Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Διορισμοί: Να αποσυρθεί η ρύθμιση για τους πτυχιούχους των κολεγίων ζητούν οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες
 
Συνεχίστηκε σήμερα η συζήτηση επί του σχεδίου νόμου του υπουργείου Παιδείας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής - Την απόσυρση του άρθρου για τα κολέγια ζήτησαν οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες - Υπέρ της ρύθμισης ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων

Την απόσυρση του άρθρου 50, το οποίο δίνει τη δυνατότητα διορισμού αποφοίτων από κολέγια στη δημόσια εκπαίδευση, ζήτησαν από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας οι Ομοσπονδίες των δασκάλων, των καθηγητών και των ιδιωτικών εκπαιδευτικών. Η επίμαχη διάταξη έχει ενταχθεί στο σχέδιο νόμου «Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης, Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις» και που συζητείται αυτές τις ημέρες στην αρμόδια επιτροπής της Βουλής.

Κατά της ρύθμισης τάχθηκαν ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και ΟΙΕΛΕ κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, υποστηρίζοντας πως ο διορισμός αποφοίτων των οποίων οι τίτλοι σπουδών δεν έχουν ακαδημαϊκή αναγνώριση καταστρατηγεί το άρθρο 16, υποβαθμίζει την ποιότητα του περιεχομένου σπουδών και απαξιώνει τα ελληνικά πανεπιστήμια.

Υπενθυμίζεται ότι το υπουργείο Παιδείας επικαλείται για την εφαρμογή της ρύθμισης το ενωσιακό δίκαιο και την κείμενη νομοθεσία, όπως αυτή ορίζεται στην Οδηγία 2005/36/ΕΚ.

«Το άρθρο αυτό έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων, το ξέρετε κυρία υπουργέ» είπε απευθυνόμενος στη Νίκη Κεραμέως ο γ.γ της ΟΛΜΕ Βαγγέλης Μπουντουλούλης, προσθέτοντας πως η διάταξη αυτή αποτελεί casus beli για την εκπαιδευτική κοινότητα. Ο εκπρόσωπος της ΟΛΜΕ κατηγόρησε την υπουργό Παιδείας ότι η ρύθμιση οδηγεί στην εξίσωση των κολεγίων με τα πανεπιστήμια, παρακάμπτει την ακαδημαϊκότητα και ότι «εμπορευματοποιεί» τα πτυχία.

«Δεν δεχόμαστε την υποβάθμιση των πτυχίων των δημόσιων πανεπιστημίων» τόνισε ο Πρόεδρος της ΔΟΕ Θανάσης Κικινής, ενώ άσκησε δριμεία κριτική στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για τα άρθρα που προστέθηκαν στο σχέδιο νόμου μετά το πέρας της δημόσιας διαβούλευσης. «Καλούμαστε εδώ να τοποθετηθούμε για άρθρα που δεν υπήρχαν στη δημόσια διαβούλευση» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σχολιάζοντας το άρθρο 50 για τους πτυχιούχους των κολεγίων, ο Θανάσης Κικινής υπογράμμισε πως «η Ομοσπονδία μπορεί να αντιληφθεί την ανάγκη να προσαρμοστεί η Ελλάδα στο ενωσιακό δίκαιο, αλλά γιατί υπάρχει επιλεκτική ευαισθησία στο ενωσιακό δίκαιο;» διερωτήθηκε και υπνεθύμισε πως στην ελληνική νομοθεσία δεν προστατεύονται οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί σύμφωνα με το δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αντίθετα υπάρχουν διακρίσεις ως προς τους μισθούς, τα εργασιακά δικαιώματα…Σχετική αναφορά είχε καταθέσει στην Κομισιόν η ΔΟΕ.  
Πρότεινε επίσης να αποσυρθεί η ρύθμιση και να δημιουργηθεί μια ευρεία επιτροπή όλου του εκπαιδευτικού και πολιτικού φάσματος ώστε η Ελλάδα και να εναρμονιστεί με την Ε.Ε. αλλά ταυτόχρονα να προστατευθεί ο πυρήνας της δημόσιας εκπαίδευσης.

Για ρύθμιση που ανοίγει τον ασκό του Αιόλου μίλησε ο υπεύθυνος εκπαιδευτικών θεμάτων της ΟΙΕΛΕ, Στράτος Γεωργούδης, επισημαίνοντας ότι με αυτόν τον τρόπο καταστρατηγείται το άρθρο 16. Ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών υπενθύμισε πως η έκρηξη της παραβατικότητας και της ανομίας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης έχει οδηγήσει σε πλαστούς/ παράνομους τίτλους σπουδών, σε βαθμοθηρία, αλλοίωση πανελλαδικών εξετάσεων – κι άλλες υποθέσεις που κατά καιρούς έχουν δει το φως της δημοσιότητας, και προειδοποίησε πως η ψήφιση μιας τέτοιας διάταξης δεν αποκλείεται να δημιουργήσει «ψευδοπτυχιούχους» εις βάρος των παιδιών που μόχθησαν στις πανελλαδικές εξετάσεις και φοίτησαν στα ελληνικά πανεπιστήμια.

Θετικός στην επίμαχη ρύθμιση εμφανίστηκε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων. Ο Χαράλαμπος Κυραϊλίδης σημείωσε ότι το σχέδιο νόμου βρίσκεται προς τη σωστή κατεύθυνση, χαρακτηρίζοντας «υποκριτικό» το σημερινό καθεστώς αναγνώρισης της ακαδημαϊκής ισοτιμίας.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 43 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (0)

Σε όλα τα ανεπτυγμένα κράτη συνυπάρχουν ιδιωτικά και δημόσια πανεπιστήμια. Τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου είναι ιδιωτικά!!! Η Ελλάδα γιατί να αποτελεί εξαίρεση; Όπως υπάρχει και η ιδιωτική υγεία ως επιλογή και κάποιος μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε ιδιώτη ιατρό και νοσοκομείο, έτσι πρέπει να υπάρχουν και ιδιωτικά κολλέγια. Ποιο είναι το μειονέκτημά τους;

Βέβαια πρέπει να ισχύουν κάποιες προδιαγραφές αυστηρές για να ιδρύονται και να λειτουργούν, όπως: υψηλό ακαδημαϊκό επίπεδο καθηγητών, εξετάσεις, αριθμός μαθημάτων, υποδομές κλπ. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν σαν οδηγοί υψηλού επιπέδου κολλέγια όπως το Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδας, το Deree College που βρίσκεται  στην Αθήνα. Αυτό παρέχει υψηλού επιπέδου κατάρτιση, οι καθηγητές που εργάζονται σε αυτό διαθέτουν πανεπιστημιακούς τίτλους υψηλού επιπέδου  καθώς και εμπειρία, οι σχολές του είναι πλήρως επκαιροποιημένες, καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ειδικοτήτων, η βιβλιοθήκη του είναι μέσα στις πέντε καλύτερες της χώρας, υπάρχει πρόνοια για όλους τους φοιτητές, δίνονται υποτροφίες, οι εγκαταστάσεις του παρέχουν ευκαιρίες μοναδικές για άθληση και ψυχαγωγία, τα μαθήματα γίνονται στα αγγλικά, υπάρχει σύμβουλος και ψυχολόγος και γενικά αποτελεί πρότυπο πανεπιστημίου για την Ελλάδα και όχι μόνο. Αυτές τις προδιαγραφές να τηρούν και τα άλλα ιδιωτικά πανεπιστήμια και έτσι η παιδεία και τα πτυχία που θα αποκτούν οι φοιτητές θα έχουν υψηλή αξία. 

Η Ελλάδα έχει μείνει πολύ πίσω στον εκσυγχρονισμό και στην παιδεία. Είναι καιρός να πάει μπροστά ξεπερνώντας τις αγκυλώσεις του παρελθόντος. Και όσο πιο γρήγορα εναρμονιστούμε με τον υπόλοιπο σύγχρονο κόσμο τόσο το καλύτερο για εμάς και τα παιδιά μας. 

Υποβλήθηκε πριν από 41 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Γνώμη για πανεπιστήμια της Ιταλιας
Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2020 - 15:13
Σχόλια (0)

Διδακτική επάρκεια
Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2020 - 12:51
Σχόλια (0)

Μετεγγραφές (φαρσοκωμωδία)
Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2020 - 10:30
Σχόλια (3)

10%
Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2020 - 16:33
Σχόλια (0)

Οι αδικημένοι του ΙΚΥ ΕΚΟ 2017-2018...
Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020 - 01:42
Σχόλια (6)

ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΝ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2020 - 19:17
Σχόλια (11)

Σκυλοκούραδα παντού...
Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2020 - 17:44
Σχόλια (0)

Νεο πασο
Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2020 - 15:49
Σχόλια (1)

κατ εξαιρεση σε 1 μηνα
Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2020 - 14:33
Σχόλια (6)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Γνώμη για ΕΑΠ (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο)
Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου 2020 - 11:38
Σχόλια (1)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020
Η εξεταστέα ύλη για τη Γ' Λυκείου 2019-2020
Σχόλια (7)
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2020
Δωρεάν επιμόρφωση 200 κατοίκων νησιωτικών και παραμεθόριων περιοχών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 21 λεπτά
Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2020
ΑΣΕΠ: Παρατάσεις στην κατάθεση δικαιολογητικών για 3 προκηρύξεις εκπαιδευτικών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 24 λεπτά
Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2020
Κορονοϊός: «Λουκέτο» 15 ημερών στο 105ο δημοτικό Θεσσαλονίκης
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 31 λεπτά
Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2020
Νέο νομοσχέδιο: Οι 16 αλλαγές που παρουσίασε η Νίκη Κεραμέως στον πρωθυπουργό
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 35 λεπτά
Σελίδα 1 από 4375 (26246 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
4373
4374
4375
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης