Ανάγνωση… |
|
|
|
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2017
Σχόλια (0)
|
Δηλαδη θέλετε να πείτε πως οι απόφοιτοι του 15 που δεν εκαναν τίποτα περσυ θα έχουν ποσοστό 4% ενω αυτοι που κάθησαν και διάβασαν και ξαναέδωσαν (γιατι αυτοι ειναι με το παλιο), θα εχουν 0,3%.Πολύ δίκαιο μου ακουγεται, συγχαρητήρια και σε αυτους που αποφασιζουν και σε όλους τους "εκπαιδευτικους" που το δεχονται!
|
Υποβλήθηκε πριν από 2683 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2017
Σχόλια (0)
|
με τις σχολες που άλλαξαν φέτος πεδίο τι γίνεται;ποιοι απόφοιτοι του 2016 θα μπορούν να τις δηλώσουν;οι παλιοί,οι του νέου πεδίου; η μήπως και οι δυο.αδικια.οποιος γνωρίζει ας μπει
|
Υποβλήθηκε πριν από 2683 ημέρες |
|
|
|
|
|
|
|
Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2017
Σχόλια (2)
|
ακομη δεν ξερει κανενας αλλα η λογικη λεει πως θα δωθει..... αλλα αν το υπολογισεις αναλογικα βγαινει 0,3% που σημαινει το πολυ 1 θεση ανα σχολη και μονο σε αυτες που θα εχουν πολλους εισακτεους
|
Υποβλήθηκε πριν από 2683 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2017
Σχόλια (1)
|
Τι εννοείς με το 0,3%?
|
Υποβλήθηκε πριν από 2683 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2017
Σχόλια (1)
|
Εννοω το 10% να χωριστει σε 4% για το 2015 ,...........5,7% για το νεο συστημα 2016 και 0,3% για το παλαιο συστημα
|
Υποβλήθηκε πριν από 2683 ημέρες |
|
|
|
|
| | | |
|
|
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2017
Σχόλια (1)
|
Είναι οριστικοποιημένο αυτό το μοίρασμα?
|
Υποβλήθηκε πριν από 2683 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | |
|
|
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2017
Σχόλια (1)
|
το λεω απο πανω στην απαντηση μου.... ακομα δεν ξερει κανενας ... απλα αυτο θεωρω πιο πιθανο
|
Υποβλήθηκε πριν από 2683 ημέρες |
|
|
|
|
| | | | | |
|
|
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2017
Σχόλια (0)
|
Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες
|
Υποβλήθηκε πριν από 2683 ημέρες |
|
|
|
|
| |
|
|
Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2017
Σχόλια (1)
|
Σωστά!
|
Υποβλήθηκε πριν από 2683 ημέρες |
|
|
|
|
| | |
|
|
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2017
Σχόλια (0)
|
ξέρετε κατι για τις σχολες που άλλαξαν πεδιο απο ποιους αποφοιτους του '16 θα δηλωθουν φέτος για 10%;
|
Υποβλήθηκε πριν από 2683 ημέρες |
|
|
|
|
|
Ανάγνωση… |
|