ΑΡΧΙΚΑ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ... ΜΗ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΧΟΓΝΩΜΙΕΣ ΑΡΧΙΚΑ ΘΕΤΙΚΟΣ Η ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Κ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ?? ΣΤΟ Σ-Λ Η ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΤΑΝ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΦΑΝΣΕΙΣ ΤΗΣ...ΟΤΑΝ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ ΣΤΗΝ ΩΦΝΑΓΚΑΙΑ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΦΙΛΙΑ...Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΟΘΗΚΕ ΩΣ ΣΩΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑ ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΟ ΣΕ ΕΝΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ που πραγματευεται τη φιλια σε ολεσ της εκφανσεισ ακομα κ τις ωφελειας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ Η ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΦΙΛΙΚΗ ΣΧΕΣΗ...ΟΜΩΣ ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΣΩΣΤΟ ΣΑΦΩΣ ΛΟΓΟ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΩΦΕΛΙΜΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ Κ ΟΙ 2 ΩΣ ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΟΤΑΝ ΔΟΘΗΚΕ ΕΙΤΕ ΩΣ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΙΤΕ ΩΣ ΥΠΟΘΕΤΙΚΗ...ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ Μ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ Η ΧΡΟΝΟΥΠΟΘΕΤΙΚΗ..ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΣΥΝΑΦΕΙΣ Κ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΖΗΤΑ ΜΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ*ΚΑΙ ΟΧΙ 2 ΣΕ ΜΙΑ* ΩΦΕΛΙΜΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΚΛΕΙΨΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΛΗΦΘΟΥΝ Κ ΟΙ 2 ΩΣ ΣΩΣΤΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ... ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΚΥΨΟΥΝ ΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ. ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΠΙΟ ΩΡΙΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ.
|