Σάββατο, 27 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
@@@
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015
Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Προσωπική Άποψη για Ιατρικές.

 Η προσωπική μου άποψη για τις Ιατρικές σχολές συνάδει με αυτή του Νίκου Παππά. Αρχικά, οι μαθητές με ΓΒΠ 18-20 είναι κατά 20 λιγότεροι από το 2013. Επιπλέον, Οι εισακτέοι στις Ιατρικες & οδοντιατρικές (συμπεραλαμβανομένου και των στρατιωτικών) φέτος είναι 1152 στην γενική σειρά (90%) και αντίστοιχα ήταν 1008 το 2013. Οπότε 1152-1008= 144 επιπλέον θέσεις. Αν από τους αριστούχους του 2015 (με ΓΒΠ) θεωρήσουμε ότι το 90%(1225 μαθητές) έχει πάνω απο 18.000, ισχυριζόμενοι πως το υπόλοιπο 10%(136 μαθητές) δν τα πηγε καλα στην βιολογία κατεύθυνσης, και συνεπώς ενω εχει ΓΒΠ 18+ έχει λιγότερα απο 18.000 μορια τότε έχουμε 1225 άτομα με 18.000+ μόρια. Όμως θεωρώντας ότι το 80% εχει δηλώσει όλες τις ιατρικές ως πρώτη επιλογή (υπενθυμίζοντας πως καποια παιδιά δηλωνουν σχολες 2ου, 4ου πεδίου ή σχολές με χαμηλότερα μόρια απο ιατρικές οδοντιατρικές π.χ φαρμακευτικές, βιολογικά) τότε έχουμε 980 άτομα που ενδιαφέρονται για ιατρική και οδοντιατρική και εχουν 18.000+.Άρα 1152 (θέσεις) - 980=172 θέσεις για μαθητές που έχουν κάτω απο 18.000  Τώρα αν λόγω των capital controls και την οικονομικής κρίσης γίνει αναστροφή των προτιμίσεων (δηλαδή οι Αθηναίοι και Θεσσαλονικείς αντίστοιχα προτιμήσουν Οδοντιατρικές από ιατρικές τις επαρχείας) τότε η βάση της Ιατρικής ΔΠΘ φτάνει στα 17.850 συν πλην 50 μόρια ανάλογα την προτίμηση που θα έχει στους μαθητές με 17.800-18.000 μόρια

 

Σημείωση ή 80% προτίμηση  μορια που αναφέρθηκε προηγούμενως είναι η προτίμιση της ιατρικής τα έτη 2013 και 2014 στα άτομα με 18.000-20.000 μόρια. 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας. 

medical abortion procedure why abortion is wrong illegal abortion
how do i find a location of a cell phone blog.bjorback.com how to find gps location of a cell phone
abortion pill prices abortion pill information aspiration abortion
abortion pill abortion pill costs pros and cons of abortion
prescription coupon lilly cialis coupon coupon for cialis

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3194 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015

Σχόλια (3)

 Φίλε σιγά γιατί πήρες φόρα!! Πρώτον οι έχοντες το 2015  μόρια  από 18.000 και πάνω θα είναι 1500 (+-). Αυτό γιατί υπάρχουν αρκετοί υποψήφιοι με βαθμό πρόσβασης 17,7 έως 18 και συγκεντρώνουν 18000 μόρια. Αντιθέτως ελάχιστοι είναι εκείνοι που με βαθμό πρόσβασης  18 και πάνω συγκεντρώνουν κάτω από 18000. Δεύτερον οι θέσεις των ιατρικών το 2013 είναι κατά τι περισσότερες από τις θέσεις του 2015( 2013: 855+110 περίπου άλλων κατηγοριών με μόρια 18100 και πάνω, 2015: 950 θέσεις  στο 90%).

Ο μόνος παράγοντας που ρίξει τις βάσεις στην περιφέρεια(Ηράκλειο, Αλεξανδρούπολη) είναι ο περιορισμένος αριθμός μεταγραφών και η κρίση το 2015. Ως εκ τούτου η βάση στις ιατρικές δύσκολα θα πέσει κάτω από 18.000 μόρια!!!

i think my boyfriend cheated on me blog.smartofficecloud.com would my boyfriend cheat
Υποβλήθηκε πριν από 3194 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015

Σχόλια (1)
εσυ ποιες πιστευεις οτι θα ειναι οι βασεις των ιατρικων?
how could my husband cheated on me read i told my husband i cheated
why some women cheat mdfoosball.com why married men cheat
Υποβλήθηκε πριν από 3194 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015

Σχόλια (0)

 ΑΘΗΝΑ: 18950

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: 18750

ΠΑΤΡΑ: 18500

ΛΑΡΙΣΑ: 18270

ΙΩΑΝΝΙΝΑ: 18230

ΗΡΑΚΛΕΙΟ: 18160

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ: 18050

 

ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑ +-50 

 

 

Υποβλήθηκε πριν από 3193 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015

Σχόλια (1)
 κ.ε.Συμφωνώ μαζι σου.Το 13 οι αριστουχοι ηταν 1384 .Εχω υπολογισει οτι το 99% αυτων επιαναν στα μορια τις ιατρικες σχολες.Ο τελευταιος που μπηκε στην αλεξανδρουπολη  με 18090 ειχε β.π  17.85 .Απο στοιχεια του υπουργειου παιδειας διαπιστωσα οτι ολοι απο 17.90 β.π. επιαναν μορια για ιατρικες .Ειδα μαθητες με 17.70 β.π.  να μπαινουν στην Ιατρικη.Αν τωρα κανουμε την υποθεση οτι απο 17.85 μεχρι 18 β.π.ειναι 200 μαθητες περιπου συμφωνα με στοιχεια του υπουργειου τοτε λεμε 1384+200=1584μαθητες πιανουν μορια για ιατρικες.Θελετε να αφαιρεσουμε 50 απο αυτους σαν φιλτρο?.Ασς τους κανουμε 1534..Τα νουμερα αυτα δεν ειναι καθολου αυθαιρετα .Μαλλον ειναι συντηρητικοι οι υπολογισμοι.Στηριζονται σε πραγματικα στοιχεια.Το γεγονος οτι τα μορια που πιανει ενας αριστουχος διαιρεμενα δια 1000 ειναι πανω απο 1.5 μοναδες πανω απο τον βαθμο προσβασης στηρίζονται  στην παραδοχη (που ειναι και πραγματικη)οτι στην βιολογια και χημεια οι αριστουχοι της θετικης γραφουν πολυ καλλιτερα απο τα μαθηματικα ,φυσικη,γλωσσα.(εν αντιθεσει με την τεχνολογικη οπου συμβαινει το αντιθετο)Συμπερασμα με σειρα μεχρι 1500 οι μαθητες που δηλωνουν ιατρικες μπαινουν σιγουρα και απο 1500 μεχρι 1600 εχουν ελπιδες απο παρα πολλες (κοντα στα 1500) μεχρι ελαχιστες(κοντα στην 1600 σειρα.)Αρα στους 1361 ας προσθεσουμε αλλους 140 σιγουρους(βαθμος προσβασης κατω απο 18) και αλλους 100 που εχουν ελπιδες.                                         ΠΡΟΣΟΧΗ!Επειδη στις σχολες μπαινουν με τα μορια και οχι με τον β.π. πρεπει να διορθωσουμε τον β.π. συμφωνα με τον τυπο  που χρησιμοποιειται για τον υπολογισμο των μοριων.Ενα παραδειγμα.ενας μαθητης εχει πιασει 18050 μορια και εχει βαθμο προσβ.17.70Λεμε απο 18 μεχρι το 17 .70  υπαρχουν 140χ3=420 παιδια .1361+420=1781.1781χ80%=1425.Στην βιολογια εγραψε 19.5Υποθετουμε πως ποιο μπροστα απο αυτον ειναι 100 που εγραψαν καλλιτερα.Λεμε100χ13%=13Αρα 1425+13 =1438Στην χημεια εγραψε 19.2Επομενως αν ειναι 1000 τα παιδια που εγραψαν καλλιτερα τοτε 1000χ7%=70 Επομενως η τελικη του σειρα ειναι 1438+70=1508Επομενως κατα 90% μπαινει στην ιατρικη.Για οποιον αμφισβητει τον συλλογισμο μου ειμαι στην διαθεση του να τον πεισω με συγκεκριμενα στοιχεια  και παραδείγματα.
Υποβλήθηκε πριν από 3194 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015

Σχόλια (1)
 κυριε μανο μπορειτε να μας πειτε τις προσωπικες σας εκτιμησεις για ολες τις ιατρικες? ευχαριστουμε εκ των προτερων =]
Υποβλήθηκε πριν από 3194 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015

Σχόλια (0)

 Δες τις εκτιμήσεις του κ.ε. συμφωνω απολυτως

 

Υποβλήθηκε πριν από 3193 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015

Σχόλια (1)
 κ.ε.Συμφωνώ μαζι σου.Το 13 οι αριστουχοι ηταν 1384 .Εχω υπολογισει οτι το 99% αυτων επιαναν στα μορια τις ιατρικες σχολες.Ο τελευταιος που μπηκε στην αλεξανδρουπολη  με 18090 ειχε β.π  17.85 .Απο στοιχεια του υπουργειου παιδειας διαπιστωσα οτι ολοι απο 17.90 β.π. επιαναν μορια για ιατρικες .Ειδα μαθητες με 17.70 β.π.  να μπαινουν στην Ιατρικη.Αν τωρα κανουμε την υποθεση οτι απο 17.85 μεχρι 18 β.π.ειναι 200 μαθητες περιπου συμφωνα με στοιχεια του υπουργειου τοτε λεμε 1384+200=1584μαθητες πιανουν μορια για ιατρικες.Θελετε να αφαιρεσουμε 50 απο αυτους σαν φιλτρο?.Ασς τους κανουμε 1534..Τα νουμερα αυτα δεν ειναι καθολου αυθαιρετα .Μαλλον ειναι συντηρητικοι οι υπολογισμοι.Στηριζονται σε πραγματικα στοιχεια.Το γεγονος οτι τα μορια που πιανει ενας αριστουχος διαιρεμενα δια 1000 ειναι πανω απο 1.5 μοναδες πανω απο τον βαθμο προσβασης στηρίζονται  στην παραδοχη (που ειναι και πραγματικη)οτι στην βιολογια και χημεια οι αριστουχοι της θετικης γραφουν πολυ καλλιτερα απο τα μαθηματικα ,φυσικη,γλωσσα.(εν αντιθεσει με την τεχνολογικη οπου συμβαινει το αντιθετο)Συμπερασμα με σειρα μεχρι 1500 οι μαθητες που δηλωνουν ιατρικες μπαινουν σιγουρα και απο 1500 μεχρι 1600 εχουν ελπιδες απο παρα πολλες (κοντα στα 1500) μεχρι ελαχιστες(κοντα στην 1600 σειρα.)Αρα στους 1361 ας προσθεσουμε αλλους 140 σιγουρους(βαθμος προσβασης κατω απο 18) και αλλους 100 που εχουν ελπιδες.                                         ΠΡΟΣΟΧΗ!Επειδη στις σχολες μπαινουν με τα μορια και οχι με τον β.π. πρεπει να διορθωσουμε τον β.π. συμφωνα με τον τυπο  που χρησιμοποιειται για τον υπολογισμο των μοριων.Ενα παραδειγμα.ενας μαθητης εχει πιασει 18050 μορια και εχει βαθμο προσβ.17.70Λεμε απο 18 μεχρι το 17 .70  υπαρχουν 140χ3=420 παιδια .1361+420=1781.1781χ80%=1425.Στην βιολογια εγραψε 19.5Υποθετουμε πως ποιο μπροστα απο αυτον ειναι 100 που εγραψαν καλλιτερα.Λεμε100χ13%=13Αρα 1425+13 =1438Στην χημεια εγραψε 19.2Επομενως αν ειναι 1000 τα παιδια που εγραψαν καλλιτερα τοτε 1000χ7%=70 Επομενως η τελικη του σειρα ειναι 1438+70=1508Επομενως κατα 90% μπαινει στην ιατρικη.Για οποιον αμφισβητει τον συλλογισμο μου ειμαι στην διαθεση του να τον πεισω με συγκεκριμενα στοιχεια  και παραδείγματα.
Υποβλήθηκε πριν από 3194 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015

Σχόλια (0)

Mάνο εχω ΓΒΠ 17,35 αλλά έχω 17.839 μόρια (με σωζει το 19.9 βιολογία) πιστεύεις πως θα πίασω ΙΑτρικη ΔΠΘ η Οδοντιατρικη Θεσσαλονίκης? 

Υποβλήθηκε πριν από 3193 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015

Σχόλια (2)
 Την χημεία που είναι καλύτερη σε σχέση με το 13 δεν την υπολογίζεις φίλε μου. Η χημεία θα ανεβάσει σίγουρα παιδιά με ΓΒΠ κάτω απο 18 στις 18000+. Το ερώτημα είναι αν η κακή βιολογία επηρεάζει περισσότερο απο την καλύτερη χημεία. Ο κ. Κουτρούμπελης εξηγεί οτι η καλύτερη χημεία ανεβάζει ελαφρώς συγκριτικά με το 13 τις βάσεις. Πάντως ο συλλογισμός σου έχει λογική. Μακάρι να πέσουν πολύ οι βάσεις και να πραγματοποιήσουν πολλά παιδιά το όνειρό τους.
Υποβλήθηκε πριν από 3194 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015

Σχόλια (0)
 π.Τα στοιχεια που εχουμε απο το υπουργειο λενε οτι απο 18-20 εγραψαν στο ταδε μαθημα το 20% Δεν μας λεει ομως την διαστρωματοση των βαθμων απο το 18 μεχρι το 20.Αλλιως ειναι π.χ. στην βιολογια κοντα στο 18 να εγραψαν η πλειοψηφια των μαθητωνν και αλλιως ειναι να εγραψαν κοντα στο 19.Για αυτο δεν πρεπει να εξαγουμε ευκολα συμπερασματα.
i think my boyfriend cheated on me i think my boyfriend cheated on me would my boyfriend cheat
Υποβλήθηκε πριν από 3194 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015

Σχόλια (1)
 Σωστή η παρατήρησή σου. Πιστευω ότι και το 2013 αλλα και φέτος Ιατρική μπήκαν και θα μπουν άτομα που χημεια έγραψαν 18+ η καλή χημεία πιθανώς να επηρεασεί χαμηλότερες σχολές του 3ου πεδιου που θα ειναι πιο ψηλα από τα επίπεδα του 2013. Παντα κατά  την γνώμη μου
Υποβλήθηκε πριν από 3194 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015

Σχόλια (1)
 Αυτό που λες ισχύει, όμως εγώ σου λέω οτι στους υπολογισμούς που κάνεις, όταν λες ότι έστω ένα 10% έχει ΓΒΠ πάνω από 18 αλλά λιγότερα απο 18.000 μόρια, αντίστοιχα σου λέω υπάρχει ένα x ποσοστό μαθητών με ΓΒΠ κάτω από 18 αλλά περισσότερα από 18.000 μόρια.
Αν θεωρήσεις τώρα ότι το ίδιο ποσοστό μαθητών έχει ΓΒΠ κάτω απο 18 αλλά περισσότερα απο 18.000 μόρια οι πράξεις που έκανες αλλάζουν.
Δηλαδή τότε έχεις 1369 άτομα με πάνω από 18.000 μόρια, και συνεπώς ενδέχεται η τελευταία ιατρική να κλείσει πάνω απο 18.000.
Εγώ προσωπικά κάτι τέτοιο το απεύχομαι. Ανήκω και εγώ σε αυτούς που αγωνιούν για τις βάσεις των ιατρικών. Μακάρι να έχεις δίκιο όπως προείπα. 
Υποβλήθηκε πριν από 3194 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015

Σχόλια (1)

 Μάνο με τους υπολογισμούς σου, μπορείς να μου πεις εγώ με 18235 σε τι σειρά είμαι? Ο βαθμός πρόσβασης μου είναι ακριβώς 18.

Αν μπορείς απάντησε μου σε παρακαλώ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

medical abortion procedure why abortion is wrong illegal abortion
Υποβλήθηκε πριν από 3193 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015

Σχόλια (1)

 Τι την θες την σειρα αφου εισαι μεσα .Τα μορια σε βαζουν οχι ο ΒΠ η η σειρα.Μπαινεις σε ολες τις περιφερειακες μαλλον.Οσο για την σειρασου εισαι  μεσα στους 1361 ,πιθανον 1300

 

progesterone progesterone progesterone
Υποβλήθηκε πριν από 3193 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2015

Σχόλια (0)

 Εισαι 1361 αφου οι απο 18-20 ειναι 1361.σημασια εχει οτι περνας σιγουρα Ηρακ

λειο η Γιαννενα

Υποβλήθηκε πριν από 3193 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (11)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
Πανελλαδικές 2024: Διευκρινίσεις σχετικά με το μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία»
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 11 ώρες
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
Πανελλήνιες: Επιλογές σπουδών των υποψηφίων που επιμένουν και ξαφνιάζουν
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 11 ώρες
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
«Τουρισμός για Όλους»: Βγήκαν τα αποτελέσματα- Πώς θα δείτε εάν κληρωθήκατε
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 11 ώρες
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
Υπό ανάφλεξη τα πανεπιστήμια στις ΗΠΑ για τη σφαγή στη Γάζα - Από Κολούμπια μέχρι Χάρβαρντ
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 11 ώρες
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
Τι ισχύει για τις εγγραφές μαθητών όταν την επιμέλεια έχει ένας εκ των δυο γονέων
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 14 ώρες
Σελίδα 1 από 6200 (37196 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6198
6199
6200
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης