Κυριακή, 20 Απριλίου 2014
ΒΟΛΟΣ
Άλλα τμήματα της πόλης...
Το τμήμα έχει σκοπό την κατάρτιση ειδικών επιστημόνων που θα ασχοληθούν με την εκπαίδευση των ατόμων με εκ γενετής ή επίκτητες μόνιμες ή παροδικές σωματικές, αισθητηριακές και ψυχοπνευματικές αναπηρίες ή μαθησιακές δυσκολίες, που δεν τους επιτρέπουν να ακολουθήσουν το ρυθμό και τον τρόπο της σχολικής εκπαίδευσης των άλλων παιδιών. Να εξασφαλίζει ίσες ευκαιρίες εκπαίδευσης στα παιδιά με ειδικές ανάγκες, μέσα από την άρτια εκπαιδευτική κατάρτιση και εξειδίκευση των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις επιταγές της σύγχρονης επιστήμης.
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ:
8 ΕΞΑΜΗΝΑ
 
Το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής διαρθρώνεται σε δύο (2) κατευθύνσεις:
1) Κατεύθυνση με το πτυχίο Ειδικής Αγωγής Νηπιαγωγού.
2) Κατεύθυνση με το πτυχίο Ειδικής Αγωγής Δασκάλου.
 
Στα πλαίσια του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, λειτουργεί τα τελευταία χρόνια στο Βόλο το σύγχρονο και πρωτοποριακό Εργαστήριο Νευροψυχολογίας του Παιδιού, υπό τη διεύθυνση του Νευροψυχολόγου και Νευρογλωσσολόγου καθηγητή Αργύρη Καραπέτσα μαζί με τη συνεργασία αξιόλογων επιστημόνων, θεραπευτών και ερευνητών.
Ο βασικός στόχος του Εργαστηρίου Νευροψυχολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας είναι αρχικά η κάλυψη των αναγκών των φοιτητών του οικείου Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής, για εκπαιδευτική και κλινική πρακτική και άσκηση. Οι δραστηριότητες του Εργαστηρίου καλύπτουν σχεδόν όλο το επιστημονικό φάσμα της Ειδικής Αγωγής και ως εκ τούτου αποτελούν σημαντικό χώρο τριβής και πολύ ωφέλιμη εμπειρία για τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής.
Ο δεύτερος εξίσου βασικός στόχος της λειτουργίας του Εργαστηρίου είναι η διάγνωση και η θεραπεία δυσλειτουργιών και άλλων διαταραχών, που αφορούν στον ευρύτερο χώρο της Νευροψυχολογίας και της Νευρογλωσσολογίας. Πιο συγκεκριμένα, υπό την επίβλεψη του διευθυντή του Εργαστηρίου και έγκριτου επιστήμονα, καθηγητή Αργύρη Καραπέτσα, πραγματοποιούνται αρχικά διαγνώσεις, ενώ στη συνέχεια, σχεδιάζεται και εφαρμόζεται η κατά περίπτωση ενδεδειγμένη θεραπευτική αγωγή στα ακόλουθα: Διαταραχές ομιλίας και γλώσσας (αφωνία, δυσφωνία, δυσλαλία, δυσφασία, αφασία, δυσαρθρία, τραυλισμός κ.ά) Μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία κ.ά) Διαταραχές αντίληψης του οπτικού, ακουστικού και απτικού συστήματος (αγνωσία, απραξία κ.ά) Διαταραχές μάθησης και μνήμης Προβλήματα συγκέντρωσης προσοχής και υπερκινητικότητας Ψυχολογικά προβλήματα παιδιών, εφήβων και ενηλίκων Διαταραχές στην ανάπτυξη και οργάνωση των ανώτατων πνευματικών λειτουργιών στο παιδί (γλώσσα, σκέψη, φαντασία, συλλογισμός, προγραμματισμός, αφαίρεση, υπόθεση κ.ά)
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο Εργαστήριο Νευροψυχολογίας μπορεί να απευθυνθεί κάποιος, με στόχο όχι αποκλειστικά την αντιμετώπιση διαταραχών, που δυσχεραίνουν τη ζωή και εμποδίζουν την εξέλιξή του, αλλά, επίσης και για να προχωρήσει, αν το επιθυμεί, στην αξιολόγηση της γνωστικής, αντιληπτικής και συναισθηματικής του κατάστασης. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει δυνατότητα, τόσο για τα παιδιά όσο και γα τους ενήλικες, να ανιχνεύσουν κατά πόσο οι γνωστικές, νοητικές, συναισθηματικές και αντιληπτικές τους λειτουργίες βρίσκονται σε φυσιολογικά επίπεδα ή ενδεχομένως υπάρχει κάποια απόκλιση προς τα πάνω, ενδεικτική ίσως, κάποιας ιδιαίτερης κλίσης, ταλέντου, ευφυίας (ιδιοφυΐας ή μεγαλοφυΐας) που αξίζει τη προσοχή και την ενθάρρυνση από το περιβάλλον του ενδιαφερόμενου.
Ειδικότερα, γίνεται: Εκτίμηση της πνευματικής ωριμότητας Ανίχνευση των ιδιαίτερων ικανοτήτων (μέτρηση ευφυίας, ανίχνευση ιδιοφυΐας και μεγαλοφυΐας) Μέτρηση της ακρίβειας και της ταχύτητας σκέψης Αξιολόγηση της αφαιρετικής σκέψης Αξιολόγηση της τοπογραφικής, μηχανικής και μαθηματική ικανότητας Αξιολόγηση των στοιχείων εκείνων που αφορούν την προσωπικότητα, το χαρακτήρα και τη "φυσιολογικότητα" της συμπεριφοράς ενός ατόμου Πολύ συχνά οι λανθασμένες επιλογές των νέων ατόμων, σε θέματα επαγγελματικής σταδιοδρομίας, δεν οφείλονται μόνο στην έλλειψη πληροφόρησης αλλά και στη λανθασμένη υποτίμηση ή υπερεκτίμηση των ιδιαίτερων ικανοτήτων και χαρακτηριστικών τους. ΄Ετσι, λοιπόν, μέσα από την ανίχνευση των ειδικών ταλέντων, κλίσεων και ιδιαιτεροτήτων των παιδιών, είναι φανερό το πόσο πολύτιμη βοήθεια μπορεί να προσφέρει το Εργαστήριο και στην υπόθεση του Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
Το Εργαστήριο Νευροψυχολογίας του Παιδιού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας αποτελεί πυρήνα εκπαιδευτικής, κλινικής αλλά και ερευνητικής δράσης στον ευρύτερο χώρο της Νευροψυχολογίας. Η τρίτη του, λοιπόν, σημαντική συνεισφορά είναι ο ερευνητικός τομέας. Οι έρευνες που διενεργούνται αφορούν συχνά μεγάλες μερίδες πληθυσμού, ενώ τα αποτελέσματά τους δημοσιεύονται σε επιστημονικά περιοδικά παγκόσμιας κυκλοφορίας, προκαλώντας το ενδιαφέρον, τόσο των Ελλήνων όσο και των ξένων ερευνητών στο χώρο της Νευροψυχολογίας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την άμεση συνεργασία του Εργαστηρίου με πολλούς έγκριτους επιστήμονες και ειδικούς παιδαγωγούς του εξωτερικού που αναπτύσσουν ανάλογες δραστηριότητες.
ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ - ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Οι πτυχιούχοι του τμήματος μπορούν να αναζητήσουν εργασία σε σχολεία, ιδρύματα και κέντρα παιδιών με ειδικές ανάγκες. Επίσης υπάρχει ζήτηση των υπηρεσιών στήριξης των παιδιών με ειδικές ανάγκες και από την κοινωνία. Πρόκειται για ειδίκευση που ολοένα και περισσότερο αποκτά σημασία, καθώς αναγνωρίζονται τα δικαιώματα των ατόμων με ειδικές ανάγκες, ενώ παράλληλα η κοινωνία συνειδητοποιεί τις υποχρεώσεις της απέναντί τους.
 
ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
Παιδαγωγός Ειδικής Αγωγής
ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ειδικά μαθήματα
(Δεν απαιτεί ειδικά μαθήματα)
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης
Share
Στράτος
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2013
Σχολές - Τμήματα
Φοιτητής Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με ειδικότητα ειδική αγωγή

Καλή σας μέρα κύριε Κουτρουμπέλη.

Λέγομαι Στράτος. Είμαι 4οετής φοιτητής στο Τ.Ε.Φ.Α.Α του πανεπιστημίου Θεσσαλίας και έχω επιλέξει ειδικότητα "Ειδική Φυσική Αγωγή". Αγαπάω την ειδικότητα μου και πιστεύω δεν θα μου ταίριαζε κάτι άλλο.

Πολλοί με ρωτάνε τι θα κάνω αφού τελειώσω τη σχολή. Μου λένε να ψάξω για κάποιο μεταπτυχιακό που να έχει σχέση με την ειδικότητά στο πανεπιστήμιο Θεσσαλίας αλλά δεν είμαι σίγουρος. Ακούγοντας διάφορες απόψεις και παροτρύνσεις σκέφτομαι το ενδεχόμενο κατατακτήριων εξετάσεων για το Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής τελειώνοντας τη σχολή.

Η αδερφή μου είναι 2ο έτος Νηπειαγωγών και θέλω να μου δώσετε κι εσείς την δική σας γνώμη. Θα μπορούσα να συνδιάσω τις σπουδές με τις δικές της; Θα άξιζε παραπάνω φοίτηση δεδομένου και της δυσκολής οικονομικής κατάστασης;

Προσωπικά νιώθω πως θα άξιζε :) Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 132 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2013

Σχόλια (1)

Θα προτιμούσα να ενισχύσεις τα προσόντα σου με ένα μεταπτυχιακό στην Ε.Α. ή στην κινητική αποκατάσταση.

Η λογική του Υπουργείου είναι τα επόμενα χρόνια να περιορίσει τα Ειδικά Σχολεία και να εντάξει τους περισσότερους μαθητές στα Γενικά Σχολεία μέσω της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Πέραν αυτού καλό είναι, σε ό,τι κάνουμε, να έχουμε στο μυαλό μας και τις εναλλακτικές επιλογές πέραν του δημοσίου τομέα.

Υποβλήθηκε πριν από 132 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2013

Σχόλια (0)
 Σας ευχαριστώ πολύ! Να είστε καλά!
Υποβλήθηκε πριν από 131 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Παρασκευή, 16 Αυγούστου 2013
Σχολές - Τμήματα
μουσικη και κωφοι
 κυριε Κουτρουμπελη καλησπερα.τον σεπτεμβρη θα παω τριτη λυκειου και θα ηθελα να μου πειτε καποια πραγματα σχετικα με το τμημα ειδικης αγωγης του πανεπιστημιου βολου.συγκεκριμενα θα ηθελα να μου πειτε εαν θα μπορουσα να συνδυασω τις σπουδες του τμηματος αυτου με την αγαπη που τρεφω για την μουσικη.θα μου αρεσε να ασχοληθω περισσοτερο με κωφαλαλα παιδια και με καποιο τροπο να κανω ισως καποιο μεταπτυχιακο πανω στην διδασκαλια της μουσικης σε κωφους.σας παρακαλω πειτε μου κι εσεις αν ειναι δυνατον κατι τετοιο ή προτεινετε μου καποιες αλλες εναλλακτικες σπουδες στη σχολη αυτη!
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 246 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Φίλιππος
Παρασκευή, 16 Αυγούστου 2013
Σχολές - Τμήματα
Ερώτηση.
 Μπορώ μέσω του παιδαγωγικού δημοτικής εκπαίδευσης να δώσω κατατακτηριες εξετάσεις γισ το παιδαγωγικό ειδικής αγωγής; Η άμα μπορω να κάνω μεταπτυχιακό στ παιδαγωγικό ειδικής αγωγής και να έχω ίσα δικαιώματα με τους απόφοιτους της ειδικής αγωγής;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 246 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
marina
Σάββατο, 11 Αυγούστου 2012
Σχολές - Τμήματα
marina
 i epaggelmatikh apokatastasi einai ammesi ...????

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 616 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Σάββατο, 11 Αυγούστου 2012

Σχόλια (1)
απο που να ειναι αμεση;;
Υποβλήθηκε πριν από 616 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Κυριακή, 12 Αυγούστου 2012

Σχόλια (0)

 Αυτή τη στιγμή που μιλάμε είναι άμεσος ο διορισμός (ως αναπληρωτές όμως ακόμη λόγω της αναβολής του προγραμματισμένου ΑΣΕΠ για δασκάλους Ειδικής Αγωγής) και φαίνεται πως με τη συντήρηση αρκετών θέσεων που δίνονται μέσω ΕΣΠΑ, θα διατηρηθεί το ίδιο καθεστώς τουλάχιστον μέχρι το 2018.

Βέβαια στις εποχές που ζούμε θα πρέπει να δίνουμε πιο πολύ έμφαση στις άλλες επιλογές (δυνατότητες απασχόλησης στον ιδιωτικό τομέα οι οποίες είναι υπαρκτές και με αυξανόμενη ζήτηση) και όχι τόσο σ' αυτές που συσχετίζονται με τον στενό δημόσιο τομέα.

Υποβλήθηκε πριν από 616 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Άλλες Σχολές
Share
rebel
Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012
Σχολές - Τμήματα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΚΡΗΤΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ- ΕΚΠΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΡΑΚΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΑΙΓΑΙΟΥ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
epikouria epikouria (Δάσκαλος Γενικής vs Ειδικής)
kyrie koytroympelh eimai proto etos paidagogiko dhmotikhs.axizei na kano to 10% gia to tmhma ekpaideutikhs kai koinonikhs politikhs h na kano metaptuxiako se authn afou teleioso to tmhma mou.epishs an exetasoume to zhthma apo skopia eppagelmatikhs apokatastashs tha mou proteinate th fusikotherapeia h tis duo parapano sxoles
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 767 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012

Σχόλια (0)

  hthela na rwtisw..... ti epaggelmatikh apokatastasi prosferei...??? einai ammesi????

 

Υποβλήθηκε πριν από 618 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

Σχόλια (1)

Στην περίπτωσή σου, θα έλεγα καλύτερα να συνεχίσεις μέσω του Παιδαγωγικού διότι με μεταπτυχιακό (ή ακόμη καλύτερα διδακτορικό) εντάσσεσαι εκτός του ΠΕ 70 (δάσκαλος γενικής παιδείας) και στο ΠΕ 70.5 (τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες). Το αντίστροφο δεν μπορείς να το κάνεις (δηλ. μέσω της ειδικής αγωγής να κατευθυνθείς στην γενική), μπορείς βέβαια να διευρύνεις τις επιλογές σου (στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα) κυρίως μέσω των εξειδικεύσεων.

Είναι αλήθεια πως αυτή τη στιγμή, υπάρχει έλλειψη διδασκάλων (με τυπικά προσόντα) στον πίνακα ΠΕ 70.5 και μιλάμε για ένα θεσμό που δεν πρόκειται να συρρικνωθεί τα επόμενα χρόνια (χρηματοδοτείται από ΕΣΠΑ). Στην όλη διαδικασία όμως και μια χαμένη χρονιά θα μετρήσει.

Με άλλα λόγια, διευρύνεις τις επιλογές σου μέσω του Παιδαγωγικού και ίσως όταν με το καλό τελειώνεις, να έχεις και άλλες εναλλακτικές επιλογές μέσω κατάλληλων εξειδικεύσεων: παρατηρούμε λ.χ. τα τελευταία χρόνια πως, η επικρατούσα παιδαγωγική αντίληψη είναι, κατά το δυνατόν να αποφευγονται τα "ειδικά" σχολεία και όλες οι "διαφορετικές" περιπτώσεις, γίνεται προσπάθεια ώστε να εντάσσονται και να στηρίζονται εντός των κλασσικών δομών. Έτσι λ.χ. βλέπουμε να καταργούν τα διαπολιτισμικά σχολεία και  να δημιουργούν τις λεγόμενες ζώνες Ζ.Ε.Π. (πάλι μέσω ΕΣΠΑ). Αυτό δεν σημαίνει πως θα καταργηθούν τα Σχολεία Ειδικής Αγωγής αλλά ότι ανοίγει ο δρόμος στους δασκάλους που θα κάνουν στοχευμένες εξειδικεύσεις.

Όσον αφορά τη φυσικοθεραπεία υπάρχουν μέσω αυτή αρκετές και καλές προοπτικές για να διεκδικήσεις πράγμα σε ένα πολύ διαφορετικό εργασιακό περιβάλλον (ιδιωτικός κυρίως τομέας) αλλά και με πολύ διαφορετικές απαιτήσεις όσον αφορά την εργασιακή προσωπικότητα. Εάν το αντικείμενο, δεν σε ελκύει μην το επιλέγεις για τις λεγόμενες "καλές προοπτικές" και προπάντων μη μπαίνετε στη διαδικασία συμπλήρωσης ενός "πληθωριστικού" μηχανογραφικού, γιατί έτσι στερείτε τη δυνατότητα από άλλους συμμαθητές σας, να διεκδικήσουν τη σχολή της επιλογής τους.

Υποβλήθηκε πριν από 767 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

Σχόλια (1)
 Καλημέρα και από μένα. Είμαι φιλόλογος και πρωτοετής φοιτήτρια στο παιδαγωγικό. Τι μου προτείνεται για καλύτερη επαγγελματική προοπτική; Σημειωτέον ότι είμαι ήδη 33 ετών...
Υποβλήθηκε πριν από 766 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

Σχόλια (1)
 Προτείνετε εννοούσα!!!!!
Υποβλήθηκε πριν από 766 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

Σχόλια (0)

 Δήμητρα, έχεις κάνει ήδη την επιλογή σου και δεν θα ήθελα να σε αποπροσανατολίσω

Εγώ προσωπικά στη θέση σου θα θεωρούσα πιο πρακτικό, το να επιλέξω κάποιο μεταπτυχιακό προς την κατεύθυνση των ενδιαφερόντων μου που να "κούμπωνε" όμως με το πρώτο μου πτυχίο.

Αν υποθέσω πως το κριτήριο του Παιδαγωγικού ήταν ο άμεσος διορισμός, θα μπορούσες να τον διεκδικήσεις πιο άμεσα και μέσω μεταπτυχιακού στη διδακτική ή την ειδική αγωγή ή την διαπολιτισμική εκπαίδευση. Μπορείς να τα κάνεις και παράλληλα βέβαια αλλά υπάρχουν και πρακτικά προβλήματα (χρόνος + χρήμα).

Υποβλήθηκε πριν από 766 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Άλλες Σχολές
Share
Δήμητρα
Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011
Επαγγέλματα και Προοπτικές ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ,ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ   ΕΛΛ. ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ - ΚΡΗΤΗΣ   ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ - ΠΑΙΔ/ΓΙΚΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ   ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ - ΠΑΙΔ/ΓΙΚΗΣ   ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ, ΠΑΙΔ/ΓΙΚΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ   ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝ. ΣΠΟΥΔΩΝ - ΚΡΗΤΗΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ - ΙΟΝΙΟΥ   ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ, ΙΣΤΟΡ. & ΘΕΩΡ. ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΕΚΠΑ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ - ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ- ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ   ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ)   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ   ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ & ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ   ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ)   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ- ΕΚΠΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΚΡΗΤΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛ. ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΡΑΚΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΑΙΓΑΙΟΥ   ΕΚΠ/ΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ- ΚΡΗΤΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠ. ΠΡΟΣΧΟΛ. ΗΛΙΚΙΑΣ- ΘΡΑΚΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧ. ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ - ΑΙΓΑΙΟΥ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ)   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΔΑΣΚΑΛΟΙ)   ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΤΕΙ
Επαγγελματικη αποκατάσταση-δεύτερο πτυχίο

Καλησπέρα! Είμαι φιλόλογος (αδιόριστη φυσικά) και φέτος έδωσα πανελλήνιες. Περιμένω και εγώ τα αποτελέσματα μου.

Ενδιαμέσως, ψάχνω να δω τί θα δηλώσω προκειμένου να έχω επαγγελματική αποκατάσταση όσο είναι φυσικά εύκολο να προβλέψει κανείς τί θα γίνει 4 χρόνια μετά. Εσείς τί μου προτέινετε;

Είμαι μεταξύ παιδαγωγικού δημοτικής εκπαίδευσης, νηπιαγώγων και ειδικής αγωγής. Εσείς τί μου προτείνετε με δεδομένο ότι έχω ήδη το πτυχίο της φιλολόγου; Ευχαριστώ.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1052 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2013

Σχόλια (0)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Υποβλήθηκε πριν από 192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011

Σχόλια (5)

 Αγαπητη Δήμητρα,

Προσπαθώντας να "δω" πίσω από τις επιλογές σου, καταλήγω στο συμπέρασμα, πως έχει εδραιωθεί  μέσα σου  - ως εργασιακή αξία - η ασφάλεια, η σταθερότητα και η εξασφάλιση που προσφέρει (;) το ελληνικό δημόσιο. Αν το συνδυάσει κανείς και με επιμέρους  ποιοτικά στοιχεία, που αφορούν σ' αυτό που λέμε "ποιότητα ζωής", θα μπορούσα να πω πως δεν έχω καμία αντίρρηση για τις επιλογές σου αυτές.

Όμως από την άλλη  όμως βλέπεις πως τα πράγματα είναι πολύ ρευστά (το καλοκαίρι μιλούσα με κάποιον ομογενή από Αμερική, και με έκπληξη άκουσα, πως εκεί οι κεπαιδευτικοί στο τοπικό σχολείο απολύονται κάθε καλοκάιρι και πως αναγκάζονται να κάνουν διάφορες εργασίες άσχετες όπως λ.χ. βαφείς).

Άρα, αυτό που λέμε και στους νεαρούς συνυποψηφίους σου, δηλ. στο μηχανογραφικό τους να φροντίζουν να κάνουν όσο γίνεται πιο ανοιχτές επιλογές για να έχουν στη συνέχεια και τις πιο πολλές εναλλακτικές, θα το έλεγα και σε σένα.

Θα προσπαθήσω να εφαρμόσω αυτή τη λογική της "ανοιχτής ομπρέλας", όσο κλύτερα μπορώ στην περίπτωσή σου:

Νομίζω πως τις πιο πολλές επιλογές θα τις έχεις κάνοντας 2 πράγματα ταυτόχρονα:

  • να κάνεις κάποιο μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή (το αναλύουμε το θέμα πιο αναλυτικά και σε ένα παραπλήσιο ερώτημα) και
  • αν περάσεις στην παιδαγωγική ακαδημία να τελειώσεις Δάσκαλος
Ο δρόμος αυτός ειναι αρκετά επίπονος αλλά έτσι είσαι μέσα σε όλες τις επιλογές (αν δεν είχες δώσει πανελλαδικές θα σου πρότεινα μόνο τη λύση του μεταπτυχιακού και την αξιοποίηση του πτυχίου φιλολογίας).

Με τη λύση αυτή πετυχαίνεις τα εξής:

  • εντάσσεσαι στους πίνακες των δασκάλων και των φιλολόγων (για τoυς δασκάλους ακόμη και μετά τον "Σχολικό Καλλικράτη", αν δεν έχουμε  συγκλονιστικές εξελίξεις, όσοι περάσουν φέτος θα έχουν πρόσβαση στο Δημόσιο μέσω των πινάκων των αναπληρωτών το 2015 (κάνε κλικ εδώ)
  • επιπλέον εντάσσεσαι  και προτάσσεσαι στους πίνακες ΠΕ 70.5, για να διοριστείς ως ειδικός δάσκαλος σε κλασσικά (παράλληλη στήριξη - τμήματα ένταξης) ή Ειδικά Δημοτικά Σχολεία
  • επιπλέον εντάσσεσαι και προτάσσεσαι στους πίνακες ΣΜΕΑΕ ΠΕ 02 - Φιλολόγων  σε κλασσικά Γυμνάσια - Λύκεια (παράλληλη στήριξη - τμήματα ένταξης) ή Εδικά Γυμνάσια - Λύκεια
    (σε φαντάζομαι δηλ. να διοριστείς με το master ως αναπληρώτρια ΣΜΕΑΕ, και παράλληλα να προσπαθείς να τελειώσεις την Παιδαγωγική Σχολή (έχεις δικαίωμα από το νόμο, αν δυσκολεύεσαι, να κάνεις διακοπή φοίτησης στην Ακαδημία - όσο χρόνο διαρκεί το master - και να συνεχίσεις μετά)
  • η προύπηρεσία που αποκτάς, στην ειδική αγωγή, προσμετράται και στην κλασσική εκπαίδευση και με το master συνυπολογίζεις επιλέον 2,5 μόρια στον ΑΣΕΠ
  • το πιο σημαντικό όμως είναι πως αποκτάς - με το master - ένα πολύ σημαντικό εφόδιο, με γνώσεις και εμπειρίες στην ειδική αγωγή, η οποία από μόνη της θα μπορεσει να σου ανοιξει πολλές ευκαιρίες απασχόλησης στην ελευθερη αγορά (και εννοώ κυρίως  τη δημιουργία εξειδκευμένου υποστηρικτικού  κεντρου στις μαθησιακές δυσκολίες, που σήμερα καταγράφεται ως ανάγκη στην κοινωνία μας αλλά παράλληλη καταγράφεται σοβαρό έλλειμμα παροχής ποιοτικής υπηρεσίας, προς τους ενδιαφερομένους).
Καλα Αποτελέσματα

 

Υποβλήθηκε πριν από 1052 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

Σχόλια (0)

Γειασας θα ηθελα να σας υποβαλλω τισ εξησ ερωτησεις...καταρχας..απο ιστορικο του ιονιου πανεπιστημιου ποιο μεταπτυχιακο μπορω ν παρω γ ν μπορω ν εχω ενα παραπανω μπονους  γ την προσληψη μου στον δημοσιο τομεα.?επειτα τ φπψ ποιες ενεργειεσ μ επιτρεπει κ τ μεταπτυχιακα..κ τριτον αν η παιδαγωγικη προσχοληση στο βολο ειναι μια καλυτερη επιλογη..σας ευχαριστω ....

Υποβλήθηκε πριν από 662 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2011 Γεωργια Βαθμολογήστε το σχόλιο! Γεια σας, ονομαζομαι Γεωργια και ειμαι αποφοιτη του τμηματος Γλωσσας,Φιλολογιας και Πολιτισμου Παρευξεινιων Χωρων (Δημοκριτειο Πανεπιστημιο Κομοτηνης,2004-2008).Ενα χρονο αργοτερα παρακολουθησα το σεμιναριο Ειδικης Αγωγης στο Πανεπιστημιο Δυτικης Μακεδονιας(400 ωρων). Εδω κι ενα χρονο βρισκομαι στη Βουλγαρια στο Παιδαγωγικο Τμημα Δημοτικης Εκπαιδευσης,δηλαδη το 2014 θα εχω ολοκληρωσει τον β κυκλο σπουδων μου. Γνωριζετε εαν θα μπορουσα ταυτοχρονα να παρακολουθησω μεταπτυχιακο ειδικης αγωγης?Ετσι ωστε τελειωνοντας να εχω προσβαση και στην γενικη εκπαιδευση αλλα και στην ειδικη αγωγη?Ισχυει το γεγονος πως η προσφορα και η ζητηση των δασκαλων εξισορροπειται σιγα σιγα και αυτο με γεμιζει αμφιβολιες για την επιλογη μου... Οι συμβουλες σας θα μου ηταν πολυτιμες,ευχαριστω
Υποβλήθηκε πριν από 944 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
Γεια σας, ονομαζομαι Γεωργια και ειμαι αποφοιτη του τμηματος Γλωσσας,Φιλολογιας και Πολιτισμου Παρευξεινιων Χωρων (Δημοκριτειο Πανεπιστημιο Κομοτηνης,2004-2008).Ενα χρονο αργοτερα παρακολουθησα το σεμιναριο Ειδικης Αγωγης στο Πανεπιστημιο Δυτικης Μακεδονιας(400 ωρων). Εδω κι ενα χρονο βρισκομαι στη Βουλγαρια στο Παιδαγωγικο Τμημα Δημοτικης Εκπαιδευσης,δηλαδη το 2014 θα εχω ολοκληρωσει τον β κυκλο σπουδων μου. Γνωριζετε εαν θα μπορουσα ταυτοχρονα να παρακολουθησω μεταπτυχιακο ειδικης αγωγης?Ετσι ωστε τελειωνοντας να εχω προσβαση και στην γενικη εκπαιδευση αλλα και στην ειδικη αγωγη?Ισχυει το γεγονος πως η προσφορα και η ζητηση των δασκαλων εξισορροπειται σιγα σιγα και αυτο με γεμιζει αμφιβολιες για την επιλογη μου... Οι συμβουλες σας θα μου ηταν πολυτιμες,ευχαριστω
Υποβλήθηκε πριν από 945 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Καλησπέρα!Μια διόρθωση θα ήθελα να κάνω στα παραπάνω.Οι νηπιαγωγοί δεν προσλαμβανόμαστε ως ωρομίσθιοι!Δεν υπάρχει ωρομισθία στον δικό μας κλάδο!Προσλαμβανόμαστε μόνο ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου.
Υποβλήθηκε πριν από 1036 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Το προηγούμενο σχόλιο μου αναφερόταν σε αυτά που γράφονται αμέσως παρακάτω για τις νηπιαγωγούς.Εκείνη τη δημοσίευση ήθελα να σχολιάσω.
Υποβλήθηκε πριν από 1036 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2011

Σχόλια (0)
καλησπερα,θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος τελειωνοντας τ σχολη φιλοσοφιας παιδαγωγικης και ψυχολογιας κ ως κατευθυνση εχει επιλεξει αυτη της ψυχολογιας μπορει να ανοιξει δικο του γραφειο?
Υποβλήθηκε πριν από 1028 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Κυριακή, 5 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Χωρίς να κάνω κατάχρηση του ενδιαφέροντός σας θα ήθελα να κάνω μία τελευταία ερώτηση: Υπάρχουν καλές προοπτκές για το τμήμα εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής Θεσ/κης μιας και αποκτούν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους δασκάλους ειδικής αγωγής στο Βόλο ή για να αναδιατυπώσω το ερώτημα, τί προοπτικές υπάρχουν για τους δασκάλους ειδικής αγωγής; Και τέλος, σε περίπτωση που δεν "πιάνω" παιδαγωγικό δημοτικής, από το παιδαγωγικό νηπιαγωγών τί δυνατότητες απορρόφησης έχω;Κατανόω φυσικά πως τον ΑΣΕΠ δεν τον γλιτώνω!
Υποβλήθηκε πριν από 1049 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2011

Σχόλια (5)

 Δήμητρα, το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του ΠΑ.ΜΑΚ. δίδει ακριβώς τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με αυτό του Ειδικής Αγωγής του Βόλου, αρκεί βέβαια να έχει επιλέξει κανείς τελειώνοντας το 1ο έτος την αντίστοιχη κατέυθυνση.

Η αλήθεια είναι πως η Ειδική Αγωγή έχει και παρόν και μέλλον. Έως σήμερα, έχουμε άμεση απασχόληση των αποφοίτων στα Ειδικά σχολεια αλλά και στα Τμήματα Ένταξης και Παράλληλης Στήριξης στα κλασσικά σχολεία (αναπληρωτές - ωρομίσθοι, έχει δρομολογηθεί ο 1ος ΑΣΕΠ για τους πρώτους 500 μόνιμους διορισμούς). Μάλιστα φέτος, επειδή - ειδικά στα τελευταία - δεν επαρκούσε ο αριθμός των Ειδικών Διδασκάλων ΠΕ 71 και διόρισαν όχι μονο Δάσκαλους με Ειδικά Προσόντα ΠΕ 70.5 αλλά και απλούς Δασκάλους ΠΕ 70.

Να αναφέρω εδώ, πως η συντριπτική πλειοψηφία όσων ανήκουν στην Ειδική Αγωγή είναι Δάσκαλοι ΠΕ 71, με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρό έλλειμα στους Νηπιαγωγούς ΠΕ 61.

Νομίζω πως, στις επερχόμενες βίαιες ανατροπές στον δημόσιο τομέα (σήμερα γράψαμε σε άλλη ανάρτηση για το δρομολογημένο κλείσιμο εκατοντάδων ολόημερων δημοτικών σχολείων), η Ειδική Αγωγή θα επηρεαστεί λιγότερο γιατί ο μεγάλος αριθμός θέσεων στα Τμήματα Ένταξης και Παράλληλης Στήριξης, χρηματοδοτείται μέσω ΕΣΠΑ.

Τα τελευταία 4 χρόνια, άρχισαν σταδιακά να ιδρύονται αρκετά ολοήμερα νηπιαγωγία (2900 νηπιαγωγία, αριθμός που αντιστοιχεί στο 50% περίπου του συνόλου). Παράλληλα έχουμε τη θέσπιση του υποχρεωτικού διετούς κύκλου σπουδών για όλα τα νήπια (όλα τα παιδιά άνω των 5 ετών πρέπει απαραίτητα να εγγράφονται στα νήπια και προνήπια).


Άρα κάποιος λογικά σκεπτόμενος βγάζει το συμπέρασμα πως στους νηπιαγωγούς θα γίνει ότι και με τους δασκάλους. Η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική, για έναν πολύ απλό λόγο: η λογική δεν συμβαδίζει με την πολιτική!


Η αλήθεια είναι, πως σήμερα έχουμε περί τους 7.000 άνεργους Νηπιγωγούς (στον τελευταίο ΑΣΕΠ δήλωσαν συμμετοχή 7000 Νηπιαγωγοί για 600 περίπου θέσεις - αναλογία 1:13). Διορίζονται βέβαια υπερτριπλάσιοι περίπου ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, αλλά αυτό δεν θεμελιώνει από μόνο του δικαίωμα μόνομου διορισμου απλά βοηθά στην σχετική μοριοδότηση. Το κράτος ενώ άνοιξε αρκετα ολοήμερα νηπιαγωγία δεν διόρισε αντίστοιχο αριθμό νηπιαγωγών. Προτίμησε τη μέθοδο της συμπύκνωσης των τμημάτων, της αξιοποίησης του υπάρχοντος δυναμικού και τη χρησιμοποίηση του απαρέδεκτου καθεστώτος της ωρομισθίας (έως 11 το πολύ ώρες την εβδομάδα απασχόληση, με ελάχιστες απολαβές).


Απ' ότι φαίνεται - με βάση τη λογική - θα καλυτερέψουν τα πράγματα για τους νηπιαγωγούς μόνο εφόσον χτιστούν νέα διδακτήρια (πέρυσι δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο και σε πολλές περιοχές σοβαρό πρόβλημα) - και εφόσον αυξηθεί ο αριθμός των ολοήμερων νηπιαγωγίων (σήμερα μόνο το 34% των παιδιών παρακολουθεί το ολοήμερο πρόγραμμα), πράγμα για το οποίο όπως γράψαμε, δεν συνηγορούν οι τελευταίες εξελίξεις. 

 

Πέρνωντας υπόψη το σύνολο των παραπάνω δεδομένων και λαμβανομένης υπόψη και συνεχιζόμενης, μαζικής εξόδου για συνταξιοδότηση των Νηπιαγωγών, απ΄ ότι φαίνεται ίσως να είναι η μόνη ειδικότητα στην οποία θα βελτιωθούν σχετικά τα πράγματα.

 

Οι Νηπιαγωγοί όμως κατά τη γνώμη μου,  δεν θα γίνουν ποτέ ... Δάσκαλοι!

Υποβλήθηκε πριν από 1048 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014

Σχόλια (0)
 Γεια σας,ειμαι πρωτοετης στο παιδαγωγικο δημοτικης και σκεφτομαι να κανω 10% για ψυχολογια..Ποια ειναι η γνωμη σας για αυτο το επαγγελμα?Εχει μελλον στην Ελλαδα?Τι μπορω να κανω με  τα μεταπτυχιακα?Ισως μπορω να κανω και στην ψυχολογια μεταπτυχικο ειδικης αγωγης οπως στο παιδαγωγικο??Ποια ειναι η γνωμη σας για τη νομικη επισης?
Υποβλήθηκε πριν από 33 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 για οργανωση βρεφων τα ποιο βασικα ξεχασα να το πω 
Υποβλήθηκε πριν από 310 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 παιδια ξερει κανενας τα σος των φετινων εξετασεων?? δεν εχω διαβασει τπτ γραφω αυριο και δεν τα ξερω αν τα γνωριζει καποιος παρακαλω να με βοηθησειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
Υποβλήθηκε πριν από 310 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
Καλησπέρα σας! Τέλος του 2010 αποφοίτησα από την σχολή ΤΕΙ Διατροφής και Διαιτολογίας (Σητείας).Τώρα εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα με μισθό 640ευρώ. Η εργασία μου είναι μόνιμη αλλά το περιβάλλον εμπνέει μία γενικότερη ανασφάλεια κάτι που με αγχώνει με το τί θα γίνει...Επιπλέον δεν τα βγάζω πέρα μόνη μου χωρίς βοήθεια με αυτόν τον μισθό. Από την άλλη οι γονείς μου ,συνταξιούχοι καθηγητές και οι 2 ,με πιέζουνη τρομερά για να μπώ στο παιδαγωγικό τμήμα δινοντας κατατακτήριες ωστε να γίνω δασκάλα. Πιστεύουν πως έτσι θα έχω μία σίγουρη αποκατάσταση... Εγώ από την μία δεν θέλω γιατί αγαπώ υπερβολικα την δουλειά μου και δεν θέλω να χάσω αυτ΄πα που αγαπώ αλλά από την άλλη έχω φοβηθεί για το μέλλον μου και σκέφτομαι μήπως να υποκύψω στις πιέσεις τους.... Σας παρακαλώ , εάν έχετε μία άποψη πάνω σε αυτό βοηθήστε με. Βρίσκομαι σε ένα πραγματικό αδιέξοδο. Επίσης αν έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο στο οποίο μπορώ να στραφώ χωρίς να εγκαταλέιψω τον κλάδο που αγαπώ θέλω να μου το προτείνεται. Σας ευχαριστώ πολύ.
Υποβλήθηκε πριν από 960 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Τρίτη, 7 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Σας ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική παρουσίαση! Εις αναμονήν των αποτελεσμάτων λοιπόν και ίδωμεν...
Υποβλήθηκε πριν από 1047 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Ειμαι δασκαλα 28 χρονια.Δυστυχως φετος ολα τα κενα που προεκυψαν στα σχολεια,καλυφτηκαν απο αναπληρωτες του ΕΣΠΑ,οπως μετονομαστηκαν οι ωρομισθιοι δασκαλοι [με τις ιδιες αποδοχες των 400 ευρω]ι.Την ιδια πολιτικη θα ακολουθησουν,οπως μας ενημερωνει ο συλλογος μας και στο αμεσο μελλον.Τα ιδια και χειροτερα ζησαμε με τα νηπιαγωγεια.
Υποβλήθηκε πριν από 1030 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012

Σχόλια (1)

 

 

θα ηθελα να ρωτησω για την σχολη Κοινωνικης και εκπαιδευτικης πολιτικης κορινθου.τι διαφορα εχει με την αντιστοιχη του ΠΑΜΑΚ και με την ειδικη αγωγη του βολου? εχει και η σχολη της της ΚΟΡΙΝΘΟΥ ιδια επαγγελματικα δικαιωματα?

Υποβλήθηκε πριν από 661 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2012

Σχόλια (1)

Γεια σας είμαι μαθήτρια της γ' λυκείου και συγκεκριμένα της θεωρητικής κατεύθυνσης .Δυστυχώς δεν υπάρχουν και πολλές επιλογές διότι όλοι καταφεύγουν σε νομική και ψυχολογία ...εγώ θα ήθελα να ασχοληθώ με το παιδαγωγικό  απλά το δίλημμα  μου είναι να πάω δασκάλα και να κάνω μετέπειτα ένα μεταπτυχιακό  στην ειδική αγωγή?ή να πάω κατευθείαν ειδική αγωγή ?θεωρώ όμως  ότι ως ειδικός παιδαγωγός σου δίνονται περισσότερες δυνατότητες κυρίως στο εξωτερικό ενώ σαν δασκαλος ειναι πιο περιορισμένα τα πράγματα.Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω μπορεί κάποιος αν τελειώσει δάσκαλος και κάνει μεταπτυχιακό στην ειδική να χαρακτηριστεί ειδικός παιδαγωγός και να έχει τα ίδια δικαιώματα με αυτόν?

Σας ευχαριστώ πολύ!!!θα χαιρόμουν ιδιαίτερα αν μου απαντούσατε!

Υποβλήθηκε πριν από 606 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Σάββατο, 8 Σεπτεμβρίου 2012

Σχόλια (1)

 Ως νηπιαγωγός γενικής και ειδικής αγωγής (απόφοιτη διδασκαλείου),θεωρώ ότι καλύτερη είναι η επιλογή  των παιδαγωγικών τμημάτων δημοτικής εκπαίδευσης με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού (κατά προτίμηση Αγγλία ή Γερμανία).Οι λόγοι είναι οι εξής:

*Ο πτυχιούχος δάσκαλος μπορεί να διδάξει σε σχολεία γενικής αγωγής.

*Ο μεταπτυχιακός δάσκαλος προτάσσεται στις λίστες αναπληρωτών ειδικής αγωγής και άρα εργάζεται άμεσα σε τμήματα ένταξης,παράλληλη στήριξη,ειδικά σχολεία.

*'Εχει περισσότερες ευκαιρίες εργασίας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. 

Υποβλήθηκε πριν από 588 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         
Κυριακή, 4 Αυγούστου 2013

Σχόλια (0)
Καλησπερα σας και συγνωμη για την ωρα...εγω εχω τελειωσει το λυκειο εδωσα πανελληνιες αλλα δεν περασα καπου και φετος θελω να γραφτω σε ιεκ οαεδ προσχολικη αγωγη και δεν ξερω αν αξιζει αν και μ'αρεσει παρα πολυ σαν επαγγελμα...θελω την γνωμη σας...ευχαριστω...
Υποβλήθηκε πριν από 258 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Άλλες Σχολές
Share
Διαμαντούλη Ελίκη
Παρασκευή, 20 Μαΐου 2011
Σχολές - Τμήματα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ- ΕΚΠΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΚΡΗΤΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛ. ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΡΑΚΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΑΙΓΑΙΟΥ   ΕΚΠ/ΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ- ΚΡΗΤΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠ. ΠΡΟΣΧΟΛ. ΗΛΙΚΙΑΣ- ΘΡΑΚΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧ. ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ - ΑΙΓΑΙΟΥ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ)   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΔΑΣΚΑΛΟΙ)   ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ & ΚΟΙΝ. ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ - ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ερωτηση
Γεια σας,κυριε Αποστόλη.Λεγομαι Ελίκη Διαμαντούλη και θα ηθελα νασας ρωτήσω εαν καποιος τελειωσει τη παραπανω σχολη εχει τη δυνατοτητα να διδαξει τοσο σε δημοτικο οσο σε σχολειο ειδικής αγωγής καθως επισης να αποφασισει εαν θα ασχοληθει με παιδια του δημοτικου ή του νηπιαγωγειου. Υπαρχει η δυνατοτητα μεταπτυχιακου για να ασχοληθει κανεις με νηπια ειδικής αγωγης ή και μη ειδικής αγωγής;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1065 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Γεια σας!Λεγομαι Δεσποινα και θα ηθελα να σας ρωτησω αν καποιος τελειωσει καποια σχολη δημοτικης εκπαιδευσης μπορει να εργαστει σημερα στο εξωτερικο σε καποιο ελληνικο σχολειο σαν δασκαλος ή χρειαζονται και καποια επιπλεον προσοντα για να γινει δεκτος?
Υποβλήθηκε πριν από 1052 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)

 Δέσποινα, για να διοριστεί κανείς σε ελληνικό σχολείο του εξωτερικού, θα πρέπει να είναι ήδη διορισμένος σε κάποιο ελληνικό σχολείο του εσωτερικού και να έχει πολύ καλή γνώση της γλώσσας (δίνουν εξετάσεις στη γλώσσα).

Ωστόσο, σύμφωνα με τις ευρωπαϊκες οδηγίες περί κινητικότητας και μεταφοράς των επαγγελματικών δικαιωμάτων, δικαιούται ο κάθε πτυχιούχος έλληνας (δάσκαλος ή καθηγητής) να κάνει τα χαρτιά του για διορισμό σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα, στα δημόσια ή ιδιωτικά σχολεία της χώρας αυτής, αρκεί να έχει πολύ καλή γνώσης της γλώσσας.

Από όσο γνωρίζω, στη Μεγάλη Βρετανία υπάρχει σχετική ζήτηση για εκπαιδευτικούς.

Υποβλήθηκε πριν από 1049 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Δευτέρα, 12 Αυγούστου 2013

Σχόλια (0)

Καλησπερα σας...εγω εχω τελειωσει το λυκειο εδωσα πανελληνιες αλλα δεν περασα καπου και φετος θελω να γραφτο σε ιεκ οαεδ προσχολικη αγωγη...μ'αρεσει πολυ σαν επαγγελμα και θα ηθελα την γνωμη σας...αν αξιζει να παω εκει...

 

Υποβλήθηκε πριν από 250 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 20 Μαΐου 2011

Σχόλια (2)

Ελίκη, το συγκεριμένο Τμήμα είναι το μοναδικό, μαζί με το Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Παν. Μακεδονίας, το οποίο δίνει εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή σε Προπτυχιακό επίπεδο.

Οι πτυχιούχοι του συγκεκριμένου τμήματος δεν χαρακτηρίζονται ούτε Δάσκαλοι (ΠΕ 70) ούτε Νηπιαγωγοί (ΠΕ 60), αλλά  Ειδικοί Δάσκαλοι (ΠΕ 71) ή Ειδικοί Νηπιαγωγοί (ΠΕ 61) ανάλογα με την Κατεύθυνση που θα επιλέξουν εντός της Σχολής.

Ο Ειδικός Παιδαγωγός, δεν έχει το επαγγελματικό δικαίωμα, να εργάζεται ως "κλασσικός" Δάσκαλος ή Νηπιαγωγός αλλά μόνο στα Ειδικά Σχολεία.

Προ διετίας, με νομοθετική ρύθμιση, θεσπίστηκαν για πρώτη φορά, οργανικές θέσεις Ειδικών Παιδαγωγών. Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί, ενώ μέχρι τώρα όλοι οι απόφοιτοι των 2 Τμημάτων διορίζονταν αμέσως ως αναπληρωτές, δεν μπορούσαν να διοριστούν ως μόνιμοι, λόγω έλλειψης νομοθετικής ρύθμισης. Φέτος περιμένουμε τη μονιμοποίηση των 500 πρώτων μέσω διαγνωνισμού ΑΣΕΠ.

Με τον ίδιο νόμο, να πούμε πως θεσπίζεται η "παράλληλη στήριξη" καθώς και τα "τμήματα ένταξης", δράσεις οι οποίες στοχεύουν στη στήριξη ή ένταξη παιδιών με ήπιες μαθησιακές ή άλλες δυσκολίες (λ.χ. δυσγραφία, δυσαναγνωσία, δυσαριθμησία κλπ) στα "κλασσικά" σχολεία και την παρακολούθηση του προγράμματος σπουδών του σχολείου αυτού.

Άρα μόνο μέσω των θεσμών αυτών, μπορεί ο Ειδικός Παιδαγωγός να εργαστεί και στα "κλασσικά" σχολεία. Δυνατότητα τέτοια - δηλ να εργαστεί ως "κλασσικός Παιδαγωγός" μέσω μεταπτυχιακών σπουδών δεν μπορεί να έχει. Βέβαια ένας δεύτερος δρόμος που υπάρχει είναι, να τελειώσει κανείς πρώτα το συγκεκριμένο τμήμα και στη συνέχεια, με κατατακτήριες να εισαχθεί σε κάποια Παιδαγωγική Σχολή, την οποία θα τελειώσει πιθανόν και σε ένα χρόνο (αφού τα 2 τμήματα έχουν πολλά κοινά μαθήματα τα οποία αναγνωρίζονται) κι έτσι θα μπορεί να αξιοποιήσει και τα 2 πτυχία.

Να πούμε τέλος πως, ο αντίθετος δρόμος ίσως είναι πιο βατός, μπορεί δηλ. κάποιος να τελειώσει μια "κλασσική" Παιδαγωγική σχολή και με μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο να ενταχθεί και στον πίνακα ειδικής αγωγής ΠΕ 60.5 ή ΠΕ 70.5, μέσω του οποίου μπορεί να εργάζεται σε ειδικά σχολεία αλλά και στις λοιπές δρασεις των "κλασσικών σχολείων" που αναφέραμε.

Οι απολαβές στα Ειδικά Σχολεία είναι υψηλοτερες κατά 160 € περίπου, αλλά θα πρέπει από τη θέση αυτή να επιστήσουμε την προσοχή όσων παιδιών μας διαβάζουν στο ότι, κριτήριο για την τελική τους επιλογή θα πρέπει να είναι η αγάπη και ευαισθησία αυτή καθ' εαυτή για το συγκεκριμένο αντικείμενο καθώς επίσης και η αυτογνωσία όσον αφορά τις ιδιαίτερες ψυχικές αντοχές και άμυνες του καθενός.

 

Υποβλήθηκε πριν από 1065 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Σάββατο, 10 Αυγούστου 2013

Σχόλια (0)

 Καλησπέρα,είμαι μαθητής της γ λυκείου κ θέλω να ξέρω εάν περάσω στο παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης μπορω να κάνω μεταπτυχιακό στο παιδαγωγικό ειδικής αγωγής κα να έχω ίσα δικαιώματα με τους απόφοιτους της ειδικής αγωγής;; 

Υποβλήθηκε πριν από 252 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 22 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Γεια σας!Θα ηθελα να σας ρωτησω σχετικα με αυτο που ειπατε παραπανω οτι <<Βέβαια ένας δεύτερος δρόμος που υπάρχει είναι, να τελειώσει κανείς πρώτα το συγκεκριμένο τμήμα και στη συνέχεια, με κατατακτήριες να εισαχθεί σε κάποια Παιδαγωγική Σχολή, την οποία θα τελειώσει πιθανόν και σε ένα χρόνο (αφού τα 2 τμήματα έχουν πολλά κοινά μαθήματα τα οποία αναγνωρίζονται) κι έτσι θα μπορεί να αξιοποιήσει και τα 2 πτυχία.>> αν αυτο ισχυει και αναποδα,δηλαδη αν μπορει καποιος αποφοιτος μιας παιδαγωγικης σχολης να εισαχθει με κατατακτηριες στο τμημα αυτο η στο αντιστοιχο της Θεσσαλονικης,το οποιο θα μπορει να τελειωσει σε εναν χρονο αφου τα μαθηματα θα ειναι σχεδον κοινα και ετσι να μπορει να εχει 2 πτυχια?
Υποβλήθηκε πριν από 1032 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

Σχόλια (0)
Είμαι κάπως ιδιαίτερη περίπτωση. Είμαι 28 χρονών. Έχω τελειώσει ιστορικο-αρχαιολογικό και μεταπτυχιακό στην ίδια σχολή. Έδωσα πανελληνίες και τώρα αντιμετωπίζω το δίλημμα των δύο σχολών: ειδική αγωγή στο Βόλο και τη Μακεδονία ή κλασσικό παιδαγωγικό;1) Τι με συμφέρει από άποψη απορρόφησης στο δημόσιο από τα δύο; 2)Τι με ανεβάζει με μόρια ως φιλόλογο;3)Η ειδική αγωγή θα μείνει ανοικτή για χρόνια ή θα κλείσει κάποια στιγμή όπως τα παιδαγωγικά;4)σχετικά με το τμήμα ειδικής αγωγής στη Μακεδονία είναι ίδιο με του Βόλου, δηλ. απορροφάσαι αμέσως όπως με το Βόλο και τι σημαίνει επιτέλους η πρώτη κατεύθυνση "Συνεχής Εκπαίδευση", δηλ. μπορείς να δουλέψεις ως δάσκαλος ή καθηγητής; Απαντήστε μου σας  παρακαλώ γιατί όλη μέρα αυτά σκέφτομαι...Ευχαριστώ εκ των προτέρων....
Υποβλήθηκε πριν από 662 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας