ξέχασα και το κράτος είναι πλέον χρεοκοπημένο και κλείνοντας τα σχολεία για μία βδομάδα το χειμώνα θα πληρώνει ακόμα λιγότερα για  θέρμανση.
 

 

 


[1] Χρόνος που δεν έγινε ουδέποτε σεβαστός  στην Ελλάδα από τους εκάστοτε ιθύνοντες

[2] Σε κρατίδιο της Γερμανίας προβλέπονται 4 βδομάδες, ενώ στην Ελβετία 3 βδομάδες.


 

της Μαργαρίτας Ζαγουριανού  


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014
Διάφορα Θέματα
10 ταξίδια που πρέπει να κάνεις στα 20s σου

 Δείτε το βίντεο του Buzzfeed για τα 10 ταξίδια που πρέπει να κάνεις στα 20s σου!

Εντάξει, μερικά είναι κάπως ακριβά... Αλλά σίγουρα μπορείτε να κάνετε τα περισσότερα από αυτά. 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014
Επικαιρότητα
Έκκληση ΚΕΕΛΠΝΟ για τον οδηγό ταξί που μετέφερε τον ασθενή με ΜΕRS
 Άμεση είναι η κινητοποίηση των υπευθύνων του ΚΕΕΛΠΝΟ  προκειμένου να ακολουθηθούν όλες οι διαδικασίες που προβλέπονται και αφορούν τον ασθενή που διαγνώσθηκε με ιογενή λοίμωξη-πνευμονία με κορονοϊό (MERS).   Με ανακοίνωση που εκδόθηκε αναζητείται ο οδηγός ταξί που μετέφερε τον 69χρονο ασθενή από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στην περιοχή Αμφιάλης-Κερατσινίου. Η μεταφορά έγινε την Μεγάλη Πέμπτη μεταξύ των ωρών 14:30 – 16:30.   Η ανακοίνωση του ΚΕΕΛΠΝΟ αναφέρει πως ο οδηγός του ταξί πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με τα τηλέφωνα 210 5212054 και 210 5212000.   Αναλυτικά το Δελτίο Τύπου Σε συνέχεια του δελτίου Τύπου του ΚΕΕΛΠΝΟ της 18/4/2014, το ΕΚΕΠΥ ενημερώνει ότι ο ασθενής που πάσχει από ιογενή λοίμωξη – πνευμονία με κορονοϊό ( MERS), νοσηλεύεται σε Νοσοκομείο, σε Ειδική Μονάδα Αρνητικής Πίεσης.   Η διάγνωση επιβεβαιώθηκε και από το Μικροβιολογικό Εργαστήριο της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η κατάσταση του ασθενούς είναι σταθερή. Επικαιροποιημένες οδηγίες για την συγκεκριμένη νόσο, έχουν σταλεί σε όλα τα Νοσοκομεία από το Ε.Κ.ΕΠ.Υ., για περαιτέρω εγρήγορση ( www keelpno.gr). Το ΚΕΕΛΠΝΟ ολοκληρώνει την ιχνηλάτηση όλων των επαφών του ασθενούς κατά τη διάρκεια του ταξιδίου του από την Αραβική χερσόνησο έως την Ελλάδα. Στο πλαίσιο της παραπάνω διαδικασίας παρακαλείται ο οδηγός ΤΑΞΙ που μετέφερε τον ασθενή ως ταξιδιώτη, από το Αεροδρόμιο '' Ελ. Βενιζέλος'', στην περιοχή Αμφιάλης Κερατσινίου μεταξύ των ωρών 14:30 – 16:30 της 17/4/2014, να επικοινωνήσει με το Κ/ΕΠΙΧ – ΚΕΕΛΠΝΟ στα τηλέφωνα: 210 5212054 & 210 5212000». Πηγή: www.lifo.gr

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
10 πρωτότυπες πασχαλινές λιχουδιές
 Το Πάσχα ήρθε και έφερε μαζί του πεντανόστιμες λιχουδιές και πολύ πρωτότυπες ιδέες!

Αυγά, κοτοπουλάκια, προβατάκια, σοκολάτες και άλλα πολλά συνδυάζονται με τέτοιο τρόπο που θα εντυπωσιάσετε όποιον κάτσει στο πασχαλινό σας τραπέζι!

Όταν, λοιπόν, έρθει η ώρα να μαζευτείτε με οικογένεια και φίλους, να είστε έτοιμοι να τους σερβίρετε κάτι που θα τους εκπλήξει τόσο στο μάτι όσο και στη γεύση…

Πάρτε ιδέες και απολαύστε τα!



 

 

 

 

 

πηγή:neolaia.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 21 Απριλίου 2014
Πανελλαδικές 2013 - Μηχανογραφικό 2013
Μαύρη τρύπα στις Πανελλαδικές: Ξέμειναν από κονδύλια!
 Σήμα κινδύνου για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις που… ξέμειναν από κονδύλια εκπέμπει ο υφυπουργός Παιδείας! Επιπλέον, οι εξετάσεις των Γενικών Λυκείων φέτος προγραμματίστηκαν με τρόπο που να μην περιλαμβάνει Σάββατα (πλην ορισμένων ειδικών μαθημάτων) για λόγους οικονομίας. Γι’ αυτό ενώ αρχικά είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στις 27 τελικά αρχίζουν στις 28 Μαΐου. Ηδη ο Συμεών Κεδίκογλου με επιστολή του προς τον υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα, που κοινοποιήθηκε και στον Πρωθυπουργό, επεσήμανε – από τον Ιανουάριο – ότι οι φετινές Εξετάσεις κινδυνεύουν να τιναχθούν στον αέρα επειδή τα κονδύλια που έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό γι’ αυτές είναι λιγότερα από τα μισά σε σχέση με πέρυσι.
 
«Στον φετινό προϋπολογισμό έχουν εγγραφεί μόλις 6 εκατομμύρια ευρώ για το κόστος διεξαγωγής των Πανελλαδικών Εξετάσεων, όταν πέρυσι για παράδειγμα οι πιστώσεις ήταν παραπάνω από διπλάσιες, ήτοι 13,5 εκατομμύρια ευρώ. Καθώς αφενός έξοδα για τη διενέργεια των Εξετάσεων είναι ως επί το πλείστον ανελαστικά και αφορούν αγορές αναλωσίμων, μεταφορικά και αμοιβές εκπαιδευτικών και αφετέρου οι εκπαιδευτικοί έχουν υποστεί σημαντικές διαδοχικές μειώσεις και μέσα στο 2012, η μη επαναφορά του προϋπολογισμού για τις Πανελλαδικές στα περσινά επίπεδα διακυβεύει την ομαλή διεξαγωγή τους. Το πρόβλημα εύρεσης εκπαιδευτικών για να στελεχώσουν και να στηρίξουν τον μηχανισμό θα λάβει μεγάλες διαστάσεις» τόνισε χαρακτηριστικά στην επιστολή του ο κ. Κεδίκογλου, ζητώντας την επαναφορά του προϋπολογισμού στα 13,5 εκατ. ευρώ και κάνοντας παράλληλα μια πρόταση: «Αυτό που θα ζητήσω, ωστόσο, να αλλάξουμε από τη φετινή χρονιά είναι να διενεργείται απολογιστικός έλεγχος των ποσών που δαπανήθηκαν και σε περίπτωση υπολοίπου να επιστρέφεται στον κρατικό προϋπολογισμό. Σημειώστε ακόμα ότι αν, όπως προσανατολιζόμαστε για λόγους που κατανοείτε, οι Πανελλαδικές Εξετάσεις διεξαχθούν μετά το πέρας των διπλών εκλογών, θα προκληθεί – αν δεν προχωρήσουμε σε παράταση του σχολικού έτους – επιπλέον κόστος που εκτιμάται σε περίπου πέντε εκατομμύρια ευρώ, καθώς κάθε ημέρα μέσα στον μήνα Ιούλιο έχει ένα κόστος της τάξης του ενός εκατομμυρίου ευρώ». Ομως, η απαντητική επιστολή που έλαβε στις 14 Μαρτίου από τον αναπληρωτή υπουργό Χρήστο Σταϊκούρα ήταν αρνητική! «Εφόσον οι εισιτήριες εξετάσεις του 2014 διεξαχθούν εντός των ίδιων χρονικών ορίων με αυτά του 2013, θεωρούμε ότι οι υποχρεώσεις σας καλύπτονται από τις ήδη εγγεγραμμένες πιστώσεις του προϋπολογισμού σας και οποιαδήποτε ανάγκη επιπλέον πιστώσεων μπορεί να αντιμετωπιστεί με ανακατανομή των επιμέρους ΚΑΕ ή και μεταξύ των ειδικών φορέων του υπουργείου σας εφόσον απαιτείται» ανέφερε. Αμέσως σήμανε συναγερμός στο υπουργείο Παιδείας, αφού το υπουργείο Οικονομικών εμφανιζόταν να διαθέτει άλλα στοιχεία από αυτά του Παιδείας και να αρνείται την πρόσθετη χρηματοδότηση. Επιστρατεύθηκαν οι οικονομικές υπηρεσίες, οι οποίες συνέταξαν λίστες με τις πιστώσεις του 2013 και του 2014, με τις οποίες επιβεβαιώνουν ότι πράγματι στα κονδύλια που αφορούν τις Εξετάσεις προκύπτει έλλειμμα 5,9 εκατομμυρίων ευρώ! Σύμφωνα με στελέχη του Παιδείας, οι υπολογισμοί του Οικονομικών δεν έλαβαν υπόψη ότι μεγάλο μέρος των κονδυλίων κατευθύνεται στις περιφερειακές υπηρεσίες, συνεπώς δεν μπορεί να διατεθεί για τις δαπάνες των Εξετάσεων.

πηγή:ipaideia.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 11 από 5312 (53120 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
10
11
12
13
5310
5311
5312
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης