Σάββατο, 25 Οκτωβρίου 2014
 
 

edu4u.gr facebook page

Animated Sale New - 200x200

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Άρθρα
Το ΟΠΑ είναι κέντρο αριστείας, όχι ανομίας
Παρεμβαση
 
Γράφει ο Κωνσταντίνος Γάτσιος, Πρύτανης Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών 
 
 Με αφορμή τα πρόσφατα γεγονότα και τις αντεγκλήσεις μεταξύ υπουργού Δημόσιας Τάξης και ΣΥΡΙΖΑ, που αναφέρονταν στο πανεπιστήμιο μου, χαρακτηρίζοντας το ως κέντρο ανομίας, επισημαίνω τα παρακάτω: Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ), η πρώην ΑΣΟΕΕ, έχει δημιουργήσει από το 1920 μια λαμπρή παράδοση προσφοράς στην επιστήμη, τη νεολαία και την οικονομία της πατρίδας μας. 'Εχει αναδειχθεί κορυφαίο στα γνωστικά αντικείμενα που υπηρετεί και έχει χαρακτηριστεί ως κέντρο αριστείας με διεθνή αναγνώριση. Ενδεικτικά αναφέρω: Το ΟΠΑ κατατάσσεται συστηματικά στο ανώτερο 5% των πανεπιστημίων παγκοσμίως. Πριν από δύο μήνες, υπήρξε το πρώτο δημόσιο πανεπιστήμιο της χώρας που έλαβε το ευρωπαϊκό βραβείο αριστείας EFQM. Αναγνωρίζεται από όλα τα κορυφαία πανεπιστήμια σε Ευρώπη και ΗΠΑ και συστηματικά προωθεί σε αυτά φοιτητές και καθηγητές του για τη συνέχιση του έργου τους.
 
Είναι κορυφαίο στις προτιμήσεις μεταξύ υποψήφιων φοιτητών και κορυφαίο στη ζήτηση των αποφοίτων του. Επιδεικνύει εξωστρέφεια και διεθνή προσανατολισμό. Είναι το κορυφαίο πανεπιστήμιο στη χώρα σε ποσοστό απορρόφησης αλλοδαπών φοιτητών στο πλαίσιο του ERASMUS, ενώ αναπτύσσει στέρεες συνεργασίες με πανεπιστήμια σε χώρες της Ευρώπης, αλλά και της Κίνας, της Ινδίας, της Βραζιλίας κ. ά. Θα μπορούσα να προσθέσω και άλλα. Όχι από ασταρέσκεια ή για να ισχυριστώ ότι δεν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.
 
Αλλά γιατί αισθάνομαι ότι οφείλω να υπερασπιστώ το έργο που επιτελείται στο ίδρυμά μας, σε πολύ δύσκολες συνθήκες, και να τιμήσω την προσπάθεια που καταβάλλουν όλα τα μέλη της κοινότητάς μου μέλη ΔΕΠ, εργαζόμενοι, φοιτητές. Και γιατί, επίσης, οφείλω να αντικρούσω ανεύθυνες φωνές που, εξαιτίας του παραεμπορίου (για το οποίο δεν έχουμε ευθύνη) γύρω από το κεντρικό μας κτίριο ή παραβατικών συμπεριφορών μικρών μειοψηφιών (τις οποίες αντιμετωπίζουμε), παρουσιάζουν το ΟΠΑ ως κέντρο ανομίας.
 
Η αλήθεια, όμως, είναι ότι το ΟΠΑ είναι κέντρο αριστείας, όχι ανομίας. Όποιοι όντως επιθυμούν να ανακαλύψουν τα κέντρα ανομίας που διαλύουν τη χώρα, ας ψάξουν αλλού δεν θα δυσκολευτούν. Ας ψάξουν στη λίστα Λαγκάρντ και σε άλλες αντίστοιχες που πιθανόν προκύψουν, ας ψάξουν στη διαπλοκή και την υπόθεση της Proton, ας ψάξουν στα κυκλώματα φοροδιαφυγής, ας ψάξουν στην κομματοκρατία και στα πλοκάμια της που λεηλάτησαν μια χώρα, φτωχο ποιτίσαν έναν λαό, διέσυραν μια πατρίδα. Ας ψάξουν προς τα κει θα είναι πιο χρήσιμη και αποδοτική η προσηάθειά τους. 

Πηγή: ΕΘΝΟΣ 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο
Οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε σχολεία του εξωτερικού

 Συμπληρωματική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος εκπαιδευτικών για απόσπαση σε σχολικές μονάδες του εξωτερικού εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας. Προκειμένου να καλυφθούν τα εναπομείναντα κενά κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ16, ΠΕ19 20, ΠΕ60 και ΠΕ70 σε εκπαιδευτικές μονάδες των Συντονιστικών Γραφείων Ντίσελντορφ και Μονάχου της Γερμανίας, Καΐρου της Αιγύπτου και Τιράνων Αλβανίας, καλούνται δάσκαλοι και καθηγητές που επιθυμούν να αποσπαστούν στο τρέχον σχολικό έτος να υποβαλουν ηλεκτρονικά αίτηση στον ιστοτοπο http: dipode aitisi.sch.gr.

Από το υπουργείο Παιδείας επισημαίνεται ότι η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων λήγει αύριο 10 Ιανουαρίου. Στην αίτηση που θα υποβαλλουν οι εκπαιδευτικοί δηλώνεται το Συντονιστικό Γραφείο προτίμησης, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν μόνο μία προτίμηση. Οι υποψήφιοι προς απόσπαση υποχρεούνται να αποστείλουν στη Διεύθυνση Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης εντός τριών ημερών Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν μόνο μία προτίμηση από την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης επικυρωμένα αντίγραφα όλων των δικαιολογητικών, καθώς και των τίτλων σπουδών ιδρυμάτων της αλλοδαπής, που αποδεικνύουν τη γνώση της ξένης γλώσσας καθώς και επίσημη μετάφρασή τους και αναγνώριση από τον ΔΟΑΤΑΠ.

Σημειώνεται ότι οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 οφείλουν να διευκρινίζουν τη ειδικότητά τους (φυοικοί, χημικοί, βιολόγοι κ.λπ.), καθώς οι εκπαιδευτικοί του συγκεκριμένου κλάδου αποσπώνται κατά ειδικότητα.

 

ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΟΡΟΙ απόσπασης

Οι υποψήφιοι για απόσπαση στο εξωτερικό πρέπει να εργάζονται σε δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οσον αφορά τα προσόντα που πρέπει να έχουν, τον χρόνο και τους όρους απόσπασης, θα πρέπει να γνωρίζουν τα εξής:

Να έχουν τριετή εκπαιδευτική υπηρεσία (να έχουν διδάξει) σε σχολεία Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μέχρι και τις 30 9 12 από το ΦΕΚ διορισμού.

Να έχουν επαρκή γνώση της γλώσσας της χώρας στην οποία αποσπώνται ή της Αγγλικής, της Γαλλικής ή της Γερμανικής όταν αυτή δεν είναι n γλώσσα της χώρας απόσπασης. Η απόσπαση των εκπαιδευτικών γίνεται για ένα σχολικό έτος, ενώ δυνατότητα παράτασης με ή χωρίς την καταβολή επιμισθίου υπάρχει, εφόσον διαπιστωθούν υπηρεσιακές ανάγκες. Η αναληψη υπηρεσίας του αποσπασμένου εκπαιδευτικού πρέπει να γίνει εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση της απόφασης.

Πώς γίνεται η μοριοδότηση

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας, οι εκπαιδευτικοί κατατάσσονται σε δύο πίνακες επιλογής (A χωρίς επιμίσθιο και Β με επιμίσθιο) κατά Συντονιστικό Γραφείο, γλώσσα και κλάδο, με βάση τον συνολικό αριθμό μορίων που συγκεντρώνουν. Η μοριοδότηση γίνεται ως εξής:

  • διδακτορική διατριβή (50 μόρια)
  • μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης (25 μόρια)
  • δεύτερο πτυχίο (15 μόρια)
  • γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας (10 έως 30 μόρια, ανάλογα με το επίπεδο).

Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση ισοβαθμίας στη συνολική βαθμολογία, η απόσπαση γίνεται με τη συνεκτίμηση των παρακάτω στοιχείων:

Οικογενειακή κατάσταση με την παρακάτω σειρά: 

  •  συνυπηρέτηση
  • σε χηρεία με παιδιά
  • μονογονεϊκή οικογένεια
  • σε διάζευξη με παιδιά υπό την επιμέλεια του
  • έγγαμος με παιδιά
  • έγγαμος χωρίς παιδιά
  • άγαμος διαζευγμένος.

 

 Πηγή: ΕΘΝΟΣ 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

Σχόλια (0)
Ισχύει μόνο για διορισμένους ή και για αναπληρωτές;
Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Πανελλαδικές 2014 - Μηχανογραφικό 2014
ΕΠΑΛ: Τα μαθήματα και ο υπολογισμός μορίων
 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα
Διαγωνισμος καινοτομίας για νέους

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ

Διαγωνισμος καινοτομίας για νέους

Τη διεξαγωγή διαγωνισμού Καινοτομίος Νέας Επιχειρηματικής Ιδέας ανακοίνωσε π Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς. Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε νέους ηλικίας 18 30 ετών οι οποίοι θα καταθέσουν τις προτάσεις τους για μία από τις τέσσερις θεματικές ενότητες που προβλέπονται στην προκήρυξα. Οι προτάσεις θα αξιολογηθούν και όσοι υποψήφιοι διακριθούν θα έχουν τη δυνατότητα να υλοποιήσουν την επιχειρηματική τους ιδέα, καθώς θα τους παρέ χεται 4μηνη υποτροφία, επαγγελματικός χώρος πλήρως εξοπλισμένος κ.ό.

Στόχος του διαγωνισμού είναι να αναδείξει και να επιβραβεύσει τις πρωτότυπες ιδέες που συμβαλλουν στην ανάπτυξα πρωτοπόρων συστημάτων και εφαρμογών βασισμένων σε νέες τεχνολογίες, στην ενσωμάτωση της περιβαλλοντικής διάστασης στον σχεδιασμό προϊόντων και υπηρεσιών, στην εξάπλωση της χρήσης των νέων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών, αλλά και στη δημιουργία νέων επιχειρήσεων σε παραδοσιακούς τομείς όπως το εμπόριο ή ο δευτερογενής τομέας με χρήση καινοτόμων συστημάτων ή με παροχή επιπλέον σύγχρονων υπηρεσιών.

ΟΙ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

Οι προτάσεις που θα υποβληθούν πρέπει να αφορούν μία από τις παρακάτω Θεματικές Ενότητες: Επιχειρηματικότητα στον τομέα των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών Υπηρεσίες στους τομείς του Περιβάλλοντος Πολιτισμού Αθλητισμού με χρήση νέων τεχνολογιών Αγροτική επιχειρηματικότητα Γενικές επιχειρηματικές προτάσεις Κατά τα λοιπά, η κατάθεση της επιχειρηματικής ιδέας θα μπορεί να πραγματοποιηθεί έως 20 Ιανουαρίου 2013 και θα αποστέλλεται στο email kainotomia neagenia.gr σε μορφή word.doc και PDF και έκτασης έως και 10 σελίδων.

Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να συμπληρώνουν ηλεκτρονικά τα στοιχεία τους ή και τα στοιχεία των υπολοίπων μελών της ομάδας τους στο έντυπο υποβολής προσωπικών στοιχείων (θα σημειώνεται ποιος είναι ο υπεύθυνος επικοινωνίας από την ομάδα) και να την συμπεριλάβουν (εκτός του εγγράφου με το επιχειρηματικό σχέδιο και του αντίστοιχου PDF) ως συνημμένο έγγραφο. 

Πηγή: ΕΘΝΟΣ 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Σωτήρης
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
σχεδιο Αθηνα
 Xαίρετε για τα τμήματα του πανεπιστημιου Ιωαννίνων τι λέτε σχετικα με το ΑΘΗΝΑ,ευχαριστω ?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

Σχόλια (4)

 Μάλλον θα ενισχυθεί το Πανεπιστήμιο.

Οι καταργήσεις τμημάτων αναμένονται να έιναι μεμονωμένες (κάποια που θα έλθουν από Φλώρινα - Αγρίνιο + Μηχανικώνν Εεπιστήμης Υλικών).

Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Σάββατο, 12 Ιανουαρίου 2013

Σχόλια (0)
Κυριε Κουτρουμπελη θεωρειτε πιθανο να παιξουν ρολο πελατειακες πολιτικες? Εννοω ποιος ξερει τι πολιτικο συμφερον προστατευει το καθε πανεπιστημιο..
Υποβλήθηκε πριν από 650 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2013

Σχόλια (0)

Κ. Κουτρουμπέλη που τη βρίσκεται την πληροφόρηση; Επειδή έχω κι εγώ πληροφόρηση να σας κάνω μία διττή ερώτηση;

Σε ότι αφορά το Παν. δυτ. Μακ. ο κ. ΥΠΔΒΜΘ ερώτησε τον κ. Κουκουλόπουλο (δεξί χέρι του κ. Βενιζέλου);

Σε ότι αφορά το Παν/ δυτ Ελλάδος, ο κ ΥΠΔΒΜΘ ερώτησε τους κ.κ. Μωραΐτη και Σαλμα;;;

Ο κ. Μαυραγάνης πάντως όταν ανακοίνωσε την αλλαγή κεφαλών στις εφορίες είχε ξεχάσει να ρωτήσει αντιστοίχους κυρίους στην  Ιπποκράτους και στην  Αγ. Κωνσταντίνου και την πάτησε! 


Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

Σχόλια (0)
 dhladh pisteuete oti 8a kleisoun oi mhxanikoi ulikwn??? stamathste epitelous oloi na katastrofologeite, an den exete idea gia to ti 8a ginei...yparxoun kai an8rwpoi pou ta pisteuoun
Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

Σχόλια (0)
ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ - ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΧΑΝΙΩΝ)?
Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013
Σχολές - Τμήματα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Άρθρα
Για μια σχολή τεχνών στην Αθήνα

 

Ο πρώτος κύκλος συγχωνεύσεων πανεπιστημιακών τμημάτων έχει ολοκληρωθεί με βάση το σχέδιο Αθηνά. Οι καταργήσεις άλλων έχουν, όπως λέγεται, δρομολογηθεί. Ωστόσο κάθε φορά που ένα σύστημα αναδιπλώνεται στον εαυτό του με αμηχανία, αυτομαστιγούμενο, προβάλλοντας λέξεις πιο μεγάλες από τα πράγματα, μικρομέγαλες λέξεις, λέξεις για ένα νέο ξεκίνημα που είναι ήδη παλιό, ανοίγει κάποιες ρωγμές που θα μπορούσαν να κατοικηθούν από νέες σκέψεις και προτάσεις.

Μια τέτοια προοπτική θα ήθελα  να συζητήσω εδώ ελπίζοντας ότι εκφράζω και άλλους από τον χώρο των πανεπιστημίων αλλά και ευρύτερα της κοινωνίας. Που ακόμα και όταν δεν έχει άρτο, δεν μπορεί να ζει μόνον γι' αυτόν. Υπάρχει η ανάγκη της τέχνης, της καλλιτεχνικής παιδείας και δημιουργίας, όπως το αποδεικνύουν και τα τόσα θέατρα νεανικά και μη που αν και λειτουργούν στο όριο της φυσικής επιβίωσης των συντελεστών τους, παράγουν εξαιρετική δουλειά. Στην ολομέτωπη απαξίωση που υφίσταται ο ελληνικός λαός και που κινδυνεύει να την ενσωματώσει, καθώς ασφυκτιά στη συνάφεια με τον διπλανό του, διερωτάται διαρκώς πού έχει φταίξει, χρησιμοποιεί ένα προβληματικό εμείς που έχει αντικαταστήσει το παλαιότερο προβληματικό και ενισχυμένο εγώ η απάντηση που θα μπορούσε να δοθεί θα ήταν από τις οδούς της δημιουργίας και της σκέψης για τη δημιουργία.

Ποιες προτάσεις μπορούν να γίνουν σήμερα σε όλους τους τομείς για να σταθούμε απέναντι στην παγιωμένη πλέον αντίληψη ότι η Ελλάδα δεν παράγει τίποτα Προϊόντα και άνθρωποι, ατάκτως ερριμμένοι στο απόσπασμα. Των άλλων και του εαυτού. Ενας λόγος άλογος, μια επίθεση στον εαυτό μας που τον αντιμετωπίζουμε ως το κακό αντικείμενο που πρέπει να τιμωρηθεί. Και μάλιστα από τους άλλους, τους ξένους επιτηρητές και ανθύπατους, που αυτοί δεν θα είναι κακοί, αλλά δίκαιοι, σαν τους καβαφικούς βαρβάρους που ήταν μια κάποια λύση.

Η ιδέα για μια Σχολή Τεχνών (δηλαδή θεάτρου κινηματογράφου) στην Ελλάδα εξαγγέλθηκε ως βούληση του εν συνεχεία εκπεσόντος ηγεμόνα επί πρωθυπουργίας Καραμανλή. Σκόνταψε, και δικαιολογημένα, πλην των άλλων στο ότι θα ήταν μια ανώτατη σχολή με δίδακτρα, δηλαδή ένας πολιορκητικός κριός για να αλωθεί η δωρεάν δημόσια παιδεία, κεκτημένο του ευρωπαϊκού πολιτικού και κοινωνικού πολιτισμού. Η ουσία όμως του αιτήματος για ένα δημόσιο ανώτατο θεσμό με αντικείμενο τις παραστατικές τέχνες πιθανώς με δύο ή τρία τμήματα, θεάτρου, κινηματογράφου, ηλεκτρονικής τέχνης, παραμένει.

Σχολή που να ενώνει θεωρία και δημιουργία, να συνθέτει τη μια τέχνη και την άλλη, σχολή που όπως η Καλών Τεχνών να επιλέγει η ίδια τους φοιτητές της, σχολή που να μην απαξιώνει αλλά να κεφαλαιοποιεί ό,τι καλό ήδη υπάρχει στη θεατρική και την κινηματογραφική παιδεία. Η απόφαση μπορεί να εναπόκειται στην πολιτεία με την όποια ηγεσία της. Αλλά είναι η κοινωνία, με πρώτους υπεύθυνους και υπόλογους τους πανεπιστημιακούς, που πρέπει, εγκαταλείποντας το τέλμα της μικρόψυχης σιγουριάς των κεκτημένων και των κατεστημένων καταστάσεων, να ανοιχτεί στο ρίσκο, στον πειραματισμό που, όπως είναι τα πράγματα, είναι η μόνη ασφάλεια. 

Πηγή: Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα
Σπουδάστε στο Harvard μέσω Ιντερνετ

 Η οικονομική κρίση στρέφει φοιτητές απ' όλο τον κόσμο στην παρακολούθηση μαθημάτων σε διαδικτυακές πλατφόρμες εκπαίδευσης

Με το κόστος της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης ολοένα να αυξάνεται και την οικονομική κρίση να έχει χτυπήσει για τα καλά τα περισσότερα πανεπιστημιακά ιδρύματα παγκοσμίως, οι σπουδές αποτελούν πλέον προϊόν πολυτελείας για αρκετό κόσμο. Στη Βρετανία, λόγω της ανόδου των διδάκτρων, μειώθηκαν οι αιτήσεις για εισαγωγή σε προπτυχιακά προγράμματα. Ερευνα της κυβέρνησης μάλιστα, που έφερε στο φως η εφημερίδα Independent , αποκαλύπτει πως τα παιδιά που επιλέγουν να πάνε στο πανεπιστήμιο παίρνοντας φοιτητικό δάνειο θα καταλήξουν να πληρώσουν γύρω στις 124.000 ευρώ για τις σπουδές τους, μαζί με τους τόκους και της περαιτέρω χρεώσεις. Ποιος θα μπορεί λοιπόν να σπουδάζει από εδώ και πέρα Μόνο οι πλούσιοι;

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ έρχεται από τον χώρο του Διαδικτύου και είναι ένα ηχηρό όχι . Την τελευταία διετία δεκάδες διαδικτυακές πλατφόρμες εκπαίδευσης έχουν δημιουργηθεί, οι οποίες προσφέρουν, τις περισσότερες φορές δωρεάν ή με πολύ μικρό κόστος, πρόσβαση σε διάφορα μαθήματα σε μερικά από τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου. Οι περισσότερες μορφές ηλεκτρονικής μάθησης, όπως το Udacity και το EdX του Harvard (σε συνεργασία με το Berkley και το MIT), περιορίζονται μέχρι στιγμής όμως στη διδασκαλία θετικών επιστημών, με έμφαση στον τομέα των υπολογιστών και της τεχνολογίας.

ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ πραγματοποιείται από την εταιρεία κοινωνικής επιχειρηματικότητας Coursera, η οποία, σε συνεργασία με 33 από τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, προσφέρει δωρεάν μαθήματα για όλους όσοι διαθέτουν χρόνο, σύνδεση στο Ιντερνετ και σχετικά καλές γνώσεις της αγγλικής γλώσσας. Ο καθένας πια έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει διαλέξεις καθηγητών από το το Γέιλ, το Στάν φορντ, το Πρίνστον, το Μπράουν, το Κολούμπια και πολλά άλλα (IVY League) πανεπιστήμια. Και αυτά τα μαθήματα, γνωστά και ως MOOCs (Massive Open Online Courses), δεν απευθύνονται μόνο στους λάτρεις των υπολογιστών και της τεχνολογίας αλλά στους εραστές κάθε είδους γνώσης:

Αρχαιοελληνική και Ρωμαϊκή Μυθολογία, Εισαγωγή στη Μουσική Παραγωγή, Επιστήμη της Γαστρονομίας, Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος αυτά είναι μόνο μερικά από τα 207 διαφορετικά τμήματα που προσφέρονται μέσω Διαδικτύου. Τα μαθήματα μπορεί να είναι δωρεάν ακόμα και η αρχική εγγραφή δεν είναι όμως Ο καθένας πια έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει στον υπολογιστή του διαλέξεις καθηγητών από το Γέιλ, το Στάνφορντ, το Πρίνστον, το Μπράουν, το Κολούμπια και πολλά άλλα πανεπιστήμια. 1 εύκολα. Και το λέμε από προσωπική εμπειρία. Ο αρχικός ενθουσιασμός γρήγορα ξεθυμαίνει όταν ανακαλύπτεις ότι η διαδικασία εκμάθησης εξ αποστάσεως δεν είναι τελικά τόσο εύκολη όσο περίμενες, καθώς απαιτεί αρκετό διάβασμα και πολύ χρόνο. Για τους μη μυημένους στην αγγλική ή την αμερικάνικη διδασκαλία, η εταιρεία έχει προβλέψει και πλέον υπάρχουν και υπότιτλοι, οι οποίοι βοηθούν στην κατανόηση των διαλέξεων.

ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ διαρκούν συνήθως από 5 έως 14 εβδομάδες και οι φοιτητές καλούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα ανά εβδομάδα συνήθως να συμμετέχουν σε τεστ ή μικρά κουίζ πολλαπλής επιλογής. Σε κάποια μαθήματα, και αυτό εξαρτάται πάντα από τον καθηγητή, οι φοιτητές καλούνται όχι μόνο να γράψουν εργασίες, κάποιες μικρότερες (200 λέξεις) και κάποιες μεγαλύτερες (1.000 λέξεις) σε μέγεθος, αλλά και να βαθμολογήσουν μερικές από τις εργασίες των συμφοιτητών τους, καθώς οι καθηγητές και οι βοηθοί τους δεν είναι σε θέση να διαχειριστούν τέτοιον όγκο εργασίας.

Το μεγαλύτερο μειονέκτημα που έχει η Coursera και αντίστοιχες πλατφόρμες είναι πως όταν ολοκληρώνεις ένα τμήμα, λαμβάνεις μόνον ένα πιστοποιητικό παρακολούθησης. Δειλά δειλά όμως γίνονται τα πρώτα βήματα ώστε, έναντι κάποιου αντιτίμου, αυτά τα 33 πανεπιστήμια να αρχίσουν να παρέχουν τμήματα που θα μετράνε βαθμολογικά, σε περίπτωση που κάποιος φοιτητής είναι εγγεγραμμένος σε άλλο πανεπιστήμιο.

ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ή χωρίς, το θέμα είναι ότι δισεκατομμύρια άνθρωποι έχουν πλέον πρόσβαση σε δωρεάν παιδεία υψηλού επιπέδου, χάρη στις διαδικτυακές πλατφόρμες διδασκαλίας. Δημιουργούν έτσι μια καινούργια παγκόσμια κοινότητα φοιτητών, οι οποίοι μπορεί να μη μοιράζονται τα ίδια θρανία ή την ίδια χώρα, μοιράζονται όμως τη δίψα τους για γνώση και την πρόσβαση σε αυτήν. 

Πηγή: 6 ΗΜΕΡΕΣ 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013
Σχολές - Τμήματα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο
Το μαχαίρι κόβει 110 τμήματα ΤΕΙ και 20 πανεπιστημίων

 ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ της Αθηνάς από τις αρχικές προβλέψεις για σάρωση του χώρου της ανώτατης εκπαίδευσης. Καθοριστικός ωστόσο όπως αναμενόταν για την τεχνολογική εκπαίδευση, αφού σ' αυτό το πεδίο κυρίως εξαντλείται το εγχείρημα των συγχωνεύσεων από το υπουργείο Παιδείας. Σύμφωνα με πληροφορίες της Εφ.Συν. , το ψαλίδι εν τέλει σταμάτησε στα 130 τμήματα ΑΕΙ.

Από αυτά τα 110 (ίσως προστεθούν και περισσότερα) είναι τμήματα ΤΕΙ, δηλαδή περισσότερα από τα μισά του συνολικού αριθμού των τμημάτων του χώρου! Αντιθέτως, περί τα 20 υπολογίζονται τα πανεπιστημιακά τμήματα που θα συρρικνωθούν. Τα 15 έχουν ομοειδή γνωστικά αντικείμενα σπουδών και τα 5 αφορούν τα δύο περιφερειακά Πανεπιστήμια Στερεάς και Δυτικής Ελλάδας, των οποίων εξαρχής η πορεία θεωρούνταν προδιαγεγραμμένη. Σε αντίθεση με το Πανεπιστήμιο Δυτ. Μακεδονίας και τα έξι τμήματά του για το οποίο η πολιτική μάχη καλά κρατεί και εκτιμάται ότι θα καθορίσει την τύχη του.

Δεν θα είναι εύκολη υπόθεση όταν το τελικό σχέδιο του νέου χάρτη της εκπαίδευσης θα παρουσιαστεί στους κυβερνητικούς εταίρους, λένε οι καλά γνωρίζοντες. Οι τοπικές αντιδράσεις είναι ισχυρές, έχουν μεταφερθεί στα κομματικά κυβερνητικά κλιμάκια και ο μύλος δεν έχει σταματήσει με δεδομένη μάλιστα και τη δυσκολία του εγχειρήματος η οποία απαιτεί και μια μεταβατική φάση τριών τεσσάρων ετών. Δε μεταφέρονται εύκολα φοιτητές και υποδομές , λένε εκπρόσωποι της πανεπιστημιακής κοινότητας που δεν είναι αντίθετοι στην αναδιάρθρωση.

Η εξοικονόμηση πόρων

Πρόσθετο επιβαρυντικό στοιχείο, οι εκτιμήσεις του υπουργείου για την εξοικονόμηση πόρων από την αναδιάρθρωση που, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, δεν θα ξεπερνά το 10% με 15% (επί του συνολικού κόστους λειτουργίας) ετησίως. Κατόπιν όλων αυτών, εκτιμάται ότι η τελική πρόταση θα παρουσιαστεί ως πρώτη φάση του ανασχεδιασμού του χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης προκειμένου να αναγνωριστούν αντιδράσεις και κραδασμοί για την περαιτέρω αναδιάρθρωση.

Αλλωστε, τα νέα μηχανογραφικά απαιτούν έτοιμο κατάλογο μέχρι τον Φεβρουάριο. Στο τέλος της εβδομάδας ο υπουργός ολοκληρώνει τις επαφές του με τις διοικήσεις των ΑΕΙ και άλλους φορείς. Στις αρχές της επόμενης εβδομάδας αναμένεται να παρουσιάσει την οριστική πρόταση. Βασικά κριτήρια, όπως ο ίδιος ο κ. Αρ βανιτόπουλος έχει δηλώσει, είναι το μέγεθος και η διάρθρωση των ιδρυμάτων, η χωροταξική κατανομή τους, το γνωστικό αντικείμενο και φυσικά η βιωσιμότητα. Πάντως, τα ΤΕΙ που θα συρρικνωθούν χαρακτηρίζονται Δεν θα είναι εύκολη υπόθεση όταν το τελικό σχέδιο του νέου χάρτη της εκπαίδευσης θα παρουσιαστεί στους κυβερνητικούς εταίρους, λένε οι καλά γνωρίζοντες.

Οι τοπικές αντιδράσεις είναι ισχυρές και έχουν μεταφερθεί στα κομματικά κυβερνητικά κλιμάκια από μικρό αριθμό φοιτητών, ελάχιστο προσωπικό και δυσανάλογα υψηλό κόστος λειτουργίας. Γι' αυτό και οι συγχωνεύσεις τμημάτων θα οδηγήσουν είτε σε υψηλές συρρικνώσεις, όπως πιθανόν του Κρήτης, είτε σε συνενώσεις (Ηπείρου Δυτ. Μακεδονίας, Σερρών Καβάλας) με απορρόφηση ολόκληρων ιδρυμάτων (Ιονίων Νήσων, Σερρών κ.ά.)

Κατά τ' άλλα, οι αλληλοεπικαλύψεις φαίνεται να είναι το κυρίαρχο κριτήριο στα πανεπιστημιακά τμήματα, όπως Πληροφορικής με Μηχ. Πληροφορικής, Μαθηματικών με Εφαρμοσμένων Μαθηματικών, θεολογίας με Κοινωνική θεολογία κ.ο.κ. Ισχυρό παραμένει το ενδεχόμενο η Σχολή Καλών Τεχνών να ενσωματωθεί στο ΕΜΠ και το Διεθνές Πανεπιστήμιο (του οποίου οι κοινοτικοί πόροι τελειώνουν) να καταργηθεί. Ανάμεσα στις προτάσεις που έχει δεχτεί από διοικήσεις είναι η δημιουργία ακόμα και ομόσπονδου Πανεπιστημίου στην Αθήνα με τη συνένωση του Παντείου, του Γεωπονικού και του Χαροκόπειου. Ιδέα που θυμίζει τα παλιά μεγαλεπήβολα σχέδια Διαμαντοπούλου. 

Πηγή: Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ριτσα
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013
Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2014 - Μηχανογραφικό 2014
απορια
απορια εκκαθαριστικο του 2012 που εχει εισοδιμα για το οικονομικο ετος 2011 η του 2011 που αφορα το οικονομικο ετος του 2010

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

Σχόλια (1)
θα ληφθει υποψη το εκκαθαριστικο του 11..το οποιο πηραμε στα χερια μας το καλοκαιρι του 2012..αλλα αφορα το 11 και οχι το 10.
Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

Σχόλια (0)
ΤΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ 2012 ΑΦΟΡΑ ΤΟΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥ 2011 ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥ 2012 ΓΙΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΑΥΤΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΤΑ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ
Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΘΑΝΟΣ
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
ΑΝΑΓΚΗ ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ
 ΚΥΡΙΕ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ, ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΕΡΑΣΑ ΜΕ ΤΟ 10% ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Κ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ Κ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΠΗΓΑ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΜΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΣΕ ΑΛΛΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΤΟΥ 2010 ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ.ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ?

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 9 Ιανουαρίου 2013

Σχόλια (0)
 Αν φαίνεσαι γραμμένος ακόμη στο Τμήμα της Κρήτης και δεν έχεις διαγραφεί θα μπορείς να αιτηθείς μετεγγραφή σε αντίστοιχα προς αυτό τμήματα αλλιώς για το παλαιό τμήμα δεν μπορείς συμμετάσχεις στη διαδικασία.
Υποβλήθηκε πριν από 653 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 4031 από 6340 (63396 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4030
4031
4032
4033
6338
6339
6340
Επόμενο

Νομική - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας - Κύπρος - Τμήμα Νομικής

edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης