Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2014
ΚΑΛΑΜΑΤΑ
Άλλα τμήματα της πόλης...
Το τμήμα Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρησης Πολιτισμικών Αγαθών έχει ως αποστολή : 1) Να καλλιεργεί και να προάγει τη γνώση για την ιστορία, την αρχαιολογία και τη διαχείρηση των πολιτισμικών αγαθών με έμφαση στην ανάπτυξη της επιστήμης στους τομείς της Ιστορίας της Ελλάδας και της Ευρώπης, της επιγραφικής, της ενάλιας αρχαιολογίας καθώς και της διαχείρισης μνημείων και της Μουσειολογίας 2) Να παρέχει στους φοιτητές και στις φοιτήτριες τα απαραίτητα εφόδια που εξασφαλίζουν την άρτια κατάρτισή τους για επιστημονική και επαγγελματική σταδιοδρομία 3) Να οργανώνει μεταπτυχιακές σπουδές που οδηγούν στην κατάρτιση επιστημόνων με εξειδικευμένες γνώσεις σε επιμέρους γνωστικά αντικείμενα του Τμήματος και 3) Να συμβάλει στην ανάπτυξη των πολιτισμικών σπουδών σε συνδυασμό με τις σύγχρονες μορφές διαχείρησης των πολιτισμικών αγαθών και τη χρήση των νέων τεχνολογιών.
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ: 8 ΕΞΑΜΗΝΑ Το Τμήμα στην πλήρη του ανάπτυξη προβλέπεται να χωρίζεται σε τρεις Τομείς: Τομέας Ιστορίας Τομέας Αρχαιολογίας Τομέας Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών Το Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών περιλαμβάνει 18 μαθήματα κορμού, 60 μαθήματα κατευθύνσεων και έναν αριθμό μαθημάτων επιλογής τα οποία χωρίζονται στις εξής κατηγορίες: Α. Μαθήματα Κορμού Προβλέπονται 18 εξαμηνιαία μαθήματα κορμού για τα οκτώ εξάμηνα σπουδών (από 4 στα εξάμηνα Α΄ και Β΄, 3 στα Γ΄ και Δ΄ και από 1 για τα υπόλοιπα τέσσερα). Τα Μαθήματα κορμού αποσκοπούν στην εισαγωγική και βασική κατάρτιση των φοιτητών στους θεμελιώδεις επιστημονικούς κλάδους του Τμήματος.Τα μαθήματα Κορμού είναι υποχρεωτικά Β. Μαθήματα Κατεύθυνσης Από το πρώτο εξάμηνο της φοίτησης, ο φοιτητής επιλέγει μία από τις τρεις Κατευθύνσεις του Τμήματος. Η φοίτηση στην κάθε Κατεύθυνση περιλαμβάνει 20 μαθήματα, μία Πρακτική Άσκηση και μία Πτυχιακή Εργασία. Διδάσκονται 2 μαθήματα κατεύθυνσης κατά το Α΄ και Β΄ εξάμηνο, 3 κατά το Γ΄ και Δ΄, 4 κατά το Ε΄, και από 2 κατά τα υπόλοιπα τρία. Για το Στ΄ εξάμηνο (ή το θέρος μετά το πέρας αυτού) προβλέπεται Πρακτική Άσκηση (Κ19) εντός της Κατεύθυνσης. Για το Ζ΄ και Η΄ εξάμηνο προβλέπεται Πτυχιακή Εργασία (Κ20), της οποίας το θέμα ορίζεται κατά το Στ΄ εξάμηνο. Όλα τα Μαθήματα Κατεύθυνσης, συμπεριλαμβανομένης της Πρακτικής Άσκησης και της Πτυχιακής Εργασίας, είναι υποχρεωτικά. Γ. Μαθήματα Επιλογής Για κάθε εξάμηνο από το Ε΄ και μετά προσφέρονται Μαθήματα Επιλογής, εκ των οποίων ο φοιτητής υποχρεούται να επιλέξει 1 για το Ε΄ και δύο για τα υπόλοιπα τρία. Η επιλογή των μαθημάτων αυτών είναι απολύτως ελεύθερη, ανεξάρτητα από την κατεύθυνση στην οποία έχει ενταχθεί ο φοιτητής. Τα Μαθήματα Επιλογής διακρίνονται σε αυτόνομους κύκλους του ενός εξαμήνου, και σε πλήρεις Κύκλους Εξειδίκευσης, οι οποίοι αναπτύσσονται σε εξάμηνα πέραν του ενός, και μπορούν και να καταστούν πεδία για την Πρακτική Άσκηση ή την Πτυχιακή Εργασία. Σε περίπτωση που ένας Κύκλος Εξειδίκευσης απαιτεί για την ολοκλήρωσή του πάνω από τέσσερα εξαμηνιαία μαθήματα, αυτά δεν θα λογίζονται στο συνολικό άθροισμα των διδακτικών μονάδων (αλλά θα παραμένουν υποχρεωτικά για την επιτυχή ολοκλήρωση του Κύκλου). Μαθήματα Κορμού Αρχαία Ελληνική Γραμματεία 1 Αρχαία Ελληνική Γραμματεία 2 Αρχαία Ελληνική Γραμματεία 3 Λατινική Γραμματεία Εισαγωγή στην Ιστορία Εισαγωγή στην Αρχαιολογική Θεωρία Εισαγωγή: Προϊστ. Αρχαιολογία Εισαγωγή: Κλασ. Αρχαιολογία Εισαγωγή: Βυζ. Αρχαιολογία Αρχαία Ιστορία Βυζαντινή Ιστορία Νεώτερη Ιστορία Βυζαντινή Φιλολογία Νεοελληνική Φιλολογία Γλωσσολογία Ιστορία του Πολιτισμού Παιδαγωγικά 1 Παιδαγωγικά 2 Μαθήματα Κατεύθυνσης - Κατεύθυνση Ιστορίας Αρχαία Ιστορία 1 Αρχαία Ιστορία 2 Αρχαία Ιστορία 3 Αρχαία Ιστορία 4 Βυζαντινή Ιστορία 1 Βυζαντινή Ιστορία 2 Βυζαντινή Ιστορία 3 Βυζαντινή Ιστορία 4 Ιστορία του Νέου Ελληνισμού, 15ος-18ος αι. 1 Ιστορία του Νέου Ελληνισμού, 15ος-18ος αι. 2 Ιστορία της Νεώτερης Ελλάδας 1 Ιστορία της Νεώτερης Ελλάδας 2 Μεσαιωνική Ιστορία της Δύσης 1 Μεσαιωνική Ιστορία της Δύσης 2 Ιστορία του Νεώτερου-Σύγχρονου Κόσμου,15ος-20ος αι. 1 Ιστορία του Νεώτερου-Σύγχρονου Κόσμου,15ος-20ος αι. 2 Εισαγωγή στην Ιστοριογραφία Παλαιογραφία Αρχειονομία Πολιτισμική Διαχείριση 1 Πολιτισμική Διαχείριση 2 Μαθήματα Κατεύθυνσης - Κατεύθυνση Αρχαιολογίας Προϊστορική Αρχαιολογία 1 Προϊστορική Αρχαιολογία 2 Προϊστορική Αρχαιολογία 3 Προϊστορική Αρχαιολογία 4 Κλασική Αρχαιολογία 1 Κλασική Αρχαιολογία 2 Κλασική Αρχαιολογία 3 Κλασική Αρχαιολογία 4 Βυζαντινή Αρχαιολογία 1 Βυζαντινή Αρχαιολογία 2 Βυζαντινή Αρχαιολογία 3 Ιστορία της Τέχνης 1 Ιστορία της Τέχνης 2 Ιστορία της Τέχνης 3 Πολιτισμική Διαχείριση 1 Πολιτισμική Διαχείριση 2 Πολιτισμική Διαχείριση 3 Αρχαιομετρία 1 Αρχαιομετρία 2 Ανασκαφική Μαθήματα Κατεύθυνσης - Κατεύθυνση Διαχείρησης Πολιτισμικών Αγαθών Μουσειολογία 1 Μουσειολογία 2 Πολιτισμός και Εκπαίδευση Πολιτισμική Διαχείριση 1 Πολιτισμική Διαχείριση 2 Πολιτισμική Διαχείριση 3 Πολιτισμική Διαχείριση 4 Ιστορία της Τέχνης 1 Ιστορία της Τέχνης 2 Ιστορία της Αρχαίας Τέχνης 1 Ιστορία της Αρχαίας Τέχνης 2 Λαογραφία 1 Λαογραφία 2 Πολιτισμική Ανθρωπολογία 1 Πολιτισμική Ανθρωπολογία 2 Θεωρίες Αισθητικής Θεωρία της Επικοινωνίας 1 Δίκαιο του Πολιτισμού Τεχνολογία της Πληροφορίας Οικονομία της Διαχείρισης
pill for abortion online website abortion pills
ordering abortion pills to be shipped to house link abortion pill online purchase
ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ - ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ Ως φιλόλογοι καθηγητές στη ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ) για τη διδασκαλία κυρίως - αλλά όχι μόνο - ιστορικών μαθημάτων, μπορούν να εργαστούν οι απόφοιτοι του Τμήματος. Για το διορισμό των αποφοίτων των Τμημάτων Ιστορίας & Αρχαιολογίας στη Μέση Εκπαίδευση ισχύουν οι δυνατότητες και οι περιορισμοί που αφορούν όλους τους απόφοιτους των φιλολογικών σχολών. Η απασχόληση σε φροντιστήρια μέχρι το διορισμό στη Μέση Εκπαίδευση αποτελεί την προσφορότερη λύση γι' αυτούς. Εκτός της εκπαίδευσης οι απόφοιτοι μπορούν: α) να στραφούν σε υπηρεσίες και φορείς του Δημόσιου τομέα που προάγουν την ιστορική επιστήμη ή ασχολούνται με την ιστορική έρευνα (Ακαδημία, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, Ελληνικό Λαογραφικό Ιστορικό Αρχείο, Ιστορικό Αρχείο Ελληνικής Νεολαίας κ.ά.), σε αρχειακές υπηρεσίες, σε βιβλιοθήκες και β) να προσληφθούν (κατόπιν εξετάσεων) ως υπάλληλοι της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας. ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η πρόσληψη αρχαιολόγων στο δημόσιο, δηλαδή στην Αρχαιολογική Υπηρεσία, γίνεται με νόμο κατόπιν ειδικών εξετάσεων. Ο παλιός οργανισμός του Υπουργείου δεν αφήνει πολλά περιθώρια κενών οργανικών θέσεων. Έτσι ο διορισμός νέων αρχαιολόγων στον κλάδο δεν είναι εύκολος και συνεπώς το ποσοστό των αποφοίτων των ιστορικών - αρχαιολογικών τμημάτων του Πανεπιστημίου που ασχολούνται με την αρχαιολογία είναι πολύ μικρότερο από αυτό των αποφοίτων που ασχολούνται στην εκπαίδευση ή σε άλλους συναφείς χώρους. ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ Ιστορικός- Αρχαιολόγος
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ - ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ
Ειδικά μαθήματα
(Δεν απαιτεί ειδικά μαθήματα)
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης
Share
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Σάββατο, 23 Αυγούστου 2014
Σχολές - Τμήματα
ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ. ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΕΑΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΡΧΑΙΑ,ΛΑΤΙΝΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΟΙ ΩΡΕΣ;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 116 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 13 Σεπτεμβρίου 2014

Σχόλια (0)
 exei tria mathimata arxaiwn...duo latinika...kai duo logotexnia...kata kurio logo ta mathimata einai istorias!!!!!
ordering abortion pills to be shipped to house buy the abortion pill online abortion pill online purchase
Υποβλήθηκε πριν από 95 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Αυγούστου 2014

Σχόλια (2)

 Επαρκής αριθμός των μαθημάτων που ανέφερες διδάσκεται μόνο στα αμιγώς φιλολογικά τμήματα.

Τα άλλα τμήματα (ιστορικό, ΦΠΨ κλπ.) ονομάζονται από πολλούς σας τα ΤΕΙ της Φιλολογίας. 

pill for abortion online website abortion pills
ordering abortion pills to be shipped to house order abortion pill online abortion pill buy online
Υποβλήθηκε πριν από 116 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Αυγούστου 2014

Σχόλια (1)
 Δεν συμφωνώ! Από όλες τις σχολές που ανήκουν στη φιλοσοφική έχεις πρόσβαση στα Φιλολογικά μαθήματα και κυρίως από το Ιστορικό! Περαν απο το το γεγονός οτι διδάσκεσαι ιστορία που είναι ένα πολύ βασικό αντικείμενο που πρέπει να κατέχει ένας φιλόλογος, ακόμη έχει ως υποχρεωτικά τα αρχαία και τα λατινικά!Τουλάχιστον στο ιστορικό Κρήτης (στο λεω γιατι ειμαι απο Κρητη κ μονο για αυτο γνωριζω) έχει πολλά αρχαία και λατινικά και πολλές ελέυθερες επιλογές απο Φιλολογία και Φιλοσοφικη γενικοτερα.Αν αυτό ισχυει και για το Ιστορικο Καλαματας μπορεις να το διαπιστωσεις απο το προγραμμα σπουδων που ειναι αναρτημενο στο site του Πανεπιστημιου.Οσον αφορα τη λογοτεχνια μπορείς να παρεις ως επιλογη απο τη Φιλολογια.Γενικα δεν νομιζω οτι ειναι τοσο τεραστιο το χασμα των 2 συγκεκριμενων σχολων. Άλλωστε γνωμη μου ειναι οτι ακομη και αν μπει κανεις στην καθαρη Φιλολογια, αν δεν εχει τις καταλληλες βασεις και αν δεν ασχοληθει οσο πρεπει για να βγει αξιοπρεπης φιλολογος δεν τον βοηθα καπου το γεγονος οτι απλως φοιτησε σε καθαρη Φιλολογια. Το θεμα ειναι να εχεις ορεξη και να το αγαπας....και οσον για τα ΤΕΙ Φιλολογιας.....δεν το σχολιαζω, θα γινω αισχρη :P
ordering abortion pills to be shipped to house link abortion pill online purchase
Υποβλήθηκε πριν από 116 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Σάββατο, 23 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)
 ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill online purchase
Υποβλήθηκε πριν από 116 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Αυγούστου 2014

Σχόλια (1)
υποβαθμιζεις την ιστορικη επιστημη καπως η μου φαινεται?...δεν ειπε οτι ηθελε να γινει αμιγως φιλολογος το παιδι,απλα αν εχει τετοιου ειδους μαθηματα...ακου τει της φιλολογιας. και για τους τυπους, η φιλολογος μου στις πανελλαδικες που μου εκανε αρχαια, ειχε τελειωσει το ιστορικο αρχαιολογικο, και χαρη σε αυτη χρωσταω το 17,5 που εγραψα στα αρχαια. ελεος πια, με αυτα τα ηλιθια κομπλεξ.
Υποβλήθηκε πριν από 116 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Αυγούστου 2014

Σχόλια (1)

 Αυτό περί ΤΕΙ της φιλολογίας το έχω διαβάσει και εγώ αλλά μόνο για τμήμα ΦΠΨ. Το ιστορικό-αρχαιολογικό είναι πολύ καλό τμήμα με υψηλό επίπεδο σπουδών.

Οι απόφοιτοι του ΦΠΨ με λίγα μαθήματα στα αρχαία και στα λατινικά δυσκολεύονται πολύ να διδάξουν. Ειδικά τα λατινικά που διδάσκονται στο πανεπιστήμιο είναι ελάχιστα, το δε άγνωστο δεν μπορούν να το προσεγγίσουν. Απαιτείται μεγάλη προσπάθεια εκ μέρους των αποφοίτων για να σταθούν μέσα σε μία τάξη.

 Πάντως στον ιδιωτικό τομέα όπως στα ιδιωτικά σχολεία και φροντιστήρια προτιμούνται οι απόφοιτοι της φιλολογίας και έπονται αυτοί της ιστορίας-αρχαιολογίας.


 

Υποβλήθηκε πριν από 116 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Κυριακή, 24 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)

 τι αηδιες ειναι αυτες που λετε για τα ΤΕΙ?ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ τι βασεις εχουν ορισμενα τμηματα?

ξερετε οτι τα τει πειραια και κρητης βρισκονται σε πρωτες θεσεις πανευρωπαικων διαγωνισμων για κατεσκευες ηλεκτρολογικης καινοτομιας κλπ?

ελεος με αυτη τη μιζερια και τον σνομπισμο στη ψωροκωστενα. κοιταξτε τις φιλοσογικες πιπες στις χαζο φιλοσοφιες που πατε και σαχλαμαριζερε περι μαρξ και πλατων κλπ και μετα μιληστε για εκπαιδευτικα επιπεδα. 100.000 ανεργοι φιλολογοι υπαρχουν. δεν ειδα να δουλευουν πουθενα. τα τει σας φταιξανε.

Υποβλήθηκε πριν από 116 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΑΛΕΞΗΣ
Τρίτη, 19 Αυγούστου 2014
Σχολές - Τμήματα
ΙΣΤΟΡΙΑΣ&ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
  Καλησπέρα σας. Είδα το πρόγραμμα σπουδών του συγκεκριμένου τμήματα, αλλά δυστυχώς είδα 1-2 μαθήματα αρχαίων και λατινικών. Μου αρέσει η ιστορία αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας. Μήπως ξέρει κανείς αν υπάρχουν και άλλα μαθήματα αρχαίων η λατινικών; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 120 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΑΛΕΞΗΣ
Δευτέρα, 18 Αυγούστου 2014
Σχολές - Τμήματα
ΙΣΤΟΡΙΑ&ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑ
 Καλησπέρα σας. Είδα το πρόγραμμα σπουδών του συγκεκριμένου τμήματα, αλλά δυστυχώς είδα 1-2 μαθήματα αρχαίων και λατινικών. Μου αρέσει η ιστορία αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας. Μήπως ξέρει κανείς αν υπάρχουν και άλλα μαθήματα αρχαίων η λατινικών; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ordering abortion pills to be shipped to house go abortion pill buy online

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 121 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 19 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)
 Καλαματα και στον Λαμπο για παστελι!
ordering abortion pills to be shipped to house go abortion pill buy online
Υποβλήθηκε πριν από 121 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΔΗΜΗΤΡΗΣ.
Δευτέρα, 7 Ιουλίου 2014
Σχολές - Τμήματα
ΙΣΤΟΡΙΑΣ&ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΔΙΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ. ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΠΙΑΝΩ. ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ, ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΜΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 163 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014

Σχόλια (1)

Φοιτώ σε αυτό το τμήμα.  Είναι αρκετά δύσκολο σαν τμήμα, έχει περισσότερα μαθήματα από τα άλλα ιστορικά τμήματα, 57 στο σύνολο, ενώ τα άλλα δεν υπερβαίνουν τα 50-52. Κάνεις περισσότερα μαθήματα αρχαίων, λατινικών και νεοελληνικής γλώσσας από τα υπόλοιπα ιστορικά, έτσι καταρτίζεσαι περισσότερο σε αυτά τα μαθήματα, στην περίπτωση που θα επιλέξεις σαν επαγγελμα αυτό του εκπαιδευτικού. Επιπλέον, υπάρχουν και τα μαθήματα (που είναι υποχρεωτικά) της διαχείρησης πολιτισμικών αγαθών - μουσειολογίας, που σου δίνουν την δυνατότητα επαγγελματικής αποκατάστασης και στελέχωσης σε μουσεία, πινακοθήκες, κ.ά.. ΔΕΝ γίνονται καταλήψεις, ΔΕΝ χάνονται εξάμηνα, ΔΕΝ χάνονται εξεταστικές. Το πρόγραμμα ακολουθείται πιστά. Υπάρχει λέσχη μέσα στο χώρο του πανεπιστημίου.

Για το ίδιο το οίκημα δεν θα σου πω τίποτα. Απλά, όταν το δεις με τα ίδια σου τα μάτια, δε θα πιστεύεις αυτό που αντικρίζεις. Εγώ προσωπικά, όταν πήγα να γραφτώ (πριν 2 χρόνια), νόμιζα ότι μπήκα σε κάποια πινακοθήκη ή σε κάποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού. ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με της Αθήνας, Θεσ/νίκης, Πάτρας. Σε όσους το λέω, φυσικά και δε με πιστεύουν. Μόνο όσοι από τους φίλους μου ήρθαν και το επισκέφτηκαν, με πίστεψαν.

ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. 

ordering abortion pills to be shipped to house link abortion pill online purchase
Υποβλήθηκε πριν από 163 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014

Σχόλια (1)
Ήταν η 2η επιλογή μου μετά την Αθήνα, που είναι η μόνιμη κατοικία μου. Δεν το έχω μετανοιώσει ούτε στιγμή, αντίθετα νιώθω τυχερός που τελικά πέρασα εδώ.
Υποβλήθηκε πριν από 163 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014

Σχόλια (0)
 ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΣΑ ΜΟΥ ΛΕΣ. ΟΣΟ ΠΑΩ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΑΝ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΩ. ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΩ ΜΕ ΕΥΚΟΛΙΑ. ;)
pill for abortion online website abortion pills
online purchase abortion pill where can i get the abortion pill online pill for abortion online
Υποβλήθηκε πριν από 162 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Άλλες Σχολές
Share
Δήμητρα
Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011
Επαγγέλματα και Προοπτικές ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ   ΕΛΛ. ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ - ΚΡΗΤΗΣ   ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ - ΠΑΙΔ/ΓΙΚΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ   ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ - ΠΑΙΔ/ΓΙΚΗΣ   ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ, ΠΑΙΔ/ΓΙΚΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ   ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝ. ΣΠΟΥΔΩΝ - ΚΡΗΤΗΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ - ΙΟΝΙΟΥ   ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ, ΙΣΤΟΡ. & ΘΕΩΡ. ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΕΚΠΑ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ - ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ- ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ   ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ)   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ   ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ & ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ   ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ)   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ- ΕΚΠΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΚΡΗΤΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛ. ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΡΑΚΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΑΙΓΑΙΟΥ   ΕΚΠ/ΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ- ΚΡΗΤΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠ. ΠΡΟΣΧΟΛ. ΗΛΙΚΙΑΣ- ΘΡΑΚΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧ. ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ - ΑΙΓΑΙΟΥ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ)   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΔΑΣΚΑΛΟΙ)   ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΤΕΙ
Επαγγελματικη αποκατάσταση-δεύτερο πτυχίο

Καλησπέρα! Είμαι φιλόλογος (αδιόριστη φυσικά) και φέτος έδωσα πανελλήνιες. Περιμένω και εγώ τα αποτελέσματα μου.

Ενδιαμέσως, ψάχνω να δω τί θα δηλώσω προκειμένου να έχω επαγγελματική αποκατάσταση όσο είναι φυσικά εύκολο να προβλέψει κανείς τί θα γίνει 4 χρόνια μετά. Εσείς τί μου προτέινετε;

Είμαι μεταξύ παιδαγωγικού δημοτικής εκπαίδευσης, νηπιαγώγων και ειδικής αγωγής. Εσείς τί μου προτείνετε με δεδομένο ότι έχω ήδη το πτυχίο της φιλολόγου; Ευχαριστώ.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1294 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 10 Ιουλίου 2014

Σχόλια (0)
 Γεια σας!  Έδωσα φέτος πανελλήνιες και δεν ξερω τι να δηλώσω πρωτο :/ να δηλώσω το παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης που μου αρέσει και μου ταιριάζει αλλά που δεν εχει επαγγελματική αποκατάσταση η να δηλώσω το Τει φυσικοθεραπειας  που ακούγεται πως εχει καλυτερη προοπτικη;;πιστευετε πως θα ανοίξουν οι δρόμοι για το παιδαγωγικό;τι αδιέξοδους εχω με το πτυχίο του δασκάλου;μπορω ν εργαστώ και στο εξωτερικό ; Πείτε μου την γνώμη σας,σας παρακαλώ 
pill for abortion online ordering abortion pills to be shipped to house abortion pills
Υποβλήθηκε πριν από 161 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2013

Σχόλια (0)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
pill for abortion online website abortion pills
online purchase abortion pill click here pill for abortion online
Υποβλήθηκε πριν από 435 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011

Σχόλια (5)

 Αγαπητη Δήμητρα,

Προσπαθώντας να "δω" πίσω από τις επιλογές σου, καταλήγω στο συμπέρασμα, πως έχει εδραιωθεί  μέσα σου  - ως εργασιακή αξία - η ασφάλεια, η σταθερότητα και η εξασφάλιση που προσφέρει (;) το ελληνικό δημόσιο. Αν το συνδυάσει κανείς και με επιμέρους  ποιοτικά στοιχεία, που αφορούν σ' αυτό που λέμε "ποιότητα ζωής", θα μπορούσα να πω πως δεν έχω καμία αντίρρηση για τις επιλογές σου αυτές.

Όμως από την άλλη  όμως βλέπεις πως τα πράγματα είναι πολύ ρευστά (το καλοκαίρι μιλούσα με κάποιον ομογενή από Αμερική, και με έκπληξη άκουσα, πως εκεί οι κεπαιδευτικοί στο τοπικό σχολείο απολύονται κάθε καλοκάιρι και πως αναγκάζονται να κάνουν διάφορες εργασίες άσχετες όπως λ.χ. βαφείς).

Άρα, αυτό που λέμε και στους νεαρούς συνυποψηφίους σου, δηλ. στο μηχανογραφικό τους να φροντίζουν να κάνουν όσο γίνεται πιο ανοιχτές επιλογές για να έχουν στη συνέχεια και τις πιο πολλές εναλλακτικές, θα το έλεγα και σε σένα.

Θα προσπαθήσω να εφαρμόσω αυτή τη λογική της "ανοιχτής ομπρέλας", όσο κλύτερα μπορώ στην περίπτωσή σου:

Νομίζω πως τις πιο πολλές επιλογές θα τις έχεις κάνοντας 2 πράγματα ταυτόχρονα:

  • να κάνεις κάποιο μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή (το αναλύουμε το θέμα πιο αναλυτικά και σε ένα παραπλήσιο ερώτημα) και
  • αν περάσεις στην παιδαγωγική ακαδημία να τελειώσεις Δάσκαλος
Ο δρόμος αυτός ειναι αρκετά επίπονος αλλά έτσι είσαι μέσα σε όλες τις επιλογές (αν δεν είχες δώσει πανελλαδικές θα σου πρότεινα μόνο τη λύση του μεταπτυχιακού και την αξιοποίηση του πτυχίου φιλολογίας).

Με τη λύση αυτή πετυχαίνεις τα εξής:

  • εντάσσεσαι στους πίνακες των δασκάλων και των φιλολόγων (για τoυς δασκάλους ακόμη και μετά τον "Σχολικό Καλλικράτη", αν δεν έχουμε  συγκλονιστικές εξελίξεις, όσοι περάσουν φέτος θα έχουν πρόσβαση στο Δημόσιο μέσω των πινάκων των αναπληρωτών το 2015 (κάνε κλικ εδώ)
  • επιπλέον εντάσσεσαι  και προτάσσεσαι στους πίνακες ΠΕ 70.5, για να διοριστείς ως ειδικός δάσκαλος σε κλασσικά (παράλληλη στήριξη - τμήματα ένταξης) ή Ειδικά Δημοτικά Σχολεία
  • επιπλέον εντάσσεσαι και προτάσσεσαι στους πίνακες ΣΜΕΑΕ ΠΕ 02 - Φιλολόγων  σε κλασσικά Γυμνάσια - Λύκεια (παράλληλη στήριξη - τμήματα ένταξης) ή Εδικά Γυμνάσια - Λύκεια
    (σε φαντάζομαι δηλ. να διοριστείς με το master ως αναπληρώτρια ΣΜΕΑΕ, και παράλληλα να προσπαθείς να τελειώσεις την Παιδαγωγική Σχολή (έχεις δικαίωμα από το νόμο, αν δυσκολεύεσαι, να κάνεις διακοπή φοίτησης στην Ακαδημία - όσο χρόνο διαρκεί το master - και να συνεχίσεις μετά)
  • η προύπηρεσία που αποκτάς, στην ειδική αγωγή, προσμετράται και στην κλασσική εκπαίδευση και με το master συνυπολογίζεις επιλέον 2,5 μόρια στον ΑΣΕΠ
  • το πιο σημαντικό όμως είναι πως αποκτάς - με το master - ένα πολύ σημαντικό εφόδιο, με γνώσεις και εμπειρίες στην ειδική αγωγή, η οποία από μόνη της θα μπορεσει να σου ανοιξει πολλές ευκαιρίες απασχόλησης στην ελευθερη αγορά (και εννοώ κυρίως  τη δημιουργία εξειδκευμένου υποστηρικτικού  κεντρου στις μαθησιακές δυσκολίες, που σήμερα καταγράφεται ως ανάγκη στην κοινωνία μας αλλά παράλληλη καταγράφεται σοβαρό έλλειμμα παροχής ποιοτικής υπηρεσίας, προς τους ενδιαφερομένους).
Καλα Αποτελέσματα

 

online purchase abortion pill click here pill for abortion online
Υποβλήθηκε πριν από 1294 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

Σχόλια (0)

Γειασας θα ηθελα να σας υποβαλλω τισ εξησ ερωτησεις...καταρχας..απο ιστορικο του ιονιου πανεπιστημιου ποιο μεταπτυχιακο μπορω ν παρω γ ν μπορω ν εχω ενα παραπανω μπονους  γ την προσληψη μου στον δημοσιο τομεα.?επειτα τ φπψ ποιες ενεργειεσ μ επιτρεπει κ τ μεταπτυχιακα..κ τριτον αν η παιδαγωγικη προσχοληση στο βολο ειναι μια καλυτερη επιλογη..σας ευχαριστω ....

pill for abortion online website abortion pills
Υποβλήθηκε πριν από 904 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2011 Γεωργια Βαθμολογήστε το σχόλιο! Γεια σας, ονομαζομαι Γεωργια και ειμαι αποφοιτη του τμηματος Γλωσσας,Φιλολογιας και Πολιτισμου Παρευξεινιων Χωρων (Δημοκριτειο Πανεπιστημιο Κομοτηνης,2004-2008).Ενα χρονο αργοτερα παρακολουθησα το σεμιναριο Ειδικης Αγωγης στο Πανεπιστημιο Δυτικης Μακεδονιας(400 ωρων). Εδω κι ενα χρονο βρισκομαι στη Βουλγαρια στο Παιδαγωγικο Τμημα Δημοτικης Εκπαιδευσης,δηλαδη το 2014 θα εχω ολοκληρωσει τον β κυκλο σπουδων μου. Γνωριζετε εαν θα μπορουσα ταυτοχρονα να παρακολουθησω μεταπτυχιακο ειδικης αγωγης?Ετσι ωστε τελειωνοντας να εχω προσβαση και στην γενικη εκπαιδευση αλλα και στην ειδικη αγωγη?Ισχυει το γεγονος πως η προσφορα και η ζητηση των δασκαλων εξισορροπειται σιγα σιγα και αυτο με γεμιζει αμφιβολιες για την επιλογη μου... Οι συμβουλες σας θα μου ηταν πολυτιμες,ευχαριστω
pill for abortion online abortion pill abortion pills
online purchase abortion pill click here pill for abortion online
where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion
Υποβλήθηκε πριν από 1186 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
Γεια σας, ονομαζομαι Γεωργια και ειμαι αποφοιτη του τμηματος Γλωσσας,Φιλολογιας και Πολιτισμου Παρευξεινιων Χωρων (Δημοκριτειο Πανεπιστημιο Κομοτηνης,2004-2008).Ενα χρονο αργοτερα παρακολουθησα το σεμιναριο Ειδικης Αγωγης στο Πανεπιστημιο Δυτικης Μακεδονιας(400 ωρων). Εδω κι ενα χρονο βρισκομαι στη Βουλγαρια στο Παιδαγωγικο Τμημα Δημοτικης Εκπαιδευσης,δηλαδη το 2014 θα εχω ολοκληρωσει τον β κυκλο σπουδων μου. Γνωριζετε εαν θα μπορουσα ταυτοχρονα να παρακολουθησω μεταπτυχιακο ειδικης αγωγης?Ετσι ωστε τελειωνοντας να εχω προσβαση και στην γενικη εκπαιδευση αλλα και στην ειδικη αγωγη?Ισχυει το γεγονος πως η προσφορα και η ζητηση των δασκαλων εξισορροπειται σιγα σιγα και αυτο με γεμιζει αμφιβολιες για την επιλογη μου... Οι συμβουλες σας θα μου ηταν πολυτιμες,ευχαριστω
Υποβλήθηκε πριν από 1187 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Καλησπέρα!Μια διόρθωση θα ήθελα να κάνω στα παραπάνω.Οι νηπιαγωγοί δεν προσλαμβανόμαστε ως ωρομίσθιοι!Δεν υπάρχει ωρομισθία στον δικό μας κλάδο!Προσλαμβανόμαστε μόνο ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου.
pill for abortion online abortion pill abortion pills
Υποβλήθηκε πριν από 1279 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Το προηγούμενο σχόλιο μου αναφερόταν σε αυτά που γράφονται αμέσως παρακάτω για τις νηπιαγωγούς.Εκείνη τη δημοσίευση ήθελα να σχολιάσω.
online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online
Υποβλήθηκε πριν από 1279 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2011

Σχόλια (0)
καλησπερα,θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος τελειωνοντας τ σχολη φιλοσοφιας παιδαγωγικης και ψυχολογιας κ ως κατευθυνση εχει επιλεξει αυτη της ψυχολογιας μπορει να ανοιξει δικο του γραφειο?
pill for abortion online abortion pill abortion pills
Υποβλήθηκε πριν από 1270 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Κυριακή, 5 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Χωρίς να κάνω κατάχρηση του ενδιαφέροντός σας θα ήθελα να κάνω μία τελευταία ερώτηση: Υπάρχουν καλές προοπτκές για το τμήμα εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής Θεσ/κης μιας και αποκτούν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους δασκάλους ειδικής αγωγής στο Βόλο ή για να αναδιατυπώσω το ερώτημα, τί προοπτικές υπάρχουν για τους δασκάλους ειδικής αγωγής; Και τέλος, σε περίπτωση που δεν "πιάνω" παιδαγωγικό δημοτικής, από το παιδαγωγικό νηπιαγωγών τί δυνατότητες απορρόφησης έχω;Κατανόω φυσικά πως τον ΑΣΕΠ δεν τον γλιτώνω!
Υποβλήθηκε πριν από 1291 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2011

Σχόλια (5)

 Δήμητρα, το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του ΠΑ.ΜΑΚ. δίδει ακριβώς τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με αυτό του Ειδικής Αγωγής του Βόλου, αρκεί βέβαια να έχει επιλέξει κανείς τελειώνοντας το 1ο έτος την αντίστοιχη κατέυθυνση.

Η αλήθεια είναι πως η Ειδική Αγωγή έχει και παρόν και μέλλον. Έως σήμερα, έχουμε άμεση απασχόληση των αποφοίτων στα Ειδικά σχολεια αλλά και στα Τμήματα Ένταξης και Παράλληλης Στήριξης στα κλασσικά σχολεία (αναπληρωτές - ωρομίσθοι, έχει δρομολογηθεί ο 1ος ΑΣΕΠ για τους πρώτους 500 μόνιμους διορισμούς). Μάλιστα φέτος, επειδή - ειδικά στα τελευταία - δεν επαρκούσε ο αριθμός των Ειδικών Διδασκάλων ΠΕ 71 και διόρισαν όχι μονο Δάσκαλους με Ειδικά Προσόντα ΠΕ 70.5 αλλά και απλούς Δασκάλους ΠΕ 70.

Να αναφέρω εδώ, πως η συντριπτική πλειοψηφία όσων ανήκουν στην Ειδική Αγωγή είναι Δάσκαλοι ΠΕ 71, με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρό έλλειμα στους Νηπιαγωγούς ΠΕ 61.

Νομίζω πως, στις επερχόμενες βίαιες ανατροπές στον δημόσιο τομέα (σήμερα γράψαμε σε άλλη ανάρτηση για το δρομολογημένο κλείσιμο εκατοντάδων ολόημερων δημοτικών σχολείων), η Ειδική Αγωγή θα επηρεαστεί λιγότερο γιατί ο μεγάλος αριθμός θέσεων στα Τμήματα Ένταξης και Παράλληλης Στήριξης, χρηματοδοτείται μέσω ΕΣΠΑ.

Τα τελευταία 4 χρόνια, άρχισαν σταδιακά να ιδρύονται αρκετά ολοήμερα νηπιαγωγία (2900 νηπιαγωγία, αριθμός που αντιστοιχεί στο 50% περίπου του συνόλου). Παράλληλα έχουμε τη θέσπιση του υποχρεωτικού διετούς κύκλου σπουδών για όλα τα νήπια (όλα τα παιδιά άνω των 5 ετών πρέπει απαραίτητα να εγγράφονται στα νήπια και προνήπια).


Άρα κάποιος λογικά σκεπτόμενος βγάζει το συμπέρασμα πως στους νηπιαγωγούς θα γίνει ότι και με τους δασκάλους. Η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική, για έναν πολύ απλό λόγο: η λογική δεν συμβαδίζει με την πολιτική!


Η αλήθεια είναι, πως σήμερα έχουμε περί τους 7.000 άνεργους Νηπιγωγούς (στον τελευταίο ΑΣΕΠ δήλωσαν συμμετοχή 7000 Νηπιαγωγοί για 600 περίπου θέσεις - αναλογία 1:13). Διορίζονται βέβαια υπερτριπλάσιοι περίπου ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, αλλά αυτό δεν θεμελιώνει από μόνο του δικαίωμα μόνομου διορισμου απλά βοηθά στην σχετική μοριοδότηση. Το κράτος ενώ άνοιξε αρκετα ολοήμερα νηπιαγωγία δεν διόρισε αντίστοιχο αριθμό νηπιαγωγών. Προτίμησε τη μέθοδο της συμπύκνωσης των τμημάτων, της αξιοποίησης του υπάρχοντος δυναμικού και τη χρησιμοποίηση του απαρέδεκτου καθεστώτος της ωρομισθίας (έως 11 το πολύ ώρες την εβδομάδα απασχόληση, με ελάχιστες απολαβές).


Απ' ότι φαίνεται - με βάση τη λογική - θα καλυτερέψουν τα πράγματα για τους νηπιαγωγούς μόνο εφόσον χτιστούν νέα διδακτήρια (πέρυσι δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο και σε πολλές περιοχές σοβαρό πρόβλημα) - και εφόσον αυξηθεί ο αριθμός των ολοήμερων νηπιαγωγίων (σήμερα μόνο το 34% των παιδιών παρακολουθεί το ολοήμερο πρόγραμμα), πράγμα για το οποίο όπως γράψαμε, δεν συνηγορούν οι τελευταίες εξελίξεις. 

 

Πέρνωντας υπόψη το σύνολο των παραπάνω δεδομένων και λαμβανομένης υπόψη και συνεχιζόμενης, μαζικής εξόδου για συνταξιοδότηση των Νηπιαγωγών, απ΄ ότι φαίνεται ίσως να είναι η μόνη ειδικότητα στην οποία θα βελτιωθούν σχετικά τα πράγματα.

 

Οι Νηπιαγωγοί όμως κατά τη γνώμη μου,  δεν θα γίνουν ποτέ ... Δάσκαλοι!

pill for abortion online website abortion pills
Υποβλήθηκε πριν από 1291 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014

Σχόλια (0)
 Γεια σας,ειμαι πρωτοετης στο παιδαγωγικο δημοτικης και σκεφτομαι να κανω 10% για ψυχολογια..Ποια ειναι η γνωμη σας για αυτο το επαγγελμα?Εχει μελλον στην Ελλαδα?Τι μπορω να κανω με  τα μεταπτυχιακα?Ισως μπορω να κανω και στην ψυχολογια μεταπτυχικο ειδικης αγωγης οπως στο παιδαγωγικο??Ποια ειναι η γνωμη σας για τη νομικη επισης?
Υποβλήθηκε πριν από 276 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 για οργανωση βρεφων τα ποιο βασικα ξεχασα να το πω 
Υποβλήθηκε πριν από 552 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 παιδια ξερει κανενας τα σος των φετινων εξετασεων?? δεν εχω διαβασει τπτ γραφω αυριο και δεν τα ξερω αν τα γνωριζει καποιος παρακαλω να με βοηθησειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
pill for abortion online ordering abortion pills to be shipped to house abortion pills
Υποβλήθηκε πριν από 552 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
Καλησπέρα σας! Τέλος του 2010 αποφοίτησα από την σχολή ΤΕΙ Διατροφής και Διαιτολογίας (Σητείας).Τώρα εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα με μισθό 640ευρώ. Η εργασία μου είναι μόνιμη αλλά το περιβάλλον εμπνέει μία γενικότερη ανασφάλεια κάτι που με αγχώνει με το τί θα γίνει...Επιπλέον δεν τα βγάζω πέρα μόνη μου χωρίς βοήθεια με αυτόν τον μισθό. Από την άλλη οι γονείς μου ,συνταξιούχοι καθηγητές και οι 2 ,με πιέζουνη τρομερά για να μπώ στο παιδαγωγικό τμήμα δινοντας κατατακτήριες ωστε να γίνω δασκάλα. Πιστεύουν πως έτσι θα έχω μία σίγουρη αποκατάσταση... Εγώ από την μία δεν θέλω γιατί αγαπώ υπερβολικα την δουλειά μου και δεν θέλω να χάσω αυτ΄πα που αγαπώ αλλά από την άλλη έχω φοβηθεί για το μέλλον μου και σκέφτομαι μήπως να υποκύψω στις πιέσεις τους.... Σας παρακαλώ , εάν έχετε μία άποψη πάνω σε αυτό βοηθήστε με. Βρίσκομαι σε ένα πραγματικό αδιέξοδο. Επίσης αν έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο στο οποίο μπορώ να στραφώ χωρίς να εγκαταλέιψω τον κλάδο που αγαπώ θέλω να μου το προτείνεται. Σας ευχαριστώ πολύ.
pill for abortion online ordering abortion pills to be shipped to house abortion pills
Υποβλήθηκε πριν από 1202 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Τρίτη, 7 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Σας ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική παρουσίαση! Εις αναμονήν των αποτελεσμάτων λοιπόν και ίδωμεν...
ordering abortion pills to be shipped to house link abortion pill online purchase
Υποβλήθηκε πριν από 1290 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Ειμαι δασκαλα 28 χρονια.Δυστυχως φετος ολα τα κενα που προεκυψαν στα σχολεια,καλυφτηκαν απο αναπληρωτες του ΕΣΠΑ,οπως μετονομαστηκαν οι ωρομισθιοι δασκαλοι [με τις ιδιες αποδοχες των 400 ευρω]ι.Την ιδια πολιτικη θα ακολουθησουν,οπως μας ενημερωνει ο συλλογος μας και στο αμεσο μελλον.Τα ιδια και χειροτερα ζησαμε με τα νηπιαγωγεια.
ordering abortion pills to be shipped to house go abortion pill buy online
Υποβλήθηκε πριν από 1272 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012

Σχόλια (1)

 

 

θα ηθελα να ρωτησω για την σχολη Κοινωνικης και εκπαιδευτικης πολιτικης κορινθου.τι διαφορα εχει με την αντιστοιχη του ΠΑΜΑΚ και με την ειδικη αγωγη του βολου? εχει και η σχολη της της ΚΟΡΙΝΘΟΥ ιδια επαγγελματικα δικαιωματα?

Υποβλήθηκε πριν από 904 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2012

Σχόλια (1)

Γεια σας είμαι μαθήτρια της γ' λυκείου και συγκεκριμένα της θεωρητικής κατεύθυνσης .Δυστυχώς δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές διότι όλοι καταφεύγουν σε νομική και ψυχολογία ...εγώ θα ήθελα να ασχοληθώ με το παιδαγωγικό  απλά το δίλημμα  μου είναι να πάω δασκάλα και να κάνω μετέπειτα ένα μεταπτυχιακό  στην ειδική αγωγή?ή να πάω κατευθείαν ειδική αγωγή ?θεωρώ όμως  ότι ως ειδικός παιδαγωγός σου δίνονται περισσότερες δυνατότητες κυρίως στο εξωτερικό ενώ σαν δασκαλος ειναι πιο περιορισμένα τα πράγματα.Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω μπορεί κάποιος αν τελειώσει δάσκαλος και κάνει μεταπτυχιακό στην ειδική να χαρακτηριστεί ειδικός παιδαγωγός και να έχει τα ίδια δικαιώματα με αυτόν?

Σας ευχαριστώ πολύ!!!θα χαιρόμουν ιδιαίτερα αν μου απαντούσατε!

pill for abortion online ordering abortion pills to be shipped to house abortion pills
Υποβλήθηκε πριν από 848 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Σάββατο, 8 Σεπτεμβρίου 2012

Σχόλια (1)

 Ως νηπιαγωγός γενικής και ειδικής αγωγής (απόφοιτη διδασκαλείου),θεωρώ ότι καλύτερη είναι η επιλογή  των παιδαγωγικών τμημάτων δημοτικής εκπαίδευσης με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού (κατά προτίμηση Αγγλία ή Γερμανία).Οι λόγοι είναι οι εξής:

*Ο πτυχιούχος δάσκαλος μπορεί να διδάξει σε σχολεία γενικής αγωγής.

*Ο μεταπτυχιακός δάσκαλος προτάσσεται στις λίστες αναπληρωτών ειδικής αγωγής και άρα εργάζεται άμεσα σε τμήματα ένταξης,παράλληλη στήριξη,ειδικά σχολεία.

*'Εχει περισσότερες ευκαιρίες εργασίας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. 

where can i get the abortion pill online order abortion pill online buy cytotec for 24 week abortion
Υποβλήθηκε πριν από 830 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Κυριακή, 4 Αυγούστου 2013

Σχόλια (1)
Καλησπερα σας και συγνωμη για την ωρα...εγω εχω τελειωσει το λυκειο εδωσα πανελληνιες αλλα δεν περασα καπου και φετος θελω να γραφτω σε ιεκ οαεδ προσχολικη αγωγη και δεν ξερω αν αξιζει αν και μ'αρεσει παρα πολυ σαν επαγγελμα...θελω την γνωμη σας...ευχαριστω...
pill for abortion online website abortion pills
Υποβλήθηκε πριν από 501 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         [Κλείσιμο]
Σάββατο, 5 Ιουλίου 2014

Σχόλια (1)
Γεια σας..εδωσα φετος πανελληνιες και μαλλον πιανω το παιδαγωγικο ειδικης αγωγης Βολου και αλλα παιδαγωγικα δημοτικης εκπαιδευσης..τι θα μου προτεινατε??
online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online
where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion
Υποβλήθηκε πριν από 165 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
          [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 7 Ιουλίου 2014

Σχόλια (1)
 γεια σου γιαννη.......εγω επειδη ειμαι και κοριτσι και δεν μπορω να βλεπω τα παιδακια που αντιμετωπιζουν προβληματα,χωρις λοιπον να μπορω να τα βοηθησω γιατι δεν εχω τη δυναμη....μου σπαραζει η καρδια......γι αυτο και μονο το λογο θα επελεγα το παιδαγωγικο δημοτικης...Επειδη ομως εσυ εισαι αγορι και οπως και να το κανουμε εισαι εκ φυσεως πιο δυνατος θα σου προτεινα να επιλεξεις το παιδαγωγικο ειδικης αγωγης γιατι θα μπορεις να τα βοηθησεις.......και σε επαγγελματικη αποκατασταση κερδιζει το παιδαγωγικο ειδικης αγωγης......!!!!!ελπιζω να σε βοηθησα!!! αν μπορεις ομως θα ηθελα και εγω τη συμβουλη σου....δεν ξερω τι να αποφασισω φιλολογια η νοσηλευτικη αθηνας???την τεταρτη θα πρεπει να καταθεσω το μηχανογραφικο...οποτε η βοηθεια σου θα ηταν πολυ σημαντικη....σε ευχαριστω!!.
Υποβλήθηκε πριν από 163 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
            
Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2014

Σχόλια (0)
 ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΕΣΩ.ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ.ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΠΘ ΚΑΙ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ.ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΩ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ Η ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΑΥΤΑ .ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ??
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill buy online
Υποβλήθηκε πριν από 71 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Άλλες Σχολές
Share
ΜΑΡΙΑ ΚΕΜΟΥ
Παρασκευή, 31 Δεκεμβρίου 2010
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Πανελλαδικές 2014 - Μηχανογραφικό 2014 ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ - ΚΡΗΤΗΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ - ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ- ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ - ΙΟΝΙΟΥ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ
ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ;
 ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ; ΔΗΛ. ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ, ΟΠΟΤΕ ΠΟΙΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠΟΨΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ;;;
online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1448 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 18 Οκτωβρίου 2012

Σχόλια (1)
 OXI! OXI! OXI! OXI!
pill for abortion online abortion pill abortion pills
where can i get the abortion pill online order abortion pill online buy cytotec for 24 week abortion
Υποβλήθηκε πριν από 791 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2014

Σχόλια (0)
 ec pou 3ereis ti tha ginei se liga xronia re klaparxidi?malaka oxi oxi oxi...PSOLI ME APOXI!GELOIE! 
ordering abortion pills to be shipped to house buy the abortion pill online abortion pill online purchase
ordering abortion pills to be shipped to house order abortion pill online abortion pill buy online
Υποβλήθηκε πριν από 303 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 31 Δεκεμβρίου 2010

Σχόλια (1)
 

Οπως είναι γνωστό, οι απόφοιτοι των ιστορικών τμημάτων δεναναγνωρίζονται ως μια ξεχωριστή ειδικότητα, αλλά εντάσσονται στηνευρύτερη ειδικότητα του �φιλολόγου�. Αντιστοίχως, στο Γυμνάσιο και στοΛύκειο τα γλωσσικά μαθήματα και η Ιστορία διδάσκονται αδιακρίτως απότους αποφοίτους όλων των τμημάτων των φιλοσοφικών σχολών ως �φιλολογικάμαθήματα�. Άρα το γεγονός ότι κάποιος θα αποφοιτήσει από το Ιστορικό Τμήμα, δεν του κατοχυρώνει και το δικαίωμα της "αποκλειστικής" ενασχόλησης με αυτήν.


Βέβαια, όπως πολύ σωστά παρατήρησες, δεν εκλείπουν και οι ακόμη πιο μεγάλες "στρεβλώσεις" του εκπαιδευτικού μας συστήματος, όπου προκειμένου να συμπληρώσουν το ωράριό τους καθηγητές άλλων ειδικοτήτων (λχ φιλόλογοι ξένων γλωσσών, νομικοί) πέρνουν σαν δεύτερη ανάθεση το συγκεκριμένο μάθημα.


Όμως οι δυσκολίες στην αγορά εργασίας του επαγγέλματος του Ιστορικού δεν έχουν να κάνουν κυρίως μ' αυτό, αλλά με το γενικότερα πρόβλημα της απασχόλησης των φιλολόγων σήμερα (η αναλογία των διοριστέων φιλολόγων στον τελευταίο ΑΣΕΠ ήταν περίπου 1:18).


Εάν πραγματικά όμως αγαπάς αυτή την επιστήμη , γνώμη μου είναι πως δεν πρέπει να σε πτοήσουν τα παραπάνω αλλά να σπουδάσεις αυτό που πραγματικά αγαπάς και μάλιστα να διακριθείς σ' αυτό. Ποιός ξέρει,  μπορεί η επιλογή σου αυτή να αποτελέσει και αφετηρία για μια λαμπρή ακαδημαϊκή καριέρα. Οι προοπτικές σε ένα επάγγελμα διαμορφώνονται  σίγουρα και μέσα από στατιστικέ αναλύσεις, αλλά πιστεύω πολύ περισσότερο από τις επιλογές της καρδιάς μας.


Θα πρέπει βέβαια παράλληληλα να μελετήσεις και τα προγράμματα σπουδών των Ιστορικών Τμημάτων (όλα σχεδόν προσφέρουν συνδυαστικές γνώσεις και με άλλη επιστήμη - συνήθως την Αρχαιολογία. Το μόνο "καθαρόαιμο" και με πολύ καλή οργάνωση Ιστορικό Τμήμα στην πατρίδα μας είναι αυτό του Ιονίου Πανεπιστημίου):


Πτυχίο Ιστορίας Τμήμα Ιστορίας, Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Πτυχίο Ιστορίας – Αρχαιολογίας Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας, Παν. Ιωαννίνων
Πτυχίο Ιστορίας και Αρχαιολογίας Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας, ΑΠΘ
Πτυχίο Ιστορίας και Αρχαιολογίας Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας, Παν. Κρήτης
Πτυχίο Ιστορίας και Εθνολογίας Τμήμα Ιστορίας και Εθνολογίας, ΔΠΘ
Πτυχίο Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών Τμήμα Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών, Παν. Πελοποννήσου
Πτυχίο Ιστορίας-Αρχαιολογίας Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας, ΕΚΠΑ
Πτυχίο Ιστορικού, Αρχαιολόγου και Κοινωνικού Ανθρωπολόγου Τμήμα Ιστορίας - Αρχαιολογίας - Κοινωνικής Ανθρωπολογίας, Παν. Θεσσαλίας
Υποβλήθηκε πριν από 1448 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2012

Σχόλια (1)

 Καλησπέρα. Βρίσκομαι λίγο πριν το πτυχίο στο τμήμα ιστορίας και αρχαιολογίας Ιωαννίνων και είμαι σε πλήρη σύγχηση για το τι θα κάνω μόλις αποφοιτήσω..Εχω επιλέξει την ιστορική κατεύθυνση αλλά δε βλέπω φως σε τίποτα. Μπορείτε να με διαφωτίσετε ως προς τις σωστες επιλογές που θα μπορούσα να κάνω ώστε να εξασφαλίσω μία θέση εργασίας από αυτή τη σχολή; Θα γίνω πιο συγκεκεριμένη..Θα με ενδιέφερε ας πούμε να εργαστώ σε ένα μουσείο αλλά δεν ξέρω αν έχω τη δυνατότητα λόγω ιστορικής κατευθυνσης. Εάν την έχω καλώς. Εαν δεν την έχω μπορω με ένα μεταπτυχιακό στην κλασσική αρχαιολογία να την αποκτήσω;

  Κατά δεύτερον θα με ενδιέφερε να διοριστώ ως φιλόλογος αλλά τι πιθανότητες έχω μέσω ασεπ με τόσο μεγάλο ανταγωνισμό; Θα βοηθούσε ένα μεταπτυχιακό κάπου αλλού στον Ασεπ; Ποιο θα μου προτείνατε; Εχω ακουσει γαι την ειδικη αγωγη. Όντως θα μου ανοιγε κάποιες πόρτες σε σύγκριση με ένα άλλο μεταπτυχιακό στην νεώτερη ιστορία για παράδειγμα;

Τέλος, σκέφτομαι και το ενδεχόμενο των κατακτηρίων σε αλλη σχολή...Αλλά που θα ήταν καλύτερα, με γνώμονα πάντα την ταχύτερη επαγγελματική κατάρτιση;;

Φοβάμαι μήπως κάνω τη λαθος επιλογη και χαραμίσω τα χρόνια μου μένοντας άνεργη.. Σας παρακαλώ εάν γνωρίζετε κάτι για όλα αυτά που ρωτάω διαφωτίστε με..

pill for abortion online abortion pill abortion pills
where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion
Υποβλήθηκε πριν από 925 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Κυριακή, 11 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)
Εαν σπουδάσω αρχαιολογία, πως θα μπορώ να κάνω ανασκαφές??
ordering abortion pills to be shipped to house link abortion pill online purchase
Υποβλήθηκε πριν από 766 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 15 Ιουλίου 2013

Σχόλια (1)
 κασμα φτυαρι και ΟΚ!!!!!
Υποβλήθηκε πριν από 520 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2014

Σχόλια (0)

......και πολλήήήήήήήήή τύχη.....επίσης πολήήήήήήή ανεργία ανάμεσα στις μετά βίας 5 μηνες (αν είσαι τυχερός) συμβάσεις!!!                                                                      

pill for abortion online website abortion pills
ordering abortion pills to be shipped to house order abortion pill online abortion pill buy online
where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion
Υποβλήθηκε πριν από 338 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας