Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 2 Μαΐου 2022
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Αυξητικές τάσεις στο μαθητικό δυναμικό σε ό,τι αφορά στις μαθησιακές δυσκολίες
Μαθησιακές δυσκολίες που δεν συνδέονται με παθολογικά αίτια, αναδύονται ως συνέπειες συναισθηματικού κενού και σύγχυσης των παιδιών, ως αποτέλεσμα μιας διαρκούς πίεσης από το περιβάλλον τους.

Αυξητικές τάσεις αποτυπώνονται, στο μαθητικό δυναμικό του Ηρακλείου, σε ό,τι αφορά στις μαθησιακές δυσκολίες.

Τα αιτήματα για αξιολόγηση παιδιών στο Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης, φτάνουν ή και ξεπερνούν τα χίλια κάθε χρόνο, με τους ειδικούς να εξηγούν ότι σε ένα αρκετά δυναμικό τμήμα τους, τα παιδιά εμφανίζουν μαθησιακά προβλήματα πέραν των παθολογικών αιτιών, λόγω και συναισθηματικής κόπωσης ή κενού.

 

Συνέπειες συναισθηματικού κενού

Οι μαθησιακές δυσκολίες αποτελούν μια ανομοιογενή ομάδα δυσκολιών, οι οποίες επηρεάζουν την κατάκτηση, την οργάνωση, την κατανόηση και τη χρήση πληροφοριών παρά το γεγονός ότι η νοημοσύνη είναι εντός φυσιολογικών ορίων. Εξαιτίας αυτού επηρεάζεται σημαντικά κάθε διαδικασία μάθησης και κυρίως: ομιλία, ανάγνωση, γραφή, μαθηματικά. Οι μαθησιακές δυσκολίες μπορούν να ανιχνευθούν από την προσχολική ηλικία, ωστόσο στις περισσότερες περιπτώσεις γίνονται αντιληπτές με την ένταξη στο σχολικό περιβάλλον ή στην πορεία της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Μαθησιακές δυσκολίες που δεν συνδέονται με παθολογικά αίτια, αναδύονται ως συνέπειες συναισθηματικού κενού και σύγχυσης των παιδιών, ως αποτέλεσμα μιας διαρκούς πίεσης από το περιβάλλον τους.

Όπως σημειώνει η Ράνια Μωραϊτη στο neakriti.gr, τα στοιχεία από το Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης Ηρακλείου είναι ενδεικτικά και αποτυπώνουν μια τάση αύξησης του αριθμού των παιδιών, που οι οικογένειες τους αιτούνται αξιολόγησης.

Την τελευταία πενταετία ο αριθμός αυτός δείχνει να σταθεροποιείται στα 1000 έως 1500 παιδιά.

Με βεβαιότητα πάντως, η προϊσταμένη του Κέντρου, εξήγησε ότι η πανδημία θα αποτυπώσει τα επόμενα χρόνια τη δυναμική της σε ότι αφορά την αυξητική αυτή τάση, που δεν έχει να κάνει μόνο με τον αριθμό των αιτήσεων, αλλά και την κατάσταση των παιδιών με διαγνωσμένες δυσκολίες που λόγω του εγκλεισμού της πανδημίας αντί οι δυσκολίες τους να βελτιωθούν, μάλλον εμφάνισαν επιδείνωση.

Σπασμωδικές κινήσεις και πρωτοβουλίες, όπως επισημάνθηκε, δεν βοηθούν στην αντιμετώπιση των προβλημάτων, καθώς μόνο με την προληπτική ενδυνάμωση των φορέων κοινωνικοποίησης θα μπορούσε να δοθεί μια γενναία λύση.

Πηγή: alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 776 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Τεστ
Τρίτη, 11 Ιουνίου 2024 - 13:59
Σχόλια (0)

Καλή επιτυχία
Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2024 - 15:58
Σχόλια (0)




Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012
Η πόλη στους ... ουρανούς!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4397 ημέρες
Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012
ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΣΑΦΗ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΤΙΝΙΚΩΝ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4397 ημέρες
Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012
Ιερή Γη ... αξίζει να το δεις!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4397 ημέρες
Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012
Σε αναζήτηση πυρήνων αριστείας νέων επιστημόνων
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4397 ημέρες
Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012
ΧΩΡΙΣ ΣΙΤΙΣΗ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4397 ημέρες
Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012
ΑΘΕΜΙΤΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ: Πρακτικές Καρτέλ στα Δίδακτρα των Αγγλικών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4397 ημέρες
Σελίδα 6195 από 6264 (37580 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6194
6195
6196
6197
6262
6263
6264
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης