Τετάρτη, 16 Απριλίου 2014
ΚΟΖΑΝΗ
Άλλα τμήματα της πόλης...
Οι σπουδές στα ανωτέρω Τμήματα καταρτίζουν επιστήμονες με υψηλή θεωρητική και τεχνική κατάρτιση και εξειδίκευση πάνω σε θέματα Υλικού Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, Τεχνολογίας Πληροφορικής, Δικτύων Υπολογιστικών Συστημάτων και Αυτοματισμού. Τα Τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών διευρύνουν το γνωστικό ορίζοντα των φοιτητών τους και σε θέματα εγκαταστάσεων και δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας αλλά και σε θέματα ηλεκτρονικών και τηλεπικοινωνιακών δικτύων.
Στόχος των προπτυχιακών σπουδών του Τμήματος είναι η προετοιμασία Μηχανικών με ιδιαίτερα εφόδια που θα τους επιτρέπουν να υποστηρίζουν με επιτυχία την εισαγωγή της τεχνολογίας των Η/Υ και της Πληροφορικής στους τομείς των τηλεπικοινωνιών καθώς και στην ανάπτυξη ασφαλών συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου.
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ: 10 ΕΞΑΜΗΝΑ
Το πρόγραμμα σπουδών αποτελείται από δύο κατηγορίες μαθημάτων.
Η πρώτη κατηγορία περιλαμβάνει τα μαθήματα κορμού,που είναι υποχρεωτικά για όλους τους φοιτητές.Τα μαθήματα αυτά καλύπτουν ένα εκτεταμένο,αλλά απαραίτητο γνωστικό υπόβαθρο που κατανέμεται στα πρώτα πέντε εξάμηνα.
Η δεύτερη κατηγορία αποτελείται από μαθήματα που εμβαθύνουν σε μία ή περισσότερες κατευθύνσεις.Έχουν προσδιοριστεί οι ακόλουθες τέσσερις κατευθύνσεις:
1.Τηλεπικοινωνίες και Δίκτυα
2.Γενική Κατεύθυνση Μηχανικού Η/Υ
3.Ηλεκτρονικό Εμπόριο
4.Διοίκηση Επιχειρήσεων Πληροφορικής
 
 
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
Ε.Μ.Π.
1. Παραγωγή και Διαχείριση Ενέργειας
2. Τεχνο-οικονομικών Συστημάτων
3. Ενδεικτικό Ειδίκευσης στην Επιστήμη του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικών Υπολογιστών
 
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΤΡΑΣ
1. Επιστήμη και Τεχνολογία των Υπολογιστών
2. Ολοκληρωμένα Συστήματα Υλικού και Λογισμικού
3. Συστήματα επεξεργασίας Σημάτων και Εικόνων: Θεωρία, Υλοποιήσεις, Εφαρμογές
 
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
1. Μηχανικού Ηλεκτρονικής και Υπολογιστών
2. Βιομηχανικάκαι Ενεργειακά Συστήματα και Συστήματα Μεταφορών
3. Εφαρμογές Τηλεματικής στη Διοίκηση και το Μάρκετινγκ
ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ - ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Τα Τμήματα χορηγούν αντίστοιχα πτυχία στους αποφοίτους τους, οι οποίοι μπορούν να εγγραφούν στο ΤΕΕ. Στο μητρώο μελών του ΤΕΕ είναι εγγραμμένοι 11.088 Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί, 3.853 Μηχ/γοι Ηλεκτρ/γοι Μηχανικοί και 1.834 Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί. Η ειδίκευση των φοιτητών στο Hardware και τα δίκτυα Η/Υ τους επιτρέπει να εργαστούν στο Δημόσιο και στον Ιδιωτικό τομέα ως Μηχανικοί Η/Υ, Διαχειριστές Δικτύων, Αναλυτές, Προγρ/στές Συστημάτων, Μελετητές, Τεχνικοί Συστημάτων Η/Υ, Σύμβουλοι Πληροφορικής και Επικοινωνιών, Εισηγητές σε σεμινάρια Πληροφορικής, Τραπεζικοί υπάλληλοι, Καθηγητές στη Β/θμια Εκπαίδευση, αφού δώσουν εξετάσεις, Ερευνητές σε προγράμματα της Ευρωπαίκής Ένωσης. Επίσης μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους και να ακολουθήσουν Ακαδημαϊκή καριέρα. Ακόμη, μπορούν να ακολουθήσουν ελεύθερο επάγγελμα και να εξελιχθούν γρήγορα σε διευθυντικές θέσεις σε μεγάλες και μικρές εταιρείες Η/Υ και Software.
Οι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί μπορούν να αποκτήσουν Μελετητικό και Εργοληπτικό Πτυχίο από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων, όπως όλοι οι Μηχανικοί.
 
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η κατάσταση στον κλάδο των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών δε θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ευνοϊκή. Βέβαια με την αναμενόμενη οικοδομική ανάκαμψη καθώς και με την δρομολόγηση μεγάλων δημοσίων έργων, οι επαγγελματίες του είδους μπορούν να δουν το μέλλον με μεγαλύτερη αισιοδοξία.
Πάντως πρόκειται για ένα επάγγελμα νομικά κατοχυρωμένο με ευρύ φάσμα δυνατοτήτων.
Εξειδικεύσεις που μπορούν να προσφέρουν επαρκέστερη απασχόληση στους πτυχιούχους είναι:
α) Μικροί υδροηλεκτρικοί σταθμοί (Μ.Υ.Σ.),
β) Ανεμογεννήτριες (Α/Γ),
γ) Φωτοβολταϊκά,
δ) Οι ήπιες μορφές ενέργειας
 
Για τον κλάδο των Μηχανικών Η/Υ υπάρχουν ευνοϊκές προοπτικές, λόγω του γνωστού Τρίτου Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης της Ευρωπαίκής Ένωσης στο δημόσιο τομέα (κυρίως σε ερευνητικά προγράμματα σε συνεργασία με τα Πανεπιστήμια και τους ιδιωτικούς φορείς), στον τομέα της εκπαίδευσης (λόγω της εισαγωγής της Πληροφορικής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση). Οι ήδη πτυχιούχοι αυτή τη στιγμή είναι περιζήτητοι και αμείβονται ικανοποιητικά στον ιδιωτικό τομέα. Για τις αρχές του αιώνα η εξειδίκευση είναι απαραίτητη σε όποιον θέλει να βρει καλά αμειβόμενη εργασία.
 
ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ
Ειδικοί Ασφάλειας Η/Υ Μηχανικοί δικτύων Μηχανικοί ηπίων μορφών ενέργειας Μηχανικοί Η/Υ Μηχανικοί μικροτεχνολογίας και νανοτεχνολογίας
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ
Ειδικά μαθήματα
(Δεν απαιτεί ειδικά μαθήματα)
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης
Share
Μινα
Τρίτη, 13 Αυγούστου 2013
Σχολές - Τμήματα
περναω ή οχι?
 εχω συγκεντρωσει 12990 μορια...αναρωτιεμαι εαν καταφερω να περασω στο συγκεκριμενο τμημα φετος...παρακαλω λιγη ΒΟΗΘΕΙΑ!
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 246 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 13 Αυγούστου 2013

Σχόλια (0)

 δηλαδη σε ποιο τμημα σε ενδιαφερει?Μπες στο ´μηχανογραφικο δελτιο "κανε login και δες που μπαινεις

 

Υποβλήθηκε πριν από 246 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΝικοςΖα
Τρίτη, 2 Ιουλίου 2013
Σχολές - Τμήματα
Επιλογη Σχολης
 

Εχω συγκεντρωσει 14500 και αμφυταλαντευομαι μεταξυ της σχολης ΜΗΧ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ(ΚΟΖΑΝΗ) και τν σχολη ΜΗΧ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ &ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ(ΙΩΑΝΝΙΝΑ).Ποια ειναι κατα τν γνωμη σας ειναι η καλυτερη επιλογη, οσον αφορα τν οργανωση της σχολης, τα μαθηματα  και τν κυκλο σπουδων της καθε σχολης?Προσωπικα ο οδηγος σπουδων της κοζανης με ελκυει περισσοτερο λογω καποιων μαθηματων τηλεπικοινωνιων(που θα ηθελα πολυ να ασχοληθω) που δν περιλαμβανει ή δν εχουν ενταχθει ακομα στο τμημα των Ιωαννινων.

Παρολαυτα  το πανεπιστημιο της Κοζανης  παρουσιαζει(απ' οσο εχω ακουσει) σημαντικα προβληματα σχετικα με τους καθηγητες, την ποικιλια των μαθηματων που μπορεις να επιλεξεις και αρχιζω να πιστευω πως ο οδηγος σπουδων ειναι ενα ψεμμα και απεχει πολυ απο τν πραγματικοτητα .Παρακαλω οποιος γνωριζει ας με διαφωτισει.Ευχαριστω εκ των προτερων.




Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 287 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Άλλες Σχολές
Share
???
Τετάρτη, 5 Δεκεμβρίου 2012
Σχολές - Τμήματα ΜΗΧ/ΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝ. ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ - ΑΙΓΑΙΟΥ   ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧ/ΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧ/ΚΩΝ Η/Υ   ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ   ΗΛΕΚ/ΝΙΚΩΝ ΜΗΧ/ΚΩΝ & ΜΗΧ/ΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓ. - ΠΟΛΥΤ. ΚΡΗΤΗΣ
Απορία (ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛ/ΝΙΩΝ)

 Κύριε Κουτρουμπέλη,πια είναι η γνώμη σας σχετικά με αυτό το τμήμα???Υπάρχει επαγγελματική αποκατάσταση???Οι απόφοιτοί του σε ποιον τομέα κυρίως εργάζονται ή βρίσκουν ευκολότερα εργασία???Τα επαγγελματικά του δικαιώματα σχετίζονται καθόλου με αυτά του Ηλεκτρολόγου/Ηλεκτρονικού Μηχανικού???

 Επίσης,τι μεταπτυχιακά προτείνετε για έναν απόφοιτο αυτού του τμήματος???Ποια μεταπτυχιακά δηλαδή ανοίγουν περισσότερους δρόμους???


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 496 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 22 Μαΐου 2013

Σχόλια (0)
επειδη τελικα δεν μου ηρθαν τα πραγματα οπως τα περιμενα και μαλλον θα περασω σε αυτη τη σχολη αυτο που θελω να ρωτησω ειναι καλη η εχει προβληματα ειναι ανταξια αλλων σχολων οπως των Πατρων σε θεμα μορφωσης  παντα ευχαριστω
Υποβλήθηκε πριν από 328 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2012

Σχόλια (1)

 Τα επαγγελματικά δικαιώματα είναι αυτά των Ηλεκτρονικών Μηχανικών (και όχι των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών).

Η εύρεση εργασίας είναι σε άμεση συσχέτιση με το επίπεδο γνώσεων που κατέχει ο απόφοιτος αλλά και των πρακτικών δεξιοτήτων που έχει αποκτήσει. Εάν δεν έχει το "μικρόβιο της πληροφορικής", είναι δύσκολο να παρακολουθήσει τις ταχύτατες επιστημονικές και τεχνολογικές εξελίξεις και να κατεχει την επικαιροποιημένη γνώση που απαιτείται προκειμένου να διακριθεί σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Ευκαιρίες και προκλήσεις υπάρχουν και σήμερα εν μέσω κρίσης αλλά θα υπάρξουν πολλές και στο μέλλον. Δυστυχώς όμως στο χώρο της πληροφορικής, θα έχουμε πάρα πολλούς πτυχιούχους οι οποίοι θα μείνουν στα αζήτητα γιατί δεν θα πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις.

Σε επίπεδο μεταπτυχιακών θα πρέπει να εστιάσει κανείς σε σχέση με τα ενδιαφέροντά σου είτε σε θέματα δικτύων (Security, Network Systems and Data Communications) είτε σε θέματα λογισμικού (Computer Software Engineer, Database Administrators).

Ειδικότερα

Οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί, απόφοιτοι του τμήματος:

  • Εγγράφονται ως μέλη στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΤΕΕ) στον Κλάδο «Ηλεκτρονικών Μηχανικών» και ασφαλίζονται στο «Ταμείο Συντάξεων Μηχανικών και Εργοληπτών και Δημοσίων Έργων (ΤΣΜΕΔΕ)»
  • Δύνανται να ασχοληθούν με την έρευνα σε δημόσια και ιδιωτικά ερευνητικά κέντρα στους επιστημονικούς τομείς της πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών.
  • Δύνανται να ασχοληθούν ως εκπαιδευτικό προσωπικό στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε θέσεις κλάδου «ΠΕ 19» και μπορούν να πάρουν μέρος σε διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π για διδασκαλία σχετικών μαθημάτων.
  • Δύνανται να διοριστούν σε θέσεις του Δημοσίου Τομέα στον Κλάδο «ΠΕ Πληροφορικής».
  • Δύνανται να ασχοληθούν σε θέσεις Πληροφορικής, (κινητών) Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων, σε κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση του Ιδιωτικού Τομέα της οικονομίας.
  • Σύμφωνα με την νομοθεσία ,με βάση τις γενικές και τις εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις που απέκτησαν κατά τη διάρκεια των σπουδών τους, έχουν την ικανότητα να ασχοληθούν με δραστηριότητες που καλύπτουν, ανάλογα με το γνωστικό τους αντικείμενο, ενδεικτικά τους κάτωθι τομείς: Τη μελέτη, τη σχεδίαση, την ανάλυση, την κατασκευή, την επίβλεψη κατασκευής και λειτουργίας, την αξιολόγηση, τη συντήρηση, τη διενέργεια πραγματογνωμοσύνης και την πιστοποίηση τήρησης προτύπων στις εγκαταστάσεις τους και στις πάσης φύσεως εφαρμογές τους στους επιστημονικούς τομείς:
    • των ηλεκτρονικών υπολογιστών,
    • των τηλεπικοινωνιών και τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και δικτύων,
    • της πληροφορικής και των πληροφοριακών συστημάτων και
    • των συστημάτων αυτοματισμού, επεξεργασίας σημάτων, επεξεργασίας εικόνας και ήχου, επεξεργασίας ομιλίας, γραφικών, κ.λ.π.

  • Μπορούν να εργαστούν μεταξύ άλλων ως ελεύθεροι επαγγελματίες μηχανικοί με την προσφορά υπηρεσιών σε οργανικές μονάδες πληροφορικής, δικτύων, μηχανοργάνωσης, και τεχνικών υπηρεσιών υπουργείων, δημόσιων οργανισμών, υπηρεσιών και επιχειρήσεων, σε επιχειρήσεις ηλεκτρονικών επικοινωνιών, στον τραπεζικό ασφαλιστικό ιατρικό τομέα, μέσα μαζικής ενημέρωσης, στις εταιρίες παραγωγής και επεξεργασίας οπτικοακουστικού υλικού, στις μεταφορές, τη ναυτιλία, τον τουρισμό, σε εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων και εταιρίες υψηλής τεχνολογίας, σε ερευνητικά ινστιτούτα και πανεπιστήμια.
  • Επίσης, διαθέτοντας γνώσεις πάνω σε θέματα διοίκησης, επιχειρηματικότητας και οικονομικής διαχείρισης έχουν τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να οργανώσουν τις δικές τους επιχειρηματικές δραστηριότητες/ιδέες ή να στελεχώσουν επιχειρήσεις/εταιρίες σε διοικητικό επίπεδο.
Υποβλήθηκε πριν από 496 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Κυριακή, 27 Οκτωβρίου 2013

Σχόλια (0)

ΠΟΙΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ?

ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΟ Η ΕΠΑΛ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ?

 

ΑΝ ΠΑΩ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΔΩΣΩ,ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΟΘ,ΠΟΣΑ ΜΟΡΙΑ ΘΑ ΧΑΣΩ ΩΣ ΠΟΙΝΗ?

ΕΠΙΣΗΣ,ΑΜΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΕΠΑΛ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟΜΕΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ,ΚΑΙ ΔΩΣΕΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ (ΟΠΩΣ Π.Χ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ,ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΚΤΛΠ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ?

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ,ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ :)!! 

Υποβλήθηκε πριν από 170 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Α.Γ
Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012
Σχολές - Τμήματα
Συγχωνευσεις

Κυριε Κουτρουμπελη

Ειμαι πρωτοετης φοιτητης του τμηματος ΜΠΕΣ της σαμου και περιμενω να δω εαν θα μπορεσω να διεκδηκησω μεταγραφη. Εαν συμβει αυτο προβληματιζομαι για το αν θα πρεπει να επιλεξω τον βολο η την κοζανη.Η αρχικη μου προτιμηση ειναι αυτης της κοζανης (οικογενειακοι λογοι) αλλα ακουω οτι με την επερχομενη συγχωνευση, μπορει το τμημα να μετονομαστει και πλεον να μην θεωρειται πολυτεχνικη σχολη και ετσι οι αποφοιτοι να μην εγραφονται στο ΤΕΕ ως Ηλεκτρονικοι Μηχανικοι (οπως συμβαινει τωρα) αλλα να παιρνουν πτυχιο με επαγγελματικα δικαιωματα ΑΕΙ πληροφορικης (δηλαδη υποδιεστερα απο τα τωρινα). Θα ηθελα την αποψη σας για το αν μπορει να συμβει κατι τετοιο.

 

Ευχαριστω πολυ 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 515 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)
αγαπητε φιλε που σπουδαζεις και σε πολυτεχνικη σχολη εχεις δει με ποσα μορια εισεχθες στο τμημα και με ποσα εχουν εισαχθει αλλα παιδια σε τμηματα πληροφορικηςστην αθηνα?εχεις διαβασει ποτε σου κανενα νομο για τα επαγγλεματικα διακιωματα των πτυχιουχων και των διπλωματουχων στο αντικειμενο της πληροφορικης?Λοιπον θα σε παρακαλουσα να το κανεις και μετα να ερθεις να μας ξαναπεις για τις κατωτερες σχολες που φοιτουμε εμεις....
Υποβλήθηκε πριν από 514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (2)


 

Ακη, το επιχειρημα σου σχετικα με τα μορια ειναι ασχετο, σημασια εχει η επιλογη που κανεις στο Μηχανογραφικο Δελτιο σου (σε αυτο παιζουν ρολο και τα μορια που εχεις βγαλει αλλα κανεις δεν σε εμποδιζει να επιλεξεισ οποια σχολη σου αρεσει και με οποια σειρα προτιμας.). Το τμημα της Σαμου ειναι Πολυτεχνείο, εχει 5 ετη σπουδων σε αντιθεση με τισ σχολες Πληροφορικης. Σχετικα με τα επαγγελματικα δικαιωματα, οι Ηλεκτρονικοι Μηχανικοι που εγγραφονται στο ΤΕΕ εχουν ολα τα επαγγελματικα δικαιωματα που προσφερουν οι σχολες Πληροφορικης...συγκεκριμενα πδ 44/2009. Ηλεκτρονικοι Μηχανικοι βγαινουν οι αποφοιτοι απο σχολες Μηχανικων Πληροφορικης, πχ Μηχανικων Υπολογιστων βολου,Πατρας Ηλεκτρονικων Μηχνικων και Μηχανικων Υπολογιστων στα Χανια, Μηχανικων Πληροφορικης στη κοζανη και αυτο το τμημα της σαμου. Επισης οι Ηλεκτρονικοι μηχανικοι εχουν δικαιωματα σε απλες ηλεκρτοληχανολογικε μελετες,και επισης εχουν περισσοτερα δικαιωματα και ειδικευση στον κλαδο των Τηλεπικοινωνιων. Επισης και στον κλαδο της Ηλεκρονικης σε αντιθεση με τους Πληροφορικαριους.   

Υποβλήθηκε πριν από 514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)
συμφωνω φιλε μου οτι τα μορια δεν εχουν σχεση απλα απαντησα με τη λογικη του φιλου μας απο πανω.επισης ομως δεν μπορεις να λες κατωτερες σχολες οταν το τμημα πληροφορικης και τηλ/νιων της αθηνας ανηκει στα 100 καλυτερα στο κοσμο.επισης αφου εχεις διαβασει και τα επαγγελαμτικα διακιωματα θα ξερεις οτι αυτα στην πραξη οταν θα παρεις το πτυχιο ειναι ακριβως τα ιδια και δε διαφερουν καθολου καθως και τα τμηματα αει μπορουν να κανουν διενεργεια και πραγματογνωμοσυνη.οσο για το ορο ''μηχανικους'' που πουλαει οπως λες πηγαινε εξω και πλασαρε τον.
Υποβλήθηκε πριν από 514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)


 Καταρχήν δεν αναφερω οτι κατι ειναι κατωτερο καποιου αλλου και τα 2 τμηματα για τα οποια μιλαμε ειναι Πανεπιστημια και ειναι απο τα σοβαρα τμηματα της ανωτατης εκπαιδευσης στη χωρα μας.  Οσον αφορα τα επαγγελματικα δικαιωματα, αυτα που εχει ενας αποφοιτος Πολυτεχνειου(για τα τμηματα για τα οποια μιλαμε) στα χαρτια(άδειες, σφραγιδες,υπογραφες,μελετες)  ειναι περισσοτερα σε σχεση με εναν αποφοιτο Πανεπιστημιου.  Στη πραξη, λογικα  μπορει καποιος αποφοιτος πανεπιστημιου να να οργανωσει και να κανει τη μελετη ενος σχεδίου, (μιλαω για πληροφοριακες μελετες, πληροφορικα συστηματα, τηλεπικοινωνιακες μελετες, ψηφιακα συστηματα για ηλεκτρολογικες/μηχανολογικες/ηλεκτρονικες μελετες ουτε λογος για αποφοιτο πανεπιστημιου) αλλα βεβαια δεν εχει το δικαιωμα να υπογραψει τις μελετες (αυτο διαφερει απο τμημα σε τμημα, λογικα οι αποφοιτοι απο το δικο σου τμημα εχουν το δικαιωμα υπογραφης για τηλεπικοινωνιακες μελετες.) Τωρα για τη λεξη μηχανικος, να σε ενημερωσω οτι εκτως απο το εξωτερικο πουλαει αρκετα και στην Ελλαδα, και αυτο ακομα μπορεις να το δεις (το πιο απλο παραδειγμα σου αναφερω, δεν θα κατσω να αναλυσω τη λεξη μηχανικος) σε αγγελίες ελληνικων/ξενων εταιριων, η λεξh engineer ειναι παντου  πχ software enginner, computer enginner, computer hardware enginner, system engineer,  και ολοι αυτοι οι οροι στην ελληνικη αγωρα...

Υποβλήθηκε πριν από 514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)
δεν αναφερομαι στο προσωπο σου αλλα στο παιδι που ανειξε το θεμα και λεει υποδιεστερα τα τμηματα πληροφορικης αει.εγω τα θεωρω ισαξια αλλα απο τη στιγμη που ενα ατομο θελει να με πει κατωτερο του τα τμηματα αυτα  να του θυμισω οτι εχει μπει με 11000 μορια και εγω με 16000+++.Εγω σε καμια περιπτωση δεν το θεωρω κατωτερο αντιθετα το θεωρω ισαξιο συναδελφο αλλα να προσεχουμε τι λεμε.επισης φιλε μου μη συνεχισω το θεμα  περι ''μηχανικου'' αφου εσυ εχεις δει αυτο το πραμα το οποιο ειναι αστειο πραγματικα εγω δεν εχω κατι αλλο να πω.
Υποβλήθηκε πριν από 514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)
 καλα συνεχισε να μιλας για μορια....οσο για το αστειο που βρισκεις στους μηχανικους ....προφανως εισαι ο μονος που το βλεπεις....αλλο ειναι ενας μηχανικος και αλλο ο πληροφορικαριος....αμα δεν θες να βλεπεις τις διαφορες..δικο σου θεμα....
Υποβλήθηκε πριν από 514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)
 και για να μην παρεξηγηθω δεν θεωρώ τον ορο πληροφορικαριο κατώτερο αλλα διαφορετικο απο τον ορο μηχανικο!!
Υποβλήθηκε πριν από 514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (2)
 ο ορος ''μηχανικος''δεν εχει τιποτα αυτα που λες εχουν.πες μας τι επιχειρησεις που αναζητουν μονο διπλωματουχους  και οχι πτυχιουχους αει πανω στο αντικειμενο της πληροφορικης .Αυτες ειναι αντιληψεις που σου εχουν καλλλιεργηθει και ουτε που εχεις ψαξει το θεμα παραπανω.και φυσικα οι πτυχιουχοι στην πραξη ειναι μηχανικοι καθως ενα ολοκληρωμενος επιστημονας δεν μπορει να ειναι μονο θεωρητικος.και απο απο απαψη επαγγελματικων διακιωματων οι πτυχιουχοι μπορουν και μελετη να συνταξουν και να την υλοποιησουν παλι αναφερομαι μονο για το τομεα της πληροφορικης.
Υποβλήθηκε πριν από 514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)


Αν δεν θες να καταλαβεις και να αρνεισαι το τι σημαινει μηχανικος ειναι δικο σου θεμα...τσαμπα παραμυθιαζεσαι. Ολα αυτα που λεω δεν τα λεω εγω τα λενε προεδρικα διαταγματα, Φεκ, και αγγελιες που βαζουν διαφορες εταιριες. Οτι λεω το στηριζω σε επιχειρηματα και σε στοιχεια. Τις επιχειρησεις και τις εταιριες που σου λεω οπου πρωτοστατεί ο ορος engineer/μηχανικος βρισκονται στο blog της ergon οπως και σε παρομοια blog τα οποια μπορεις να ψαξεις..μπορεις να δεις εκει οσες αγγελιες θες. Το θεμα(επαγγελματικα δικαιωματα/επαγγελματικη αποκατασταση) το εχω ψαξει παρα πολυ σε συγκριση με εσενα που δεν μπορεις και δεν θες να καταλαβεις καποια πραγματα. Οι πτυχιουχοι σχολων πληροφορικης εχουν πληρη επαγγεματικα δικαιωματα πανω σε πληροφοριακα συστηματα (μελετες+υπογραφες), αλλα διαφερουν απο τον ηλεκτρονικο μηχανικο στο θεμα των τηλεπικοινωνιων,οπως επισης στα ψηφιακα συστηματα και σε θεματα ηλεκτρονικης αλλα και σε θεματα απλων ηλεκρομηχανολογικων μελετων. Και επισης οσον αφορα το γνοστικο επιπεδο η διαρκει σπουδων ειναι 5 ετη και οχι 4.    

Υποβλήθηκε πριν από 514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         [Κλείσιμο]
Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)

και σε περιπτωση που συνεχισεις... δες τα επαγγελματικα δικαιωματα την Ηλεκρονικων Μηχανικων  http://www.ece.tuc.gr/  ή εδω  http://www.icte.uowm.gr/fetch_html.php?html=CareerOpportunities

 

αν δεν πιστευεις ακομα και τις πληροφοριες των σελιδων των τμηματων που σου εδωσα μπορεις να ψαξεις και Φεκ.....


Υποβλήθηκε πριν από 514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
           
Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου 2013

Σχόλια (0)

 Ειμαι αποφοιτος Ηλεκτρονικος Μηχανικος και Μηχανικος Η/Υ ακομη δεν εχω ΤΕΕ οποτε μαλλον θα ασφαλιστω ΙΚΑ, το θεμα ειναι για μηχανικους που ασφαλιζονται στο ΙΚΑ υπαρχει καθορισμενες αμοιβες οπως συμαβινει στου μηχανικους Βιομηχανιας ή ειναι ελευθερη διαπραγματευση

 

Ευχαριστω

Υποβλήθηκε πριν από 457 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)
 Οι ηλεκτρονικοί(όχι ηλεκτρολόγοι) μηχανικοί δεν έχουν κάποιο ιδαίτερο πλεονέκτημα στα εργασιακά δικαιώματα έναντι των πληροφορικών.
Υποβλήθηκε πριν από 514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         [Κλείσιμο]
Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)

  Οι ηλεκτρονικοί(όχι ηλεκτρολόγοι) μηχανικοί δεν έχουν κάποιο ιδαίτερο πλεονέκτημα στα εργασιακά δικαιώματα έναντι των πληροφορικών.

 

 οι ηλεκρονικοι μηχανικοι σε σχεση με τους πληροφορικαριους  εχουν τα ιδια δικαιωματα σε πληροφοριακες μελετες (πληροφοριακα συστηματα),  αλλα εχουν επιπλεον δικαιωματα σε ψηφιακα συστηματα, σε συστηματα αυτοματισμου, σε ηλεκτρονικες μελετες και σε τηλεπικοινωνιακες μελετες.(για το τμημα πληροφορικης και τηλεπικοινωνιων, οι αποφοιτοι του εχουν τα ιδια δικαιωματα στις τηλεπικοινωνιακες μελετες αλλα οχι ολοι οι αποφοιτοι σχολων πληροφορικης)    Επισης εχουν δικαιωμα υπογραφης σε απλες ηλεκτρομηχανολογικες μελετες   (συγκεκριμενο οριο σε wat). Και τελος ασφαλιζονται στο ΤΣΜΕΔΕ σε αντιθεση με τους πληροφορικαριους.

Υποβλήθηκε πριν από 514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
          [Κλείσιμο]
Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)
 και σε περιπτωση που συνεχισεις... δες τα επαγγελματικα δικαιωματα των Ηλεκρονικων Μηχανικων  http://www.ece.tuc.gr/  ή εδω  http://www.icte.uowm.gr/fetch_html.php?html=CareerOpportunities

 

αν δεν πιστευεις ακομα και τις πληροφοριες των σελιδων των τμηματων που σου εδωσα μπορεις να ψαξεις και Φεκ.....

Υποβλήθηκε πριν από 514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
           [Κλείσιμο]
Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)

μια απλη αναγνωση του φεκ 2009 στο νομο 3 πτυχιουχους και διπλωματουχους στις ιδιες θεσεις εργασιας τους βαζει.επισης αν εσυ ψαχνεις απο δουλεια απο blogs διαφορων παπατζηδων ειναι δικο σου θεμα.οσο για το τσιμεδε και το τεε μαθε οτι οι ιδιοι οι μαχανικοι πλεον κανουνε αιτηση για να διαγραφουν καθως πληρωνουν τεραστια ποσα ασχετος αν εχουν η δεν εχουν δουλεια οποτε αφησε αυτο το παραμυθακι...

Υποβλήθηκε πριν από 513 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
            [Κλείσιμο]
Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)


Το πδ 2009 αναφερει μονο ορισμενα επαγγελματικα δικαιωματα των ηλεκρονικων μηχανικων που εχουν σχεση παν στο θεμα της πληροφορικης και των τηλεπικοινωνιων. Σε θεματα ομως ηλεκτρονικης/ηλεκτρολογιας, συστηματα αυτοματισμου, συστηματα αυτοματου ελεγχου δεν εχετε ιδεα και ουτε θα εχετε ποτε. Ναι τωρα βρικες και τα blog ψευτικα....αγωρακι ψαξε λιγο τι γινεται, δες λιγο θεσεις εργασιας και μετα μιλα. Τα μπλογκ  δημοσιευουν αγγελιες απο σοβαρες εταιριες και επιχειρησεις τις οποιες μπορεις να δεις και μονος σου...επσιης δες και στις δημοσιευσεις του γραφειου διασυνδεσης του τμηματος σου ή σε αλλα τμηματα και θα δεις οτι ορος engineer/μηχανικος πρωταγωνιστει!!! ετσι ειναι τα πραγματα στη αγωρα ειται σου αρεσει ειται οχι....και ποφανως θα βγαλεις σε  λιγο και τις δημοσιευσεις των γραφειων διασυνδεσεις ψευτικες...λογο του κομπλεξ σου!! Καταλαβε οτι ειναι διαφορετικη σχολη απο τη δικη σου και επισης οτι εχει πενταετη διαρκεια αντιθετα με το δικο σου!! Οσο για το τσμεδε εχεις δικιο, (τωρα τα πραγματα δεν ειναι καλα αλλα φαντασου για να γινεται αυτο στο τσμεδε, τι γινεται στο δικο σας ταμειο....το ΙΚΑ νομιζω οτι ειναι,,,,,) Αλλα στα αλλα ταμεια μηχανικων(στα οποια δεν ανηκεις οπως δεν ανηκεις και στο τσμεδε)  του εξωτερικου τα πραγματα ειναι πολυ καλυτερα!! 

Υποβλήθηκε πριν από 513 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
             [Κλείσιμο]
Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)
και ξανα λεω το πδ 44/2009 που αναφερεις, αναφερει τα δικα σου επαγγελματικα δικαιωμτα, και ορισμενα απο των Ηλεκρονικων Μηχανικων, καθως τα επαγγελματικα δικαιωμτα των Ηλεκτρονικων Μηχανικων δεν περιοριζονται μονο σε αυτο το φεκ, αλλα υπαρχουν αντισοιχα Φεκ που μιλανε για ηλεκρτρονικες Μελετες, ρευματα χαμηλης τασης, απλες ηλεκρομηχανολογικες μελετες, συστηματα αυτοματισμου, συστηματα αυτοματου ελεγχου, νομιζω συμπληρωνονται στο φεκ 32, και σε παλαιωτερα. 
Υποβλήθηκε πριν από 513 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
              [Κλείσιμο]
Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (2)
ουτε ποιος ειμαι ουτε τι ειμαι ξερεις φιλε μου ουτε τι πτυχια εχω για να μου λες  η σχολη σου και η σχολη μου...Λοιπον σε αυτο που απαντησα και πηγε αλλου η κουβεντα ειναι οτι τμηματα αει στο τομεα της πληροφορικης και των τηλεπικοινωνιων και μονο το τονιζω αν μπρορεις καταλαβε το ουτε σαν σχολες ουτε σαν επαγγελμαυικα δικαιωματα οι διπλωματουχοι υπερεχουν.
Υποβλήθηκε πριν από 513 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                
Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (0)
ναι σε αυτο συμφονω οτι σε θεματα πληροφορικης και τηλεπικοινωνιων τα αει δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα ουτε στις γνωσεις,ουτε στα επαγγελματικα δικαιωματα
Υποβλήθηκε πριν από 513 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
               [Κλείσιμο]
Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)
 σε επαγγελματικα δικαιωματα υπερεχουν και στο εδειξα ποσες φορες, ειτε το δεχεσαι ειτε οχι ετσι ειναι...και τελος εσυ ειπες οτι εισαι στο τμημα πληροφορικης & τηλεπικοινωνιων.
Υποβλήθηκε πριν από 513 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
                 
Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (0)
 λεγοντας υπερεχουν δεν εννοω σε θεματα πληροφορικης και τηλεπικοινωνιων αλλα στους αλλους τομεις που εχω γραψει πανω σε ποσα σχολια
Υποβλήθηκε πριν από 513 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (0)
 για να μην αναφερω οτι ο ορος electronic engineer στο εξωτερικο σαρωνει...
Υποβλήθηκε πριν από 514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)

 Δεν νομίζω πως μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο, μαλλον ή θα συγχωνευθουν με το τμήμα του Βόλου ή με τους Ηλεκτρολόγους του ΑΠΘ.

Σε κάθε περίπτωση το τμήμα του Βόλου έχει κάνει αρκετά βήματα προς την κατευθυνση των Ηλετρολόγων έχει όμως δρόμο να διανύσει ακόμη αλλά και αυξημένο βαθμό δυσκολίας.

Υποβλήθηκε πριν από 514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Δευτέρα, 11 Νοεμβρίου 2013

Σχόλια (0)

Χαλαρώστε: ο πληροφορικός και ο ηλεκτρονικός μηχανικός είναι πρακτικά (Ελλάδα) το ίδιο πράγμα. Έχετε δει πουθενά ηλεκτρονικές μελέτες; Ή τηλεπικοινωνιακές; Που και αν ναι από το 2000 μέχρι 2013 πόσες και ποιοί τις πήραν;

 

η πληροφορική έχει τρεις γνωστούς τομείς: μηχανικών υπολογιστών, μιχανικών δικτύων και μηχανικών λογισμικού. Τα πολυτεχνικά τμήματα καλύπτουν είτε έναν είτε δύο είτε και τους τρεις παραπάνω τομείς. Τα πανεπιστημιακά επίσης (1 ή 2 ή 3). Κάποια (πανεπ/πολυτεχν) καλύπτουν και τηλεπικοινωνίες. Το πδ.44/2009 δίνει πρακτικά τα ίδια "δικαιώματα" σε όλους

 

Υποβλήθηκε πριν από 155 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
--
Σάββατο, 3 Νοεμβρίου 2012
Σχολές - Τμήματα
ΑΠΟΡΙΑ-ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ
  ευχαριστω για την απαντηση σας, αλλα οταν λετε συγχωνευση με ΑΠΘ, πως ακριβως θα γινει η διαδικασια,..? αφου το ΑΠΘ δεν εχει ιδιο τμημα?? και μια απορια σχετικα με την εκτιμηση σας το τμημα να μεταφερθει στο ΒΟΛΟ...το σχεδιο ειναι οτι τα τμηματα που θα συγχωνευτουν θα αποροφηθουν απο το ΑΠΘ το Πανεπιστημιο Ιωαννινων, αθηνα και κρητη  και επισηςτο τμηα του βολου δεν εχει δικο του κτιριο πως θα μεταφερθουν εκει και αλλοι φοιτητες??
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 528 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 3 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (0)
 Για όλα αυτά που αναφέρεις υπάρχουν λύσεις έστω και μη ιδιανικές: στο ΑΠΘ θα έχουμε μεταφορά πιστωτικών μονάδων και θα πρέπει οι μεταφερόμενοι  να επιλέξουν και μαθήματα σχετικά με την ηλεκτρολογία στο δε Παν/μιο Θεσσαλίας, μέχρι να ανεγερθεί το νέο κτίριο 4000 τμ - έχει εγκριθεί ο προϋπολογισμός -  θα γίνει αυτό που γινοταν ως σήμερα (πρόχειρες λύσεις όπου βρούν).
Υποβλήθηκε πριν από 528 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
--
Σάββατο, 3 Νοεμβρίου 2012
Σχολές - Τμήματα
ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
κυριε κουτρομπελη

τι πιστευεται οτι θα γινει τελικα με τις συγχωνευσεις?? το συγκεκριμενο τμημα θα επιρεαστει?? αν ναι πια ειναι η εκτιμηση για τις εξελιξεις?? Υπαρχει περιπτωση να γινει μετονομασια του τμηματος  ενωψη σχεδιου ΑΘΗΝΑ??
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 528 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Σάββατο, 3 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (1)
 Μάλλον για συγχώνευση το βλέπω είτε με Βόλο είτε με ΑΠΘ.
Υποβλήθηκε πριν από 528 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Σάββατο, 3 Νοεμβρίου 2012

Σχόλια (0)
 ευχαριστω για την απαντηση σας, οταν λετε συγχωνευση με ΑΠΘ, πως ακριβως θα γινει η διαδικασια,..? αφου το ΑΠΘ δεν εχει ιδιο τμημα??
Υποβλήθηκε πριν από 528 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Γιαννης
Σάββατο, 27 Οκτωβρίου 2012
Σχολές - Τμήματα
ερωτησεις

το πτυχιο της κοζανης ειναι ακριβως το ιδιο με αυτο της κρητης?

τι βγαινεις απο το πανεπιστημιο της κοζανης ηλεκτονικος μηχανικος η μηχανικος πληροφορικης?

τη διαφορα εχει ο μηχανικος η/υ με τον μηχανικο πληροφορικης?

τι επαγκελματικα δικαιωματα εχεις οταν τελειωσεις το πανεπιστημιο της κοζανης?

αν παρεις το πτυχιο μπορεις να ασχοληθεις με απλα ηλεκτομηχνολογικα εργα μεχρι 25KW και αν ειναι ναι μπορειτε να μου πειτε μερικα παραδειγματα? 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 536 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Σάββατο, 27 Οκτωβρίου 2012

Σχόλια (1)
  προκειται για το ιδιο τμημα με το τμημα Ηλεκτρονικων Μηχανικων στη Κρητη. Δηλαδη βγαινεις Ηλεκτρονικος Μηχανικος εγγεγραμενος στη βασικη ειδκοτηταττων Ηλεκτρονικων Μηχανικων του ΤΕΕ. Ολα τα τμηματα Ηλεκτρονικων  Μηχανικων κρητης, Μηχανικων Υπολογιστων Βολου και Πατρας, Μηχανικων Πληροφορικης Κοζανης, Μηχανικων Πληροφοριακων Συστηματων Σαμου ειναι η ιδια Πολυτεχνικη σχολη με ακριβως τα ιδια επαγγελματικα δικαιωμτα. Ο αποφοιτος απο αυτες τις σχολες εχει τη δυνατοτητα να υπογραφει σε απλες ηλεκρομηχανολογικες μελετες. Το 25kw ειναι σχετικο αναλογα με την μελετη και αν αυτη χαρακτηριζεται "απλη"  οριζεται το "οριο".
Υποβλήθηκε πριν από 535 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Σάββατο, 27 Οκτωβρίου 2012

Σχόλια (0)
 ευχαριστω για την απαντηση!
Υποβλήθηκε πριν από 535 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
κ
Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012
Σχολές - Τμήματα
η
οταν λεει μεταπτυχιακες σπουδες με ολα αυτα που λεει παρακατω τι εννοει? 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 541 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012

Σχόλια (1)
οταν λεει ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ 

Ε.Μ.Π. 1. Παραγωγή και Διαχείριση Ενέργειας 2. Τεχνο-οικονομικών Συστημάτων 3. Ενδεικτικό Ειδίκευσης στην Επιστήμη του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικών Υπολογιστών  τι εννοει? οτι μπορω να συνεχισω τις σπουδες και μπορω και να κανω οτι κανει ενας ηλεκτρολος μηχανικος?
Υποβλήθηκε πριν από 540 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2012

Σχόλια (1)
 Το ότι αποκτάς εξειδικευμένες γνώσεις στους σχετικούς τομείς σημαίνει πως μπορείς να διεκδικήσεις και αντίστοιχες θέσεις απασχόλησης στον ιδιωτικό τομέα, αρκει βέβαια να μην απαιτείται γι' αυτές το δικαίωμα της "σφραγίδας" (αφού με το μεταπτυχιακό μόνο δεν αποκτάς τα επαγγελματικά δικαιώματα του ηλεκτρολόγου).
Υποβλήθηκε πριν από 540 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2012

Σχόλια (1)
 μπορειτε να μου πειτε καποια πραγμτα που μπορεις να κανεις με το μεταπτυχιακο?
Υποβλήθηκε πριν από 539 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2012

Σχόλια (0)
 μπορεις να κανει αυτα που λεει στην αγορα εργασιας παραπανω?
Υποβλήθηκε πριν από 539 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Αλεξης
Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012
Σχολές - Τμήματα
ΑΠΟΡΙΑ- ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
 Κυριε Κουτρουμπελη εδωσα πανελλαδικες φετος και περασα στη σχολη Μηχανικων Πληροφορικης και Τηλεπικοινωνιων

στη Κοζανη. Αρχικη επιλογη ειχα ΗΜΜΥ αλλα τελικα δεν επιασα. Ποια η γνωμη σας για το συγκεκριμεο τμημα στη κοζανη, εχει καλη επαγγελματικη αποκατασταση? και ποιες διαφορες εχουν απο τους Ηλεκτρολογους?? Επισης ακουγονται πολλα για συγχωνευσεις υπαρχει περιπτωση το συγκεκριμενο τμημα να συγχωνευτει στο ΑΠΘ η σε καποιο αλλο πανεπιστημιο??


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 586 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012

Σχόλια (1)
Θα σου δώσω κάποιες απλές πληροφορίες - κατευθυντήριες γραμμές! Πρόκειται για ένα τμήμα που οι απόφοιτοι είναι ηλεκτρονικοί. Η επαγγελματική αποκατάσταση είναι καλή γιατί έχεις να επιλέξεις ανάμεσα σε 3 τομείς (Ηλεκτρονική, Τηλεπικοινωνίες και Πληροφορική). Αν θέλεις να γίνεις ηλεκτρολόγος η σχολή δεν ενδίκνυται για τα γούστα σου.. Θα γίνεις Ηλεκτρονικός Μηχανικός και οχι Ηλεκτρολόγος. Αλλο το ένα, άλλο το αλλο!
Υποβλήθηκε πριν από 586 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 6 Σεπτεμβρίου 2012

Σχόλια (0)
 EImai 2o etos se auth tin sxolh oti allo thes ektos apo auta pou sou eipe o  apo panw steile mail sto dominus_ntonis@yahoo.gr na se apantisw.
Υποβλήθηκε πριν από 586 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Χρήστος
Τετάρτη, 4 Ιουλίου 2012
Σχολές - Τμήματα
*ΑΜΕΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!* ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛ/ΝΙΩΝ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ή ΓΕΩΛΟΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ?
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΤΗΛ/ΝΙΩΝ - ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ή ΓΕΩΛΟΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ?

Εχω 14.249 μορια και πιστευω τα πιανω και τα 2. Το θεμα ειναι οτι δεν ειμαι σιγουρος ποιο απο τα 2 να βαλω πιο μπροστα στο Μηχανογραφικο!

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 650 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2012

Σχόλια (0)
Ειναι τελειως ασχετα τα αντικείμενα των 2 σχολών ...τι Θελεις περισσοτερο??
Υποβλήθηκε πριν από 650 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 1 από 2 (14 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
Επόμενο