ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ:
8 ΕΞΑΜΗΝΑ
1. Το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης χορηγεί ένα ενιαίο πτυχίο, το οποίο παρέχει στον κάτοχό του τη δυνατότητα να διορίζεται ως εκπαιδευτικός λειτουργός σε νηπιαγωγεία. Ο ελάχιστος αριθμός εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη του πτυχίου είναι οκτώ (8).
2. Τα μαθήματα που διδάσκονται χωρίζονται σε έξι κατηγορίες.
Αυτές είναι:
α. Τα υποχρεωτικά κορμού, τα οποία πρέπει να διδαχθούν οπωσδήποτε όλοι οι φοιτητές κατά τη διάρκεια των οκτώ εξαμήνων της φοίτησής τους στο Πανεπιστήμιο.
β. Τα κατ' επιλογήν υποχρεωτικά των κατευθύνσεων, τα οποία πρέπει να επιλέξει ο φοιτητής από μια ομάδα προτεινομένων μαθημάτων.
γ. Τα σεμινάρια, τα οποία είναι υποχρεωτικά και παρακολουθούνται από μικρό αριθμό φοιτητών.
δ. Τα εργαστηριακά μαθήματα, τα οποία προσφέρει το Τμήμα και από τα οποία ο φοιτητής υποχρεούται να επιλέξει ένα (1).
ε. Οι διδακτικές ασκήσεις, οι οποίες διεξάγονται σε πειραματικά ή άλλα νηπιαγωγεία και είναι υποχρεωτικές για όλους τους φοιτητές.
στ. Τα μαθήματα ελεύθερης επιλογής, τα οποία μπορεί να επιλέξει ο φοιτητής από τη γνωστική περιοχή του δικού του ή οποιουδήποτε άλλου Τμήματος του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Τα Yποχρεωτικά μαθήματα κορμού, τα οποία οφείλει να πάρει κάθε φοιτητής κατά τα τέσσερα έτη των σπουδών του, είναι τα εξής:
ΠΑΙ 100 Εισαγωγή στην Παιδαγωγική
ΠΑΙ 101 Προσχολική Παιδαγωγική
ΠΑΙ 102 Διδακτική Μεθοδολογία Ι: Γενικές αρχές
ΠΑΙ 103 Διδακτική Μεθοδολογία ΙΙ: Δραστηριότητες προσχολικής αγωγής
ΠΑΙ 104 Διδακτική Μεθοδολογία ΙΙΙ: Δραστηριότητες προσχολικής αγωγής
ΠΑΙ 105 Μεθοδολογία της ψυχοπαιδαγωγικής έρευνας Ι
ΠΑΙ 107 Παιδαγωγική Ψυχολογία
ΨέΧ 100 Εισαγωγή στην Ψυχολογία
ΨέΧ 101 Εξελικτική Ψυχολογία Ι
ΚΟΙ 100 Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία
ΦΙΛ 100 Νεοελληνική γλώσσα Ι: Ιστορική εξέλιξη - Γραμματεία
ΦΙΣ 100 Εισαγωγή στη Φιλοσοφία
ΣΤΑ 100 Στατιστική στην εκπαίδευση
ΠΛΗ 100 Πληροφορική στην εκπαίδευση
ΜΟY 100-101* Μουσική και ρυθμική αγωγή νηπίων Ι-ΙΙ
ΚΑΛ 100-101* Καλλιτεχνική αγωγή νηπίων Ι-ΙΙ
ΦΨΑ 100-101* Φυσική και ψυχοκινητική αγωγή νηπίων Ι-ΙΙ
ΞΓΛ 100-102* Ξένη Γλώσσα Ι-IΙΙ
* Σε καθένα από τα μαθήματα αυτά δίδεται ένας βαθμός για το πτυχίο, ο οποίος προκύπτει από το μέσο όρο των επιμέρους βαθμών σε κάθε εξαμηνιαίο μάθημα.
Κατ' επιλογήν υποχρεωτικά μαθήματα κατευθύνσεων
Οι κατευθύνσεις είναι οι εξής δύο:
Α. Παιδαγωγική.
Β. Ψυχολογική.
Ο κατάλογος των μαθημάτων κάθε κατεύθυνσης είναι ενδεικτικός. Σ' αυτόν μπορούν να εντάσσονται μαθήματα κάθε έτος με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του Τμήματος.
Α’. Παιδαγωγικής κατεύθυνσης
Επιστήμες της Αγωγής
ΠΑΙ 106 Μεθοδολογία της ψυχοπαιδαγωγικής έρευνας ΙΙ (Προ. ΠΑΙ 105)
ΠΑΙ 108 Ψυχοπαιδαγωγική Ι: Ιδιοσυγκρασία και διαδικασίες αγωγής
ΠΑΙ 109 Ψυχοπαιδαγωγική ΙΙ: Διαφυλικές σχέσεις και διαδικασίες ηθικής ανάπτυξης και αγωγής
ΠΑΙ 111 Ψυχοπαιδαγωγική της προσχολικής ηλικίας
ΠΑΙ 112 Ψυχοπαιδαγωγική αξιολόγηση
ΠΑΙ 119 Φιλοσοφία της παιδείας
ΠΑΙ 120 Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης
ΠΑΙ 121 Οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης
ΠΑΙ 122 Εκπαιδευτικό Δίκαιο
ΠΑΙ 131 Προγράμματα προσχολικής παιδαγωγικής
ΠΑΙ 132 Διαπολιτισμική αγωγή
ΠΑΙ 134 Ανάδυση των δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής
ΠΑΙ 138 Συνεκπαίδευση παιδιών με και χωρίς ιδιαίτερες ανάγκες
ΠΑΙ 142 Σχολική Παιδαγωγική
Από τα μαθήματα αυτά ο φοιτητής πρέπει να πάρει 6.
Άλλες επιστήμες
ΠΑΙ 113 Αισθητική αγωγή: Γενικές αρχές
ΨέΧ 116 Ψυχολογία και αγωγή ατόμων με νοητική ανεπάρκεια
ΨέΧ 119 Ψυχολογία της προσχολικής ηλικίας
ΨέΧ 120 Συμβουλευτική Ψυχολογία
ΚΟΙ 102 Κοινωνιολογία της οικογένειας
ΦΙΛ 101 Νεοελληνική Γλώσσα ΙΙ
ΦΙΛ 103 Παιδική Λογοτεχνία
ΦΙΛ 105 Ελληνική Φιλολογία και Θεατρική Παιδεία
ΙΣΤ 102 Ελληνική Ιστορία ΙΙΙ
ΘΡΗ 101 Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία Ι: Εισαγωγή στην Πατερική σκέψη
ΘΡΗ 103 Θρησκευτική Παιδεία
ΣΤΑ 101 Στατιστική στην εκπαίδευση ΙΙ (Προ. ΣΤΑ 100)
ΠΛΗ 101 Πληροφορική στην εκπαίδευση ΙΙ (Προ. ΠΛΗ 100)
ΞΓΛ 103 Ξένη Γλώσσα ΙV
Από τα μαθήματα αυτά ο φοιτητής πρέπει να πάρει 5.
Β’. Ψυχολογικής κατεύθυνσης
Ψυχολογία
ΨYΧ 102 Εξελικτική Ψυχολογία ΙΙ
ΨYΧ 105 Κοινωνική Ψυχολογία Ι: Εισαγωγή
ΨYΧ 106 Κοινωνική Ψυχολογία ΙΙ: Θέματα Κοινωνικής Ψυχολογίας
ΨYΧ 109 Πειραματική Ψυχολογία
ΨYΧ 110 Σχολική Ψυχολογία
ΨYΧ 112 Ψυχολογία της μάθησης
ΨYΧ 113 Ψυχολογία της προσωπικότητας
ΨYΧ 116 Ψυχολογία και αγωγή ατόμων με νοητική ανεπάρκεια
ΨYΧ 119 Ψυχολογία της προσχολικής ηλικίας
ΨYΧ 120 Συμβουλευτική
ΠΑΙ 106 Μεθοδολογία της ψυχοπαιδαγωγικής έρευνας ΙΙ (Προ. ΠΑΙ 105)
ΠΑΙ 108 Ψυχοπαιδαγωγική Ι: Ιδιοσυγκρασία και διαδικασίες αγωγής
ΠΑΙ 110 Ψυχοπαιδαγωγική ΙΙΙ: Αντιληπτική μάθηση και διαδικασίες αγωγής
ΠΑΙ 111 Ψυχοπαιδαγωγική της προσχολικής ηλικίας
Από τα μαθήματα αυτά ο φοιτητής πρέπει να πάρει 6.
Άλλες επιστήμες
ΠΑΙ 119 Φιλοσοφία της παιδείας
ΠΑΙ 120 Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης
ΠΑΙ 134 Ανάδυση των δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής
ΠΑΙ 142 Σχολική Παιδαγωγική
ΚΟΙ 102 Κοινωνιολογία της οικογένειας
ΦΙΛ 101 Νεοελληνική Γλώσσα ΙΙ
ΦΙΛ 103 Παιδική Λογοτεχνία
ΦΙΛ 105 Ελληνική Φιλολογία και Θεατρική Παιδεία
ΙΣΤ 101 Ελληνική Ιστορία ΙΙ
ΘΡΗ 101 Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία Ι: Εισαγωγή στην Πατερική σκέψη
ΘΡΗ 103 Θρησκευτική Παιδεία
ΣΤΑ 101 Στατιστική στην εκπαίδευση ΙΙ (Προ. ΣΤΑ 100)
ΠΛΗ 101 Πληροφορική στην εκπαίδευση ΙΙ (Προ. ΠΛΗ 100)
ΞΓΛ 103 Ξένη Γλώσσα ΙV
Από τα μαθήματα αυτά ο φοιτητής πρέπει να πάρει 5.
Σεμινάρια
Τα πέντε σεμινάρια που οφείλει να πάρει κάθε φοιτητής κατά τη διάρκεια της φοίτησής του στο Τμήμα, είναι τα εξής:
ΣΠA 100 Σεμινάριο Παιδαγωγικών.
ΣΨY 101 Σεμινάριο Ψυχολογίας.
ΣKO 102 Σεμινάριο Kοινωνιολογίας.
ΣΦI 103 ή ΣΘΕ 103 ή ΣΙΣ 103 Σεμινάριο Φιλολογίας ή Θεολογίας ή Ιστορίας*
ΣΠE 104 Σεμινάριο Πτυχιακής Eργασίας.
* Τα σεμινάρια αυτά ορίζονται ως σεμινάρια φιλολογικής προσέγγισης των θεολογικών και ιστορικών πηγών.
20. Τα Εργαστηριακά μαθήματα, από τα οποία ο φοιτητής πρέπει να επιλέξει, είναι τα εξής:
ΕΡΓ 100-101 Εργαστήριο παιδαγωγικής και διδακτικής μεθοδολογίας
ΕΡΓ 102-103 Εργαστήριο ψυχολογικής και παιδαγωγικής έρευνας και αξιολόγησης
ΕΡΓ 104-105 Εργαστήριο Οικολογικής Ψυχολογίας και Βιωματικής, Ευρετικής και Επικοινωνιακής Ψυχοπαιδαγωγικής
ΕΡΓ 106-107 Εργαστήριο μουσικής και ρυθμικής αγωγής
ΕΡΓ 108-109 Εργαστήριο εικαστικής και θεατρικής παιδείας
ΕΡΓ 110-111 Εργαστήριο φυσικής και ψυχοκινητικής αγωγής
Το ακριβές περιεχόμενο κάθε Εργαστηριακού μαθήματος ορίζεται από τον διδάσκοντα. Για τη συμμετοχή σε Εργαστηριακό μάθημα ο φοιτητής υποχρεούται να έχει παρακολουθήσει επιτυχώς δύο μαθήματα της ίδιας ή σχετικής ειδικότητας κατά την κρίση του διδάσκοντος.
Σε περίπτωση κατά την οποία εγγενείς δυσκολίες καθιστούν αδύνατη την προσφορά Εργαστηριακών μαθημάτων, πράγμα το οποίο θα βεβαιώνει η Γ. Σ. του Τμήματος, ο φοιτητής μπορεί να αντικαταστήσει τα Εργαστηριακά μαθήματα με κατ' επιλογήν υποχρεωτικά μαθήματα.
Οι απαιτήσεις εγγραφής σε Εργαστηριακό μάθημα και η αξιολόγηση της επίδοσης του φοιτητή σ' αυτό είναι οι ίδιες με εκείνες των σεμιναρίων.
21. Κάθε φοιτητής στην αρχή του τρίτου εξαμήνου επιλέγει και δηλώνει στη Γραμματεία την κατεύθυνση που επιθυμεί να ακολουθήσει.
Τα μαθήματα που υποχρεούται να πάρει από την κατεύθυνση αυτή είναι ένδεκα (11). Από αυτά οφείλει να επιλέξει έξι (6) μαθήματα της α’ κατηγορίας (δηλαδή από τις Επιστήμες της αγωγής για την Α’ κατεύθυνση σπουδών και από την Ψυχολογία για τη Β’ κατεύθυνση) και τα υπόλοιπα από τα μαθήματα της β’ κατηγορίας (άλλες επιστήμες). (Βλ. Παράγρ. 18). Τα μαθήματα που προέρχονται από τις άλλες επιστήμες δύναται ο φοιτητής να τα πάρει και από το πρώτο εξάμηνο των σπουδών του.
22.
Οι Διδακτικές Ασκήσεις οργανώνονται από τους υπεύθυνους καθηγητές των παιδαγωγικών μαθημάτων, οι οποίοι συγκροτούν ειδική Επιτροπή για τον σκοπό αυτό. Οι ενέργειες της Επιτροπής ανακοινώνονται στο Τμήμα, το οποίο έχει και την αρμοδιότητα επικοινωνίας και συνεργασίας με άλλες αρχές για τη διεξαγωγή των Διδακτικών Ασκήσεων. Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Διδακτικών Ασκήσεων έχει αρμοδιότητες συντονιστή.
23. Ως ελεύθερες επιλογές θεωρούνται τα μαθήματα που μπορεί να επιλέξει ο φοιτητής από εκείνα που προσφέρει το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης ή άλλα Τμήματα του Πανεπιστημίου, αφού πρώτα γνωρίσει την επιθυμία του στον υπεύθυνο ακαδημαϊκό σύμβουλο και τύχει της έγκρισής του. Τα μαθήματα αυτά μπορεί να είναι συνολικά επτά (7). Από αυτά τουλάχιστο τέσσερα (4) πρέπει να είναι από το Τμήμα και το ανώτατο τρία (3) από άλλα Τμήματα. Τα τελευταία θα χρεώνονται με τα στοιχεία που έχουν στο Τμήμα που τα προσφέρει.
Ευνόητο είναι ότι ο φοιτητής μπορεί να επιλέξει ως ελεύθερες επιλογές και μαθήματα που προσφέρονται από κατεύθυνση διαφορετική από εκείνη που ακολούθησε.
Παρατηρήσεις στο Πρόγραμμα
1. Ο όρος "κατεύθυνση", που υιοθετείται με το Πρόγραμμα αυτό, έχει το νόημα της ομαδοποίησης μαθημάτων για διευκόλυνση των φοιτητών και όχι την εξειδίκευσή τους σε μια ορισμένη γνωστική περιοχή, δεδομένου ότι το Τμήμα χορηγεί ένα ενιαίο πτυχίο, εκείνο των νηπιαγωγών.
2. Τα υποχρεωτικά μαθήματα κορμού του προγράμματος κρίθηκαν απαραίτητα για την επιστημονική κατάρτιση του νηπιαγωγού. Ο αριθμός τους και η θέση τους μέσα στα εξαμηνιαία προγράμματα δεν μεταβάλλονται, εκτός αν αποφασίσει διαφορετικά το Τμήμα, ύστερα από εκτίμηση των διδακτικών αναγκών.
3. Τα κατ' επιλογήν υποχρεωτικά μαθήματα κάθε κατεύθυνσης μπορούν να αυξάνονται σε αριθμό και να μετακινούνται από ένα εξαμηνιαίο πρόγραμμα σε άλλο, ανάλογα με τις δυνατότητες του Τμήματος.
4. Ο φοιτητής είναι ελεύθερος να επιλέξει το θέμα της πτυχιακής του εργασίας από οποιαδήποτε γνωστική περιοχή. Το γνωστοποιεί στη Γραμματεία και στον διδάσκοντα που θα εποπτεύει την πραγμάτευσή του. Η παρακολούθηση του σχετικού σεμιναρίου είναι υποχρεωτική για τον φοιτητή.
5. Το πλήρες πρόγραμμα κάθε εξαμήνου (όπου περιλαμβάνονται τα μαθήματα, τα σεμινάρια, τα εργαστηριακά μαθήματα, οι διδακτικές ασκήσεις, οι αίθουσες, οι ημέρες και οι ώρες διδασκαλίας) ανακοινώνεται στην αρχή κάθε εξαμήνου.
Μεταπτυχιακοί Τίτλοι
Το ΠΜΣ έχει τη δυνατότητα να απονείμει τους εξής Μεταπτυχιακούς Τίτλους: Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) στις Επιστήμες της Αγωγής με τις εξής κατευθύνσεις:
Α. Προσχολική Παιδαγωγική,
Β. Ψυχοπαιδαγωγική της Προσχολικής Ηλικίας
Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) στις Επιστήμες της Αγωγής.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ
Παν/μιο Αθήνας
1. Συγκριτική Εκπαίδευση
2. Ανθρώπινα Δικαιώματα
Παν/μιο Πάτρας
1. Διδακτικές Μεθοδολογίες και Εκπαιδευτική Ψυχολογία
2. Εκπαιδευτική Θεωρία και Πρακτική
Παν/μιο Κρήτης
1. Ψυχολογίακαι Αγωγή Αναπτυσσόμενου Ανθρώπου
2. Παιδαγωγική και Διδακτική Μεθοδολογία Νηπιαγωγείου
3. Κοινωνιολογική και Ανθρωπιστική Διάσταση της εκπαίδευσης.
Παν/μιο Αιγαίου
1. Παιδικό Βιβλίο
2. Παιδικό Βιβλίο και Παιδαγωγικό Υλικό
pill for abortion online
website abortion pills
ordering abortion pills to be shipped to house
link abortion pill online purchase
ordering abortion pills to be shipped to house
abortion pill where can i get the abortion pill online
cytotec abortion
open abortion pill online purchase
will my husband cheat
online women who want to cheat
i cheated on my wife now what
read what to do when your wife cheated on you
adult interactive stories
open interactive adult stories
hot sex stories of tamilnadu
read interacial sex stories 1950 s
perverted stories adult video
go adult intimate sex stories blog
why do husband cheat
go married woman looking to cheat
best android spy apps free
open best spy apps
tween girls tribb sex stories
link free malayalam hot sex stories
free spy on cell phone
read spyware for android cell phones
abortion clinics in chicago
go how late can you get an abortion
rifaximin
site cipro 250mg
viagra online coupon
factus.dk discount prescription coupons
viagra coupons from pfizer
go printable viagra coupon
coupon for prescription
coupons cialis discount coupons for prescriptions
cardura
click cardura 2 mg
proscar online uk
click proscar
exelon pflaster
link exelon generation
cephalexin monohydrate uti
go cephalexin 500mg dosage
voltaren szemcsepp
go voltaren
late term abortion clinics
akum.org national abortion federation
sirdalud compendium
sirdalud sirdalud droge
printable coupons for cialis
activeslo.com new prescription coupon
how much does it cost to have an abortion
abortion pics abortion what to do
revia and alcohol
go rivia drug
naltrexone pellets
link low dose naltrexone buy online
alcohol implant
link half life of naltrexone
ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ - ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Τα Παιδαγωγικά Τμήματα Νηπιαγωγών χορηγούν αντίστοιχο πτυχίο.
Οι Νηπιαγωγοί με εφόδιο το πτυχίο τους μπορούν να εργαστούν σε Νηπιαγωγεία, δημόσια και ιδιωτικά, σε παιδικούς σταθμούς (δημόσιους, δημοτικούς, ιδιωτικούς, οργανισμών και ιδρυμάτων), σε Ιδρύματα, φροντίδας, απασχόλησης και περίθαλψης του παιδιού, σε τμήματα προσχολικής ηλικίας των Κέντρων Νεότητας, σε νοσοκομεία παίδων, σε χώρους ψυχαγωγίας για το παιδί, ως παιδαγωγοί σε φορείς και οργανισμούς που ασχολούνται με το παιδί αυτής της ηλικία.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Προβληματική είναι η κατάσταση στην αγορά εργασίας για τους Νηπιαγωγού. Όλοι οι πτυχιούχοι των λεγόμενων "καθηγητικών σχολών", μπορούν να εργαστούν στη δημόσια και ιδιωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Δυστυχώς όμως δεν υπάρχει αναλογία προσφοράς και ζήτησης στην αγορά εργασίας. Από το έτος 2003 οι διορισμοί εκπαιδευτικών θα γίνονται αποκλειστικά από τους πίνακες που θα καταρτίζονται ύστερα από διαγωνισμό.
Οι επιτυχόντες στο διαγωνισμό θα κατατάσσονται κατά τη σειρά της βαθμολογίας τους σε πίνακες επιτυχίας. Από τους πίνακες αυτούς θα γίνονται οι διορισμοί στα σχολεία κατά την απόλυτη σειρά των υποψηφίων και με βάση τις δηλωμένες προτιμήσεις τους, λαμβανομένης υπόψη και της τυχόν προϋπηρεσίας που υπάρχει στον δημόσιο τομέα . Επιτυχόντες θα θεωρούνται εκείνοι των οποίων ο βαθμός σε κάθε μάθημα αντιστοιχεί σε ποσοστό τουλάχιστον 60% της προβλεπόμενης ανώτατης βαθμολογίας.
Απαραίτητη προϋπόθεση για να λάβει κάποιος πτυχιούχος μέρος στο διαγωνισμό, από το 2003 και μετά είναι η απόκτηση Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Ικανότητας (Δεν έχει καθοριστεί ακόμη ο ακριβής τρόπος απόκτησής του. Προβλέπεται η παρακολούθηση ειδικών προγραμμάτων 2 εξαμήνων, που θα οργανωθούν και θα λειτουργήσουν από τα Πανεπιστήμια). Δεν υποχρεώνονται να αποκτήσουν το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Ικανότητας οι Πτυχιούχοι των Τμημάτων Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας και οι Πτυχιούχοι Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Προβλέπεται επέκταση και ενίσχυση της προσχολικής αγωγής τόσο από το κράτος όσο και από μη κρατικούς φορείς. Επομένως, το μέλλον για τους Νηπιαγωγούς διαγράφεται ενθαρρυντικό.
online purchase abortion pill
click here pill for abortion online
ordering abortion pills to be shipped to house
link where can i get the abortion pill online
how to catch a cheat
go online
i cheated on my boyfriend should i tell him
read i cheated on my boyfriend and told him
hot sex stories of tamilnadu
read interacial sex stories 1950 s
perverted stories adult video
go adult intimate sex stories blog
best android spy apps free
click best spy apps
diabetes effect on male sexuality
diabetes type 2
prescription discounts cards
site free printable cialis coupons
ciprofloxacin
link ciprofloxacin wiki
amoxicillin wiki
read amoxicillin wiki
cialis coupon 2015
read coupons for cialis 2016
prescription coupon card
read coupons for prescription drugs
clomid proviron pct
clomid clomid proviron pct
lilly cialis coupon
klitvejen.dk prescription discount coupons
free coupon for cialis
ambito20.it coupons for prescription drugs
coupons online for free
andreinfo popular coupon sites
information on abortions
neron.com.pl uterus scraping procedure
low dose naltrexone ibs
click vivtrol shot
how much does naltrexone cost
ldn treatment low dose naltrexone lung cancer
ldn homepage
link naltrexone hydrochloride tablets
low dose naltrexone breast cancer
open naltrexone use
naltrexone reviews alcoholism
read naltrexone depression
naltrexone implant australia
sigridw.com naltrexone opioid dependence
ldn for ulcerative colitis
open revia 50 mg
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ: Νηπιαγωγός
Ορισμός: Ο νηπιαγωγός ασχολείται με την εκπαίδευση και αγωγή των παιδιών της προσχολικής ηλικίας.
Περιγραφή: Ο νηπιαγωγός φροντίζει για την ψυχοκινητική και νοητική ανάπτυξη των μικρών παιδιών, τα βοηθά να κατανοήσουν βασικές έννοιες αντίληψης του κόσμου που τα περιβάλλει και παράλληλα, τα ασκεί στον συντονισμό των κινήσεών τους.
Για το σκοπό αυτό δημιουργεί στο χώρο του νηπιαγωγείου ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον πλούσιο σε ερεθίσματα για τα παιδιά, χρησιμοποιώντας το παιγνίδι, το τραγούδι, την απαγγελία, τη διήγηση, το χορό, τη ζωγραφική, τη χειροτεχνία. Επίσης, παρακολουθεί τα παιδιά την ώρα του παιχνιδιού και του φαγητού, με σκοπό να συνηθίσουν στην τάξη και στην καθαριότητα και να προσαρμοστούν στην ομαδική ζωή.
Το καθήκον του νηπιαγωγού είναι να βοηθά το παιδί να κατανοήσει την έννοια της ομάδας, να ενταχθεί σε αυτήν, να μάθει να συνεργάζεται, να δημιουργεί και να συναγωνίζεται ευγενικά με τους συνομηλίκους του. Το ομαδικό παιγνίδι, η ατομική δημιουργία, η πνευματική άσκηση και η ψυχαγωγία, αποτελούν τα βασικά μέσα που χρησιμοποιεί στην εκπαιδευτική του δραστηριότητα.
Εκπαίδευση: Ο νηπιαγωγός μπορεί να έχει σπουδάσει στα αντίστοιχα Παιδαγωγικά Τμήματα των Πανεπιστημίων. Ακόμη, βρεφονηπιοκόμοι και βοηθοί νηπιαγωγοί, μπορούν να σπουδάσουν στα Τ.Ε.Ι. και στα Ι.Ε.Κ. αντίστοιχα.
Δεξιότητες: Είναι ένα επάγγελμα που απαιτεί γνώσεις, ικανότητες και ευαισθησία. Ο νηπιαγωγός χρειάζεται να αγαπά το παιδί, να διαθέτει υπομονή, ψυχραιμία, ήρεμο χαρακτήρα και καλή διάθεση, καθώς και την ικανότητα να μεταδίδει γνώσεις μέσω του παιγνιδιού και της δημιουργικής απασχόλησης.
Μέσα από τη δουλειά του πρέπει να εξασφαλίζει ένα κλίμα ελευθερίας και ασφάλειας, παραδοχής και σεβασμού της ατομικής προσπάθειας και να αποφεύγει ενέργειες που βασίζονται στην επίκριση, το ανταγωνιστικό πνεύμα, την απόρριψη της γνώμης του άλλου ή την άρνηση της φαντασίας.
Μέλλον: Η πληθώρα των αποφοίτων νηπιαγωγών καθιστά σχετικά δύσκολο το διορισμό τους στη δημόσια εκπαίδευση, αλλά υπάρχουν προοπτικές βελτίωσης λόγω της ανάπτυξης των υπηρεσιών πρόνοιας τα τελευταία χρόνια.
Περιβάλλον ενασχόλησης: Ο νηπιαγωγός μπορεί να απασχοληθεί στη δημόσια και ιδιωτική πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε δημόσιους και ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς, σε ιδρύματα φροντίδας για το παιδί, σε νοσοκομεία για παιδιά κ.λ.π. Ακόμη, μπορεί να ιδρύσει δικό του νηπιαγωγείο ή παιδικό σταθμό.
Επαγγελματικές συνθήκες: Το ευχάριστο περιβάλλον αποτελεί προϋπόθεση για τη λειτουργία ενός σύγχρονου νηπιαγωγείου. Οι χώροι όπου εργάζεται ο νηπιαγωγός, είναι συνήθως καλά θερμαινόμενοι, ήσυχοι, καθαροί και χαρούμενα διακοσμημένοι.
Ο νηπιαγωγός εργάζεται όρθιος και με συνεχώς τεταμένη την προσοχή, καθώς δεν του επιτρέπεται να αφαιρεθεί, έχοντας να κάνει με πολύ μικρά παιδιά που έχουν άγνοια των κινδύνων. Για αυτό, παρόλο που το επάγγελμα είναι ενδιαφέρον, γίνεται δύσκολο και κουραστικό.
Επαγγελματικές οργανώσεις: Ο συλλογικός φορέας που εκπροσωπεί το επάγγελμα είναι η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (Δ.Ο.Ε.)., εφόσον ο νηπιαγωγός εργάζεται στη δημόσια πρωτοβάθμια εκπαιδευση.
Γενικά σχόλια: Η φροντίδα και η εκπαίδευση των παιδιών που βρίσκονται στην τρυφερή προσχολική ηλικία, απαιτεί αγάπη για το επάγγελμα, πολύ υπομονή και αρκετή προσπάθεια από πλευράς του νηπιαγωγού, προκειμένου το παιδί να αναπτυχθεί ψυχοκινητικά και να αντιληφθεί τον εαυτό του και το περιβάλλον γύρω του.
Βασικός ρόλος του νηπιαγωγείου είναι η ενεργητική συμμετοχή του νηπίου στην οικοδόμηση της γνώσης, πράγμα που επιτυγχάνεται με τη συνεχή στήριξη και υποβοήθηση του νηπιαγωγού.
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Η πρώτη επαφή του παιδιού με ένα οργανωμένο κοινωνικό σύνολο, άλλο από το περιβάλλον της οικογένειας του, γίνεται στο νηπιαγωγείο και η νηπιαγωγός είναι αυτή που αναλαμβάνει να το βοηθήσει να ενταχθεί ομαλά σε αυτό.
Παράλληλα, το βοηθάει να αποκτήσει τις πρώτες γνώσεις για τον κόσμο που το περιβάλλει και ν' αναπτύξει τις ικανότητες του μέσα από το ομαδικό παιχνίδι και διάφορες δημιουργικές δραστηριότητες (π.χ. χορός, τραγούδι, ζωγραφική, χειροτεχνία.κ λ.π.).
Επίσης, το βοηθάει να μάθει να συμβιώνει σε μια μικρή κοινωνική ομάδα όπως είναι η τάξη του νηπιαγωγείου. Φροντίζει την ψυχοκινητική και διανοητική ανάπτυξη του παιδιού με στόχο την απόκτηση υγιούς προσωπικότητας.
Οι συνθήκες εργασίας εξαρτώνται από την κτιριακή υποδομή, τον εξοπλισμό και την οργάνωση του χώρου όπου εργάζονται.
Εξαρτώνται, επίσης, από το αν εργάζεται σε δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα ή ως ελεύθερος επαγγελματίας. Το ωράριο εργασίας εξαρτάται, επίσης, από το αν δουλεύει σε νηπιαγωγείο ή παιδικό σταθμό.
Η εργασία είναι αρκετά κουραστική διότι αναλαμβάνει την ευθύνη της φροντίδας και της επίβλεψη μικρών παιδιών.
Γι' αυτό πρέπει να αγαπά ει πολύ τα παιδιά, να έχει υπομονή μαζί τους, να τα καταλαβαίνει και να έχει την επιθυμία να τα βοηθήσει ν' αναπτύξουν την προσωπικότητα τους. Επίσης, πρέπει να είναι τρυφερή και στοργική μαζί του ς και προσεκτική. Πρέπει να είναι άτομο κοινωνικό, να έχει οργανωτικές ικανότητες καινά εμπνέει εμπιστοσύνη.
ΠΗΓΗ:ΝΕΣΤΩΡ
Επάγγελμα: ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Η ομαλή διαδικασία ένταξης του παιδιού από το περιβάλλον της οικογένειας σε αυτό ενός οργανωμένου κοινωνικού συνόλου, όπως είναι το σχολείο, επιβάλλει την ύπαρξη ενός ενδιάμεσου κρίκου, του νηπιαγωγείου. Η νηπιαγωγός δηλαδή (επειδή θεωρείται κατά κανόνα γυναικείο επάγγελμα, παρόλο που και οι άντρες έχουν αρχίσει να το ασκούν τα τελευταία χρόνια) είναι ο ειδικός παιδαγωγός που θα αναλάβει τα παιδιά προσχολικής ηλικίας και θα τα βοηθήσει να αποκτήσουν τις πρώτες γνώσεις για τον κόσμο που τα περιβάλλει αλλά και τους τρόπους συμβίωσης, οργάνωσης και κατανόησης σε μια μικρή κοινωνική ομάδα, όπως είναι η τάξη του νηπιαγωγείου.
Γι' αυτό το λόγο φροντίζει για την αρμονική ανάπτυξη των ικανοτήτων του παιδιού μέσα από το ομαδικό παιχνίδι, την ατομική δημιουργία, την πνευματική άσκηση και την ψυχαγωγία (π.χ. τραγούδι, χορός, ζωγραφική, χειροτεχνία κ.λπ.), με στόχο να αποκτήσει ολοκληρωμένη και στέρεη προσωπικότητα.
Εκτός από την προσχολική εκπαίδευση μπορεί να ασχοληθεί με την επιστημονική έρευνα σε θέματα εκπαίδευσης και αγωγής.
Συνθήκες Εργασίας:
Τα νηπιαγωγεία πρέπει να είναι ευχάριστοι χώροι, άπλετα φωτισμένοι, διακοσμημένοι με χαρούμενα χρώματα και κυρίως φροντισμένοι με σκοπό τα παιδιά να νιώθουν όμορφα στο περιβάλλον τους. Τα νηπιαγωγεία, ωστόσο, συχνά δεν πληρούν όλες τις προαναφερόμενες προϋποθέσεις, κάποιες φορές μάλιστα οι χώροι είναι ακατάλληλοι, με αποτέλεσμα η νηπιαγωγός να διαμορφώνει η ίδια το χώρο δημιουργώντας καλύτερες συνθήκες για τα παιδιά. Η εργασία είναι αρκετά κουραστική καθώς αναλαμβάνει τη φροντίδα μικρών παιδιών, που δεν είναι σε θέση πάντα να αυτοεξυπηρετούνται.
Ιδιαίτερα Προσωπικά Χαρακτηριστικά και Ικανότητες:
Το έργο που επιτελεί η νηπιαγωγός είναι σημαντικό, καθώς συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη του παιδιού και, πρώτα απ? όλα, πρέπει να έχει επίγνωση του ρόλου της. Επομένως, πρέπει να αγαπά τα παιδιά, ώστε να ασχολείται με υπομονή, ηρεμία και καλή διάθεση μαζί τους. Χρειάζεται να συμμετέχει ακούραστα στα παιχνίδια των παιδιών, ώστε μέσω αυτών να μεταδίδει τις γνώσεις της.Πρέπει να διαθέτει κοινωνικότητα και να εμπνέει εμπιστοσύνη, όπως και να επιβάλλεται με το διάλογο και την πειθώ.
Σπουδές:
Η εκπαίδευση των νηπιαγωγών μπορεί να γίνει στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, στο Τμήμα Επιστημών Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης (παράρτημα Αλεξανδρούπολη), στο Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου (παράρτημα Ρόδος), στα Παιδαγωγικά Τμήματα Προσχολικής Εκπαίδευσης των Πανεπιστημίων Θεσσαλίας (παράρτημα Βόλος) και Κρήτης (παράρτημα Ρέθυμνο), στα Παιδαγωγικά Τμήματα Νηπιαγωγών των Πανεπιστημίων Ιωαννίνων και Δυτικής Μακεδονίας (παράρτημα Φλώρινα), στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πάτρας καθώς και στο Τμήμα Επιστημών της Αγωγής (κατεύθυνση Νηπιαγωγοί) του Πανεπιστημίου Κύπρου.
Η διάρκεια των σπουδών είναι οχτώ εξάμηνα και οι πτυχιούχοι των τμημάτων αυτών μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο των ενδιαφερόντων τους.
Οι πτυχιούχοι των τμημάτων αυτών μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο ενδιαφερόντων τους, στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Σπουδές επίσης μπορούν να γίνουν σε ΙΕΚ, ή Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών, με διαφορετικό επίπεδο σπουδών, με την προϋπόθεση όμως ότι οι τίτλοι σπουδών αναγνωρίζονται από τον ΔΟΑΤΑΠ και το ΣΑΕΙΤΤΕ ως ισότιμοι και αντίστοιχοι των ελληνικών για την κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων και προσόντων.
Επαγγελματικά Δικαιώματα:
Τα επαγγελματικά δικαιώματα του/ της Νηπιαγωγού προβλέπονται από τον Ν. 1566/1985, άρθρο 12 (ΦΕΚ 167/τ. Α/1985) και το ΠΔ 24/1991 (ΦΕΚ 9/τ. Α/4-2-1991), τον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα και τον Διαρκή Εκπαιδευτικό Κώδικα, εφόσον είναι διορισμένος/ η στο Δημόσιο.
Τομείς Απασχόλησης και Προοπτικές Αγοράς Εργασίας:
Μπορεί να εργαστεί σε δημόσια και ιδιωτικά νηπιαγωγεία, παιδικούς σταθμούς (δημόσιους, ιδιωτικούς, δημοτικούς, οργανισμών, ασφαλιστικών ταμείων κ.λπ.), ιδρύματα φροντίδας παιδιών, νοσοκομεία παίδων· ως ελεύθερος επαγγελματίας με δικό του νηπιαγωγείο. Το ισοζύγιο του επαγγέλματος είναι αρνητικό εξαιτίας του μεγάλου όγκου των αδιόριστων νηπιαγωγών. Βέβαια, βρίσκουν επαγγελματικές διεξόδους σε βρεφονηπιακούς σταθμούς και σε άλλα ιδρύματα ή οργανισμούς φροντίδας παιδιών.
Πηγές Πληροφόρησης:
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: Πανεπιστήμιο Αθηνών, Ναυαρίνου 13Α, 106 80 Αθήνα, τηλ.: 210/3688196, http://www.ecd.uoa.gr/
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: Πανεπιστημιούπολη, 54006 Θεσσαλονίκη, τηλ.: 2310/995064, 995065, http://www.auth.gr/nured/
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, παράρτημα Φλώρινας, 53100 Φλώρινα: τηλ.: 23850/22471, http://nured-fl.auth.gr/
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Πανεπιστημιούπολη-Δουρούτη, 45110 Ιωάννινα, τηλ.:26510/97188-9, http://www.uoi.gr/gr/schools/nipia/univ.htm
Πανεπιστήμιο Πάτρας: Πανεπιστημιούπολη, 26110 Πάτρα, τηλ.: 26510/997645, http://www.upatras.gr
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης: Νέα Χιλή, 68100 Αλεξανδρούπολη, τηλ.: 25510/39623, http://www.psed.duth.gr
Πανεπιστήμιο Κρήτης: Πανεπιστημιούπολη Ρεθύμνου, 74100 Ρέθυμνο, τηλ.: 28310/77650-2, http://www.edc.uoc.gr
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Λεωφ. Δημοκρατίας, 85100 Ρόδο, τηλ.:22410/99100, http://www.rhodes.aegean.gr/gr/index.htm
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: Αργοναυτών και Φιλελλήνων, 38221 Βόλος, τηλ.: 24210/74802, 74804, http://www.ece.uth.gr/
Πανεπιστήμιο Κύπρου: Τ.Θ. 20537, Τ.Κ. 1678 Λευκωσία, τηλ.: 00357-22894000, φαξ: 00357-22894463, htpp://www.ucy.ac.cy
Π.Ε.Ι.Ι.Ε.Κ.: Στουρνάρη 53, 104 32 Αθήνα, τηλ.: 210/5225565, fax: 210/5228966.
ΔΟΑΤΑΠ - Αθήνας (Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρηρης), Αγ. Κωνσταντίνου 54, ΤΚ. 10437, τηλ. κέντρο: 210-5281000, fax: 210-5239525, 210-5239679, e-mail: information@doatap.gr
ΔΟΑΤΑΠ - Θεσσαλονίκης (Διεπιστημονικός Οργανισμός Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρηρης),Υπ. Μακεδονίας Θράκης - Διοικητήριο, ΤΚ. 54123, τηλ.: 2310-379371-2, fax: 2310-379374, e-mail: thessaloniki@doatap.gr.
ΣΑΕΙΤΤΕ (Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικής Ισοτιμίας Τίτλων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης), Αθήνα Πανεπιστημίου 67 (5ος όροφος), Τ.Κ. 105 64, τηλ: 210-3243923, fax: 210-3316651, http://www.srpq.gr, e-mail: srpq@otenet.gr.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι η μελέτη, ο σχεδιασμός, η εφαρμογή και η αξιολόγηση σύγχρονων προγραμμάτων και συστημάτων ανάπτυξης και εκπαίδευσης παιδιών προσχολικής ηλικίας με ειδικές ανάγκες.
Ειδικότερα, ο ψυχολόγος αυτός ασχολείται με τη διάγνωση, την πρόληψη και την ψυχοπαιδαγωγική αντιμετώπιση αναπτυξιακών δυσκολιών και ειδικών διαταραχών που παρουσιάζουν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας με ειδικές ανάγκες. Προτείνει, οργανώνει και υλοποιεί αναπτυξιακά προγράμματα αγωγής και εκπαίδευσης παιδιών που αντιμετωπίζουν συγκεκριμένα προβλήματα, επιχειρώντας να βελτιώσει την καθημερινότητά τους και να διευκολύνει τη διαδικασία μάθησης και προσαρμογής στο περιβάλλον.
Παράλληλα, στα επαγγελματικά του καθήκοντα περιλαμβάνεται και η ψυχοπαιδαγωγική συμβουλευτική σε εκπαιδευτικούς, αλλά και η συμβουλευτική υποστήριξη των γονέων για την αντιμετώπιση επιμέρους δυσκολιών και προβλημάτων προσαρμογής του παιδιού στα πλαίσια της τάξης και της σχολικής ζωής γενικά.
Επίσης, ασχολείται με την έρευνα, το σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων πρωτογενούς και δευτερογενούς πρόληψης και προαγωγής της ψυχικής υγείας στο χώρο του σχολείου και της οικογένειας και αξιοποιεί τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας στη διαδικασία της αγωγής και της παιδαγωγικής της ενσωμάτωσης. Επιπλέον, συνεργάζεται με άλλους επιστήμονες, όπως παιδοψυχολόγους, παιδίατρους, νευρολόγους, ειδικούς δυσλεξίας και λογοθεραπείας κ.ά. για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στη δουλειά του.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΜΨΥΧΩΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι η εφαρμογή σύγχρονων παιδαγωγικών, ψυχολογικών και κοινωνικών μεθόδων και τεχνικών για την αποτελεσματική εκπαίδευση και ενίσχυση παιδιών σε ποικίλα κοινωνικοπολιτισμικά θέματα.
Ειδικότερα, πραγματοποιεί παρεμβάσεις σε εκπαιδευτικό πλαίσιο εφαρμόζοντας βασικές αρχές γνωστικών, συμπεριφοριστικών και κοινωνικών θεωριών μάθησης με στόχο την παραγωγή νέας γνώσης αναφορικά με τη μάθηση, τις γνωστικές δεξιότητες, τη διαχείριση της πληροφορίας, την ενεργητική συμμετοχή των παιδιών στη διαδικασία της μάθησης κ.λπ.
Στα επιστημονικά του ενδιαφέροντα εντάσσονται έννοιες όπως παιδί και κοινωνικοποίηση, πολυπολιτισμικές παράμετροι στην αντίληψη της έννοιας του χώρου και χρόνου από τα παιδιά, η έννοια του αριθμού και η διδακτική διαχείριση των λαθών, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτικές προεκτάσεις και προτάσεις, κοινωνικές συνιστώσες της μαθηματικής εκπαίδευσης, ψυχική αντοχή παιδιών που έχουν βιώσει στρεσογόνες εμπειρίες, όπως η μετανάστευση, το διαζύγιο γονέων, η υιοθεσία, η φτώχεια κ.τ.λ., σχολική και μη σχολική μάθηση, στρατηγικές μάθησης και διδακτικές προσεγγίσεις, οι νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία της εκπαίδευσης κ.ά.
Βασικός σκοπός αυτών των μελετών είναι να εντοπιστούν οι ατομικοί, οικογενειακοί και κοινωνικοί παράγοντες που λειτουργούν προστατευτικά για την ψυχική υγεία των παιδιών και την ψυχολογική επάρκειά τους.
Οι μελέτες αυτές δίνουν τη δυνατότητα στον ειδικό να σχεδιάσει, να οργανώσει και να αξιολογήσει καινοτομικά προγράμματα πρωτογενούς πρόληψης και εμψύχωσης, σε συνεργασία με άλλους διεπιστημονικούς επαγγελματίες, όπου δίνεται έμφαση στην ενίσχυση των προστατευτικών παραγόντων στις περιπτώσεις των παιδιών που βρίσκονται σε υψηλό κίνδυνο να παρουσιάσουν δυσκολίες προσαρμογής στο κοινωνικοπολιτισμικό περιβάλλον.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Ασχολείται με την ψυχοσωματική εξέλιξη, τη διαπαιδαγώγηση και κοινωνικοποίηση των παιδιών από τις πρώτες μέρες της ζωής τους μέχρι την ηλικία των έξι ετών. Βασικό του καθήκον είναι η συμμετοχή των παιδιών στις καθημερινές δραστηριότητες του παιδικού σταθμού που έχουν σκοπό να προσφέρουν στο παιδί γνώσεις και εμπειρίες.
Οι εμπειρίες αυτές θα βοηθήσουν το παιδί να αναπτύξει τις πνευματικές του ικανότητες, τη φαντασία, την παρατηρητικότητα, τη δημιουργικότητα, και να ωριμάσει συναισθηματικά και ψυχοκινητικά. Είναι υπεύθυνος για την τήρηση όλων των κανόνων υγιεινής και ασφαλείας και φροντίζει για την υποδοχή, την καθαριότητα, τη διατροφή, την ξεκούραση και την αναχώρηση των παιδιών από το χώρο του σταθμού. Πρέπει να είναι πολύ προσεκτικός με τη συμπεριφορά των παιδιών και να ενημερώνει τους υπεύθυνους, όταν αντιλαμβάνεται παράξενες αντιδράσεις ή παθολογικά συμπτώματα. Συντάσσει εκθέσεις και τηρεί τα βιβλία που αφορούν την καθημερινή λειτουργία του σταθμού.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η αξιολόγηση εκπαιδευτικών δράσεων, υπηρεσιών και προϊόντων για την προσχολική ηλικία και για άλλους ειδικούς πληθυσμούς, εμπλουτίζοντας την εκπαίδευσή τους με κοινωνική ευαισθησία και προοπτική.
Ειδικότερα, ο ειδικός αυτός μελετά διάφορες διεπιστημονικές προσεγγίσεις στη διαμόρφωση του ρόλου του φύλου, εξετάζοντας θέματα φύλου και εκπαίδευσης, φύλου και απασχόλησης, φύλου και θετικών επιστημών - νέων τεχνολογιών κ.ά.. Δίνει έμφαση στο νέο κοινωνικοοικονομικό και τεχνολογικό περιβάλλον στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και οργανώνει συστηματικές επιστημονικές έρευνες, επιχειρώντας να συνεισφέρει στην παραγωγή νέας επιστημονικής γνώσης σχετικά με την προώθηση την ισότητας των φύλων σε όλους του τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας.Συνεργάζεται με άλλους εξειδικευμένους επιστήμονες στην προσπάθειά του να συλλέξει πληροφορίες και «καλές πρακτικές» για την ισότητα των φύλων στο χώρο της εργασίας και της εκπαίδευσης.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η μελέτη νέων μορφών εκπαίδευσης (εκπαίδευση από απόσταση, διά βίου εκπαίδευση, εκπαίδευση ενηλίκων, επαγγελματική κατάρτιση κ.λπ.), και απασχόλησης (τηλε-εργασία, μερική απασχόληση, άτυπες μορφές απασχόλησης, κ.λ.π.), όπως έχουν διαμορφωθεί στην εποχή της Κοινωνίας της Γνώσης και της Πληροφορίας σε σχέση με την ισότητα των φύλων στα πλαίσια του mainstreaming.
Τέλος, είναι δυνατόν να ασχολείται και με την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για επιχειρήσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα Φύλου, Νέων Μορφών Εκπαίδευσης και Νέων Μορφών Απασχόλησης αξιοποιώντας σύγχρονα τεχνολογικά μέσα, ηλεκτρονικές πλατφόρμες μάθησης και σύγχρονης και ασύγχρονης επικοινωνίας, που προάγουν την ομαδική εργασία, τη συνεργατική μάθηση και τη διαδραστική επικοινωνία.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
Επάγγελμα: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Περιγραφή Επαγγέλματος:
Αντικείμενο της εργασίας του είναι η μελέτη, η οργάνωση, η υλοποίηση και η αξιολόγηση σύγχρονων προγραμμάτων και ψυχοπαιδαγωγικών δραστηριοτήτων με στόχο τη διευκόλυνση της ένταξης των παιδιών προσχολικής ηλικίας από το οικογενειακό περιβάλλον στη σχολική κοινότητα.
Ειδικότερα, ο ψυχοπαιδαγωγός προσχολικής ηλικίας σχεδιάζει ολοκληρωμένα προγράμματα αγωγής και εκπαίδευσης παιδιών, υποβοηθώντας την αρμονική ανάπτυξή τους, την έκφραση της δημιουργικότητας τους, την πνευματική και σωματική άσκησή τους, επιχειρώντας την ομαλή προσαρμογή τους σε ένα οργανωμένο κοινωνικό σύνολο, αλλά και την ισόρροπη ανάπτυξη της προσωπικότητας και του ψυχισμού τους.
Παράλληλα, στα επαγγελματικά του καθήκοντα περιλαμβάνεται και η ψυχοπαιδαγωγική συμβουλευτική υποστήριξη των γονέων για την αντιμετώπιση επιμέρους δυσκολιών και προβλημάτων προσαρμογής του παιδιού στο σχολικό πλαίσιο.
Επίσης, ασχολείται με την έρευνα, το σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων πρωτογενούς και δευτερογενούς πρόληψης και προαγωγής της ψυχικής υγείας στο χώρο του σχολείου και της οικογένειας και αξιοποιεί τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας διευκολύνοντας τη διαδικασία της μάθησης και γενικότερα της προσαρμογής στο σχολικό περιβάλλον. Επιπλέον, συνεργάζεται με άλλους επιστήμονες, όπως παιδοψυχολόγους, παιδίατρους κ.ά. για καλύτερα αποτελέσματα.
(Πηγή:Βάση δεδομένων ΟΑΕΔ)
ordering abortion pills to be shipped to house
link abortion pill online purchase