Πέμπτη, 24 Ιουλίου 2014
ΒΟΛΟΣ
Άλλα τμήματα της πόλης...
Το τμήμα έχει σκοπό την κατάρτιση ειδικών επιστημόνων που θα ασχοληθούν με την εκπαίδευση των ατόμων με εκ γενετής ή επίκτητες μόνιμες ή παροδικές σωματικές, αισθητηριακές και ψυχοπνευματικές αναπηρίες ή μαθησιακές δυσκολίες, που δεν τους επιτρέπουν να ακολουθήσουν το ρυθμό και τον τρόπο της σχολικής εκπαίδευσης των άλλων παιδιών. Να εξασφαλίζει ίσες ευκαιρίες εκπαίδευσης στα παιδιά με ειδικές ανάγκες, μέσα από την άρτια εκπαιδευτική κατάρτιση και εξειδίκευση των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τις επιταγές της σύγχρονης επιστήμης.
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ:
8 ΕΞΑΜΗΝΑ
 
Το Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής διαρθρώνεται σε δύο (2) κατευθύνσεις:
1) Κατεύθυνση με το πτυχίο Ειδικής Αγωγής Νηπιαγωγού.
2) Κατεύθυνση με το πτυχίο Ειδικής Αγωγής Δασκάλου.
 
Στα πλαίσια του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, λειτουργεί τα τελευταία χρόνια στο Βόλο το σύγχρονο και πρωτοποριακό Εργαστήριο Νευροψυχολογίας του Παιδιού, υπό τη διεύθυνση του Νευροψυχολόγου και Νευρογλωσσολόγου καθηγητή Αργύρη Καραπέτσα μαζί με τη συνεργασία αξιόλογων επιστημόνων, θεραπευτών και ερευνητών.
Ο βασικός στόχος του Εργαστηρίου Νευροψυχολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας είναι αρχικά η κάλυψη των αναγκών των φοιτητών του οικείου Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής, για εκπαιδευτική και κλινική πρακτική και άσκηση. Οι δραστηριότητες του Εργαστηρίου καλύπτουν σχεδόν όλο το επιστημονικό φάσμα της Ειδικής Αγωγής και ως εκ τούτου αποτελούν σημαντικό χώρο τριβής και πολύ ωφέλιμη εμπειρία για τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς της Ειδικής Αγωγής.
Ο δεύτερος εξίσου βασικός στόχος της λειτουργίας του Εργαστηρίου είναι η διάγνωση και η θεραπεία δυσλειτουργιών και άλλων διαταραχών, που αφορούν στον ευρύτερο χώρο της Νευροψυχολογίας και της Νευρογλωσσολογίας. Πιο συγκεκριμένα, υπό την επίβλεψη του διευθυντή του Εργαστηρίου και έγκριτου επιστήμονα, καθηγητή Αργύρη Καραπέτσα, πραγματοποιούνται αρχικά διαγνώσεις, ενώ στη συνέχεια, σχεδιάζεται και εφαρμόζεται η κατά περίπτωση ενδεδειγμένη θεραπευτική αγωγή στα ακόλουθα: Διαταραχές ομιλίας και γλώσσας (αφωνία, δυσφωνία, δυσλαλία, δυσφασία, αφασία, δυσαρθρία, τραυλισμός κ.ά) Μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία κ.ά) Διαταραχές αντίληψης του οπτικού, ακουστικού και απτικού συστήματος (αγνωσία, απραξία κ.ά) Διαταραχές μάθησης και μνήμης Προβλήματα συγκέντρωσης προσοχής και υπερκινητικότητας Ψυχολογικά προβλήματα παιδιών, εφήβων και ενηλίκων Διαταραχές στην ανάπτυξη και οργάνωση των ανώτατων πνευματικών λειτουργιών στο παιδί (γλώσσα, σκέψη, φαντασία, συλλογισμός, προγραμματισμός, αφαίρεση, υπόθεση κ.ά)
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο Εργαστήριο Νευροψυχολογίας μπορεί να απευθυνθεί κάποιος, με στόχο όχι αποκλειστικά την αντιμετώπιση διαταραχών, που δυσχεραίνουν τη ζωή και εμποδίζουν την εξέλιξή του, αλλά, επίσης και για να προχωρήσει, αν το επιθυμεί, στην αξιολόγηση της γνωστικής, αντιληπτικής και συναισθηματικής του κατάστασης. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει δυνατότητα, τόσο για τα παιδιά όσο και γα τους ενήλικες, να ανιχνεύσουν κατά πόσο οι γνωστικές, νοητικές, συναισθηματικές και αντιληπτικές τους λειτουργίες βρίσκονται σε φυσιολογικά επίπεδα ή ενδεχομένως υπάρχει κάποια απόκλιση προς τα πάνω, ενδεικτική ίσως, κάποιας ιδιαίτερης κλίσης, ταλέντου, ευφυίας (ιδιοφυΐας ή μεγαλοφυΐας) που αξίζει τη προσοχή και την ενθάρρυνση από το περιβάλλον του ενδιαφερόμενου.
Ειδικότερα, γίνεται: Εκτίμηση της πνευματικής ωριμότητας Ανίχνευση των ιδιαίτερων ικανοτήτων (μέτρηση ευφυίας, ανίχνευση ιδιοφυΐας και μεγαλοφυΐας) Μέτρηση της ακρίβειας και της ταχύτητας σκέψης Αξιολόγηση της αφαιρετικής σκέψης Αξιολόγηση της τοπογραφικής, μηχανικής και μαθηματική ικανότητας Αξιολόγηση των στοιχείων εκείνων που αφορούν την προσωπικότητα, το χαρακτήρα και τη "φυσιολογικότητα" της συμπεριφοράς ενός ατόμου Πολύ συχνά οι λανθασμένες επιλογές των νέων ατόμων, σε θέματα επαγγελματικής σταδιοδρομίας, δεν οφείλονται μόνο στην έλλειψη πληροφόρησης αλλά και στη λανθασμένη υποτίμηση ή υπερεκτίμηση των ιδιαίτερων ικανοτήτων και χαρακτηριστικών τους. ΄Ετσι, λοιπόν, μέσα από την ανίχνευση των ειδικών ταλέντων, κλίσεων και ιδιαιτεροτήτων των παιδιών, είναι φανερό το πόσο πολύτιμη βοήθεια μπορεί να προσφέρει το Εργαστήριο και στην υπόθεση του Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
Το Εργαστήριο Νευροψυχολογίας του Παιδιού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας αποτελεί πυρήνα εκπαιδευτικής, κλινικής αλλά και ερευνητικής δράσης στον ευρύτερο χώρο της Νευροψυχολογίας. Η τρίτη του, λοιπόν, σημαντική συνεισφορά είναι ο ερευνητικός τομέας. Οι έρευνες που διενεργούνται αφορούν συχνά μεγάλες μερίδες πληθυσμού, ενώ τα αποτελέσματά τους δημοσιεύονται σε επιστημονικά περιοδικά παγκόσμιας κυκλοφορίας, προκαλώντας το ενδιαφέρον, τόσο των Ελλήνων όσο και των ξένων ερευνητών στο χώρο της Νευροψυχολογίας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την άμεση συνεργασία του Εργαστηρίου με πολλούς έγκριτους επιστήμονες και ειδικούς παιδαγωγούς του εξωτερικού που αναπτύσσουν ανάλογες δραστηριότητες.
ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ - ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Οι πτυχιούχοι του τμήματος μπορούν να αναζητήσουν εργασία σε σχολεία, ιδρύματα και κέντρα παιδιών με ειδικές ανάγκες. Επίσης υπάρχει ζήτηση των υπηρεσιών στήριξης των παιδιών με ειδικές ανάγκες και από την κοινωνία. Πρόκειται για ειδίκευση που ολοένα και περισσότερο αποκτά σημασία, καθώς αναγνωρίζονται τα δικαιώματα των ατόμων με ειδικές ανάγκες, ενώ παράλληλα η κοινωνία συνειδητοποιεί τις υποχρεώσεις της απέναντί τους.
 
ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
Παιδαγωγός Ειδικής Αγωγής
ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ειδικά μαθήματα
(Δεν απαιτεί ειδικά μαθήματα)
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης
Share
.
Παρασκευή, 11 Ιουλίου 2014
Σχολές - Τμήματα
Ανώνυμη
 Καλησπέρα! Ενδιαφέρομαι να δηλώσω ως πρώτη επιλογή στο μηχανογραφικό το τμήμα Ειδικής Αγωγής στο Βόλο. Ωστόσο το μεταπτυχιακό μου θέλω να είναι στην Ψυχολογία... Θα ήθελα, λοιπόν, να ρωτήσω εάν θα μπορούσα να δώσω για μεταπτυχιακό στο εξωτερικό από αυτό το τμήμα. 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Αθηνά
Τρίτη, 17 Ιουνίου 2014
Σχολές - Τμήματα
Πτυχιο
 Καλησπέρα Κ.Κουτρουμπελη. Πριν από λίγες μέρες τελείωσα τις Πανελλήνιες και έχω αρχίσει να ψάχνω ηδη για Α.Ε.Ι.. Όνειρο μου ηταν να γίνω Φιλολογος ωστοσο δεν ενδεχεται να δηλωσω τις σχολες Φιλολογιας στο μηχανογραφικο μου τον επομενο μηνα λογω των υψηλων δεικτων ανεργιας στο επαγγελμα αυτο. Μου αρεσει να μαθαινω πραγματα στους αλλους και γενικα να "μοιραζω" τις γνωσεις μου. Η ειδικη αγωγη ειναι ενα Πανεπιστημιο που το εχω λαβει σοβαρα υποψην μου απλα δεν ξερω εαν οντως θα μου ταιριαζει τοσο. Δεδομενου οτι θα περασουμε μονο στην πρωτη σχολη του μηχανογραφικου μας πιεζομαι γιατι φοβαμαι μην κανω λαθος επιλογη επειδη δεν γνωριζω ποσο μπορω να ανταπεξελθω στις απαιτησεις του συγκεκριμενου επαγγελματος και ποσο ευχαριστημενη θα μεινω απο την επιλογη μου αυτη. Θα ηθελα λοιπον να μου πειτε και την δικη σας γνωμη και ισως να με παροτρύνετε να παρω την μεγαλη αποφαση για το επαγγελμα που θα ασκω στην υπολοιπη ζωη μου. *Δεδομενου οτι εχω γραψει καλα στις Πανελληνιες και περιμενω γυρω στα 18.000*    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 37 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2014

Σχόλια (2)

 Απ ότι φαίνεται διαθέτεις την "κοινωνικότητα" που απαιτούν τα επαγγέλματα της εκπαίδευσης αλλά και το αντίστοιχο γνωστικό υπόβαθρο ώστε να ανταπεξέλθεις.

Δεν υπάρχουν έτοιμες λύσεις οι οποίες θα σου διασφαλίσουν 100% την απασχόληση.

Όλες οι έρευνες συντείνουν πως οι πιθανότητες αυξάνονται σημαντικά όταν - όπως εύστοχα επικοινωνεί το Υπουργείο - κάνουμε αυτό  που μας αρέσει και αυτό στο οποίο είμαστε καλοί.

Μέσω της Φιλολογίας αναπτύσσεις πολλές δεξιοτητες που έχουν ζήτηση και σε αρκετούς τομείς πέραν της εκπαίδευσης (λχ επικοινωνία, ΜΜΕ. δημόσιες σχέσεις, διαφήμιση).

Αλλά μην υποτιμάς τον εαυτό σου (η αυτοεκτίμηση αναπτύσσεται ή όχι ανάλογα με τη στάση που εμείς επιλέγουμε να έχουμε απένταντι στα πράγματα) ούτε την ειδικότητα που σου αρέσει (εκπαίδευση). Μπορεί να έχουμε πολλούς αποφοίτους φιλολογικών τμημάτων αλλά από την άλλη υπάρχει διαχρονικά σταθερή ζήτηση και οι καλοι του χώρου μπορεί να δυσκολευονται στην αρχή αλλά σίγουρα θα έχουν την ευκαιρία τους (με την ειδική αγωγή μπορείς να ασχοληθείς και μέσω της Φιλολογίας).

Καλή επιλογή! 

Υποβλήθηκε πριν από 36 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 10 Ιουλίου 2014

Σχόλια (0)
 καλησπέρα!!έδωσα πανελλήνιες φέτος και έβγαλα 17.200 μόρια και σκέφτομαι να σπουδάζει στο τμήμα της ειδικής αγωγής στο βόλο και θα ήθελα να ρωτήσω αν η επαγγελματική αποκατάσταση είναι καλή και αν θα μποτούσα να έχω και άλλες διεξόδους από εκεί μάλιστα σχεφτόμουν να πραγματιποιήσει και ένα μεταπτυχιακό όσον αφορά τηνν  εργοθεραπεία στα άτομα με ειδικές αναγκές δηλαδη να μπορώ να τους βοηθάω και κινησιολογικά !!μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε την άποψη σας ή και άλλες γνώμες?
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2014

Σχόλια (0)
 Κατα την γνώμη σας η Ειδικη αγωγη ειναι ενα δημιουργικο επαγγελμα που σε κρατα απασχολημενο και δεν σε οδηγει στην απογνωση..?
Υποβλήθηκε πριν από 36 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Στράτος
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2013
Σχολές - Τμήματα
Φοιτητής Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με ειδικότητα ειδική αγωγή

Καλή σας μέρα κύριε Κουτρουμπέλη.

Λέγομαι Στράτος. Είμαι 4οετής φοιτητής στο Τ.Ε.Φ.Α.Α του πανεπιστημίου Θεσσαλίας και έχω επιλέξει ειδικότητα "Ειδική Φυσική Αγωγή". Αγαπάω την ειδικότητα μου και πιστεύω δεν θα μου ταίριαζε κάτι άλλο.

Πολλοί με ρωτάνε τι θα κάνω αφού τελειώσω τη σχολή. Μου λένε να ψάξω για κάποιο μεταπτυχιακό που να έχει σχέση με την ειδικότητά στο πανεπιστήμιο Θεσσαλίας αλλά δεν είμαι σίγουρος. Ακούγοντας διάφορες απόψεις και παροτρύνσεις σκέφτομαι το ενδεχόμενο κατατακτήριων εξετάσεων για το Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής τελειώνοντας τη σχολή.

Η αδερφή μου είναι 2ο έτος Νηπειαγωγών και θέλω να μου δώσετε κι εσείς την δική σας γνώμη. Θα μπορούσα να συνδιάσω τις σπουδές με τις δικές της; Θα άξιζε παραπάνω φοίτηση δεδομένου και της δυσκολής οικονομικής κατάστασης;

Προσωπικά νιώθω πως θα άξιζε :) Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 228 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2013

Σχόλια (1)

Θα προτιμούσα να ενισχύσεις τα προσόντα σου με ένα μεταπτυχιακό στην Ε.Α. ή στην κινητική αποκατάσταση.

Η λογική του Υπουργείου είναι τα επόμενα χρόνια να περιορίσει τα Ειδικά Σχολεία και να εντάξει τους περισσότερους μαθητές στα Γενικά Σχολεία μέσω της διαφοροποιημένης διδασκαλίας. Πέραν αυτού καλό είναι, σε ό,τι κάνουμε, να έχουμε στο μυαλό μας και τις εναλλακτικές επιλογές πέραν του δημοσίου τομέα.

Υποβλήθηκε πριν από 228 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2013

Σχόλια (0)
 Σας ευχαριστώ πολύ! Να είστε καλά!
Υποβλήθηκε πριν από 227 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -
Παρασκευή, 16 Αυγούστου 2013
Σχολές - Τμήματα
μουσικη και κωφοι
 κυριε Κουτρουμπελη καλησπερα.τον σεπτεμβρη θα παω τριτη λυκειου και θα ηθελα να μου πειτε καποια πραγματα σχετικα με το τμημα ειδικης αγωγης του πανεπιστημιου βολου.συγκεκριμενα θα ηθελα να μου πειτε εαν θα μπορουσα να συνδυασω τις σπουδες του τμηματος αυτου με την αγαπη που τρεφω για την μουσικη.θα μου αρεσε να ασχοληθω περισσοτερο με κωφαλαλα παιδια και με καποιο τροπο να κανω ισως καποιο μεταπτυχιακο πανω στην διδασκαλια της μουσικης σε κωφους.σας παρακαλω πειτε μου κι εσεις αν ειναι δυνατον κατι τετοιο ή προτεινετε μου καποιες αλλες εναλλακτικες σπουδες στη σχολη αυτη!
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 342 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Φίλιππος
Παρασκευή, 16 Αυγούστου 2013
Σχολές - Τμήματα
Ερώτηση.
 Μπορώ μέσω του παιδαγωγικού δημοτικής εκπαίδευσης να δώσω κατατακτηριες εξετάσεις γισ το παιδαγωγικό ειδικής αγωγής; Η άμα μπορω να κάνω μεταπτυχιακό στ παιδαγωγικό ειδικής αγωγής και να έχω ίσα δικαιώματα με τους απόφοιτους της ειδικής αγωγής;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 342 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 6 Ιουλίου 2014

Σχόλια (0)
 ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΧΩ ΤΑ ΙΔΙΑ  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΣΧΟΛΗΣ;ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΜΟΡΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΧΟΛΗ ΑΥΤΗ ΦΕΤΟΣ;
Υποβλήθηκε πριν από 18 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
marina
Σάββατο, 11 Αυγούστου 2012
Σχολές - Τμήματα
marina
 i epaggelmatikh apokatastasi einai ammesi ...????

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 712 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Σάββατο, 11 Αυγούστου 2012

Σχόλια (1)
απο που να ειναι αμεση;;
Υποβλήθηκε πριν από 712 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Κυριακή, 12 Αυγούστου 2012

Σχόλια (0)

 Αυτή τη στιγμή που μιλάμε είναι άμεσος ο διορισμός (ως αναπληρωτές όμως ακόμη λόγω της αναβολής του προγραμματισμένου ΑΣΕΠ για δασκάλους Ειδικής Αγωγής) και φαίνεται πως με τη συντήρηση αρκετών θέσεων που δίνονται μέσω ΕΣΠΑ, θα διατηρηθεί το ίδιο καθεστώς τουλάχιστον μέχρι το 2018.

Βέβαια στις εποχές που ζούμε θα πρέπει να δίνουμε πιο πολύ έμφαση στις άλλες επιλογές (δυνατότητες απασχόλησης στον ιδιωτικό τομέα οι οποίες είναι υπαρκτές και με αυξανόμενη ζήτηση) και όχι τόσο σ' αυτές που συσχετίζονται με τον στενό δημόσιο τομέα.

Υποβλήθηκε πριν από 711 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Άλλες Σχολές
Share
rebel
Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012
Σχολές - Τμήματα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΚΡΗΤΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ- ΕΚΠΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΡΑΚΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΑΙΓΑΙΟΥ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
epikouria epikouria (Δάσκαλος Γενικής vs Ειδικής)
kyrie koytroympelh eimai proto etos paidagogiko dhmotikhs.axizei na kano to 10% gia to tmhma ekpaideutikhs kai koinonikhs politikhs h na kano metaptuxiako se authn afou teleioso to tmhma mou.epishs an exetasoume to zhthma apo skopia eppagelmatikhs apokatastashs tha mou proteinate th fusikotherapeia h tis duo parapano sxoles
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 863 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2012

Σχόλια (1)

  hthela na rwtisw..... ti epaggelmatikh apokatastasi prosferei...??? einai ammesi????

 

Υποβλήθηκε πριν από 714 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Παρασκευή, 4 Ιουλίου 2014

Σχόλια (0)
 κ.Κουτρουμπελη
ειμαι αρκετα πανω απο τη σχολη στα μορια και σκεφτομαι για ψυχολογια απλο παιδαγωγικο και ειδικης θα μου προτεινατε το ειδικη αγωγης??την ψυχολογια κατα πασα πιθανοτητα δεν την πιανω αλλα τα αλλα λογικα ναι.Το μονο που με απασχολει ειναι αν ειναι πολυ στεναχωρο να βλεπω ετσι αυτα τα παιδια αλλιως μαρεσει σα σχολη και δουλεια
Υποβλήθηκε πριν από 20 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

Σχόλια (1)

Στην περίπτωσή σου, θα έλεγα καλύτερα να συνεχίσεις μέσω του Παιδαγωγικού διότι με μεταπτυχιακό (ή ακόμη καλύτερα διδακτορικό) εντάσσεσαι εκτός του ΠΕ 70 (δάσκαλος γενικής παιδείας) και στο ΠΕ 70.5 (τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες). Το αντίστροφο δεν μπορείς να το κάνεις (δηλ. μέσω της ειδικής αγωγής να κατευθυνθείς στην γενική), μπορείς βέβαια να διευρύνεις τις επιλογές σου (στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα) κυρίως μέσω των εξειδικεύσεων.

Είναι αλήθεια πως αυτή τη στιγμή, υπάρχει έλλειψη διδασκάλων (με τυπικά προσόντα) στον πίνακα ΠΕ 70.5 και μιλάμε για ένα θεσμό που δεν πρόκειται να συρρικνωθεί τα επόμενα χρόνια (χρηματοδοτείται από ΕΣΠΑ). Στην όλη διαδικασία όμως και μια χαμένη χρονιά θα μετρήσει.

Με άλλα λόγια, διευρύνεις τις επιλογές σου μέσω του Παιδαγωγικού και ίσως όταν με το καλό τελειώνεις, να έχεις και άλλες εναλλακτικές επιλογές μέσω κατάλληλων εξειδικεύσεων: παρατηρούμε λ.χ. τα τελευταία χρόνια πως, η επικρατούσα παιδαγωγική αντίληψη είναι, κατά το δυνατόν να αποφευγονται τα "ειδικά" σχολεία και όλες οι "διαφορετικές" περιπτώσεις, γίνεται προσπάθεια ώστε να εντάσσονται και να στηρίζονται εντός των κλασσικών δομών. Έτσι λ.χ. βλέπουμε να καταργούν τα διαπολιτισμικά σχολεία και  να δημιουργούν τις λεγόμενες ζώνες Ζ.Ε.Π. (πάλι μέσω ΕΣΠΑ). Αυτό δεν σημαίνει πως θα καταργηθούν τα Σχολεία Ειδικής Αγωγής αλλά ότι ανοίγει ο δρόμος στους δασκάλους που θα κάνουν στοχευμένες εξειδικεύσεις.

Όσον αφορά τη φυσικοθεραπεία υπάρχουν μέσω αυτή αρκετές και καλές προοπτικές για να διεκδικήσεις πράγμα σε ένα πολύ διαφορετικό εργασιακό περιβάλλον (ιδιωτικός κυρίως τομέας) αλλά και με πολύ διαφορετικές απαιτήσεις όσον αφορά την εργασιακή προσωπικότητα. Εάν το αντικείμενο, δεν σε ελκύει μην το επιλέγεις για τις λεγόμενες "καλές προοπτικές" και προπάντων μη μπαίνετε στη διαδικασία συμπλήρωσης ενός "πληθωριστικού" μηχανογραφικού, γιατί έτσι στερείτε τη δυνατότητα από άλλους συμμαθητές σας, να διεκδικήσουν τη σχολή της επιλογής τους.

Υποβλήθηκε πριν από 862 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

Σχόλια (1)
 Καλημέρα και από μένα. Είμαι φιλόλογος και πρωτοετής φοιτήτρια στο παιδαγωγικό. Τι μου προτείνεται για καλύτερη επαγγελματική προοπτική; Σημειωτέον ότι είμαι ήδη 33 ετών...
Υποβλήθηκε πριν από 862 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 14 Μαρτίου 2012

Σχόλια (1)
 Προτείνετε εννοούσα!!!!!
Υποβλήθηκε πριν από 862 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

Σχόλια (1)

 Δήμητρα, έχεις κάνει ήδη την επιλογή σου και δεν θα ήθελα να σε αποπροσανατολίσω

Εγώ προσωπικά στη θέση σου θα θεωρούσα πιο πρακτικό, το να επιλέξω κάποιο μεταπτυχιακό προς την κατεύθυνση των ενδιαφερόντων μου που να "κούμπωνε" όμως με το πρώτο μου πτυχίο.

Αν υποθέσω πως το κριτήριο του Παιδαγωγικού ήταν ο άμεσος διορισμός, θα μπορούσες να τον διεκδικήσεις πιο άμεσα και μέσω μεταπτυχιακού στη διδακτική ή την ειδική αγωγή ή την διαπολιτισμική εκπαίδευση. Μπορείς να τα κάνεις και παράλληλα βέβαια αλλά υπάρχουν και πρακτικά προβλήματα (χρόνος + χρήμα).

Υποβλήθηκε πριν από 861 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Πέμπτη, 10 Ιουλίου 2014

Σχόλια (0)

 Κ.Κουτρουμπελη καλησπέρα κ απο μένα...έδωσα πανελλαδικές κ συγκέντρωσαν μεγαλύτερη βαθμολογία των προσδοκιών μ. Όμως το πλήρες αδιέξοδο στο όποιο βρίσκομαι όσο αναφορά τη συμπλήρωση τ μηχανογραφικου μ, με καθιστά εξαιρετικά αναποφάσιστη ως προς την σχολή π πρεπει ν δηλωσω.! Ανέκαθεν  επιθυμούσα κ επιθυμώ να εργαστω ως παιδαγωγός γιατί είναι ενα επάγγελμα π αγαπώ , ο προβληματισμός μ όμως έγκειται στο γεγονος αν θα πρεπει να προτιμησω το επάγγελμα τ νηπιαγωγου π ηταν κ η αρχική μ σκέψη ή να επιλεξω το κλάδο της δημοτικής εκπαίδευσης όσο αναφορα την μετέπειτα επαγγελματική μ αποκατάσταση;! (Δεδομένου οτι κ τα 2 επαγγέλματα αφορούν το δημόσιο τομέα κατα κυριο λογο κ είναι περιορισμένες οι προοπτικές διορισμού) 

 

Αναμενω για την απάντηση σας  ευχαριστω 

Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Άλλες Σχολές
Share
Δήμητρα
Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011
Επαγγέλματα και Προοπτικές ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ,ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ   ΕΛΛ. ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΘΝΟΛΟΓΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ - ΚΡΗΤΗΣ   ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ - ΠΑΙΔ/ΓΙΚΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ   ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ - ΠΑΙΔ/ΓΙΚΗΣ   ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ, ΠΑΙΔ/ΓΙΚΗΣ & ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ   ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝ. ΣΠΟΥΔΩΝ - ΚΡΗΤΗΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ - ΙΟΝΙΟΥ   ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ, ΙΣΤΟΡ. & ΘΕΩΡ. ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΕΚΠΑ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ   ΙΣΤΟΡΙΑΣ - ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ- ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ   ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ)   ΙΣΤΟΡΙΑΣ & ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ   ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ & ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ   ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ (ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ)   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ- ΕΚΠΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΚΡΗΤΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛ. ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΡΑΚΗΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΑΙΓΑΙΟΥ   ΕΚΠ/ΣΗΣ & ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ- ΚΡΗΤΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΚΠ. ΠΡΟΣΧΟΛ. ΗΛΙΚΙΑΣ- ΘΡΑΚΗΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧ. ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ - ΑΙΓΑΙΟΥ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ   ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ)   ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΔΑΣΚΑΛΟΙ)   ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ-ΤΕΙ
Επαγγελματικη αποκατάσταση-δεύτερο πτυχίο

Καλησπέρα! Είμαι φιλόλογος (αδιόριστη φυσικά) και φέτος έδωσα πανελλήνιες. Περιμένω και εγώ τα αποτελέσματα μου.

Ενδιαμέσως, ψάχνω να δω τί θα δηλώσω προκειμένου να έχω επαγγελματική αποκατάσταση όσο είναι φυσικά εύκολο να προβλέψει κανείς τί θα γίνει 4 χρόνια μετά. Εσείς τί μου προτέινετε;

Είμαι μεταξύ παιδαγωγικού δημοτικής εκπαίδευσης, νηπιαγώγων και ειδικής αγωγής. Εσείς τί μου προτείνετε με δεδομένο ότι έχω ήδη το πτυχίο της φιλολόγου; Ευχαριστώ.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1148 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 10 Ιουλίου 2014

Σχόλια (0)
 Γεια σας!  Έδωσα φέτος πανελλήνιες και δεν ξερω τι να δηλώσω πρωτο :/ να δηλώσω το παιδαγωγικό δημοτικής εκπαίδευσης που μου αρέσει και μου ταιριάζει αλλά που δεν εχει επαγγελματική αποκατάσταση η να δηλώσω το Τει φυσικοθεραπειας  που ακούγεται πως εχει καλυτερη προοπτικη;;πιστευετε πως θα ανοίξουν οι δρόμοι για το παιδαγωγικό;τι αδιέξοδους εχω με το πτυχίο του δασκάλου;μπορω ν εργαστώ και στο εξωτερικό ; Πείτε μου την γνώμη σας,σας παρακαλώ 
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2013

Σχόλια (0)
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Υποβλήθηκε πριν από 288 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011

Σχόλια (5)

 Αγαπητη Δήμητρα,

Προσπαθώντας να "δω" πίσω από τις επιλογές σου, καταλήγω στο συμπέρασμα, πως έχει εδραιωθεί  μέσα σου  - ως εργασιακή αξία - η ασφάλεια, η σταθερότητα και η εξασφάλιση που προσφέρει (;) το ελληνικό δημόσιο. Αν το συνδυάσει κανείς και με επιμέρους  ποιοτικά στοιχεία, που αφορούν σ' αυτό που λέμε "ποιότητα ζωής", θα μπορούσα να πω πως δεν έχω καμία αντίρρηση για τις επιλογές σου αυτές.

Όμως από την άλλη  όμως βλέπεις πως τα πράγματα είναι πολύ ρευστά (το καλοκαίρι μιλούσα με κάποιον ομογενή από Αμερική, και με έκπληξη άκουσα, πως εκεί οι κεπαιδευτικοί στο τοπικό σχολείο απολύονται κάθε καλοκάιρι και πως αναγκάζονται να κάνουν διάφορες εργασίες άσχετες όπως λ.χ. βαφείς).

Άρα, αυτό που λέμε και στους νεαρούς συνυποψηφίους σου, δηλ. στο μηχανογραφικό τους να φροντίζουν να κάνουν όσο γίνεται πιο ανοιχτές επιλογές για να έχουν στη συνέχεια και τις πιο πολλές εναλλακτικές, θα το έλεγα και σε σένα.

Θα προσπαθήσω να εφαρμόσω αυτή τη λογική της "ανοιχτής ομπρέλας", όσο κλύτερα μπορώ στην περίπτωσή σου:

Νομίζω πως τις πιο πολλές επιλογές θα τις έχεις κάνοντας 2 πράγματα ταυτόχρονα:

  • να κάνεις κάποιο μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή (το αναλύουμε το θέμα πιο αναλυτικά και σε ένα παραπλήσιο ερώτημα) και
  • αν περάσεις στην παιδαγωγική ακαδημία να τελειώσεις Δάσκαλος
Ο δρόμος αυτός ειναι αρκετά επίπονος αλλά έτσι είσαι μέσα σε όλες τις επιλογές (αν δεν είχες δώσει πανελλαδικές θα σου πρότεινα μόνο τη λύση του μεταπτυχιακού και την αξιοποίηση του πτυχίου φιλολογίας).

Με τη λύση αυτή πετυχαίνεις τα εξής:

  • εντάσσεσαι στους πίνακες των δασκάλων και των φιλολόγων (για τoυς δασκάλους ακόμη και μετά τον "Σχολικό Καλλικράτη", αν δεν έχουμε  συγκλονιστικές εξελίξεις, όσοι περάσουν φέτος θα έχουν πρόσβαση στο Δημόσιο μέσω των πινάκων των αναπληρωτών το 2015 (κάνε κλικ εδώ)
  • επιπλέον εντάσσεσαι  και προτάσσεσαι στους πίνακες ΠΕ 70.5, για να διοριστείς ως ειδικός δάσκαλος σε κλασσικά (παράλληλη στήριξη - τμήματα ένταξης) ή Ειδικά Δημοτικά Σχολεία
  • επιπλέον εντάσσεσαι και προτάσσεσαι στους πίνακες ΣΜΕΑΕ ΠΕ 02 - Φιλολόγων  σε κλασσικά Γυμνάσια - Λύκεια (παράλληλη στήριξη - τμήματα ένταξης) ή Εδικά Γυμνάσια - Λύκεια
    (σε φαντάζομαι δηλ. να διοριστείς με το master ως αναπληρώτρια ΣΜΕΑΕ, και παράλληλα να προσπαθείς να τελειώσεις την Παιδαγωγική Σχολή (έχεις δικαίωμα από το νόμο, αν δυσκολεύεσαι, να κάνεις διακοπή φοίτησης στην Ακαδημία - όσο χρόνο διαρκεί το master - και να συνεχίσεις μετά)
  • η προύπηρεσία που αποκτάς, στην ειδική αγωγή, προσμετράται και στην κλασσική εκπαίδευση και με το master συνυπολογίζεις επιλέον 2,5 μόρια στον ΑΣΕΠ
  • το πιο σημαντικό όμως είναι πως αποκτάς - με το master - ένα πολύ σημαντικό εφόδιο, με γνώσεις και εμπειρίες στην ειδική αγωγή, η οποία από μόνη της θα μπορεσει να σου ανοιξει πολλές ευκαιρίες απασχόλησης στην ελευθερη αγορά (και εννοώ κυρίως  τη δημιουργία εξειδκευμένου υποστηρικτικού  κεντρου στις μαθησιακές δυσκολίες, που σήμερα καταγράφεται ως ανάγκη στην κοινωνία μας αλλά παράλληλη καταγράφεται σοβαρό έλλειμμα παροχής ποιοτικής υπηρεσίας, προς τους ενδιαφερομένους).
Καλα Αποτελέσματα

 

Υποβλήθηκε πριν από 1147 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

Σχόλια (0)

Γειασας θα ηθελα να σας υποβαλλω τισ εξησ ερωτησεις...καταρχας..απο ιστορικο του ιονιου πανεπιστημιου ποιο μεταπτυχιακο μπορω ν παρω γ ν μπορω ν εχω ενα παραπανω μπονους  γ την προσληψη μου στον δημοσιο τομεα.?επειτα τ φπψ ποιες ενεργειεσ μ επιτρεπει κ τ μεταπτυχιακα..κ τριτον αν η παιδαγωγικη προσχοληση στο βολο ειναι μια καλυτερη επιλογη..σας ευχαριστω ....

Υποβλήθηκε πριν από 757 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2011 Γεωργια Βαθμολογήστε το σχόλιο! Γεια σας, ονομαζομαι Γεωργια και ειμαι αποφοιτη του τμηματος Γλωσσας,Φιλολογιας και Πολιτισμου Παρευξεινιων Χωρων (Δημοκριτειο Πανεπιστημιο Κομοτηνης,2004-2008).Ενα χρονο αργοτερα παρακολουθησα το σεμιναριο Ειδικης Αγωγης στο Πανεπιστημιο Δυτικης Μακεδονιας(400 ωρων). Εδω κι ενα χρονο βρισκομαι στη Βουλγαρια στο Παιδαγωγικο Τμημα Δημοτικης Εκπαιδευσης,δηλαδη το 2014 θα εχω ολοκληρωσει τον β κυκλο σπουδων μου. Γνωριζετε εαν θα μπορουσα ταυτοχρονα να παρακολουθησω μεταπτυχιακο ειδικης αγωγης?Ετσι ωστε τελειωνοντας να εχω προσβαση και στην γενικη εκπαιδευση αλλα και στην ειδικη αγωγη?Ισχυει το γεγονος πως η προσφορα και η ζητηση των δασκαλων εξισορροπειται σιγα σιγα και αυτο με γεμιζει αμφιβολιες για την επιλογη μου... Οι συμβουλες σας θα μου ηταν πολυτιμες,ευχαριστω
Υποβλήθηκε πριν από 1040 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2011

Σχόλια (0)
Γεια σας, ονομαζομαι Γεωργια και ειμαι αποφοιτη του τμηματος Γλωσσας,Φιλολογιας και Πολιτισμου Παρευξεινιων Χωρων (Δημοκριτειο Πανεπιστημιο Κομοτηνης,2004-2008).Ενα χρονο αργοτερα παρακολουθησα το σεμιναριο Ειδικης Αγωγης στο Πανεπιστημιο Δυτικης Μακεδονιας(400 ωρων). Εδω κι ενα χρονο βρισκομαι στη Βουλγαρια στο Παιδαγωγικο Τμημα Δημοτικης Εκπαιδευσης,δηλαδη το 2014 θα εχω ολοκληρωσει τον β κυκλο σπουδων μου. Γνωριζετε εαν θα μπορουσα ταυτοχρονα να παρακολουθησω μεταπτυχιακο ειδικης αγωγης?Ετσι ωστε τελειωνοντας να εχω προσβαση και στην γενικη εκπαιδευση αλλα και στην ειδικη αγωγη?Ισχυει το γεγονος πως η προσφορα και η ζητηση των δασκαλων εξισορροπειται σιγα σιγα και αυτο με γεμιζει αμφιβολιες για την επιλογη μου... Οι συμβουλες σας θα μου ηταν πολυτιμες,ευχαριστω
Υποβλήθηκε πριν από 1040 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Καλησπέρα!Μια διόρθωση θα ήθελα να κάνω στα παραπάνω.Οι νηπιαγωγοί δεν προσλαμβανόμαστε ως ωρομίσθιοι!Δεν υπάρχει ωρομισθία στον δικό μας κλάδο!Προσλαμβανόμαστε μόνο ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου.
Υποβλήθηκε πριν από 1132 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Το προηγούμενο σχόλιο μου αναφερόταν σε αυτά που γράφονται αμέσως παρακάτω για τις νηπιαγωγούς.Εκείνη τη δημοσίευση ήθελα να σχολιάσω.
Υποβλήθηκε πριν από 1132 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2011

Σχόλια (0)
καλησπερα,θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος τελειωνοντας τ σχολη φιλοσοφιας παιδαγωγικης και ψυχολογιας κ ως κατευθυνση εχει επιλεξει αυτη της ψυχολογιας μπορει να ανοιξει δικο του γραφειο?
Υποβλήθηκε πριν από 1123 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Κυριακή, 5 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Χωρίς να κάνω κατάχρηση του ενδιαφέροντός σας θα ήθελα να κάνω μία τελευταία ερώτηση: Υπάρχουν καλές προοπτκές για το τμήμα εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής Θεσ/κης μιας και αποκτούν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους δασκάλους ειδικής αγωγής στο Βόλο ή για να αναδιατυπώσω το ερώτημα, τί προοπτικές υπάρχουν για τους δασκάλους ειδικής αγωγής; Και τέλος, σε περίπτωση που δεν "πιάνω" παιδαγωγικό δημοτικής, από το παιδαγωγικό νηπιαγωγών τί δυνατότητες απορρόφησης έχω;Κατανόω φυσικά πως τον ΑΣΕΠ δεν τον γλιτώνω!
Υποβλήθηκε πριν από 1145 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2011

Σχόλια (5)

 Δήμητρα, το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του ΠΑ.ΜΑΚ. δίδει ακριβώς τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με αυτό του Ειδικής Αγωγής του Βόλου, αρκεί βέβαια να έχει επιλέξει κανείς τελειώνοντας το 1ο έτος την αντίστοιχη κατέυθυνση.

Η αλήθεια είναι πως η Ειδική Αγωγή έχει και παρόν και μέλλον. Έως σήμερα, έχουμε άμεση απασχόληση των αποφοίτων στα Ειδικά σχολεια αλλά και στα Τμήματα Ένταξης και Παράλληλης Στήριξης στα κλασσικά σχολεία (αναπληρωτές - ωρομίσθοι, έχει δρομολογηθεί ο 1ος ΑΣΕΠ για τους πρώτους 500 μόνιμους διορισμούς). Μάλιστα φέτος, επειδή - ειδικά στα τελευταία - δεν επαρκούσε ο αριθμός των Ειδικών Διδασκάλων ΠΕ 71 και διόρισαν όχι μονο Δάσκαλους με Ειδικά Προσόντα ΠΕ 70.5 αλλά και απλούς Δασκάλους ΠΕ 70.

Να αναφέρω εδώ, πως η συντριπτική πλειοψηφία όσων ανήκουν στην Ειδική Αγωγή είναι Δάσκαλοι ΠΕ 71, με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρό έλλειμα στους Νηπιαγωγούς ΠΕ 61.

Νομίζω πως, στις επερχόμενες βίαιες ανατροπές στον δημόσιο τομέα (σήμερα γράψαμε σε άλλη ανάρτηση για το δρομολογημένο κλείσιμο εκατοντάδων ολόημερων δημοτικών σχολείων), η Ειδική Αγωγή θα επηρεαστεί λιγότερο γιατί ο μεγάλος αριθμός θέσεων στα Τμήματα Ένταξης και Παράλληλης Στήριξης, χρηματοδοτείται μέσω ΕΣΠΑ.

Τα τελευταία 4 χρόνια, άρχισαν σταδιακά να ιδρύονται αρκετά ολοήμερα νηπιαγωγία (2900 νηπιαγωγία, αριθμός που αντιστοιχεί στο 50% περίπου του συνόλου). Παράλληλα έχουμε τη θέσπιση του υποχρεωτικού διετούς κύκλου σπουδών για όλα τα νήπια (όλα τα παιδιά άνω των 5 ετών πρέπει απαραίτητα να εγγράφονται στα νήπια και προνήπια).


Άρα κάποιος λογικά σκεπτόμενος βγάζει το συμπέρασμα πως στους νηπιαγωγούς θα γίνει ότι και με τους δασκάλους. Η πραγματικότητα όμως είναι διαφορετική, για έναν πολύ απλό λόγο: η λογική δεν συμβαδίζει με την πολιτική!


Η αλήθεια είναι, πως σήμερα έχουμε περί τους 7.000 άνεργους Νηπιγωγούς (στον τελευταίο ΑΣΕΠ δήλωσαν συμμετοχή 7000 Νηπιαγωγοί για 600 περίπου θέσεις - αναλογία 1:13). Διορίζονται βέβαια υπερτριπλάσιοι περίπου ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, αλλά αυτό δεν θεμελιώνει από μόνο του δικαίωμα μόνομου διορισμου απλά βοηθά στην σχετική μοριοδότηση. Το κράτος ενώ άνοιξε αρκετα ολοήμερα νηπιαγωγία δεν διόρισε αντίστοιχο αριθμό νηπιαγωγών. Προτίμησε τη μέθοδο της συμπύκνωσης των τμημάτων, της αξιοποίησης του υπάρχοντος δυναμικού και τη χρησιμοποίηση του απαρέδεκτου καθεστώτος της ωρομισθίας (έως 11 το πολύ ώρες την εβδομάδα απασχόληση, με ελάχιστες απολαβές).


Απ' ότι φαίνεται - με βάση τη λογική - θα καλυτερέψουν τα πράγματα για τους νηπιαγωγούς μόνο εφόσον χτιστούν νέα διδακτήρια (πέρυσι δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο και σε πολλές περιοχές σοβαρό πρόβλημα) - και εφόσον αυξηθεί ο αριθμός των ολοήμερων νηπιαγωγίων (σήμερα μόνο το 34% των παιδιών παρακολουθεί το ολοήμερο πρόγραμμα), πράγμα για το οποίο όπως γράψαμε, δεν συνηγορούν οι τελευταίες εξελίξεις. 

 

Πέρνωντας υπόψη το σύνολο των παραπάνω δεδομένων και λαμβανομένης υπόψη και συνεχιζόμενης, μαζικής εξόδου για συνταξιοδότηση των Νηπιαγωγών, απ΄ ότι φαίνεται ίσως να είναι η μόνη ειδικότητα στην οποία θα βελτιωθούν σχετικά τα πράγματα.

 

Οι Νηπιαγωγοί όμως κατά τη γνώμη μου,  δεν θα γίνουν ποτέ ... Δάσκαλοι!

Υποβλήθηκε πριν από 1144 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014

Σχόλια (0)
 Γεια σας,ειμαι πρωτοετης στο παιδαγωγικο δημοτικης και σκεφτομαι να κανω 10% για ψυχολογια..Ποια ειναι η γνωμη σας για αυτο το επαγγελμα?Εχει μελλον στην Ελλαδα?Τι μπορω να κανω με  τα μεταπτυχιακα?Ισως μπορω να κανω και στην ψυχολογια μεταπτυχικο ειδικης αγωγης οπως στο παιδαγωγικο??Ποια ειναι η γνωμη σας για τη νομικη επισης?
Υποβλήθηκε πριν από 129 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 για οργανωση βρεφων τα ποιο βασικα ξεχασα να το πω 
Υποβλήθηκε πριν από 406 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)
 παιδια ξερει κανενας τα σος των φετινων εξετασεων?? δεν εχω διαβασει τπτ γραφω αυριο και δεν τα ξερω αν τα γνωριζει καποιος παρακαλω να με βοηθησειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
Υποβλήθηκε πριν από 406 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας