Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2014
ΠΑΤΡΑ
Άλλα τμήματα της πόλης...
Οι σπουδές στα Τμήματα των Χημικών Μηχανικών διαμορφώνουν επιστήμονες, που στελεχώνουν τις χημικές βιομηχανίες, βιοτεχνίες, εργαστήρια κ.ά. Το έργο του Χημικού Μηχανικού αφορά τόσο τις εγκαταστάσεις των χημικών βιομηχανιών και βιοτεχνιών όσο και τα παραγόμενα προϊόντα. Τομείς δράσης του Χημικού Μηχανικού αποτελούν: Η έρευνα, η κατασκευή, η βελτίωση και η τεχνική υποστήριξη χημικών εγκαταστάσεων. Ο σχεδιασμός, η παραγωγή, ο έλεγχος, η διάθεση και οι εφαρμογές των χημικών υλικών και προϊόντων.
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ: 10 ΕΞΑΜΗΝΑ
Το τμήμα διαιρείται σε 4 τομείς :
1. Βασικών Επιστημών
2. Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών
3. Χημικών και Βιοχημικών Διεργασιών
4. Φυσικών Διεργασιών και Περιβάλλοντος
 
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ:
Ε.Μ.Π.
1. Επιστήμη και Τεχνολογία Υλικών
2. Υπολογιστική Μηχανική
 
ΠΟΛΥΤΕΧΝ. ΣΧΟΛΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
1. Διεργασία και Τεχνολογία Προηγμένων Υλικών
 
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΤΡΑΣ
 1. Επιστήμη και Τεχνολογία Υλικών
2. Ενέργεια και Περιβάλλον
3. Φυσικές, Χημικές και Βιοχημικές Διεργασίες
4. Προσομοίωση, Βελτιστοποίηση και Ρύθμιση Εργασιών
ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ - ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Για την άσκηση του επαγγέλματος του Χημικού Μηχανικού είναι απαραίτητη η άδεια που χορηγείται από το Τ.Ε.Ε. κατόπιν εξετάσεων. Μέχρι το 2000 ήταν κάτοχοι αυτής της άδειας 7.117 Χημικοί Μηχανικοί. Οι Χημικοί Μηχανικοί μπορούν να αναζητήσουν εργασία:
ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ:
α) Σε υπηρεσίες Υπουργείων: Ενέργειας και Τεχνολογίας, Εμπορίου, Βιομηχανίας, Γεωργίας κ.ά. Σε Οργανισμούς και Ιδρύματα του Δημοσίου: Γενικό Χημείο του Κράτους, Ινστιτούτο ΠΑΣΤΕΡ, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, ΠΕΡΠΑ κ.ά.
β) Ως καθηγητές, αφού αποκτήσουν το πτυχίο της ΣΕΛΕΤΕ και δώσουν εξετάσεις. ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ: Σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, σε εργοστάσια παραγωγής τροφίμων, ποτών, καλλυντικών, πλαστικών, λιπασμάτων και σε εταιρείες προώθησης χημικών προϊόντων.
Ως ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ: Οι Χημικοί Μηχανικοί μπορούν να ιδρύσουν Γραφείο Χημικών και Χημικοτεχνικών Ερευνών, αφού λάβουν Μελετητικό Πτυχίο από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων τέσσερα χρόνια μετά την απόκτηση της άδειας άσκησης επαγγέλματος.
 
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Αυτή τη στιγμή στο χώρο επικρατεί κρίση.Ο ρυθμός παραγωγής διπλωματούχων Χημικών Μηχανικών είναι μεγάλος, αποτέλεσμα της συνεχούς αύξησης του αριθμού των αποφοίτων τόσο από τα ελληνικά Α.Ε.Ι. όσο και από το εξωτερικό. Η κατάσταση αυτή σε συνδυασμό με τη συρρίκνωση των βιομηχανικών κλάδων, που παραδοσιακά ήταν ο μεγαλύτερος χώρος δραστηριοποίησης του χημικού μηχανικού και το αναχρονιστικό θεσμικό πλαίσιο για την άσκηση του επαγγέλματος του χημικού μηχανικού έχει φέρει μια σοβαρή αναντιστοιχία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης στον επαγγελματικό χώρο. Οι δείκτες για την απασχόληση στον κλάδο είναι ενδεικτικοί: ανεργία 11% και ετεροαπασχόληση 15%. Ωστόσο υπάρχουν πολλές δυνατότητες και διέξοδοι με την ανάπτυξη νέων περιοχών και τομέων δραστηριοποίησης του χημικού μηχανικού όπως:
α) η προστασία του περιβάλλοντος,
β) ο έλεγχος και η βιολογική επεξεργασία των αποβλήτων,
γ) ο έλεγχος, η επεξεργασία και η συντήρηση τροφίμων,
δ) οι ήπιες μορφές ενέργειας, η οικολογική τεχνολογία και η περιβαλλοντική μηχανική.
 
ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
Μηχανικοί Βιοϊατρικής Βιοτεχνολόγος
ΧΗΜΙΚΟΣ - ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
Ειδικά μαθήματα
(Δεν απαιτεί ειδικά μαθήματα)
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης
Share
αννα μαρια
Παρασκευή, 22 Αυγούστου 2014
Σχολές - Τμήματα
Η σχολη χημικος μηχανικος εχει προοπτικες;;
 Φέτος δίνω για πανελλήνιες και ψάχνω για να βρω ποιες σχολές με ενδιαφέρουν. Έχω διάφορα στο μυαλό μου αλλά αυτό που επικρατεί  τώρα είναι η σχολή του χημικού μηχανικού. Δεν ξέρω που να  και θελω καποιον να με βοηθησει!!
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 32 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Σάββατο, 23 Αυγούστου 2014

Σχόλια (1)

 Η σχολή είναι κορυφαία.  Στο εξωτερικό (ΗΠΑ, Γερμανία, Σουηδία, Ολλανδία) θεωρείται top. Και εδώ ήταν για πολλά χρόνια η πρώτη σε μονάδες σχολή. Μετά με την έξαρση της οικοδομικής δραστηριότητας πήραν κεφάλι οι Πολιτικοί Μηχανικοί, Μηχανολόγοι και τελευταία που οι υπολογιστές είναι στα χάι τους οι Ηλεκτρολόγοι.

Βέβαια στην Ελλάδα του σήμερα, όλες οι ειδικότητες μηχανικών έχουν πρόβλημα απασχόλησης. Βιομηχανία δεν υπάρχει.

Έχεις όμως εναλλακτικές με περιβάλλον, ISO, ενέργεια, πωλήσεις, management και πολλά άλλα που οι άλλες ειδικότητες μηχανικών δεν ξέρουν και δεν μπορούν να κάνουν.

Σαν παλαιός ΧΜ που μπήκε το 1984 όταν η σχολή ήταν πρώτη και άπιαστο όνειρο πολλών, εκνευρίζομαι ιδιαίτερα σήμερα όταν ακούω υποψήφιους φοιτητές να λένε "Δήλωσα πρώτα ΧΧΧΧ, μετά ΥΥΥΥ, μετά ΖΖΖΖΖ έ δε βαρυέσαι αν δεν μπω πουθενά από αυτές θα μπω Χημικός Μηχανικός" . Η Σχολή είναι πολύ ανώτερη από τη θέση μορίων που έχει σήμερα στις προτιμήσεις των φοιτητών.

Ψάξε λίγο σε sites διεθνή για να καταλάβεις για ι σχολή και τι αντικείμενο και προοπτικές έχεις.

Είσαι στην καλύτερη σχολή του Πολυτεχνείου. Καλή σου σταδιοδρομία 

Υποβλήθηκε πριν από 31 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Σάββατο, 23 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)

 Συμφωνω απόλυτα με τις αναλύσεις και των δυο ειδικών. Μονο να προσθεσω ότι η Ευρώπη εχει ακομα βαρια βιομηχανια , οπως και ερευνητικά κεντρα, εργαστηρια που απασχολούν τετοιες ειδικότητες και υπαρχει σημαντική ζητηση. Με ένα μεταπτυχιακό έξω, το πθανότερο θα βρεις και απασχόληση. Δυστυχώς πρέπει να διευρυνθεί ο ορίζοντας των ευκαιριών τουλάχιστον σε όλη την Ευρώπη. Η χωρα μας είναι πολύ μικρή για να απορροφήσει  τόσους αποφοίτους.

Το περιεχόμενο σπουδών ειναι εξαιρετικά υψηλό και ενδιαφέρον και από τα χρόνια μας συγκεντρωνε την αφρόκρεμα των μαθητριών των σχολείων όλης της χώρας. Εχει πολλα εργαστηρια , που ταιριάζουν πολύ με την ιδιοσυγκρασία των γυναικών.

Υποβλήθηκε πριν από 31 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 22 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)

Όσον αφορά τις προοπτικές στην αγορά εργασίας, οι Χημικοί Μηχανικοί έχουν μια ποικιλία στις επιλογές τους (ενέργεια, τρόφιμα, φάρμακα, υλικά) οι οποίες συνδέονται κατά βάση με τη Βιομηχανική Παραγωγή. Με δεδομένο όμως το ότι διανύουμε τη μεταβιομηχανική περίοδο και το ότι, οι αντίστοιχες θέσεις εργασίας που προσφέρονται στο Βιομηχανικό τομέα, έχουν συρρικνωθεί σημαντικά για τη συγκεκριμένη εξειδίκευση, δεν θα λέγαμε πως είναι ιδιαίτερα θετικές.

Βέβαια να μη ξεχνάμε, πως μιλάμε για μια Πολυτεχνική Σχολή, η οποία αν μη τι άλλο αναπτύσσει ιδιαιτερες δεξιότητες - ικανότητες στους αποφοίτους της, οι οποίες εκτιμούνται ιδιαίτερα στην αγορά εργασίας και αυξανουν τη δυνατότητα απασχόλησης σε λιγότερο σχετικούς τομείς (λ.χ. οικονομοδιοικητικής φύσεως). Στη σημερινή εικόνα που έχουμε για την απασχόληση, η πλειοψηφία των Χημικών Μηχανικών ασχολείται με το αντικείμενο των περιβαλλοντικών μελετών και των σχετικών συστημάτων διασφάλισης ποιότητας, στα οποία η ζήτηση βαίνει μεν αυξανόμενη αλλά μπορεί να καλυφθεί και από αποφοίτους άλλων πανεπιστημιακών τμημάτων.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα όμως, μετά και τη διαφαινόμενη αξιοποίηση υπόγειων φυσικών ενεργειακών πόρων και κοιτασμάτων (σε Κύπρο σε πρώτη φάση και στην Ελλάδα - Βαλκάνια στη συνέχεια), φαίνεται πως έχει αρχίσει να  αναπτύσσεται μια ιδιαίτερη δυναμική για τα επόμενα χρόνια που αφορά σε εξειδικεύσεις της επιστήμης των Χημικών Μηχανικών, με αντικειμενο την αξιοποίηση των εν λόγω κοιτασμάτων τόσο σε πρωτογενές επίπεδο (διαδικασίες και δομές εξόρυξης) όσο και σε δευτερογενές, που αφορά στη παρασκευή διαφόρων κλασματικών παραγώγων και υποπροϊόντων (διϋληστήρια και συναφείς παραγωγικές μονάδες).
Υποβλήθηκε πριν από 32 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΝΙΚΟΛ
Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013
Σχολές - Τμήματα
ΙΑΤΡΙΚΗ Η ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Γεια σας! έχουν φτάσει οι μέρες τ μηχανογραφικού  προβληματίζομαι λίγο σχετικά με κάποιες σχολές. Η αλήθεια είναι πως από πάντα με ενδιέφερε η ιατρική αλλά τον τελευταίο χρόνο απέκτησα μια κλίση κ προς το επάγγελμα του χημικού μηχανικού. Τα μόρια μου είναι 18065 στο 3ο πεδίο κ 17714 στο 4ο. Πολλοί μου λένε να βάλω πρώτη επιλογή την ιατρική αλεξανδρούπολης καθώς εκτιμάται πως η βάση της θα πέσει στα 18000. Οπότε βρίσκομαι σε ένα δίλημμα. Ποια είναι η γνώμη σας? Ιατρική ή χημικών μηχανικών? Δύο σχολές διαφορετικές αλλά εξίσου δύσκολες... Και ποια κατά τη γνώμη σας έχει καλύτερη επαγγελματική αποκατάσταση?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 445 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Σχόλια (3)
 Με 18065 Ιατρική; Πώς τα λέτε έτσι ρε παιδιά;
Υποβλήθηκε πριν από 445 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Σχόλια (0)
 Η ιατρική έχει καλύτερες προοπτικές τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό. Οι χημ.μηχανικοί παρουσιάζονται με θετικές προοπτικές κυρίως στην βιομηχανία των τροφίμων με βασικό αρνητικό σημείο οτί δεν μπορούν εύκολα να ασκήσουν το ελεύθερο επάγγελμα λόγω έλλειψης επαγ.δικαιωμάτων μηχανικού. Βέβαια πέρα  από τα αντικειμενικά κριτήρια παίζει ρόλο το τι θέλεις εσύ να κάνεις.
Υποβλήθηκε πριν από 445 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Σχόλια (1)
  Πρώτον προβληματικέ κώλε που σε λένε petran μην κρίνεις άμα δεν ξέρεις ίσως να έχει πιθανότητες να πιάσει τη σχολή με 18000 που έχει και δεύτερον κάνε ότι σου αρέσει νικολ απλά οι χημικοί μηχανικοί δεν β΄ρισκουν πλέον τόσο εύκολα δουλειά εκτός και αν έχεις τη δυνατότητα να πας και στο εξωτερικό 
Υποβλήθηκε πριν από 445 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Σχόλια (1)
Για το εξωτερικό υπάρχει η δυνατότητα και θα ήθελα κιόλας να πάω. Και σαν σχολή το πολυτεχνείο έχει πολλές επιλογές για μεταπτυχιακό. Απλά η ιατρική είναι κάτι σαν "όνειρο ζωής" ας πούμε...
Υποβλήθηκε πριν από 445 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Σχόλια (0)

 Αν είναι όνειρο ζωής, τότε μην το σκέφτεσαι...απάντησες μόνη σου.

Υποβλήθηκε πριν από 445 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Σχόλια (1)
Ναι. ούτε εμένα μου φαίνεται πιθανό! Αλλά καθηγητές από φροντιστήριο και σχολείο το έχουν σχεδόν σίγουρο :S
Υποβλήθηκε πριν από 445 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Σχόλια (3)
 Ρε παιδιά με λίγο σπλή σκέψη:
Από 18 έως 20 υπάρχουν με γενικό βαθμό πρόσβασης 1384 άτομα.Επίσης ο γενικός βαθμός πρόσβασης είναι συνήθως μεγαλύτερος από το γινόμενο( β.π.Χ 1000 ) Άρα πάνω από 18000 μόρια υπάρχουν περισσότεροι από 1500 -1700 . Αντε βγάλε 50 που θα πάνε στρατιωτικές και καμμιά 250 που θα πάνε 2ο και 4ο πεδίο( οι περισσότεροι με χαμηλότερη βαθμολογία).Όλες μαζί οι ιατρικές παίρνουν 950......
Με 18100 παίζει καμμιά φαρμακευτική Πάτρας ή Αθήνας στην καλύτερη.

Υποβλήθηκε πριν από 445 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Σχόλια (0)
 oute kan..exei adiko
Υποβλήθηκε πριν από 445 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Σχόλια (0)
 πλακα κανεισ ;;;;;ποσοι απο θετικη πανε στο 4;;στο σχολειο μου υπαρχει παραδοση και παντα οι πρωτοι απο θετικη πανε 4 οσο περιεργο και αν ειναι φαμρκευτικη 18100;;; μα 18100 εχει τωρα!!!!!!!με τιποτα εγω υπολογιζω φαρμακευτικη πατρα το πολυ 17980
Υποβλήθηκε πριν από 445 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Σχόλια (2)
 Εντάξει πες ότι είχα γράψει 19000...τι θα πρότεινες?? Αυτό είναι το θέμα
Υποβλήθηκε πριν από 445 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Σχόλια (0)
επειδη βρεθηκα στν ιδια κατασταση περυσι και τελικα(ΔΥΣΤΥΧΩΣ) επελεξα τους μηχ. μηχ. στ εμπ εναντι τς ιατρικης εχω να σου πω οτι τ επαγγελμα τ χημικου μηχανικου στν ελλαδα δεν θ εχει αμεσα προοπτικες καλες(γενικοτερα τ επαγγελμα του μηχανικου)..η οργανωση τσ σχολης τς ειναι καλη(απ οτι μ εχουν πει παιδια) αλλα δυστυχωσ τ φασμα ενασχολησης τους ειναι σχετικα  μικρο..απο κει και περα αν τους θεσ μονο για τα μαθηματικα κ τν φυσκη ΜΗΝ   τς βαλεισ..θα κανεις μεγαλο λαθος!!προσωπικη αποψη:ιατρικη vs χημ.μηχ. 1-0....προσωπικη παντα....
Υποβλήθηκε πριν από 445 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2013

Σχόλια (0)
 Αυτό που σου αρέσει πιο πολύ γιατί τότε θα γίνεις καλύτερη και θα έχεις περισσότερες επαγγελματικές ευκαιρίες αλλά και θα ασχολείσαι με κάτι που θα αγαπάς....
Υποβλήθηκε πριν από 445 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Άλλες Σχολές
Share
γιαννης
Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012
Επαγγέλματα και Προοπτικές ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ - Ε.Μ.Π.   ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ
Προοπτικες σχολης (Χημικοί Μηχανικοί)
 Κυριε κουτρουμπελη θα ηθελα να σας ρωτησω σχετικα με την σχολη χημικων μηχανικων?ποιες οι επαγγελματικες προοπτικες της σχολης?θεωρειται οτι οι αναπτυξη της πρασινης ενεργειας κ τον υδρογονανθρακων δινει νεα ωθηση στο επαγγελμα?

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 924 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012

Σχόλια (1)

 Γιάννη, να πούμε πως έχουμε δει στην αγορά εργασίας τα πράγματα να κάνουν πολλές φορές κύκλο και κάτι τέτοιο πιστεύουμε πως θα συμβεί και με τη συγκεκριμένη ειδικότητα.

Στα τέλη της δεκαετίας του 70 μέχρι τα μεσα αυτής του 80, αποτελούσε μια από τις top επιλογές στο μηχανογραφικό των υποψηφίων.

Στην συνέχεια και με τη σταδιακά μείωση της βιομηχανικής παραγωγής, αρχίσαμε να έχουμε και τη συρρίκνωση της προσφοράς θέσεων εργασίας, σε σχέση με την ειδικότητα των Χημικών Μηχανικών.

Οι απαιτητικές σπουδές του Πολυτεχνείου όμως αναπτύσσουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στην προσωπικότητα των μηχανικών, τα οποία εκτιμώνται ανάλογα στην αγορά εργασίας με αποτέλεσμα να τους δοθεί η δυνατότητα για πολλές διεπιστημονικές εξειδικεύσεις.

Πέραν αυτών ο τομέας στον οποίο κυρίως έχουν επικεντρωθεί στην πλειοψηφία τους οι Χημικοί Μηχανικοί τα τελευταία χρόνια, αφορά στις περιβαλλοντικές μελέτες όπου κατέχουν σήμερα δεσπόζουσα θέση.

Όμως, όλα δείχνουν πλέον πως η εκμετάλευση του ορυκτού πλούτου της πατρίδας μας, αποτελεί μονόδρομο στην ανάπτυξη, πράγμα που αναμένεται να ανατρέψει την υφιστάμενη κατάσταση και να έχουμε τα προσεχή χρόνια μια αύξηση των επενδύσεων στους σχετικούς τομείς και σταδιακή επαναφορά της υψηλής ζήτησης στις αντίστοιχες θέσεις εργασίας (ήδη παρατηρείται μια σχετική κινητικότητα στην Κύπρο). Η πράσινη ανάπτυξη δεν συσχετίζεται άμεσα με τους Χημικούς Μηχ αλλά έμμεσα (βλ. περιβαλλοντικές μελέτες).

Υποβλήθηκε πριν από 924 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τετάρτη, 29 Μαΐου 2013

Σχόλια (0)
kurie koutroumpeli poies einai oi provlepseis sas gia to tmima twn xhmikwn mhxanikwn fetos???tha pesoun oi vaseis? dioti ta themata htan arketa duskola se fusikh kai mathimatika! akougete epeisis oti tha auksisoun ton arithmo twn eisaktewn??ti pisteuete?an sugkentrwsw gurw sta 15.200moria??? sas parakalw apanthste mou!!euxaristw! 
Υποβλήθηκε πριν από 481 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Άλλες Σχολές
Share
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ι.
Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011
Επαγγέλματα και Προοπτικές ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ - Ε.Μ.Π.   ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ
Χημικοί Μηχανικοί
Θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας για τους χημικούς μηχανικούς. Η επαγγελματική αποκατάσταση στην Ελλάδα ειναι καλή? Επίσης εγώ, προερχόμενος απο τεχνολογική κατευθυνση (κύκλος πληροφορικής και υπηρεσιών) θα εχω πρόβλημα στα μαθήματα? Δεδομένου οτι στη χημεία δεν είμαι καταρτησμένος.
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1214 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Σάββατο, 28 Μαΐου 2011

Σχόλια (2)

Όσον αφορά το πρόγραμμα σπουδών να πούμε πως είναι ιδιαίτερα απαιτητικό σε γνώσεις Φυσκής και Χημείας, τα 2 πρώτα κυρίως έτη. Βέβαια ξαναδίδονται όλες οι βασικές έννοιες Οργανικής και Ανόργανης Χημείας από την αρχή αλλά σε ιδιαίτερα ανεβασμένο επίπεδο. Από την άλλη, να υποθέσω, πως εφόσον συγκεντρώνεις τα αντίστοιχα μορια εισαγωγής, διαθέτεις ήδη ένα αξιόλογο  υπόβαθρο γενικοτέρων  γνώσεων αλλά και τη δυνατότητα, να καλύψεις προαπαιτούμενα κενά με συστηματική προσπάθεια, η οποία θα συνίσταται σε επιπλέον διάβασμα και ανελλιπή παρακολούθηση. Υπ' αυτή την έννοια δεν μπορεί να είμαι κατηγορηματικά αντίθετος.

Ποιό ειδικά οι  Χημικοί Μηχανικοί, θα πρέπει να καταλαβαίνουν απόλυτα τη χημεία και την κινητική των αντίστοιχων αντιδράσεων, τις ιδιότητες και τη συμπεριφορά των χρησιμοποιουμένων υλικών, καθώς και τις βάσεις της θερμοδυναμικής και της μεταφοράς μάζας και ενέργειας. Αυτά τα θέματα, επομένως, αποτελούν το αντίστοιχο  μέρος του κορμού των σπουδών του Χημικού Μηχανικού.

Όσον αφορά τις προοπτικές στην αγορά εργασίας, με δεδομένο πως διανύουμε τη μεταβιομηχανική περίοδο και το ότι, οι αντίστοιχες θέσεις εργασίας που προσφέρονται στο Βιομηχανικό τομέα, έχουν συρρικνωθεί σημαντικά για τη συγκεκριμένη εξειδίκευση, δεν θα λέγαμε πως είναι ιδιαίτερα θετικές.

Βέβαια να μη ξεχνάμε, πως μιλάμε για μια Πολυτεχνική Σχολή, η οποία αν μη τι άλλο αναπτύσσει ιδιαιτερες δεξιότητες - ικανότητες στους αποφοίτους της, οι οποίες εκτιμούνται ιδιαίτερα στην αγορά εργασίας και αυξανουν τη δυνατότητα απασχόλησης σε λιγότερο σχετικούς τομείς (λ.χ. οικονομοδιοικητικής φύσεως). Στη σημερινή εικόνα που έχουμε για την απασχόληση, η πλειοψηφία των Χημικών Μηχανικών ασχολείται με το αντικείμενο των περιβαλλοντικών μελετών και των σχετικών συστημάτων διασφάλισης ποιότητας, στα οποία η ζήτηση βαίνει μεν αυξανόμενη αλλά μπορεί να καλυφθεί και από αποφοίτους άλλων πανεπιστημιακών τμημάτων.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα όμως, μετά και τη διαφαινόμενη αξιοποίηση υπόγειων φυσικών ενεργειακών πόρων και κοιτασμάτων (σε Κύπρο σε πρώτη φάση και στην Ελλάδα - Βαλκάνια στη συνέχεια), φαίνεται πως έχει αρχίσει να  αναπτύσσεται μια ιδιαίτερη δυναμική για τα επόμενα χρόνια που αφορά σε εξειδικεύσεις της επιστήμης των Χημικών Μηχανικών, με αντικειμενο την αξιοποίηση των εν λόγω κοιτασμάτων τόσο σε πρωτογενές επίπεδο (διαδικασίες και δομές εξόρυξης) όσο και σε δευτερογενές, που αφορά στη παρασκευή διαφόρων κλασματικών παραγώγων και υποπροϊόντων (διϋληστήρια και συναφείς παραγωγικές μονάδες).

 


Υποβλήθηκε πριν από 1214 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Κυριακή, 23 Ιουνίου 2013

Σχόλια (0)

εχω συγκετρωσει 16,300 μορια και ενδιαφερομαι για το τμημα χημικων μηχανικων πατρασ.. προβλεπεται καποια μειωση των βασεων,κ αν ναι ποιας ταξης? 

ευχαριστω 

Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Σάββατο, 28 Μαΐου 2011

Σχόλια (1)
Επομένως το συμπέρασμα που βγάζουμε είναι πως οι μηχανικοί η/υ έχουν περισσότερες θέσεις εργασίας και προοπτικές απασχόλησης από τους χημικούς μηχανικούς? (φυσικά το αντικείμενο είναι άσχετο μεταξύ τους γι αυτό συγκρίνω μόνο την απασχόληση)
Υποβλήθηκε πριν από 1214 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Σάββατο, 28 Μαΐου 2011

Σχόλια (1)
Εάν μείνουμε αποκλειστικά και μόνο στους αριθμούς τα πράγματα είναι όπως ακριβώς τα λες.

Όμως, όσοι ασχολούμαστε με τη συμβουλευτική στον επαγγελματικό προσανατολισμό, πιστεύω πως θα συμφωνήσουμε, ότι τα νούμερα και οι στατιστικές που αφορούν  στην προσφορά και ζήτηση των επαγγελμάτων εκφράζουν τη μισή αλήθεια (ίσως και λιγότερο).

Η ενημέρωση των νέων για την προσβασιμότητα στην απασχόληση είναι βέβαια αρκετά σημαντική και θα πρέπει να την παίρνουν σοβαρά υπόψη.

Όμως, αυτό που θα πρέπει να επηρεάζει σε μεγαλύτερο βαθμό την τελική τους επιλογή, είναι οι ιδιαίτερες κλίσεις και δεξιότητες που έχουν, το τι θα ήταν αυτό που πραγματικά θα ήθελαν να ασκήσουν ως επάγγελμα και τι τελικά τους ταιριάζει.

Έτσι, επειδή πολλές φορές δίνεται έμφαση σε εξωτερικούς παράγοντες και στοιχεία, τα οποία δεν λαμβάνουν υπόψη την εργασιακή προσωπικότητα του ατόμου, παρατηρούμε πολλές φορές το φαινόμενο να έχουμε στρατιές ανέργων πτυχιούχων, σε μη κορεσμένους κατά τα άλλα εργασιακούς τομείς, πλην όμως με αρκετές διαθέσιμες κενές θέσεις εργασίας.

Το χαρακτηριστικότερο παράδειγμα ίσως που αποδεικνύει τον προηγούμενο συλλογισμό, είναι η επιστήμη της Πληροφορικής. Μια επιστημονική εξειδίκευση με ραγδαία εξέλιξη και άκρως απαιτητική, όσον αφορά την παρακολούθησή της και την επικαιροποιημένη κατοχή της γνώσης. Η ξερή κατοχή πανεπιστημιακών τίτλων, που δεν συνοδεύεται από την "καυτή" γνώση στον τομέα και τη στιγμή ακριβώς που ζητείται, αποδεικνύεται πολύ λίγη.

Η επιστημονική επάρκεια και ικανότητα του κάθε επιστήμονα - και όχι μόνο του πληροφορικού - θα συμφωνήσεις πιστεύω κι εσύ μαζί μου, πως δεν  θα μπορεί να συντηρείται στο επίπεδο εκείνο που ζητά πλέον η αγορά (και θα το ζητά πολύ πιο έντονα τα επόμενα χρόνια), αν δεν υπάρχει η αγάπη  και το μεράκι γι' αυτό που κάνει.

Υποβλήθηκε πριν από 1214 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Σάββατο, 28 Μαΐου 2011

Σχόλια (1)
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας φυσικά και σημαντικότερο από όλα είναι "τι θέλεις και τι σου αρέσει κάνεις" σαν επάγγελμα και ως επακόλουθο σε αυτό θα είσαι πιο αποδοτικός και θα κυνηγήσεις τις ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν στη αγορά. Όμως θεωρώ πως είναι πολύ δύσκολο όσο "έρευνα" και να κάνουμε εμείς οι νέοι να γνωρίζουμε αυτό που πραγματικά μας αρέσει. Πως θα ξέρω τι μου αρέσει περισσότερο από την στιγμή που ούτε την πληροφορική έχω γνωρίσει σε βάθος(ούτε σε γενικές γραμμές θα έλεγα αφού η μόνη επαφή με την επιστήμη ήταν το μάθημα ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον που έδωσα πανελλαδικές, το οποίο θα έλεγα μου άρεσε) αλλά ούτε και την επιστήμη του χημικού μηχανικού. Στην πράξη θεωρώ ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των εισαχθέντων δηλώνουμε σχολές με βάση τα μόρια και το "όνομα" της σχολής και τελικά αφού μπούμε στο πανεπιστήμιο με την "τριβή" με την επιστήμη αποκτούμε ενδιαφέρον ή όχι και γνωρίζουμε το αντικείμενο και καταλαβαίνουμε αν μας αρέσει ή δεν μας γεμίζει τελικά. Προσπαθώ όσο μπορώ να μην βρεθώ σε αυτή την θέση αλλά είναι δύσκολο.
Υποβλήθηκε πριν από 1214 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Κυριακή, 29 Μαΐου 2011

Σχόλια (1)

Σίγουρα δεν είναι δυνατόν κάποιος νέος της ηλικίας σου να γνωρίζει σε βάθος το γνωστικό αντικείμενο  των διαφόρων επιστημών, παρά μονο περιγραφικά. Μια εικόνα μπορεί να αποκομίσει μέσα από τις ιστοσελίδες των διαφόρων τμημάτων και μέσα από μια απλή ανάγνωση, των προγραμμάτων σπουδών τους.

Αυτό βέβαια, που μπορεί να κάνει ακόμη κανείς είναι, να ρωτήσει και να πληροφορηθεί, για τις ιδιαιτερότητες που χαρακτηρίζουν την καθημερινότητα του κάθε επάγγελματος, να τις προβάλλει στον εαυτό του και να δει κατά πόσο του ταιριάζει η συγκεκριμένη επιλογή.

Αυτή η προσέγγιση, δίνεται πολλές φορές έτοιμη, μέσα από ειδικές μελέτες που χαρακτηρίζονται ως "μονογραφίες επαγγέλματος". Μια τέτοια συλλογή - ίσως από τις πιο πλούσιες και ενημερωμένες - έχουμε εδώ στο edu4u (βλέπε: Σπουδές και Επαγγέλματα -> Όλα τα Επaγγέλματα -> Μονογραφία Επαγγέλματος ή μέσα στις πληροφορίες που δίνουμε για τα διάφορα Τμήματα ΑΕΙ - ΤΕΙ: Σπουδές και Επαγγέλματα -> Όλα τα ΑΕΙ - ΤΕΙ -> Επιλέγεις το Τμήμα και στη συνέχεια στο δεξί μέρος, αν κάνεις κλικ κάτω από τη Φωτό εκει που λέει τον τίτλο του επαγγέλματος -> θα έχεις πρόσβαση στη Μονογραφία Επαγγέλματος).

Όλη όμως η παραπάνω προσέγγιση, ενέχει το στοιχείο της υποκειμενικότητας, γι' αυτό δεν αποτελεί και την πλέον αξιόπιστη λύση. Αυτό που συνιστάται, είναι η ανάλυση της εργασιακής προσωπικότητας του υποψηφίου απο τη μια (το πως δηλ. είναι φτιαγμένος ο καθένας από εμάς) και των ενδιαφερόντων του (τι δηλ. θέλει να ασκήσει ως επάγγελμα). Αυτό όμως διερευνάται, μόνο με αξιόπιστα ψυχομετρικά εργαλεία, τα οποία θα πρέπει να είναι σταθισμένα στην ελληνική πραγματικότητα, να διαθέτουν ανιχνευτή ψεύδους και να μπορούν με τη βοήθεια της στατιστικής, της τεχνητής νοημοσύνης και της ψυχομετρίας, να αποτυπώσουν επακριβώς τα δυο αυτά δεδομένα και συνδυαστικά πλέον, να μας δώσουν ξεκάθαρα αποτελέσματα, σε αντιστοίχιση με το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και την κατάσταση στην αγορά εργασίας.

Το μοναδικό τεστ, από όσα κυκλοφορούν σήμερα στην πατρίδα μας, που συνδυάζει τα παραπάνω, δεν είναι άλλο από το Άριστον Τεστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού (όλα σχεδόν τα υπόλοιπα αδυνατούν να κάνουν τους παραπάνω συνδυασμούς ή πολλές φορές αποτελούν απλές προσπάθειες αντιγραφής και απομίμησης). Το Άριστον Τεστ, μπορεί να το κάνει κανείς και μέσω αυτού του site με αντίτιμο, και τα αποτελέσματα - παρότι εκδίδονται αυτοματοποιημένα - δίνονται πάντοτε μέσω ειδικής συνεδρίας με σύμβουλο (είτε με φυσικη παρουσία είτε διαδικτυακά).

Υποβλήθηκε πριν από 1213 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2012

Σχόλια (1)

ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΝΟΣ ΧΗΜΙΚΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΧΗΜΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΠΟΙΟ ΤΜΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ;

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΣΥΝΤΟΜΑ

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

Υποβλήθηκε πριν από 825 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       
Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2012

Σχόλια (0)

Αν θες να πάρεις μία γεύση της επιστήμης... μπες εδώ να κοιτάξεισ κάποια γενικά πράγματα για την επιστήμη όπως καταγράφεται παγκοσμίως και όχι σε εθνικό και στενό επίπεδο: http://en.wikipedia.org/wiki/Chemical_engineering

 Είμαι χημικός μηχανικός και έχω τελειώσει εδώ και αρκετά χρόνια και αν μου δινόταν η ευκαιρία να επιλέξω και πάλι αυτή τη σχολή θα επέλεγα και θα χειριζόμουν διαφορετικά τις μεταπτυχιακές μου επιλογές... Συχνά στις πολυτεχνικές σχολές θα ακούσεις να μιλάνε για διαγράμματα, για μαθηματική επεξεργασία, βελτιστοποίηση... και πολλά άλλα ενδιαφέροντα αλλά αυτό που διαφοροποιεί τους χημικούς μηχανικούς από τους άλλους μηχανικούς είναι ότι "μπαίνουν και ρυθμίζουν τα μαύρα κουτιά" της εφαρμογής, στήνουν τις διεργασίες, εφαρμόζουν γνώσεις φυσικής και χημείας για να διαμορφώσουν αυτό που τους δίνει η φύση σε αυτό που ζητά η κοινωνία. Πολύ επιφανειακά, ο χημικός μηχανικός παράγει τσιμέντο από υλικά της φύσης και το δίνει στον πολιτικό μηχανικό να χτίσει, παράγει σύνθετα υλικά (πλαστικά, ηλεκτρονικά κα) και τα δίνει στον αρχιτέκτονα, στον ηλεκτρολόγο μηχανικό, στο μηχανικό υπολογιστών κα για να κατασκευάσουν και να σχεδιάσουν μηχανήματα και εξαρτήματα, μελετά και συνθέτει (αφού έχει αναλύσει) υλικά και τις ιδιότητές του για να κατασκευάσει νέα που θα χρησιμοποιήσει ο μηχανολόγος μηχανικός. Ο χημικός μηχανικός είναι υπεύθυνος για τις διεργασίες δηλαδή μπορεί να σχεδιάσει ένα εργοστάσιο το οποίο σημαίνει ότι ξέρει να υπολογίζει τις ποσότητες και τις πρώτες ύλες που θα εισάγονται, σε ποιες συνθήκες πρέπει να βρίσκονται, σε τι στάδια επεξεργασίας πρέπει να υποβληθούν ώστε να πάρουμε τα τελικά προϊόντα που είναι απαραίτητα... Δυστυχώς δεν έχει απορρόφηση στην Ελλάδα ως επάγγελμα και συχνά οι χημικοί και οι χημικοί μηχανικοί συγχέονται και απασχολούνται σε ίδιες ή παρόμοιες θέσεις. Αντίθετα, στο εξωτερικό ο χημικός μηχανικός θεωρείται βασικό και ουσιαστικό επάγγελμα και αναγνωρίζεται με τον τρόπο που στην Ελλάδα αναγνωρίζεται ο γιατρός.

 Δεν μπορώ να σου δώσω συγκεκριμένα στοιχεία για την επιστήμη του χημικού, αλλά αν είσαι θετικό μυαλό που δεν κατανοείς το λόγο για τον οποίο για παράδειγμα πρέπει να μαθαίνεις απ'έξω μηχανισμούς αντιδράσεων και χημικές εξισώσεις, τότε ξανασκέψου αν θα σου άρεσε να γίνεις χημικός. Στο πολυτεχνείο δε θα μάθεις να αποστηθίζεις πράγματα σχετικά με την απιστήμη σου, αλλά να συνδυάζεις, να κρίνεις, να αναλύεις και να συνθέτεις γνώσεις και πιο πρακτικά, στα ανώτερα έτη σπουδών οι εξετάσεις που θα δίνεις είναι κυρίως με ανοιχτά βιβλία γιατί δε θα εξετάζεσαι στο αν μπορείς να "θυμάσαι" αλλά στο αν μπορείς να ψάχνεις και συνθέτεις γνώσεις από τη βιβλιογραφία που σου έχει δοθεί και που έχεις βρει. Σαφώς, η έρευνα γίνεται και από μηχανικούς και μάλιστα έχει πάντα στόχο να είναι εφαρμόσιμη και να μη μείνει σε θεωρητικό επίπεδο.

 Παρ' όλ' αυτά, εγώ είμαι χημικός μηχανικός και αγαπώ την επιστήμη μου. Τη διάλεξα για τη βιοτεχνολογία που είχε στο πρόγραμμα σπουδών με σκοπό να συνεχίσω σε αυτήν την πορεία, αλλά στη διάρκεια γνωρίστηκα με τη θερμοδυναμική και με κέρδισε η ενέργεια. Αυτή τη στιγμή θα ήθελα πάρα πολύ να ασχοληθώ με τα υλικά, αν και είναι δύσκολο να αλλάξω προσανατολισμό, ωστόσο ως χημικός μηχανικός νιώθω ότι μπορώ να το κάνω ανάπάσα στιγμή, ενώ ως χημικός δε θα ήμουν σίγουρη. Σε γενικές γραμμές, σου έδωσα μία άποψη δική μου για το χημικό μηχανικό και την επιστήμη του, χωρίς να ξέρω αν έχω βοηθήσει...

Υποβλήθηκε πριν από 755 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Άλλες Σχολές
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 6 Απριλίου 2011
Σχολές - Τμήματα ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - Ε.Μ.Π.   ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ   ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ   ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ - ΘΡΑΚΗΣ   ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΜΗΧΑΝ/ΓΩΝ - ΜΗΧ/ΚΩΝ - Ε.Μ.Π.   ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ   ΜΗΧΑΝ/ΓΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ   ΜΗΧΑΝ/ΓΩΝ & ΑΕΡΟΝ/ΠΗΓΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ   ΑΓΡΟΝ. & ΤΟΠΟΓ. ΜΗΧ. Ε.Μ.Π.   ΑΓΡΟΝ. & ΤΟΠΟΓ. ΜΗΧ.   ΜΗΧ/ΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞ., ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡ. ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ - ΜΗΧ/ΚΩΝ - Ε.Μ.Π.   ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - Ε.Μ.Π.   ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ   ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ   ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΘΡΑΚΗΣ   ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ - Ε.Μ.Π.   ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ   ΗΛΕΚ/ΝΙΚΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ & ΜΗΧ/ΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓ. - ΠΟΛΥΤ. ΚΡΗΤΗΣ   ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ   ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (Α.Π.Θ)   ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ   ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ   ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ   ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ
Καλές επιδόσεις για 5 ελληνικά ΑΕΙ
 

Πέντε ελληνικά Πανεπιστήμια «πλασάρονται», για πρώτη φορά, στα πρώτα 200 παγκοσμίως. Αυτό προκύπτει από την τελευταία κατάταξη του οργανισμού Quacquarelli Symonds (QS) που αφορά σε πέντε επιστημονικούς κλάδους, μετρώντας το ακαδημαϊκό έργο, την έρευνα, τις παραπομπές που συγκέντρωσαν οι δημοσιεύσεις κάθε ιδρύματος και το εργασιακό περιβάλλον. Ηγετική θέση εξακολουθούν να έχουν, βεβαίως, τα αμερικανικά πανεπιστήμια, με το ΜIT να κερδίζει την πρωτιά και στους πέντε κλάδους. Από την έρευνα προκύπτει:

Πολιτικοί Μηχανικοί: Το Πανεπιστήμιο της Αθήνας, το Αριστοτέλειο (ΑΠΘ) και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ) βρίσκονται στις θέσεις από 51-100, ενώ ακολουθεί το Πανεπιστήμιο Πάτρας στις θέσεις από 101-150. Πρώτο το ΜΙΤ και ακολουθούν τα Πανεπιστήμια του Στάνφορντ και του Κέιμπριτζ.

Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί: Το ΕΜΠ βρίσκεται στις θέσεις 51-100, ενώ το Πανεπιστήμιο Αθηνών ακολουθεί (151-200). Το τοπ 3 δεν αλλάζει σε σχέση με τον προηγούμενο κλάδο.

Μηχανολόγοι Μηχανικοί: Πολύ καλή είναι η επίδοση του Πανεπιστημίου Κρήτης βρίσκεται στις (θέσεις 51-100), ακολουθεί το ΕΜΠ (θέσεις 101-150) και το ΑΠΘ (θέσεις 151-200). Πρώτο το ΜΙΤ.

Χημικοί Μηχανικοί: Ξεχωρίζει το ΑΠΘ (101-150) και ακολουθούν το Πανεπιστήμιο Πάτρας (101-150) και το ΕΜΠ (151-200). Την πρωτιά διατηρεί το ΜΙΤ, ακολουθούμενο από το Κέιμπριτζ και το Μπέρκλεϊ.

Πληροφορική: ΑΠΘ και ΕΜΠ βρίσκονται στις θέσεις από (151-200). Στην πρώτη θέση βρίσκεται και πάλι το MIT.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1266 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2013

Σχόλια (0)

  Καλησπέρα σας! ! Ειμαι μαθήτρια της β ταξης του γενικου λυκειου και και θα ηθελα να ρωτησω : δεδομένο του οτι στο σχολείο μας δεν θα διδαχθει  το μαθημα του σχεδιου ( γραμμικου και ελευθερου ) γινεται να περάσω στη συγκεκριμένη σχολη (  αρχιτεκτωνων μηχανικων )χωρις να εξεταστω στα μαθήματα αυτά απλως και μονο με τη συμπλήρωση των απετουμενων μοριων εισαγωγης στη σχολη . Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση σας 

 !!! 

Υποβλήθηκε πριν από 376 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 15 Ιουνίου 2012

Σχόλια (1)
λεγομαι Θανασης και θα ηθελα αν γινεται να μου καταταξετε τα τμηματα των μηχνολογων μηχανικων των ηλεκτρολογων μηχανικων αλλα και των αεροναυπηγων  οσο αναφορα την αποκατασταση που προσφερουν αλλα και τη δυσκολια της σχολης για ενα ατομο που προερχεται απο τεχνολογικη κατευθυνση(αοδε και πληροφορικη).δηλαδη ποιο απ τα 3 θα συμβουλευατε το γιο σας να ακολουθησει?
Υποβλήθηκε πριν από 830 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012

Σχόλια (1)
Επίσης, για τους μηχανολόγους μάλλον αφήνεται (και αφήνετε) να εννοηθεί ότι μάλλον δεν έχουν αυτό το σχεδόν 100% σε επαγγελματική αποκατάσταση που έχουν οι ηλεκτρολόγοι (εννοείται πάντα για κάποιον που, τουλάχιστον στοιχειωδώς, ενδιαφέρεται για το αντικείμενο σπουδών). Αληθεύει;     (σημείωση:έχω πιάσει αρκετά μόρια και περνάω Θεσσαλονίκη είτε ηλεκτρολόγους είτε μηχανολόγους)
Υποβλήθηκε πριν από 818 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2012

Σχόλια (1)
 γεια σας ειμαι ο κυριακος και περασα φετος απο επαλ στο τει κοζανης..ειναι καλο αυτο τει εχει προοπιτκες..τα εργαστηρια ειναι καλα..οι καθηγιτες..η πολη εναι βιοσιμη?? ευχαριστω!!!
Υποβλήθηκε πριν από 755 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

Σχόλια (1)
 οι καθηγιτές (με γιώτα όχι με ήτα) είναι μια χαρά. Η πόλη αν είναι βιώσιμη;;; δηλαδή αν καταφέρνει η πόλη να επιβιώσει;;;  
Υποβλήθηκε πριν από 544 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2013

Σχόλια (1)

δηλαδη εσυ τωρα τι το παιζεις;;; οτι και καλα ξερεις ελληνικα;; απαντα στην ερωτηση που σου εκανε το παιδι χωρις να σχολιαζεις... αντε πια ολοι οι ξερολες στο διαδικτυο μαζευτηκανε...!!! 

Υποβλήθηκε πριν από 452 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      
Παρασκευή, 29 Αυγούστου 2014

Σχόλια (0)
κ κουτρουμπελη πως μπορω απο το τμηα παραγωγης και διοικησης κρητης αποφοιτος να παω μηχανολογων βολου και σε ποι'ο ετος  
Υποβλήθηκε πριν από 25 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας