Ενόψει της δημοσίευσης της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τους υποψήφιους διδάσκοντες Εγκύκλιος 178096/Δ2/23-10-2018 του Υπουργείου Παιδείας Στο ΦΕΚ 4517/Β/16-10-2018 δημοσιεύτηκε η 164700/Δ2/03-10-2018 Υ.Α. με θέμα: «Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την ενισχυτική διδασκαλία για το σχολικό έτος 2018-2019». Σύμφωνα με την ανωτέρω Υπουργική Απόφαση, για το σχολικό έτος 2018-2019 η Ενισχυτική Διδασκαλία μαθητών Γυμνασίου περιλαμβάνει τα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία και Αγγλικά Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την έναρξη του προγράμματος και με βάση τις διατάξεις της ανωτέρω Υ.Α. παρακαλείσθε να προβείτε στις ακόλουθες ενέργειες: Περιφερειακές Διευθύνσεις Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης. Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται: α) Να προβούν σε μια πρώτη ενδεικτική κατανομή των Σχολικών Κέντρων Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (ΣΚΑΕ) ανά Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Δ.Ε.), σύμφωνα με τον πίνακα κατανομής ΣΚΑΕ – Εκπαιδευτικών ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης (επισυνάπτεται) και να ενημερώσουν άμεσα τους οικείους Διευθυντές Δ.Ε. προκειμένου εκείνοι να προχωρήσουν στις ενέργειες που περιγράφονται στην παράγραφο β) Να συστήσουν τις Συντονιστικές Ομάδες Δομών Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (Σ.Ο.Δ.Α.Ε.) σύμφωνα με την παρ. 9 της ανωτέρω Υ.Α. και να αναρτήσουν τις σχετικές αποφάσεις στη Διαύγεια. Μετά την ανάρτηση των αποφάσεων στη Διαύγεια να κοινοποιηθούν στη Διεύθυνση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε./Τμήμα Α’ του ΥΠ.Π.Ε.Θ. γ) Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, να αποστείλουν τεκμηριωμένο αίτημα προς την ΚΕΠΕΣ για λειτουργία μεμονωμένου ΣΚΑΕ, καθώς επίσης και να διαβιβάσουν προς την ΚΕΠΕΣ τεκμηριωμένες εισηγήσεις των οικείων ΣΟΔΑΕ για λειτουργία ολιγομελών τμημάτων. Η αποστολή των εισηγήσεων προς την Κ.Ε.Π.Ε.Σ. να γίνει μια μόνο φορά για το σύνολο των αιτημάτων. Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται: α) Να γνωστοποιήσουν τη δημοσίευση της με αρ. πρωτ. 164700/Δ2/03-10-2018 Υ.Α. με θέμα: «Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την ενισχυτική διδασκαλία για το σχολικό έτος 2018-2019» στις οικείες σχολικές μονάδες. Οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων οφείλουν να ενημερώσουν τους γονείς-κηδεμόνες των μαθητών για την υποβολή των αιτήσεων-δηλώσεων μαθημάτων και να συλλέξουν τις σχετικές αιτήσεις-δηλώσεις. Κριτήριο για την επιλογή- συμμετοχή των μαθητών στην ενισχυτική διδασκαλία αποτελεί η επίδοσή τους στο αντίστοιχο μάθημα. Για διευκόλυνση της διαδικασίας, προτείνεται η αίτηση-δήλωση μαθημάτων της Ενισχυτικής Διδασκαλίας να αναρτηθεί και στις ιστοσελίδες των σχολικών μονάδων. Αφού συγκεντρωθούν οι αιτήσεις συμμετοχής, με απόφαση συλλόγου διδασκόντων προτείνονται οι μαθητές που έχουν ανάγκη ενισχυτικής διδασκαλίας και συντάσσεται συγκεντρωτικό αρχείο υπό μορφή excel το οποίο υποβάλλεται ηλεκτρονικά στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στη συνέχεια, ο σύλλογος διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας εισηγείται στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τη δυνατότητα λειτουργίας της σχολικής μονάδας ως ΣΚΑΕ, με βάση τον αριθμό αιτήσεων των μαθητών και προτείνει Υπεύθυνο ΣΚΑΕ καθώς και αντικαταστάτη αυτού. β) Να εισηγηθούν, με βάση το α) και την ενδεικτική κατανομή ΣΚΑΕ ανά Διεύθυνση Δ.Ε., προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, τις οικείες σχολικές μονάδες Γυμνασίων στις οποίες δύνανται να λειτουργήσουν Σχολικά Κέντρα Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης (ΣΚΑΕ). Η εν λόγω εισήγηση θα συνοδεύεται από συγκεντρωτικό αρχείο υπό μορφή excel, στο οποίο θα αποτυπώνονται ευκρινώς οι σχολικές μονάδες ΣΚΑΕ, οι σχολικές μονάδες τις οποίες θα εξυπηρετεί το κάθε ΣΚΑΕ, ο συγκεντρωτικός αριθμός μαθητών ανά μάθημα και ο αριθμός τμημάτων μαθημάτων ανά ΣΚΑΕ. Επίσης, επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την παρ. 6 της υπουργικής απόφασης, διαμορφώνεται σε κάθε Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης πίνακας αιτούντων ανά μάθημα και ανά ΣΚΑΕ ο οποίος χρησιμοποιείται για την συγκρότηση των αντίστοιχων τμημάτων. Τα παραπάνω αποτελούν προαπαιτούμενες διαδικασίες για τη δημοσίευση της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τους υποψήφιους διδάσκοντες.
Σχόλια (
)
|