Παρασκευή, 18 Απριλίου 2014
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Άλλα τμήματα της πόλης...
Το Τμήμα έχει ως αποστολή να καλλιεργεί και να προάγει στους τομείς της εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής, στην ακαδημαϊκή και την εφαρμοσμένη διδασκαλία και έρευα. Επίσης παρέχει στους πτυχιούχους του την απαραίτητη θεωρητική και πρακτική κατάρτιση για την επιστημονική και επαγγελματική τους σταδιοδρομία και εξέλιξη και να προάγει στην εκπαιδευτική και κοινωνική πολιτική και ιδιαίτερα στους τομείς της συνεχούς εκπαίδευσης ενηλίκων και ειδικών ατόμων, των εκπαιδευτικών τεχνολογιών, των εφαρμοσμένων σύγχρονων γλωσσών, καθώς και της αξιολόγησης, διαμόρφωσης και ανάπτυξης θεσμών κοινωνικής πολιτικής.

ΣΠΟΥΔΕΣ:

8 ΕΞΑΜΗΝΑ

Το τμήμα χορηγεί ενιαίο πτυχίο, το οποίο προσδιορίζεται απο τις κατευθύνσεις:

1.Κατεύθυνση της Συνεχούς Εκπαίδευσης

2.Κατεύθυνση της Εκπαίδευσης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες.

Η πρώτη στοχεύει να εκπαιδεύσει τους φοιτητές στην απόκτηση της εκπαιδευτικής,ψυχολογικής και διοικητικής κατάρτισης και η δεύτερη στοχεύει στο να καταρτίσει εξειδικευμένους εκπαιδευτές ατόμων με ειδικές ανάγκες. Η διάρκεια σπουδών είναι 8 εξάμηνα. Τα μαθήματα κάθε έτους διδάσκονται σε 2 εξάμηνα και διακρίνονται σε υποχρεωτικά και επιλογής. Οι εξετάσεις διενεργούνται 3 φορές το χρόνο. Το Τμήμα συγκροτείται από τις ακόλουθες δύο κατευθύνσεις:

Α. Συνεχούς Εκπαίδευσης

Β. Εκπαίδευσης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες.

Το πρόγραμμα σπουδών αποτελείται από 2 κύκλους σπουδών, διάρκειας 2 ετών ο καθένας. Ο πρώτος κύκλος σπουδών είναι κοινός για όλους τους φοιτητές. Στον κύκλο αυτό διδάσκονται μαθήματα που σχετίζονται και με τις δύο κατευθύνσεις. Ο δεύτερος κύκλος σπουδών περιλαμβάνει τα μαθήματα κατεύθυνσης. Η επιλογή των κατευθύνσεων από τους φοιτητές γίνεται στο 5ο εξάμηνο, αφού έχουν ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο Σπουδών. Το Τμήμα διαθέτει βιβλιοθήκη σε ηλεκτρονική και έντυπη μορφή.

1ο ΕΞΑΜΗΝΟ: -ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ(Υ) -ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Υ) -ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ H/Y (Υ) -ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ (ΥΕ) -ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (ΥΕ) -ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ(ΥΕ) -ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (Υ) -ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ -ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ -ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

2ο ΕΞΑΜΗΝΟ: -ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ Ι (Υ) -ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Υ) -ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΥΕ) -ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ (ΥΕ) -ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ (ΥΕ) -ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ(ΥΕ) -ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ -ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ -ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

3ο ΕΞΑΜΗΝΟ: -ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υ) -ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (Υ) -ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (Υ) -ΒΑΣΙΚΕΣ ΝΕΥΡΟΕΠΙΣΤΗΜΕΣ(Υ) -ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (ΥΕ) -Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ Ι (ΥΕ) -ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ (Υ) -ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ(ΥΕ) -ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ -ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ -ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

4ο ΕΞΑΜΗΝΟ: -ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Υ) -ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (Υ) -ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΙ (ΥΕ) -ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ:ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ (ΥΕ) -ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ (ΥΕ) -ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΗΣ (Υ) -ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (Υ) -ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ(Υ) -ΑΓΓΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ -ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ -ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

 

Κατεύθυνση ΑΜΕΑ (Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες)

5o εξάμηνο: -ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ Ι (Υ) -ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Υ) -ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗΣ (ΥΕ) -ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ (YE) -ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ Α.Μ.Ε.Α. (ΥΕ) -ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ(ΥΕ) -ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ(Υ) -ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ(Υ) -ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΚΟΗΣ (ΥΕ) -ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ (Ε)

6o εξάμηνο: -ΒΑΣΙΚΗ ΝΕΥΡΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝΕΤΙΚΩΝ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ(Υ) -ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ (Υ) -ΨΥΧΟΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ (Υ) -ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΙΙ (ΥΕ) -ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ (Υ) -ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ(Ε) -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ(Υ) -ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΣΤΕΡΗΣΗ (Υ)

7o εξάμηνο: -ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Ι (Υ) -ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ Α.Μ.Ε.Α(ΥΕ) -ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ(Υ) -ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ Α.Μ.Ε.Α.(ΥΕ) -ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ Α.Μ.Ε.Α.(ΥΕ) -ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ (ΥΕ) -ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ(ή μάθημα ΥΕ κατεύθυνσης) -ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ (Ε)

8o εξάμηνο: -ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ(ΥΕ) -ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΙΙ (Υ) -ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ(ΥΕ) -ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ(ή μάθημα ΥΕ κατεύθυνσης) -ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ(Ε) -ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ(ΥΕ) -ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ(ΥΕ) -ΔΥΣΛΕΞΙΑ:ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ(ΥΕ)

 

Κατεύθυνση Συνεχής Εκπαίδευση

5o εξάμηνο: -ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ (Υ) -ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΦΟΡΕΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ(Υ) -ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ(Υ) -ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ(ΥΕ) -ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (Υ) -ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΥΕ) -ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ(Υ) -ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ(ΥΕ) -ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ(ΥΕ) -ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ (Ε)

6o εξάμηνο: -ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ(Υ) -ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΥΕ) -ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ (ΥΕ) -ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ-ΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ:ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ(ΥΕ) -ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ(ΥΕ) -ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ(Ε) -ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ(ΥΕ) -ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ(Υ) -ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ(ΥΕ)

7o εξάμηνο: -ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ(ΥΕ) -ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΥΕ) -ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ (Υ) -ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Ι (Υ) -Ο ΡΟΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΥΕ) -ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ(Υ) - ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ(ή μάθημα ΥΕ κατεύθυνσης) - ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ (Ε)

8o εξάμηνο: -ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υ) -ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΙΙ (Υ) -ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (ΥΕ) -ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ (ΥΕ) -ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ(ή μάθημα ΥΕ κατεύθυνσης) -ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ(Ε) -ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ(ΥΕ) .

Από τη διερεύνηση της αγοράς προκύπτει ότι:

Α. Οι απόφοιτοι της κατεύθυνσης Συνεχούς Εκπαίδευσης θα μπορούν να απασχοληθούν:

1. Σε οργανισμούς δημοσίου και ιδιωτικού χαρακτήρα που ασχολούνται με τον επαγγελματικό προσανατολισμό καθώς και με την οικονομική (επαγγελματική) και κοινωνική ενσωμάτωση μειονεκτουσών ομάδων και σε Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης.

2. Σε βιομηχανίες και στο δημόσιο με την ανάληψη μελετών και εκπόνηση επιχειρησιακών προγραμμάτων για την επαγγελματική κατάρτιση.

3. Σε επιχειρήσεις ως στελεχικό δυναμικό που είναι απαραίτητο στον νευραλγικό τομέα της κατάρτισης και επανακατάρτισης ενηλίκων, ιδιαίτερα στα δεδομένα των νέων τεχνολογιών.

4. Σε προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης ενηλίκων που ανήκουν στην ομάδα των λειτουργικά αναλφάβητων.

5. Σε προγράμματα διάδοσης της ελληνικής γλώσσας σε ενηλίκους άλλων χωρών.

 

Β. Οι απόφοιτοι της κατεύθυνσης Εκπαίδευσης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες μπορούν να απασχοληθούν στον ιδιωτικό τομέα ως εξειδικευμένοι εκπαιδευτές στην ειδική αγωγή, καθώς επίσης σε αντίστοιχες υπηρεσίες του δημόσιου τομέα, π.χ. σε σχολεία, νοσοκομεία, κέντρα υγείας, κέντρα ψυχικής υγιεινής, δημοτικά και νομαρχιακά κέντρα ψυχοεκπαιδευτικής υποστήριξης

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ
Ειδικά μαθήματα
(Δεν απαιτεί ειδικά μαθήματα)
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης
Share
THOUSAND STREAMS
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2013
Σχολές - Τμήματα
Απο εναν φοιτητη του τμηματος

 Εχει περάσει αρκετος καιρος απο τοτε που εγραψα τελευταια φορα εν αναμονη των αποτελεσματων για τις βασεις των σχολων. Πλεον, ως φοιτητης του τμήματος Εκπαιδευτικης και Κοινωνικης Πολιτικης του Πανεπιστημιου Μακεδονίας και λιγο πριν τον καταιγισμο ερωτήσεων λογω πανελληνιων, θελω να διορθωσω ενα λάθος που γίνεται συχνα. Ειδα σε πολλα μηνυματα να γίνεται αναφορα στο "τμημα κοινωνικης και εκπαιδευτικης πολιτικης του πανεπιστημιου μακεδονιας". Κατι τέτοιο δεν ισχυει, το ονομα της σχολης ειναι "Εκπαιδευτικης και κοινωνικης πολιτικης".

Γιατι εχει σημασία αυτό;

Γιατι πολυ απλά το τμήμα "κοινωνικης και εκπαιδευτικης πολιτικης" είναι τμημα της Πελοποννησου και ουδεμια σχεση εχει με το τμήμα της Μακεδονίας πέρα απο την "μοναδικη" ονομασία. Κοινως...αλλο πράγμα διδασκεσαι στο ενα τμήμα, αλλο στο αλλο, αλλο πτυχιο παιρνεις απο το ενα, διαφορετικο απο το αλλο.

Επειδη βρεθηκα και εγω στη φαση με τις πολλες ερωτησεις σχετικα με το τμήμα, οποιος θελει μπορει να επικοινωνησει μαζι μου στο προσωπικό μου mail thousandstreams@shortmail.me για να διαλευκάνω όποια ασαφη σημεία μπορω σχετικα με το τμημα. 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 363 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2013

Σχόλια (0)

 Καλέ μας φίλε, γράφω απλά για να σε συγχαρώ για την αξιέπαινη προσφορά σου .

Αν μη τι άλλο αναδεικνύεις το αξιοζήλευτο  επίπεδο πολλών παιδιών της γενιάς σου αλλά και σε ότι σε αφορά πως βρίσκεσαι στην κατάλληλη σχολή.

Καλή Συνέχεια!

Υποβλήθηκε πριν από 363 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Χρήστος Ζ
Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2012
Σχολές - Τμήματα
Βάση

 ξερετε μηπως περιπου που αναμενεται η βαση της συγκεκριμενης σχολης;

Ευχαριστω


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 651 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 18 Ιουλίου 2012

Σχόλια (0)
 17,900
Υποβλήθηκε πριν από 638 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 6 Ιουλίου 2012

Σχόλια (0)
 pisteyw sto 17 isws kai ligo parapanw!!!posa moria sygentrwses ean epitrepetai?
Υποβλήθηκε πριν από 650 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Άλλες Σχολές
Share
Α.Π
Παρασκευή, 4 Μαΐου 2012
Σχολές - Τμήματα ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ   ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚ. ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛ. - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ (Εκπαιδευτικής και Κοινων. Πολιτικής VS Γεωπονικό)
Κ.ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ(ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ) ΚΑΙ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ(ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ) ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ Μ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΙΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ?

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 713 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012

Σχόλια (1)
 κυριε κουτρουμπελη γεια σας! φετος εδωσα παννεληνιες και εγραψα 15.900 μορια! θα ηθελα να σας υποβαλλω μερικα ερωτηματα και σας παρακαλω να μου απαντησεται. Στο μηχανογραφικο μου πρωτη επιλογη θα βαλω παιδαγωγικα.. Γνωριζω οτι δεν παιρναω ουτε θεσνικη ουτε γιαννενα. με βλεπω να καταληγω ροδο.. θα ηθελα να μου πειτε αν θα μπορεσω να πετυχω το παιδαγωγικο ροδου με ασφαλεια η το παιδαγωγικο αλεξανδρουπολης? και μετα σκεφτομαι να βαλω ως 2η επιλογη την φιλολογια ιωαννινων. ποσο δυσκολα πιστευεται οτι ειναι τα πραγματα και για τις 2 σχολες οσον αφορα επαγγελματικη αποκατασταση και ποιο απ τα 2 μου προτεινεται να βαλω ως 1 επιλογη(παιδαγωγικο η φιλολογια)? θα το εκτιμουσα αν μου λυνατε τις αποριες.
Υποβλήθηκε πριν από 659 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012

Σχόλια (0)
 Σύγνωμη για την παρέμβαση απλώς μία επισκέπτρια είμαι που δεν έχω σχέση με τον χώρο της εκπαίδευσης. Αν είνα δυνατόν να απόφοιτοι ενιαίαου λυκείου με 15900 μόρια να κάνουν τόσα ορθογραφικά και μάλιστα να στοχεύουν σε σχολές που πρέπει να είσαι κάτι παραπάνω από ανορθόγραφος. Είμαι 24 χρονών, δηλαδή όχι και τόσο μεγάλη από την Σουζάνα και βλέπω πως όλο και περισσότερα παιδιά δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το παίρνω με το περνώ, πότε βάζουμε στο τέλος αι ή ε πχ ''προτείνεται'' και φυσικά χωρίς τόνους. Από το πως γράφεις έστω και σε ένα blog φαίνονται πολλά και δεν είναι η βιασύνη που τύχον να είχες όταν έγραφες αλλά η προχειρότητα και η αδιαφορία. Έλεος πια!
Υποβλήθηκε πριν από 538 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 4 Μαΐου 2012

Σχόλια (1)
 gewponiko ksekathara!
Υποβλήθηκε πριν από 713 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Σάββατο, 5 Μαΐου 2012

Σχόλια (0)

Εγώ θα πρότεινα να σκεφτείς και κάτι ακόμη: σου αρέσει η "ασφάλεια" και η "έτοιμη" λύση (ΠΑΜΑΚ) ή νιώθεις πως μπορείς να διεκδικήσεις πράγματα, να επιχειρήσεις και να ανοίξεις δρόμους (Γεωπονικό).

Να αναφέρω βέβαια πως με αφετηρία το δεύτερο και με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή, μπορείς να παντρέψεις αυτά τα δυο (να αναφέρω πως στη συντριπτική πλειοψηφία των ειδικών σχολείων, απασχολούν πτυχιούχους γεωπονικών ΑΕΙ -ΤΕΙ με παιδαγωγική επάρκεια και σχετική μεταπτυχιακή εξειδίκευση).

Όσοι θέλετε να διερευνήσετε το "επιχειρηματικό" κομμάτι του εαυτού σας και να δείτε αν σας ταιριάζουν οι σχετικές ενασχολήσεις, κάντε κλικ εδώ για να δείτε μια πολύ αξιόλογη ανάλυση και να κάνετε την αυτοαξιολόγησή σας.


Υποβλήθηκε πριν από 712 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Άλλες Σχολές
Share
δεσποινα...
Τρίτη, 1 Μαΐου 2012
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ - ΠΑΝΤΕΙΟΥ   ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ - ΚΡΗΤΗΣ   ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ - ΑΙΓΑΙΟΥ
αποριεσ για σχολεσ 1ου πεδιου... (Κοινων. Εκπ. Πολιτικής VS Κοινωνικής Διοικησης)

χαιρετε κυριε κουτρουμπελη...θα ήθελα  να ρωτησω για τ τμημα κοινωνικης και εκπαιδευτικης αγωγης του παμακ και αυτο της κοινωνικης διοικησης στη κομοτηνη.τ προοπτικεσ εχουν και ξερετε μηπωσ αν εχουν καλη επαγγελματικη αποκατασταση?και ποιο πιστευετε οτι ειναι καλυτερο?(σχετικα με τις επαγγελματικες δυνατοτητες,καθως μου αρεσουν και τα δυο το ιδιο)  

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 717 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τρίτη, 1 Μαΐου 2012

Σχόλια (2)

 Με δεδομένο πως σου αρέσουν και τα δυο (ψυχομετρικά όντως απαιτούν παρεμφερή στοιχεία προσωπικότητας, η βασική διαφορά που θα πρέπει να σκεφτείς είναι πως με το Τμήμα του ΠΑΜΑΚ, θα έχεις στροφή προς την εκπαίδευση και ενασχόληση - κυρίως - με παιδιά), θεωρώ καλύτερη επιλογή του ΠΑΜΑΚ διότι σου ανοίγει διεξόδους και προς τον ιδιωτικό τομέα και όσον αφορά το δημόσιο η Ειδική Αγωγή, λόγω ΕΣΠΑ, θα επηρεαστεί πολύ λιγότερο  από την κρίση σε αντίθεση με όλον τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα ο οποίος για πολλά χρόνια θα υφίσταται σευνεχείς πιέσεις (σκέψου φέτος πόσο μεγάλος αγώνας έγινε για να ρκατηθεί το πρόγραμμα "βοήθεια στο σπίτι").

Βεβαια το τμήμα του ΠΑΜΑΚ έχει και την άλλη κατεύθυνση (εκπαίδευση ενηλίκων) η οποία προς το παρόν δεν κατοχυρώνει ουσιαστικά τους πτυχιούχους, αλλά δεν αποκλείεται αυτό να συμβει τα επόμενα χρόνια, με δεδομένη την ανάπτυξη του συγκεκριμένου τομέα.

Υποβλήθηκε πριν από 716 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τρίτη, 1 Μαΐου 2012

Σχόλια (0)

ααα...δηλαδή κύριε αποστόλη πόσο πιστεύετε οι θα είναι η βαση στο τμημα κοινωνικης και εκπαιδευτικης πολικης αγωγης φετος????

Υποβλήθηκε πριν από 716 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τρίτη, 1 Μαΐου 2012

Σχόλια (1)

Σας ευχαριστω πολυ..

 

Υποβλήθηκε πριν από 716 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Ιουλίου 2013

Σχόλια (1)
γεια σας..θα ηθελα να ρωτησω αν μεσω της κοινωνιολογιας μπορω να περασω και αλλου και πως..οποιος γνωριζει ας με βοηθησει σας παρακαλω..ευχαριστω πολυυυυ
Υποβλήθηκε πριν από 288 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Τρίτη, 30 Ιουλίου 2013

Σχόλια (0)
 Καλησπέρα σας Κύριε Κουτρουμπέλη έβγαλα 7.727 πιστευετε ότι έχω ελπίδα για κοινωνιολογία αιγαίου η κρήτης +τριτεκνια
Υποβλήθηκε πριν από 261 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Ελένη
Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2011
Επαγγέλματα και Προοπτικές
Κοινωνική και Εκπαιδευτική Πολιτική
Μέσω του τμήματος Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου,έχω την δυνατότητα να γίνω εκπαιδευτικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή την ειδική αγωγή (με την απόκτηση κάποιου μεταπτυχιακού?)?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 904 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2011

Σχόλια (1)
όχι δυστυχώς, μόνο μέσω του αντιστοιχου τμήματος στη θεσσαλονικη σου δίνεται η δυνατότητα να εργαστεις ως δασκαλος ειδικης αγωγης
Υποβλήθηκε πριν από 904 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2011

Σχόλια (1)
 Ελένη, τα πράγματα στην εκπαίδευση είναι έτσι ακριβώς, αλλά τελειώνοντας το συγκεκριμένο Τμήμα εντάσσεσαι πλέον στο ΠΕ 72 και  θα μπορούσες (το μεταπτυχιακό αυξάνει τα προσόντα) να διεκδικήσεις θέση στην ειδική αγωγή σαν επιστημονικό προσωπικό οχι εκπαιδευτικό), στις αντίστοιχες υποστηρικτικές δομές (λ.χ ΚΕΔΥ, ΕΕΕΕΚ).
Υποβλήθηκε πριν από 904 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Τρίτη, 29 Οκτωβρίου 2013

Σχόλια (0)
Τι είναι το επιστημονικό προσωπικό και ποιός ο ρόλος του; 
Υποβλήθηκε πριν από 170 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Άλλες Σχολές
Share
Διαμαντούλη Ελίκη
Παρασκευή, 20 Μαΐου 2011
Σχολές - Τμήματα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ- ΕΚΠΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΚΡΗΤΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛ. ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΡΑΚΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΑΙΓΑΙΟΥ   ΕΚΠ/ΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ- ΚΡΗΤΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠ. ΠΡΟΣΧΟΛ. ΗΛΙΚΙΑΣ- ΘΡΑΚΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧ. ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ - ΑΙΓΑΙΟΥ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ)   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΔΑΣΚΑΛΟΙ)
Ερωτηση
Γεια σας,κυριε Αποστόλη.Λεγομαι Ελίκη Διαμαντούλη και θα ηθελα νασας ρωτήσω εαν καποιος τελειωσει τη παραπανω σχολη εχει τη δυνατοτητα να διδαξει τοσο σε δημοτικο οσο σε σχολειο ειδικής αγωγής καθως επισης να αποφασισει εαν θα ασχοληθει με παιδια του δημοτικου ή του νηπιαγωγειου. Υπαρχει η δυνατοτητα μεταπτυχιακου για να ασχοληθει κανεις με νηπια ειδικής αγωγης ή και μη ειδικής αγωγής;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1063 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Γεια σας!Λεγομαι Δεσποινα και θα ηθελα να σας ρωτησω αν καποιος τελειωσει καποια σχολη δημοτικης εκπαιδευσης μπορει να εργαστει σημερα στο εξωτερικο σε καποιο ελληνικο σχολειο σαν δασκαλος ή χρειαζονται και καποια επιπλεον προσοντα για να γινει δεκτος?
Υποβλήθηκε πριν από 1050 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)

 Δέσποινα, για να διοριστεί κανείς σε ελληνικό σχολείο του εξωτερικού, θα πρέπει να είναι ήδη διορισμένος σε κάποιο ελληνικό σχολείο του εσωτερικού και να έχει πολύ καλή γνώση της γλώσσας (δίνουν εξετάσεις στη γλώσσα).

Ωστόσο, σύμφωνα με τις ευρωπαϊκες οδηγίες περί κινητικότητας και μεταφοράς των επαγγελματικών δικαιωμάτων, δικαιούται ο κάθε πτυχιούχος έλληνας (δάσκαλος ή καθηγητής) να κάνει τα χαρτιά του για διορισμό σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα, στα δημόσια ή ιδιωτικά σχολεία της χώρας αυτής, αρκεί να έχει πολύ καλή γνώσης της γλώσσας.

Από όσο γνωρίζω, στη Μεγάλη Βρετανία υπάρχει σχετική ζήτηση για εκπαιδευτικούς.

Υποβλήθηκε πριν από 1046 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Δευτέρα, 12 Αυγούστου 2013

Σχόλια (0)

Καλησπερα σας...εγω εχω τελειωσει το λυκειο εδωσα πανελληνιες αλλα δεν περασα καπου και φετος θελω να γραφτο σε ιεκ οαεδ προσχολικη αγωγη...μ'αρεσει πολυ σαν επαγγελμα και θα ηθελα την γνωμη σας...αν αξιζει να παω εκει...

 

Υποβλήθηκε πριν από 248 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 20 Μαΐου 2011

Σχόλια (2)

Ελίκη, το συγκεριμένο Τμήμα είναι το μοναδικό, μαζί με το Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Παν. Μακεδονίας, το οποίο δίνει εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή σε Προπτυχιακό επίπεδο.

Οι πτυχιούχοι του συγκεκριμένου τμήματος δεν χαρακτηρίζονται ούτε Δάσκαλοι (ΠΕ 70) ούτε Νηπιαγωγοί (ΠΕ 60), αλλά  Ειδικοί Δάσκαλοι (ΠΕ 71) ή Ειδικοί Νηπιαγωγοί (ΠΕ 61) ανάλογα με την Κατεύθυνση που θα επιλέξουν εντός της Σχολής.

Ο Ειδικός Παιδαγωγός, δεν έχει το επαγγελματικό δικαίωμα, να εργάζεται ως "κλασσικός" Δάσκαλος ή Νηπιαγωγός αλλά μόνο στα Ειδικά Σχολεία.

Προ διετίας, με νομοθετική ρύθμιση, θεσπίστηκαν για πρώτη φορά, οργανικές θέσεις Ειδικών Παιδαγωγών. Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί, ενώ μέχρι τώρα όλοι οι απόφοιτοι των 2 Τμημάτων διορίζονταν αμέσως ως αναπληρωτές, δεν μπορούσαν να διοριστούν ως μόνιμοι, λόγω έλλειψης νομοθετικής ρύθμισης. Φέτος περιμένουμε τη μονιμοποίηση των 500 πρώτων μέσω διαγνωνισμού ΑΣΕΠ.

Με τον ίδιο νόμο, να πούμε πως θεσπίζεται η "παράλληλη στήριξη" καθώς και τα "τμήματα ένταξης", δράσεις οι οποίες στοχεύουν στη στήριξη ή ένταξη παιδιών με ήπιες μαθησιακές ή άλλες δυσκολίες (λ.χ. δυσγραφία, δυσαναγνωσία, δυσαριθμησία κλπ) στα "κλασσικά" σχολεία και την παρακολούθηση του προγράμματος σπουδών του σχολείου αυτού.

Άρα μόνο μέσω των θεσμών αυτών, μπορεί ο Ειδικός Παιδαγωγός να εργαστεί και στα "κλασσικά" σχολεία. Δυνατότητα τέτοια - δηλ να εργαστεί ως "κλασσικός Παιδαγωγός" μέσω μεταπτυχιακών σπουδών δεν μπορεί να έχει. Βέβαια ένας δεύτερος δρόμος που υπάρχει είναι, να τελειώσει κανείς πρώτα το συγκεκριμένο τμήμα και στη συνέχεια, με κατατακτήριες να εισαχθεί σε κάποια Παιδαγωγική Σχολή, την οποία θα τελειώσει πιθανόν και σε ένα χρόνο (αφού τα 2 τμήματα έχουν πολλά κοινά μαθήματα τα οποία αναγνωρίζονται) κι έτσι θα μπορεί να αξιοποιήσει και τα 2 πτυχία.

Να πούμε τέλος πως, ο αντίθετος δρόμος ίσως είναι πιο βατός, μπορεί δηλ. κάποιος να τελειώσει μια "κλασσική" Παιδαγωγική σχολή και με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο να ενταχθεί και στον πίνακα ειδικής αγωγής ΠΕ 60.5 ή ΠΕ 70.5, μέσω του οποίου μπορεί να εργάζεται σε ειδικά σχολεία αλλά και στις λοιπές δρασεις των "κλασσικών σχολείων" που αναφέραμε.

Οι απολαβές στα Ειδικά Σχολεία είναι υψηλοτερες κατά 160 € περίπου, αλλά θα πρέπει από τη θέση αυτή να επιστήσουμε την προσοχή όσων παιδιών μας διαβάζουν στο ότι, κριτήριο για την τελική τους επιλογή θα πρέπει να είναι η αγάπη και ευαισθησία αυτή καθ' εαυτή για το συγκεκριμένο αντικείμενο καθώς επίσης και η αυτογνωσία όσον αφορά τις ιδιαίτερες ψυχικές αντοχές και άμυνες του καθενός.

 

Υποβλήθηκε πριν από 1063 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Σάββατο, 10 Αυγούστου 2013

Σχόλια (0)

 Καλησπέρα,είμαι μαθητής της γ λυκείου κ θέλω να ξέρω εάν περάσω στο παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης μπορω να κάνω μεταπτυχιακό στο παιδαγωγικό ειδικής αγωγής κα να έχω ίσα δικαιώματα με τους απόφοιτους της ειδικής αγωγής;; 

Υποβλήθηκε πριν από 250 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 22 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Γεια σας!Θα ηθελα να σας ρωτησω σχετικα με αυτο που ειπατε παραπανω οτι <<Βέβαια ένας δεύτερος δρόμος που υπάρχει είναι, να τελειώσει κανείς πρώτα το συγκεκριμένο τμήμα και στη συνέχεια, με κατατακτήριες να εισαχθεί σε κάποια Παιδαγωγική Σχολή, την οποία θα τελειώσει πιθανόν και σε ένα χρόνο (αφού τα 2 τμήματα έχουν πολλά κοινά μαθήματα τα οποία αναγνωρίζονται) κι έτσι θα μπορεί να αξιοποιήσει και τα 2 πτυχία.>> αν αυτο ισχυει και αναποδα,δηλαδη αν μπορει καποιος αποφοιτος μιας παιδαγωγικης σχολης να εισαχθει με κατατακτηριες στο τμημα αυτο η στο αντιστοιχο της Θεσσαλονικης,το οποιο θα μπορει να τελειωσει σε εναν χρονο αφου τα μαθηματα θα ειναι σχεδον κοινα και ετσι να μπορει να εχει 2 πτυχια?
Υποβλήθηκε πριν από 1030 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

Σχόλια (0)
Είμαι κάπως ιδιαίτερη περίπτωση. Είμαι 28 χρονών. Έχω τελειώσει ιστορικο-αρχαιολογικό και μεταπτυχιακό στην ίδια σχολή. Έδωσα πανελληνίες και τώρα αντιμετωπίζω το δίλημμα των δύο σχολών: ειδική αγωγή στο Βόλο και τη Μακεδονία ή κλασσικό παιδαγωγικό;1) Τι με συμφέρει από άποψη απορρόφησης στο δημόσιο από τα δύο; 2)Τι με ανεβάζει με μόρια ως φιλόλογο;3)Η ειδική αγωγή θα μείνει ανοικτή για χρόνια ή θα κλείσει κάποια στιγμή όπως τα παιδαγωγικά;4)σχετικά με το τμήμα ειδικής αγωγής στη Μακεδονία είναι ίδιο με του Βόλου, δηλ. απορροφάσαι αμέσως όπως με το Βόλο και τι σημαίνει επιτέλους η πρώτη κατεύθυνση "Συνεχής Εκπαίδευση", δηλ. μπορείς να δουλέψεις ως δάσκαλος ή καθηγητής; Απαντήστε μου σας  παρακαλώ γιατί όλη μέρα αυτά σκέφτομαι...Ευχαριστώ εκ των προτέρων....
Υποβλήθηκε πριν από 660 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας