|
|
|
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
michanikaros
Πέμπτη, 10 Απριλίου 2014
|
|
|
|
Σπουδές και επαγγελματικά δικαιώματα των μηχανικών |
|
Αγαπητοί συνάδελφοι μηχανικοί και όχι μόνο, σας απευθύνεται ένας ταπεινός διπλωματούχος πολιτικός μηχανικός. Εδώ μπορούμε να κάνουμε συζήτηση εφ' όλης της ύλης για τα επαγγελματικά δικαιώματα και τις σπουδές των μηχανικών όλων των βαθμίδων (από ΕΠΑΛ μέχρι ΑΕΙ). Τι πιστεύεται για το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο άσκησης του επαγγέλματος; Πρέπει να αλλάξει και αν ναι τι πρέπει να αλλάξει; Ποιες αλλαγές έχετε να προτείνετε; Τι γνώμη έχετε για τις τροποποιήσεις που ψηφίστηκαν στις 30/03/2014; Πώς συνδέονται οι σπουδές με το επάγγελμα; Πιστεύετε ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές στα προγράμματα σπουδών και αν ποιες; Όλα αυτά και άλλα πολλά μπορούμε να τα συζητήσουμε εδώ. Αν γίνει εποικοδομητικός διάλογος τότε μπορούμε να συντάξουμε μία πρόταση και να τη στείλουμε στο ΤΕΕ το οποίο σε 4 μήνες θα πρέπει να αποστείλει την γνωμοδότησή του στην αρμόδια επιτροπή. Τίποτα δεν θα πάει χαμένο αν υπάρχει διάθεση και θέληση για να βρεθεί η καλύτερη και δικαιότερη λύση για ΟΛΟΥΣ. Όποιοι χρήστες είναι μηχανικοί ή φοιτητές σε τμήματα μηχανικών καλό θα είναι να το δηλώνουν στην αρχή του πρώτου τους μηνύματος. Θα παρακαλέσω όλους τους συμμετέχοντες χρήστες να μην χρησιμοποιούν υβριστικές, ειρωνικές και απαξιωτικές εκφράσεις για κανένα λόγο. Θερμή παράκληση στους διαχειριστές να κρατήσουν αυτό το θέμα στην κορυφή ώστε να το βλέπουν όλοι (και όταν λέμε όλοι εννοούμε όλοι). Το χιουμοράκι όχι μόνο επιτρέπεται αλλά επιβάλλεται κιόλας. Καλή μας αρχή! online purchase abortion pill click here pill for abortion online medical abortion procedure site illegal abortion abortion definition read walk in abortion clinics abortion at home open facts about abortion
Σχόλια (
)
|
|
|
|
Υποβλήθηκε πριν από 3668 ημέρες
|
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
Σάββατο, 29 Αυγούστου 2015
Σχόλια (0)
|
Καλησπέρα σας, Είμαι φοιτητής του τμήματος Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ) που εδρεύει στο Μαρόυσι Αττικής. Σύμφωνα με τον ηλεκτρονικό ιστότοπο τους τμήματος:
Το πτυχίο φέρει και τους δύο τίτλους, αυτόν του εκπαιδευτικού και αυτόν
της επαγγελματικής ειδικότητας Μηχανικού, με ενιαίο βαθμό. Τίτλος Σπουδών: Πτυχίο Εκπαιδευτικού Πολιτικού Μηχανικού Διάρκεια Προγράμματος Σπουδών: 5 έτη (10 ακαδημαϊκά εξάμηνα) Πιστωτικές Μονάδες/ECTS: 300 <<πράγμα που σημαίνει ότι το δίπλωμα θα έπρεπε να δίνει προσόντα αντίστοιχα του
7 επίπεδου του ευρωπαϊκού πλαισίου προσόντων (δηλαδή Master).>>
Συνολικός Φόρτος Εργασίας: 7500 Σύμφωνα με το ΦΕΚ της ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ Αρ. Φύλλου 135, 5 Ιουνίου 2013 ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 101:
Το Τμήμα Εκπαιδευτικών Πολιτικών Δομικών Έργων της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
και το Τμήμα Εκπαιδευτικών Πολιτικών Έργων Υποδομής της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
συγχωνεύονται σε Τμήμα Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών της Σχολής
Παιδαγωγικής και Τεχνολογίας της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε., με έδρα το Μαρούσι.
Το Τμήμα που προκύπτει από τη συγχώνευση έχει το γνωστικό αντικείμενο των συγχωνευομένων Τμημάτων, δηλαδή προς το παρόν είναι η μοναδική σχολή των ΑΕΙ του τεχνολογικού τομέα που αποδίδει τίτλο σπουδών χωρίς να επιλέγουν οι φοιτητές μας κατεύθυνση λ.χ. Αλεξάνδρειου ΤΕΙ Θεσσαλονίκης όπου ο φοιτητής επιλέγει κατευθύνσεις προχωρημένου εξαμήνου :1)Μηχανικοί Υποδομών ΤΕ και 2) Δομοστατικοί Μηχανικοί ΤΕ (Φ.Ε.Κ.123/τ.Ά/3-6-2013,Π.Δ.82,Αρ.1)
Η Ανώτατη
Σχόλη Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής
Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)
από το ακαδημαϊκό έτος
2013-14 έχει αδιάσπαστο και ενιαίο πενταετές κύκλο
σπουδών, με αντίστοιχες διδακτικές
μονάδες με τις
Πολυτεχνικές και Γεωπονικές σχολές.
ΆΡΑ: Εύλογον και ορθόν είναι να αναγνωριστεί το πτυχίο των αποφοίτων 5ετούς σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ ώς Μαστερ (ΕΠΠ7) και να προχωρήσει η ανωτατοποίηση του τμήματος όπως του αρμόζει. Σας ευχαριστώ που αφιερώσατε χρόνο να διαβάσετε το άρθρο μου. Σκοπός μου είναι η υλοποίηση ενός παραγωγικού διαλόγου και η άμεση παρουσίαση των ζητημάτων που ταλανίζουν εμάς τους φοιτητές.
|
Υποβλήθηκε πριν από 3162 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Τετάρτη, 20 Αυγούστου 2014
Σχόλια (0)
|
Normal
0
false
false
false
MicrosoftInternetExplorer4
Ίσως είναι άσχετα με τη
συζήτηση σας τα όσα θα αναφέρω, αλλά κατά τη γνώμη μου κάτι φανερώνουν και
αυτά…
Είχα πρώτο πτυχίο από τη
σχολή Πολ. μηχ. ΕΜΠ.
Μετά έκανα μεταπτυχιακό
στη ΣΕΜΦΕ και στη συνέχεια διδακτορικό του οποίου το ευρύτερο γνωστικό
αντικείμενο ήταν η μαθηματική ρευστοδυναμική.
Σας δίνω το λόγο της
επιστημονικής μου τιμής ότι από τις σπουδές μου μέχρι το πρώτο πτυχίο, (ή
δίπλωμα, πείτε το όπως θέλετε), δεν αποκόμισα τίποτα που να με βοηθήσει στις μετέπειτα σπουδές και ερευνητικές μου δραστηριότητες,
ούτε κανένα από τα βιβλία του προπτυχιακού κύκλου ξαναχρησιμοποίησα.
Στην περίπτωσή μου
λοιπόν, δεν βλέπω τι διαφορά θα είχε αν είχα πρώτο πτυχίο από κάποιο αντίστοιχο
ΑΤΕΙ, αφού ουσιαστικά ξεκίνησα από το μηδέν μετά τη λήψη του.
Θα έπρεπε να είναι πιο
ρεαλιστικές οι σπουδές στα ελληνικά πολυτεχνειακά ΑΕΙ και να συμπυκνωθούν σε λιγότερα
μαθήματα και έτη και επίσης να μην είναι το βασικό μάθημα εισαγωγής τα
Μαθηματικά Θετικής Κατεύθυνσης. open go viagra soft how to take
|
Υποβλήθηκε πριν από 3536 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Για να γίνουν αντιληπτές οι διαφορές θα αναρτήσω τα προγράμματα προπτυχιακών σπουδών της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ και του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ του ΤΕΙ Πειραιά (και στις δύο περιπτώσεις το πρόγραμμα σπουδών θα αφορά την κατεύθυνση δομοστατικού μηχανικού).
|
Υποβλήθηκε πριν από 3668 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014
Σχόλια (2)
|
Σχολή Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ - Κατεύθυνση Δομοστατικού Μηχανικού (Α) Μαθήματα 1) Μαθηματική ανάλυση Ι 2) Μαθηματική ανάλυση ΙΙ 3) Γραμμική άλγεβρα 4) Πιθανότητες-Στατιστική 5) Διαφορικές εξισώσεις 6) Μερικές διαφορικές εξισώσεις και μιγαδικές συναρτήσεις 7) Αριθμητική ανάλυση 8) Προχωρημένη αριθμητική ανάλυση 9) Φυσική 10) Αρχές οικολογίας και περιβαλλοντικής χημείας 11) Παραστατική γεωμετρία 12) Τεχνικό σχέδιο 13) Προγραμματισμός ηλεκτρονικού υπολογιστή 14) Εφαρμοσμένη οικονομική 15) Εισαγωγή στην παραγωγή τεχνικών έργων 16) Διαχείριση τεχνικών έργων 17) Δομικές μηχανές και κατασκευαστικές μέθοδοι 18) Στοιχεία δικαίου και τεχνικής νομοθεσίας 19) Γεωδαισία 20) Γεωδαιτικές εφαρμογές 21) Τεχνικά υλικά 22) Γενική οικοδομική 22) Ειδικά θέματα οικοδομικής 22) Στοιχεία αρχιτεκτονικής 25) Τεχνική μηχανική Ι 26) Τεχνική μηχανική ΙΙ 27) Τεχνική μηχανική ΙΙΙ 28) Αντοχή των υλικών 29) Στατική Ι 30) Στατική ΙΙ 31) Στατική ΙΙΙ 32) Στατική IV 33) Στατική V 34) Ειδικά θέματα εφαρμοσμένης στατικής και δυναμικής 35) Θεωρία πλακών 36) Θεωρία δίσκων και κελυφών 37) Μηχανική του συνεχούς μέσου 38) Ανάλυση φορέων με πεπερασμένα στοιχεία 39) Εισαγωγή στο σιδηροπαγές σκυρόδεμα 40) Σιδηροπαγές σκυρόδεμα 41) Κατασκευές από οπλισμένο σκυρόδεμα 42) Προεντεταμένο σκυρόδεμα 43) Σιδηρές κατασκευές Ι 44) Σιδηρές κατασκευές ΙΙ 45) Σύμμικτες κατασκευές 46) Εισαγωγή στη γεφυροποιία 47) Σιδηρές γέφυρες 48) Αντισεισμική τεχνολογία Ι 49) Αντισεισμική τεχνολογία ΙΙ 50) Γεωλογία μηχανικού 51) Τεχνική γεωλογία 52) Εδαφομηχανική Ι 53) Εδαφομηχανική ΙΙ 54) Εδαφοδυανμική 55) Θεμελιώσεις 56) Μηχανική των ρευστών 57) Εφαρμοσμένη υδραυλική 58) Θαλάσσια υδραυλική και λιμενικά έργα 59) Τεχνική υδρολογία 60) Περιβαλλοντική τεχνολογία 61) Αστικά υδραυλικά έργα 62) Σχεδιασμός μεταφορικών συστημάτων 63) Οδοποιία Ι 64) Οδοποιία ΙΙ (Β) Διπλωματική Εργασία how could my husband cheated on me read i told my husband i cheated
|
Υποβλήθηκε πριν από 3668 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Πστεύω πως χάνουμε την ουσία... Είναι λογικό σε ένα 5ετές πρόγραμμα σπουδών,να υπάρχουν πιο πολλά μαθήματα από ένα 4ετές πρόγραμμα σπουδών του ΤΕΙ,ακόμα και του Imperial,κτλ. Αυτό όμως,δεν σημαίνει οτι οι 4ετούς φοιτήσεως πολιτικοί μηχανικοί πρέπει να αποκλείονται και να μην έχουν ΕΔ στην ελληνική αγορά. Επιπλέον η υφιστάμενη μορφή του ΠΣ,είναι άδικη και για τους φοιτητές των πολυτεχνείων,καθώς στην παγκοσμιοποιημένη αγορά,έχουν BSc και όχι MSc,όπως έχει αντίστοιχα ένας φοιτητής των ΤΕΙ ή άλλης σχολής της αλλοδαπής που φοιτά 5 έτη. Αν δεν θέλετε να σπάσετε το ΠΣ σε 3+2,τότε μην γκρινιάζετε για τις 5ετείς σπουδές σας.
where can i get the abortion pill online click buy cytotec for 24 week abortion ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online
|
Υποβλήθηκε πριν από 3668 ημέρες |
|
|
|
|
| | | |
|
|
Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Δεν γκρινιάζουμε καθόλου για τις 5ετείς σπουδές μας. Οι απόφοιτοι των πολυτεχνείων έχουν βγάλει ένα πολύ απαιτητικό πρόγραμμα σπουδών και είναι περήφανοι γι αυτό. Η συγκριτική αξιολόγηση είχε σκοπό να δείξει ότι το πρόγραμμα σπουδών του πολυτεχνείου υπερέχει από το αντίστοιχο των ΤΕΙ σε γνώσεις και υποχρεώσεις για την λήψη πτυχίου. Δεν πρέπει να αποκλειστούν οι μηχανικοί των ΤΕΙ από το επάγγελμα αλλά όχι και να έχουμε τα ίδια δικαιώματα. Δεν θα τα ισοπεδώσουμε όλα. Κατάφερες να διαλύσεις και την συνοχή της σύγκρισης. Πόσταρες ανάμεσα στο προγράμματα σπουδών του ΕΜΠ και του ΤΕΙ Πειραιά. Τι να σου πω ρε παιδάκι μου; Ή γουστάρεις να ταλαιπωρείς τους άλλους ή είσαι βλάκας.pill for abortion online website abortion pills reasons married men cheat wife affair I cheated on my boyfriend click here click percent of women that cheat viagra vs cialis real life comparisons go click here open go viagra soft how to take
|
Υποβλήθηκε πριν από 3668 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | |
|
|
Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Με αποκαλείται βλάκα,επειδή κατά την γνώμη σας,χάλασα την συνοχή της σύγκρισης,μάλιστα....Θα συμφωνήσω,είναι μεγάλη "ταλαιπωρία" το scroll down. Αλήθεια,θεωρείται τον εαυτό σας επιστήμονα και άνθρωπο μιας ανώτερης παιδείας?
click here click percent of women that cheat
|
Υποβλήθηκε πριν από 3668 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | |
|
|
Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Και αν εγώ που πόσταρα ανάμεσα είμαι βλάξ,εσείς που απαντήσατε τι είστε? ΥΓ. Αυτό το ποστ το αφιερώνω στην "συνοχή"
viagra vs cialis real life comparisons go click here
|
Υποβλήθηκε πριν από 3668 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | |
|
|
Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Έλα λίγο πιο κάτω.. Εκεί,καλά είναι.
ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online cytotec abortion open abortion pill online purchase how often do women cheat on their husbands why husbands cheat how many women cheat on their husbands click here click percent of women that cheat how could my husband cheated on me read i told my husband i cheated
|
Υποβλήθηκε πριν από 3668 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ ΤΕΙ Πειραιά - Κατεύθυνση Δομοστατικού Μηχανικού ΤΕ (Α) Μαθήματα 1) Μαθηματικά Ι 2) Μαθηματικά ΙΙ 3) Φυσική 4) Περιβαλλοντική χημεία 5) Πολιτική οικονομία 6) Επιχειρησιακή έρευνα 7) Μηχανήματα δομικών έργων 8) Οργάνωση και διαχείριση έργων πολιτικού μηχανικού 9) Περιβαλλοντική διαχείριση έργων πολιτικού μηχανικού 10) Τεχνική νομοθεσία 11) Παραστατική γεωμετρία 12) Τεχνικό σχέδιο 13) Ειδικό τεχνικό σχέδιο 14) Σχέδιο με ηλεκτρονικό υπολογιστή 15) Τοπογραφία 16) Έλεγχος ποιότητας και τεχνολογία δομήσιμων υλικών 17) Οικοδομική Ι 18) Οικοδομική ΙΙ 19) Οικοδομική ΙΙΙ 20) Αρχιτεκτονική 21) Πολεοδομία και εφαρμογές αστικού σχεδιασμού 22) Εγκαταστάσεις κτιρίων 23) Μονώσεις-Πυροπροστασία 24) Μηχανική Ι 25) Μηχανική ΙΙ 26) Στατική Ι 27) Στατική ΙΙ 28) Στατική ΙΙΙ 29) Σκυρόδεμα Ι 30) Σκυρόδεμα ΙΙ 31) Σκυρόδεμα ΙΙΙ 32) Σιδηρές και ξύλινες κατασκευές 33) Σύμμεικτες κατασκευές 34) Αντισεισμικές κατασκευές 35) Επισκευές-Ενισχύσεις παραδοσιακών και σύγχρονων κατασκευών 36) Τεχνική γεωλογία 37) Εδαφομηχανική 38) Θεμελιώσεις 39) Υδραυλική (Β) Πτυχιακή εργασία (Γ) Πρακτική άσκηση where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion
|
Υποβλήθηκε πριν από 3668 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014
Σχόλια (2)
|
Δυστυχώς ο κόσμος δεν μπορεί να κατανοήσει που βρίσκεται το πρόβλημα με τους μηχανικούς. Σε αυτόν τον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης πατάνε οι κυβερνώντες για να περάσουν τα ύπουλα μέτρα τους. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΜΕ BACHELOR. Αν δεν το κατανοήσουμε αυτό την έχουμε πατήσει. Τα "επαγγελματικά δικαιώματα" της ελλάδας είναι ούτως ή άλλως ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ αφού δεν υπάρχει βιομηχανία-έργα-παραγωγή. Επομένως σταματήσετε να συμπεριφέρεστε σαν "δυό γαιδούρια μάλλωναν σε ξένον αχυρώνα".
|
Υποβλήθηκε πριν από 3672 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (2)
|
Θα συμφωνήσω.
Το λάθος είναι ότι,επιτρέψατε σε μια συντεχνία,το ΤΕΕ,να οχυρωθεί πίσω από τις 5ετείς σπουδές του πολυτεχνείου,προκειμένου να έχουν δικαιολογία στο να εμποδίζουν την απονομή επαγγελματικών δικαιωμάτων,στα 4ετούς κύκλου σπουδών,ΤΕΙ. Η λύση,εφόσον δεν επιθυμείτε το BSc,είναι να σπάσετε το πρόγραμμα σπουδών σε 4+1,με το τελευταίο έτος να λογίζεται ως MSc και να είστε στο επίπεδο 7 του ΕΠΠ,πραγμα που συμβαίνει σε όλον τον υπόλοιπο κόσμο. Σήμερα,δεν τιμά το ελληνικό πολυτεχνείο,να χορηγεί στους αποφοίτους του μαϊμού MSc χαρτιά,που δεν αναγνωρίζονται πουθενά,ούτε καν από το ελληνικό δημόσιο. Είναι κοροϊδία προς τους αποφοίτους και τριτοκοσμικού χαρακτήρα ενέργειες.
how could my husband cheated on me read i told my husband i cheated
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Σωστά! Τα πολυτεχνεία κοροϊδεύουν τους αποφοίτους τους με αυτό το χαρτί. Τώρα πλέον και επίσημα το δίπλωμα του πολυτεχνείου είναι Bachelor οπότε το χαρτί αυτό δεν θα ενδιαφερθεί κανείς απόφοιτος να το πάρει και θα σταματήσουν τα πολυτεχνεία να το χορηγούν.ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online click here redirect women cheat on their husbands
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (2)
|
Τα 4ετή ΤΕΙ δεν έχουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των υπομηχανικών? 'Αρα έχουν.where can i get the abortion pill online click buy cytotec for 24 week abortion reasons married men cheat wife affair I cheated on my boyfriend
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (3)
|
Βλέπω οτι υπάρχει,στην καλύτερη περίπτωση,άγνοια. Τα 4ετή ΤΕΙ,έχουν ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΚΑΤΕΕ/ΚΑΤΕ,μιας και η πολιτεία,σύμφωνα με το ιδρυτικό ΠΔ των ΤΕΙ, δεν εξέδωσε ποτέ,ως όφειλε ΕΔ. Χαρακτηριστικά,το ιδρυτικό ΠΔ,έλεγε οτι μεχρι να αποφοιτήσει ο πρώτος σπουδαστής (1986) θα έχουν εκδωθεί τα ΕΔ των ΤΕΙ. Από την στιγμή που δεν εκδώθηκε το προβλεπόμενο ΠΔ,καταχρηστικά υϊοθέτησαν τα ΕΔ των ΚΑΤΕ/ΚΑΤΕΕ.
Αν σκεφτούμε,οτι τα ΤΕΙ ήταν αντιγραφή του γερμανικού μοντέλου,δηλαδή των FH,τότε καταλαβαίνουμε γιατί ασκήθηκαν συνταχνιακές πιέσεις στο να μην εκδωθούνε ποτέ. Οι υπομηχανικοί (μικρό πολυτεχνείο),που λέτε,είχαν εντελώς διαφορετικό πρόγραμμα και διάρκεια σπουδών από αυτό των ΤΕΙ.Τα οποία ΤΕΙ, έχουν εφάμιλλο πρόγραμμα σπουδών,των προπτυχιακών προγραμμάτων των πολιτικών μηχανικών του εξωτερικού (4έτη). Για αυτόν τον λόγο οι απόφοιτοι των ΤΕΙ,στο εξωτερικό,έχουν αντίστοιχα ΕΔ των πολιτικών μηχανικών και την δυνατότητα εγγραφής στα αντίστοιχα τεχνικά επιμελητήρια του εξωτερικού.
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill online purchase how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | |
|
|
Πέμπτη, 10 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
αυτο που γραφεις φίλε ειναι ψέμα Δεν έχουν κανένα τέτοιο δικαίωμα τα ΤΕΙ!Ειναι πολύ κατωτερα!online purchase abortion pill click here pill for abortion online most women cheat wives that cheat women who cheat on their husband cheat on wife unfaithful husband women love to cheat open online
|
Υποβλήθηκε πριν από 3668 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | |
|
|
Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Τι ακριβώς είναι ψέμμα? Να φανταστώ,οτι διάβασες το ιδρυτικό ΠΔ των ΤΕΙ? ...οτι σύγκρινες τα προγράμματα σπουδών των πολιτικών μηχανικών των ΤΕΙ με τα αντίστοιχα των σχολών του εξωτερικού? Μπες στην ιστοσελίδα του βρετανικού τεχνικού επιμελητηρίου ICE και ψάξε τις συνεργαζόμενες σχολές,θα εκπλαγείς....
cytotec abortion open abortion pill online purchase
|
Υποβλήθηκε πριν από 3668 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Άμα δεν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα, τότε γιατί δεν τα κλείνουμε? Δεν θα λείψουν από κανένα στον εργασιακό χώρο. Έστω να γίνουν ξανά αυτό (αν τώρα διαφέρουν σε κάτι) του οποίου πήραν τα επαγγελματικά δικαιώματα καταχρηστικά, όπως είπες (και εμμέσως συμφώνησες ότι έχουν επαγγελματικά δικαιώματα). ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online women who cheat on their husband cheat on wife unfaithful husband how could my husband cheated on me read i told my husband i cheated
|
Υποβλήθηκε πριν από 3670 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Xτες πονοκέφαλο.Έπρεπε να κόψω το κεφάλι μου.Αυτό μας λες αγαπητέ.
Όσο για τα ΕΔ,δεν έχουν τα επαγγελματικά δκαιώματα που τους αναλογούν,απλό είναι. Το οτι θα σας βόλευε και έχετε κάθε συμφέρον να τα κλείσουν είναι εμφανές και λογικό.
most women cheat wives that cheat generic mexico pharmacy viagra go link
|
Υποβλήθηκε πριν από 3670 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | |
|
|
Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Αυτό είναι η μία άποψη (αν και τα ΤΕΙ δεν είναι το "κεφάλι" στο θέμα μας ή μάλλον έχουμε ήδη άλλους για "κεφάλι" και μάλιστα ήδη είναι πάρα πολλοί και με περισσότερες γνώσεις. Δεν χρειάζεται η Ελλάδα και άλλα "κεφάλια"! Άλλωστε, ένας πάντα οδηγεί (το "κεφάλι") ένα αυτοκίνητο προς μία κατεύθυνση, όχι δυο-τρεις. Ανέφερα όμως και μία άλλη άποψη: να γίνουν ξανά αυτό που ήταν (και με τα επαγγελματικά δικαιώματα που ήδη υπάρχουν και έχουν).
how often do women cheat on their husbands online how many women cheat on their husbands
|
Υποβλήθηκε πριν από 3669 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | | |
|
|
Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Τα ΤΕΙ από το 1983 που ιδρύθηκαν μέχρι το 2001 ανήκαν στην ανώτερη βαθμίδα και όχι στην ανώτατη βαθμίδα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Από το 2001 έγιναν ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, το πτυχίο ΤΕΙ έγινε τίτλος σπουδών πρώτου κύκλου σπουδών της ανώτατης εκπαίδευσης και οι πτυχιούχοι ΤΕΙ μπορούσαν να παρακολουθήσουν προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών. Κάποιοι (λίγοι) μετά το ΜΔΕ συνεχίζουν σε διδακτορικό σε ελληνικό πανεπιστήμιο ή του εξωτερικού. Ποιος υπουργός θα αναλάβει το κόστος να ανατρέψει αυτήν την κατάσταση; Η λαϊκή κατακραυγή θα είναι τεράστια και επιπλέον ήδη έχουν δηλωθεί στο εθνικό πλαίσιο προσόντων ως ανώτατα. Άρα αυτή η λύση δεν είναι υλοποιήσιμη. Δε μπορούν όλα τα ΤΕΙ να γίνουν ανώτερα από ανώτατα, καθώς ορισμένα έχουν λάβει εξαιρετικές αξιολογήσεις. Η ΑΔΙΠ ανέφερε ότι κάποια ΤΕΙ πρέπει να γίνουν ανώτερες σχολές διετούς φοίτησης ενώ κάποια άλλα να παραμείνουν ανώτατα αλλά με περιορισμό του προγράμματος σπουδών σε 3 έτη. Τα καλά ΤΕΙ που έλαβαν καλή αξιολόγηση δεν πρέπει να τα υποβιβάσουμε. Ό,τι καλό έχουμε σε ΤΕΙ να το κρατήσουμε. Να υποβαθμιστούν μόνο τα ΤΕΙ που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις λειτουργίας ενός ΑΕΙ και εδώ έχει λόγο η ΑΔΙΠ.go read pregnancy termination options
|
Υποβλήθηκε πριν από 3669 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | | | |
|
|
Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Αν και δόθηκε στην αρχή επιχειρηματολογικά η επιλογή, από τα λεγόμενά σου συμπεραίνεται ότι μένει να (αυτο)καταργηθούν. Αν και τώρα που το λες για διετείς σχολές μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά τώρα που το σκέφτομαι ξανά δεν το ήθελαν και αυτή η θέση είναι πλέον καπαρωμένη από τους πτυχιούχους (!) ΙΕΚ (με 2,5 έτη σπουδές μάλιστα, 150 ECTS) και με κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα. Ποιος Υπουργός θα αναλάβει το κόστος να ανατρέψει αυτή την κατάσταση των ΙΕΚ και να αντιμετωπίσει την κατακραυγή? Οπότε μπρος καπάρωμα, πίσω καπάρωμα... δεν μένει παρά η κατάργηση. Και παρόλο που θα κοπεί το κεφάλι που πονάει, ε "κεφάλια" θα έχουμε και πάλι από τα πανεπιστήμια. Αλλά, μάλλον, υπάρχει και το άλλο σχέδιο: γιατί να μη γίνεται (όπως στην ΕΕ και δη στην Αγγλία) τα ΙΕΚ με ακόμα 1 εξάμηνο να γίνουν BSc? Να τα ονομάσουμε και αυτά ανώτατα, όπως με τα ΤΕΙ (όπως π.χ. και χαροκόπειο, παιδαγωγικά που δεν έχουν σχετικά ΤΕΙ αυτά, αλλά δεν πειράζει)? Έχει πάντως παρατηρηθεί, ότι οι πτυχιούχοι ΑΕΙ (ΤΕΙ+πανεπιστήμιο) έχουν μεγάλο "μίσος" εναντίον τους. Όμως τα ψέμματα τέλος, γιατί ανήκουμε στην ΕΕ. Υπάρχουν πάρα πολύ καλά ΙΕΚ, που πρέπει να τα εντοπίσουμε (ΑΔΙΠ) και να τα διατηρήσουμε. Άλλωστε, δεν καθορίζει την αξία και γνώσεις του καθενός τι έχει τελειώσει. Και κάποιοι που ήταν πολύ έξυπνοι δεν είχαν όμως και τα χρήματα για φροντιστήρια. Και οι πτυχιούχοι ΑΣΠΑΙΤΕ ζητούν με ένα ακόμα εξάμηνο να γίνει μάστερ και οι πτυχιούχοι ΕΠΠΑΙΚ να έχουν μάστερ (γιατί μπήκαν στο πρόγραμμα έχοντας ήδη πτυχίο). Έτσι και τα ΙΕΚ ανώτατα και να γίνονται δεκτοί για διδακτορικά. ordering abortion pills to be shipped to house order abortion pill where can i get the abortion pill online most women cheat wives that cheat generic mexico pharmacy viagra open link
|
Υποβλήθηκε πριν από 3669 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | | | | |
|
|
Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014
Σχόλια (2)
|
Αυτό που περιγράφεις είναι ένα μπάχαλο. Είναι ήδη η κατάσταση μπερδεμένη, θα την κάνουμε ακόμα πιο περίπλοκη; Δεν είναι εξυγίνανση του εκπαιδευτικού συστήματος αυτό που περιγράφεις, αλλά μάλλον το ξέρεις και μιλάς ειρωνικά. Τα ΙΕΚ δεν ανήκουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά στην μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση και σε αυτά η εκπαίδευση είναι επαγγελματική. Επαγγελματική εκπαίδευση σημαίνει εκπαίδευση σε επαγγελματικό πεδίο στο οποίο δεν απαιτείται επιστημονική γνώση. Στα ΤΕΙ η εκπαίδευση αφορά εφαρμογές των επιστημών στα επαγγελματικά πεδία και αποκτούν μόνο τις επιστημονικές γνώσεις που είναι απαραίτητες γι αυτά. Στα πανεπιστήμια και τα πολυτεχνεία παρέχεται επιστημονική γνώση σε συνδυασμό με τα επαγγελματικά πεδία, δηλαδή ο σκοπός δεν είναι η εφαρμογή της επιστήμης στα επαγγελματικά πεδία όπως στα ΤΕΙ αλλά η επιστημονική εκπαίδευση ακόμα και αν δεν είναι απαραίτητη για τα επαγγελματικά πεδία. Η σημαντική διαφορά είναι ότι τα ΤΕΙ εφαρμόζουν την επιστήμη σε επαγγελματικά πεδία ενώ τα Πανεπιστήμια/Πολυτεχνεία προσαρμόζουν τα επαγγελματικά πεδία στην επιστήμη ενώ τα ΙΕΚ δεν περιλαμβάνουν καθόλου επιστημονική εκπαίδευση. ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online
|
Υποβλήθηκε πριν από 3669 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | | | | | |
|
|
Δευτέρα, 28 Ιουλίου 2014
Σχόλια (0)
|
απαράδεκτε αγράμματε που μας εγινες και εξπερ στα ιεκ, εχεις δει σε κανα ΙΕΚ λογιστικης ασχετε που τρεμετε τα ιεκ να διδάσκετε με νοηματα ρε μαιμου ?αμα τα ιεκ δινανε εξετασεις στο ιδιο αντικειμενο με εσας επι ισοις οροις θα τρωγατε ανεργια με το κουταλακι, επαγγελματιες με ΠΔ
why some women cheat click why married men cheat
|
Υποβλήθηκε πριν από 3559 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | | | | | |
|
|
Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Τώρα που ανέφερες τη λέξη μπάχαλο, θυμήθηκα να αναφερθεί, επίσης, ότι τα ΙΕΚ που είναι στο επίπεδο 5 πλέον είναι μαζί τους και το πτυχίο επαγγελματικής ειδικότητας επιπέδου 4 (!), που χορηγείται στους αποφοίτους ΕΠΑΛ με, επίσης, κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα (μόνο οι των ΤΕΙ δεν έχουν τελικά). Και επειδή με ένα επιπλέον εξάμηνο το ΙΕΚ γίνεται BSc (όπως το κάνουν στην ΕΕ που είμαστε μέλη και δη Αγγλία που μνημονεύσαμε) θα γίνεται και των πτυχιούχων ΕΠΑΛ. Και αυτοί μετά (έστω οι λίγοι, οι καλοί που αξίζουν και στην αγορά εργασίας θα δείξει ο καθένας τι αξίζει) να γίνονται δεκτοί και για διδακτορικά. Μία επισήμανση: τα ΙΕΚ δεν είναι καν εκπαίδευση, είναι κατάρτιση. Αλλά τι εκπαίδευση, τι κατάρτιση... λεπτομέρειες. Έτσι και αλλιώς τη δουλειά κοννέ να υπάρχει και ό,τι θέλει ο λαός ασχέτως "κόπου & γνώσεις"... Μία ερώτηση: στα ΙΕΚ λέχθηκε "δεν περιλαμβάνουν επιστημονική εκπαίδευση". Τι περιλαμβάνουν στις σπουδές στους και τί εφαρμόζουν τελικά και που (αν όχι, αντίστοιχα, στα "επαγγελματικά πεδία")?
|
Υποβλήθηκε πριν από 3669 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Τα ΤΕΙ δεν έχουν καμία σχέση με τα Fachhochschule. Τα γερμανικά πανεπιστήμια έχουν σταματήσει να δίνουν τον τίτλο "διπλωματούχος μηχανικός" (Diplom Ingenieur). Αντί για αυτό δίνουν τα καλσσικά bachelor και master's. Η ελλάδα είναι η μόνη χώρα που ζει στον κόσμο της. Επίσης αντίστοιχα certificates ισοδυναμίας των παλιών διπλωμάτων μηχανικών χορηγούν εκτός από τα ελληνικά πανεπιστήμια και πολλά ξένα μεταξύ των οποίων και γερμανικά. Από ότι ξέρω τα certificates που χορηγούν τα ελληνικά πολυτεχνεία έχουν αναγνώριση όχι μόνο έξω αλλά και στην ελλάδα (εκτός από το δημόσιο για διορισμούς κλπ). Ομως το πρόβλημα πρέπει να αντιμετωπιστεί και να προσαρμοστούμε στην ισχύουσα ευρωπαική νομοθεσία, η οποία προβλέπει και τον τρόπο εξίσωσης των παλιών πτυχίων με τα νέα. Η εξίσωση του διπλώματος με bachelor είναι σίγουρα παράνομη αλλά πρέπει να προσβληθεί δικαστικά (αν τελικά περάσει σε νομοθεσία). go redirect pregnancy termination options
|
Υποβλήθηκε πριν από 3670 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Πλέον η Ελλάδα προσαρμόστηκε στον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης. Το πενταετές δίπλωμα μηχανικού είναι επιπέδου Bachelor και επίσημα. Μπορεί να μετονομαστεί και στα ελληνικά από "δίπλωμα μηχανικού" σε "πτυχίο μηχανικού πανεπιστημιακής εκπαίδευσης" ή "πτυχίο μηχανικού" ή οτιδήποτε άλλο. Κάποιες ευρωπαϊκές χώρες έχουν 3ετές BEng, άλλες ευρωπαϊκές χώρες έχουν 4ετές BEng και η Ελλάδα έχει 5ετές BEng. ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online open go viagra soft how to take medical abortion procedure site illegal abortion
|
Υποβλήθηκε πριν από 3670 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
... ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ (ADMIN)
go read pregnancy termination options
|
Υποβλήθηκε πριν από 3670 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Ζήτησα να μην υπάρξουν ανεγκέφαλοι που να ρίξουν το επίπεδο μωρή αμοιβάδα χωρίς πυρήνα. Εγκεφαλικά είσαι νεκρή, γι αυτό δε μπορείς να κάνεις διάλογο. Άντε να βρεις κανά κωλοβακτηρίδιο να ζευγαρώσεις μωρή αγάμητη. Σαβουροπαρθένα.pill for abortion online website abortion pills website open why women cheat on men they love
|
Υποβλήθηκε πριν από 3670 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | | | |
|
|
Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Δεν ξέρω τι είναι αυτό που αφαιρέθηκε από την Κατερίνα για λόγους δεοντολογίας, αλλά αν οι πιό πάνω εκφράσεις θεωρούνται ότι δεν παραβιάζουν τον κώδικα δεοντολογίας του site, τότε κάτι δεν πάει καλά με αυτό το site και τον admin του. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Ελπίζω να υπάρξει μια πειστική απάντηση από τους διαχειριστές του συστήματος. where can i get the abortion pill online click buy cytotec for 24 week abortion website infidelity why women cheat on men they love
|
Υποβλήθηκε πριν από 3670 ημέρες |
|
|
|
|
| | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Έχουν τα επαγγέλματα του υπομηχανικού αλλά δεν είναι ευχαριστημένοι με αυτά και θέλουν τα επαγγελματικά δικαιώματα του μηχανικού.ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online reasons married men cheat wife affair I cheated on my boyfriend
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Το ιδρυτικό ΠΔ των ΤΕΙ,δεν κάνει λόγο για υπομηχανικούς,αλλά για μηχανικούς. Αν θέλεις να προσεγγίσεις την αλήθεια,διάβασε τo παραπάνω post μου και αναζήτησε αυτά που λέω στο διαδίκτυο. Βρες το ιδρυτικό ΠΔ των ΤΕΙ και διάβασέ το.Διαφορετικά θα αναπαράγουμε αναπόφευκτα τις ανοησίες που ακούμε από τους συνδικαλιστές του ΤΕΕ.Φιλικά.
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (2)
|
Το "Μικρό Πολυτεχνείο" είχε 4ετή διάρκεια σπουδών (όπως και τα σημερινά ΤΕΙ) και δίδασκαν σε αυτό οι καθηγητές του Πολυτεχνείου. Πρόκειται για σχολή ανώτερης και όχι ανώτατης εκπαίδευσης.pill for abortion online website abortion pills most women cheat wives that cheat viagra vs cialis real life comparisons go click here
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | |
|
|
Δευτέρα, 28 Ιουλίου 2014
Σχόλια (0)
|
τα κατεε-κατε 1-2 ετη με τις απεργιες δυο ή τριών εξαμήνων γιναν ανωτατα,ελεοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion ordering abortion pills to be shipped to house order abortion pill where can i get the abortion pill online
|
Υποβλήθηκε πριν από 3559 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Τα ΤΕΙ όμως,είναι ανωτάτης και όχι ανώτερης εκπαίδευσης,που ήταν το μικρό πολυτεχνείο. Οπότε υπάρχει σαφής διαφορά. Επιπλέον υπάρχουν και ουσιαστικές διαφορές,δεν έχεις παρά να συγκρίνεις τα προγράμματα σπουδών τότε και τώρα. Εν τέλει,αν η πολιτεία ήθελε υπομηχανικούς,δεν θα ίδρυε ποτέ τα ΤΕΙ,αλλά θα ακολουθούσε το παλαιότερο καθεστώς των ΚΑΤΕΕ/ΚΑΤΕ,με τα παλαιότερα ΕΔ.
women who cheat on their husband cheat on wife unfaithful husband viagra vs cialis real life comparisons go click here
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Αυτό είναι σωστό. Μεταξύ των ανώτερων σχολών του μικρού πολυτεχνείου και των ΤΕΙ μόνο η διάρκεια σπουδών είναι η ίδια. Το πρόγραμμα σπουδών αρκετά διαφορετικό. Από την στιγμή που τα ΤΕΙ ανήκουν στην ανώτατη εκπαίδευση θα πρέπει να καταργηθεί η διάταξη νόμου που θεωρεί ισότιμα τα πτυχία ΚΑΤΕ/ΚΑΤΕΕ και ΤΕΙ αντίστοιχης ειδικότητας καθώς τα πτυχία ΚΑΤΕ/ΚΑΤΕΕ κατατάχθηκαν στο 5ο επίπεδο του εθνικού πλαισίου προσόντων ως διπλώματα ανώτερης εκπαίδευσης.women who cheat on their husband click unfaithful husband
|
Υποβλήθηκε πριν από 3670 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Καμία πρόταση έχεις να κάνεις ή μόνο θα κλαίγεσαι;ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill buy online where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion website open why women cheat on men they love
|
Υποβλήθηκε πριν από 3672 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Μόνο δικαστικά θα λυθεί το πρόβλημα αυτό.pill for abortion online website abortion pills ordering abortion pills to be shipped to house order abortion pill where can i get the abortion pill online
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| | | |
|
|
Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Κατάλαβα. Δεν έχεις να κάνεις καμία πρόταση. Τουλάχιστον αν δεν έχεις να προτείνεις τίποτα μην γαβγίζεις και μην κλαίγεσαι. Εδώ πρέπει να εκφραστούν άνθρωποι προοδευτικοί, που έχουν ιδέες. Αν δεν έχεις ιδέες μην γράφεις.pill for abortion online website abortion pills ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill buy online how often do women cheat on their husbands online how many women cheat on their husbands generic mexico pharmacy viagra go link
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Εσύ ποιός είσαι ρε μάστορα που θα μας πείς ποιός πρέπει και τι;generic mexico pharmacy viagra open link how to know if wife has cheated online women who cheat on men go redirect pregnancy termination options
|
Υποβλήθηκε πριν από 3670 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Ο χειρότερός σου εφιάλτης. Τόσο εσένα όσο και όλων εκείνων που δεν έχουν ιδέες και τα περιμένουν όλα από άλλους και τα δικαστήρια.
|
Υποβλήθηκε πριν από 3670 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
... ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ (ADMIN)
where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion generic mexico pharmacy viagra go link website infidelity why women cheat on men they love why some women cheat click why married men cheat
|
Υποβλήθηκε πριν από 3670 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
... ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΕ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ (ADMIN)
where can i get the abortion pill online click buy cytotec for 24 week abortion viagra vs cialis real life comparisons go click here how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands medical abortion procedure site illegal abortion
|
Υποβλήθηκε πριν από 3670 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Σάββατο, 5 Απριλίου 2014
Σχόλια (6)
|
Στην όλη υπόθεση υπάρχουν μύθοι και
αλήθειες.
Σύμφωνα με το γράμμα του νόμου αυτή τη στιγμή
υπάρχει σαφής διαφορά και διαχωρισμός των επαγγελματικών δικαιωμάτων ανάμεσα
στους Πτυχιούχους των Πολυτεχνείων και των ΤΕΙ όμως στην πράξη αυτό έχει πολλές
φορές ξεπεραστεί και έχει αποδειχθεί πως ο καθένας κάνει τελικά αυτό που μπορεί
να κάνει σύμφωνα με τις δεξιότητες, ικανότητες και τις γνώσεις που κατέχει.
Αυτό δεν θα πρέπει να το ξεχάσετε ποτέ και είναι
αυτό που ακριβώς αναδεικνύει τη σημασία του επίπεδου και της ποιότητας σπουδών
που επιλέγουμε.
Σημασία λοιπόν δεν έχει μόνο το τι δικαιούμαστε
να κάνουμε αλλά το τι μπορούμε να κάνουμε και μάλιστα καλά.
Έτσι λοιπόν έχουμε το φαινόμενο επιστήμονες που
έχουν αποφοιτήσει από σπουδαία εκπαιδευτικά ιδρύματα να αποτελούν μετριότητες
και να είναι σήμερα στα αζήτητα επειδή περίμεναν να έλθει η
"αυτοδικαίωση" με ένα μαγικό τρόπο μόνο και μόνο επειδή είναι κάτοχοι
του συγκεκριμένου τίτλου. Δεν μας προβληματίζει το γεγονός που παρατηρείται
λχ σήμερα στην Ελλάδα της κρίσης να έχουν μεγαλύτερο κύκλο εργασιών οι
Τοπογράφοι σε σχέση με τους Πολιτικούς (οι οποίοι κατά το νόμο έχουν μεγάλο
μέρος και των δικαιωμάτων των πρώτων) ή το ότι σε αρκετές περιπτώσεις να
βλέπουμε πτυχιούχους πολυτεχνικών ΤΕΙ να έχουν να επιδείξουν μεγαλύτερο
κατασκευαστικό έργο από κάποιος συναδέλφους τους των Πολυτεχνείων (και βέβαια
δεν μιλάμε μόνο για διώροφες οικοδομές που προβλέπει ο νομοθέτης αλλά και πολυώροφες)
;
Όσον αφορά στην προχθεσινή διάταξη αποτελεί απλά
την πρώτη μιας σeiράς άλλων που θα επακόλουθήσουν ώστε να εναρμονιστεί η
ελληνική νομοθεσία με την Ευρωπαίκή. Μέχρι τώρα οι του ΤΕΕ
"μπλόκαραν" δικαστικά προηγούμενα Προεδρικά Διατάγματα τα οποία
κινούνταν προς την κατεύθυνση αυτή, επικαλούμενοι νόμους του 30.
Στην πράξη αυτό που έγινε προχθές είναι να
δημιουργηθεί ένα νέο νομικό πλαίσιο για να δοθεί η δυνατότητα σε επόμενο στάδιο
και στους πτυχιούχους των πολυτεχνικών ΤΕΙ να αναβαθμίσουν υπό προϋποθέσεις
(μεταπτυχιακά, διδακτορικά, εργασιακή εμπειρία) τα επαγγλεματικά τους
δικαιώματα.
Αυτό δεν είναι κακό αρκει να γίνει με αξιοκρατικά
κριτήρια και συνδέεται με το ευρωπαϊκό επαγγελματικό πλαίσιο προσόντων το οποίο
αναφέρεται σε επίπεδα επαγγελματικών προσόντων και στις προϋποθέσεις βάσει των
οποίων μπορεί κάποιος να εξελιχθεί και να μεταπηδήσει από το ένα επίπεδο στο
άλλο.
Να μη ξεχνάμε πως πέρυσι ο ίδιος ο Πρόεδρος του
ΤΕΕ είχε επισκεφθεί τον κ. Αρβανιτόπουλο και ειχε ζητήσει την ένταξη σε ένα
διευρυμένο ΤΕΕ και των πτυχιούχων των Πολυτεχνικών ΤΕΙ .
Τέλος να αναφέρω πως ο νόμος ανοίγει και το δρόμο
στο να αρθούν αδικίες και να αμβλυνθούν οι διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στους
πτυχιούχους των σημερινών Πολυτεχνικών Σχολών (όπως λχ Μηχανικοί Περιβάλοντος,
Μηχανικοί ΗΥ, Μηχανικοί Χωροταξίας κλπ). online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online generic mexico pharmacy viagra open link
|
Υποβλήθηκε πριν από 3673 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
'Οταν λέτε αδικίες και διαφορές μεταξύ των αποφοίτων αυτών των σχολών τι εννοείτε???? Τον τρόπο εισαγωγής τους? Το επίπεδο σπουδών? Το είδος των μαθημάτων ? και το σπουδαιότερο Ποιά ήταν τα επαγγελματικά δικαιώματα των σχολών που επέλεξαν κατά τον χρόνο επιλογής της συγκεκριμένης σχολής? Γιατί αυτό με την αδικία αρχίζει και μου μοιάζει με τις υπαλλήλους καθαρίστριες του Υπουργείου Οικονομικών που πράγματι διεκδίκησαν και πέτυχαν να παίρνουν επιδόματα του ΥπΟικ που είχαν θεσπιστεί για τους υπαλλήλους που έκαναν μιας αυξημένης ευθύνης δουλειάκλπ και έφθασαν να δίνονται και στις με αυξημένη ευθύνη καθαρίστριες του υπουργείου (και όχι μόνο, γιατί κοντά στο βασιλικό ποτίζεται κι η γλάστρα) και έτσι και όχι μόνο έτσι Μας πήρε ο διάολος και μας σήκωσε!!!!!!!!!!!!!! Τέτοιες συντεχνιακές πρακτικές οδήγησαν σε νόμους χωρίς προηγούμενη επιστημονική έρευνα και σχετική μελέτη. Και όποιος επικαλείται το επιχείρημα ότι είμαστε πολύ πίσω και στην Ευρώπη γίνεται αυτό ή το άλλο, ας μιλάει με συγκεκριμένα δεδομένα παραπέμποντας σε σάιτ, τα οποία μπορεί να τα επισκεφθεί κάποιος και να τα διαπιστώσει διαφορετικά ας λέει απ΄ότι έχω ακούσει κλπ. ώστε να ληφθεί και αυτό υπόψη Σε αντίθετη περίπτωση πρόκειται για κουβέντες του "καφενείου"!!!!!!! και κουτσομπολιού της "γειτονιάς" !!!!!!!! Και οι δύο λέξεις με την κακή έννοια εννοείται. where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion how often do women cheat on their husbands online how many women cheat on their husbands how to know if wife has cheated online women who cheat on men women love to cheat open online go redirect pregnancy termination options
|
Υποβλήθηκε πριν από 3669 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014
Σχόλια (2)
|
Οι προτάσεις μου είναι οι εξής: 1) Τα ΤΕΙ να μετονομαστούν σε Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών (ΠΕΕ). 2) Να δοθεί η δυνατότητα στα ΠΕΕ να διοργανώνουν αυτόνομα προγράμματα διδακτορικών σπουδών. 3) Το διδακτορικό δίπλωμα των Πανεπιστημίων & των Πολυτεχνείων θα είναι ισοδύναμο με τον τίτλο PhD. Το διδακτορικό δίπλωμα των ΠΕΕ θα είναι ισοδύναμο με το "Industrial Doctorate" ή όπως αλλιώς λέγεται. 4) Η ΑΣΠΑΙΤΕ να προσαρτηθεί στο ΤΕΙ Πειραιά ως "Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης". 5) Η ΑΣΚΤ να προσαρτηθεί στο ΕΚΠΑ ως "Σχολή Καλών Τεχνών" 6) Οι "Σχολές Τεχνολογικών Εφαρμογών" των ΤΕΙ να μετονομαστούν σε "Σχολές Μηχανικών Τεχνολογικής Εκπαίδευσης" 7) Το "Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ & Μηχανικών Τοπογραφίας & Γεωπληροφορικής ΤΕ" του ΤΕΙ Αθήνας να μετονομαστεί σε "Τμήμα Μηχανικών Τοπογραφίας & Γεωπληροφορικής ΤΕ" με κατάργηση της εισαγωγικής κατεύθυνσης "Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ" 8) Στο "Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ" του ΤΕΙ Πειραιά να ιδρυθεί κατεύθυνση προχωρημένου εξαμήνου "Μηχανικός Δομικών Έργων ΤΕ". Η άλλη κατεύθυνση μετονομάζεται σε "Μηχανικός Έργων Υποδομής ΤΕ" 9) Το Τμήμα "Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ & Μηχανικών Τοπογραφίας & Γεωπληροφορικής ΤΕ" του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας διασπάται στα τμήματα "Πολιτικών Μηχανικών ΤΕ" και "Μηχανικών Τοπογραφίας & Γεωπληροφορικής ΤΕ" 10) Ο τίτλος σπουδών μηχανικού πρώτου κύκλου από τα πανεπιστήμια και τα πολυτεχνεία να κατοχυρωθεί ως "πτυχίο μηχανικού πανεπιστημιακής εκπαίδευσης" και οι κάτοχοι αυτού του τίτλου "πτυχιούχοι μηχανικοί πανεπιστημιακής εκπαίδευσης". Ο τίτλος σπουδών μηχανικού πρώτου κύκλου από τα πανεπιστήμια εφαρμοσμένων επιστημών να κατοχυρωθεί ως "πτυχίο μηχανικού τεχνολογικής εκπαίδευσης" και οι κάτοχοι αυτού του τίτλου "πτυχιούχοι μηχανικοί τεχνολογικής εκπαίδευσης". 11) Το πτυχίο μηχανικού πανεπιστημιακής εκπαίδευσης να παραμείνει πενταετούς διάρκειας φοίτησης και να αντιστοιχισθεί με τον τίτλο BEng (Hons) του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΧΑΕ). 12) Το πτυχίο μηχανικού τεχνολογικής εκπαίδευσης να παραμείνει τετραετούς διάρκειας φοίτησης και να αντιστοιχισθεί με τον τίτλο BEng του ΕΧΑΕ. 13) Ο τίτλος σπουδών δεύτερου κύκλου (το λεγόμενο Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης από τα ΑΕΙ της ημεδαπής) ο οποίος έχει αντικείμενο σε πτυχές της μηχανοτεχνίας (engineering) να κατοχυρωθεί ως "Δίπλωμα Μηχανικού" και ο κάτοχος του να κατοχυρωθεί ως "διπλωματούχος μηχανικός". 14) Το δίπλωμα μηχανικού που ανταποκρίνεται σε 60 ή 90 ECTS να αντιστοιχισθεί με τον τίτλο MEng του ΕΧΑΕ. Το δίπλωμα μηχανικού που ανταποκρίνεται σε 120 ECTS να αντιστοιχισθεί με τον τίτλο MEng (Hons) του ΕΧΑΕ. 15) Το διδακτορικό δίπλωμα του οποίου το αντικείμενο αντιστοιχεί σε πτυχές της μηχανοτεχνίας να κατοχυρωθεί ως "διδακτορικό δίπλωμα μηχανικού" και ο μηχανικός που το κατέχει να ονομαστεί "διδάκτωρ μηχανικός". 16) Μόνο οι πτυχιούχοι μηχανικοί πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης μπορούν να φέρουν τον τίτλο πτυχιούχοι μηχανικοί. 17) Μόνο οι πτυχιούχοι μηχανικοί οι οποίοι κατέχουν δίπλωμα μηχανικού μπορούν να φέρουν τον τίτλο του διπλωματούχου μηχανικού. 18) Μόνο οι διπλωματούχοι μηχανικοί οι οποίοι κατέχουν διδακτορικό δίπλωμα μηχανικού μπορούν να φέρουν τον τίτλο του διδάκτορα μηχανικού. 19) Να θεσπιστούν με προεδρικό διάταγμα κατευθύνσεις προχωρημένου εξαμήνου σε όλα τα τμήματα μηχανικών πανεπιστημίων και πολυτεχνείων όπως έγινε και με τα ΤΕΙ, η οποία θα δηλώνεται στο μηχανογραφικό δελτίο. 20) Οι απόφοιτοι ενός τμήματος στο οποίο λειτουργούν κατευθύνσεις (είτε εισαγωγικές είτε προχωρημένου εξαμήνου) να έχουν το δικαίωμα να δώσουν κατατακτήριες εξετάσεις στο ίδιο τμήμα ή σε αντίστοιχο τμήμα για την απονομή τίτλου σπουδών διαφορετικής κατεύθυνσης από εκείνη που αντιστοιχεί στο πτυχίο τους. ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill online purchase where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online
|
Υποβλήθηκε πριν από 3672 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Για ποιόν λόγο να γίνουν 20 αλλαγές,όταν αρκεί μόνο 1??
Σπάσιμο του προγράμματος σπουδών,των πολυτεχνείων σε 4+1 και τέλος. BEng + MSc για όλα τα ιδρύματα της ανώτατης εκπαίδευσης. Γιατί εμείς,σαν Ελλάδα,πρέπει να πρωτοτυπήσουμε??
most women cheat wives that cheat women love to cheat open online
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Δεν φτάνει καθόλου αυτή η αλλαγή. Επίσης δεν πρωτοτυπούμε καθόλου. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, υφίστανται τίτλοι "Integrated Master Degrees" οι οποίοι οδηγούν σε τίτλο σπουδών που κατατάσσεται στο 7ο επίπεδο του ευρωπαϊκού πλαισίου προσόντων χωρίς τη μεσολάβηση τίτλου Bachelor. Τα πανεπιστήμια της Σκωτίας χορηγούν 5ετές MEng χωρίς προηγούμενη χορήγηση BEng. Ο σκοπός του πενταετούς διπλώματος είναι να παράγει μηχανικούς υψηλού επιπέδου στην αγορά εργασίας. Ειδικά στους πολιτικούς μηχανικούς δομικών έργων πρέπει το παρεχόμενο επίπεδο να είναι υψηλό λόγω της έντονης σεισμικής δραστηριότητας της Ελλάδας, Αυτό δεν επιτυγχάνεται στα ΤΕΙ. Οι πολιτικοί μηχανικοί τε δομικών έργων των ΤΕΙ δεν έχουν τα απαιτούμενα προσόντα για τον αντισεισμικό σχεδιασμό κτιρίων χωρίς σχετικό μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης. Ενδεχομένως να μην χρειάζεται σε όλες τις ειδικότητες το υψηλό επίπεδο να επιτυγχάνεται σε 5 έτη. Για τους πολιτικούς μηχανικούς όμως οπωσδήποτε λόγω της σεισμικότητας της Ελλάδας. pill for abortion online website abortion pills ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online women who cheat on their husband cheat on wife unfaithful husband how to know if wife has cheated online women who cheat on men
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (2)
|
Τι διαβάζω πρωι-πρωι ο εργοταξιακός....
Aυτό που λέτε για τους πολιτικούς μηχανικούς Τ.Ε,είναι συκοφαντία και εντελώς αποπροσανατολιστικό. Αν δεν ήμουν μηχανικός,θα "ψάρωνα" με τα περί υψηλής σεισμικότητας του ελληνικού χώρου (που είναι αλήθεια) και της ανεπάρκειας του προγράμματος σπουδών των ΤΕΙ στο να αντιμετωπίσει αυτήν την προβληματική των κατασκευών. Η γνώση και η χρήση του ελληνικού αντισεισμικού κανονισμού (τόσο του ΕΑΚ,όσο και του EC8 όταν τελικά υϊοθετηθεί από την πολιτεία),δεν αποτελεί κάποια ιδιαίτερη πρόκληση,ούτε είναι αποκλειστικό προνόμιο λίγων μηχανικών.
Επειδή όμως με "τσιγκλάτε",σας αναφέρω χαρακτηριστικά, οτι προσφάτως είδα στατική μελέτη από μηχανικό του πολυτεχνείου,κατασκευή με ΕΑΚ-ΕΚΩΣ,για 8όροφη+2υπόγεια,πολύ δύσκαμπτος φορέας,βάσει του πλήθους και της διάταξης των τοιχωμάτων (λειτουργία προβόλων) υπολογίζω προσεγγιστικά με ην>0,80 ανά θέση μάζας,σε τύπο εδάφους Α,με q=3,5!!!!!!!! Το ξαναλέω, q=3,5!!!!!!!! Από περιέργεια το περνάω στο δικό μου πρόγραμμα με σκοπό να βρω την διαθέσιμη πλαστιμότητα του φορέα,υποβάλλω τον Φ/Ο σε υπερωθητική ανάλυση και μαντέψτε μθ<3,5.............
Προφανώς ο παραπάνω συνάδελφος είχε το 5ετές υψηλό επίπεδο,που μόνο το ελληνικό πολυτεχνείο προσφέρει.... Στα υπόλοιπα τώρα...το 5ετές MEng δεν είναι MSc. Επίσης πλην της Σκωτίας,στην υπόλοιπη βρετανία το MEng είναι 4ετές!!!!!!! και το BEng "παίζει" στα 3 με 4 έτη,αναλόγως το ίδρυμα. Αναλογιστείτε επίσης,οτι το Imperial,ουσιαστικά ίσως η καλύτερη σχολή στους ΠΜ,πέρα από τις διεθνείς λίστες,έχει 4ετές προπτυχιακό πρόγραμμα. Μήπως ούτε εκεί ξέρουν από...σεισμό?? Απλό είναι...σπάσιμο του προγράμματος σπουδών σε 4+1. Θα τα καταφέρετε και πάλι με την ελληνική σεισμική δραστηριότητα,μη φοβάστε!
click here redirect women cheat on their husbands
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Επειδή ένας διπλωματούχος πολιτικός μηχανικός δεν έκανε σωστή στατική μελέτη δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταργηθεί το πενταετές δίπλωμα. Είναι κοινή λογική ότι στα 5 χρόνια μαθαίνεις περισσότερα από ότι στα 4. Δεν βγαίνουν φωστήρες στα 5 χρόνια, απλά περισσότερο καταρτισμένοι από ότι στα 4 χρόνια. Επειδή απάντησες με ειρωνεία και αναφέρεις μόνο ένα μεμονωμένο παράδειγμα, προκύπτει ότι έχεις άδικο. Ο συγκεκριμένος μηχανικός που υπέγραψε την στατική μελέτη είναι απόφοιτος ελληνικού πολυτεχνείου/πανεπιστημίου ή του εξωτερικού; Δεν το διευκρίνισες αυτό. Αν λοιπόν δεν θεωρείς επαρκές το 5ετές δίπλωμα δομοστατικού πολιτικού μηχανικού των ελληνικών πανεπιστημίων/πολυτεχνείων επαρκές για την εκπόνηση αντισεισμικής μελέτης συνήθων κτιρίων σκέψου πόσο επαρκές είναι το 4ετές πτυχίο των μηχανικών δομικών έργων τε των ελληνικών ΤΕΙ. Δες αναλυτικά τα προγράμματα προπτυχιακών σπουδών των τμημάτων πολιτικών μηχανικών των πολυτεχνείων δομοστατικής κατεύθυνσης και των τμημάτων πολιτικών μηχανικών ΤΕ δομοστατικής κατεύθυνσης των ελληνικών ΤΕΙ. Σαφώς και ξέρουν στην Ιαπωνία τι κάνουν. Δε μπορώ όμως να εκφέρω άποψη γιατί δεν έχω μελετήσει τα προγράμματα σπουδών πολιτικού μηχανικού των ιαπωνικών πανεπιστημίων. Επίσης σε ορισμένες χώρες η ιατρική είναι 5 έτη και σε άλλες χώρες είναι 6 έτη. Εμείς επιλέξαμε το 6ετές πρόγραμμα ιατρικής για να έχουν οι απόφοιτοι της ιατρικής καλύτερη κατάρτιση. Δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό από το να βάζεις 1 έτος σπουδών παραπάνω από τις υπόλοιπες χώρες για να προσφέρεις πληρέστερη κατάρτιση. Τόσο το 4ετές MEng όσο και το 5ετές MEng καθώς και το μονοετές ή διετές MSc των πανεπιστημίων του Ηνωμένου Βασιλείου ανήκουν στο 7ο επίπεδο του ευρωπαϊκού πλαισίου προσόντων. online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online read website how to catch a cheater
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Kυρία/Κύριε σεξουάλα μηχανικέ,την καλησπέρα μου. Για αρχή.έχετε δίκιο με το μεμονωμένο παράδειγμα, μιας και καλούς και κακούς επαγγελματίες μορεί να συναντήσει κανείς παντού. Δεν ήταν σωστό εκ μέρους μου,αλλά δεν συγκρατήθηκα...και για να το "κλείσουμε",ω ναι ο συγκεκριμένος ανήκει στην ναυαρχίδα του ΕΜΠ. Βέβαια,οφείλω να ομολογήσω ότι,δεν μου αρέσει το σκεπτικό της ερώτησής σας,δηλαδή αν είναι απόφοιτος ελληνικού πολυτεχνείου ή της αλλοδαπής. Με το ίδιο σκεπτικό μου λέτε ότι το 60% των μελών του ΤΕΕ,που διαθέτουν πτυχίο της αλλοδαπής,είναι επικίνδυνοι για την δημόσια ασφάλεια και κακώς τους δόθηκε η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Στα υπόλοιπα,όντως είναι λογικό στα 5 χρόνια να μαθαίνεις περισσότερα,από ότι στα 4 έτη,αλλά δεν μπορείς να αποκλείεις τους 4ετούς κύκλου σπουδών μηχανικών από το επάγγελμα και να ζητάς προστατευτισμό από την πολιτεία. Πόσο μάλλον να υπάρχουν συκοφαντίες,οτι ελέω υψηλής σεισμικότητας,οι πολιτικοί μηχανικοί των ΤΕΙ δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν.Για να μη με παρεξηγήσετε,ο ελληνικό πολυτεχνείο το θεωρώ έχει πολύ καλό επίπεδο σαν ίδρυμα,διεθνώς. Στο Ηνωμένο Βασίλειο και ο 4ετής ΒΕng και o 3ετής BEng,έχουν το ίδιο δικαίωμα στην εργασία,δεν βάζει εμπόδιο ο ένας στ άλλον. Αυτό που θέλο να πω είναι,πως αν δεν αποδέχεστε τις πενταετείς σπουδες σας ως BEng,τότε σπάστε τες σε 4+1,μην κοιτάτε την κατσίκα του γειτονα.
|
Υποβλήθηκε πριν από 3670 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | | |
|
|
Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Έτσι είναι ο σωστός ο μηχανικός ο πρόστυχος. Είναι σεξουάλας. Με παρεξήγησες εργοταξιακέ. Ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι όλα τα μέλη του ΤΕΕ που έχουν πτυχίο της αλλοδαπής είναι ανάξια και κακώς πήραν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Είναι όμως γνωστό σε όλους ότι ένα μεγάλο μέρος των μελών του ΤΕΕ με πτυχία του εξωτερικού σπούδασαν σε πολύ υποδεέστερα ποιοτικά ΑΕΙ της αλλοδαπής από τα Πολυτεχνεία/Πανεπιστήμια της ημεδαπής και δεν ξέρουν που τους πάν τα 4. Αυτοί είναι πολλοί και έχουν κάνει πολλές βλακείες και κουτσουκέλες στην πράξη με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί μία κακή φήμη. Φυσικά και δεν ευθύνονται όλοι αλλά τα περιστατικά είναι πολλά. Γι αυτό σε ρώτησα. Σαν κοινότητα λοιπόν πιστεύω ότι καλά θα κάνουμε να αποδεχθούμε το 5ετές BEng αφού δεν ήμασταν άξιοι να αναβαθμίσουμε το 5ετές δίπλωμα μηχανικού και να το εξασφαλίσουμε ισοδύναμο με 5ετές MEng (Integrated Master Degree) όπως συμβαίνει με τα πανεπιστήμια της Σκωτίας και ενδεχομένως και σε άλλες χώρες-μέλη του ΕΧΑΕ. Είναι καλύτερο να κρατήσουμε όσο υψηλότερο επίπεδο γίνεται. Ίσως να μην γνωρίζεις το ASCE Policy Statement 465 του 2007 της ASCE η οποία θεωρεί απαξιωμένες τις 4ετείς σπουδές πολιτικού μηχανικού. Επιπλέον η FEANI σε ανακοίνωσή της (FEANI Statement on Bologna and Prague Derclarations) συνιστά να διατηρηθεί τόσο το σύστημα Bachelor+Postgraduate Master και Integrated Master. ordering abortion pills to be shipped to house go abortion pill buy online online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online open go viagra soft how to take
|
Υποβλήθηκε πριν από 3670 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
....Παρεπιπτόντως,για τις 4ετείς σχολές πολιτικών μηχανικών της Ιαπωνίας,έχουμε να πούμε τίποτα καλό?? Ή μήπως ούτε αυτοί ξέρουν από σεισμούς?? Την καλημέρα μου!
pill for abortion online website abortion pills ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | | |
|
|
Τρίτη, 8 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Ξέρουν από σεισμούς βρε είρωνα.ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online website infidelity why women cheat on men they love
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Πολύ εμπεριστατωμένη πρόταση. Δεν ξέρω αν είναι η τελειότερη αλλά είναι αξιοσημείωτη αφού καταλαμβάνει τις περισσότερες περιπτώσεις που χρήζουν "ρύθμισης". Η λύση δεν είναι να είμαστε ανθρωποφάγοι αλλά πρακτικοί! Μέσα από την εμπειρία της ελληνικής αλλά και της ευρωπαικής πραγματικότητας να βρούμε τρόπους που θα αξιοποιούν με τον καλύτερο και δημιουργικότερο τρόπο το ανθρώπινο δυναμικό των μηχανικών της χώρας χωρίς απαξιωτικές και ισοπεδωτικές επιλογές για τους επιστήμονες μηχανικούς. Αν μπείτε στο σάιτ της DAAD θα παρατηρήσετε τη διάκριση και τις διαφορές σε επίπεδο σπουδών και αξίας πτυχίων μεταξύ Πολυτεχνικών -Πανεπιστημιακών σχολών και Σχολών Εφαρμοσμένων Επιστημών στη Γερμανία. 'Ασχετο θέμα η αγορά εργασίας που μπορεί να έχει τους δικούς της κανόνες με βάση την προσφορά και τη ζήτηση. Δεν κάνουν τα ράσα τον παπά! Βεβαίως ας αξιωθούν οι καλοί μηχανικοί μεγαλύτερης ζήτησης αλλά μήπως δεν είναι καλύτερα καταρτισμένοι οι μηχανικοί των πολυτεχνικών σχολών? Ας αφήσουμε στην άκρη τα κατοχυρωμένα επαγγελματικά δικαιώματα, όποιος αξίζει έτσι κι αλλιώς επιβιώνει. Οχι όμως υποβιβασμός, απαξίωση και ισοπέδωση. Μην ξεχνάτε ότι μόλις το 1996 τα ΤΕΙ εντάχθηκαν στην Ανώτατη Εκπαίδευση. Μήπως να αναρωτηθούμε και να επανεξετάσουμε το γιατί?????? Μήπως μια συντεχνιακή επιτυχία των καθηγητών των ΤΕΙ δεν θα έπρεπε να οδηγήσει στην ανωτατικοποίηση και εν συνεχεία σήμερα στην εξομοίωση προς τα κάτω. Αν σε λίγα χρόνια δημιουργηθεί και μια σχολή ιατρική (γενικής ιατρικής) πρωτοβάθμιας φροντίδας, είναι απολύτως βέβαιο ότι σε λίγα χρόνια θα εξομοιωθεί το πτυχία με αυτό του γιατρού. Δεν είναι καθόλου έτσι!!!!!!
|
Υποβλήθηκε πριν από 3671 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Κυριακή, 6 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
ποια ευρωπαική νομοθεσία?οπατέρας μου είναι μηχανικός απο ΤΕΙ στη Γερμανία.Δεν έχει σε καμία περίπτωση τα ίδια δικαιώματα με τους μηχανικούς των ΑΕΙ!Υπάρχει σαφής διαχωρισμός!ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online click here click percent of women that cheat
|
Υποβλήθηκε πριν από 3673 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Κυριακή, 6 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Ισα ισα που στη Γερμανια τα ΤΕΙ εχουν πληρη αναγνωριση και φυσικα οι μηχανικοι των ΤΕΙ εχουν πληρη επαγγελματικα δικαιωματα....Τους μυθους σου και τις αερολογιες οτι συμβαινει το αντιθετο πες τα αλλου εκει που θα σε πιστεψουν και δεν γνωριζουν...Ειπαμε να νιωθεις ανωτερότητα αλλα το να λες ψεμματα εναντια στου αλλου για να κερδισεις εε τι να πω ειναι γελοιοordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands how to know if wife has cheated online women who cheat on men
|
Υποβλήθηκε πριν από 3672 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Κυριακή, 6 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Η Ελλάδα,είναι αναγκασμένη να εφαρμόσει την ευρωπαϊκή νομοθεσία και να ισχύσει,ότι ισχύει και στην υπόλοιπη ΕΕ για τις πολυτεχνικές σχολές των ΤΕΙ. Το ΤΕΕ,εδώ και χρόνια έχει μπλοκάρει,οτιδήποτε κινείται προς την κατεύθυνση απονομής ΕΔ τόσο στους μηχανικούς των ΤΕΙ ,όσο και σε κλάδους μηχανικών εντός ΤΕΕ (μεταλλειολόγοι,μηχανικοί περιβάλλοντος,κτλ). Δυστυχώς,δεν υπηρετεί τον τεχνικό κόσμο και το δημόσιο συμφέρον,αλλά συντεχνιακά συμφέροντα.
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill buy online
|
Υποβλήθηκε πριν από 3673 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Κυριακή, 6 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Τι εννοείτε με τον όρο ''πολυτεχνικά ΤΕΙ'' ?online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online women love to cheat open online
|
Υποβλήθηκε πριν από 3673 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Σάββατο, 5 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Κύριε Κουτρουμπέλη, συμφωνώ σε όσα λέτε αλλά γιατί η κυβέρνηση έκανε αυτές τις αλλαγές τόσο πρόχειρα-κυριολεκτικά στο πόδι-και δεν έλαβε υπόψη την γνωμοδότηση 34/2014 (ΦΕΚ 176/Β΄/30.01.2014) της Επιτροπής Ανταγωνισμού; Η επιτροπή ανταγωνισμού προτείνει να καταργηθούν οι νόμοι 4663/1930 και 6422/1934 και όλη η δευτερογενής νομοθεσία (προεδρικά διατάγματα, υπουργικές αποφάσεις) που απορρέει από αυτές και να αντικατασταθούν με ένα νέο νόμο ο οποίος θα καθορίζει τα επαγγελματικά δικαιώματα όλων των ειδικοτήτων μηχανικών. Οι τροπολογίες στο νόμο 4663/1930 που θα τεθούν σε ισχύ στις 01/01/2015 είναι ασαφείς και αφήνουν περιθώριο παρερμηνείας. Αναφέρεται ότι οι διπλωματούχοι της ανώτατης εκπαίδευσης της ημεδαπής και ισότιμων σχολών της αλλοδαπής δικαιούνται να φέρουν τον τίτλο του διπλωματούχου μηχανικού. Εδώ υπάρχουν οι εξής δύο ερμηνείες: 1) Σύμφωνα με το ΠΔ 388/1989 το οποίο βρίσκεται σε ισχύ, ο τίτλος σπουδών των ΤΕΙ ονομάζεται "Πτυχίο" και όχι "Δίπλωμα" και οι πτυχιούχοι των ΤΕΙ φέρουν τον τίτλο "πτυχιούχοι τεχνολογικής εκπαίδευσης" και όχι "διπλωματούχοι". Ως "Δίπλωμα" έχει κατοχυρωθεί ο τίτλος σπουδών πρώτου κύκλου των Πολυτεχνείων και των Πολυτεχνικών Σχολών των Πανεπιστημίων της ημεδαπής και γι αυτό οι απόφοιτοι των Πολυτεχνείων και των Πολυτεχνικών Σχολών των Πανεπιστημίων φέρουν τον τίτλο "διπλωματούχοι". Κατά συνέπεια οι "διπλωματούχοι της ανώτατης εκπαίδευσης" είναι μόνο οι διπλωματούχοι των Πολυτεχνείων και Πολυτεχνικών Σχολών των Πανεπιστημίων 2) Ο όρος "διπλωματούχοι" στις νέες ρυθμίσεις χρησιμοποιείται όπως στην καθομιλουμένη και όχι με την αυστηρή νομική γλώσσα για να εκφράσει το σύνολο κατόχων τίτλου σπουδών μηχανικού πρώτου κύκλου από τα ΑΕΙ. Και οι δύο έχουν δίκιο και άδικο ταυτόχρονα. Ποιος είναι σε θέση να απαντήσει με βεβαιότητα τι από τα δύο ισχύει; Πρόθεση της κυβέρνησης ήταν η δεύτερη ερμηνεία. Όμως αυτή η ρύθμιση με μία προσφυγή στα δικαστήρια (μετά τις 01/01/2015 που τίθεται σε ισχύ) μπορεί να καταγγελθεί και να εφαρμοστεί η πρώτη ερμηνεία. Άρα η κυβέρνηση έκανε μία τρύπα στο νερό με αυτήν την ρύθμιση γιατί δεν την διατύπωσε με σαφήνεια. Αυτό θα μπορούσε να το κάνει αν το άρθρο 1 γινόταν ως εξής: "Η ελεύθερη άσκηση του επαγγέλματος του Πολιτικού Μηχανικού επιτρέπεται μόνο: Α) Στους κατόχους διπλώματος πολιτικού μηχανικού των πολυτεχνείων & των πανεπιστημίων της ημεδαπής ή ισότιμων τίτλων σπουδών της αλλοδαπής Β) Στους κατόχους πτυχίου πολιτικού μηχανικού τεχνολογικής εκπαίδευσης των τεχνολογικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ή ισότιμων τίτλων σπουδών της αλλοδαπής Γ) Σε όσους ... σχετικά με την αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων" Το ίδιο και για τα άρθρα 2 και 3. Έτσι δεν θα υπήρχε κανένα περιθώριο παρερμηνείας. Τώρα η κυβέρνηση θόλωσε ακόμα περισσότερο τα νερά. Ελπίζω να ξεκαθαρίσει το τοπίο σύντομα με σαφείς διατάξεις. go redirect pregnancy termination options
|
Υποβλήθηκε πριν από 3673 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Σάββατο, 5 Απριλίου 2014
Σχόλια (2)
|
Σας καλησπερίζω,είμαι απόφοιτος του τμήματος πολιτικών έργων υποδομής και κατόπιν κατατακτηρίων και του τμήματος πολιτικών μηχανικών ΕΜΠ. Έχοντας περάσει και από τις 2 αντίστοιχες σχολές,πιστεύω πως έχω πολύ καλή εικόνα. Για αρχή αναφέρω, οτι η διαφορά δεν είναι χαοτική όπως φαντάζονται αρκετοί συνάδελφοι. Απεναντίας,πιστεύω οτι το πρόγραμμα σπουδών του ΤΕΙ είναι πιο καλά προσανατολισμένο στην κατασκευαστική πραγματικότητα. Στο πολυτεχνείο τα 3 πρώτα χρόνια έχει υπερβολικά πολλά μαθήματα γενικού κορμού,κυρίως μαθηματικής φύσεως,που ελάχιστα αξιοποιούνται στην συνέχεια. Υπάρχουν ακόμη μαθήματα και όπως αυτό "στοιχεία φιλοσοφίας και θεωρίας γνώσεων"!!!! Στην συνέχεια,όντως υπάρχει εμβάθυνση στα μαθήματα τομέα,αλλά αυτή η εμβάθυνση δίνει ποιοτική διαφορά μόνο σε επίπεδο έρευνας και ανάπτυξης και όχι τόσο στο επίπεδο μελέτης και εφαρμογής, που θα κληθεί ένας μηχανικός να εφαρμόσει στην πράξη.
Οι προτάσεις μου είναι οι εξής: 1) Aλλαγή του προγράμματος σπουδών των πολυτεχνικών σχολών σε 4+1 (ΒΕng+MSc),με σκοπό να ενταχθούν στο 7 επίπεδο,αλλά να δημιουργηθούν και οι κατάλληλες "γέφυρες" για αυτούς που θα αναζητήσουν εργασία στο εξωτερικό. 2) Αυστηρές εξετάσεις από το νέο ΤΕΕ (με ένταξη των μηχανικών από τα ΤΕΙ) για όλους και χορήγηση ΕΔ αναλόγως την κλίμακα βαθμολογίας. Εξέταση ανά τομέα.
3) Επαγγελματικά δικαιώματα αναλόγως τον τομέα (δομοστατικό-στα στατικά.γεωτεχνικό-στα γεωτεχνικά,κ.ο.κ)
4) Πρόβλεψη στα δημόσια έργα,με ποσόστοση πχ 10% να κάνουν πρακτική άσκηση φοιτητες τεχνολογικών και πολυτεχνικών σχολών για 6 μήνες. Στο ΤΕΙ μου φάνηκε πολύ χρήσιμο τότε και είναι καλό να επεκταθεί και στο πολυτεχνείο. Προτείνω εργοτάξιο.
Υπόψιν οτι σας μιλάει κάποιος,ο οποίος ίσως να είναι ο πιο αδικημένος από τις αλλαγές που ορθώς πραγματοποιούνται. Αλλά βλέποντας το ψύχραιμα,πιστεύω οτι είναι προς την σωστή κατεύθυνση.
|
Υποβλήθηκε πριν από 3674 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Σάββατο, 5 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Μπορεί να ακουστεί παράξενο σε πολλούς αλλά εγώ προσωπικά δεν θέλω να υποβαθμιστεί το δίπλωμα μηχανικού των ελληνικών πολυτεχνείων/πανεπιστημίων σε 4 ή 3 χρόνια. Να κρατήσουμε ένα υψηλό υπόβαθρο για τους μηχανικούς διατηρώντας τα διπλώματα μηχανικού πενταετούς διάρκειας. Δεν τίθεται θέμα ισοδυναμίας με master, αυτό πλέον έχει ξεκαθαριστεί. Μπορούμε όμως να εξασφαλίσουμε τα πενταετή διπλώματα μηχανικού των ελληνικών πανεπιστημίων/πολυτεχνείων με BEng (Hons) και τα τετραετή πτυχία μηχανικού των ελληνικών τει με BEng. Τίτλοι απόλυτα συμβατοί με τον ευρωπαϊκό χώρο ανώτατης εκπαίδευσης. Τα Πολυτεχνεία και τα Πανεπιστήμια με τμήματα μηχανικών θα διοργανώνουν ΠΜΣ που θεωρούν προαπαιτούμενο το πενταετές δίπλωμα μηχανικού. Έτσι εξασφαλίζεται και υψηλό υπόβαθρο στα μεταπτυχιακά των ελληνικών πανεπιστημίων και πολυτεχνείων που αφορούν τους μηχανικούς, καθώς θα θεωρείται ως απαραίτητο προσόν η κατοχή πενταετούς διπλώματος μηχανικού της αλλοδαπής ή ισότιμου τίτλου της αλλοδαπής. Από την άλλη μεριά τα ΠΜΣ των τμημάτων μηχανικών των ΤΕΙ θα πρέπει να απευθύνονται σε πτυχιούχους μηχανικούς τε και όχι σε διπλωματούχους μηχανικούς. Για τα ΠΜΣ που απευθύνονται σε μηχανικούς μπορούμε να ορίσουμε το MEng από 60-90 ECTS και το MEng (Hons) για 120 ECTS. Για τους μηχανικούς τε που είναι κάτοχοι πτυχίου τει της ημεδαπής ή ισότιμου τίτλου της αλλοδαπής και οι οποίοι ενδιαφέρονται να αποκτήσουν τα επαγγελματικά δικαιώματα των διπλωματούχων μπορεί να προβλεφθεί ειδική ρύθμιση για την απόδοση επαγγελματικής ισοδυναμίας με το δίπλωμα μηχανικού. Η επαγγελματική ισοδυναμία δεν συνεπάγεται ακαδημαϊκή ισοδυναμία και δεν έχει καμία σχέση με τς κατατακτήριες εξετάσεις. Οι ενδιαφερόμενοι μηχανικοί τε θα καταθέτουν αίτηση σε ειδική επιτροπή του ΣΑΕΠ η οποία θα τους καθορίζει τα μαθήματα στα οποία πρέπει να εξεταστούν επιτυχώς σε ομοειδές τμήμα πολυτεχνείου/πανεπιστημίου με το πτυχίο μηχανικού τε που έχουν στη διάθεσή τους. Στην αίτησή τους οι ενδιαφερόμενοι θα δηλώνουν το τμήμα του πανεπιστημίου/πολυτεχνείου και η επιτροπή θα επικυρώνει λίστα με τις υποχρεώσεις για την απονομή της επαγγελματικής ισοδυναμίας η οποία θα αποτελεί και πράξη εγγραφής στο τμήμα αυτό του ενδιαφερόμενου. Αυτοί θα εγγράφονται χωρίς ποσοτικό περιορισμό και δεν θα έχουν κανένα φοιτητικό προνόμιο. Μόλις ολοκληρώσουν τις υποχρεώσεις αυτές θα καταθέτουν σχετική βεβαίωση στο ΣΑΕΠ και θα τους χορηγείται πράξη επαγγελματικής ισοδυναμίας. Η πράξη επαγγελματικής ισοδυναμίας δεν συνεπάγεται την κτήση του διπλώματος του τμήματος. ΥΓ: Μια σημαντική παρατήρηση είναι ότι η ορθότερη απόδοση στην ελληνική γλώσσα του όρου "engineering" είναι "μηχανοτεχνία" (όπως είχε προτείνει ο ομότιμος καθηγητής ΕΜΠ Θ. Τάσσιος) και όχι "μηχανική" καθώς η "μηχανική" είναι κλάδος της επιστήμης της φυσικής και έτσι προκύπτει σύγχυση. Επίσης μου φαίνεται σκόπιμο να μετονομαστούν τα ΤΕΙ σε "Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών" και η ΑΣΠΑΙΤΕ να ενταχθεί ως "Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης" είτε στο ΤΕΙ Αθήνας είτε στο ΤΕΙ Πειραιά. Ακόμη η "Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών" μπορεί να ενταχθεί ως "Σχολή Καλών Τεχνών" στο Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στα Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών είναι θετικό να τους δοθεί η δυνατότητα να εκπονούν αυτόνομα προγράμματα διδακτορικών σπουδών και να χορηγούν διδακτορικά διπλώματα. reasons married men cheat wife affair I cheated on my boyfriend generic mexico pharmacy viagra open link why some women cheat click why married men cheat
|
Υποβλήθηκε πριν από 3673 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Σάββατο, 5 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Στέλιο,πάνω κάτω κινούμαστε στο ίδιο μοτίβο εσύ κι εγώ(όπως και οι περισσότεροι συνάδελφοι μπορώ να πω)και οι απόψεις μας είναι περίπου κοινές,με διαφορές που υφίστανται κατά τη γνώμη μου στο γεγονός ότι είμαστε φοιτητές/διπλωματούχοι διαφορετικού τμήματος(εγώ είμαι Αγρονόμος & Τοπογράφος Μηχανικός).Στο δικό μου τμήμα υφίσταται μέχρι και σήμερα η πρακτική άσκηση των φοιτητών διάρκειας 3ων μηνών η οποία υλοποιείται σε δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς κατά το 8ο εξάμηνο σπουδών,πράγμα το οποίο εγώ θεωρώ πολύ σημαντικό.Οπότε αυτά που έχω να προτείνω εγώ(σε συνέχεια των υπολοίπων που ανέφερα παρακάτω)είναι: 1)ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ πρακτική άσκηση των φοιτητών/σπουδαστών διάρκειας 3 μηνών με στόχο την πρακτική κατάρτισή τους σε θέματα και εργασίες του τομέα σπουδών τους(Κτηματολόγιο,G.I.S,Συγκοινωνιακά-Υδραυλικά,Γεωδαισία-Τοπογραφία για τον κλάδο μου).Ουσιαστική και το τονίζω έτσι ώστε να παρέχονται οι κατάλληλες πρακτικές γνώσεις που θα βοηθήσουν τον μελλοντικό μηχανικό να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίες. 2)Διορθώνω τα παρακάτω:Αυστηρές εξετάσεις στο ενιαίο ΤΕΕ για ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ(Π.Ε & Τ.Ε) σε διαφορετικά όμως θέματα βασισμένα στους αντίστοιχους περιορισμούς στα επαγγελματικά δικαιώματα μεταξύ των ανωτέρων.Λήψη κοινών επαγγελματικών δικαιωμάτων έπειτα από λήψη αντίστοιχου μεταπτυχιακού+εργασιακής εμπειρίας ΜΟΝΟ όμως στον τομέα ειδίκευσης του εκάστοτε Μηχανικού Τ.Ε(π.χ λήψη Μεταπτυχιακού πάνω στο σχεδιασμό μεταφορών και 8-10 χρόνια εμπειρίας πάνω στον τομέα=ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τον αντίστοιχο Διπλωματούχο Συγκοινωνιολόγο Μηχανικό πάνω σε εργασίες που αφορούν τα Συγκοινωνιακά έργα) ordering abortion pills to be shipped to house go abortion pill buy online
|
Υποβλήθηκε πριν από 3674 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Παρασκευή, 4 Απριλίου 2014
Σχόλια (2)
|
Άμεσος διαχωρισμός διπλώματος μηχανικού σε 4+1 χρόνια και εξίσωση με master επιπέδου 7!!! Θέσπιση επαγγελματικών δικαιωμάτων ξεχωριστά για τις βαθμίδες 6 και 7(Υπομηχανικοί και Μηχανικοί αντίστοιχα)!!! Αυστηρές εξετάσεις στο ΤΕΕ για απόφοιτους του εξωτερικού!!! Αυτά για αρχή... ordering abortion pills to be shipped to house order abortion pill where can i get the abortion pill online women who cheat on their husband click unfaithful husband how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands why some women cheat click why married men cheat
|
Υποβλήθηκε πριν από 3674 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Τετάρτη, 4 Ιουλίου 2018
Σχόλια (0)
|
Tι λες μωρη κλανια
|
Υποβλήθηκε πριν από 2122 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Παρασκευή, 4 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Δυστυχώς την εξίσωση του 5ετούς διπλώματος πολυτεχνείου με master πρέπει να την ξεχάσουμε οριστικά αφού εγκρίθηκε το εθνικό πλαίσιο προσόντων. Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να υποβαθμιστεί το δίπλωμα πολυτεχνείου και αντί στα 5 χρόνια να δίνεται στο 4 ή στα 3.website infidelity why women cheat on men they love
|
Υποβλήθηκε πριν από 3674 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Παρασκευή, 4 Απριλίου 2014
Σχόλια (1)
|
Moko aplhstehow often do women cheat on their husbands online how many women cheat on their husbands website infidelity why women cheat on men they love
|
Υποβλήθηκε πριν από 3674 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Παρασκευή, 4 Απριλίου 2014
Σχόλια (0)
|
Δυστυχώς γελοία και αμόρφωτα ανθρωποειδή θα υπάρχουν πάντα αν και δεν θα έπρεπε να υπήρχαν. Ξέρεις πολύ καλά τι είσαι. Πίσω στο λαγούμι σου λοιπόν ασπάλακα.where can i get the abortion pill online click buy cytotec for 24 week abortion
|
Υποβλήθηκε πριν από 3674 ημέρες |
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
|
Ανάγνωση… |
Ανάγνωση… |
|
|
Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
|
|
|
|
|
|
Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)
|
|
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)
|
|
|
|
ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)
|
|
|
|
|
|
|
|
Εκπαιδευτικά... και Άλλα
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|