|
|
|
Σάββατο, 27 Απριλίου 2024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Γιάννης
Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2020
|
|
|
|
ΆΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ 7(!) ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΊΑΣ ΣΤΟ ΔΠΘ |
|
Οταν μεσα σε δύο χρόνια απο τα 4 τμήματα μιλάμε πλέον για 7 πολυ απλα μειώνεται τρομερα η αξια του πτυχίου . Έγινε και η ψυχολογία μια από τα πολλα φιλολογίκα τμήματα οσον αφορα τον αριθμό των αριθμό των αποφοίτων. Για να εχει το ΔΙΔΥΜΌΤΕΙΧΟ φοιτητική ζωή , εξευτελίζουν τόσο πολυ ενα πτυχίο .
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 1296 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (0)
|
καλα ολοι δηλωνουν φοιτητες ψυχολογιας και νομικης. θεωρω οτι δεν ισυχει κατι τετοιο
|
Υποβλήθηκε πριν από 1295 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (0)
|
ΤΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ, ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ, ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΛΠ. ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ 22!!!
|
Υποβλήθηκε πριν από 1295 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (0)
|
νομιζω οτι ειναι σε αναστολη η προηγουμενη αποφαση γαβρογλου για δημιουργια τμηματος στο ΔΠΘ
|
Υποβλήθηκε πριν από 1295 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (3)
|
Συμφωνώ απολύτως.Πέρασα φέτος ψυχολογία ΕΚΠΑ και με αυτά που βλέπω σκέφτομαι να κάνω 10% για νομική.προς τι τόσα επαρχιακά τμήματα? Υποτίθεται πως η τωρινη κυβερνηση διαφωνουσε με το να δημιουργηθουν τοσα νεα τμηματα για αυτο ανεστειλε την λειτουργια τμηματος ψυχολογιας στον βολο και τωρα κανει ψυχολογια στην κομοτηνη? απλα γελαω.Ειναι κριμα μια τοσο καλη σχολη και ενα τοσο ωραιο επαγγελμα να υποβαθμιζονται ετσι.Η σχολη αυτη ειναι πολυ υψηλοβαθμη γεγονος που δειχνει την ζητηση,δεν μπορω να καταλαβω γιατι προσπαθουν να την αποδυναμωσουν,γιατι δεν κανουν το ιδιο με την νομικη η την ιατρικη? ολα συμφεροντα πια
|
Υποβλήθηκε πριν από 1296 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (1)
|
Η ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
|
Υποβλήθηκε πριν από 1295 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (0)
|
Η ιατιρκη είναι η μόνη σχολή που στη χειρότερη Να βρεις λίγο αργά ειδικότητα( μαξ 5 χρόνια ξερω γωω) πας Βουλγαρία κι λύνεις τα προβλήματα σου !
|
Υποβλήθηκε πριν από 1295 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (2)
|
Αννα και εγω το ίδιο ! Περασα ψυχολογία απθ , πρώτη επιλογή αλλα με βλέπω ξεκάθαρα για 10 % . Τελικά όλα για τα συμφέροντα γίνονται, ειναι δυνατόν να ανοίγει τμημα στο Διδυμοτειχο; Μετα απο όλα αυτά που είχαν πει εγω περίμενα μείωση εισακτέων γενικότερα , όχι να ανοίγουν ΚΑΙ ΝΕΑ ΤΜΉΜΑΤΑ. Όπως κι να το κάνουμε η νομική παραμένει διαχρονικα ενα δυνατό πτυχίο και ας έχει κι αυτή πρόβλημα οσον αφορα την απεγκατάσταση . Αντικειμενικά ειναι ενα δυνατό και κυρίως πρακτικό πτυχίο. Δεν διάβασα τοσο πολυ για να έχω στο τέλος ενα χαρτί να μην αξίζει τίποτα στην αγορά εργασίας. Τραγικοί , μονο απογοήτευση .
|
Υποβλήθηκε πριν από 1296 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (1)
|
οταν λες απεγκατασταση τι εννοεις ακριβως??
|
Υποβλήθηκε πριν από 1295 ημέρες |
|
|
|
|
| | | |
|
|
Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (0)
|
αποκατάσταση εννοούσα :)
|
Υποβλήθηκε πριν από 1295 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (3)
|
Απεγκατάσταση δύσκολο. Μάλλον αποκατάσταση. Επίσης το αν θα γίνεις ικανός/ή επιστήμων βασίζεται καθαρά στη δική σου προσωπική εργασία, ενασχόληση και εξειδίκευση. Ότι χαρτί και να έχεις, και από το καλύτερο πανεπιστήμιο του κόσμου να ναι, αν δεν ξέρεις τι κάνεις δεν θα προχωρήσεις. Γιατί δηλαδή κάποιος στην επαρχία να μην έχει δικαίωμα να σπουδάσει κάτι της επιλογής του, ειδικά όταν δεν έχει τα χρήματα για να πάει στις μεγάλες πόλεις; Δεν μπορείς να έχεις καλές υποδομές ή σοβαρούς φοιτητές στην επαρχία; Κατά βάθος όλα αυτά είναι γιατί βλέπετε να πλακώνει πολύς κόσμος στις "κλασάτες" επιστήμες σας και αυτό σας αγχώνει. Δεν χρειάζεται όμως. Οι ικανοί όση αδικία και να φαίνεται οτί υπάρχει θα φανούνε.
|
Υποβλήθηκε πριν από 1296 ημέρες |
|
|
|
|
| | | |
|
|
Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (0)
|
Συμφωνώ με τις ενέσεις ζωής στην επαρχία με φοιτητές κ αποσυμφόρηση των κεντρικων αν και εφόσον μοιραστούν οι εισακτεοι με συνολικό αθροισμα όπως σημερα ή και λιγότεροι. Ωστόσο τα "οποιος αξίζει πετυχαίνει παντα" το λέμε στο δημοτικό για να προσπαθουν τα παιδάκια. Το δημόσιο δεν εχει κριτηρια αξιολόγησης μετραει ποσο χρονων εισαι και με ποια ημερομηνία μπηκες στην λιστα αναμονής. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. Αρα μας μένει ο ηδη καταρκεματισμενος και κορεσμένος ιδιωτικός τομέας. Δεν ειναι ολα μαύρα καποια αστερια μπορούν να λάμψουν αλλα σιγουρα δεν τα βοηθαει να υπάρχει ποσότητα αντι ποιότητας στον ανταγωνισμό..
|
Υποβλήθηκε πριν από 1295 ημέρες |
|
|
|
|
| | | |
|
|
Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (2)
|
Αγαπητέ Χ , Έχοντας τελειώσει σχολή που πλάκωσε πολυ κόσμος , σε ενημερώνω ό,τι μακάρι να ήταν τα πράγματα τόσο απλα . Είμαι Απόφοιτη νομικής και πραγματικά οι συνθήκες θα ήταν πολύ καλύτερες αν οι εισακτεοι δεν αυξανόταν καθε χρονο . Δουλειά έχω και παλεύω πάντα για το καλύτερο .Αλλα αυτος δεν ειναι λογος να ανοίγουν τμήματα συνέχεια και να αυξάνονται οι εισακτεοι . Μάλλον είσαι κάτω των 25 αλλα τα βλέπεις όλα ωραία κι καλα .
|
Υποβλήθηκε πριν από 1296 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | |
|
|
Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (1)
|
Το ότι αυξάνονται οι εισακτέοι και τα τμήματα έχει σαν αποτέλεσμα να γίνεται υπερκορεσμένος ένας τομέας ή ένας κλάδος γιατί η ζήτηση υπερκαλύπτεται. Δε σημαίνει απαραίτητα ότι το αντικείμενο ή το πτυχίο υποβαθμίζεται. Υποβάθμιση έχεις όταν το τμήμα ή τα τμήματα που προκύπτουν είναι αμφιβόλλου ποιότητας σπουδών και όταν έχεις φοιτητές να τραβάνε τις σπουδές τους πολλά χρόνια. Τις βάσεις δεν τις λογαριάζω καν για να κρίνω μια σχολή μιας και φωτογραφίζουν απλά τη ζήτηση της σχολής και ως εκεί και φυσικά καθορίζονται και από τις επιδόσεις στις πανελλήνιες. Όσον αφορά τον αριθμό των σχολών, έχει πλέον ένα σωρό ιατρικές και παραϊατρικές σχολές, φιλολογικές σχολές, σχολές παιδαγωγικών, σχολές οικονομικών κλπ. Αυτό σημαίνει ότι ο εκάστοτε απόφοιτος θα βγει απαραίτητα με λιγότερες γνώσεις ή θα είναι κακός επαγγελματίας; ή μήπως σημαίνει ότι θα βγει με περισσότερες από τους άλλους; Δεν είναι αξονικό για να το πούμε με σιγουριά, θεωρώ. Το πρόβλημα με τα πολλά τμήματα είναι ότι έχεις πολύ περισσότερο ανταγωνισμό σε ιδιωτικό, δημόσιο τομέα αλλά και ως ε. επαγγελματίας. Σαφώς και αυτό είναι αλήθεια. Άλλο όμως υπερκορεσμός λόγω πολλών αποφοίτων και άρα υψηλότερη πιθανότητα ανεργίας, άλλο χαμηλή αξία πτυχίου σχετιζόμενου με τις σπουδές αυτές καθαυτές. Αυτές καθορίζονται από την οργάνωση του τμήματος, την ποιότητα των καθηγητών, την επίδοση των εισακτέων, τη χρηματοδότηση κλπ. Αν τώρα αυτή η ποιότητα δεν πιάσει τόπο επειδή θα πλακώνει πολύς κόσμος στις προκηρύξεις, αυτό είναι προφανές. Καλή συνέχεια.
|
Υποβλήθηκε πριν από 1293 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | |
|
|
Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (1)
|
Υ.Γ.1 Αν τώρα αυτή η ποιότητα δεν πιάσει τόπο επειδή θα πλακώνει πολύς κόσμος στις προκηρύξεις, αυτό είναι άλλη ιστορία, ήθελα να πω. Αυτό αφορά το δημόσιο τομέα όμως. Στον ιδιωτικό και ως ε.ε συνήθως κρίνεσαι με το τι ξέρεις και ας έχουνε περάσει 30 αντί για 10 πριν από σένα. Υ.Γ.2 Αν ταυτίσουμε την επαγγελματική αποκατάσταση με τη χαμηλή ζήτηση σε έναν τομέα και βγάλουμε έξω το πόσο καλός είναι καθείς σε αυτό που κάνει, τότε ναι συμφωνώ ότι παραπάνω εισακτέοι δυσχεραίνουν την κατάσταση. Υ.Γ.3 Μπορεί να κάνω λάθος σε όλα φυσικά, όσα λέω τα λέω από την εμπειρία μου ως φοιτητής κλάδου με ουκ ολίγα τμήματα, αλλά βλέπω πως τα πηγαίνουν οι απόφοιτοι μετά. Καλή συνέχεια και πάλι σε όλους.
|
Υποβλήθηκε πριν από 1293 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | |
|
|
Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (0)
|
Σύμφωνοι!
|
Υποβλήθηκε πριν από 1292 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | |
|
|
Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (0)
|
Και τα βλέπεις*
|
Υποβλήθηκε πριν από 1296 ημέρες |
|
|
|
|
| | | |
|
|
Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (0)
|
Προσωπικά έχω φύγει ηδη για νομική και εγω και πολλοι συμφοιτητές μου . Ας ανοίξουν κι άλλα τμήματα , σημασία έχει να μείνει ίδιος ο αριθμός των εισακτέων .
|
Υποβλήθηκε πριν από 1296 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (1)
|
Οι ψυχολογοι δεν ειναι βουλευτες οπως οι γιατροι και οι δικηγοροι , Ουτε συλλογο εχουν οπως ΤΕΕ, ιατρικο συλλογο ,δικηγορικο συλλογο. Ουρλιαζε η Νικη στη βουλη , " Τι να κανουμε την νομικη στην πατρα δεν μας φτανουν οι ανεργοι δικηγοροι? "
|
Υποβλήθηκε πριν από 1296 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (1)
|
Γιάννης δυστυχώς ολη η θεωρητική έχει απαξιωθεί παρα παρα πολυ . Φοιτήτρια νομικής εδώ ! Είστε παρα πολλοί !
|
Υποβλήθηκε πριν από 1296 ημέρες |
|
|
|
|
| | | |
|
|
Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2020
Σχόλια (0)
|
ΕΊΜΑΣΤΕ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ
|
Υποβλήθηκε πριν από 1296 ημέρες |
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
|
|
|
|
|
|
Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)
|
|
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)
|
|
|
|
ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)
|
|
|
|
|
|
|
|
Εκπαιδευτικά... και Άλλα
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|