ΔΙΕΘΝΩΝ & ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ - ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΔΙΕΘΝΟΛΟΓΟΣ - ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ
Σκοπός Τμήματος
Προγράμματα Σπουδών
Αγορά Εργασίας
Μονογραφία
Επ. Δικαιώματα
Η καλλιέργεια και ανάπτυξη του επιστημονικού πεδίου που αφορά τις οικονομικές σχέσεις μεταξύ κρατών, οργανισμών. Καταρτίζει επιστήμονες ειδικευμένους στις πολύμορφες οικονομικές σχέσεις της Ελλάδας με άλλα κράτη και οργανισμούς. Ιδιαίτερη έμφαση δίνει το πρόγραμμα σπουδών στα μαθήματα (γνωστικά αντικείμενα) που αφορούν τα οικονομικά θέματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το ακαδημαϊκό πρόγραμμα του Τμήματος οδηγεί προς δύο διαφορετικές κατευθύνσεις εξειδίκευσης.
α) Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Οικονομικές Σπουδές
β) Πολιτικές Σπουδές και Διπλωματία
Ο σκοπός του ακαδημαϊκού προγράμματος του Τμήματος είναι διπλός.
 
Αφ' ενός μεν να εκπαιδεύσει τους φοιτητές στο σύγχρονο περιβάλλον των Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σχέσεων, αφ' ετέρου να τους προσανατολίσει για εξεύρεση εργασίας στους τομείς της Εξωτερικής Πολιτικής, Διπλωματίας, Άμυνας και στις υπηρεσίες και τους οργανισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
cytotec abortion abortion pill buy online abortion pill online purchase
how to cheat on husband dating for married people find an affair
reasons married men cheat why do married men cheat I cheated on my boyfriend
how often do women cheat on their husbands online how many women cheat on their husbands
women who cheat on their husband cheat on wife unfaithful husband
click click here wives cheat
viagra vs cialis real life comparisons go click here
generic mexico pharmacy viagra open link
redirect read why do married men cheat on their wives
women who cheat on their husband open women affair
married men cheat signs of unfaithful husband read here
women who cheat why women cheat on their husbands reasons why women cheat on their husbands
infidelity in marriage infidelity in marriage redirect
website my wife cheated why women cheat on men they love
order abortion pill online morning after pill abortion how much for an abortion pill
pregnancy medications abortion ethics termination pregnancy pill
why do men cheat on their girlfriends go did my girlfriend cheated on me
married affairs sites click my wife cheated now what
adult anal sex stories go food sex stories
where do you have an abortion open what is an abortion like
free spy on cell phone read spyware for android cell phones
walgreens transfer prescription coupon open photo coupon code walgreens
dating site for married people read reasons people cheat
walgreens photo online coupon yodotnet.com free pharmacy discount card
free drug coupons click rx prescription coupons
prescription drug coupon read walgreens photo promo
viagra free sample coupons gallaghermalpractice.com free prescription cards discount
viagra coupons from pfizer go printable viagra coupon
drug coupon card click prescription drugs discount cards
discount drug coupon 1world2go.com coupons prescriptions
can i take mobic with tylenol site can i take mobic with tylenol
is there an abortion pill over the counter abortion pill aborted fetus
doxycycline doxycycline doxycycline
how much does it cost for an abortion go how do they do abortions
linzess patient assistance bystolic coupon save up to $20 bystolic coupon card
generic bystolic alternative tudorza patient assistance bystolic coupons
sumatriptan succ sumatriptan succ sumatriptan succ
cialis dosage 20mg for site cialis dosing for
diabetes effect on male sexuality diabetes type 2
drug discount coupons click prescription savings card
amoxicillin wiki amoxicillin orifarm amoxicillin wiki
renovacion renovacion de visa renovacion paro
canesten gyno tablet click canesten creme
suprax link supraxone injection
celebrex dosage markthrice.com celebrex generic name
free cialis coupons click free cialis samples coupon
cialis coupons and discounts acnc.com free cialis coupon
trialect opinion trialect opinion trialect
new prescription coupon prescription drugs coupons cialis.com coupon
discount coupon for cialis andreinfo prescription discount coupons
how to have an abortion pill after abortion pill abortion pill information
stemetil im dose harshpande.net stemetil side effects
amoxicillin dermani haqqinda achieveriasclasses.com amoxicilline
buy abortion pill cicg-iccg.com herbal abortion pill
amoxicillin antibiyotik fiyat amoxicillin 1000 mg amoxicilline
cialis walgreen coupon thebaileynews.com cialis cvs coupon
potenzmittel online kaufen http://viagrakaufenapothekeosterreich.com/ rezeptfreie potenzmittel aus der apotheke
priligy thailand priligy 60 mg priligy kokemuksia
neurontin 100 mg pallanuoto.dinamicatorino.it neurontin alkohol
clomid proviron pct clomid testosterone clomid proviron pct
abortion pills cost cytotec abortion abortion pill risks
teen abortion pill average abortion pill cost abortion pill recovery
how much does an abortion pill cost acnc.com abortion pill clinics in houston
clomid cycle partickcurlingclub.co.uk clomid cycle
voltaren ampul voltaren ampul voltaren
anti abortion pill side effects of abortion pill history of abortion pill
cialis wiki cialis 20 mg cialis 20 mg
discount prescriptions coupons cialis trial coupon cialis manufacturer coupon 2016
lamisil crema precio crownlimos.ca lamisil comprimidos
viagra recenze site.cegep-rimouski.qc.ca viagra koupit
history of abortion pill abortion pill abortion pill
free cialis coupon prescription drug coupons cialis coupons printable
feldene flash feldene d feldene gel
abortion pill services abortion pill rights first trimester abortion pill
cheap abortion pill spontaneous abortion pill price of an abortion pill
price of abortion pill side effects of abortion pill partial birth abortion
abortion pill centers price of an abortion pill abortion pill risks
amoxicillin nedir accuton.com amoxicillin nedir
acetazolamide cerebral edema bilie.org acetazolamide blood brain barrier
abortion pill process alpinmontservis.cz how do abortion pill work
opiate implant blocker blog.dotnetnerd.dk how does naltrexone make you feel
naltrexone endorphins naltrexone cancer naltrexone side effects depression
once a month shot for opiate addiction revia generic ldn benefits
low dose naltexone go what happens if you drink on naltrexone
low dose naltrexone breast cancer read neltrexone
naltrexone low dose lowdosenaltrexone who can prescribe naltrexone
naltrexone depression skydtsgaard.dk low dose naltrexone infertility
naltrexone challenge test zygonie.com implant treatment for alcoholism
how long does naltrexone take to work use of naltrexone narcan challenge test
low dose naltrexone uses guitar-frets.com drinking while taking naltrexone
mildin og alkohol edanmarkhalsbrand.site mildin creme
ΑΓΓΛΙΚΑ
Τα Τμήματα για τα οποία απαιτείται εξέταση στην αγγλική γλώσσα είναι: Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών των Πανεπιστημίων Παντείου και Πειραιά, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών και Πολιτικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Εφαρμογών Ξένων Γλωσσών στη Διοίκηση και στο Εμπόριο του ΤΕΙ Ηπείρου, Τουριστικών Επιχειρήσεων των ΤΕΙ και Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου και Αγίου Νικολάου Κρήτης, Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά και του Τμήματος Τουρκικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κύπρου, Αγγλικής Φιλολογίας των Πανεπιστημίων Αθηνών, Θεσσαλονίκης και Κύπρου, Μετάφρασης και Ερμηνείας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Η εξέταση αποτελείται από τρία μέρη: Α. Αγγλικό κείμενο προς μετάφραση (25 μονάδες). Β. Ερωτήσεις κατανόησης (Β1 - 15 μονάδες) και ανάπτυξης (Β2 - 15 μονάδες). Γ. Παραγωγή γραπτού λόγου (έκθεση - 45 μονάδες). Ας τα δούμε αναλυτικά: Όσον αφορά το προς μετάφραση κείμενο (Α), το ζητούμενο είναι να αποδοθεί το αγγλικό πρωτότυπο στα ελληνικά με "τη μορφή που θα έπρεπε να έχει αν επρόκειτο να δημοσιευθεί σε ελληνικό έντυπο". Αυτό δεν το έχεις αντιμετωπίσει ξανά και γι' αυτό θα σου φανεί - και είναι - δύσκολο! Τα συνήθως απαιτητικά αποσπάσματα προέρχονται από βρετανικά ή αμερικανικά περιοδικά, εφημερίδες και βιβλία. Τι προσέχεις; Δεν μεταφράζεις όπως στα Αρχαία. Ενώ στα Αρχαία το αδίδακτο κείμενο πρέπει να βρίσκεται από πλευράς σύνταξης και μετάφρασης πολύ κοντά στο πρωτότυπο, στα Αγγλικά αυτό που χρειάζεται είναι ένα ρέον κείμενο, όπως θα το διάβαζες σε αντίστοιχο ελληνικό έντυπο ή βιβλίο. Οι ερωτήσεις κατανόησης (Β1) συνήθως είναι τρεις. Κατά κανόνα η πρώτη ζητά έναν τίτλο για το κείμενο. Η δεύτερη είναι μια γενική ερώτηση για το κείμενο και η τρίτη ζητά να ερμηνευθεί μία συγκεκριμένη φράση του κειμένου. Οι ερωτήσεις ανάπτυξης (Β2) είναι τρεις (50 περίπου λέξεις η καθεμία) με θέματα συναφή με το προς μετάφραση κείμενο. Η παραγωγή γραπτού λόγου (Γ) είναι κάτι που λίγο πολύ ξέρεις καλά: αυτό που σου ζητείται είναι η άποψή σου για κάποιο θέμα κοντά στα ενδιαφέροντά σου, όπως για παράδειγμα η γνώμη σου για την επίδραση των Η/Υ ή της τηλεόρασης στη ζωή μας. Η βαθμολογία στην κλίμακα 1-100 κατανέμεται ως ακολούθως: - Η πρώτη ενότητα βαθμολογείται με 25 μονάδες. - Η δεύτερη ενότητα βαθμολογείται με 30 μονάδες που κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ομάδα ερωτήσεων. Οι 15 μονάδες της κάθε ομάδας ερωτήσεων κατανέμονται στις τρεις ερωτήσεις της ομάδας ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας κάθε ερώτησης. - Η τρίτη ενότητα βαθμολογείται με 45 μονάδες. Η εξέταση κάθε ειδικού μαθήματος Ξένης Γλώσσας θα γίνεται από το ακαδημαϊκό έτος 2010-11 ως εξής: 1.ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Δίνεται στους υποψήφιους αυθεντικό κείμενο έκτασης περίπου 330?370 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων κ.λπ. Το περιεχόμενο του κειμένου είναι γενικού ενδιαφέροντος. Προτιμούνται θέματα σχετικά με την εκπαίδευση, τον επαγγελματικό προσανατολισμό, το περιβάλλον, τις ανθρώπινες σχέσεις, την οικογένεια, τα ταξίδια, τις διακοπές, τα προϊόντα νέας τεχνολογίας, την υγεία, τις διατροφικές συνήθειες και την ψυχαγωγία. Δίνονται 8?10 ερωτήσεις επί του κειμένου. α) Οι τρεις?τέσσερις (3?4) πρώτες απαιτούν μια "σύντομη απάντηση". Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί το γενικό νόημα του κειμένου, καθώς και το πεδίο αναφοράς του ή το συγκειμενικό του πλαίσιο (δηλαδή ποιος γράφει σε ποιον και για ποιο σκοπό, πού δημοσιεύεται το κείμενο, κ.λπ.). Kατά τη βαθμολόγηση των σύντομων αυτών απαντήσεων δεν λαμβάνονται υπόψη τα ορθογραφικά και γραμματικά λάθη εφόσον αυτά δεν εμποδίζουν την επικοινωνία, δηλαδή την κατανόηση της απάντησης από το βαθμολογητή. β) Οι υπόλοιπες είναι του τύπου "πολλαπλή επιλογή", δηλαδή ερωτήσεις που απαιτούν από τον υποψήφιο να επιλέξει μεταξύ τριών (3) δυνατών απαντήσεων. Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί επιμέρους νοήματα του κειμένου, ρητά ή υπαινικτικά διατυπωμένα. Η κατανόηση γραπτού λόγου βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται στην κάθε ερώτηση με απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων. 2.ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ Δίνονται τρεις (3) δραστηριότητες/ασκήσεις με στόχο τον έλεγχο της ικανότητας του υποψηφίου να χρησιμοποιεί τη γλώσσα με τρόπο ορθό και κατάλληλο για την κάθε περίσταση. Η κάθε δραστηριότητα/άσκηση περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις. Ειδικότερα ελέγχονται: α) Η λεξιλογική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο λέξης). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τις κατάλληλες λέξεις από άποψη σημασίας, κρίνοντας από τα συμφραζόμενα, με τρόπο ορθό από άποψη γραμματικής. Τύπος εξέτασης: "συμπλήρωση" ή/και "αντιστοίχιση". β) Η γραμματική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο πρότασης). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τη γλώσσα με γραμματική ορθότητα στο επίπεδο της πρότασης. Τύπος εξέτασης: "συμπλήρωση". γ) Η πραγματολογική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο κειμένου). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα στοιχεία εκείνα που εξυπηρετούν τη συνοχή και συνεκτικότητα του λόγου. Τύπος εξέτασης: "αντιστοίχιση" ή/και "τοποθέτηση στη σωστή σειρά". Οι δραστηριότητες/ασκήσεις με τις οποίες ελέγχεται η γλωσσική επίγνωση δεν έλκονται υποχρεωτικά από το κείμενο της εξέτασης. Η γλωσσική επίγνωση βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ερώτηση δηλαδή δύο (2) μονάδες κάθε ερώτηση. 3.ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Δίνεται στους υποψήφιους ένα θέμα και τους ζητείται να συντάξουν, στην ξένη γλώσσα, κείμενο έκτασης περίπου 180?200 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων, κ.λπ. Το θέμα διατυπώνεται κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να προσδιορίζεται με σαφήνεια τόσο η γενική περίσταση επικοινωνίας (δηλαδή με ποια ιδιότητα γράφει ο υποψήφιος, σε ποιον απευθύνεται, ποια σχέση υποτίθεται ότι έχουν μεταξύ τους, κ.λπ.), όσο και η λεκτική/ές πράξη/εις που πρέπει να αναπτύξει ο υποψήφιος (π.χ. να χαιρετήσει, να περιγράψει κάτι, να διηγηθεί κάτι που συνέβη, να διατυπώσει μιαν άποψη ή επιχειρήματα για κάτι, κ.λπ.). Η παραγωγή γραπτού λόγου μπορεί να είναι περιγραφή ή/και διήγηση ή/και έκφραση άποψης ή/και διατύπωση επιχειρηματολογίας. Το θέμα της παραγωγής γραπτού λόγου δεν πρέπει να έχει συνάφεια με το περιεχόμενο του κειμένου το οποίο δίνεται για την κατανόηση του γραπτού λόγου. Η παραγωγή γραπτού λόγου βαθμολογείται με σαράντα (40) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα.
read women cheat husband website
most women cheat married men dating wives that cheat
women who cheated signs of unfaithful husband read
how to catch a cheat cheat on my wife online
link cheater online
how to cheat with a married woman women cheat husband women who cheat on husbands
ΓΑΛΛΙΚΑ
Τα γαλλικά, αν και δεν ανήκουν στα βασικά μαθήματα των Πανελληνίων και εξετάζονται σαν ειδικό μάθημα, αποτελούν το εισιτήριο για την εισαγωγή των υποψηφίων σε Σχολές όπως η Γαλλική Φιλολογία, τα ΜΜΕ, τα Μεταφραστικά Τμήματα. Για τα γαλλικά θεωρείται αναγκαίο ένα επίπεδο γνώσης όχι κάτω του Sorbonne Ι. Ωστόσο, ένας υποψήφιος δεν μπορεί να αρκεσθεί στο δίπλωμά του και να παρουσιαστεί χωρίς άλλη προετοιμασία και τούτο διότι υπάρχουν ορισμένες επιπλέον απαιτήσεις στις εξετάσεις, με τις οποίες οι μαθητές δεν είναι εξοικειωμένοι. Ας τις δούμε αναλυτικά: - Στους υποψηφίους δίνεται ένα κείμενο, συνήθως άρθρο από εφημερίδα ή περιοδικό, σχετικό με την τρέχουσα καθημερινότητα και τα προβλήματά της. Αυτό θα πρέπει να μεταφραστεί στα ελληνικά όχι λέξη προς λέξη, αλλά σε ρέοντα φυσικό λόγο σαν να πρόκειται να δημοσιευτεί σε έντυπο και να είναι κατανοητό από το ευρύτερο κοινό. Οι μαθητές δεν είναι εξοικειωμένοι με τη μετάφραση κειμένων, έχουν την τάση να μεταφράζουν κατά λέξη και συνεπώς ξεφεύγουν από το ζητούμενο. Η προετοιμασία τους λοιπόν στο καινούργιο αυτό αντικείμενο θεωρείται αναγκαία. - Στο ίδιο αυτό κείμενο δίνονται 3 ερωτήσεις κατανόησης και ακολουθούν 3 γραμματικές παρατηρήσεις που είναι στο επίπεδο των γνώσεων του διπλώματος που αναφέραμε προηγουμένως, πλην όμως η διατύπωση διαφέρει από την τυποποιημένη γραμματική άσκηση και χρειάζεται κι εδώ μια μικρή προετοιμασία ώστε να γίνει κατανοητό το ζητούμενο. -Ακολουθεί η παρουσίαση μιας παραγράφου που δεν θα ξεπερνάει τη μιάμιση σελίδα ή δεν θα είναι μικρότερη της μισής, αλλά που τότε θα είναι περιεκτική σε ύφος και περιεχόμενο. Το θέμα της έχει σχέση με την καθημερινότητα, τα ενδιαφέροντα των νέων αυτής της ηλικίας και οι υποψήφιοι καλούνται να εκφραστούν και να πάρουν θέση. Αυτή έχει και την υψηλότερη βαθμολογία. Εκείνο που πρέπει να ξέρουν οι υποψήφιοι είναι ότι δεν απαιτούνται υψηλά νοήματα και βαθυστόχαστες αναλύσεις, αλλά απλές, εύληπτες, κατανοητές προτάσεις με στρωτή έκφραση και λόγο. Ο βαθμολογητής εκτιμά και στο σύνολο ένα γραπτό που αποδεικνύει ότι ο εξεταζόμενος ελέγχει ικανοποιητικά τον λόγο, είναι σε θέση να επικοινωνεί στην ξένη γλώσσα και να έχει και καλό επίπεδο στα ελληνικά, καθώς η μετάφραση πρέπει να έχει ισορροπία, συνειρμό και λογική. Το άριστα στη βαθμολογία είναι το 80 και η βάση το 40. Με 20 βαθμολογείται η μετάφραση, με 12 οι ερωτήσεις κατανόησης, με 12 οι γραμματικές και με 36 η παράγραφος-έκθεση. Η εξέταση κάθε ειδικού μαθήματος Ξένης Γλώσσας θα γίνεται από το ακαδημαϊκό έτος 2010-11 ως εξής: 1.ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Δίνεται στους υποψήφιους αυθεντικό κείμενο έκτασης περίπου 330?370 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων κ.λπ. Το περιεχόμενο του κειμένου είναι γενικού ενδιαφέροντος. Προτιμούνται θέματα σχετικά με την εκπαίδευση, τον επαγγελματικό προσανατολισμό, το περιβάλλον, τις ανθρώπινες σχέσεις, την οικογένεια, τα ταξίδια, τις διακοπές, τα προϊόντα νέας τεχνολογίας, την υγεία, τις διατροφικές συνήθειες και την ψυχαγωγία. Δίνονται 8?10 ερωτήσεις επί του κειμένου. α) Οι τρεις?τέσσερις (3?4) πρώτες απαιτούν μια "σύντομη απάντηση". Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί το γενικό νόημα του κειμένου, καθώς και το πεδίο αναφοράς του ή το συγκειμενικό του πλαίσιο (δηλαδή ποιος γράφει σε ποιον και για ποιο σκοπό, πού δημοσιεύεται το κείμενο, κ.λπ.). Kατά τη βαθμολόγηση των σύντομων αυτών απαντήσεων δεν λαμβάνονται υπόψη τα ορθογραφικά και γραμματικά λάθη εφόσον αυτά δεν εμποδίζουν την επικοινωνία, δηλαδή την κατανόηση της απάντησης από το βαθμολογητή. β) Οι υπόλοιπες είναι του τύπου "πολλαπλή επιλογή", δηλαδή ερωτήσεις που απαιτούν από τον υποψήφιο να επιλέξει μεταξύ τριών (3) δυνατών απαντήσεων. Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί επιμέρους νοήματα του κειμένου, ρητά ή υπαινικτικά διατυπωμένα. Η κατανόηση γραπτού λόγου βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται στην κάθε ερώτηση με απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων. 2.ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ Δίνονται τρεις (3) δραστηριότητες/ασκήσεις με στόχο τον έλεγχο της ικανότητας του υποψηφίου να χρησιμοποιεί τη γλώσσα με τρόπο ορθό και κατάλληλο για την κάθε περίσταση. Η κάθε δραστηριότητα/άσκηση περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις. Ειδικότερα ελέγχονται: α) Η λεξιλογική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο λέξης). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τις κατάλληλες λέξεις από άποψη σημασίας, κρίνοντας από τα συμφραζόμενα, με τρόπο ορθό από άποψη γραμματικής. Τύπος εξέτασης: "συμπλήρωση" ή/και "αντιστοίχιση". β) Η γραμματική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο πρότασης). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τη γλώσσα με γραμματική ορθότητα στο επίπεδο της πρότασης. Τύπος εξέτασης: "συμπλήρωση". γ) Η πραγματολογική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο κειμένου). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα στοιχεία εκείνα που εξυπηρετούν τη συνοχή και συνεκτικότητα του λόγου. Τύπος εξέτασης: "αντιστοίχιση" ή/και "τοποθέτηση στη σωστή σειρά". Οι δραστηριότητες/ασκήσεις με τις οποίες ελέγχεται η γλωσσική επίγνωση δεν έλκονται υποχρεωτικά από το κείμενο της εξέτασης. Η γλωσσική επίγνωση βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ερώτηση δηλαδή δύο (2) μονάδες κάθε ερώτηση. 3.ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Δίνεται στους υποψήφιους ένα θέμα και τους ζητείται να συντάξουν, στην ξένη γλώσσα, κείμενο έκτασης περίπου 180?200 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων, κ.λπ. Το θέμα διατυπώνεται κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να προσδιορίζεται με σαφήνεια τόσο η γενική περίσταση επικοινωνίας (δηλαδή με ποια ιδιότητα γράφει ο υποψήφιος, σε ποιον απευθύνεται, ποια σχέση υποτίθεται ότι έχουν μεταξύ τους, κ.λπ.), όσο και η λεκτική/ές πράξη/εις που πρέπει να αναπτύξει ο υποψήφιος (π.χ. να χαιρετήσει, να περιγράψει κάτι, να διηγηθεί κάτι που συνέβη, να διατυπώσει μιαν άποψη ή επιχειρήματα για κάτι, κ.λπ.). Η παραγωγή γραπτού λόγου μπορεί να είναι περιγραφή ή/και διήγηση ή/και έκφραση άποψης ή/και διατύπωση επιχειρηματολογίας. Το θέμα της παραγωγής γραπτού λόγου δεν πρέπει να έχει συνάφεια με το περιεχόμενο του κειμένου το οποίο δίνεται για την κατανόηση του γραπτού λόγου. Η παραγωγή γραπτού λόγου βαθμολογείται με σαράντα (40) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα.
ordering abortion pills to be shipped to house order abortion pill online abortion pill buy online
online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online
read click here how to catch a cheater
generic mexico pharmacy viagra buy viagra online at link
website viagra softgels viagra superactive canadian
open go viagra soft how to take
link buy viagra online legitimate pharmacy viagra uk cheap purchase buy
website open why women cheat on men they love
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ --------------------------------------- Δίνεται στους εξεταζόμενους απόσπασμα έντυπου αυθεντικού γραπτού λόγου περίπου 180-200 λέξεων.Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις, συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων κλπ. Οι εξεταζόμενοι καλούνται να απαντήσουν σε τρεις ενότητες. Ειδικότερα καλούνται: 1. Να αποδώσουν το παραπάνω απόσπασμα στην ελληνική γλώσσα, προσδίδοντάς του τη μορφή που θα έπρεπε να έχει, αν επρόκειτο να δημοσιευθεί σε ελληνικό έντυπο. 2. Να απαντήσουν στην ξένη γλώσσα: Α) Σε τρεις ερωτήσεις με τις οποίες ελέγχεται ή όχι η δυνατότητα απλής αναπαραγωγής ή απλής τροποποίησης φράσης του κειμένου, αλλά η βαθιά κατανόησή του, δηλαδή για ποιό λόγο, απο ποιόν και για ποιόν έχει γραφεί, τι σκοπό υπηρετεί, με ποιά γλωσσικά στοιχεία υποδηλώνεται η στάση του συγγραφέα ή η σχέση του με αυτόν στον οποίο απυθύνεται κλπ. Β) Σε τρεις ερωτήσεις, με τις οποίες ελέγχεται η δυνατότητα του εξεταζόμενου να διαφοροποιήσει μέρη του κειμένο, στην περίπτωση που θα άλλαζαν οι συνθήκες κάτω απο τις οποίες έχει παραχθεί το κείμενο, δηλαδή το πρόσωπο που το γράφει ή αυτό στο οποίο απευθύνεται το κείμενο,ο χρόνος, ο σκοπός, η στάση του συγγραφέα κλπ. 3. Να συνθέσουν ένα γραπτό κείμενο στα Γερμανικά περίπου 180-200 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις, συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων κλπ.Το θέμα διατυπώνεται έτσι ώστε να δηλώνεται με σαφήνεια ποιός σε ποιόν, για ποιό πράγμα και με ποιό σκοπό γράφει. Η βαθμολογία στην κλίμακα 1-100 κατανέμεται ως ακολούθως: - Η πρώτη ενότητα βαθμολογείται με 25 μονάδες. - Η δεύτερη ενότητα βαθμολογείται με 30 μονάδες που κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ομάδα ερωτήσεων. Οι 15 μονάδες της κάθε ομάδας ερωτήσεων κατανέμονται στις τρεις ερωτήσεις της ομάδας ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας κάθε ερώτησης. - Η τρίτη ενότητα βαθμολογείται με 45 μονάδες. Η εξέταση κάθε ειδικού μαθήματος Ξένης Γλώσσας θα γίνεται από το ακαδημαϊκό έτος 2010-11 ως εξής: 1.ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Δίνεται στους υποψήφιους αυθεντικό κείμενο έκτασης περίπου 330?370 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων κ.λπ. Το περιεχόμενο του κειμένου είναι γενικού ενδιαφέροντος. Προτιμούνται θέματα σχετικά με την εκπαίδευση, τον επαγγελματικό προσανατολισμό, το περιβάλλον, τις ανθρώπινες σχέσεις, την οικογένεια, τα ταξίδια, τις διακοπές, τα προϊόντα νέας τεχνολογίας, την υγεία, τις διατροφικές συνήθειες και την ψυχαγωγία. Δίνονται 8?10 ερωτήσεις επί του κειμένου. α) Οι τρεις?τέσσερις (3?4) πρώτες απαιτούν μια "σύντομη απάντηση". Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί το γενικό νόημα του κειμένου, καθώς και το πεδίο αναφοράς του ή το συγκειμενικό του πλαίσιο (δηλαδή ποιος γράφει σε ποιον και για ποιο σκοπό, πού δημοσιεύεται το κείμενο, κ.λπ.). Kατά τη βαθμολόγηση των σύντομων αυτών απαντήσεων δεν λαμβάνονται υπόψη τα ορθογραφικά και γραμματικά λάθη εφόσον αυτά δεν εμποδίζουν την επικοινωνία, δηλαδή την κατανόηση της απάντησης από το βαθμολογητή. β) Οι υπόλοιπες είναι του τύπου "πολλαπλή επιλογή", δηλαδή ερωτήσεις που απαιτούν από τον υποψήφιο να επιλέξει μεταξύ τριών (3) δυνατών απαντήσεων. Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί επιμέρους νοήματα του κειμένου, ρητά ή υπαινικτικά διατυπωμένα. Η κατανόηση γραπτού λόγου βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται στην κάθε ερώτηση με απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων. 2.ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ Δίνονται τρεις (3) δραστηριότητες/ασκήσεις με στόχο τον έλεγχο της ικανότητας του υποψηφίου να χρησιμοποιεί τη γλώσσα με τρόπο ορθό και κατάλληλο για την κάθε περίσταση. Η κάθε δραστηριότητα/άσκηση περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις. Ειδικότερα ελέγχονται: α) Η λεξιλογική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο λέξης). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τις κατάλληλες λέξεις από άποψη σημασίας, κρίνοντας από τα συμφραζόμενα, με τρόπο ορθό από άποψη γραμματικής. Τύπος εξέτασης: "συμπλήρωση" ή/και "αντιστοίχιση". β) Η γραμματική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο πρότασης). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τη γλώσσα με γραμματική ορθότητα στο επίπεδο της πρότασης. Τύπος εξέτασης: "συμπλήρωση". γ) Η πραγματολογική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο κειμένου). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα στοιχεία εκείνα που εξυπηρετούν τη συνοχή και συνεκτικότητα του λόγου. Τύπος εξέτασης: "αντιστοίχιση" ή/και "τοποθέτηση στη σωστή σειρά". Οι δραστηριότητες/ασκήσεις με τις οποίες ελέγχεται η γλωσσική επίγνωση δεν έλκονται υποχρεωτικά από το κείμενο της εξέτασης. Η γλωσσική επίγνωση βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ερώτηση δηλαδή δύο (2) μονάδες κάθε ερώτηση. 3.ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Δίνεται στους υποψήφιους ένα θέμα και τους ζητείται να συντάξουν, στην ξένη γλώσσα, κείμενο έκτασης περίπου 180?200 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων, κ.λπ. Το θέμα διατυπώνεται κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να προσδιορίζεται με σαφήνεια τόσο η γενική περίσταση επικοινωνίας (δηλαδή με ποια ιδιότητα γράφει ο υποψήφιος, σε ποιον απευθύνεται, ποια σχέση υποτίθεται ότι έχουν μεταξύ τους, κ.λπ.), όσο και η λεκτική/ές πράξη/εις που πρέπει να αναπτύξει ο υποψήφιος (π.χ. να χαιρετήσει, να περιγράψει κάτι, να διηγηθεί κάτι που συνέβη, να διατυπώσει μιαν άποψη ή επιχειρήματα για κάτι, κ.λπ.). Η παραγωγή γραπτού λόγου μπορεί να είναι περιγραφή ή/και διήγηση ή/και έκφραση άποψης ή/και διατύπωση επιχειρηματολογίας. Το θέμα της παραγωγής γραπτού λόγου δεν πρέπει να έχει συνάφεια με το περιεχόμενο του κειμένου το οποίο δίνεται για την κατανόηση του γραπτού λόγου. Η παραγωγή γραπτού λόγου βαθμολογείται με σαράντα (40) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα.
pill for abortion online abortion pill abortion pills
ordering abortion pills to be shipped to house link abortion pill online purchase
go link click
women who cheat on their husband click unfaithful husband
read website how to catch a cheater
medical abortion procedure site illegal abortion
i think my boyfriend cheated on me i think my boyfriend cheated on me would my boyfriend cheat
ΙΤΑΛΙΚΑ
Ολοένα και περισσότεροι νέοι τελευταία μαθαίνουν Ιταλικά. Όχι μόνο λόγω γειτονίας μας με τη χώρα και της ομορφιάς της γλώσσας αυτής, αλλά και γιατί τα Ιταλικά μπορούν να οδηγήσουν σε ορισμένα Τμήματα ΑΕΙ και να δώσουν επαγγελματική προοπτική. Οι εξετάσεις ------------------------------------------------------------------------------- Τα θέματα των εξετάσεων στα ειδικά μαθήματα αποτελούνται από τρία αυτόνομα μέρη. *Το πρώτο: κείμενο στα ιταλικά αυθεντικού λόγου (π.χ. άρθρο από εφημερίδα ή περιοδικό, συνέντευξη, διάλογο). Ο υποψήφιος πρέπει να αποδώσει στα ελληνικά το ιταλικό κείμενο σαν να επρόκειτο να το διαβάσει κάποιος Έλληνας. *Το δεύτερο: δύο ομάδες παρατηρήσεων πάνω στο κείμενο. Η πρώτη, τρεις ερωτήσεις κατανόησης του κειμένου, η δεύτερη, τρεις γραμματικές ερωτήσεις από το ίδιο κείμενο (π.χ. μετατροπή χρόνου ή φωνής των ρημάτων, αλλαγή από ευθύ σε πλάγιο λόγο ή αντίστροφα). Οι απαντήσεις αυτές θα πρέπει να γραφούν στα ιταλικά. *Το τρίτο: σύνταξη στα ιταλικά κειμένου 120-140 λέξεων, πάνω σε ένα θέμα (π.χ. επικαιρότητας, ιδεών). Ο υποψήφιος θα πρέπει πρώτ' απ' όλα να διαβάσει και να καταλάβει καλά το κείμενο και να προσέξει τα ελληνικά του στην απόδοση. Η ομάδα των παρατηρήσεων, που όσο κι αν φαίνονται καμιά φορά εύκολες συχνά κρύβουν μικρές παγίδες, έχει σκοπό να ελέγξει τις γραμματικές γνώσεις του υποψηφίου. *Τέλος, η σύνταξη του κειμένου στα ιταλικά πιστοποιεί την ικανότητα του υποψηφίου να εκφραστεί σωστά και να βρίσκεται μέσα στο θέμα. Μια γενικότερη ιδέα μπορούν να πάρουν οι υποψήφιοι από τα βιβλία που κυκλοφορούν στο εμπόριο και περιέχουν όλα τα θέματα των τελευταίων χρόνων. Οι εκδόσεις αυτές διατίθενται από τα κεντρικά βιβλιοπωλεία και από τα φροντιστήρια Ιταλικών. Η βαθμολογία στην κλίμακα 1-100 κατανέμεται ως ακολούθως: - Η πρώτη ενότητα βαθμολογείται με 25 μονάδες. - Η δεύτερη ενότητα βαθμολογείται με 30 μονάδες που κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ομάδα ερωτήσεων. Οι 15 μονάδες της κάθε ομάδας ερωτήσεων κατανέμονται στις τρεις ερωτήσεις της ομάδας ανάλογα με το επίπεδο δυσκολίας κάθε ερώτησης. - Η τρίτη ενότητα βαθμολογείται με 45 μονάδες. Η εξέταση κάθε ειδικού μαθήματος Ξένης Γλώσσας θα γίνεται από το ακαδημαϊκό έτος 2010-11 ως εξής: 1.ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Δίνεται στους υποψήφιους αυθεντικό κείμενο έκτασης περίπου 330?370 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων κ.λπ. Το περιεχόμενο του κειμένου είναι γενικού ενδιαφέροντος. Προτιμούνται θέματα σχετικά με την εκπαίδευση, τον επαγγελματικό προσανατολισμό, το περιβάλλον, τις ανθρώπινες σχέσεις, την οικογένεια, τα ταξίδια, τις διακοπές, τα προϊόντα νέας τεχνολογίας, την υγεία, τις διατροφικές συνήθειες και την ψυχαγωγία. Δίνονται 8?10 ερωτήσεις επί του κειμένου. α) Οι τρεις?τέσσερις (3?4) πρώτες απαιτούν μια "σύντομη απάντηση". Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί το γενικό νόημα του κειμένου, καθώς και το πεδίο αναφοράς του ή το συγκειμενικό του πλαίσιο (δηλαδή ποιος γράφει σε ποιον και για ποιο σκοπό, πού δημοσιεύεται το κείμενο, κ.λπ.). Kατά τη βαθμολόγηση των σύντομων αυτών απαντήσεων δεν λαμβάνονται υπόψη τα ορθογραφικά και γραμματικά λάθη εφόσον αυτά δεν εμποδίζουν την επικοινωνία, δηλαδή την κατανόηση της απάντησης από το βαθμολογητή. β) Οι υπόλοιπες είναι του τύπου "πολλαπλή επιλογή", δηλαδή ερωτήσεις που απαιτούν από τον υποψήφιο να επιλέξει μεταξύ τριών (3) δυνατών απαντήσεων. Με τις ερωτήσεις αυτές ελέγχεται η ικανότητα του υποψηφίου να κατανοεί επιμέρους νοήματα του κειμένου, ρητά ή υπαινικτικά διατυπωμένα. Η κατανόηση γραπτού λόγου βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται στην κάθε ερώτηση με απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής Ειδικών Μαθημάτων. 2.ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ Δίνονται τρεις (3) δραστηριότητες/ασκήσεις με στόχο τον έλεγχο της ικανότητας του υποψηφίου να χρησιμοποιεί τη γλώσσα με τρόπο ορθό και κατάλληλο για την κάθε περίσταση. Η κάθε δραστηριότητα/άσκηση περιλαμβάνει πέντε (5) ερωτήσεις. Ειδικότερα ελέγχονται: α) Η λεξιλογική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο λέξης). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τις κατάλληλες λέξεις από άποψη σημασίας, κρίνοντας από τα συμφραζόμενα, με τρόπο ορθό από άποψη γραμματικής. Τύπος εξέτασης: "συμπλήρωση" ή/και "αντιστοίχιση". β) Η γραμματική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο πρότασης). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος χρησιμοποιεί τη γλώσσα με γραμματική ορθότητα στο επίπεδο της πρότασης. Τύπος εξέτασης: "συμπλήρωση". γ) Η πραγματολογική ικανότητα (επίγνωση σε επίπεδο κειμένου). Με τη δραστηριότητα/άσκηση αυτή ελέγχεται αν ο υποψήφιος είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τα στοιχεία εκείνα που εξυπηρετούν τη συνοχή και συνεκτικότητα του λόγου. Τύπος εξέτασης: "αντιστοίχιση" ή/και "τοποθέτηση στη σωστή σειρά". Οι δραστηριότητες/ασκήσεις με τις οποίες ελέγχεται η γλωσσική επίγνωση δεν έλκονται υποχρεωτικά από το κείμενο της εξέτασης. Η γλωσσική επίγνωση βαθμολογείται με τριάντα (30) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα, οι οποίες κατανέμονται ισότιμα σε κάθε ερώτηση δηλαδή δύο (2) μονάδες κάθε ερώτηση. 3.ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Δίνεται στους υποψήφιους ένα θέμα και τους ζητείται να συντάξουν, στην ξένη γλώσσα, κείμενο έκτασης περίπου 180?200 λέξεων. Στον αριθμό αυτό προσμετρούνται όλες οι λέξεις συμπεριλαμβανομένων των άρθρων, των προθέσεων, των συνδέσμων, κ.λπ. Το θέμα διατυπώνεται κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να προσδιορίζεται με σαφήνεια τόσο η γενική περίσταση επικοινωνίας (δηλαδή με ποια ιδιότητα γράφει ο υποψήφιος, σε ποιον απευθύνεται, ποια σχέση υποτίθεται ότι έχουν μεταξύ τους, κ.λπ.), όσο και η λεκτική/ές πράξη/εις που πρέπει να αναπτύξει ο υποψήφιος (π.χ. να χαιρετήσει, να περιγράψει κάτι, να διηγηθεί κάτι που συνέβη, να διατυπώσει μιαν άποψη ή επιχειρήματα για κάτι, κ.λπ.). Η παραγωγή γραπτού λόγου μπορεί να είναι περιγραφή ή/και διήγηση ή/και έκφραση άποψης ή/και διατύπωση επιχειρηματολογίας. Το θέμα της παραγωγής γραπτού λόγου δεν πρέπει να έχει συνάφεια με το περιεχόμενο του κειμένου το οποίο δίνεται για την κατανόηση του γραπτού λόγου. Η παραγωγή γραπτού λόγου βαθμολογείται με σαράντα (40) μονάδες στην 100βαθμη κλίμακα.
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill buy online
online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online
reasons married men cheat wife affair I cheated on my boyfriend
go link click
viagra vs cialis real life comparisons where can i hide my viagra click here
open under arm viagra read here
generic mexico pharmacy viagra buy viagra online at link
website buy discreet medical viagra viagra superactive canadian
how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands