"Η επόμενη νομοθετική παρέμβαση θα αφορά στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση που θα μας επιτρέψει να μεταβούμε στο «Εθνικό Απολυτήριο»,τονίζει σε άρθρο του ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης , ενώ ανακοίνωσε ότι:

  • Στόχος είναι να απομακρυνθούμε από τα πολύ δύσκολα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων, διατηρώντας το βασικό κεκτημένο, που είναι το αδιάβλητό τους, και από το βασικό μειονέκτημα του εκπαιδευτικού μας συστήματος που είναι η τυφλή αποστήθιση. 
  • Αλλά θα προβούμε σε σειρά και άλλων βελτιωτικών κινήσεων. Για παράδειγμα θα εμπλουτίσουμε την εκπαιδευτική διαδικασία με στοιχεία που θα τη φέρνουν πιο κοντά στη νέα εποχή. 
  • Ήδη δρομολογείται το «πολλαπλό βιβλίο», ενώ θα υπάρξουν και αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα ώστε να καταστεί το μάθημα ακόμα πιο ενδιαφέρον με την αξιοποίηση τεχνολογικών μέσων. 
  • Πλέον θα ενταχθεί η ανάγνωση ολόκληρων λογοτεχνικών βιβλίων, ενώ θα αναμορφωθεί και το πλαίσιο των εκδρομών ώστε αυτές να είναι αποκλειστικά συνδεδεμένες με σύγχρονους εκπαιδευτικούς στόχους. 

Ψηφιακό Φροντιστήριο

Για το Ψηφιακό Φροντιστήριο, ο υπουργός Παιδείας τονίζει:

Εντός, των επόμενων εβδομάδων θα ξεκινήσει η λειτουργία της ψηφιακής ενισχυτικής διδασκαλίας, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα σε κάθε μαθήτρια και μαθητή, ανεξαρτήτως τόπου διαμονής, χωρίς κόστος, να έχει στη διάθεσή του μια ψηφιακή εκδοχή των παραδόσεων όλων των μαθημάτων που περιλαμβάνονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα. 

Για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου η ψηφιακή ενισχυτική διδασκαλία θα γίνεται σε απευθείας σύνδεση, ώστε να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να θέτουν ερωτήματα και αυτά να απαντώνται από τους καθηγητές σε πραγματικό χρόνο.

Ψηφιακές τάξεις

Για τους μαθητές διαμένουν σε δυσπρόσιτες περιοχές, με πολύ μικρό μαθητικό πληθυσμό, ο Κ. Πιερρακάκης ανακοίνωσε:

  • Ακόμα, δρομολογούνται και θα είναι σύντομα διαθέσιμες οι «ψηφιακές τάξεις» μέσα από τις οποίες μαθητές οι οποίοι διαμένουν σε δυσπρόσιτες περιοχές, με πολύ μικρό μαθητικό πληθυσμό, να μπορούν να παρακολουθούν διαδικτυακά τα μαθήματά τους. 
  • Στόχος είναι να παρέχουμε σε κάθε μαθητή ίσες ευκαιρίες. Αυτό είναι χρέος μας.  
πηγη:www.esos.gr